Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФПОСР_231(СР)_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: Менеджмент і маркетинг соціальних послуг

  1. Відповідно до піраміди соціальної відповідальності А Керолла економічна відповідальність трактується, як…
  2. Головна роль послуги як продукту полягає у
  3. Який перший етап соціального аналізу проекту
  4. Який перший етап планування реклами
  5. Брендінг – це
  6. Торговельна марка – це
  7. Вкажіть, в чому полягає суть принципу субсидіарності
  8. Що є метою соціального аналізу проєкту
  9. Населення проекту – це
  10. Вкажіть, що передбачає концепція маркетингу
  11. Вкажіть, хто представив соціальну відповідальності бізнесу у вигляді піраміди
  12. Консюмеризм – це …
  13. Інвайронменталізм – це…
  14. Стандарт обслуговування – це
  15. Придбання будь-якої соціальної послуги починається з
  16. Концепція маркетингу соціальних послу – це
  17. Завдання маркетингу полягає у
  18. Маркетинг соціальних послуг – це
  19. Соціальна послуга в маркетингу – це
  20. Найважливішим ресурсом будь-якої організації є
  21. Міжнародні стандарти ISO 9000 – це стандарти, які включають у себе
  22. Важливу роль у досягненні та підтриманні необхідного рівня якості послуг відіграють
  23. Сукупність фахівців, що здійснюють функції управління – це
  24. У теорії і практиці управління розрізняють менеджерів
  25. До інструментів соціальної роботи належать
  26. Закон України «Про соціальні послуги» прийнятий
  27. За напрямами реалізації функцій менеджмент поділяється на такі підсистеми
  28. До загальних принципів менеджменту належить принцип
  29. До структурних компонентів менеджменту належить
  30. Вкажіть, скільки рівнів має структура управління соціальною роботою в Україні
  31.  

    Тема :: Технології формування критичного та дивергентного мислення

  32. Цей метод графічної організації інформації сприяє навчанню здобувачів освіти зіставлення, порівняння, знаходження спільних рис, явищ, ознак
  33. Метод активізує процес сприйняття здобувачами освіти інформації, підвищує ефективність цього процесу через системну розмітку тексту під час читання й обдумування. Метод допомагає аналізувати текст, виділяти в ньому відоме, невідоме, цікаве, «сортувати» матеріал, глибше усвідомлювати його зміст та використовувати результати цього аналізу залежно від навчальних завдань
  34. Метод, що допомагає здобувачам освіти усвідомлювати зміст тексту, зіставляючи власні передбачення з тим, про що йдеться в ньому. Застосовують під час переходу від вступної до основної частини (або в основній частині) заняття перед опрацюванням здобувачами тексту — це
  35. Метод для навчання здобувачів освіти графічної організації інформації, логічного й змістовного структурування та систематизації матеріалу, формулювання запитань, аналізу їх просування у матеріалі та результатах заняття. Добре вписується в структуру заняття, охоплюючи всі три його частини — це
  36. Метод, спрямований на навчання усвідомленому та цілеспрямованому формулюванню запитань різного типу — це
  37. Метод, що застосовують для графічної організації асоціацій, образних уявлень, які виникають у здобувачів на основі нової теми до її вивчення. Допомагає якнайдетальніше змальовувати інформаційне поле, дотичне до теми. Один з різновидів мозкового штурму — це
  38. Графічний організатор, що дозволяє унаочнити думки, які виникають щодо певної теми, у процесі читання тексту, пошуку взаємозв'язків між окремими поняттями — це
  39. Навчити здобувачів освіти аналізувати текст, розрізняючи факти й думки, причини й наслідки, робити висновки на основі проведеного аналізу — це мета методу
  40. Ефективний метод заохочення творчої активності, швидкого генерування великої кількості ідей — це
  41. На якому етапі заняття здійснюється узагальнення та інтерпретація основних ідей уроку обмін думками та висловлення особистого ставлення до окремих положень матеріалу чи уроку в цілому, оцінювання набутих знань і вмінь
  42. На якому етапі заняття здійснюється актуалізація опорних знань, мотивація до навчальної діяльності, формулювання очікуваних результатів уроку
  43. На якому етапі заняття здійснюється активна діяльність учнів з дослідження, осмислення матеріалу, пошуку відповідей на раніше поставлені запитання, постановка нових запитань і пошук відповідей на них
  44. Висновок в аргументі — це
  45. Широке публічне обговорення, обмін думками, аналітичний діалог щодо проблеми, з якої існує розбіжність думок, з метою пошуку її ефективного вирішення — це
  46. Упорядкований спосіб взаємодії учасників освітнього процесу (учителя та учнів), спрямований на досягнення цілей і завдань освіти на певному проміжку часу (наприклад, на уроці) — це
  47. Думка — це
  48. Аргумент — це
  49. Логічний довід в аргументі — це
  50. Спростування — це вислів, у якому...
  51. За обсягом представленої інформації відповіді бувають
  52. За формою відповіді можуть бути
  53. За об'ємом інформації відповіді поділяються на
  54. Інформація — це
  55. Аналіз – це...
  56. Синтез – це...
  57. Розуміння – це...
  58. Оцінювання – це...
  59. Запитання – це...
  60. Закриті запитання – це...
  61. Уточнюючі запитання – це...
  62. Проблемне питання – це...
  63. Репліку, викликану поставленим запитанням, або реакцію на яку-небудь подію називають
  64. Мислення, пов’язане з розв’язанням завдань, що мають багато нестандартних оригінальних рішень, припускає існування декількох правильних відповідей — це
  65. Уперше увів у вживання терміни «конвергентне і дивергентне мислення»
  66. Окремий тип мислення, який характеризується активністю, цілеспрямованістю, самостійністю, дисциплінованістю та рефлективністю та передбачає розвиток у процесі навчання здатності людини: визначати проблеми, аналізувати, синтезувати, оцінювати інформацію з будь-яких джерел, висувати альтернативи й оцінювати їх, обирати спосіб розв’язання проблеми чи власну позицію щодо неї й обґрунтовувати свої погляди, робити свідомий вибір і діяти — це
  67.  

