Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФПОСР_011(ОПН)_ PhD_ 2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: Теорія та технологія науково-педагогічних досліджень

  1. Система алгоритмів застосування науково обґрунтованих методів, прийомів та засобів для проведення будь-якого дослідження, називається:
  2. Об’єкт дослідження – це:
  3. Метод одержання інформації шляхом безпосередньої реєстрації педагогічних явищ, ситуацій, фактів в момент їх безпосереднього виникнення, називається:
  4. Обґрунтоване припущення про можливі способи розв’язання визначеної проблеми дослідження, називається:
  5. Здобуття нових наукових знань шляхом проведення наукових досліджень і розробок та їх спрямування на створення і впровадження нових конкурентоспроможних технологій, видів техніки, матеріалів тощо для забезпечення інноваційного розвитку суспільства, підготовки фахівців інноваційного типу, називається:
  6. Вид наукової роботи, який має виключно індивідуальний характер, дає можливість виявити ступінь та рівень наукової підготовки здобувача вищої освіти з чітко означеного фаху, називається:
  7. Освітньо-професійний ступінь, що здобувається на початковому рівні (короткому циклі) вищої освіти і присуджується вищим навчальним закладом у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньої-професійної програми, обсяг якої становить 90-120 кредитів ЄКТС, називається:
  8. Можливість учасників освітнього процесу навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому закладі вищої освіти (науковій установі) на території України чи поза її межами, називається:
  9. Творча співдружність учених, які працюють в одній країні або в одному місті в певній галузі науки, об’єднаних спільністю підходів до вирішення проблеми, стилю діяльності, наукового мислення, ідей і методів їх реалізації, називається:
  10. Освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти у результаті успішного виконання здобувачем відповідної освітньої програми, називається:
  11. Вид опитування, який передбачає збір первинної вербальної інформації під час безпосереднього цілеспрямованого спілкування дослідника з респондентом, в процесі якого він сам ставить запитання, передбачені дослідженням, організовує і спрямовує бесіду з кожною окремою людиною, фіксує одержані відповіді згідно з інструкцією, називається:
  12. Метод наукового пізнання, спрямований на з’ясування причинно-наслідкових зв’язків між педагогічними явищами, узагальнення емпіричних даних на основі логічних припущень від конкретного до загального, називається:
  13. Академічна мобільність, право на яку реалізується вітчизняними учасниками освітнього процесу у закладах вищої освіти (наукових установах)-партнерах в межах України, називається:
  14. Академічна мобільність, право на яку реалізується вітчизняними учасниками освітнього процесу у закладах вищої освіти (наукових установах)-партнерах поза межами України, а також іноземними учасниками освітнього процесу у вітчизняних закладах вищої освіти (наукових установах), називається:
  15. Науково-дослідницька праця, предметом якої є вичерпне узагальнення теоретичного матеріалу з наукової проблеми або теми з критичним його аналізом, визначенням вагомості, формулюванням нових наукових концепцій, називається:
  16. Метод, який дозволяє здійснити дослідження особливостей міжособистісних відносини у малих соціальних групах, називається:
  17. Навчальне видання, що містить систематизоване викладення навчальної дисципліни, відповідає програмі дисципліни та офіційно затверджене як такий вид видання, називається:
  18. Основний вид оперативної публікації про нові дослідження з конкретної тематики, мета якої – інформувати про проведену наукову роботу; сприяє поширенню отриманих дослідником науково-практичних результатів, визначенню нових актуальних проблем, що потребують розв’язання, називається:
  19. Навчальне видання, що доповнює або частково (повністю) замінює підручник та офіційно затверджене як таке, називається:
  20. Навчальне або виробничо-практичне видання роз’яснень з певної теми, розділу або питання навчальної дисципліни, роду практичної діяльності, з методикою виконання окремих завдань, певного виду робіт, а також заходів, називається:
  21. Стислий виклад основних думок, публікація яких передбачає попереднє ознайомлення учасників конференцій, семінарів, симпозіумів та інших наукових форумів з результатами проведеного дослідження; їх зміст у більш повному обсязі повідомляється автором-доповідачем в усній формі, називається:
  22. Ознайомлення наукових працівників з основними ідеями та висновками дисертації, внеском здобувача у розробку та вирішення наукової проблеми (завдання), з результатами досліджень та структурою дисертаційного дослідження, називається:
