Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ННФТІ_014.08_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: Методика навчання фізики в закладах загальної середньої освіти

  1. Обери зайве в назві курсу STEM
  2. Що необхідно зробити з файлом Photoshop (з розширенням .psd), перш ніж передати його в Web
  3. HTML -  абревіатура від:
  4. RGB — абревіатура від:
  5. Як називається модуль, який легко з'єднується з різними виконавчими пристроями, дозволяючи створювати роботів і пристрої автоматики
  6. Які мікроконтролери є основою Arduino:
  7. Якою функцією в програмі Arduino IDE можна назначити піну порт вводу:
  8. Яким чином, зазвичай, чорний провід землі підключається до плати Arduino
  9. Для зчитування значення з аналогового входу Arduino використовується команда
  10. Процедура void setup() d Arduino виконується
  11. Для використання малюнків векторного формату на WEB-сторінках необхідно:
  12. Що не відповідає ознакам SТEM проєкту
  13. Photoshop розміщує написи:
  14. TIF - це скороченні від
  15. Виберіть навчальний предмет, який розкриває загальні закони і закономірності природи, встановлює зв’язки між явищами природи.
  16. Що є предметом методики навчання фізики?
  17. Які аспекти відносяться до загальних питань методики навчання фізики?
  18. Як називається своєрідний освітній процес, організований так, щоб можна було спостерігати педагогічні явища в контрольованих умовах?
  19. Який принцип побудови шкільного курсу фізики передбачає вивчення розділів, тем і питань програми лише один раз за весь період навчання з вичерпною повнотою?
  20. Який принцип побудови шкільного курсу фізики передбачає вивчення його у два етапи, відповідно до яких програма розділена на два концентри?
  21. У чому полягає традиційний підхід до вивчення фізики в закладах загальної середньої освіти?
  22. Яка сукупність загальнодидактичних цілей навчання фізики в закладах загальної середньої освіти?
  23. Що складає основу систематичного курсу фізики?
  24. Як називаються способи взаємозв'язаної діяльності вчителя і учнів, які певним чином упорядковані і спрямовані на досягнення поставленої мети освіти?
  25. Виберіть метод з найнижчим ступенем реалізації функції навчання.
  26. Виберіть методи навчання, до яких відносять розповідь, пояснення, бесіду, лекцію.
  27. Виберіть методи навчання, до яких відносять демонстраційний експеримент, демонстрацію моделей, схем, рисунків, фільмів тощо.
  28. Якими методами проводять дослідження в фізиці?
  29. До яких методів відносять модельні гіпотези, математичні гіпотези і принципи?
  30. Який метод ґрунтується на аналогії, а також наочних образах і уявленнях, що виникають у ході спостережень?
  31. Який метод реалізується у різних видах навчального фізичного експерименту?
  32. Завдяки якому методу пізнання проходить шляхом узагальнення деякої кількості фактів чи даних, шляхом “від окремого – до загального”?
  33. У межах якого методу певні теоретичні висновки або положення теорії використовуються для аналізу чи пояснення часткових висновків, які вцілому входять в одну теорію?
  34. Як називають твердження або формулювання, в якому відображено спільні риси чи властивості фізичних тіл чи фізичних явищ у їх взаємозв'язку і взаємообумовленості?
  35. Як називається сукупність ідей, які виникли як наукове узагальнення знань про фізичні явища?
  36. Який метод мислення передбачає розкладання первинного об'єкту на складові частини?
  37. Серед вербальних методів виберіть той, при якому навчання відбувається на основі спілкування між вчителем та учнями шляхом взаємного обміну питаннями і відповідями між вчителем та учнями.
  38. Як називається короткий в часі виклад навчального матеріалу, який знайомить учнів з цілком новим (або майже новим) матеріалом?
  39. Як називається тривалий в часі виклад навчального матеріалу вчителем, який не переривається запитаннями учнів?
  40. До яких методів належать демонстраційний експеримент, технічні засоби навчання, малюнки, таблиці, креслення, екскурсії?
  41. Як називається система цілеспрямованого вивчення природи шляхом чітко спланованого відтворення фізичних явищ в лабораторних умовах з подальшим аналізом і узагальненням одержаних за допомогою приладів експериментальних даних?
