Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 053 Психологія / Психологія особистості: генеза, здоров’я, безпека

Розробники:
Дата генерації: 08.08.2024

    Тема :: ЗAГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

  1. Психологія – це наука і систем знань про
  2. Психіка – це
  3. До механізмів психіки відносять
  4. Для вивчення основних проявів психічного життя у психології використовуються такі основні принципи наукового аналізу
  5. Розрізняють такі етапи розвитку психології
  6. Методологія науки – це
  7. Анатомо-фізіологічний апарат, призначений для перетворення енергії зовнішніх подразників в енергію нервового збудження називається
  8. Сенсорна недостатність, яка може призвести до втрати орієнтації, відома як
  9. Новий вид чутливості, зумовлений перенесенням якостей однієї модальності на іншу, - це
  10. Сприймання часто називають
  11. Вплив попереднього життя людини і особливостей особистості на сприймання називається
  12. Діяльність нейронів під час сну
  13. Відновні функції відбуваються під час
  14. Інформація, яка надійшла за день, обробляється на стадії
  15. Первинна слухова кора, яка забезпечує розуміння змісту слова, інформація перетворюється там для формування програми мовної відповіді
  16. Центр мовлення, який забезпечує моторну організацію мовлення, знаходиться у більшості людей в нижніх відділах третьої лобової звивини лівої півкулі
  17. Найвищі відділи центральної нервової системи представлені
  18. Відділ головного мозку, що відноситься до заднього мозку та бере участь у координації рухів, регуляції м’язового тонусу, підтримці пози та рівноваги тіла
  19. Об’єднана діяльність кори великих півкуль, підкіркових утворень та нижніх відділів центральної нервової системи, яка забезпечує складні стосунки організму із зовнішнім середовищем
  20. Уся нервова система поділяється функціонально на
  21. Реакція організму на подразнення, яка здійснюється за допомогою нервової системи – це
  22. Перша експериментальна психологічна лабораторія була заснована в Німеччині у 1879 р.
  23. Місце поєднання нервових клітин носить назву
  24. Вроджена біологічно зумовлена схильність до певної поведінки без участі мислення, навчання чи досвіду, що виникає як реакція на внутрішні чи зовнішні чинники
  25. Вища форма психічного відображення, яка інтегрує всі інші форми відображення i властива лише людині
  26. Інстинкт – це
  27. Увага – це
  28. Навмисне перенесення уваги з одного предмета на інший, якщо цього потребує діяльність
  29. Відчуття, що несуть інформацію про стан внутрішніх органів
  30. Зниження чутливості аналізатора під впливом тривалої чи постійної дії подразника (стимулу)
  31. Суб’єктивне відображення окремих властивостей предметів i явищ навколишнього світу в корі головного мозку внаслідок їх безпосереднього впливу на наші органи чуття – сприймання
  32. Найменше зростання або зниження голосності, яке може відчувати людське вухо, дорівнює
  33. Звукочутлива частина вуха, що знаходиться у його центральній частині
  34. Порогом відчуття називають
  35. Викривлене сприймання реально існуючих предметів чи явищ називається
  36. Закони організації сприймання запропоновані
  37. Яке з наведених визначень апперцепції є правильним
  38. Розглядаючи Місяць в телескоп офіцер прийняв гори за башти фортеці, пастор – за дзвіницю, а світська дама змогла «побачити» закохані пари, які обіймаються (Гольбах). Тут ідеться про таку особливість сприймання
  39. Напрям психології, що вивчає організацію сприйняття
  40. Ви намагаєтеся відшукати потрібний термін під час перекладу статті у
  41. Поєднання окремих компонентів об’єкта в єдине ціле називається
  42. Абстрагування – це
  43. В якому варіанті названі основні розумові операції
  44. Створення нових образів шляхом підкреслення певних рис – це
  45. Створення людиною нових композицій на основі старих образів або оригінального чуттєвого досвіду – це
  46. Сильне короткочасне збудження, що виникає раптово, оволодіває людиною так сильно, що вона втрачає здатність контролювати свої дії та вчинки
  47. Астенічні емоції та почуття
  48. За І. П. Павловим, холеричний темперамент характеризується
  49. Встановіть ступінь зв’язку між темпераментом і характером особистості
  50.  