  23. Освітній ступінь, що здобувається на першому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти у результаті успішного виконання здобувачем освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180-240 кредитів ЄКТС, називається:
  24. Самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної, науково-педагогічної, наукової та/або інноваційної діяльності, що здійснюється на принципах свободи слова і творчості, поширення знань та інформації, проведення наукових досліджень і використання їх результатів та реалізується з урахуванням обмежень, встановлених законом, називається:
  25. Другий науковий ступінь, що здобувається особою на науковому рівні вищої освіти на основі ступеня доктора філософії, називається:
  26. В результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді закладу вищої освіти або наукової установи йому присуджується ступінь:
  27. Здобувачеві присуджується спеціалізованою вченою радою закладу вищої освіти чи наукової установи за результатами публічного захисту наукових досягнень у вигляді дисертації або опублікованої монографії, або за сукупністю статей, опублікованих у вітчизняних і міжнародних рецензованих фахових виданнях, перелік яких затверджується центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки, ступінь:
  28. Особа, зарахована до закладу вищої освіти (наукової установи) для здобуття ступеня доктора філософії, називається:
  29. Творче змагання з теоретичної та практичної підготовки здобувачів вищої освіти старших курсів згідно з Переліком напрямів і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у закладах вищої освіти за відповідними освітніми рівнями, називається:
  30. Динамічна комбінація знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну, наукову діяльність і є результатом навчання на певному рівні вищої освіти, називається:
  31. Наукове видання у вигляді брошури авторського реферату проведеного дослідження, яке подається на здобуття наукового ступеня, називається:
  32. Освітній і водночас перший науковий ступінь, що здобувається на третьому рівні вищої освіти на основі ступеня магістра, називається:
  33. Особа, зарахована або прикріплена до закладу вищої освіти (наукової установи) для здобуття ступеня доктора наук, називається:
  34. Інтелектуальна творча праця людини, спрямована на здобуття і використання нових знань на практиці, називається:
  35. Система прийомів і засобів, що застосовуються для досягнення мети та завдань дослідження, називається:
  36. Вид спостереження, за якого дослідник тією чи іншою мірою сам безпосередньо включений в об’єкт, що вивчається, знаходиться в прямому контакті зі спостережуваними і бере участь разом із ними в одній сфері діяльності, називається:
  37. Укажіть найвищий рівень методології педагогіки:
  38. Укажіть рівень методології педагогіки, що базується на системному і діяльнісному підходах; законах логіки; психологічних закономірностях, характеристиках різних типів наукових досліджень, їх етапів й елементів (об’єкт, предмет, мета, завдання дослідження тощо):
  39. Укажіть рівень методології педагогіки, що базується на досягненнях педагогічної науки (сукупність принципів, методів, властивих певній галузі наукового пізнання, закони та закономірності педагогіки):
  40. Укажіть рівень методології педагогіки, що базується на результатах окремих методик та техніці дослідження:
  41. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що визначає конкретні питання, на які дане дослідження має дати відповідь. Фактично це назва того, чим займається дослідник:
  42. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризує деяке достатньо важливе, проте ще не вирішене в науці чи практиці питання:
  43. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що визначає його мету, шляхи і засоби її досягнення; це його логіка, стратегії наукового пошуку:
  44. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, обґрунтування якого означає пояснити необхідність вивчення даної проблеми у теперішній час:
  45. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризується як частина об’єктивної реальності, тобто того, що існує незалежно від нашої волі, нашої свідомості, яку потрібно дослідити. Або процес, деяке явище, яке існує незалежно від суб’єкта пізнання і на яке спрямована увага дослідника:
  46. Вимірювальні інструменти, прилади, наукова апаратура, анкети, тести і т.п., що необхідне для проведення наукового дослідження утворюють:
  47. Способи планування, підготовки, проведення, фіксації та обробки результатів наукового дослідження утворюють:
  48. Як називають нові наукові знання?
