Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФПОСР_016(СО)_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  1. Корекційна педагогіка – це:
  2. Особлива форма психічного недорозвитку, яка виникає внаслідок спадковості, органічного ураження центральної нервової системи тощо – це:
  3. Назвіть галузь, яка не вивчається корекційною педагогікою:
  4. ... – це спосіб реабілітації у випадку, коли функція людини не була втрачена, а відсутня з самого народження, тобто це не відновлення втраченої функції, а формування у особи способів пристосування до життєдіяльності, оскільки відновлювати нічого.
  5. Постійне або періодичне відхилення одного ока від спільної точки фіксації та порушення функції бінокулярного зору – це:
  6. Аутизм — це:
  7. Найскладнішою категорією дітей із складним дефектом вважають:
  8. Дітям з цим видом психопатії притаманні риси аутизму, вони уникають спілкування, самотність і світ фантазій воліють суспільству однолітків. Для їх емоційної сфери характерні, з одного боку підвищена емоційність і вразливість, а з іншого боку, байдужість по відношенню до рідних і близьких, емоційна холодність. Розвиток мовлення у таких дітей обганяє розвиток моторики. Це діти:
  9. За МКХ-10 виділяються такі форми розумової відсталості:
  10. Об'єктом корекційної педагогіки є:
  11. ...... корекційної педагогіки - особливості навчання й виховання дітей та підлітків з недоліками в розвитку та відхиленнями в поведінці, які зазнають тимчасових адаптаційних труднощів і складнощів у засвоєнні освітніх програм:
  12. Перші спроби класифікувати «аномальність» розвитку дітей були зроблені:
  13. Психічне порушення, при якому у дитини спостерігається ослаблення зв`язків з реальністю, відчуженість від зовнішнього світу – це:
  14. При легкому ступені розумової відсталості IQ дорівнює:
  15. Дітей, у яких під впливом несприятливих для їхнього розвитку соціальних, психолого-педагогічних факторів відбувається порушення ставлень до норм поведінки, називають:
  16. Поняття про первинний та вторинний дефекти введено:
  17. . … – це фізичний і психічний недолік, який викликає відхилення від нормального розвитку:
  18. Відсутність у розумовому розвитку органічного розладу, що настав у результаті впливу шкідливих факторів у пренатальний та натальний період та упродовж перших трьох років життя:
  19. Дефект — цe:
  20. До вроджених порушень в розвитку належать:
  21. Провідне місце в групі набутих порушень займають:
  22. Постнатальні причини – це причини, які виникли:
  23. Важке захворювання нервової системи, яке виникає внаслідок недорозвитку чи ушкодження мозку в ранньому онтогенезі, що іноді призводить до інвалідності дитини – це:
  24. Можливості дитини, які ще не стали її надбанням – це:
  25. Складне порушення інтелектуального розвитку дитини, при якому страждають різні компоненти її психічної, психологічної та фізичної діяльності, внаслідок чого відбувається затримка у формуванні та становленні соціально зрілої особистості – це:
  26. Стійке зниження слуху, яке викликає труднощі у сприйманні мови – це:
  27. Фізична або словесна поведінка людини, спрямована на пошкодження або руйнування – це:
  28. Постійне або періодичне відхилення одного ока від спільної точки фіксації та порушення функції бінокулярного зору – це:
  29. Тифлопедагогіка - це наука про:
  30. При олігофренії у дітей у клінічній картині переважає:
  31. Сурдопедагогіка – це наука про:
  32. Хто розробив теорію складної структури аномального розвитку дітей з дефектом:
  33. До екзогенних факторів, що призводять до порушень психофізичного розвитку, відносять:
  34. Виберіть найбільш прийнятний для освітньої сфери термін
  35. Виберіть найбільш прийнятні для педагогічної сфери терміни
  36. Державний документ, у якому конкретизується зміст навчальних предметів навчального плану у вигляді переліку основних питань, об’єднаних у певні системи темами і розділами програми:
  37. Встановлена міра, середня величина чогось:
  38. Процес індивідуального розвитку організму людини – це:
  39. Абілітація – це:
  40. Система спеціальних і загальнопедагогічних заходів, спрямованих на ослаблення або подолання недоліків психофізичного розвитку визначається як...
  41. Що в перекладі з грецької означає поняття «адаптація»?