    Тема :: Правове регулювання надання соціальних послуг

  68. Згідно з ЗУ «Про соціальну роботу з сім'ями, дітьми та молоддю», система соціальних заходів, спрямованих на сприяння, підтримку і надання послуг сім'ям, дітям та молоді з метою подолання або пом'якшення життєвих труднощів, підтримку соціального статусу та повноцінної життєдіяльності, називається
  69. Відповідно до Закону України «Про соціальні послуги» «Дії, спрямовані на запобігання виникненню та профілактику складних життєвих ситуацій, надання постійної, тимчасової, періодичної, разової допомоги особам, сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, для подолання таких обставин, адаптації до них або мінімізації їх негативних наслідків – це
  70. Письмова угода про здійснення медіації (про розв’язання конфлікту/спору та/або усунення/відшкодування спричиненої шкоди), що укладається між медіатором та сторонами конфлікту/спору, які є отримувачами соціальної послуги посередництва (медіації) – це:
  71. Спеціально організована взаємодія надавачів та отримувачів соціальної послуги, спрямована на попередження соціальної проблеми, негативного явища, складних життєвих обставин чи подолання окремих її чинників – це:
  72. Письмова згода (заява) сторін про проведення переговорів з метою врегулювання конфлікту/спору за участю посередника/медіатора – це:
  73. Група спеціалістів, уповноважених різними суб’єктами чи надавачем соціальних послуг (психолог, лікар, юрист, педагог, реабілітолог та інші), тимчасово створена для забезпечення колегіальності рішень й узгодженості дій під час надання послуги соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах – це:
  74. Психологічна допомога (консультування, підтримка, діагностика, корекція, психотерапія, реабілітація), надання інформації з питань соціального захисту населення, допомога в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами, представництво інтересів, корекція сімейних стосунків, допомога особам, які постраждали від насильства в сім’ї, допомога в отриманні безоплатної правової допомоги, організація надання невідкладної медичної допомоги, організація надання притулку – це:
  75. Аналіз надавачем соціальної послуги інформації щодо життєвих обставин отримувача соціальної послуги для визначення змісту й обсягу надання йому соціальної послуги – це:
  76. Підтримка отримувачів соціальної послуги, підвищення їхньої впевненості, самооцінки, компетенції, щоб вони могли самостійно представляти свої та своєї родини інтереси в організаціях, закладах та службах, об’єднуватися з іншими отримувачами соціальних послуг для створення груп взаємопідтримки та взаємодопомоги – це:
  77. Термінове втручання в кризову ситуацію з метою негайного усунення або мінімізації наслідків такої ситуації, надання допомоги та підтримки, спрямованої на її подолання – це:
  78. Спілкування, продуктивна взаємодія однієї особи з іншими на різних рівнях (психологічному, фізичному, соціальному) – це:
  79. Соціальна послуга надається протягом строку, необхідного отримувачу соціальної послуги для отримання притулку, та може здійснюватись:
  80. З кожним отримувачем соціальної послуги, що надається цілодобово, протягом …….. днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги укладається договір про надання соціальної послуги надання притулку бездомним особам.
  81. З моменту звернення приймається рішення про надання соціальної послуги чи відмову у її наданні суб’єктом, що надає соціальну послугу протягом
  82. Укладання договору про надання соціальної послуги соціальної адаптації здійснюється за участю:
  83. Постійний чи періодичний перегляд діяльності працівників суб’єкта, що надає соціальну послугу щодо соціальної інтеграції та реінтеграції бездомних осіб, що має на меті оцінку поточних результатів, виявлення труднощів, визначення проблем, надання рекомендацій для їх усунення – це:
  84. Суб’єкт, що надає соціальну послугу, може відмовити отримувачеві соціальної послуги в її наданні, якщо за наявних ресурсів він не здатний задовольнити індивідуальні потреби отримувача соціальної послуги (відсутність кваліфікованих спеціалістів, матеріальної бази, вільних місць у суб’єкта, що надає соціальну послугу, наявність в отримувача соціальної послуги розладу психіки та/або поведінки, стану гострого алкогольного та/або наркотичного сп’яніння, ознак гострого захворювання)
  85. Підприємство, установа, організація, заклад незалежно від форми власності, фізичні особи – підприємці - це:
  86. Комплекс заходів, що здійснюються протягом строку, необхідного для процесу активного гармонійного пристосування осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі осіб похилого віку, осіб з інвалідністю, осіб, які перебували у спеціалізованих або інтернатних закладах, осіб, які відбули покарання у вигляді обмеження або позбавлення волі на певний строк, до змінених умов соціального середовища, спрямованих на усунення/пристосування обмежень життєдіяльності для підтримки соціальної незалежності, збереження та продовження їхньої соціальної активності – це:
  87. Фахівець у сфері надання соціальних послуг, соціальний працівник або мультидисциплінарна команда, який (яка) безпосередньо виконує заходи, що становлять зміст соціальної послуги – це
  88. Соціальна послуга проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю надається
  89. Ефективність надання соціальної послуги оцінюється під час проведення підтриманого проживання осіб похилого віку та осіб з інвалідністю
  90. Основою для надання соціальної послуги догляду вдома є
  91. Укладання договору про надання соціальної послуги догляду вдома здійснюється за участю:
  92. Проведення комплексного визначення ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюються протягом
  93. З моменту звернення приймається рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні суб’єктом, що надає соціальну послугу протягом
  94. Консультування, покликане допомогти отримувачу подолати визначені складні життєві обставини через постановку послідовних завдань, виконання яких забезпечує досягнення бажаної мети – це:
  95. Заочне консультування, здійснюване суб’єктом, що надає соціальну послугу за запитами отримувачів за допомогою технічних засобів (телефонне, он-лайн консультування), яке за потреби забезпечує анонімність отримувача соціальної послуги – це:
  96. Яка тривалість разового консультування
  97. Консультування, учасниками якого у якості отримувачів є дві чи більше осіб з подібними складними життєвими обставинами або однаковим запитом щодо очікуваної допомоги – це:
  98.  