  42. Як називається вид навчальної роботи, при якому навчання проводиться на натуральному природному або виробничому об'єкті поза межами школи, чи класу?
  43. Як називають певну проблему, яка в загальному випадку розв'язується за допомогою логічних умовиводів, математичних дій та експерименту на основі законів фізики?
  44. Як називають метод розв’язування задачі, який полягає у розчленуванні задачі на кілька простіших задач? При його застосуванні розв’язування починають з шуканої величини.
  45. Як називається метод розв’язування задачі, при якому послідовно виявляють зв'язки величин, які дані в умові, з іншими до тих пір, поки в рівняння не ввійде тільки одна шукана невідома величина? При його застосуванні починають з величин, заданих в умові задачі.
  46. Що розуміють під організацією навчального фізичного експерименту, при якій кожен учень працює з приладами чи установками?
  47. Як називаються заняття, в яких всі учні класу проводять однаковий експеримент, користуючись при цьому однаковим обладнанням?
  48. Як називають форму проведення лабораторних робіт, при якій усі групи учнів отримують різні завдання ускладненого змісту?
  49. Як називаються лабораторні роботи, при виконанні яких учні користуються предметами домашнього вжитку або самостійно виготовленими найпростішими приладами?
  50. Яку ознаку покладено в основу класифікації лабораторних робіт, якщо їх поділяють на  роботи з механіки, з молекулярної фізики, з електрики, з оптики, з квантової фізики?
  51. Яку ознаку покладено в основу класифікації лабораторних робіт, якщо їх поділяють на кількісні дослідження, спостереження, вимірювальні роботи, якісні досліди?
  52. Яку ознаку покладено в основу класифікації лабораторних робіт, якщо їх поділяють на попередні, ілюстративні, підсумкові?
  53. Як називається метод виконання лабораторної роботи, який не передбачає самостійне здобуття учнями нових знань, а лише підтвердження вже відомих фактів або ілюстрацію теоретично встановлених тверджень?
  54. Як називається метод виконання лабораторної роботи, якщо учні отримують тільки завдання, а шляхи його виконання вони відшукують самі і самостійно проводять усі етапи дослідження – збираютьустановку, проводять вимірювання, обробляють результати та ін.?
  55. Чим визначається кількість і тематика фронтальних лабораторних робіт з кожної теми шкільного курсу фізики?
  56. Що розуміють під підвищенням рівня усвідомленого пізнання об'єктивно-реальних закономірностей у процесі навчання?
  57. Як називається психічний компонент, який дозволяє зберігати одержану в процесі навчання інформацію та алгоритми її використання в практичній діяльності і навчанні?
  58. Як називається вид роботи, який передбачає приведення певного кола знань в систему, при цьому матеріал повторюється на вищому рівні, під новим, відмінним від раніше застосовуваного, кутом зору?
  59. Серед форм організації освітнього процесу в школі виберіть найпоширенішу.
  60. Як називається така форма організації навчальної роботи, при якій процес навчання обмежується в часі (45 хв.), у території (клас, кабінет), в об'ємі навчального матеріалу (тематичний план)?
  61. До якої з форм позакласної роботи відносяться читання книжок і журналів, підготовка рефератів, розв’язування задач тощо?
  62. До якої з форм позакласної роботи відносяться факультативні заняття, гуртки, участь у роботі “Малої Академії наук”, екскурсія тощо?
  63. Як називається процес пізнання, який проходить за схемою “від конкретного до абстрактного”, при якому узагальнення проводиться на основі аналізу схожих явищ, об'єктів, властивостей?
  64. Назвіть вченого, який заклав основи експериментального методу дослідження фізичних явищ.
  65. Як називається експеримент, мета якого полягає у встановленні наявності або відсутності передбачуваного теорією явища або процесу?
  66. Як називається експеримент, який виявляє кількісні характеристики будь-якого об’єкта або явища?
  67. Яка назва експерименту, який включає систему мислених, майже не здійснених процедур, які проводяться над ідеалізованими об’єктами?
  68. Який дослід ілюструє велику подільність речовини внаслідок надзвичайно малих розмірів молекул?