  42. Процес пристосування будови та функцій організму до умов середовища називається:
  43. Компенсація - це:
  44. Урівноважування, відшкодування функцій ушкоджених систем:
  45. Виберіть правильне твердження: Аномалія - це
  46. Заходи, спрямовані на відновлення або повну компенсацію обмежених психічних або фізичних можливостей людини:
  47. Що буквально означає поняття «корекція»:
  48. Система спеціальних заходів, спрямованих на подолання недоліків психофізичного розвитку, називається:
  49. Діти із розладами емоційно-вольової сфери характеризуються:
  50. Виправлення тих або інших недоліків розвитку називається:
  51. Корекція – це ...
  52. Соціальна реабілітація – це...
  53. До характерних проявів раннього дитячого аутизму не належить:
  54. Порушення поведінки в дітей можуть бути обумовлені:
  55. До складних порушень дитячого розвитку належать:
  56. Компенсація – це ...
  57. До якого з термінів відноситься визначення: «зміни, які відбуваються в суб'єктові, за допомогою яких здійснюється пристосування до умов, що змінилися»?
  58. Складний багаторівневий процес перебудови функцій організму при порушеннях або втраті будь-яких функцій називається:
  59. … – формування властивостей особистості, що роблять її здатною до життєдіяльності в суспільстві на основі засвоєння соціальних цінностей і способів соціально позитивної поведінки.
  60. Депривація – відсутність можливості чи її недостатність для задоволення людиною якої-небудь життєво важливої психічної потреби.
  61. Девіантна поведінка – це особливість соціального розвитку, яка полягає у поведінці, що не відповідає суспільним нормам і цінностям.
  62. Делінквентна поведінка – це поведінка, що загрожує здоров’ю і розвитку самої особистості дитини.
  63. Відхилення в поведінці – це ...
  64. Що таке деменція?
  65. Вторинні дефекти за Л.С. Виготським:
  66. У працях якого відомого психолога обгрунтовано розуміння компенсації як синтезу біологічного і соціального чинників?
  67. Відхилення від норми:
  68. «Актуальний рівень» розумового розвитку – це:
  69. Наявні знання, уміння і навички дитини – це:
  70. В залежності від причин виникнення аномалій і порушень розвитку відхилення поділяють на:
  71. Сучасна концепція соціальної реабілітації людини з обмеженими можливостями припускає, що:
  72. В основі концепції соціальної реабілітації осіб з обмеженими можливостями, поширеної в середині XX століття, лежить ідея:
  73. У якому документі вперше міститься заклик до урядів усіх країн затвердити на законодавчому рівні принцип інклюзивної освіти:
  74. Яка модель ставлення суспільства до осіб з порушеннями в розвитку прийнята як головна при формуванні сучасної соціальної політики в більшості країн світу?
  75. За якою ознакою здійснена така класифікація категорій осіб з обмеженими можливостями: вроджене порушення розвитку, нещасний випадок, стихійне лихо виробнича травма дорожньо-транспортна подія?
  76. Характеристика яких недоліків розвитку подана нижче? Виберіть правильну відповідь:
  77. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку це:
  78. Яка з педагогічних наук займається вихованням і навчанням дітей із порушеннями інтелектуального розвитку:
  79. Укажіть правильну відповідь. Особи з порушеннями інтелектуального розвитку – це
  80. Про яку реабілітацію йдеться мова нижче? Виховання почуття власної гідності, подолання відчуття малоцінності, маргінальної або завищеної самооцінки, формування адекватних форм соціальної поведінки - це...
  81. Яка група є найвразливішою категорією дітей з відхиленнями в розвитку і вимагає більшого, ніж всі інші, об'єму комплексної реабілітаційної і соціально-педагогічної допомоги?
  82. Для навчання, виховання і соціальної адаптації дітей і підлітків зі складними, важкими порушеннями в розвитку, з супутніми захворюваннями, а також для надання їм комплексної допомоги створюються...
  83. За якою ознакою здійснена наступна класифікація категорій осіб з обмеженими можливостями: тілесні (соматичні) порушення, сенсорні порушення (слух, зір), порушення діяльності мозку?
  84. За якою ознакою здійснена класифікація категорій осіб з психофізичними порушеннями: глухі, слабочуючі, незрячі, слабозорі?