    Тема :: Педагогічна конфліктологія

  99. Припинення існування конфлікту в будь-якій формі – це
  100. Підсумки і наслідки боротьби з погляду сторін - це:
  101. Форми завершення конфлікту правильно перелічено у рядку:
  102. Різновидами соціальних конфліктів є
  103. Однією з найважливіших вимог до формулювання соціальної проблеми є її
  104. Головна умова позитивності конфлікту – це
  105. Проблеми, що виникають в процесі взаємодії та взаємовпливу особистості та соціального середовища:
  106. Протилежність, граничний випадок існуючої різниці, об’єктів, процесів, явищ - це
  107. Певний тип взаємодії різних, протилежних сторін, властивостей тенденцій:
  108. Протиріччя чи їх комплекс - це
  109. Комунікативність особистості є складним особистісним утворенням, що містить:
  110. Комунікативними конфліктогенами є
  111. Нагромадження конфліктогенів є...
  112. Стиль поведінки у конфліктній взаємодії визначається:
  113. Сітка Кілменна-Томаса визначає:
  114. Нагромадження конфліктних ситуацій, що призводить до порушення цілісності є
  115. Структурними елементами конфлікту є
  116. Характерними ознаками педагогічного конфлікту є
  117. Конфліктогенами педагогічної системи є:
  118. В.Шейнов виділив ____ механізми виникнення конфліктів:
  119. Конфлікт між двома та більше людьми називається....
  120. Учені виділяють такі фази конфлікту:
  121. Функції конфлікту поділяють на:
  122. Конфлікт як зіткнення учасників взаємодії, що призводить до порушення її цілісності визначає
  123. Конфлікт – це...
  124. Конфліктоген – це ...
  125. Конфліктна ситуація – це...
  126. Інцидент – це ...
  127. Засновником «конфліктної школи» є:
  128. Основоположником «школи консенсусу» є:
  129.  