  69. Як називається прилад для добування водню і вуглекислого газу, який використовується для демонстрування дослідів із дифузії газів?
  70. Який прилад використовують для демонстрування залежності тиску рідини на дно посудини від висоти стовпа рідини та її густини?
  71. Який прилад використовують для експериментальної перевірки закону Архімеда?
  72. Для чого використовують прилад з повітряною подушкою?
  73. Для чого використовується прилад І. М. Румянцева?
  74. Яке призначення обертового диска із пристроями?
  75. Як називається прилад для вимірювання сили тертя ковзання?
  76. Який прилад використовують для пояснення понять «плече сили», «момент сили» та правила моментів?
  77. Для чого використовують біметалічну пластинку або пірометр?
  78. Який прилад використовують для порівняння теплоємності різних металевих тіл однакової маси (свинцю, латуні, сталі й алюмінію)?
  79. Який прилад використовують для дослідження залежність тиску насиченої пари від температури?
  80. Які прилади є потужними джерелами електричних зарядів?
  81. Для чого використовується сітка Кольбе?
  82. Яке призначення колеса Франкліна?
  83. Які вимірювальні прилади використовують в електричних колах постійного струму?
  84. Які досліди демонструють при вивченні електричного струму в газах?
  85. Які прилади призначені для демонстрування основних властивостей напівпровідників?
  86. Який дослід виявляє дію електричного струму на магнітну стрілку?
  87. Яке призначення хвильової машини конструкції Зворикіна?
  88. Назвіть прилади для проведення демонстраційних дослідів з інтерференції?
  89. Які прилади використовують для проведення демонстраційних дослідів з атомної фізики?
  90.  

    Тема :: Загальна фізика

  91. Яка з наведених формул виражає рівняння затухаючих коливань?
  92. Яка з величин незалежна від кутової швидкості?
  93. Від чого залежить прискорення вільного падіння тіла?
  94. У якому з наведених випадків тіло можна вважати матеріальною точкою?
  95. Спостереження за рухами футболістів показали, що нападаючий протягом матчу пробігає приблизно 12 км. Як слід називати цю величину: переміщенням чи довжиною шляху?
  96. Яка з формул визначає закон збереження імпульсу в найбільш загальному вигляді?
  97. Яка з наведених формул виражає рівняння власних гармонічних коливань?
  98. Яка з наведених формул виражає період коливання тіла на пружині?
  99. Яка з наведених формул виражає період коливання математичного маятника?
  100. Яка з наведених формул для тиску стовпа рідини чи газу правильна?
  101. Від якої з наведених величин залежить період коливання математичного маятника?
  102. Яка з формул визначає роботу сталої сили?
  103. Яка з формул визначає потужність?
  104. Яка з наведених формул виражає закон Гука для деформації розтягу чи стиску?
  105. Яка з наведених формул для сили всесвітнього тяжіння правильна?
  106. Яка з наведених формул для розрахунку першої космічної швидкості правильна?
  107. В яких одиницях вимірюється момент сили?
  108. Яка з формул визначає кінетичну енергію при обертальному русі?
  109. Яка фізична величина визначається взаємним положенням тіл чи частин одного і того ж тіла?
  110. Момент інерції кулі відносно одного з її діаметрів можна визначити за формулою:
  111. Момент інерції матеріальної точки визначити за формулою:
  112. Теорема Гюгенса-Штейнера подається у вигляді:
  113. На важіль діють дві сили, плечі яких рівні 0,1  м й 0,3 м. сила, що діє на коротке плече, дорівнює 3 Н. Чому повинна дорівнювати сила, що діє на довге плече, щоб важіль був у рівновазі?
  114. Як рухатиметься тіло масою 8 кг під дією сили 4 Н?
  115. Другий закон Ньютона подається формулою:
  116. Що таке імпульс сили?
  117. Що таке момент сили?
  118. В яких одиницях вимірюється прискорення?
  119. Миттєва кутова швидкість визначається так:
  120. Який вираз визначає модуль тангенціального прискорення?
  121. Чим зумовлене тангенціальне прискорення?
  122. Чим зумовлене нормальне прискорення?