  85. Освіта осіб із порушеннями психофізичного розвитку здійснюється в Україні в:
  86. Основним критерієм психологічної готовності дитини до школи є:
  87. Про яку реабілітацію йдеться? Виховання почуття власної гідності, подолання відчуття малоцінності, маргінальної або завищеної самооцінки, формування адекватних форм соціальної поведінки - це...
  88. Характеристика якого компоненту спеціального освітнього процесу подана нижче?
    Врахування особливостей розвитку кожної дитини, індивідуальний педагогічний підхід, що виявляється в особливій організації корекційно-педагогічного процесу, застосуванні спеціальних методів і засобів навчання, компенсації і корекції проведення освітнього процесу спеціальними педагогами і спеціальними психологами надання медичних, психологічних і соціальних послуг.
  89. Від чого, перш за все, залежить засвоєння різних рівнів освіти дітьми з особливими освітніми потребами? Виберіть правильну відповідь.
  90. Для навчання, виховання і соціальної адаптації дітей і підлітків зі складними, важкими порушеннями в розвитку, з супутніми захворюваннями, а також для надання їм комплексної допомоги створюються...
  91. Серед дітей з розладами слуху не виділяють:
  92. До категорії глухих відносять:
  93. Дактильна форма мовлення - це:
  94. За класифікацією Л.В. Неймана, втрата слуху в мовному діапазоні частот поділяється на:
  95. Межа між туговухістю та глухотою пролягає на рівні:
  96. Діти з повною відсутністю зорових відчуттів це:
  97. Зоровий аналізатор забезпечує виконання функцій:
  98. Периферійний зір призначений для:
  99. До ступенів втрати зору, які розрізняють, не входить:
  100. До категорії сліпих відносять дітей:
  101. Усі порушення слуху поділяютъ на:
  102. До категорії слабозорих відносять дітей з гостротою зору:
  103. Зоровий аналізатор забезпечує виконання функцій:
  104. Периферійний зір призначений для:
  105. До особливостей психічного розвитку дітей з порушеннями зору не належать:
  106. Предметом логопедії є:
  107. Порушення звуковимови, обумовлене недостатністю інервації мовленнєвого апарату:
  108. Порушення темпу мовлення:
  109. Вивченням, попередженням та корекцією мовленнєвих порушень займається:
  110. Серед чинників, що викликають порушення мовлення, виділяють:
  111. У виникненні мовленнєвих порушень велику роль відіграє:
  112. До психолого-педагогічної класифікації порушень мовлення не належить:
  113. Серед видів патологій опорно-рухового апарату не виділяють:
  114. Дитячий церебральний параліч — це:
  115. Серед причин ДЦП за часом виникнення не виділяють:
  116. Термін "дитячий церебральний параліч" належить вченому:
  117. Основну групу серед дітей з порушеннями ОРА складають:
  118. Найбільш поширеною формою мовленнєвої патології при ДЦП є:
  119. Назвіть причину виникнення затримки психічного розвитку (ЗПР) на основі соматогенного походження:
  120. Найбільш важкий ступінь розумової відсталості – це:
  121. Дебільність – це:
  122. Розумова відсталість – це:
  123. Яка з педагогічних наук займається вихованням і навчанням дітей із порушеннями інтелектуального розвитку:
  124. Яке положення найточніше характеризує дебільність:
  125. Яке положення найточніше характеризує імбецильність:
  126. Яке положення найточніше характеризує ідіотія:
  127. Затримка психічного розвитку – це:
  128. Уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке проявляється в недостатньому запасі знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкій стомлюваності називається:
  129. Імбецильність є:
  130. Емоційна незрілість, обумовлена тривалими хронічними захворюваннями, спостерігається при ЗПР:
  131. Діти з легкою розумовою відсталістю:
  132. ... – педагогічна наука про порушення розвитку мови, їхнє подолання та попередження засобами спеціального навчання й виховання.
  133. Розлад мовлення певною мірою негативно впливає на:
  134. Чия педагогічна система керується девізом: «Допоможи мені зробити це самому»? Виберіть правильну відповідь.
  135. Які умови необхідні для своєчасного й нормального розвитку мови дитини?
  136. Як називається розлад голосу, що виражається в порушенні його основних характеристик - висоти, сили й тембру?
