Систематичний контроль знань великої кількості студентів викликає необхідність автоматизації контролю із застосування комп’ютерної техніки і відповідного програмного забезпечення. Комп’ютерне тестування навчальних досягнень студентів дає можливість реалізувати основні дидактичні принципи контролю навчання:.
- індивідуальності оцінювання знань;
- системності перевірки й оцінювання знань;
- диференційованості оцінювання знань;
- принцип однаковості вимог викладачів до студентів.
Комп’ютерне тестування дозволяє значно зекономити час при проведенні контрольних заходів для великої кількості абітурієнтів та студентів у порівнянні з іншими формами моніторингу знань.
![]() |
Комп’ютерне тестування в університеті здійснюється у комп’ютерних класах відділу технічних засобів навчання ЦІТКТ (понад 100 комп’ютерів) з використанням системи тестування OpenTest2. Як інструмент оперативного керування, комп’ютерне тестування розширює можливості контролю та оцінювання рівня навчальних досягнень і є альтернативою традиційним методам перевірки знань студентів. Така форма контролю, запроваджена у Волинському національному університеті імені Лесі Українки, дозволяє швидко, об’єктивно й ефективно діагностувати результати навчальної діяльності великої кількості студентів.
![]() |
На даний час комп’ютерне тестування використовується для:
-
поточного (тематичного), модульного та підсумкового контролю знань студентів з більше як 140 предметів відповідно до “Положення про організацію і проведення поточного і підсумкового контролю у формі комп’ютерного тестування у Волинському національному університеті імені Лесі Українки”;
-
як фаховий вступний іспит для абітурієнтів відповідно до п.VII “Правил прийому до Волинського національного університету імені Лесі Українки…”;
-
для перевірки знань працівників університету з питань охорони праці та безпеки житттєдіяльності;
-
для підготовки студентів до інтегрованого тестового іспиту «КРОК», що є тестовим компонентом Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) для здобувачів ступеня вищої освіти магістр за спеціальностями галузі знань 22 «Охорона здоров’я».