Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФФЖ_035(МЛФП)_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: Порівняльне мовознавство

  1. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ІКАВІЗМ; ЗБЕРЕЖЕННЯ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; НЕПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ:
  2. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК АКАННЯ; ВІДСУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ ФОРМИ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ:
  3. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК АКАННЯ; ДЗЕКАННЯ І ЦЕКАННЯ; НЕСКЛАДОВИЙ [Ў] НА МІСЦІ ЕТИМОЛОГІЧНИХ [В] І [Л]:
  4. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРЕДОСТАННЬОМУ СКЛАДІ; ЗБЕРЕЖЕННЯ НОСОВИХ ГОЛОСНИХ; НАЯВНІСТЬ ДВОХ РЯДІВ ШИПЛЯЧИХ ТИПУ [Š] І [Ś]:
  5. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРШОМУ СКЛАДІ; НАЯВНІСТЬ ДОВГИХ І КОРОТКИХ ГОЛОСНИХ; СПЕЦИФІЧНИЙ ЗВУК [Ř]:
  6. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРШОМУ СКЛАДІ; ЗАКІНЧЕННЯ -OVIA В НАЗВАХ ІСТОТ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ НАЗИВНОГО ВІДМІНКА МНОЖИНИ; СПЕЦИФІЧНИЙ ЗВУК [Ä]:
  7. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “ЩОМ УМРА, МЕ ПОГРЕБЕТЕ / НЕЙДЕ НА МОГИЛА / ПОСРЕД СТЕПИТЕ ШИРОКИ / НА УКРАЙНА МИЛА, / ТА СКАЛИТЕ НАД ВОДАТА, / ДНЕПЪР И ПОЛЯТА / ДА СЕ ВИЖДАТ, ДА СЕ ЧУВА, / КАК РЕВЕ РЕКАТА”:
  8. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “КАД УМРЕМ, САХРАНИТЕ МЕ / ТАМО У МОГИЛИ / СРЕД СТЕПЕ ПРЕДИВНЕ / НА МИЛОЈ УКРАЈИНИ. / ДА БИХ ПОЉЕ ШИРОКО, / И ДЊЕПАР, И ПРОКОП / ГЛЕДАТИ, ЧУТИ МОГО / КАКО ПЕВАЈУ ГРОМКО / И КАКО ИЗ УКРАЈИНЕ / ОДНОСЕ У СИЊЕ МОРЕ / КРВ ЗЛОЧИНЦА... ТАД ЋУ ДА МИНЕМ / И ПОЉЕ И ГОРЕ, / УСТАНЕМ И СТИГНЕМ / ДО БОГА САМОГА / ДА СЕ МОЛИМ... А ДО ТАДА / НЕ ЗНАМ НИ ЗА БОГА”:
  9. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “AŽ JÁ UMŘU, POCHOVEJTE / MĚ KDES NA MOHYLE, / VPROSTŘED STEPI NEDOHLEDNÉ. / V UKRAJINĚ MILÉ, / ABY LÁNY ŠIRÝCH POLÍ, / DNĚPR, SRÁZY STINNÉ / BYLO VIDĚT, BYLO SLYŠET, / S HUKOTEM JAK PLYNE”:
  10. УКАЖІТЬ, КОЛИ ВІДБУЛОСЯ ЗАРОДЖЕННЯ СЛАВІСТИКИ ЯК НАУКИ:
  11. УКАЖІТЬ ПРОВІДНОГО ДІЯЧА СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХІХ СТ., ЯКИЙ СТВОРИВ І ОЧОЛИВ ХАРКІВСЬКУ ЛІНГВІСТИЧНУ ШКОЛУ, АВТОР ПРАЦІ “МИСЛЬ І МОВА”:
  12. УКАЖІТЬ, КОЛИ У СЛОВ’ЯНСЬКИХ КРАЇНАХ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ДЕНЬ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І КУЛЬТУРИ:
  13. УКАЖІТЬ НАЙВИДАТНІШУ ПАМ’ЯТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА, ДЕ ІМІТОВАНО ПРОМОВИ ДАВНІХ ДЕРЖАВНИХ ДІЯЧІВ
  14. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «ПРАГНЕННЯ ДО ОЧИЩЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ ВІД ПОЗАЛІТЕРАТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ, НЕВМОТИВОВАНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ»
  15. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СИСТЕМА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ТА ЕКСПРЕСИВНИХ СТИЛІВ У ЇХ ВЗАЄМОДІЇ; СПІВВІДНОШЕННЯ СТИЛІСТИЧНО НЕЙТРАЛЬНИХ І СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У СИСТЕМІ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ»
  16. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СУКУПНІСТЬ МОВНО-ВИРАЗОВИХ ЗАСОБІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ЕСТЕТИЧНУ ФУНКЦІЮ І ВИРІЗНЯЮТЬ МОВУ ОКРЕМОГО ПИСЬМЕННИКА З-ПОМІЖ ІНШИХ»:
  17. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ СТИЛІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
  18.  

    Тема :: Історія мови

  19. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ВИСНОВКУ ПРО ДАВНІСТЬ СЛОВ’ЯНСЬКИХ АЗБУК ДІЙШЛИ СУЧАСНІ СЛАВІСТИ ПІСЛЯ ВСЕБІЧНОГО АНАЛІЗУ ЗБЕРЕЖЕНИХ ДОТЕПЕР СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ РУКОПИСІВ:
  20. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОЇ ПІДГРУПИ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ І ЧОМУ НАЛЕЖИТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКА МОВА
  21. УКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ПРОДОВЖЕННЯ РЕЧЕННЯ: «ЛІНГВІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ МОВИ В ТОМУ, ЩО…»
  22. УКАЖІТЬ, ЯКЕ З ПОДАНИХ ТВЕРДЖЕНЬ ПОМИЛКОВЕ
  23. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ МОВОЮ НАПИСАНІ ЦЕРКОВНІ ПАМ’ЯТКИ ЛИТОВСЬКОЇ ДОБИ:
  24.  