  137. Наука про виховання, навчання та освіту дітей з порушеннями слуху називається:
  138. Наука про виховання, навчання та освіту дітей з порушеннями інтелектуального розвитку називається:
  139. Наука про виховання, навчання та освіту дітей з порушеннями зору називається:
  140. Процес, який полягає у відновленні недорозвинених чи порушених психічних функцій шляхом використання збережених чи перебудови частково порушених функцій називається:
  141. Наука про виховання, навчання та освіту дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку називається:
  142. Наука про виховання, навчання та освіту дітей з порушеннями опорно-рухового апарату називається:
  143. У роботі з дітьми із складними порушеннями провідним методом є:
  144. Корекційна педагогіка пов`язана з такими науками:
  145. Назвіть основні методи корекційної педагогіки:
  146. Які методи у корекційній педагогіці належать до групи психолого-педагогічних?
  147. Який метод корекційної педагогіки передбачає вивчення, аналіз та узагальнення документації (медичної, педагогічної)?
  148. Вперше вжив термін «олігофренія» та об'єднав усі форми недоумства під загальною назвою «затримка психічного розвитку»:
  149. Яке з цих визначень є вірним:
  150. Поняття про первинний та вторинний дефекти введено:
  151. Основні принципи інклюзивної освіти проголошено:
  152. У якому році Україна ратифікувала Конвенцію ООН про права дитини:
  153. Вибіркове переміщення дітей з психофізичними порушеннями у заклади загальної освіти:
  154. За якого виду інклюзії учень включається у колектив однолітків лише на свята, короткочасно в ігри чи на прогулянці:
  155. Спільне навчання дітей з психофізичними порушеннями у спеціальному класі (групі) закладу загальної середньої освіти за спеціальними програмами, адаптованими методами і засобами:
  156. Адаптація освітнього середовища до індивідуальних потреб і особливостей дитини із психофізичними порушеннями:
  157. За класифікацією М. Певзнер розрізняють … форм олігофреній:
  158. Найпоширенішою формою розумової відсталості є:
  159. За клінічними проявами всі випадки розумової відсталості поділяються на:
  160. Серед ступенів зниження інтелекту не виділяють:
  161.  

    Тема :: ОСНОВИ ДИДАКТИКИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ

  162. Якому поняттю відповідає подана характеристика: «форма навчання, за якої діти з особливими освітніми потребами відвідують ті ж школи, що і їх брати, сестри і сусіди; знаходяться в класах разом з дітьми одного з ним віку; мають індивідуальні, відповідні їхнім потребам і можливостям навчальні цілі; отримують необхідну підтримку»?
  163. Знайдіть зайве твердження. Основними завданнями інклюзивного навчання є:
  164. Виберіть ознаку, яка НЕ характеризує інклюзивну освіту:
  165. До закладів, які підпорядковані Міністерству праці та соціальної політики України не відносять:
  166. Вставте пропущене слово: «Для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу наповнюваність класу з інклюзивним навчанням повинна становити не більше як .... учнів»:
  167. Характеристика якого принципу подана нижче? Цей принцип грунтується на сучасному гуманістичному світогляді, що визнає право кожної людини, незалежно від її особливостей і обмежених можливостей життєдіяльності, і бути включеним в освітній процес.
  168. Характеристика якого принципу подана нижче? Цей принцип допускає опору на здорові сили вихованця побудова освітнього процесу з використанням збережених аналізаторів, функцій і систем організму відповідно до специфіки недоліку розвитку.
  169. Характеристика якого принципу корекційної педагогіки дана нижче? Цей принцип передбачає, що людина з особливими освітніми потребами соціально повноцінна особа, якщо цього хоче суспільство, якщо воно може забезпечити для цього необхідні умови.
  170. Яка дія педагога принесе найменш користі в процесі організації педагогічного спілкування з учнями з ООП:
  171. Назвіть основні методи корекційної педагогіки:
  172. Які методи у корекційній педагогіці належать до групи психолого-педагогічних?
  173. Який метод корекційної педагогіки передбачає вивчення, аналіз та узагальнення документації (медичної, педагогічної)?
  174. Вичленіть невірну відповідь. При навчанні дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в закладі загальної освіти педагогові необхідно:
  175. Який вид реабілітації потрібен дитині для відновлення втрачених навчальних умінь, пізнавальних навичок:
  176. Основними формами корекційно-розвиваючого навчання є:
  177. Характеристика якого компоненту спеціального освітнього процесу подана нижче? Урахування особливостей розвитку кожної дитини, індивідуальний педагогічний підхід, що виявляється в особливій організації корекційно-педагогічного процесу, застосуванні спеціальних методів і засобів навчання, компенсації і корекції проведення освітнього процесу спеціальними педагогами і спеціальними психологами надання медичних, психологічних і соціальних послуг.