    Тема :: ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ

  51. Свідомий індивід з індивідуально виявленими своєрідними розумовими, емоційно-вольовими та фізичними властивостями, що включений в суспільно-корисну діяльність і займає певне місце в суспільному житті, – це характеристика
  52. Впертість дитини на 3 році життя, прагнення діяти самостійно, заяви «Я сам» пов'язані з
  53. Псевдорозумне пояснення людиною своїх бажань, вчинків, проте зумовлене причинами, визнання яких загрожувало б втратою самоповаги
  54. Які з перелічених характеристик відносяться до людини як особистості?
  55. Які з перелічених характеристик відносяться до людини як індивіда?
  56. Інтровертований психологічний тип за К. Юнгом характеризують ..
  57. Напрям психології, що вивчає роль і дію неусвідомлюваних чинників, що визначають потреби й потяги особистості, її поведінку
  58. «Люди від природи – хороші», – зазначають теоретики
  59. Оберіть правильний варіант вiдповiдi стосовно бiхевiоризму
  60. До стадій психосексуального розвитку особистості за З. Фройдом відносять
  61. Едипів комплекс та комплекс Електри виникають на такій стадії психосексуального розвитку
  62. Акцентуація характеру – це
  63. Основний предмет дослідження персонології
  64. Архетипи - це
  65. Яке з наведених понять означає одну з трьох структур особистості за З. Фройдом?
  66. Поняття «самоактуалізація» у психології належить
  67. Кого із зазначених нижче можна назвати особистістю?
  68. Архетип у теорії К.Юнга, що стає центром структури особистості, коли всі суперечливі сили усередині особистості інтегруються в процесі індивідуації, що допомагає індивіду досягти самореалізації
  69. Про те, що головне завдання психології – дослідження вирішальної ролі знання та організації пізнавальних процесів, стверджує
  70. Якому елементу структурної моделі особистості (З.Фройд) притаманна така характеристика: відповідає за прийняття рішення та задовольняє бажання у відповідності з обмеженнями, які існують в зовнішньому світі, підкорюється «принципу реальності», забезпечує самозбереження організму?
  71. Психологічний захисний механізм, який полягає в тому, що людина не помічає неприємних для неї фактів і подій
  72. Хто з відомих персонологів звернув увагу на порядок народження дитини в сім’ї як основну детермінанту її установок, що визначають стиль життя особистості?
  73. За теорією А.Адлера, головний критерій психологічної зрілості – це
  74. Що являє собою, на думку Е.Фромма, кінцева мета розвитку людини?
  75. Людину як індивіда НЕ характеризує
  76. На думку К. Хорні велика розбіжність між Я-реальним та Я-ідеальним
  77. Механізм психологічного захисту, який спрямовує неприйнятні імпульси в позитивну, творчу галузь
  78. Людина з негативною Я-концепцією характеризується
  79. Особистість – це
  80. Що належить до психічних властивостей?
  81. До біологічно зумовлених чинників особистості не відносяться
  82. Саморегуляція особистості являє собою
  83. Термін «ноосфера» запропонував
  84. Найвужчим за змістом є поняття
  85. Розвиток організму людини називається
  86. Окрема жива істота, представник людського роду – це
  87. Якому елементу структурної моделі особистості (З.Фройд) притаманна така характеристика: функціонує виключно у несвідомому та тісно пов’язане із примітивними, інстинктивними аспектами особистості, не знає законів та правил, вільне від будь-яких обмежень, сповідує «принцип задоволення»
  88. Теорія особистості, яка підкреслює неусвідомлювані психічні мотиви як основу людської поведінки
  89. Психологічний механізм захисту, що проявляється в позбавленні індивіда загрозливих переживань, викликаних оточенням, шляхом відгородження від їхнього існування
  90. У теорії К.Хорні – всепоглинаюче почуття самотності та ізоляції у ворожому світі
  91. Який з перелічених персонологів наймовірніше міг стверджувати, що «ціле більше, ніж сума його частин»?
  92. Психолог сказав клієнту, що йому не слід звинувачувати себе у своїй агресивності, тому що ним керують неусвідомлені потяги. До якого напряму належить цей психолог?
  93. Потреба в самоактуалізайії спонукає людину до діяльності, у якій вона може
  94. За теорією А.Адлера, життєвий стиль особистості
  95. Назвіть ірраціональні функції за К.Юнгом
  96. Псевдовиправдовування власних вчинків та поведінки називається
  97. Хто з персонологів стверджував, що згідно епігенетичного принципу людина у своєму розвитку проходить через незмінну послідовність універсальних для людства стадій? Кожна стадія супроводжується кризою, обумовленою біологічним дозріванням та соціальними вимогами
  98. А. Маслоу у своїй концепції особистості стверджує
  99. Хто з персонологів запропонував поняття «пікових переживань»?
  100. Який з цих напрямів персонології не запропонував цілісної теорії особистості?
  101. Хто з персонологів запропонував поняття «конгруентність»?
  102.  