  49. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризується як певна сторона, частина, властивість, відношення об’єкта дослідження:
  50. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризується як очікувані кінцеві наукові результати, які дослідник прагне досягнути в результаті його проведення:
  51. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризується як зміст усіх послідовних етапів організації і проведення дослідження, які спрямовані для досягнення мети:
  52. Укажіть компонент наукового апарату дослідження, що характеризується як сукупність систематизованих пізнавальних операцій, які диктуються предметом і метою наукового дослідження:
  53. Який підхід до організації педагогічного дослідження передбачає вивчення процесів переходу складних систем, що мають невпорядкований стан, у впорядкований і розкриття таких зв’язків між елементами цієї системи?
  54. Який підхід до організації дослідження вимагає єдності генетичних і структурних зв’язків у розвитку теорії науки, єдності історії та теорії науки і практики, єдності історичних і сучасних методів наукового дослідження тощо?
  55. Який підхід до організації дослідження передбачає, по-перше, насамперед одночасне врахування усіх аспектів, особливостей і чинників, які прямо чи опосередковано впливають на вирішення проблеми; по-друге, – всебічне вивчення об’єкта чи проблеми у тісній взаємодії з представниками різних наук, із залученням різних наукових теорій і методів?
  56. Укажіть метод педагогічного дослідження, що передбачає спеціально організоване сприймання педагогічного процесу в природних умовах:
  57. Укажіть на місці пропуску метод педагогічного дослідження: « … – джерело і спосіб пізнання педагогічного явища через безпосереднє спілкування з особами, яких дослідник вивчає в природних умовах».
  58. Укажіть метод педагогічного дослідження, який дає змогу одержати від співрозмовників інформацію за допомогою заздалегідь підготовлених запитань шляхом безпосереднього спілкування.
  59. Укажіть метод педагогічного дослідження шляхом збору фактів на основі письмового самозвіту досліджуваних за спеціально складеною програмою.
  60. Укажіть логічний прийом, метод дослідження, в процесі якого досліджуваний предмет думкою поділяється на складові елементи, кожний з яких потім досліджується окремо як частина поділеного цілого.
  61. Укажіть метод дослідження, який полягає в уявному з’єднанні, об’єднанні в єдине ціле виокремлених частин, властивостей, відносин.
  62. Укажіть метод наукового пізнання, при якому встановлюється подібність у деяких сторонах, якостях і стосунках між нетотожними об’єктами.
  63. Mетод дослідження, що визначається як перехід до загального твердження на підставі тверджень про окремі випадки; є способом узагальнення:
  64. Mетод дослідження, що визначається як спосіб достовірного умовиводу окремого положення із загальних:
  65. Який метод дослідження полягає в зіставленні об’єктів з метою виявлення подібності і відмінності між ними?
  66. Який метод дослідження полягає в уявному виділенні яких-небудь властивостей, що належать деякому класу предметів; переході від одиничного до загального, від менш загального до більш загального?
  67. Укажіть емпіричний метод дослідження.
  68. Укажіть теоретичний метод дослідження.
  69. Укажіть рядок, що містить тільки математичні методи дослідження.
  70. Який рядок містить тільки соціологічні методи дослідження?
  71. Стислий письмовий виклад головного змісту наукової розвідки чи узагальнення низки праць за темою дослідження – це:
  72. Стислий науковий нарис, якому притаманний виклад самостійних поглядів щодо порушеної проблеми – це:
  73. Яка функція наукової теорії спрямована на формулювання різноманітних методів та прийомів дослідницької діяльності?
  74. Яка функція наукової теорії спрямована на зміну реальної дійсності?
  75. Яка функція теорії спрямована на формулювання висновків про існування невідомих раніше фактів, об’єктів чи їх властивостей, зв’язків між явищами і т. ін.?
  76.  