    Тема :: Технологія наукових досліджень в галузі соціальної роботи

  130. Метод наукового дослідження, який дає змогу отримати об’єктивну інформацію на основі результатів опитування групи експертів, називається
  131. Метод емпіричного дослідження, що базується на активному та цілеспрямованому втручанні суб’єкта у процес наукового пізнання явищ та предметів реальної дійсності шляхом створення умов, що контролюються та управляються, називається
  132. Умовне розбиття об’єктів на підмножини на основі їх характерних ознак з метою упорядкування і систематизації, називається
  133. Метод наукового дослідження, що ґрунтується на формально-логічному умовиводі, який дає можливість одержати загальний висновок на основі окремих фактів, називається
  134. Метод наукового дослідження, покликаний встановити спільні й відмінні параметри між процесами, явищами, об’єктами, називається
  135. Метод дослідження будь-якого явища в його єдності і взаємному зв’язку частин, узагальнення, зведення в єдине ціле даних, отриманих на основі аналізу, називається
  136. Метод наукового дослідження, який полягає у виділенні значимих ознак, властивостей, характеристик предмета і відмові від несуттєвих, називається
  137. Систематизований комплекс процедур, прийомів, засобів, які застосовуються дослідником для досягнення поставленої мети, називається
  138. Спосіб виміру і оцінки найбільш складних ознак, властивостей, станів особистості, які не піддаються прямому чи безпосередньому спостереженню, називається
  139. Сукупність конкретних цільових установок, які спрямовані на вивчення та розв’язання наукової проблеми, називається
  140. Питання, яке виникає, коли наявних знань недостатньо для вирішення конкретного завдання, і спосіб, за допомогою якого можна здобути потрібні знання, невідомий, називається
  141. Публічно виголошене повідомлення, розгорнутий виклад певної наукової проблеми (теми, питання), одна із форм оприлюднення результатів наукової роботи, називається
  142. Процес вивчення певного об’єкта (предмета або явища) з метою встановлення закономірностей його виникнення, розвитку і перетворення в інтересах раціонального використання у практичній діяльності людей, називається
  143. Переказ своїми словами чужих думок, ідей або тексту на основі заміни слів (знаків), фразеологічних оборотів або пропозицій при використанні будь-якої авторської наукової праці, збереженої на електронних або паперових носіях, у тому числі розміщеної в мережі Інтернет, називається
  144. Створення значного масиву тексту шляхом копіювання чужих матеріалів з різних джерел (із зазначенням чи без зазначення джерела запозичення) без самостійного поглибленого дослідження проблеми, без внесення в них правок або шляхом написання перехідних речень між скопійованими частинами тексту, називається
  145. Оголошення себе автором чужого оригінального наукового твору видання під своїм ім’ям наукового твору, написаного з іншими особами, без зазначення їх імен, називається
  146. Багаторазова публікація одних і тих же наукових результатів, отриманих автором самостійно, називається
  147. Співвідношення (у відсотках) матеріалу, що не має збігів з іншими публікаціями, до загального об’єму матеріалу, називається
  148. Інформація, як результат наукової чи навчально-методичної діяльності конкретної особи (чи у співавторстві), представлена на паперових носіях або в електронному вигляді у мережі Інтернет чи оприлюднена на офіційному веб-сайті Університету (монографія, навчальне видання, стаття, препринт, автореферат, рукопис дисертації), називається
  149. Порівняно короткий уривок з літературного, наукового чи будь-якого іншого опублікованого (оприлюдненого на офіційному веб-сайті) твору, який використовується, з обов’язковим посиланням на його автора і джерело цитування, іншою особою у своєму творі з метою зробити зрозумілішими свої твердження або для посилання на погляди іншого автора в автентичному формулюванні, називається
  150. Оприлюднення у письмовій або електронній формі (частково або повністю) наукових результатів, отриманих та оприлюднених іншими особами, як результатів власного дослідження та/або відтворення опублікованих текстів інших авторів без відповідного посилання, називається
  151. Самостійне індивідуальне завдання навчально-дослідницького, теоретико-прикладного чи проектно-конструкторського характеру, яке виконується здобувачем освіти на завершальному етапі фахової підготовки і є однією з форм виявлення теоретичних і практичних знань, уміння їх застосовувати для виконання конкретних наукових, технічних, економічних, соціальних та виробничих завдань, називається
  152. Сукупність етичних принципів та визначених законами України правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень, називається
  153. Динамічна, складна, комплексна, якісна, професійна характеристика фахівців, що інтегрує знання методології, організації, технології фундаментальних і прикладних наукових досліджень, дослідницькі вміння та навички, особистісні якості (цілеспрямованість, толерантність, чесність, об’єктивність, відповідальність, організованість, ініціативність, активність, наполегливість, допитливість, спостережливість, уважність, креативність, комунікабельність, академічна мобільність), визначає готовність і здатність оптимально й ефективно здійснювати наукову діяльність відповідно до професійних функцій і завдань, називається
  154. Вид спостереження при якому дослідник в тій або іншій мірі сам безпосередньо включений в процес, що вивчається, знаходиться в прямому контакті із спостережуваними і бере участь разом з ними в одній сфері діяльності, називається
  155. Система прийомів і засобів, що застосовуються для досягнення мети та завдань дослідження, називається
  156. Інтелектуальна творча діяльність, спрямована на одержання нових знань та (або) пошук шляхів їх застосування, основними видами якої є фундаментальні та прикладні наукові дослідження, називається
  157. Самостійність і незалежність учасників освітнього процесу під час провадження педагогічної, науково-педагогічної, наукової та/або інноваційної діяльності, що здійснюється на принципах свободи слова і творчості, поширення знань та інформації, проведення наукових досліджень і використання їх результатів та реалізується з урахуванням обмежень, встановлених законом, називається
  158. Академічна мобільність, право на яку реалізується вітчизняними учасниками освітнього процесу в закладах вищої освіти (наукових установах) – партнерах поза межами України, а також іноземними учасниками освітнього процесу у вітчизняних закладах вищої освіти (наукових установах), називається
  159. Динамічна комбінація знань, вмінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, яка визначає здатність особи успішно здійснювати професійну та подальшу навчальну, наукову діяльність і є результатом навчання на певному рівні вищої освіти, називається
  160.  