    Тема :: Морфологія

  25. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  26. УКАЖІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  27. УКАЖІТЬ СИНТАКСИЧНУ РОЛЬ ЧИСЛІВНИКА: Два чорні лебеді календарного білого моря випливають із ночі і знову кудись у ніч (Л. Костенко)
  28. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ДІЄПРИСЛІВНИКИ ЯКОГО МАЮТЬ ФОРМУ ДОКОНАНОГО ВИДУ
  29. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО – ЧАСТКИ
  30. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ СЛОВО НАЗУСТРІЧ – ПРИСЛІВНИК
  31. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ВЖИТО ЗВОРОТНИЙ ЗАЙМЕННИК
  32. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  33. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ОБИДВА СЛОВА МАЮТЬ ОДНАКОВИЙ РІД
  34. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ
  35. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНІ ОДНИМ СПОСОБОМ
  36. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО ВІДПОВІДАЮТЬ СХЕМІ: КОРІНЬ+СУФІКС+СУФІКС+ЗАКІНЧЕННЯ
  37. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -И-
  38. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -К-
  39. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНО ПРЕФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ
  40. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНО ПРЕФІКСАЛЬНО-СУФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ
  41. УКАЖІТЬ РЯДОК, ДЕ ПРАВИЛЬНО НАЗВАНО СПОСІБ ТВОРЕННЯ СЛІВ: ТОРІК, ЗАПАНІБРАТА, ПРОЙДИСВІТ, ДОБРИДЕНЬ
  42. Укажіть рядок з іменниками тільки твердої групи
  43. Укажіть рядок з іменниками тільки мішаної групи
  44. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  45. Укажіть рядок з іменниками тільки твердої групи
  46. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ДІЄСЛОВА ЯКОГО ЗМІНЮЮТЬСЯ ЗА ОСОБАМИ
  47.  

    Тема :: Синтаксис

  48. УКАЖІТЬ ТИП ПІДРЯДНОГО ЗВ’ЯЗКУ, ПРИ ЯКОМУ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИМАГАЄ ВІД ЗАЛЕЖНОГО ПЕВНОЇ ФОРМИ:
  49. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  50. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИКМЕТНИКОМ
  51. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  52. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ
  53. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ІМЕННИМ ПРИСУДКОМ
  54. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРЯМИМ ДОДАТКОМ
  55. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ Є ТІЛЬКИ НЕПРЯМИЙ ДОДАТОК
  56. УКАЖІТЬ СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ, КОТРЕ НАЛЕЖИТЬ ДО БЕЗСПОЛУЧНИКОВИХ
  57. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ДЛЯ ПОЄДНАННЯ ПРОСТИХ ЧАСТИН ВИКОРИСТАНО СПОЛУЧНИКИ
  58. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  59. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  60. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ІМЕННИМ ПРИСУДКОМ
  61. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ДЛЯ ПОЄДНАННЯ ПРОСТИХ ЧАСТИН ВИКОРИСТАНО СПОЛУЧНИКИ
  62. УКАЖІТЬ БЕЗОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
  63. УКАЖІТЬ НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
  64. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У КОТРОМУ ВЖИТО ПРОСТИЙ ДІЄСЛІВНИЙ ПРИСУДОК
  65. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ МЕТИ
  66. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ МІРИ І СТУПЕНЯ
  67. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ ДОПУСТОВОСТІ
  68. У ЯКОМУ ВАРІАНТІ Є ПРОСТИЙ НЕУСКЛАДНЕНИЙ ПІДМЕТ:
  69. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЧИСЛІВНИКОМ
  70. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЧИСЛІВНИКОМ
  71. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ
  72.  

    Тема :: Фонетика, правопис

  73. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВИПАДКУ НЕ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКИ У ДІЄСЛІВНИХ ФОРМАХ 2 ОСОБИ ОДНИНИ
  74. УКАЖІТЬ, СКІЛЬКИ ФОНЕМ НАЛІЧУЄ ФОНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ:
  75. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОРУШЕНО НОРМУ ПРИ ВІДМІНЮВАННІ ЧИСЛІВНИКІВ
  76. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ВІДМІНКОВІ ФОРМИ ЧИСЛІВНИКІВ ПРАВИЛЬНІ
  77. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ФОРМУ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ МНОЖИНИ ВІД ІНФІНІТИВА
  78. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО ПРАВИЛЬНУ ВІДМІНКОВУ ФОРМУ ЧИСЛІВНИКА ШІСТСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ВІСІМ
  79. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВИДІЛЕНИЙ ІМЕННИК МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ -А
  80. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ СЛОВА НЕЗМІННІ
  81. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ФОРМУ НАКАЗОВОГО СПОСОБУ ДІЄСЛОВА
  82. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ДІЄСЛІВНІ ФОРМИ
  83. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ДІЄПРИКМЕТНИК
  84. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ ПРИСВІЙНИЙ ПРИКМЕТНИК ЖІНОЧОГО РОДУ НАПИСАНИЙ ПРАВИЛЬНО
  85. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НЕ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ
  86. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ -Е:
  87. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ ІМЕННИК МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ -А (-Я) В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ:
  88. УКАЖІТЬ РЯДОК З ІМЕННИКАМИ ТІЛЬКИ ТВЕРДОЇ ГРУПИ
  89. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО НЕПРАВИЛЬНІ ПАРАЛЕЛЬНІ ФОРМИ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ ОРУДНОГО ВІДМІНКА МНОЖИНИ
  90. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ
  91. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВІДНОСНОМУ ПРИКМЕТНИКУ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКУ В ОФОРМЛЕННІ СУФІКСА
  92. УКАЖІТЬ РЯДОК, ЩО МІСТИТЬ СЛОВА З ОРФОГРАФІЧНИМИ ПОМИЛКАМИ
  93. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО НА МІСЦІ КРАПОК ТРЕБА СТАВИТИ АПОСТРОФ
  94. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО
  95. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ СЛОВІ НА МІСЦІ КРАПОК СТАВИТЬСЯ АПОСТРОФ
  96. УКАЖІТЬ, КОТРЕ ІНШОМОВНЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО З ОГЛЯДУ НА ВЖИВАННЯ ЛІТЕР И, І, Ї
  97. УКАЖІТЬ, КОТРЕ ІНШОМОВНЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО
  98.  