    Тема :: Дидактика з методиками викладання у вищій школі

  77. Система знань про закони розвитку природи, мислення та суспільства називається:
  78. Сфера людської діяльності, що виробляє і теоретично систематизує об’єктивні знання про дійсність, називається:
  79. Певна сторона дійсності та сукупність реальних явищ і процесів, на вивчення якої спрямована конкретна наука, називається:
  80. Певна сторона об’єкта, на вивчення якої спрямовані конкретні дослідження в конкретній галузі наукових знань, називається:
  81. Зовнішній прояв істотних властивостей науки, за яким можна оцінювати її можливості у вирішенні проблеми, поставленої перед суспільством, називається:
  82. У назві конкретної науки, як правило, відображається:
  83. За способом збору даних і рівнем їх узагальнення науки поділяються на:
  84. За ступенем практичного застосовування науки поділяються на:
  85. Дидактично обґрунтована система знань, умінь і навичок, відібраних із відповідної галузі науки для вивчення в закладі освіти, називається:
  86. Методика – це:
  87. Вкажіть функцію лекції, яка формує науковий підхід до освітнього компонента, орієнтує в потоці надходжень нової наукової інформації:
  88. Вкажіть функцію лекції, яка викликає інтерес до навчальної інформації:
  89. Вкажіть функцію лекції, яка розкриває сутність наукових понять, їх визначень:
  90. Вкажіть функцію лекції, яка структурує масив знань із освітнього компонента:
  91. Усталені способи навчальної діяльності здобувачів вищої освіти залежно від їхньої кількості та характеру завдань, які вони розв’язують, – це:
  92. Спосіб організації навчальної діяльності, завдання якої спрямовані водночас на всіх здобувачів вищої освіти, називається:
  93. Вкажіть форму організації пізнавальної діяльності, яка орієнтована на усередненого, абстрактного здобувача вищої освіти:
  94. Вкажіть форму організації пізнавальної діяльності, в якій відбувається «публічний» процес колективного формування знань:
  95. Форма організації навчання студента, за якої він працює без контактування з іншими здобувачами вищої освіти, називається:
  96. Один із основних видів навчального заняття, який полягає в обговоренні здобувачами вищої освіти доповідей, рефератів, повідомлень, суджень з основного матеріалу, – це:
  97. Вкажіть найбільш правильне визначення. Семінар – це:
  98. Заняття, на якому викладач організовує детальний розгляд студентами теоретичних положень навчальної дисципліни та формує уміння і навички, – це:
  99. Форма заняття, заснована на використанні інтерактивних методів навчання, за якої створюються умови для поглиблення, усвідомлення й отримання нових знань та формування практичних умінь і навичок, називається:
  100. Вставте пропущене слово. Лабораторне заняття – це навчальне заняття, в основі якого знаходиться … навчальна робота студентів:
  101. Впорядкований спосіб спільної діяльності викладача та здобувачів вищої освіти, спрямований на розв’язання навчальних завдань, - це:
  102. Пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, дослідницький методи належать до класифікації методів за:
  103. Вкажіть метод, для якого характерне уважне, цілеспрямоване стеження за об’єктом вивчення у процесі теоретичного навчання чи в ході практики:
  104. Планова робота здобувачів вищої освіти, виконувана за завданням і під методичним керівництвом викладача, але без його особистої участі – це:
  105. Педагогіка – це:
  106. Дидактика розкриває закономірності:
  107. Укажіть визначення поняття «закономірності навчання»:
  108. Що називають формуванням особистості?
  109. Укажіть, яка із зазначених теорій є методологічною основою сучасної дидактики:
  110. Педагогічна технологія – це:
  111. Зміст освіти – це:
  112. Знання – це:
  113. Методологічною основою процесу навчання у вітчизняній педагогіці є:
  114. Відкрита освіта – це:
  115. Гуманізація освітнього процесу – це:
  116. Демократизація педагогічного процесу – це:
  117. Гуманітаризація освіти – це:
  118. Дистанційне навчання – це:
  119. Засоби інформатизації освіти – це:
  120. Компоненти виховного процесу:
  121. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі істотні зв'язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності розвитку особистості називаються
  122. Укажіть поняття, що трактується як цілеспрямований і організований вплив на розвиток особистості:
  123. Укажіть поняття, що трактується як соціально і педагогічно організований процес формування людини як особистості:
  124. Який термін, відповідно до Закону України «Про вищу освіту», вживається в такому значенні: «Рівень здобутих особою знань, умінь, навичок, інших компетентностей, що відображає її компетентність відповідно до стандартів вищої освіти»?
  125. Який термін, відповідно до Закону України «Про вищу освіту», вживається в такому значенні: «Офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту»?
  126. Який термін, відповідно до Закону України «Про вищу освіту», вживається в такому значенні: «Динамічна комбінація знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну діяльність і є результатом навчання на певному рівні BO»?
  127. Який термін, відповідно до Закону України «Про вищу освіту», вживається в такому значенні: «Сукупність знань, умінь, навичок, інших компетентностей, набутих особою у процесі навчання за певною освітньо-професійною, освітньо-науковою програмою, які можна ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти»?