    Тема :: Технології соціального виховання особистості

  161. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі, суттєві зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності формування особистості, називаються
  162. Частина загального методу виховання, окремий вплив, його конкретне покращення, називається
  163. Визначте спрямованість методів формування свідомості особистості
  164. Спосіб реалізації визначеної мети виховання особистості, називається
  165. Ознака технології, яка передбачає поетапну діагностику результативності соціального виховання, динаміки рівня сформованості соціальних цінностей, ціннісних орієнтацій, знань, переконань, умінь, навичок поведінки, якостей особистості, називається
  166. Способи організації соціального виховання особистості, що відображають закономірний зв’язок його елементів і характеризують взаємодію організаторів і учасників, називаються
  167. Ознака технології, яка передбачає чітке проектування, планування, організацію, реалізацію технології соціального виховання особистості, постійний зворотний зв’язок між його суб’єктами, орієнтований на чітко визначений результат, називається
  168. Спосіб життєдіяльності людини, однією з основних ціннісних орієнтацій якого є формування, збереження і зміцнення здоров’я в якому реалізується усвідомлене, відповідальне ставлення до власного здоров’я, вміння акумулювати певні позитивні та нейтралізувати негативні фактори, що впливають на здоров’я, називається
  169. Дії, сформовані шляхом повторення, які характеризуються високим ступенем засвоєння і відсутністю свідомої регуляції та контролю особистості, називаються
  170. Стан повного фізичного, психічного, духовного, соціального благополуччя людини, а не лише відсутність хвороб або фізичних вад, називається
  171. Керівні положення, які відображають загальні закономірності виховання, визначають вимоги до його змісту, форм, методів, засобів, називаються
  172. Ознака технології, яка передбачає здатність ефективного й оптимального відтворення конкретної технології соціального виховання особистості, зокрема компетентним соціальним педагогом ЗЗСО, в якому створенні умови для її реалізації, називається
  173. Технологія соціального виховання, спрямована на розвиток, формування фізично, психічно, духовно, соціально здорової особистості, називається
  174. Ознака технології, яка передбачає застосування інтерактивних форм, методів, засобів соціального виховання на основі суб’єкт-суб’єктного принципу спілкування, називається
  175. Здатність особистості успішно розв’язувати актуальні завдання в усіх сферах життєдіяльності, спрямовувати соціальні та особистісні ресурси на самовдосконалення (самопізнання, саморозвиток, самоосвіту, самовиховання), називається
  176. Ознака технології, яка передбачає гарантоване досягнення результатів з використанням оптимальних ресурсів відповідно до визначеної мети соціального виховання, називається
  177. Соціальний досвід особистості, який раціональний щодо використання часу, засобів, зусиль, називається
  178. Цілеспрямований виховний вплив на свідомість, почуття, поведінку особистості з метою формування соціальних цінностей, ціннісних орієнтацій, знань, переконань, умінь, навичок поведінки, якостей, здатності застосовувати соціальний досвід у власній життєдіяльності, називається
  179. Здатність особистості усвідомлено, відповідально, активно й ефективно реалізовувати права та обов’язки в усіх сферах життєдіяльності, називається
  180. Соціальний досвід особистості, який забезпечує досягнення найкращого результату, називається
  181. Ознака технології соціального виховання особистості, яка завжди передбачає чітку послідовність етапів з використанням визначених і науково обґрунтованих форм, методів, засобів відповідно до конкретних умов, називається
  182. Здатність особистості ефективно й оптимально спілкуватися з людьми в різних життєвих ситуаціях, називається
  183. Сукупність цінностей, ціннісних орієнтацій, знань, переконань, умінь, навичок поведінки, здатність особистості застосувати їх у реальних життєвих ситуаціях, називається
  184. Соціальний досвід особистості, який включає чіткі, конкретні алгоритми дій людини з метою досягнення результату, називається
  185. Ознака технології, яка передбачає проведення діагностики об’єкта з метою визначення мети, завдання, змісту, форм, методів, засобів, очікуваних результатів соціального виховання особистості та перевірки ефективності застосування конкретної технології, називається
  186. Система обґрунтованих наукою алгоритмів, форм, методів, засобів, застосування яких забезпечує досягнення ефективних і оптимальних результатів соціального виховання особистості, називається
  187. Здатність особистості застосовувати в умовах конкретної ситуації сукупність здоров’язбережувальних компетенцій, відповідально ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей, називається
  188. Ознака технології, яка передбачає розроблення та застосування технології соціального виховання особистості на основі наукових концепцій, називається
  189. Цілеспрямований розвиток, формування особистості під впливом об’єктивних і суб’єктивних факторів соціального середовища, називається
  190. Соціальний досвід особистості, який забезпечує задоволення та реалізацію біологічних і соціальних потреб людини, називається
  191.  