  123. Який зв’язок лінійної та кутової швидкості для руху точки по колу:
  124. Рівняння руху тіла має вигляд: x = 4 + 1,5t. Яка швидкість тіла?
  125. Прямолінійний рух тіла описує рівняння x = 10 – 8t + t2. Яке прискорення руху тіла?
  126. Який вираз визначає вектор миттєвої швидкості?
  127. Яку швидкість у км/год повинен розвинути літак, щоб вона дорівнювала швидкості звуку в повітрі (340 м/с)?
  128. Внутрішня енергія ідеального газу, який має  ступенів свободи, для будь-якої маси газу визначається так:
  129. На рисунку зображено ізопроцеси в координатах . Визначити графік ізохорного процесу:
  130. Поняття нерівноважного стану системи визначається так:
  131. Теплопровідність – це:
  132. Формула Максвелла має вигляд:
  133. Внутрішнім тертям називається:
  134. Формула Майєра має вигляд:
  135. Зв’язок між тиском і концентрацією молекул газу подається так:
  136. При адіабатичному процесі над газом виконали роботу . Як змінилася при цьому внутрішня енергія газу?
  137. Реальний газ відрізняється від ідеального тим, що:
  138. Які сили діють між молекулами твердого тіла?
  139. Ентропія необоротного циклу подається так:
  140. У яких одиницях вимірюється кількість теплоти?
  141. ККД ідеального циклу карно визначається так: . Зазначити температуру нагрівача:
  142. Як змінюється внутрішня енергія U ідеального газу при наданні йому теплоти під час ізохорного процесу?
  143. ККД теплової машини визначається так: . Зазначити роботу розширення, виконану газом:
  144. Перший закон термодинаміки формулюється так:
  145. Як змінюється температура кипіння води у відкритій посудині з підвищенням атмосферного тиску?
  146. При якому процесі зміна внутрішньої енергії системи дорівнює кількості переданої їй теплоти?
  147. У яких одиницях вимірюється питома теплота пароутворення?
  148. Рівняння адіабатичного процесу має вигляд:
  149. Яка розмірність питомої теплоємності речовини?
  150. Рівняння ізотермічного процесу має вигляд:
  151. У балоні знаходиться 2 моль газу. Скільки молекул газу знаходиться в балоні?
  152. Рівняння ізобаричного процесу має вигляд:
  153. Рівняння ізохорного процесу має вигляд:
  154. Температура за шкалою кельвіна 400 К. Якою буде температура за шкалою цельсія?
  155. Поняття термодинамічного процесу визначається так:
  156. У яких одиницях вимірюється кількість речовини?
  157. Поняття рівноважного стану системи визначається так:
  158. Газ перебуває при температурі 37 °С. Чому дорівнює абсолютна температура газу?
  159. Який газ ближчий до ідеального: розріджений чи стиснутий?
  160. Середня квадратична швидкість подається так:
  161. Яке кількісне співвідношення між температурами t в градусах цельсія та T в кельвінах?
  162. Яке з наведених значень тиску є найбільшим?
  163. Дифузією називається:
  164. Яка з наведених нижче умов відповідає ізохорному процесу?
  165. Теплопровідність – це:
  166. Яка з наведених нижче умов відповідає адіабатичному процесу?
  167. Яка з наведених нижче умов відповідає ізотермічному процесу?
  168. Як змінюється температура деякої маси ідеального газу, який розширюється за законом pV = const?
  169. Рівняння Менделєєва–Клапейрона для довільної маси ідеального газу має вигляд:
  170. Яка з наведених нижче умов відповідає ізобарному процесу?
  171. Рівняння Менделєєва–Клапейрона для одного моля ідеального газу має вигляд: Рівняння Менделєєва–Клапейрона для одного моля ідеального газу має вигляд:
  172. Яка з наведених формул описує ізохорний процес?
  173. Яка з наведених формул виражає модуль напруженості поля точкового заряду?
  174. За означенням, напруженість електричного поля визначається з формули:
  175. Яка з наведених нижче формул виражає принцип суперпозиції електричних полів?
  176. Чому дорівнює потік вектора напруженості електричного поля, коли заряд знаходиться поза вибраною нами замкнутою поверхнею?