    Тема :: історія українського літературознавства

  99. УКАЖІТЬ АВТОРА, ЯКИЙ УПЕРШЕ В УКРАЇНСЬКОМУ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ ПРОАНАЛІЗУВАВ ТВОРЧІСТЬ Т. ШЕВЧЕНКА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ МЕТОДУ ПСИХОАНАЛІЗУ:
  100. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  101. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ФІЛОЛОГІЧНОЇ (ЕСТЕТИЧНОЇ) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  102. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ПЕРІОД / ЯКІ ПЕРІОДИ ВИСВІТЛЕНО В «ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ» М. ГРУШЕВСЬКОГО:
  103. УКАЖІТЬ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ, ЯКІ В ОСНОВУ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПОКЛАЛИ ЕСТЕТИКО-СТИЛЬОВИЙ КРИТЕРІЙ:
  104. УКАЖІТЬ АВТОРА ПЕРШОЇ МОНОГРАФІЇ ПРО ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  105. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, ЯКА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ С. ЄФРЕМОВА «В ПОИСКАХ НОВОЙ КРАСОТЫ»:
  106. УКАЖІТЬ АВТОРА І ЙОГО ТРАКТАТ, ДЕ ІЛЮСТРАТИВНИМ МАТЕРІАЛОМ СЛУГУЮТЬ ТВОРИ Т. ШЕВЧЕНКА:
  107. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ІНТЕЛІГЕНЦІЯ І НАРОД В ПОВІСТЯХ ІВАНА ФРАНКА 80-Х РОКІВ», «ПРОЯВЛЕННЯ СЛОВА. ДИСКУРСІЯ РАННЬОГО УКРАЇНСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ», «FEMINA MELANCHOLICA. СТАТЬ І КУЛЬТУРА В ГЕНДЕРНІЙ УТОПІЇ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ», «ФРАНКО І / НЕ КАМЕНЯР», «НЕВІДОМИЙ ІВАН ФРАНКО. ГРАНІ ІЗМАРАГДУ», «ПІСЛЯЧОРНОБИЛЬСЬКА БІБІЛІОТЕКА. УКРАЇНСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОСТМОДЕРН», «КІТЧ І ЛІТЕРАТУРА. ТРАВЕСТІЇ»:
  108. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ДВІ КУЛЬТУРИ», «ФІЛОСОФІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ: ФРАНКІВСЬКИЙ ПЕРІОД», «ШЕВЧЕНКІВ МІФ УКРАЇНИ», «ХРОНІКИ ВІД ФОРТІНБРАСА», «NOTRE DAME D'UKRAINE: УКРАЇНКА В КОНФЛІКТІ МІФОЛОГІЙ»:
  109. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, В ЯКІЙ РОЗМЕЖОВАНО «МИМОВІЛЬНИЙ / НЕСВІДОМИЙ РЕАЛІЗМ», «УЛЬТРАРЕАЛІЗМ / НОВІШИЙ РЕАЛІЗМ ЛІТЕРАТУРНИЙ», «НАУКОВИЙ РЕАЛІЗМ»; ВОНА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ «СЬОГОЧАСНЕ ЛІТЕРАТУРНЕ ПРЯМУВАННЯ» І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»:
  110.  

    Тема :: Теорія літератури

  111. УКАЖІТЬ ЖАНР ЛІТЕРАТУРНОЇ КРИТИКИ:
  112. УКАЖІТЬ ПЕРШОГО УКРАЇНСЬКОГО ТЕОРЕТИКА ВІРШУВАННЯ:
  113. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВИД АНАЛІЗУ ПЕРЕДБАЧАЄ ТЛУМАЧЕННЯ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИЙОМІВ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВИ, ПОЧЕРКУ, МАНЕРИ ПИСЬМЕННИКА:
  114. УКАЖІТЬ ЖАНР ЛІТЕРАТУРНОЇ КРИТИКИ, У ЯКОМУ У ФОРМІ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНОГО, НАУКОВОГО, НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОГО НАРИСУ ПОДАНО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ПИСЬМЕННИКА, ВІН БЛИЗЬКИЙ ДО НАУКОВОЇ БІОГРАФІЇ, СТИСЛІШИЙ ЗА ВИКЛАДОМ, РОЗРАХОВАНИЙ НА МАСОВОГО ЧИТАЧА:
  115. УКАЖІТЬ, ЩО МІСТИТЬ У СОБІ ОГЛЯД ДРУКОВАНИХ ДЖЕРЕЛ З ПЕВНОЇ ТЕМИ:
  116. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВИД ПИСЬМОВОГО ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ МІСТИТЬ У СОБІ ВИКЛАД ВЛАСНИХ ДУМОК, ПЕРЕЖИВАНЬ, СУДЖЕНЬ, НАМІРІВ:
  117. УКАЖІТЬ КЛЮЧОВИЙ МОВНИЙ ОБРАЗ СТИЛЮ БАРОКО:
  118. УКАЖІТЬ КЛЮЧОВУ НАСТАНОВУ КЛАСИЦИЗМУ:
  119. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ЗІ СТИЛІВ ТЯЖІЄ ПРОСВІТНИЦТВО ХVІІІ СТОЛІТТЯ:
  120. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ СТИЛЬ ЗАДЕКЛАРУВАВ ДОМІНАНТУ СЕРЦЯ НАД РОЗУМОМ:
  121. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СТИЛЬ ЗОРІЄНТОВАНИЙ НА ЗОБРАЖЕННЯ СУЧАСНОСТІ?
  122. УКАЖІТЬ, ЯКЕ ГАСЛО ХАРАКТЕРИЗУЄ ПОЧАТОК ЕПОХИ МОДЕРНІЗМУ:
  123. УКАЖІТЬ, ДЛЯ ЯКОГО СТИЛЮ ЦЕ ХАРАКТЕРНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОНКИХ ВІДЧУТТІВ, МИТТЄВОСТЕЙ ЖИТТЯ:
  124. УКАЖІТЬ, ДЛЯ ЯКОГО СТИЛЮ ХАРАКТЕРНЕ ТЯЖІННЯ ДО АПОКАЛІПТИЧНИХ ПРОРОКУВАНЬ:
  125. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СТИЛЬ МОДЕРНІЗМУ ДЕКЛАРУВАВ ЗОБРАЖЕННЯ ТЕМИ "МІСТО - МАСИ - МАШИНИ":
  126. УКАЖІТЬ, ДЛЯ ЯКОГО СТИЛЮ ХАРАКТЕРНЕ АКТИВНЕ ОНОВЛЕННЯ ПОЕТИЧНОГО СЛОВНИКА:
  127. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЗІ СТИЛІВ МОДЕРНІЗМУ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НЕГАТИВНО МАРКОВАНИМ УРБАНІЗМОМ:
  128. АНТРОПОЦЕНТРИЗМ, ОРІЄНТАЦІЯ НА АНТИЧНІ ЗРАЗКИ, ФОРМУВАННЯ СВІТСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ – ЦЕ ХАРАКТЕРНІ РИСИ ЛІТЕРАТУРИ…
  129. ДЛЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯКОГО ПЕРІОДУ В РОЗВИТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА ХАРАКТЕРНІ ТРАГІЧНА НАПРУЖЕНІСТЬ, ДИНАМІЗМ, ПОСИЛЕНА МЕТАФОРИЧНІСТЬ, УСКЛАДНЕНІСТЬ ЗМІСТУ І ФОРМИ?
  130. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ МЕТАФОРІ:
  131. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ СИМВОЛУ:
  132. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ АЛЕГОРІЇ:
  133. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ ГІПЕРБОЛІ:
  134. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП КЛАСИЧНОЇ СИСТЕМИ ВІРШУВАННЯ:
  135. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП НЕКЛАСИЧНОЇ СИСТЕМИ ВІРШУВАННЯ:
  136. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП СИЛАБІЧНОЇ СИСТЕМИ ВІРШУВАННЯ:
  137. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП ДОЛЬНИКА У СИСТЕМІ НЕКЛАСИЧНОГО ВІРШУВАННЯ:
  138. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП АКЦЕНТНОГО ВІРША У СИСТЕМІ НЕКЛАСИЧНОГО ВІРШУВАННЯ:
  139. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП БІЛОГО ВІРША:
  140. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП ВЕРЛІБРУ У СИСТЕМІ НЕКЛАСИЧНОГО ВІРШУВАННЯ:
  141.  