    Тема :: Технології надання соціальних послуг

  192. Процедура (спосіб вирішення завдань), що часто використовується фахівцями в соціальній роботі, у медичній та юридичній практиці з метою орієнтації окремих громадян, родин, громад шляхом рекомедацій/порад, вказівок на альтернативні форми надання допомоги, забезпечення необхідною інформацією, має назву … .
  193. Адвокація інтересів клієнтів соціальних служб може здійснюватись на таких рівнях
  194. Процес, спрямований на зміну політики, законодавства та практики його застосування шляхом впливу на осіб, які приймають рішення (у цьому її відмінна риса), називається …
  195. Ведення переговорів від імені отримувача соціальних послуг допомога в оформленні або відновленні документів сприяння в реєстрації місця проживання або перебування встановленні зв’язків з іншими фахівцями, службами, організаціями, підприємствами, органами, закладами, установами тощо – це …
  196. Система соціальних заходів, яка передбачає сприяння, підтримку і послуги, що надають соціальні служби окремим особам чи групам населення для подолання або пом’якшення життєвих труднощів, підтримки їх соціального статусу та повноцінної життєдіяльності .- це …
  197. Соціальне партнерство є надійною основою для...
  198. Комплекс заходів з надання допомоги особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати, з метою розв’язання їхніх життєвих проблем – це …
  199. Соціальне замовлення – це …
  200. Головна мета міжсекторального партнерства полягає в …
  201. Основними принципами при проведенні консультації є
  202. У соціальній роботі консультування виконує такі функції
  203. До основних методів профілактичної роботи не належать:
  204. Консультування у соціальній роботі класифікується за типом на
  205. Консультування у соціальній роботі класифікується за критерієм контактності на … .
  206. Етапи діалогу з клієнтом у процесі телефонного консультування:
  207. Консультування спеціалістів соціальних служб і організацій працівниками вищих інстанцій називається … .
  208. У консультативному процесі при отриманні соціальних послуг клієнт має право на:
  209. В консультації виділяють такий прийом пасивного слухання, який допомагає клієнтові виражати свої думки: … слухання припускає короткі, по можливості питальні мовні акції з боку консультанта, які грають роль спрямовуючого чинника: організовують мову клієнта, акцентуючи його увагу на важливих для фахівця питаннях.
  210. Процес збору, узагальнення та аналізу соціальними працівниками інформації щодо стану та життєвих обставин об'єкта соціальних послуг з метою визначення видів та обсягів послуг, їх впливу на процес подолання складних життєвих обставин – це …
  211. До видів консультування за Державним стандартом надання соціальних послуг не належить:
  212. Підхід, що базується на визнанні соціальних відхилень неминучим явищем, зв'язаним із закономірностями розвитку суспільства і окремої особи, та скеровує зусилля суспільства не стільки на подолання девіантної поведінки, скільки на попередження і зменшення її негативних наслідків, лібералізацію соціальних норм, має назву …
  213. … профілактика орієнтована на соціальні групи, які знаходяться в особливих умовах, що збільшують ризик виникнення і загострення проблеми (групи ризику).
  214. Комплекс соціальних, просвітницьких і медико-психологічних заходів, спрямованих на формування навичок здорового способу життя, попередження негативних явищ у молодіжному середовищі, зокрема вживання наркотичних речовин, проявів небезпечної статевої поведінки - це … профілактика …
  215. Комплекс соціальних, просвітницьких і медико-психологічних заходів, які мають на меті відновлення особистісного та соціального статусу людини, повернення її в сім'ю, навчальний заклад, трудовий колектив, та включає в себе роботу з особами, які постраждали від проблеми і спрямовується на попередження її рецидивів, зменшення ризику відновлення негативних видів поведінки - це … профілактика
  216. У рамках профілактичної роботи спеціально організоване обговорення в групі питань, проблем і ситуацій, що можуть мати неоднозначну оцінку, яке передбачає наявність (зіткнення) різних точок зору - це …
  217. Метод соціальної профілактики, сутність якого полягає у розповсюдженні в ЗМІ повідомлень, інформації, яка стосується соціальних цінностей коротке емоційно забарвлене повідомлення, спрямоване на формування ставлення щодо проблеми, позитивної ціннісної орієнтації - це …
  218. Пристосування індивіда чи групи людей до умов та вимог соціального середовища, що проявляється в узгодженні самооцінок і домагань суб’єкта з його можливостями і з реальністю соціального середовища. В ході цього процесу людина засвоює моральні норми і цінності найближчого оточення, традиції і звичаї трудового колективу, неформальних груп – це…
  219. Обставини, що об'єктивно порушують нормальну життєдіяльність особи, наслідки яких вона не може подолати самостійно (інвалідність, часткова втрата рухової активності у зв'язку із старістю або станом здоров'я, самотність, сирітство, безпритульність, відсутність житла або роботи, насильство, зневажливе ставлення та негативні стосунки в сім'ї, малозабезпеченість, психологічний чи психічний розлад, стихійне лихо, катастрофа тощо) – це…
  220. Подружжя або окрема особа, яка не перебуває у шлюбі, які взяли на виховання та для спільного проживання не менш як п'ять дітей-сиріт та/або дітей, позбавлених батьківського піклування і яким, за рішенням органів опіки та піклування, надано відповідний статус – це …
  221. Допомога в аналізі життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх вирішення, складання плану виходу із складної життєвої ситуації – це соціальна послуга, яка має назву….. , а допомога у врегулюванні конфліктів ведення переговорів опрацювання шляхів та умов розв’язання конфлікту – це послуга, яка має назву ….
  222.  