    Тема :: ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ

  103. Вікова психологія – це наука, яка вивчає
  104. Провідною діяльністю у ранньому дитинстві є
  105. Вікова психологія – це
  106. До "психологічної тріади" не входить
  107. Провідною діяльністю для немовлят є
  108. Метод вікової психології, який полягає в безпосередньому емпіричному пізнанні досліджуваних – це
  109. Лонгітюдний метод передбачає
  110. Провідна діяльність – це
  111. Вивчення психіки в онтогенезі – це
  112. Провідною діяльністю у дошкільному віці є
  113. Провідною діяльністю у молодшому шкільному віці є
  114. Провідною діяльністю у підлітковому віці є
  115. Наочно-образне мислення розвивається і проявляється у
  116. Потреба в самооцінній діяльності найбільше проявляється в
  117. До завдань вікової психології відносять
  118. У періоді старості найкраще проявляються
  119. Основними психічними новоутвореннями молодшого шкільного віку є
  120. «Персоналізація» вперше проявляється у віці
  121. Сензитивний період для розвитку мови
  122. Прискорений фізичний і психічний розвиток особистості – це
  123. Розділами вікової психології є
  124. Найпершою віковою кризою є
  125. Знайдіть правильний перелік факторів психічного розвитку людини
  126. Яке співвідношення навчання та психічного розвитку Г.С.Костюк вважає оптимальним
  127. Основним симптомом комунікативної депривації у дітей є
  128. Новоутвореннями дошкільного віку є
  129. Провідним видом діяльності у молодшому шкільному віці є
  130. Новоутвореннями молодшого шкільного віку є
  131. Провідним видом діяльності підліткового віку є
  132. Новоутвореннями підліткового віку є
  133. Якою є провідна діяльність в юнацькому віці?
  134. Надто категоричне ставлення молоді до дійсності, надмірні вимоги – це прояв якої юнацької психологічної особливості?
  135. Чим спричинене розчарування людей ранньої дорослості у професійній діяльності після працевлаштування на роботу?
  136. Завданнями ранньої дорослості є
  137. Яким фактором спричинене переживання кризи середини життя?
  138. Завдяки якому психологічному надбанню людина середнього дорослого віку вирішує життєві проблеми?
  139. Негативне упереджене ставлення соціуму до старості, її знецінення – це опис якого явища?
  140. Виберіть психічне новоутворення, яке формується в юнацькому віці
  141. У чому полягає головна причина непорозумінь юнаків з батьками
  142. Переживання людиною своєї занедбаності та ізольованості через залишання батьківської домівки дорослими дітьми – це опис якого психологічного явища середнього дорослого віку?
  143. Виберіть правильний опис явища «професійного вигорання»
  144. Геронтопсихологія вивчає психічні прояви людини якого віку?
  145. Дитяча психологія спеціалізується на вивченні психіки представників наступних періодів
  146. Який показник психічного розвитку дитини ілюструє той факт, що вона здатна краще стримувати свої емоції
  147. Знайдіть правильний перелік факторів психічного розвитку людини
  148. Процесом та результатом засвоєння суспільного досвіду індивідом у віковій психології називають
  149. Доберіть правильне визначення до поняття «вікові особливості психічного розвитку»
  150. Пошуки власних неповторних своєрідних психологічних особливостей індивідом – це ознака якого механізму формування особистості?
  151. Хто із психологів стверджував, що основний зміст особистості закладається ще в ранньому дитинстві за рахунок адаптації інстинктів до вимог соціуму?
  152. Виберіть правильне тлумачення поняття психологічного віку
  153.  

    Тема :: ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

  154. Механізм ідентифікації – це
  155. Навчання – це
  156. У процесі навчання вчитель повинен мати інформацію про хід засвоєння знань. У цьому полягає сутність механізму
  157. Гностична діяльність вчителя полягає у
  158. Саморегуляція мотивації – це
  159. Наслідування – механізм виховання, який полягає у
  160. Рушійною силою психічного розвитку є
  161. Опитування – це
  162. Становлення і розвиток особистості у підлітковому віці зумовлюється якісно новою
  163. Научіння за механізмом імпринтінгу – це
  164. В основі ставлення учнів до навчання лежать
  165. Сугестивні здібності виражають здатність вчителя до
  166. Дисгармонійний психічний розвиток наявний тоді, коли
  167. Рушійною силою людської поведінки і діяльності є
  168. Вищою формою розвитку є
  169. Метод навчання – це
  170. Організаторські здібності – це здібності педагога
  171. Створення пошукових ситуацій – це основа типу навчання
  172. Ідентифікація як механізм морального розвитку - це
  173. Уміння – це
  174. Научіння – це
  175. Генезисним принципом педагогічної психології є
  176. Емпіричні знання – це
  177. Завдання психології виховання
  178. Наслідування – це
  179. Світогляд – це
  180. Педагогічна психологія досліджує
  181. Виберіть основні моделі виховання
  182. Основним змістом учіння є
  183. Хто з основоположників теорії учіння вважав, що учіння є специфічним видом діяльності, в якій відбувається формування психічних новоутворень через «присвоєння» дитиною культурно-історичного досвіду?
  184. Дайте визначення поняття «мотив навчання». Із запропонованих відповідей виберіть правильну
  185. Провідним мотивом навчальної діяльності, що забезпечує ефективність процесу навчання, є
  186. Про який головний результат учбової діяльності школярів йдеться: «Це процес сприймання, перероблення, збереження одержаних знань, навичок і вмінь та застосування їх у нових умовах і при розв’язуванні нових теоретичних і практичних завдань»?
  187. Яке із запропонованих визначень поняття «знання» правильне?
  188. Із запропонованих визначень поняття «навички» виберіть правильне
  189. Яким чином досягають перетворення умінь в навички?
  190. Факторами готовності дитини до школи є
  191. Який тип навчання характеризують такі ознаки: учитель «подає» навчальний матеріал; учні усвідомлено завчають навчальний матеріал; учні інформують вчителя про рівень своїх знань?
  192. Розвивальне навчання розглядають як
  193. Який підхід у навчанні характеризують такі ознаки: центром навчання є учень зі своєю неповторністю; усі впливи стимулюють особистісну і інтелектуальну активність; учень – суб’єкт пізнання; підсилення мотивації учіння за рахунок її усвідомлення; вироблення здатності формувати мету учіння, приймати рішення в навчальній діяльності, здійснювати контроль і оцінювання?
  194.  