  177. Як зміниться кулонівська сила взаємодії двох точкових зарядів, якщо відстані між ними зменшити вдвічі?
  178. Як зміниться по модулю кулонівська сила взаємодії двох однакових металевих кульок, що мають заряди 2q і -8q, якщо нимидоторкнутися одна до одної і розвести на початкову відстань?
  179. Вираз для знаходження роботи по переміщенню точкового заряду в електричному полі іншого точкового заряду записується у вигляді:
  180. Потенціал електричного поля – це:
  181. Які поля називають потенціальними?
  182. Чому дорівнює робота по переміщенню точкового заряду в електричному полі створеному системою з n зарядів?
  183. Чому дорівнює потенціал електричного поля в даній точці простору утвореного системою з n точкових зарядів?
  184. Яка із наведених формул виражає ємність плоского конденсатора?
  185. Яка з наведених формул виражає енергію електричного поля плоского конденсатора?
  186. Тіло А має менший заряд, але вищий потенціал, ніж тіло В. Тіла з’єднали дротиною. Що зрівнялося: заряди чи потенціали?
  187. Перший закон Фарадея
  188. Другий закон Фарадея
  189. При послідовному з’єднанні:
  190. При паралельному з’єднанні:
  191. Вираз для знаходження опору провідника:
  192. Георг Ом експериментально встановив, що:
  193. Вираз для знаходження електрорушійної сили:
  194. Які умови виникнення електричного струму?
  195. Як зміниться опір провідника, якщо його розрізати на три рівні частини і з'єднати ці частини паралельно?
  196. Що називається силовою лінією магнітної індукції?
  197. Вкажіть формулу для визначення індукції магнітного поля:
  198. Вкажіть формулу для визначення сили Ампера:
  199. Вкажіть формулу для визначення сили Лоренца:
  200. Вибрати правильну рівність закону повного струму у вакуумі:
  201. Вкажіть формулу для обчислення потоку вектора магнітної індукції:
  202. Напруженість магнітного поля виражається формулою:
  203. Теорема Гауса для магнітного поля:
  204. Формула, яка визначає циклічну частоту
  205. Ємнісний опір визначається за формулою
  206. Повний опір кола змінного струму визначається за формулою:
  207. Середнє значення потужності змінного струму визначається за формулою
  208. Яка з наведених формул виражає період власних коливань коливального контуру?
  209. Якщо в якості навантаження в електричне коло приєднати конденсатор ємністю C, то коливання сили струму:
  210. Якщо в якості навантаження в електричне коло приєднати котушку індуктивністю L, то коливання сили струму:
  211. Як зміниться частота світлової хвилі при переході її з вакууму в скло з показником заломлення =1,5?
  212. Чи змінюються частота і довжина хвилі світла при його переході із вакууму у воду?
  213. Яка швидкість світла у алмазі з показником заломлення n = 2,4?
  214. Показник заломлення скла відносно води 1,182, а гліцерину відносно води – 1,105. Визначте показник заломлення скла відносно гліцерину.
  215. Як змінюється частота електромагнітного випромінювання, коли світлова хвиля переходить з вакууму в прозоре середовище з показником заломлення n?
  216. Як змінюється освітленість площини, якщо кут падіння світлових променів зміниться від 0 до 60o ?
  217. Яскравість джерела Ламберта B і його світність R пов’язані співвідношенням:
  218. Найбільшу чутливість має людське око до хвиль частини спектра
  219. Інтерференційна картина має вигляд кілець Ньютона, лінза щільно дотикається до пластинки і освітлюється монохроматичним світлом. Між скляними лінзою і пластинкою є повітря. У центрі інтерференційної картини спостерігається темна пляма. Як можна змінити картину на протилежну?
  220. Якою має бути мінімальна товщина плівки, нанесеної на поверхню просвітленої лінзи, щоб гасити відбиті хвилі з довжиною у плівці λ?
  221. Кільця Ньютона спостерігаються за допомогою скляних лінзи і пластинки у повітрі. Лінза щільно дотикається до пластинки і освітлюється монохроматичним світлом з довжиною хвилі у повітрі . Якою буде оптична різниця ходу у місці дотику між променями, що інтерферують, у відбитому світлі?