    Тема :: Управління соціальними проєктами

  223. Одна з форм випереджаючого відображення дійсності, конструювання прообразу уявного об’єкта чи процесу, які б відповідали бажаним властивостям чи наслідкам, а результатом такого конструювання сукупність скоординованих дій із певними точками відліку та завершення з метою досягнення певних цілей зі встановленими строками, витратами та параметрами виконання має назву ....
  224. Уявна конструкція певних змін, яка попередньо запланована та може бути в подальшому впроваджена в реальному житті – це....
  225. До характерних особливостей соціального проєкту не належить:
  226. Сконструйоване соціальне нововведення, метою якого є створення, модернізація чи підтримка в середовищі матеріальної або духовної цінності, яке має просторово-часові та ресурсні обмеження і вплив якого на людей визнається позитивним за своїм соціальним значенням – це ...
  227. Проєкти поділяються на певні види за такою класифікаційною ознакою: соціальні, економічні, технічні, змішані – ....
  228. Проєкти поділяються на певні види за такою класифікаційною ознакою: інвестиційні, спонсорські, бюджетні, благодійні – ... .
  229. У текстовому оформленні кожного соціального проєкту варто відобразити:
  230. До інструментарію моніторингу проєкту не входять …
  231. Взірець, аналог або зразок якого-небудь об'єкта абстрактне представлення найзагальніших характеристик певного явища – це …
  232. Соціальний проєкт – це…
  233. Соціальна програма – це…
  234. За терміном реалізації проєкти поділяють на …
  235. Моніторинг проєкту – це…
  236. Під час моніторингу соціального проєкту:
  237. Учасником соціального проєкту є
  238. Аплікаційна форма соціального проєкту– це…
  239. Учасником соціального проєкту є: ….. – організація, яка бере на себе зобов'язання щодо реалізації проєкту відповідно договору/контракту із замовником
  240. Тимчасовий колектив, що складається з високопрофесійних спеціалістів, які реалізують свій професійний, інтелектуальний та творчий потенціал відповідно до цілей соціального проєкту – це …
  241. Проєкти поділяються певні види за такою класифікаційною ознакою на інноваційні, підтримуючі – ... .
  242. Науково-теоретична і одночасно практична діяльність щодо створення проєктів розвитку соціальних систем, інститутів, об'єктів на основі соціального передбачення, прогнозування та планування їх соціальних якостей і властивостей – це …
  243. Систематичне і об’єктивне дослідження, що може проводитися на різних етапах проєктного процесу (проєктування, впровадження, завершення). Його метою є визначення ступеня досягнення цілей, рівня розвитку, ефективності, результативності, впливу та стійкості результатів проєктного процесу. Воно надає інформацію, яка є достовірною і корисною, дозволяє інтегрувати засвоєні уроки та залучити до процесу прийняття рішень як бенефіціарів, так і донорів, слугує основою для управлінських рішень, удосконалення проєктної діяльності, а також є складовою процесу визначення вартості або значення діяльності з проєктування – це …
  244. Вид оцінки проєкту …. включає такі складові: оцінка потреб, оцінка процесу, оцінка результату (результативності), оцінка впливу, оцінка економічної ефективності.
  245. Процес наукового виявлення та вивчення причинно-наслідкових зв’язків і взаємин у суспільстві, що характеризують його соціально-економічний, культурно-правовий, морально-психологічний, медико-біологічний та санітарно-екологічний стан – це ….
  246. Учасником соціального проєкту є: …. – фізична особа, якій виконавець делегує повноваження з управління роботами за проєктом
  247. Цільові кошти, що безкорисливо виділяються спонсорами/меценатами на реалізацію конкретного проєкту, який не має на меті отримання прибутку – це ... .
  248. Які функції включає «управління проєктами» (вкажіть найповнішу відповідь):
  249. Що слід розуміти під життєвим циклом проєкту:
  250. Що слід розуміти під плануванням проєкту:
  251. Які основні критерії контролю робіт по проєкту
  252. Назвіть основні елементи, що забезпечують ефективність праці менеджера проєкту:
  253.  