    Тема :: СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

  195. Процес формування враження про людину, яка сприймається на основі вироблених групою стереотипів називається
  196. Каузальна атрибуція – це
  197. Процес використання людиною мови з метою спілкування
  198. Уподібнення себе іншому – це
  199. До невербальних засобів спілкування не належать
  200. Трансакція – це
  201. Усвідомлення людиною того, чому вона справила таке враження на іншу людину і якими засобами вона це зробила
  202. Невербальні засоби спілкування – жести, міміка, пантоміміка – належать до
  203. Невербальні засоби спілкування плач, паузи, сміх, темп мовлення належать до
  204. Експериментальна процедура, за допомогою якої можна виявити коло осіб, значущих для суб'єкта стосовно якостей його особистості, способів поведінки, думок, ціннісних орієнтацій
  205. Соціальна анонімність і знеособленість, у великих містах сприяють інтенсивним проявам вандалізму, порівняно з малими містечками, експериментально довів...
  206. Становище, яке посідає індивід або група серед інших людей чи груп
  207. Осягнення емоційних станів; психічний процес, який дає змогу зрозуміти переживання іншої людини – це
  208. Процес сприймання та розуміння один одного партнерами називаються
  209. Монологічне спілкування – це
  210. Відмінності в оцінці своєї і чужої групи на користь своєї, називається
  211. Установки, які формуються на основі вітальних потреб і у найпростіших ситуаціях (в умовах сімейного оточення) в ієрархії диспозицій утворюють
  212. Соціально-психологічні якості особистості формуються
  213. Процес входження індивіда в суспільство, активного засвоєння ним соціального досвіду, соціальних ролей, норм, цінностей, необхідних для успішної життєдіяльності в певному суспільстві, називається
  214. Засвоєння особистістю норм, цінностей, негативних ролей, стереотипів поведінки, які спричинюють деформацію суспільних відносин, дисгармонію у взаємодії людини і суспільства, називається
  215. Комунікація, яка спрямовує свої сигнали до якогось окремого отримувача (індивідуального чи групового), називається
  216. Зосередженість індивіда лише на власних інтересах та переживаннях, що спричинює його нездатність зрозуміти іншу людину як суб'єкта взаємодії та самодостатню особистість - це
  217. Процес ототожнення себе з іншим індивідом або групою, основою якого є емоційний зв'язок; набуття, засвоєння цінностей, ролей, моральних якостей іншої людини, особливо батьків; копіювання суб'єктом думок, почуттів, дій іншої людини, яка є моделлю, називається
  218. Феномен, який проявляється в тому, що загальне позитивне враження про людини призводить до позитивної оцінки усіх інших, не представлених її якостей, називається
  219. Феномен, який діє у процесі сприймання знайомої людини і полягає в тому, що остання, найсвіжіша інформація стає найважливішою, називається
  220. Знакова система невербального спілкування, яка характеризується якістю голосу, його діапазоном, тональністю і виражає почуття та стани людини, називається
  221. Знакова система невербального спілкування, яка характеризує включення у мову пауз, інших нелінгвістичних компонентів (покашлювання, сміх), темп мовлення, називається
  222. Опосередкований, анонімний характер, спрямованість не на певну особистість, а на великі й неоднорідні маси є відмінною особливістю
  223. Процес психічного впливу на людину чи групу при послабленому усвідомленому контролі, некритичній оцінці змісту повідомлень, які сприймаються, - це
  224. Механізм впливу у спілкуванні, спрямований на відтворення індивідом зовнішніх рис і зразків поведінки, манер, дій, вчинків - це
  225. Форма стандартизованої масової поведінки людей, що виникає стихійно під впливом настроїв, смаків, захоплень, які домінують у суспільстві - це
  226. Явище «вболівання» на стадіонах під час спортивних змагань можна пояснити способом такого впливу як
  227. Короткотривале зібрання людей для спільного проведення часу у зв'язку з якимось видовищем називається
  228. Усвідомлення індивідом того, як його сприймають і оцінюють інші індивіди або спільності; вид пізнання, у процесі якого суб'єкт стає об'єктом свого спостереження; роздуми, аналіз власного психічного стану називається
  229. Інтерпретація необхідної суб'єкту інформації шляхом приписування партнеру по взаємодії можливих почуттів, причин та мотивів поведінки називається
  230. Феномен соціальної перцепції, коли люди схільні некритично сприймати опис чи оцінку своєї особистості, якщо вони подаються у науковому, магічному чи ритуальному контексті називається
  231. Основою адаптації особистості до середовища є
  232. Емоційний стан, що виникає у результаті дефіциту інформації чи її надлишку, щодо незрозумілої або уявно загрозливої ситуації та виявляється у імпульсивних діях, називається
  233. Стиль керівництва, який формує відповідальність та ініціативність
  234. Основою для вирішення конфлікту є
  235. Поняття "соціальна перцепція" увійшло в обіг психологічної науки завдяки
  236. Галузь соціальної психології, що вивчає етнічні особливості психіки людей, національний характер, закономірності формування та функціонування національної самосвідомості, етнічних стереотипів та установок
  237. Психологічна схильність сприймати всі життєві події з позиції своєї етнічної групи, вважаючи її еталоном, називається
  238. Поняття "емпатія" увів в обіг психологічної науки
  239. Усвідомлення індивідом національної приналежності, специфічних рис власної нації, ставлення до національних цінностей, називається
  240. Уявлення народу про себе, сукупність стійких, основних для національної спільності особливостей сприйняття навколишнього світу та форм реакцій на нього, визначається як
  241. Етностереотип – це
  242. Гетеростереотипи – це
  243. Автостереотипи – це
  244. Соціально-психологічними функціями стереотипізації є
  245.  