    Тема :: Давня українська література

  142. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЛІТОПИСУ:
  143. ЯКИЙ ІЗ ТВОРІВ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ОПИСУЄ ІСТОРІЮ ПРАВЛІННЯ РУСЬКИХ КНЯЗІВ, ЇХ ГЕНЕАЛОГІЮ ТА ПРОПАГУЄ ЗАГАЛЬНОРУСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ?
  144. ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНОЮ ПАМ’ЯТКОЮ ЯКОЇ ДОБИ Є “ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ”?:
  145. УКАЖІТЬ НАЙДАВНІШИЙ ЛІТОПИСНИЙ ЗВІД, ЗБЕРЕЖЕНИЙ ДО НАШОГО ЧАСУ:
  146. НАЗВІТЬ ЛІТОПИСЦЯ, ОДНОГО З АВТОРІВ “ПОВІСТІ МИНУЛИХ ЛІТ”:
  147. УКАЖІТЬ ЧАС СТВОРЕННЯ “ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ЛІТОПИСУ”:
  148. ЯКИЙ ЕПІЗОД Є ЦЕНТРАЛЬНИМ У „СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”, НОСІЄМ ГОЛОВНОЇ ДУМКИ ТВОРУ?
  149. ХТО З ГЕРОЇВ „СЛОВА О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ” ВИГОЛОШУЄ «ЗОЛОТЕ СЛОВО», «ЗІ СЛЬОЗАМИ ЗМІШАНЕ»?
  150. ХТО З УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ У ВІЦІ 30–35 РОКІВ ПОСТРИГСЯ У ЧЕНЦІ Й БЛИЗЬКО СОРОКА РОКІВ ПРОВІВ НА АФОНІ?
  151. ТВОРИ ЯКОГО СПРЯМУВАННЯ ПЕРЕВАЖАЮТЬ У СПАДЩИНІ І.ВИШЕНСЬКОГО?
  152. НАЗВІТЬ ЛІТОПИСИ, СТВОРЕНІ В ХVІІ–ХVІІІ СТ.:
  153. УКАЖІТЬ АВТОРІВ КОЗАЦЬКИХ ЛІТОПИСІВ:
  154. УКАЖІТЬ, “ЛІТОПИС САМОВИДЦЯ” – ЦЕ:
  155. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ЗБІРКА ЛІРИЧНИХ ПОЕЗІЙ Г. СКОВОРОДИ?
  156. КОГО ІЗ ПИСЬМЕННИКІВ XVIII СТ. НАЗИВАЮТЬ “МАНДРІВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ”?
  157. УКАЖІТЬ ПОВНУ НАЗВУ ФІЛОСОФСЬКОГО ТРАКТАТУ Г. СКОВОРОДИ “РОЗМОВА, ЗВАНА АЛФАВІТ, ЧИ...”:
  158. УКАЖІТЬ БАЙКИ Г. СКОВОРОДИ:
  159. УКАЖІТЬ ЖАНРИ, ПРЕДСТАВЛЕНІ У ТВОРЧОСТІ Г. СКОВОРОДИ:
  160.  

    Тема :: Історія української літератури ХІХ ст

  161. УКАЖІТЬ, ЯКИМ ВИДАННЯМ ЗАПОЧАТКОВУЄТЬСЯ НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
  162. УКАЖІТЬ БУРЛЕСКНО-РЕАЛІСТИЧНІ ТВОРИ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА:
  163. УКАЖІТЬ, ПРО ЯКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПИСАВ С. ЄФРЕМОВ: “...ДЕСЯТЬ НАЙКРАЩИХ ЛІТ, КОЛИ ЧОЛОВІК БУВ САМЕ В РОЗЦВІТІ СИЛИ Й ХИСТУ СВОГО І МІГ ДАТИ КОЛОСАЛЬНІ ЗРАЗКИ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ, МУСІВ ВІН ПОНЕВІРЯТИСЬ ПО ПУСТИНІ Й ВОЛОЧИТИ КАЙДАНИ НІКОМУ, ЗДАВАЛОСЬ, НЕ ПОТРІБНОГО ЖИТТЯ, ЗАТАЇВШИ В ДУШІ НЕВИПЛАКАНІ СЛЬОЗИ Й НЕНАРОДЖЕНІ ТВОРИ СВОЇ”:
  164. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОГО ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА НАВЕДЕНИЙ УРИВОК: БОРІТЕСЯ – ПОБОРЕТЕ, ВАМ БОГ ПОМАГАЄ! ЗА ВАС ПРАВДА, ЗА ВАС СЛАВА І ВОЛЯ СВЯТАЯ!
  165. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР ЗАПОЧАТКУВАВ СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ:
  166. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА Є ГОСТРОЮ САТИРОЮ НА ПАНІВНУ ВЕРХІВКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ХVІІІ СТ.:
  167. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОМУ ОБ’ЄДНАННІ СПІВПРАЦЮВАЛИ Т. ШЕВЧЕНКО ТА П. КУЛІШ:
  168. УКАЖІТЬ, У ЯКИХ РАННІХ ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ Т. ШЕВЧЕНКА ОСМИСЛЕНА ІСТОРИЧНА ТЕМА:
  169. УКАЖІТЬ, ЯКІ РЕАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ПОДІЇ ЗОБРАЖЕНО У ТВОРІ Т. ШЕВЧЕНКА “ГАЙДАМАКИ”:
  170. УКАЖІТЬ ХУДОЖНІЙ ТВІР, ЯКИЙ НАЛЕЖИТЬ І. НЕЧУЮ-ЛЕВИЦЬКОМУ:
  171. УКАЖІТЬ, ЯКА ЗБІРКА І. ФРАНКА МАЄ ПІДЗАГОЛОВОК “ЛІРИЧНА ДРАМА”:
  172.  