    Тема :: Професійна взаємодія в соціальній роботі

  254. Хто з авторів стверджував, що зовнішній акт здійснення свідомого вчинку не відбувається спонтанно, він майже завжди підготовлений тривалим періодом формування мотивів, плануванням й прийняттям рішень щодо його здійснення
  255. Перший ієрархічний рівень соціальної поведінки
  256. Відносно узгоджена й послідовна сукупність соціально значущих вчинків особистості – це
  257. Велика сукупність людей, які різняться за своїм становищем у соціальній ієрархії суспільства – це
  258. Інтеріоризація — це:
  259. Хто з науковців уперше запровадив у науковий обіг термін «соціальний стереотип» (1922 р.)
  260. Стереотипізація – це
  261. Які диспозиції домінують у ситуації, яка вимагає активної напруги зусиль суб’єкта
  262. Що включає в себе будова механізму психіки за У. Мак-Дауголлом
  263. Назвіть автора праці Структура соціальної дії
  264. Хто є автором еволюційної теорії альтруїзму
  265. Научіння – це
  266. Визначте модель поведінки передбачає основне настановлення індивіда я здатний ухвалювати відповідальні рішення й не зобов’язаний комусь доводити це
  267. Первинна соціальна група — це
  268. Який тип соціальної взаємодії характеризується боротьбою суб'єктів за певними правилами за „щось” , що перебуває поза цими суб'єктами
  269. Структура будь-якого акту спілкування включає
  270. Канали передачі інформації – це
  271. Визначте рівень диспозиційної системи за В. Ядовим. Соціально фіксовані, або соціальні, наста¬новлен¬ня. Провідними факторами їх формування є соціальні потреби, пов’язані з уключенням особистості до первинних груп і відповідні їм соціальні ситуації. Соціальні настановлення утворюються на базі оцінювання окремих соціальних об’єктів (або їхніх властивостей) та окремих соціальних ситуацій
  272. Термін «групова динаміка» запровадив
  273. Соціальні стереотипи – це
  274. Соціальні настановлення й стереотипи є механізмами
  275. Тиск групи на індивіда позначається терміном
  276. Хто з авторів запропонував диспозиційну концепцію регуляції соціальної поведінки індивіда
  277. Автостереотип – це
  278. Що таке Я-концепія
  279. Групова поляризація – це
  280. Хто є автором тримірної теорії інтерперсональної поведінки
  281. Соціальна група — це
  282. Процес взаємодії людини з іншою людиною, що здійснюється з допомогою засобів вербального і невербального впливу є
  283. Група людей, яка сприймає повідомлення – це
  284. Основною мотивацією вчинків людини, за К. Хорні, є
  285. Прагнення людини налагодити хороші, емоційно позитивні взаємини з іншими людьми, називається
  286. Метод, що використовується для виявлення мотивів міжособистісних виборів у групі, називається
  287. Як називається явище, коли присутність інших спонукає людину краще працювати, полегшує її дії
  288. Гендерні стереотипи формуються, як вважають дослідники, починаючи з
  289.  

    Тема :: Професійні стандарти соціальної роботи

  290. Основна функція соціальної роботи як професійного виду діяльності полягає в тому, щоб
  291. У практичній соціальній роботі диференціюють три рівні практики
  292. У відповідності до сфери своєї професійної діяльності, кожен соціальний працівник має перелік функціональних обов'язків, а саме
  293. Соціальний працівник повинен володіти певними навичками, а саме
  294. За тривалістю дії соціальні послуги поділяються на
  295. Окремі люди, групи клієнтів, їхні родичі, сім’ї, громади, які не можуть самостійно подолати свої проблеми, вийти із життєвої кризи, самостійно функціонувати, а тому потребують сторонньої допомоги - це
  296. - Етичні орієнтири, від опанування якими залежить успіх професійної діяльності соціального працівника і ефективність наданих ним послуг
  297. Керівництво до практичної соціальної роботи – це
  298. Перший етичний принцип професії соціального працівника
  299. Сутність соціалізації полягає в тому, що вона є
  300. Сукупність соціальних умов життєдіяльності людини, що впливають на її свідомість та поведінку
  301. Процес активного пристосування індивіда до умов соціального середовища, вид взаємодії особистості чи соціальної групи з соціальним середовищем - це
  302. Комплекс заходів, спрямованих на відновлення порушених чи втрачених індивідом суспільних зв'язків та відносин внаслідок стану здоров'я зі стійкими розладами функцій організму (інвалідність); зміни соціального статусу (люди похилого віку, безробітні, біженці)
  303. Комплекс економічних, політичних, правових, медичних, психолого-педагогічних заходів, спрямованих на попередження, обмеження, локалізацію негативних явищ у соціальному середовищі
  304. Вид соціальної діяльності, спрямований на підтримку осіб та соціальних груп, що знаходяться в кризовій ситуації
  305. Комплекс дій державних, громадських організацій, спрямованих на забезпечення та покращання умов життєдіяльності особистості чи окремих груп
  306. До групи практичних ролей соціального працівника належать
  307. До групи посередницьких ролей соціального працівника належать
  308. До групи адміністративних ролей соціального працівника належать
  309. Механізм психологічного захисту, вироблений особистістю, який має форму повного чи часткового виключення емоцій у відповідь на окремі психотравмуючі впливи
  310. Одним із головних інструментів професійної діяльності соціального працівника є
  311. Сукупність ідеалів та цінностей, етичних принципів та норм поведінки, які відображають суть професії та забезпечують взаємовідносини між людьми, що складаються у процесі праці і походять із змісту їх професійної діяльності
  312. Основою професійної діяльності соціального працівника є
  313. Норми етичної поведінки спеціалістів із соціальної роботи, викладені у Етичному кодексі спеціалістів із соціальної роботи України, поділяються на види стосовно
  314. Особа, яка виконує функції по зв’язуванню окремих клієнтів або груп, які потребують допомоги і не володіють інформацією, де її шукати, з соціальними службами в громаді
  315. Соціальний стан, під час якого клієнт соціальної роботи не в стані задовольнити свої потреби через що вони повністю чи частково позбавляють можливості брати активну участь у житті суспільства
  316. Уповноважена особа, яка визначена для полегшення роботи персоналу та забезпечує стандарти роботи
  317. Складовими ідеального образу соціального працівника є:
  318. Соціальна функція спілкування полягає у
  319. Критерій, в якому виразно окреслюють очікування від працівників соціальної роботи та зміст їх діяльності
  320.