    Тема :: ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ ТА ПСИХОДІАГНОСТИКА

  246. «Полотна художника чимало розповіли про нього як про особистість». Який метод психології мається на увазі?
  247. Метод тривалого, планомірного та цілеспрямованого опису психологічних особливостей на основі безпосереднього сприймання проявів цих особливостей у діяльності та поведінці дитини (людини) з обов’язковою систематизацією отриманих даних та формулюванням загальних висновків – це
  248. Психологічний експеримент розмежовується на такі види
  249. Додаткові методи психології представлені
  250. Інтроспекція – це
  251. Метод реєстрації коливань електричних потенціалів з поверхні голови називається
  252. Метод психофізіологічного дослідження окулографія реєструє
  253. Метод, який дає змогу вивчати особистість в умовах її трудової, творчої діяльності та в повсякденному житті за допомогою аналізу біографій, щоденників, творів художньої літератури, мистецтва, ручних виробів тощо
  254. До основних методів психології належить метод
  255. Експеримент, що базується на управлінні поведінкою досліджуваних у звичних для них умовах, – це
  256. Метод вивчення властивостей i законів свідомості за допомогою рефлексивного спостереження – це метод
  257. До основних методів психології належать
  258. Предметом психодіагностики є
  259. Першу у світі лабораторію психологічних досліджень заснував
  260. Так звані «процедурні технології психодіагностики» використовуються у
  261. У сучасній психологічній науці поняття «тест» означає
  262. До професійних психодіагностичних тестів пред’являються вимоги на відповідність
  263. Поняття «конструктна валідність тесту» передбачає його відповідність щодо
  264. Валідизація тестів пов’язана з їх перевіркою
  265. Надійність тесту – це
  266. Достовірність тестів – це
  267. Помилка вимірів при перевірці тесту на достовірність визначається
  268. Визначте, який з перерахованих тестів належить до тих, у яких стимули – вербальні стандартизовані, відповіді закриті, типу «вибір»
  269. Визначте методику, у якій використовуються стимули – вербальні стандартизовані, відповіді – відкриті, типу «доповнення»
  270. Визначте методику, у якій використовуються стимули – невербальні, вербальні; відповіді – відкриті, типів «доповнення» і «вільне конструювання»
  271. Артефакти, що пов’язані з умовами обстеження, відносяться до таких перемінних
  272. Перевірка гіпотези (діагностичного задуму, припущення) здійснюється в такому психодіагностичному експерименті
  273. Спотворення, тобто інсценування різних форм, специфічних станів чи їх симптомів людиною, якій вони не притаманні, називається (відзначити неправильну назву)
  274. Спотворення відповідей у бік соціальної бажаності називається
  275. У психодіагностичній практиці вдаються до тактичних прийомів: маскування дійсної мети дослідження, раптової постановки запитань, нечіткості цілей тестування, відволікання від головного, а також до використання статусних форм психіки, психофізіологічних і статусних індикаторів психіки, інших принципів. Це робиться для того, щоб
  276.  