    Тема :: Історія української літератури ХХ ст

  173. «ТОЙ, ЩО В СКАЛІ СИДИТЬ», ПЕРЕЛЕСНИК, КУЦЬ, ДОЛЯ, ПОТЕРЧАТА – ГЕРОЇ ДРАМАТИЧНОГО ТВОРУ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  174. ДРУЖНЮ ПЕРЕПИСКУ З ЛЕСЕЮ УКРАЇНКОЮ ВІВ ВІДОМИЙ ПИСЬМЕННИК, ОРІЄНТАЛІСТ, ПОЛІГЛОТ, ВОЛИНЯНИН:
  175. ЧАСТИНА УКРАЇНИ, ПРО ЯКУ ЛЕСЯ УКРАЇНКА З ЛЮБОВ’Ю ПИСАЛА: «ПРОЩАЙ, …, ПРОЩАЙ, РІДНИЙ КУТОЧОК…»:
  176. У ОСНОВУ ЯКОГО ДРАМАТИЧНОГО ТВОРУ ЛЕСІ УКРАЇНКИ ПОКЛАДЕНА ТРАГІЧНА ІСТОРІЯ КОХАННЯ?
  177. «МАНДРІВНІ» ОБРАЗИ В ДРАМАТУРГІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  178. ПОЕТИЧНІ ЗБІРКИ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  179. АВТОРКА ПОВІСТЕЙ «ЛЮДИНА», «ЦАРІВНА»:
  180. АВТОР ЗБІРКИ «СИНЯ КНИЖЕЧКА»:
  181. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОЇ СТАТТІ МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО ПОЧАЛАСЯ ЛІТЕРАТУРНА ДИСКУСІЯ 1925–1928 РР.:
  182. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ТВОРІ О. ДОВЖЕНКА Є ТАКА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНЦІВ: “... У ЦЬОГО НАРОДУ Є НІЧИМ І НІКОЛИ НЕ ПРИКРИТА АХІЛЛЕСОВА П’ЯТА. ЦІ ЛЮДИ АБСОЛЮТНО ПОЗБАВЛЕНІ ВМІННЯ ПРОЩАТИ ОДИН ОДНОМУ НЕЗГОДИ НАВІТЬ В ІМ’Я ІНТЕРЕСІВ ЗАГАЛЬНИХ, ВИСОКИХ. У НИХ НЕМАЄ ДЕРЖАВНОГО ІНСТИНКТУ... ТИ ЗНАЄШ, ВОНИ НЕ ВИВЧАЮТЬ ІСТОРІЇ. ДИВОВИЖНО. ВОНИ ВЖЕ ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ ЛІТ ЖИВУТЬ НЕГАТИВНИМИ ЛОЗУНГАМИ ОДКИДАННЯ БОГА, ВЛАСНОСТІ, СІМ’Ї, ДРУЖБИ! У НИХ ВІД СЛОВА “НАЦІЯ” ОСТАВСЯ ТІЛЬКИ ПРИКМЕТНИК”:
  183. УКАЖІТЬ НАЗВУ ПЕРШОЇ ПОЕТИЧНОЇ ЗБІРКИ П. ТИЧИНИ:
  184. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР 20-Х РР. ЗАПОЧАТКУВАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ ПРОЗУ
  185. ХТО АВТОР ПОЕЗІЇ “ШЕВЧЕНКО” (НЕ ПОЕТ – БО ЦЕ Ж ДО БОЛЮ МАЛО, НЕ – ТРИБУН – БО ЦЕ ЛИШ РУПОР МАС, І ВЖЕ МЕНШ ЗА ВСЕ – “КОБЗАР ТАРАС” ВІН, КИМ ЗАЙНЯЛОСЬ І ЗАПАЛАЛО..."
  186. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР О. ОЛЬЖИЧА Є СВОЄРІДНОЮ ПРОГРАМОЮ УКРАЇНСЬКИХ БОРЦІВ ЗА ВИЗВОЛЬНУ ІДЕЮ:
  187. АВТОРОМ ПОЕТИЧНИХ ЗБІРОК “ПРИВІТАННЯ ЖИТТЯ”,“ВЕЛИКА ГАРМОНІЯ”, “ТРИ ПЕРСТЕНІ”, “КНИГА ЛЕВА” Є:
  188. УКАЖІТЬ, ХТО НАЛЕЖАВ ДО ПРАЗЬКОЇ ШКОЛИ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
  189. УКАЖІТЬ АВТОРА СПОГАДІВ “НА БІЛОМУ КОНІ”, “НА КОНІ ВОРОНОМУ”
  190. У КОГО З НАЗВАНИХ ПОЕТІВ ОДНІЄЮ З УЛЮБЛЕНИХ ПОЕТИЧНИХ ФОРМ БУЛА ФОРМА СОНЕТА?
  191. ЯКИЙ ТВІР ЗБУДОВАНИЙ НА КОНФЛІКТІ ДУХОВНОГО З БЕЗДУХОВНИМ, ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОГО З ПРАГМАТИЧНИМ?
  192. ЯКУ ЗБІРКУ В. СТУСА ВИЗНАЧАЮТЬ ЯК «ТЮРЕМНУ ІНІЦІАЦІЮ»?
  193. ДО ЯКОЇ КНИГИ Д. ПАВЛИЧКА ВВІЙШЛА ПОЕЗІЯ ЗІ ЗБІРКИ «ТАЄМНИЦЯ ТВОГО ОБЛИЧЧЯ»?
  194. ХТО З НАЗВАНИХ ПОЕТІВ ОЧОЛИВ ЕСТЕТИЧНИЙ БУНТ ЛІТЕРАТУРНОГО ШІСТДЕСЯТНИЦТВА?
  195.  