  222. Якщо ∆ – оптична різниця ходу, ∆φ – різниця фаз між двома хвилями з довжиною λ, k – ціле число, умова максимуму інтерференції світла має вигляд:
  223. Когерентними світловими хвилями називають:
  224. Паралельний пучок монохроматичного світла, довжина хвилі, якого у вакуумі  падає нормально на тонку прозору плівку, що перебуває в повітрі. Показник заломлення речовини плівки дорівнює . У відбитому світлі спостерігають мінімум інтерференції, якщо товщина плівки  задовольняє умову:
  225. Різниця ходу двох інтерферуючих хвиль монохроматичного світла 0,5. Знайти різницю фаз .
  226. Найбільшу інтенсивність світла у точці спостереження можна отримати, якщо відкрити
  227. Як зміниться вигляд дифракційного спектра, якщо ширину щілини зменшити удвічі, не змінюючи сталу дифракційної решітки та загальної кількості штрихів?
  228. Плоска дифракційна решітка утворена паралельними щілинами завширшки , розташованими періодично на відстані  одна від одної. Паралельний пучок монохроматичного світлового випромінювання, довжина хвилі якого  падає на решітку нормально. Головні максимуми дифракції фраунгофера на решітці спостерігають у напрямках, які задовольняють умову (відлік кута  проводять від нормалі до решітки):
  229. На щілину, ширину якої можна змінювати у широких межах, падає паралельний пучок світла. На деякій фіксованій відстані від щілини встановлено екран. Щілина спочатку закрита. При збільшенні ширини щілини спостерігають послідовно такі характерні картини дифракції:
  230. Максимум дифракції Френеля спостерігається, якщо кількість відкритих зон Френеля
  231. Призма з малим заломним кутом при вершині, виготовлена з матеріалу з показником заломлення відхиляє промені, що падають на неї, на кут:
  232. Людина наближається до дзеркала зі швидкістю 1 м/с. З якою швидкістю вона наближається до свого зображення?
  233. Людина з човна розглядає дно озера так, що напрям зору перпендикулярний до поверхні води. При цьому візуальна (уявна) глибина озера дорівнює 1,5 м. Яка справжня (дійсна) глибина озера? Показник заломлення води дорівнює 4/3.
  234. Під яким кутом повинен падати промінь на плоске дзеркало, щоб відбитий промінь був перпендикулярний тому, що падає?
  235. Який вираз визначає граничний кут повного внутрішнього відбивання для променів світла, що йдуть із середовища з абсолютним показником заломлення  у середовище з абсолютним показником заломлення ?
  236. Джерело світла розташоване на відстані 0,5 м від збиральної лінзи, його зображення – на відстані 2 м від лінзи. Чому дорівнює фокусна відстань лінзи?
  237. Фокусні відстані двох тонких сферичних лінз дорівнюють відповідно  і . Тоді фокусна відстань центрованої системи з таких двох щільно складених лінз дорівнює:
  238. Як зміниться кут між падаючим на плоске дзеркало і відбитим променями при збільшенні кута падіння на 100?
  239. При збільшенні фокусної відстані лінзи в два рази її оптична сила:
  240. Відношення лінійного розміру зображення до відповідного лінійного розміру предмета називають:
  241. У якому середовищі промінь може поширюватись криволінійно?
  242. Які лінзи можуть давати уявні зображення предметів?
  243. Оптична різниця ходу визначається за формулою:
  244. У яких одиницях вимірюється оптична сила лінзи?
  245. Як зміниться кут між падаючим і відбитим променями світла, якщо кут падіння зменшиться на 100?
  246. Кут Брюстера – це такий кут падіння пучка неполяризованого електромагнітного випромінювання на гладку межу розділення двох діелектриків, за якого:
  247. Який вид дисперсії спостерігається поблизу ліній поглинання
  248. Залежність показника заломлення речовини від частоти або довжини хвилі світла, яке поширюється в цій речовині називають
  249. Обчислити енергію зв’язку можна за формулою:
  250. Скільки протонів міститься в ядрах ізотопів вуглецю  , ?
  251. Скільки нейтронів міститься в ядрах ізотопів вуглецю  , ?