    Тема :: МЕТОДИКА ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

  277. У якому рядку вичерпно перераховано види практичної діяльності психолога?
  278. Яка сфера належить до професійної діяльності психолога?
  279. Яке твердження правильне?
  280. Вияв теплоти і поваги, уміння прийняти клієнта таким, яким він є, не оцінювати і не засуджувати його норми і цінності, стиль життя і поведінку складає сутність
  281. До складу сучасної психології входять такі дисципліни
  282. Загальнонауковий рівень теорії та методології психології має
  283. Конкретно-наукова методологія відображає
  284. Центральною методологічною категорією психології є
  285. Вершиною психогенезу є
  286. Фундаментальною категорією психології, в якій людина виступає як така, що цілеспрямовано, свідомо і несвідомо, довільно пізнає і перетворює об’єктивну дійсність є
  287. Поняття розвитку у психології визначається як
  288. Розвиток психіки відбувається у таких часових формах
  289. Методологія наукових досліджень – це
  290. Наукове дослідження – це
  291. Рівні наукового дослідження
  292. Види наукових досліджень
  293. Методи психологічних досліджень – це
  294. Академічна доброчесність – це
  295. Академічний плагіат – це
  296. Самоплагіат – це
  297. Фабрикація – це
  298. Етичний кодекс психолога – це
  299. Форми узагальнення результатів наукових досліджень
  300. Які виділяють методи зведення й обробки результатів експериментальних досліджень
  301. Що таке об’єкт наукового дослідження?
  302. Що таке мета наукового дослідження?
  303. Наукова гіпотеза – це
  304. Процес оцінювання результатів наукової діяльності базується на таких основних засадах
  305. Наукова новизна – це
  306. У сучасному світі плагіат розглядають як
  307.  

    Тема :: Психофізіологія

  308. АКТИВАЦІЯ ПРЕФРОНТАЛЬНОЇ КОРИ ВІДПОВІДАЄ ЗА
  309. ОРІЄНТУВАЛЬНІ РЕФЛЕКСИ ЗА ПРИНЦИПОМ ПОШИРЕННЯ ПОДІЛЯЮТЬСЯ НА
  310. У НИЖЧЕНАВЕДЕНОМУ ПЕРЕЛІКУ ЗАЗНАЧТЕ ЗАЙВЕ. ВІД ЧОГО ЗАЛЕЖИТЬ КОНЦЕНТРАЦІЯ ГОРМОНУ В КРОВІ
  311. ПРИСТОСУВАННЯ ДО ВПЛИВУ ТРИВАЛО ДІЮЧОГО (ФОНОВОГО) ПОДРАЗНИКА НАЗИВАЄТЬСЯ
  312. ЧОМУ ВНС НАЗИВАЮТЬ ТАКОЖ АВТОНОМНОЮ?
  313. ЗАЗНАЧТЕ ЕФЕКТ ЗБУДЖЕННЯ ПАРАСИМПАТИЧНОЇ НС
  314. ЗАЗНАЧТЕ ЗБУДЖЕННЯ СИМПАТИЧНОЇ НС
  315. НЕРВОВИЙ ЦЕНТР ЦЕ
  316. ЯКУ ФУНКЦІЮ ВИКОНУЮТЬ КЛІТИНИ НЕЙРОГЛІЇ?
  317. РУХОВІ НЕРВОВІ ЗАКІНЧЕННЯ, ЯКІ ВИКЛИКАЮТЬ ЗБУДЖЕННЯ РОБОЧОГО ОРГАНУ
  318. ІНСУЛІН ВИРОБЛЯЄ ЗАЛОЗА
  319. НОСІЄМ СПАДКОВИХ ЯКОСТЕЙ Є
  320. ОБ'ЄДНАНА ДІЯЛЬНІСТЬ КОРИ ВЕЛИКИХ ПІВКУЛЬ, ПІДКІРКОВИХ УТВОРЕНЬ І НИЖНІХ ВІДДІЛІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЯКА ЗАБЕЗПЕЧУЄ СКЛАДНІ СТОСУНКИ ОРГАНІЗМУ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ
  321. НАЙВИЩІ ВІДДІЛИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ПРЕДСТАВЛЕНІ
  322. ВІДДІЛ ГОЛОВНОГО МОЗКУ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЗАДНЬОГО МОЗКУ. БЕРЕ УЧАСТЬ У КООРДИНАЦІЇ РУХІВ, РЕГУЛЯЦІЇ М'ЯЗОВОГО ТОНУСУ, ПІДТРИМЦІ ПОЗИ І РІВНОВАГИ ТІЛА
  323. СІРА РЕЧОВИНА, ЯКА ВКРИВАЄ ПІВКУЛІ МОЗКУ І МОЗОЧКА, УТВОРЮЮЧИ ЗЗОВНІ СУЦІЛЬНИЙ ШАР, НАЗИВАЮТЬ
  324. КЛАСИЧНА, ТРАДИЦІЙНА ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПОЛЯГАЄ
  325. МЕТОД РЕЄСТРАЦІЇ КОЛИВАНЬ ЕЛЕКТРИЧНИХ ПОТЕНЦІАЛІВ З ПОВЕРХНІ ГОЛОВИ НАЗИВАЄТЬСЯ
  326. ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ ТАКІ ОСНОВНІ РОЗДІЛИ
  327.  