  178. Корекційна робота з дітьми дошкільного віку не проводиться у:
  179. Форми спеціальної освіти:
  180. До горизонтальної структури спеціальної освіти в Україні не входять:
  181. Від чого, перш за все, залежить засвоєння різних рівнів освіти дітьми з особливими освітніми потребами? Виберіть правильну відповідь.
  182. Інклюзивна освіта — це:
  183. Освітня інтеграція передбачає:
  184. Діти з обмеженими можливостями мають право на:
  185. До закладів, які підпорядковані Міністерству праці та соціальної політики України не відносять:
  186. Мета інтегрованого навчання:
  187. Періодичне об’єднання зі здоровими дітьми для проведення спільних заходів - це:
  188. Прийом до освітніх установ осіб з обмеженими можливостями здійснюється відповідно до:
  189. Для груп, до яких входять „проблемні” діти, в Україні функціонують:
  190. Корекційна робота з дітьми дошкільного віку не проводиться у:
  191. Форми спеціальної освіти:
  192. До горизонтальної структури корекційної освіти в Україні не входять:
  193. Відвідування дитиною з психофізичними порушеннями вікової групи в режимі повного дня самостійно чи з супроводом:
  194. Наповнюваність інклюзивного класу може бути:
  195. Процес і результат включення (об’єднання) дітей з особливостями психофізичного розвитку та дітей, які не мають таких порушень, до навчання в одному класі загальноосвітнього закладу:
  196. Освіта осіб, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в спеціальних умовах, називається:
  197. Навчальний заклад, створений для освіти дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, називається:
  198. Загальноосвітній навчальний заклад, у якому створені спеціальні умови для здобуття освіти особами з фізичними та (або) розумовими порушеннями спільно з особами, які не мають таких порушень, називається:
  199. Назвіть основні принципи корекційно-педагогічного процесу у спеціальних дошкільних закладах:
  200. До якого терміну належить визначення: «Дошкільна, загальна і професійна освіта, для одержання якої особам із психофізичними порушеннями створюються спеціальні умови»?
  201. Який з наведених далі принципів навчання визначає теорію розвиваючого навчання:
  202. Освіта – це:
  203. Принцип корекційної спрямованості навчання полягає в …
  204. Чи погоджуєтеся із визначенням : «Метод – спосіб впорядкованої взаємопов’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямований на розв’язання завдань освіти»?
  205. Що є формою навчання дітей із інтелектуальними порушеннями?
  206.  

    Тема :: СПЕЦІАЛЬНІ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

  207. Які знання і вміння перевіряє учитель-дефектолог, запропонувавши завдання. Назвати число в якому 7 сот. 4 дес.5 од., 2 сот. 6 од., 9 сот. 1 од.?
  208. Які знання і вміння використовують учні із ООП при складанні таблиць додавання в межах 10?
  209. Які обчислювальні прийоми використовують учні із ООП при табличному відніманні з переходом через десяток?
  210. Який обчислювальний прийом використовують учні із ООП при додаванні одноцифрових чисел з переходом через десяток
  211. Який обчислювальний прийом використовують учні із ООП при відніманні одноцифрових чисел з переходом через десяток?
  212. Як учні із ООП здійснюють перевірку виконання письмового віднімання?
  213. Яке із завдань словникової роботи передбачає засвоєння нових, раніше не відомих учням із ООП слів чи нових значень відомих слів?
  214. Уміння слухати і розуміти висловлювання характеризує такий вид мовленнєвої діяльності дітей з ООП, як:
  215. До якого із рівнів мовленнєвого розвитку учнів із ООП належить збагачення словника, уточнення, усунення нелітературних слів, активізація словника?
  216. Предметом спеціальної методики розвитку мовлення дітей з ООП є:
  217. Об’єктом спеціальної методики розвитку мовлення є:
  218. Мета спеціальної методики розвитку мовлення полягає у?
  219. Із якою з наук гуманітарного циклу спеціальна методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок?
