Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФФКСЗ_014_ТМНФК_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: Нові технології у фізичному вихованні

  1. Яке визначення відповідає поняттю "Передова технологія у фізичному вихованні"
  2. Як називається тип споживачів технологій, якщо вони стежать за технологічними новинками й, як правило, намагаються отримати до них доступ ще до широкої появи їх на ринку
  3. Яке визначення найбільш повно розкриває поняття "Здоров’язберігаючі технології"
  4. Вкажіть принцип оздоровчих технологій, який передбачає залучення громади до процесу планування, підготовки та проведення оцінки програм і заходів сприяння здоров'ю
  5. Як називається різновид аеробіки, заняття якої вимагають наявність спеціального взуття та доріжки, на якій виконуються вправи, що імітують рухи лижників і ковзанярів
  6. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває зміст "Бодіфлексу" як виду вправ
  7. Вкажіть мету корегуючого цільового компонента блока фітнес програми
  8. Яка тривалість занять рекомендується початківцям дорослого віку для розвитку витривалості на бігових доріжках і велотренажерах
  9. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває зміст "Сайклінгу" як виду рухової діяльності
  10. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває поняття "Скіпінг" як виду рухової діяльності
  11. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває поняття "Тераеробіка"
  12. Вкажіть фітнес-програму, розроблену американкою Пінкні, що ґрунтується на комплексі 29 статичних вправ
  13. Який варіант відповіді характеризує корфбол як вид рухової діяльності
  14. Яку назву має командна гра, що передбачає перекидання м’яча руками на трав’яному майданчику (50х20 м), розділеному сіткою
  15. Вкажіть вид рухової діяльності, який входить у перелік вибіркових модулів навчальних програм з фізичної культури для учнів ЗЗСО 6-11 класів
  16. Вкажіть вид рухової діяльності та спорту, що є різновидом хокею, у якому гра йде з пластиковим м’ячем, удари по якому наносяться ключкою
  17. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває поняття "Лакрос" як виду рухової діяльності та спорту
  18. Вкажіть різновидом якого виду рухової діяльності та спорту є "Панна"
  19. Вкажіть інтерактивний вид оцінювання у фізичній культурі, який розглядають як оцінювання під час навчання і для навчання
  20. Скільки варіативних модулів нараховує модельна програма з фізичної культури для учнів 5-6 класів НУШ, 2022 року автор О. Педан та ін.
  21. Який вид вуличної гімнастики найперше офіційно з’явився в Україні
  22. Який з наведених видів вуличної гімнастики є різновидом воркауту
  23. Вкажіть найсучасніший напрямок воркауту
  24. Як правильно називати людину, яка займається паркуром
  25. Укажіть лідера воркаутського руху в Україні
  26. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває поняття "Дигерство"
  27. Який вид екстремальної рухової діяльності передбачає прогулянки дахами будівель
  28. Вкажіть варіант відповіді, який розкриває зміст "Трикінгу" як рухової діяльності
  29. Який вид рухової діяльності передбачає використання тренажера "Джампер"
  30. Вкажіть проєкт, у рамках якого проводяться онлайн-уроки з інноваційних навчальних модулів "Петанк", "Фрізбі", "Workout", "Чирлідинг" та інших для учнів шкільного віку
  31. Скільки є етапів Ліги активних учнів та учениць здорової України згідно програми Нової української школи 2022 року
  32. Вкажіть елемент, який не є складовим компонентом програми "Здорова Україна-2021"
  33. Яка організація першочергово координує функціонування "Активних парків", згідно національної програми "Здорова Україна-2021"
  34. Вкажіть правильний комплекс напрямків тренувань, які висвітлені на офіційному вебсайті Програми Президента "Активні парки - локації здорової України"
  35. Які є рівні складності тренувань в "Активних парках" на офіційному вебсайті програми Президента "Активні парки - локації здорової України"
  36. Яку назву має перший етап Ліги активних учнів та учениць здорової України, який проводиться між класами одного й того ж закладу
  37. Які бувають типи бігових доріжок для фітнес-занять
  38. Найбільш можливі функції спортивного годинника
  39. Вкажіть прилад, за допомогою якого можна зафіксувати частоту серцевих скорочень
  40.  