    Тема :: Антична література

  196. УКАЖІТЬ, З ЧИЄЮ ТВОРЧІСТЮ СПІВВІДНОСИТЬСЯ ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  197. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЦИКЛ МІФІВ ВІДОБРАЖЕНИЙ В ЕПОСІ ГОМЕРА «ІЛІАДА»?
  198. УКАЖІТЬ ОСНОВУ ТВОРЧОСТІ ГОМЕРА:
  199. УКАЖІТЬ ТВІР, НАПИСАНИЙ ОВІДІЄМ У ЗАСЛАННІ:
  200. УКАЖІТЬ ЕПІТЕТ ОДІССЕЯ:
  201. УКАЖІТЬ ПЕРШИЙ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНИЙ ТВІР АНТИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  202. УКАЖІТЬ ІДЕАЛЬНУ ГЕРОЇНЮ ГРЕЦЬКОЇ ТРАГЕДІЇ:
  203. УКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ТРИЗУБ ЯК ГОЛОВНИЙ АТРИБУТ:
  204. УКАЖІТЬ ПЕРШІ ЛІТЕРАТУРНІ ТВОРИ АНТИЧНОСТІ:
  205. УКАЖІТЬ «БАТЬКА ІСТОРІЇ»:
  206. УКАЖІТЬ, ЯКИМ СПОСОБОМ ГРЕКИ ПЕРЕМОГЛИ ТРОЯНЦІВ У ПОЕМІ ГОМЕРА «ЕНЕЇДА»:
  207.  