  128. Укажіть тенденцію розвитку системи освіти XXI ст., що полягає в утвердженні людини як найвищої соціальної цінності; передбачає пріоритет освіти, орієнтованої на особистість здобувача освіти (особистісно орієнтованої):
  129. Яка тенденція розвитку системи освіти XXI ст. покликана формувати духовність, культуру особистості, планетарне мислення, цілісну картину світу?
  130. Укажіть тенденцію розвитку системи освіти XXI ст., що полягає у невіддільності освіти від національної основи, в органічному поєднанні освіти з історією і народними традиціями, збереженні та збагаченні національних цінностей українського народу та інших народів і націй:
  131. Укажіть характеристику університетської освіти, яка забезпечує мобільність особи в процесі навчання в університеті. Особлива увага приділяється індивідуальним заняттям, які активізують мотивацію здобувачів вищої освіти до розвитку своїх знань та здібностей:
  132. Укажіть характеристику університетської освіти, яка покликана зорієнтувати здобувача вищої освіти в світі загальнолюдських цінностей, розвивати художнє мислення, можливості якісного аналізу явищ і процесів суспільного життя:
  133. Укажіть характеристику університетської освіти, яка покликана поєднувати в єдину систему компоненти екології, політики, економіки, менеджменту, соціології, філософії, психології та педагогіки:
  134. Укажіть характеристику університетської освіти, яка полягає в об’єднанні в одному середовищі двох взаємодіючих процесів – наукової і освітньої діяльності:
  135. Укажіть характеристику університетської освіти, яка полягає в підготовці не стільки «людини знаючої», з незмінним світоглядом, скільки людини, підготовлену до життя, яка вміє орієнтуватися в складних проблемах, обґрунтовувати та приймати оптимальні рішення:
  136. Укажіть характеристику університетської освіти, яка передбачає викладання блоку природничих та гуманітарних дисциплін як єдиного комплексу наук про природу, суспільство і місце людини в них:
  137. Яка діяльність ЗВО спрямована на організацію процесу навчання у вищій школі відповідно до нормативних документів?
  138. Яка діяльність ЗВО зорієнтована на створення сприятливих умов для розвитку молоді, виховання здобувачів вищої освіти та спонукання їх до самовиховання?
  139. Яка діяльність ЗВО сприяє ефективності освітнього процесу шляхом підвищення педагогічної майстерності викладачів, розроблення і втілення в освітній процес нових технологій навчання?
  140. Яка діяльність ЗВО реалізується через активну участь науково-педагогічних працівників і здобувачів вищої освіти в поширенні наукових знань серед населення?
  141. Яка діяльність ЗВО передбачає поєднання навчальної діяльності науково-педагогічного працівника з його науково-дослідною роботою?
  142. Укажіть питання, на яке відповідає дидактика під час наукового обґрунтування змісту освіти:
  143. Укажіть питання, на яке відповідає дидактика під час наукового обґрунтування форми організації навчання:
  144. Укажіть питання, на яке відповідає дидактика під час наукового обґрунтування методів і прийомів самостійної творчої діяльності:
  145. Укажіть питання, на яке відповідає дидактика під час наукового обґрунтування принципів і методів навчання:
  146. Укажіть поняття, що трактується як цілеспрямований процес засвоєння здобувачами вищої освіти знань, оволодіння вміннями і навичками:
  147. Укажіть поняття, що трактується як узагальнений досвід людства про дійсність у вигляді фактів, правил, висновків, закономірностей, ідей, теорій:
  148. Як називається здатність свідомо діяти на основі засвоєних знань?
  149. Укажіть поняття, що трактується як вміння, доведені до автоматизму, високого ступеня досконалості:
  150. Укажіть поняття, що трактується як упорядкована взаємодія педагога зі здобувачами вищої освіти, спрямована на досягнення поставленої мети:
  151. Укажіть поняття, що трактується як спеціально організована, доцільна і керована взаємодія педагога і здобувачів вищої освіти, спрямована на розвиток інструментальної сфери особистості (знань, умінь, навичок, здібностей):
  152.  