    Тема :: Сучасний олімпійський рух та олімпійська освіта

  41. Зародження Олімпійських ігор відбулося
  42. Перші Олімпійські ігри відбулися в
  43. В програму І Олімпійських ігор входило
  44. Перші Олімпійські ігри відбулися в
  45. Першим Олімпійським чемпіоном став
  46. Найпопулярнішим видом змагань на Олімпійських іграх був
  47. Переможець перших Олімпійських ігор нагороджувався
  48. Перед стартом змагань Олімпіади учасники
  49. На древніх Олімпійських іграх окрім атлетів виступали
  50. Старогрецькі Олімпійські ігри були заборонені у
  51. Мета спартанської системи фізичного виховання
  52. Мета Афінської системи фізичного виховання
  53. Антична гімнастика складалася з
  54. У Стародавній Греції для занять спортом будували
  55. Присутність жінок на І Олімпійських іграх древності заборонялося окрім
  56. Перші Олімпійські ігри сучасності відбулися в
  57. Окрім Олімпійських ігор у Стародавній Греції проводилися
  58. Основоположником сучасного Олімпійського руху є
  59. За трактуванням Кубертена засобом духовного та морального виховання людини є
  60. До концепції олімпізму за Кубертеном входить
  61. На перших Іграх сучасності у Афінах офіційно був запрошений від Російської імперії
  62. Перша Всеросійська олімпіада була проведенна в
  63. Зародження українського фізкультурно-спортивного руху відбулося в
  64. В умовах іноземного панування українська молодь Західної України займалася в
  65. Офіційне визнання НОК України відбулося в
  66. Перша олімпійська медаль українцями буда завойована на
  67. Першим президентом НОК України став
  68. Розвиток олімпійської освіти в Україні почався в
  69. Форми олімпійської освіти поділяються на
  70. Етап становлення й розвитку олімпійської освіти почався зі створення
  71. Основним завданнями олімпійської освіти у навчальних закладах є
  72. Всеукраїнський олімпійський урок було започатковано у
  73. Основи сучасної системи фізичного виховання були розроблені в
  74. Міжнародна олімпійська академія була створена в
  75. Міжнародний центру олімпійських досліджень і олімпійської освіти в Україні був відкритий в
  76. Процес формування основ олімпійської освіти розпочався в
  77. Перша програма олімпійської освіти застосувалася в країнах – організаторів Олімпійських ігор
  78.  