    Тема :: Зарубіжна література

  208. УКАЖІТЬ, ХТО ДОДАВ ЕПІТЕТ «БОЖЕСТВЕННА» ДО ПОЕМИ ДАНТЕ:
  209. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ІЗ НАЗВАНИХ ТВОРІВ НАЛЕЖИТЬ ДО ЗРАЗКІВ СЕРЕДНЬОВІЧНОГО ГЕРОЇЧНОГО ЕПОСУ:
  210. УКАЖІТЬ ГОЛОВНУ ТЕМУ «ПІСНІ ПРО РОЛАНДА»:
  211. ЧИМ ПОЯСНЮЄТЬСЯ НЕВРАЗЛИВІСТЬ ЗІГФРІДА В «ПІСНІ ПРО НІБЕЛУНГІВ»:
  212. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОЇ ПОЕЗІЇ НАЛЕЖИТЬ «ГАУДЕАМУС»:
  213. УКАЖІТЬ ГОЛОВНИХ ГЕРОЇВ ГЕРОЇЧНОГО ЕПОСУ:
  214. УКАЖІТЬ, ЧОМУ ДАНТЕ ПОКИНУВ ФЛОРЕНЦІЮ?
  215. УКАЖІТЬ БАТЬКІВЩИНУ КУРТУАЗНОЇ ПОЕЗІЇ:
  216. УКАЖІТЬ, ХТО РОЗРОБЛЯВ СЮЖЕТ ПРО ПОШУК СВЯТОГО ГРААЛЯ:
  217. УКАЖІТЬ ОБ’ЄДНАННЯ ЛИЦАРІВ КОРОЛЯ АРТУРА:
  218. УКАЖІТЬ АВТОРА ЛИЦАРСЬКИХ РОМАНІВ:
  219. УКАЖІТЬ, ХТО СУПРОВОДЖУВАВ ДАНТЕ В РАЮ?
  220. УКАЖІТЬ, ЩО ОЗНАЧАЄ РЕКОНКІСТА:
  221. УКАЖІТЬ ЖАНР «БОЖЕСТВЕННОЇ КОМЕДІЇ» ДАНТЕ:
  222. ПРОВІДНИКОМ ДАНТЕ ПО ЧИСТИЛИЩУ Є:
  223. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ІЗ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ТВОРІВ НАЛЕЖИТЬ ШЕКСПІРУ:
  224. УКАЖІТЬ, ЯКА ЖАНРОВА ФОРМА ПЕРЕВАЖАЄ В «КНИЗІ ПІСЕНЬ» ПЕТРАРКИ:
  225. УКАЖІТЬ, ЯКА З П’ЄС НЕ НАЛЕЖИТЬ ПЕРУ В. ШЕКСПІРА:
  226. УКАЖІТЬ ПЕРСОНАЖА ТРАГЕДІЇ ШЕКСПІРА «ОТЕЛЛО»:
  227. НАЗВІТЬ ІМ’Я ГОЛОВНОГО ГЕРОЯ РОМАНУ КРЕТЬЄНА ДЕ ТРУА:
  228. НАЗВІТЬ ІМ’Я АВТОРА ТВОРУ «НЕСАМОВИТИЙ РОЛАНД»:
  229. НАЗВІТЬ ІМ’Я АВТОРА ТВОРУ «ПОХВАЛА ГЛУПОТІ»:
  230. УКАЖІТЬ жанр твору «Беовульф»:
  231. УКАЖІТЬ ЯСКРАВІ РИСИ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ ВІДРОДЖЕННЯ:
  232. КУЛЬТУРА ЕПОХИ ВІДРОДЖЕННЯ МАЛА:
  233. ВИЗНАЧТЕ ЖАНР ТВОРУ В. ШЕКСПІРА «КОРОЛЬ ЛІР»:
  234. УКАЖІТЬ АВТОРА, ГЕРОЇ РОМАНУ ЯКОГО СТАЛИ «ВІЧНИМИ ОБРАЗАМИ»:
  235. УКАЖІТЬ ОЗНАКИ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ БАРОКО:
  236. УКАЖІТЬ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИЦИЗМУ ЯК ХУДОЖНЬОГО НАПРЯМУ:
  237. УКАЖІТЬ, ЯКІ РИСИ БАРОКОВОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ ПРИТАМАННІ ДРАМІ П. КАЛЬДЕРОНА «ЖИТТЯ – ЦЕ СОН»:
  238. УКАЖІТЬ ПРОВІДНІ ІДЕЇ ДОБИ ПРОСВІТНИЦТВА:
  239. ВЕРШИНОЮ «ШТЮРМЕРСЬКОГО ПЕРІОДУ» ТВОРЧОСТІ Й. ГЕТЕ Є:
  240. УКАЖІТЬ, ЯКОМУ ЛІТЕРАТУРНОМУ НАПРЯМКУ, ЩО ВИНИК У XVIII СТ., ДАВ НАЗВУ Л. СТЕРН:
  241. ОСНОВОПОЛОЖНИКИ ПРОСВІТНИЦЬКОГО РОМАНУ:
  242. УКАЖІТЬ ЛІТЕРАТУРНИЙ РУХ НІМЕЧЧИНИ, ДО ЯКОГО НАЛЕЖАВ ЙОГАНН ВОЛЬФГАНГ ҐЕТЕ:
  243. УКАЖІТЬ НАЗВУ ТЕАТРАЛЬНОЇ ТРУПИ ПІД КЕРІВНИЦТВОМ МОЛЬЄРА:
  244. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКА НІМЕЦЬКОГО РОМАНТИЗМУ:
  245. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКА ФРАНЦУЗЬКОГО РОМАНТИЗМУ:
  246. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКА АНГЛІЙСЬКОГО РОМАНТИЗМУ:
  247. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКА АМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ:
  248. УКАЖІТЬ ОСНОВОПОЛОЖНИКА ІСТОРИЧНОГО РОМАНУ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРИ:
  249. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧАЛЬНУ РИСУ РОМАНТИЗМУ:
  250. УКАЖІТЬ ФІЛОСОФСЬКУ ОСНОВУ СИМВОЛІЗМУ:
  251. УКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ АВТОНІМ АНРІ МАРІ БЕЙЛЬ:
  252. УКАЖІТЬ ТВОРИ П. МЕРІМЕ:
  253. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ О. ДЕ БАЛЬЗАКА, ЯКА ВВАЖАЄТЬСЯ МАНІФЕСТОМ РЕАЛІЗМУ:
  254. УКАЖІТЬ АВТОРА ТЕОРІЇ "ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО РОМАНУ":
  255. УКАЖІТЬ ФУНДАТОРА "НОВОЇ ДРАМИ":
  256. УКАЖІТЬ АПОСТОЛА ЕСТЕТИЗМУ:
  257. УКАЖІТЬ, В ЧИЇЙ ТВОРЧОСТІ ДОМІНУЄ "РОМАН-ВИХОВАННЯ":
  258. УКАЖІТЬ НАЗВУ ХУДОЖНЬОГО ПРИЙОМУ, ПОКЛАДЕНОГО В ОСНОВУ СОНЕТА «ГОЛОСІВКИ» А. РЕМБО:
  259. УКАЖІТЬ ЗБІРКУ Е. ВЕРХАРНА:
  260. УКАЖІТЬ ФІЛОСОФСЬКУ ОСНОВУ РЕАЛІЗМУ:
  261. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВІРШ П. ВЕРЛЕНА ВВАЖАЮТЬ "МАНІФЕСТОМ СИМВОЛІЗМУ":
  262. УКАЖІТЬ АВТОРА "ТЕОРІЇ ЯСНОБАЧЕННЯ":
  263. УКАЖІТЬ ПИСЬМЕННИКА, ЯКИЙ НЕ Є ПРЕДСТАВНИКОМ ЛІТЕРАТУРИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ:
  264. УКАЖІТЬ, ДРАМАТУРГІЮ ЯКОГО АВТОРА ВИЗНАЧАЮТЬ ЯК «ДРАМА ФАТУМУ», «ДРАМА МОВЧАННЯ», «СТАТИЧНА ДРАМА»:
  265. УКАЖІТЬ "БАТЬКА" ВІЛЬНОГО ВІРША:
  266. ПОЧАТОК ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОЇ МОДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ ПРИПАДАЄ НА:
  267. УМОВНИЙ ВІДЛІК ПОЧАТКУ ЕПОХИ МОДЕРНУ АСОЦІЮЮТЬ ІЗ РОЗКВІТОМ ДЕКАДЕНТСЬКОЇ КУЛЬТУРИ, ТОБТО:
  268. УКАЖІТЬ ХРОНОЛОГІЧНО ВПОРЯДКОВАНИЙ ТА ЛОГІЧНО ОДНОРІДНИЙ ПЕРЕЛІК, КОТРИЙ ВІДПОВІДАЄ ІСТОРИЧНОМУ РОЗВИТКОВІ ЛІТЕРАТУРНОГО МОДЕРНІЗМУ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ:
  269. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ АВТОРІВ, ЯКІ, ПЕРЕЖИВШИ ПЕРШУ СВІТОВУ ВІЙНУ, ПРАГНУЛИ ВТІЛИТИ У ТВОРАХ ЦЕЙ ТРАГІЧНИЙ ДОСВІД ТА ПАЦИФІСТСЬКІ ІДЕЇ?
  270. УКАЖІТЬ, ЧОМУ МЕЖА МІЖ ДЕКАДЕНТСЬКОЮ ДОБОЮ ТА ДОБОЮ «ВИСОКОГО МОДЕРНІЗМУ» ПОЗНАЧАЄТЬСЯ 1914-1918 РОКАМИ:
  271. УКАЖІТЬ, ЯК СПІВВІДНОСЯТЬСЯ ПОНЯТТЯ «ВТРАЧЕНЕ ПОКОЛІННЯ» ТА «ПРОЗА ПРО ПЕРШУ СВІТОВУ ВІЙНУ»:
  272. «ПОЕТИЧНЕ ВІДРОДЖЕННЯ» У США 1910-1930-х РОКІВ – ЦЕ ПЕРІОД РОЗВИТКУ АМЕРИКАНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ, ЯКИЙ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ ПЕРЕДУСІМ:
  273. УКАЖІТЬ ВІДПОВІДНЕ ПОНЯТТЮ «МОДЕРНІЗМ» ВИЗНАЧЕННЯ:
  274. УКАЖІТЬ ОСОБЛИВІСТЬ СИМВОЛІЗМУ ЯК НАПРЯМУ:
  275. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СТИЛЬ НЕ ПРИТАМАННИЙ ТВОРЧОСТІ Р. М. РІЛЬКЕ:
  276. УКАЖІТЬ, ЩО ОЗНАЧАЄ ВИЗНАЧЕННЯ «СИМВОЛІСТ» СТОСОВНО ПОЕТИЧНОЇ ТВОРЧОСТІ Р. М. РІЛЬКЕ:
  277. УКАЖІТЬ, В ЯКОМУ З МИСТЕЦТВ НАЙПЕРШЕ ВИЯВЛЯЛИСЯ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЕКСПРЕСІОНІЗМУ:
  278. УКАЖІТЬ ТЕМАТИКУ, ЯКА ПОЗНАЧИЛА ЧІТКУ МЕЖУ МІЖ СИМВОЛІСТСЬКОЮ ТА ЕКСПРЕСІОНІСТЬКОЮ ЛІРИКОЮ:
  279. УКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ВИСЛІВ «НАС ЦІКАВИТЬ НЕ ПАДАЮЧИЙ КАМІНЬ, А ЗАКОН ЗЕМНОГО ТЯЖІННЯ»:
  280. УКАЖІТЬ, ЩО ОЗНАЧАВ ВИСЛІВ «НАС ЦІКАВИТЬ НЕ ПАДАЮЧИЙ КАМІНЬ, А ЗАКОН ЗЕМНОГО ТЯЖІННЯ» В ЕКСПРЕСІОНІСТСЬКІЙ ПОЛЕМІЦІ:
  281. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЗІ ВКАЗАНИХ МОДЕРНІСТСЬКИХ НАПРЯМІВ Є ПЕРШИМ ЗА ХРОНОЛОГІЄЮ:
  282. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЗІ ВКАЗАНИХ МОДЕРНИХ НАПРЯМІВ Є ОСТАННІМ ЗА ХРОНОЛОГІЄЮ:
  283. УКАЖІТЬ, В ЯКОМУ ЗІ ВКАЗАНИХ НАПРЯМІВ МОДЕРНОГО МИСТЕЦТВА МІФОТВОРЕННЯ Є ЗАСАДНИЧИМ ПРИНЦИПОМ:
  284. УКАЖІТЬ, ЛІДЕРОМ ЯКОГО МОДЕРНОГО НАПРЯМУ БУВ СКАНДАЛЬНО ВІДОМИЙ ІТАЛІЙСЬКИЙ МИТЕЦЬ ФІЛІППО ТОММАЗО МАРІНЕТТІ:
  285. УКАЖІТЬ, В ЯКІЙ КРАЇНІ ВИНИКЛА НАЙРАДИКАЛЬНІША СЮРРЕАЛІСТСЬКА ГРУПА НА ЧОЛІ З АНДРЕ БРЕТОНОМ:
  286. УКАЖІТЬ, ЯКА З НАЗВАНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НЕ Є ЗАСАДНИЧОЮ ОЗНАКОЮ АВАНГАРДНОГО МИСТЕЦТВА:
  287. УКАЖІТЬ ТВІР ПРО ВІЙНУ, ЯКОМУ ПРИТАМАННА ПОЕТИКА ЕКСПРЕСІОНІЗМУ:
  288. УКАЖІТЬ АВТОРА, НЕ НАЛЕЖНОГО ДО НІМЕЦЬКОГО ЕКСПРЕСІОНІЗМУ:
  289. УКАЖІТЬ АВТОРА, ТВОРЧІСТЬ ЯКОГО ТЯЖІЄ ДО СИМВОЛІЗМУ:
  290. УКАЖІТЬ АВТОРА, ТВОРЧІСТЬ ЯКОГО ТЯЖІЄ ДО ІМПРЕСІОНІЗМУ:
  291. УКАЖІТЬ ТВІР, В ЯКОМУ ВИКОРИСТАНО ПРИЙОМ «ПОТОКУ СВІДОМОСТІ»:
  292.  