    Тема :: Освітній менеджмент та маркетинг

  153. Елементи управління вперше відзначаються у:
  154. Автор терміну «наукове управління»:
  155. Менеджмент визнано наукою та самостійною галуззю діяльності
  156. Засновником наукового менеджменту вважають
  157. Засновниками школи наукового управління вважають:
  158. Найвизначнішими авторитетами у розвитку школи людських відносин в управлінні вважають:
  159. Визначення: «… – це виконавчо-розпорядча діяльність відповідних органів виконавчої влади та інших уповноважених на те суб’єктів щодо здійснення комплексу управлінських функцій, пов’язаних з регулюванням суспільних відносин у галузі навчання, виховання, професійної, наукової та загальнокультурної підготовки громадян України» відповідає поняттю:
  160. Дайте визначення педагогічного менеджменту

  161. Принципи управління:
  162. Що таке принципи менеджменту?
  163. Принципи освітнього менеджменту – це:
  164. На чому ґрунтуються принципи менеджменту?
  165. Принципи освітнього менеджменту – це:
  166. Оберіть принципи, на яких ґрунтується керівництво закладами освіти
  167. Що означає принцип «підпорядкованості особистих інтересів загальним»?
  168. Положення про те, що діяльність керівника повинна базуватися на повазі до кожної особистості, з якою він вступає в ділове спілкування: вчителя, здобувача освіти, випадкового відвідувача закладу; здатності до емпатії, підтримання комфортного клімату в колективі відображає принцип:
  169. Принцип соціальної детермінації передбачає:
  170. Положення про те, що ефективне управління ґрунтується на чіткому розподілі влади між особистістю і відповідними структурами з конкретно визначеним механізмом, що регулює відносини між ними, відображає принцип:
  171. Створення умов для формування різних думок, поглядів, їх узгодження передбачається принципом:
  172. Узгодженість діяльності менеджера навчальної установи освіти з законодавством України в питаннях освіти, праці, охорони дитинства, прав людини тощо передбачає принцип:
  173. Принцип управління, що тісно пов'язаний із процесуальною діяльністю менеджера освіти, оскільки завдяки йому виконуються усі управлінські рішення, відбувається реагування на інформацію – це принцип:
  174. Методи управління – це:
  175. До соціально-психологічних методів управління не належать:
  176. Соціально-психологічні методи управління – це:
  177. До методів самоуправління не відноситься:
  178. Основні види діяльності, які утворюються шляхом зведення однотипних видів робіт, що виконує керівник, до більш загальних та поєднуються однаковою цілеспрямованістю – це:
  179. Який порядок реалізації функцій управління
  180. Яка з функцій управління не входить до управлінського циклу
  181. Назвіть основні види планування
  182. Який документ відображає стратегічне планування роботи закладу загальної середньої освіти це
  183. Виокремлюють такі види внутрішкільного контролю:
  184. За часом здійснення контроль буває:
  185. За широтою охоплення об’єктів контроль буває:
  186. За об’єктами контролю виділяються такі форми контролю:
  187. За системою стосунків між учасниками контролю виділяють такі
    форми контролю:
  188. Система освіти України – це сукупність :
  189. Складники системи освіти в Україні – це:
  190. До органів управління у сфері загальної середньої освіти належать:
  191. Управління закладом загальної середньої освіти здійснюють?
  192. Основний організаційний і навчально-науковий структурний підрозділ закладу вищої освіти, що об’єднує відповідні кафедри й лабораторії це:
  193. Керівництво факультетом здійснює:
  194. Керівництво кафедрою здійснює завідувач (начальник) кафедри, який не може перебувати на посаді
  195. До напрямів внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти закладу належать:
  196. До органів громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти не належить
  197. Вищим колегіальним органом громадського самоврядування закладу освіти є:
  198. Вищим органом громадського самоврядування працівників закладу освіти є:
  199. Атестація педагогічних працівників
  200. Хто проводить атестацію педагогічних працівників
  201. Що означає поняття «делегування повноважень»?
  202. Необхідність, обов’язок посадової особи відповідати за свої дії, виконуючи поставлені завдання, – це:
  203. Не є обов’язковим для кандидата на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
  204. Керівник закладу загальної середньої освіти має право:
  205. Продовжіть речення. Керівник державного, комунального закладу загальної середньої освіти ...