    Тема :: Теорія і методика спортивно масової роботи

  79. Неолімпійський спорт – це:
  80. Олімпійський спорт – це:
  81. Спорт людей з інвалідністю – це:
  82. Захід, що проводиться організатором спортивних заходів з метою порівняння досягнень спортсменів та визначення переможців відповідно до правил спортивних змагань з видів спорту та затвердженого організатором спортивних заходів положення (регламенту) про ці змагання, що відповідає визначеним центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту вимогам – це:
  83. Спортивно-масова робота з фізичної культури та спорту ґрунтується на наступних принципах:
  84. Соціальне корисне використання фізичних вправ, ігор, туризму, природних факторів з метою активного відпочинку, розваги, одержання задоволення, відновлення сил – це:
  85. Система соціально-педагогічних заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я, загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок і вмінь – це:
  86. Напрям фізичної культури, пов’язаний з процесом виховання особи, набуттям нею відповідних знань та умінь з використання рухової активності для всебічного розвитку, оздоровлення та забезпечення готовності до професійної діяльності та активної участі в суспільному житті – це:
  87. Добровільне заняття населення спортом, основане на фізкультурно-спортивних інтересах, що проводиться в організованих формах і самостійно, участь у масових фізкультурно-спортивних заходах, а також у громадській фізкультурній роботі – це:
  88. Заходи, що здійснюються суб’єктами сфери фізичної культури і спорту для розвитку фізичної культури – це:
  89. Система заходів, розроблених із застосуванням фізичних вправ для відновлення здоров’я особи та спрямованих на відновлення і компенсацію за допомогою занять фізичною культурою і спортом функціональних можливостей її організму для поліпшення фізичного і психологічного стану – це:
  90. Організація та проведення суб’єктами сфери фізичної культури і спорту фізкультурно-оздоровчої діяльності та/або фізкультурно-спортивної реабілітації неповносправних людей або підготовки спортсменів до змагань з видів спорту, визнаних в Україні – це:
  91. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості, що створюється громадянами України з метою сприяння розвитку фізичної культури та спорту – це:
  92. До основних функції управлінської діяльності належать:
  93. Раціонально визначена та методично обґрунтована система оздоровчих, професійно-прикладних фізкультурних заходів, спрямованих на збереження і підвищення здатності людини до трудової діяльності на виробництві – це:
  94. Діяльність суб’єктів сфери фізичної культури і спорту, спрямована на забезпечення рухової активності людей під час їх дозвілля для зміцнення здоров’я – це:
  95. Змагальна ігрова діяльність, учасники якої з урахуванням їх віку, статі, підготовленості мають приблизно рівні можливості досягти перемоги в доступних їм вправах – це:
  96. Організаційна структура управління фізичної культури і спортом – це:
  97. Організаційна структура управління фізичної культури і спортом характеризує всю сукупність державних органів і різних громадських організацій, що здійснюють фізичне виховання, …
  98. Юридична (юридичні) або фізична (фізичні) особа (особи), яка (які) ініціювала (ініціювали) та проводить (проводять) фізкультурно-оздоровчі або спортивні заходи та здійснює (здійснюють) організаційне, фінансове та інше забезпечення підготовки і проведення цих заходів – це:
  99. Напрям спорту, пов’язаний з організацією та проведенням спортивних змагань з видів спорту людей з інвалідністю та підготовкою спортсменів до цих змагань – це:
  100. Головний нормативно-управлінський документ, що регламентує відносини між провідною організацією, суддями і учасниками змагань і на основі якого здійснюється проведення змагання – це:
  101. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості, що створюється для розвитку відповідного виду спорту і керується у своїй діяльності Конституцією України, законами, іншими нормативно-правовими актами України та своїм статутом – це:
  102. Захід, що проводиться організатором спортивних заходів з метою порівняння досягнень спортсменів та визначення переможців відповідно до правил спортивних змагань з видів спорту та затвердженого організатором спортивних заходів положення (регламенту) про ці змагання, що відповідає визначеним центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту вимогам – це:
  103. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості у формі об’єднання фізичних або юридичних осіб, що створюється з метою розвитку фізичної культури та спорту – це:
  104. До загальних принципів управління відносяться:
  105. Теорія управління розробила ряд типових організаційних структур, які використовуються при проектуванні організацій в сфері фізичної культури і спорту. Виділяють три основних групи:
  106. Сукупність відомостей про послуги оздоровчого характеру, які здатні зацікавити споживачів та задовольнити попит різних соціально-демографічних груп населення – це:
  107. Роботу колективу фізичної культури можна поділити на такі напрямки:
  108. Дитячо-юнацька спортивна школа, спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву – це:
  109. Виділяють такі типи спортивних шкіл:
  110. ДЮСШ, СДЮШОР проводять:
  111. Тренерсько-викладацький склад ДЮСШ, СДЮШОР комплектується з числа:
  112. До форм масового фізичного виховання та спорту відносять:
  113. До засобів фізичного виховання і спорту в умовах виробництва під час самостійних занять відносять:
  114. Раціонально визначена та методично обґрунтована система оздоровчих, професійно-прикладних фізкультурних заходів, спрямованих на збереження і підвищення здатності людини до трудової діяльності на виробництві – це:
  115. Виробнича фізична культура має два аспекти впровадження:
  116. Виробнича гімнастика включає чотири форми занять:
  117. Суб’єктами управління у сфері фізичної культури і спорту є:
  118. Основними напрямками спортивно-масової роботи є:
  119. Основними сферами впровадження спортивно-масової роботи є:
  120. Форми спортивно-масової роботи в залежності від завдань, структури, змісту, спрямованості класифікуються на:
  121. В галузі фізичної культури і масового спорту між об’єктом і суб’єктом управління виділяють такі зв’язки:
  122. В управлінській діяльності виділяють такі види планування:
  123. Для фізкультурно-спортивних організацій існує типова структура в якій виділяють:
  124. У сфері фізичної культури та спорту контроль організовується у вигляді:
  125. Сукупність загальних, науково обґрунтованих закономірностей, які визначають основні вимоги щодо системи управління, її структури та організації управління – це:
  126. Сукупність прийомів і способів впливу на організацію для досягнення певної мети – це:
  127. Сукупність послідовних та взаємообумовлених дій, які відповідають певним етапам управлінського циклу і характеризуються відносною самостійністю – це:
  128. Функція управління характеризує систему спостережень та перевірки відповідності процесу функціонування організації прийнятим управлінським рішенням і планам організації – це:
  129.  