    Тема :: Фольклористика

  293. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ФОЛЬКЛОРНОГО ЖАНРУ НАЛЕЖИТЬ ПІСНЯ З ТАКИМИ СЛОВАМИ: «ОЙ ЧИ БУДЕШ, ДІВЧИНОНЬКО, ЗА МНОЮ ТУЖИТИ, ЯК Я СЯДУ ТА Й ПОЇДУ ДО ВІЙСЬКА СЛУЖИТИ»:
  294. УКАЖІТЬ, ЯКІ СЛОВА ПРОПУЩЕНІ В ПІСНІ «ПОКИНЬ, БАЙДО, БАЙДО, ТА Й БАЙДИКУВАТИ, БЕРИ.........ТА ЙДИ ЦАРЮВАТИ»:
  295. УКАЖІТЬ, КОЛИ БУЛА СКЛАДЕНА “ПІСНЯ ПРО КАРМАЛЮКА”:
  296. УКАЖІТЬ, КОМУ З НАРОДНИХ ВАТАЖКІВ НАЛЕЖАТЬ ТАКІ СЛОВА З НАРОДНОЇ ПІСНІ: «ПОВЕРНУВСЯ Я З СИБІРУ, ТА НЕ МАЮ ДОЛІ, ХОЧ, ЗДАЄТЬСЯ, НЕ В КАЙДАНАХ, А ВСЕ Ж НЕ НА ВОЛІ»:
  297. УКАЖІТЬ ЖАНР ТВОРУ “БОНДАРІВНА”:
  298. УКАЖІТЬ, КОМУ ПРИПИСУЮТЬ АВТОРСТВО ПІСЕНЬ “ОЙ НЕ ХОДИ, ГРИЦЮ...”, “ВІЮТЬ ВІТРИ, ВІЮТЬ БУЙНІ...”,“ЗАСВІТ ВСТАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ...” :
  299. УКАЖІТЬ, ЯК ВИКОНУЮТЬСЯ НАРОДНІ ДУМИ:
  300. УКАЖІТЬ, МАРУСЯ БОГУСЛАВКА В ОДНОЙМЕННІЙ ДУМІ ― ЦЕ... :
  301. УКАЖІТЬ, НЕВЕЛИКИЙ ВІРШОВАНИЙ ЛІРО-ЕПІЧНИЙ ТВІР, ЩО ОПОВІДАЄ ПРО ЯКУСЬ, НАЙЧАСТІШЕ ТРАГІЧНУ, ПОДІЮ, НЕРІДКО ФАНТАСТИЧНОГО АБО ІСТОРИЧНОГО ХАРАКТЕРУ, НАЗИВАЄТЬСЯ…:
  302. УКАЖІТЬ, ЩО ДОСЛІВНО ОЗНАЧАЄ СЛОВО ФОЛЬКЛОР:
  303. УКАЖІТЬ, ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ПРИСЛІВ’Я ВІД ПРИКАЗКИ:
  304. УКАЖІТЬ, КОЛЯДКИ, ЩЕДРІВКИ, ВЕСНЯНКИ, КУПАЛЬСЬКІ, ЖНИВАРСЬКІ ПІСНІ НАЛЕЖАТЬ ДО... :
  305. УКАЖІТЬ, КОГО З ІСТОРИЧНИХ ОСІБ ПРОСЛАВИВ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД У “ПІСНІ ПРО БАЙДУ”
  306. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ НАРОДНОЇ ПІСНІ
  307. УКАЖІТЬ ТРОП, У ЯКОМУ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА ПЕРЕНОСИТЬСЯ З ПЕВНОГО ЯВИЩА ЧИ ПРЕДМЕТА НА ІНШІ ЗА СУМІЖНІСТЮ ПРОСТОРОВОГО, ЧАСОВОГО, АТРИБУТИВНОГО ТА ІНШОГО ТИПУ:
  308. УКАЖІТЬ РИСУ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ, ВІДМІННУ ВІД НАРОДНОЇ:
  309. УКАЖІТЬ ЖАНРОВУ ОСНОВУ КАЗКИ:
  310.