  220. Який вид ігор доцільно використовувати для розвитку граматичного аспекту мови дітей з психофізичними порушеннями:
  221. У чому полягає зміст планування роботи з розвитку мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями:
  222. Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей з ООП до конкретних умов роботи у закладі освіти є неправильним:
  223. Який з напрямів роботи не належить до спеціальної методики розвитку мовлення:
  224. До якої науки звертається спеціальна методика розвитку мовлення, визначаючи цілі, завдання, методи і прийоми навчання:
  225. Що найбільше сприяє розвитку словесної творчості дітей з інтелектуальними порушеннями:
  226. Які моделі використовують при ознайомленні дітей з особливими потребами з природним довкіллям?
  227. Назвіть форми організації роботи при ознайомленні дітей з особливими потребами з природою:
  228. Засоби фіксації знань про природу дітьми з ООП:
  229. У початкових класах при ознайомленні учнів із інтелектуальними порушеннями з природою найчастіше застосовують такі методи дослідження:
  230. З поняттям «види» рослин (тварин) учні з порушеннями інтелектуального розвитку ознайомлюються в:
  231. Кращих результатів в процесі засвоєння знань учнів з інтелектуальними порушеннями з природознавства можна досягти, використовуючи:
  232. Предметом вивчення спеціальної методики викладання природознавства є:
  233. При вивченні теми «Склад ґрунту та його властивості» з дітьми з ООП ви проводитимете:
  234. При вивченні теми «Вода» з дітьми з ООП ви проводитимете:
  235. Щоденні спостереження за погодою учнів з ООП є одним із видів:
  236. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник, відзначаючи зміст музичного виховання в закладі спеціальної освіти:
  237. Ви прийшли в клас, де учні із психофізичними порушеннями не мають належних знань з нотної грамоти. З чого ви почнете перші уроки:
  238. Який з перерахованих методів та прийомів із слухання музики найбільш активізує увагу дітей з психофізичними порушеннями:
  239. Основне завдання уроків музики у закладі спеціальної освіти:
  240. Із завдань, які реалізуються під час навчання співу дітей з ООП, вибрати основою:
  241. Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей з ООП на музичному занятті:
  242. Методи музичного виховання дітей з ООП – це:
  243. На музичних заняттях дитина із психофізичними порушеннями знаходиться у центрі уваги:
  244. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник на заняттях з дітьми з ООП:
  245. Який музичний інструмент доцільно використовувати для розвитку звуковисотного слуху дітей з порушеннями психофізичного розвитку:
  246. Провідною музичною діяльністю на занятті з дітьми з ООП є:
  247. Якісна характеристика готовності дитини з особливими освітніми потребами до образотворчої діяльності залежить від:
  248. У практиці спеціального закладу освіти зображувальна діяльність поєднує в собі:
  249. Ліплення у спеціальному закладі освіти пов`язане з обробкою м`якого матеріалу, а саме:
  250. На уроці образотворчого мистецтва (спеціальна школа, 1-2 класи початкової школи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) має домінувати:
  251. Учень(учениця) за допомогою вчителя фрагментарно сприймає та на частковому рівні відтворює деякі художні образи. В образотворчій діяльності демонструє окремі елементарні вміння й навички. Потребує постійної значної допомоги, стимулювання діяльності з боку вчителя. Ставлення до навчально-практичної діяльності байдуже – це загальна характеристика навчальних досягнень учнів з порушеннями ... інтелектуального розвитку:
  252. Навчальні досягнення учнів початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня (предмет - образотворче мистецтво) оцінюються:
  253. Інформація про поточне та підсумкове оцінювання результатів навчання з образотворчого мистецтва учня початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку є:
  254. Для оцінювання учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках образотворчого мистецтва пропонується:
  255. Оцінювання предметних компетентностей учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку в свідоцтві досягнень заповнюється:
  256. Форми і види перевірок для проведення завершального оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку учитель:
  257. Навчальний план початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями передбачає таку кількість годин образотворчого мистецтва на тиждень (4 клас):
  258. В якому з даних поєднань не порушена послідовність операцій в процесі засвоєння знань школярами із ООП на уроках образотворчого мистецтва:
  259. До якого педагогічного поняття належать способи роботи вчителя та учнів в процесі образотворчої діяльності у спеціальному закладі освіти, за допомогою яких засвоюються знання, формуються вміння, розвиваються пізнавальні здібності?