    Тема :: Організаційна психологія

  328. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ПЕВНА СИСТЕМА ПРИНЦИПІВ, НОРМ, МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ВПЛИВУ НА ПІДЛЕГЛИХ З МЕТОЮ ЕФЕКТИВНОГО ЗДІЙСНЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ КЕРІВНИКА
  329. КОМПЛЕКС ВЗАЄМОЗВ’ЯЗАНИХ ТА ВЗАЄМОЗУМОВЛЕНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ УСПІШНІСТЬ УПРАВЛІННЯ, МОЖЛИВІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ НЕСТАНДАРТНИХ, ОРИГІНАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ, – ЦЕ
  330. ЯКА РИСА ЛІДЕРА (КЕРІВНИКА) НЕ ВВАЖАЄТЬСЯ ОСНОВНОЮ ЗА ДОСЛІДЖЕННЯМИ У МЕЖАХ СТРУКТУРНОГО ПІДХОДУ
  331. ДО ТАКТИЧНИХ МАНІПУЛЯТИВНИХ ПРИЙОМІВ У ВИКОРИСТАННІ ВЛАДИ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ
  332. ТВЕРДЖЕННЯ “Я БАГАТО ПРАЦЮВАВ, СТРАЖДАВ , ЖЕРТВУВАВ… І ТОМУ У МЕНЕ Є ПРАВО ВИМАГАТИ…” ХАРАКТЕРИЗУЄ ТАКИЙ РІЗНОВИД ЛЕГІТИМНОЇ ВЛАДИ
  333. ОСОБА, НА ЯКУ ОФІЦІЙНО ПОКЛАДЕНО ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ УСТАНОВОЮ(ПІДПРИЄМСТВОМ) ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  334. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНИЙ ПРОЦЕС СПІЛКУВАННЯ ПСИХОЛОГА-КОНСУЛЬТАНТА З ІЄРАРХІЧНО ПОВ’ЯЗАНОЮ ГРУПОЮ СЛУЖБОВЦІВ СФЕРИ УПРАВЛІННЯ, КЕРІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ, СПРЯМОВАНИЙ НА ГЕНЕРАЦІЮ, РОЗГОРТАННЯ МОЖЛИВИХ І БАЖАНИХ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ В ПЕВНИЙ ПЕРІОД ЗМІН
  335. НА ОСНОВІ ТЕОРЕТИЧНОГО І ЕМПІРИЧНОГО АНАЛІЗУ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ РОЗРОБКА ПРАКТИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З РІЗНИХ АСПЕКТІВ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО СПРЯМОВАНІ НА ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ, УСІЄЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ Є ФУНКЦІЄЮ УПРАВЛІННЯ
  336. ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОГНОЗІВ ЩОДО РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙ, РОБОЧИХ ГРУП, ПЕРСОНАЛУ, КЕРІВНИКА ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є ФУНКЦІЄЮ УПРАВЛІННЯ
  337. ГАЛУЗЬ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКА ПРОДУКУЄ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ ПРО УПРАВЛІНСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕ
  338. ПРЕДМЕТОМ ПСИХОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ У МЕЖАХ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ Є
  339. КЛАСИЧНИМИ СТИЛЯМИ КЕРІВНИЦТВА ВВАЖАЮТЬ
  340. СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ, ПРИ ЯКОМУ ВСІ РІШЕННЯ ОДНООСІБНО УХВАЛЮЮТЬСЯ КЕРІВНИКОМ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  341. ЯКА ОСНОВНА ПЕРВИННА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕФОРМАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
  342. ЯКА ПРИЧИНА СПОНУКАЄ ЛЮДЕЙ ВСТУПАТИ В ГРУПИ ТА НЕФОРМАЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЇ
  343. КОЛЕКТИВОМ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ ПСИХОЛОГІЇ НАЗИВАЄТЬСЯ
  344. ДО РІВНІВ АНАЛІЗУ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ ПСИХОЛОГІЇ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ
  345. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ СИСТЕМАТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРАЦІ Й ДОСЯГНЕНЬ КЕРІВНИКІВ ТА ЇХ ПІДЛЕГЛИХ