  206. Назвіть основні види управлінської культури керівника закладу освіти:
  207. Назвіть основні стилі керівництва
  208. За якого стилю управління керівника підлеглі ігнорують, не виконують його вказівок
  209. Принцип паралельності при прийнятті рішень:
  210. Принцип «головної ланки» при прийнятті рішення це:
  211. Переважний, відносно стійкий психічний стан (настрій) колективу, що відображає особливості його життєдіяльності – це…
  212. Які типи конфліктів розрізняють в залежності від складу учасників?
  213. Конкретна матеріальна (ресурси), соціальна (влада) або духовна (ідея, норма, принцип) цінність, до володіння або користування якою прагнуть сторони конфлікту, називається:
  214. Розгляд конфлікту в динаміці передбачає виокремлення головних його етапів. Оберіть правильний порядок перебігу конфлікту:
  215. Назвіть основні типи поведінки особи в конфліктній ситуації:
  216. Заклад загальної середньої освіти залежно від засновника може бути:
  217. Продовжіть речення. Державний заклад загальної середньої освіти заснований…
  218. Продовжіть речення. Комунальний заклад загальної середньої освіти заснований…
  219. Продовжіть речення. Приватний заклад загальної середньої освіти заснований…
  220. Продовжіть речення. Корпоративний заклад загальної середньої освіти заснований…
  221. Освітній маркетинг – один із напрямів менеджменту освітнього закладу в умовах ринкової економіки, що забезпечує:
  222. Споживачі освітніх послуг – це
  223. Продовжіть речення: Державні й комунальні заклади загальної середньої освіти...
  224. PR (public relations), зв’язки з громадськістю – це:
  225. SWOT-аналіз проводиться
  226. Місія закладу освіти дає відповідь на запитання
  227. Імідж освітнього закладу – це
  228.  

    Тема :: Правові аспекти освітньої діяльності

  229. Яка основна ознака трудового договору:
  230. Чи всі наймані працівники мають однаковий правовий статус:
  231. Особливою формою трудового договору є:
  232. Контракт складається :
  233. Під час інтернатури відбувається супровід та підтримка молодого вчителя з боку досвідченого педагога-наставника:
  234. Педагогічне навантаження вчителя включає:
  235. За скільки днів до початку відпустки проводиться виплата відпускних:
  236. Види навчальних відпусток:
  237. Чи надається творча відпустка:
  238. У яких випадках надається творча відпустка:
  239. Чим повинен забезпечити роботодавець найманого працівника:
  240. Знайдіть неправильну відповідь. Пунктом 1 постанови Кабміну № 695 встановлено такі мінімальні гарантії працівникам:
  241. Наказом Міністерства освіти і науки від 25.04.2013 р. № 466 «Про затвердження Положення про дистанційне навчання» визначено, що метою дистанційного навчання є:
  242. Працівникам, які направляються у відрядження, виплачуються:
  243. За особливі трудові заслуги педагогічні та науково-педагогічні працівники можуть бути:
  244. До стажу педагогічної роботи зараховується час:
  245. Відповідно до статті 36 Кодексу законів про працю України підставами припинення трудового договору є:
  246. Звільнення працівника, який виконує виховні функції та який вчинив аморальний проступок, допускається за наявності двох умов:
  247. Працівники несуть матеріальну відповідальність за шкоду, заподіяну підприємству (ст. 130 КЗпП). Умовами настання матеріальної відповідальності працівника є (ці умови повинні виконуватись одночасно):
  248. Види матеріальної відповідальності:
  249. Працівники несуть матеріальну відповідальність у повному розмірі за шкоду, заподіяну з їхньої вини підприємству у випадках, коли:
  250. Працівники несуть матеріальну відповідальність у повному розмірі за шкоду, заподіяну з їхньої вини підприємству у випадках, коли:
  251. Підставою для притягнення членів колективу до матеріальної відповідальності є:
  252. Покриття шкоди працівниками в розмірі, що НЕ перевищує середнього місячного заробітку провадиться:
  253. Відповідно до Закону України «Про освіту» освіта – це:
  254. Відповідно до Закону України «Про повну загальну середню освіту» повна загальна середня освіта – це
  255. Відповідно до Закону України «Про вищу освіту» вища освіта – це:
  256. Хто є дитиною згідно з Конвенцією про права дитини?