  260. Основні вимоги до творів мистецтва, що використовуються у початковій школі для дітей з інтелектуальними порушеннями:
  261. Спеціальна методика образотворчого мистецтва – це:
  262. Визначення дидактичної структури уроку з образотворчого мистецтва у спеціальному закладі освіти залежить від:
  263. Розділ «Сприймання» з програми образотворчого мистецтва для 1-4 класів із ООП включає в себе два взаємопов’язаних види діяльності:
  264. Діти з особливими освітніми потребами навчаються планувати практично трудову діяльність у такій послідовності:
  265. Розвиток загально-трудових умінь у дітей із особливими освітніми потребами це:
  266. Діти із особливими потребами мають певні особливості в організації пізнавальної та практичної діяльності, а саме:
  267. Перевірка та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку з трудового навчання за видом її здійснення є:
  268. Індивідуальний підхід до дітей з особливими освітніми потребами на заняттях з трудового навчання - це:
  269. Загальні завдання навчання праці в спеціальній школі – це:
  270. Спеціальні завдання навчання праці в спеціальній школі – це:
  271. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Пропедевтичне навчання здійснюється в:
  272. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Загальнотехнічне навчання здійснюється в:
  273. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Професійно-трудове навчання здійснюється в:
  274. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Виробниче навчання здійснюється в:
  275. Засоби трудового навчання дітей із ООП - це:
  276. До усних словесних методів навчання на уроках трудового навчання у спецільній школі можна віднести:
  277. Вимогами до інструментів в на уроках трудового навчання в початкових класах спеціальних шкіл є:
  278. Навчальний план початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями передбачає таку кількість годин трудового навчання на тиждень (1 клас):
  279. Навчальний предмет «Трудове навчання» дітей із ООП належить до освітньої галузі:
  280. Метою «Трудового навчання» в початковій школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є:
  281. Формування умінь у дітей з ООП визначати форму, розмір, колір, розташування деталей предметів та їх властивостей, предметів на основі зорової, тактильної, слухової чутливості; розвиток дрібної моторики; навичок вправно володіти інструментами під час виконання практичних завдань – це корекційно-розвиткові завдання предмету «Трудове навчання», які спрямовуються на забезпечення:
  282. Формування позитивного ставлення до праці, готовності доводити виконання дитиною з ООП трудового завдання до завершення; усвідомленої навчально-практичної діяльності, цілеспрямованості, організованості, охайності – це корекційно-розвиткові завдання предмету «Трудове навчання», які спрямовуються на забезпечення:
  283.  

    Тема :: ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

  284. Корекційно-виховна робота це:
  285. Якому терміну відповідає наступне визначення: «Один з видів корекційної діяльності з залученням до мистецтва»?
  286. З якими віковими категоріями осіб з обмеженими можливостями взаємодіє андролог?
  287. Розумове виховання – це :
  288. Виберіть формулювання, яке найповніше і найточніше відображає основну мету виховання.
  289. Визначте завдання розумового виховання:
  290. Визначте завдання морального виховання:
  291. Визначте завдання естетичного виховання:
  292. Визначте завдання трудового виховання.
  293. Із запропонованих визначень вибрати правильну. Методи виховання – це:
  294. Із запропонованих визначень вибрати правильну. До завдань фізичного виховання відноситься:
  295. Із запропонованих визначень вибрати правильну. Моральне виховання – це:
  296. Назвіть основні форми виховання дітей з ООП:
  297. Визначте метод педагогічного впливу, який повинен попереджувати небажані вчинки, гальмувати їх, викликати почуття провини перед собою та іншими людьми:
  298. Визначте метод організації і стимулювання діяльності дитячих колективів та окремих школярів, в основі якого боротьба за досягнення кращих результатів в конкретній діяльності, розвиток прагнення до успіху, завоювання першості:
  299. Що із перерахованого не відноситься до основних напрямків виховання?
  300. Об’єктивно існуючі, суттєві зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності формування особистості дитиниз ООП:
  301. Укажіть загальне значення слова “виховувати” у народній педагогіці:
  302. Зазначте синонім поняття до слова “виховувати”, які широко використовуються в українській етнопедагогіці
  303. Назвіть принцип виховання, суть якого Ж.Ж. Руссо відображає у словах: “природа хоче, щоб діти були дітьми, перш ніж стануть дорослими”
  304.