  346. ЕЛЕМЕНТОМ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НЕ Є
  347. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ОРГАНІЗАЦІЇ НЕ ВКЛЮЧАЄ
  348. ОРГАНІЗАЦІЙНА ВЛАДА - ЦЕ
  349. ДО РІВНІВ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ
  350. ОБУМОВЛЕНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ НОРМАМИ І ПРАВИЛАМИ, ВСТАНОВЛЕНИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЇЇ ЦІЛІСНОСТІ – ЦЕ
  351. ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА, ЯКА ВИЗНАЧАЄ КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ СУБ’ЄКТА СПІЛКУВАННЯ ЦЕ
  352. СУТНІСТЬ ЦЬОГО МЕТОДУ ПОЛЯГАЄ У ТОМУ, ЩО РЕАЛЬНІ УМОВИ ПРАЦІ ЗАМІНЮЮТЬСЯ НА УМОВИ, ЯКІ ГІПОТЕТИЧНО ПЕРЕДБАЧАЮТЬСЯ ОПТИМАЛЬНИМИ
  353. ДАНИЙ МЕТОД ПОЄДНУЄ У СОБІ МЕТОДИ ОПИТУВАННЯ І ВИЧЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПРО ЗАГАЛЬНУ І СПЕЦІАЛЬНУ ОСВІТУ
  354. СУТНІСТЬ ЦЬОГО МЕТОДУ ПОЛЯГАЄ У ТОМУ, ЩО ПСИХОЛОГ, ВИВЧАЮЧИ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ, БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ПОЄДНУЄ У ОДНІЙ ОСОБІ І ДОСЛІДНИКА І ПРАЦІВНИКА
  355. ЦЕЙ МЕТОД ДОЗВОЛЯЄ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРАЦІ ВИЗНАЧИТИ ЯКІСТЬ ВИКОНАНОЇ ЛЮДИНОЮ РОБОТИ
  356. МЕТОД, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ЗБОРУ ОБ'ЄКТИВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ТРУДОВИЙ ШЛЯХ ЛЮДИНИ, ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ І ТРУДОВІ ДОСЯГНЕННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  357. ЦЕЙ МЕТОД ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ У ФОРМІ БЕЗПОСЕРЕДНЬОГО ОПИТУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГОМ ЯК БЕСІДА, ІНТЕРВ’Ю
  358. СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ В КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ, ЗАСНОВАНА НА ПРАГНЕННІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОСОБИСТУ БЕЗПЕКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОБ’ЄКТИВНОГО ПОДОЛАННЯ СИТУАЦІЇ – ЦЕ
  359. ЗОВНІШНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРАЦІ
  360. МЕТОД ЗБОРУ ДАНИХ ПРО ІСТОРІЮ РОЗВИТКУ КОНКРЕТНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ’ЄКТА ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЇЇ БІОГРАФІЇ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ – ЦЕ
  361. ПРОЦЕС ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКА З НАВКОЛИШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ З ПРИВОДУ ЗАСВОЄННЯ НОВОЇ ВИРОБНИЧОЇ СИТУАЦІЇ
  362. ВКАЖІТЬ СТАНИ ЛЮДИНИ У ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯКІ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ЗА ОЗНАКОЮ ПЕРЕВАЖАННЯ ОДНІЄЇ ІЗ СТОРІН ПСИХІКИ
  363. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ (ЧЕРЕЗ ФОРМУЛИ, НЕРІВНОСТІ, ЗАКОНОМІРНОСТІ), ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ РЕАЛЬНОМУ ПРОЦЕСУ ПРАЦІ – ЦЕ
  364. ВКАЖІТЬ ДВА ОСНОВНИХ ВИДИ ВПЛИВУ ВИРОБНИЧОГО СЕРЕДОВИЩА НА БЕЗПЕКУ ПРАЦІ
  365. ВКАЖІТЬ ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ПРОДУКТИВНОСТІ ПРАЦІ
  366. ЗРАЗОК ПРОФЕСІЙНОЇ ПОВЕДІНКИ ПРАЦІВНИКА, ЩО ЗАЛЕЖИТЬ ЛИШЕ ВІД САМОГО ПРАЦІВНИКА, А НЕ ВІД ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ І ХАРАКТЕРИЗУЄ ПЕВНИЙ СТУПІНЬ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ – ЦЕ
  367. ЕЛЕМЕНТИ РОБОЧОГО МІСЦЯ, ЩО ІНФОРМАЦІЙНО ВПЛИВАЮТЬ НА АНАЛІЗАТОРИ ЛЮДИНИ – ЦЕ
  368.