  257. Основні положення про права дитини закріплені в :
  258. Основним нормативним правовим документом, що регулює організацію освітнього процесу освітньої установи, є:
  259. Хто несе відповідальність за життя і здоров'я учнів (вихованців) під час освітнього процесу?
  260. Нормативний правовий документ, у якому в обов'язковому порядку прописані права та обов'язки педагогів, – це:
  261. Атестація педагогічних працівників – це…..
  262. Педагогічний працівник визнається таким, що відповідає займаній посаді, якщо:
  263. Особи, прийняті на посади педагогічних працівників після закінчення ЗВО, атестуються не раніш як:
  264. Чи можливо відповідно до «Порядку переведення учнів закладу загальної середньої освіти на наступний рік навчання» залишити здобувача освіти на ступені середньої (повної) загальної освіти на повторне навчання?
  265. Тривалість канікул у закладах загальної середньої освітим упродовж навчального року не може бути меншою:
  266. До позашкільних навчальних закладів належать:
  267. У закладах загальної середньої освіти кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти повинна становити:
  268. Навчальний рік у календарних днях незалежно від підпорядкування типів і форм власності розпочинається у День знань - 1 вересня і закінчується не пізніше:
  269. Основним нормативним правовим документом, що регулює організацію освітнього процесу освітньої установи, є:
  270. З якого віку дитина має право самостійно звертатися до суду за захистом своїх прав і законних інтересів, що порушуються його батьками (законними представниками)?
  271. Ким або яким законодавчим актом, нормативним документом визначається мова (мови), на якій ведуться навчання і виховання в освітньому закладі?
  272. Якими є основні види оцінювання результатів навчання учнів?
  273. Який документ видається учневі щороку при переведенні його на наступний рік навчання?
  274. Для чого здійснюється державна підсумкова атестація?
  275. Хто розподіляє учнів між класами (групами)?
  276. За якої умови засідання педагогічної ради закладу загальної середньої освіти є правомочним?
  277. Хто має право визначати посадові обов’язки працівників закладу загальної середньої освіти?
  278. Хто здійснює управління закладом загальної середньої освіти?
  279. Хто затверджує посадові інструкції працівників закладу загальної середньої освіти?
  280. На який строк укладається трудовий договір з особою, яка призначається на посаду керівника закладу загальної середньої освіти вперше?
  281. Чи несе педагогічний працівник адміністративну та кримінальну відповідальність за життя та здоров’я здобувача освіти?
  282. Яка тривалість основної щорічної відпустки?
  283. Які види відпусток передбачені законодавством України?
  284. Як розраховують дні щорічної відпустки?
  285. Коли Верховною Радою України був прийнятий діючий нині Закон України «Про вищу освіту»?
  286. Право на вищу освіту гарантується:
  287. Хто визначає державну політику у сфері вищої освіти?
  288. Що являє собою «Заклад вищої освіти»?
    Заклад вищої освіти – це:
  289. Хто такі «Здобувачі вищої освіти»?
  290. Що таке Європейська кредитна трансферно-накопичувальна система (ЄКТС)?
  291. Скільки годин становить обсяг одного кредиту ЄКТС?
  292. Навантаження одного навчального року становить:
  293. Скільки Законом України «Про вищу освіту» передбачено рівнів вищої освіти?
  294. Які типи закладів вищої освіти діють в Україні?
  295. Як називається освітній або освітньо-професійний ступінь, що здобувається на початковому рівні (короткому циклі) вищої освіти і присуджується закладом вищої освіти у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми?
  296. Бакалавр це освітній ступінь, що здобувається на:
  297. Як називається освітній ступінь, що здобувається на другому рівні вищої освіти та присуджується закладом вищої освіти у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої програми?
  298. Хто здійснює безпосереднє управління діяльністю закладу вищої освіти?
  299. Оприлюднення (частково або повністю) наукових (творчих) результатів, отриманих іншими особами, як результатів власного дослідження (творчості), та/або відтворення опублікованих текстів (оприлюднених творів мистецтва) інших авторів без зазначення авторства – це
  300. Основними формами здобуття вищої освіти є:
  301. Які форми організації освітнього процесу у закладах вищої освіти передбачені чинним Законом «Про вищу освіту»?
  302. Основними видами навчальних занять у закладах вищої освіти є:
  303. Хто в Україні має право безоплатно здобувати вищу освіту в державних і комунальних закладах вищої освіти?
  304.