  252. Який ізотоп утвориться із радіоактивного урану  після двох  -розпадів?
  253. Радіус ядра оцінюється за формулою:
  254. Скільки нейтронів входить до складу ядра
  255. Скільки протонів входить до складу ядра
  256. Який ізотоп утвориться з  після одного α-розпаду
  257. Доповніть наступну ядерну реакцію
  258. Напишіть пропущені позначення в наступній ядерній реакції
  259. Атомний номер елемента визначає:
  260. Який ізотоп утвориться з  після одного β-розпаду
  261. Скільки нейтронів міститься в ядрах ізотопів водню  , , ?
  262. Скільки протонів міститься в ядрах ізотопів водню  , , ?
  263. Обчислити дефект маси ядра можна за формулою:
  264. Закон радіоактивного розпаду записується наступним чином
  265. Визначити другий продукт ядерної реакції
  266. Ядра, які містять однакове число протонів, але різне число нейтронів, називають:
  267. Енергія зв’язку максимальна для:
  268. -випромінювання являє собою:
  269. Радіоактивні атоми одного і того ж сорту випромінюють електрони, енергія яких лежить у межах від нуля до деякого максимального значення, характерного для кожного ядра. Це максимальне значення дістало назву:
  270. Розподіл електронів за енергіями при -випромінюванні пояснюється:
  271. Ізомери – це:
  272. Радіаційні втрати енергії зарядженої частинки – це:
  273. Маса спокою фотона така
  274. У чому полягає явище фотоефекту
  275. Максимальна кількість електронів у -стані така
  276. Максимальна кількість електронів у -стані така
  277. Максимальна кількість електронів у -стані така
  278. Ефект Комптона полягає
  279. Експериментально наявність хвильових властивостей частинок речовини підтверджено
  280. Як змінюється значення фотоструму насичення зі збільшенням інтенсивності опромінювального монохроматичного світла?
  281. Гіпотеза де Бройля полягає в тому, що
  282. Довжина хвилі де Бройля визначається так
  283. Вкажіть рівняння Шредінгера для стаціонарного стану частинки у потенціальному полі
  284. Формула Айнштайна для фотоефекту має вигляд:
  285. Принцип дії лазера ґрунтується на законах випромінювання
  286.  

    Тема :: Астрономія і методика її викладання

  287. Шкільний курс астрономії відноситься до профілю:
  288. Суть принципу гуманістичної орієнтації формування індивідуальності учня:
  289. Суть принципу креативності формування індивідуальності учня:
  290. Суть принципу суб’єктності формування індивідуальності учня:
  291. Суть принципу природо-доцільності формування індивідуальності учня:
  292. До внутрішньошкільної форми організації профільного навчання відноситься:
  293. До зовнішньошкільної форми організації профільного навчання відноситься:
  294. Суть пізнавально-інформаційної функції методичної системи полягає у:
  295. Суть мотиваційної функції методичної системи полягає у:
  296. Суть методологічної функції методичної системи полягає у:
  297. Суть інтегративної функції методичної системи полягає у:
  298. Правильне формулювання поняття «зоряна доба» наведене у:
  299. З метою узгодження місцевого часу для людей, які живуть в різних куточках нашої планети (тобто на різній географічній довготі від Гринвіча), була прийнята поясна система лічби середнього часу. За домовленістю, земну кулю, умовно, поділено на:
  300. Правильне формулювання поняття «добовий паралакс світила» –це кут, під яким зі світила видно
  301. Відповідно до закону Всесвітнього тяжіння, сила гравітаційної взаємодії між двома точковими тілами:
  302. Згідно із першим законом Кеплера:
  303. Згідно із другим законом Кеплера:
  304. Згідно із третім законом Кеплера:
  305. Найближча до Сонця точка орбіти планети називається:
  306. Блиск світил вимірюється у:
  307. За означенням, світність зорі дорівнює:
  308. Сонячна стала для планети визначається як:
  309. Для позначення спектральної класифікації зір послідовно вживають латинські літери:
  310. Послідовний порядок структурних зон Сонця починаючи від його центра є:
  311. Відстані в астрономії у порядку зростання правильно розташовані у рядку:
  312.