    Тема :: Теорія і методика фізичного виховання у закладах вищої освіти

  130. Вищі навчальні заклади з ІІІ – ІV рівня акредитації навчаються за програмою „Фізичне виховання”, яку затверджено МОН у:
  131. Принцип вікової і загальноосвітньої адекватності напрямків фізичного виховання відноситься до:
  132. До змісту навчально-виховної діяльності викладача входить:
  133. Специфічна рухова активність людини, що здійснюється переважно в умовах офіційних змагань на межі психічних і фізичних сил людини, кінцевою метою якої є встановлення суспільно значущих та особистих результатів – це:
  134. Для занять у відділенні фізичної реабілітації високою вважається моторна щільність:
  135. Зміст практичних навчальних занять з фізичного виховання визначається:
  136. Принцип побудови мезоцикла такий:
  137. Для студентів-новачків і спортсменів нижчих розрядів у підготовчому періоді рекомендується проводити тренувальних занять в тиждень:
  138. Професійна фізична підготовка студентів спрямована на:
  139. Навчальний матеріал програми диференціюється за наступними ознаками:
  140. Фізичне виховання у ЗВО програмно-нормативними документами передбачено проведення обов’язкових аудиторних занять в обсязі:
  141. Для організації практичних занять студентів розподіляють у навчальні відділення:
  142. Студентів, віднесених за станом здоров’я до основної або підготовчої медичної групи, зараховують до:
  143. До навчального відділення фізичної реабілітації зараховують студентів, які за даними особистої медичної картки, медичного обстеження віднесені за станом здоров’я до:
  144. Базовий компонент навчальної програми для ЗВО України „Фізичне виховання” складається:
  145. Тривалість окремих частин практичного заняття з фізичного виховання:
  146. Модифікація навчальних програм до вимог, що висуваються Болонською конвенцією передбачає кредитно-модульну систему організації навчального процесу – це:
  147. Курс фізичного виховання складається з окремих модулів. Модуль – це:
  148. Виконання програмових нормативних тестів і контроль оцінки фізичної підготовленості є обов’язковою для студентів і проводиться:
  149. Згідно навчальної програми студенти складають такі види випробувань:
  150. Експрес-оцінку рівня соматичного здоров'я за студентів визначають за методикою:
  151.  

    Тема :: Методологія та організація наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті

  152. Метод пізнання, згідно з яким на основі висновків про часткове роблять висновки про загальне
  153. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  154. Метод наукового дослідження, який полягає в мисленому виокремленні суттєвих ознак, аспектів, відношень предмета, процесу, явища
  155. Які з названих нижче методів не належать до методів емпіричного дослідження
  156. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  157. Метод визначення різноманітних об’єктів шляхом відображення їхньої структури у символах
  158. Метод пізнання дійсності, за допомогою якого встановлюються спільні та відмінні параметри між процесами, явищами, об’єктами
  159. Метод пізнання дійсності, який грунтується на перенесенні однієї або кількох характеристик із відомого явища на невідоме
  160. Метод пізнання, який грунтується на висновках від загального до часткового
  161. Який з нижче названих методів не належить до методів теоретичного рівня пізнання
  162. Експеримент, який передбачає розробку нового в науці та практиці педагогічного положення відповідно до висунутої оригінальної гіпотези
  163. Метод одержання інформації шляхом письмових відповідей респондентів на систему стандартизованих запитань
  164. Яка з вимог, яка ставиться до тестів, відображає можливість повністю відтворювати результати тесту під час його повторення через деякий час та в однакових умовах
  165. Стандартизовані за змістом, формою та умовами виконання рухові дії, які застосовуються для визначення фізичного стану людини
  166. Метод дістання інформації шляхом усних відповідей респондентів на систему запитань дослідника
  167. Експеримент, який передбачає перевірку вже наявних знань про той або інший факт, явище
  168. Експеримент, який характеризується строгою регламентацією умов, що дає змогу максимально ізолювати учасників дослідження від впливу навколишнього середовища
  169. Експеримент, який характеризується настільки незначними змінами звичних умов навчання, що вони можуть бути непомічені його учасниками
  170. Вибір методу дослідження залежить від
  171. Мисленне або практичне розчленування цілого на частини це
  172. Наукове дослідження починається
  173. Як співвідносяться обʼєкт і предмет дослідження
  174. Вибір теми дослідження визначається
  175. Формулювання мети дослідження відповідає на питання
  176. Завдання являють собою етапи роботи
  177. Інтуїтивне пояснення явища, процесу без проміжної аргументації, без усвідомлення всієї сукупності звʼязків, на основі яких робиться висновок, що базується на наявних знаннях, називають
  178. Наукове припущення, висунуте для пояснення будь-яких явищ, процесів або причин, які зумовлюють певний наслідок, називають
  179. Внутрішній суттєвий звʼязок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток, називають
  180. Думку, в якій за допомогою звʼязку понять стверджується або заперечується будь-що, називають
  181. Розумову операцію, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином повʼязане з вихідним, називають
  182. Система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо обʼєкта дослідження, які об'єднані певною головною ідеєю, має назву
  183. Визначення змісту, суті, смислу того, про що йде мова, має назву
  184. Правило, що виникло в результаті обʼєктивно осмисленого досвіду, найабстрактніше визначення ідеї, називають
  185. Поняття, яке увійшло до наукового обігу і позначається одним словом або сукупністю слів, називається
  186. Розкриття змісту поняття, терміна називають
  187. Процес або явище, що породжують проблемну ситуацію і обрані для вивчення, те, на що спрямована пізнавальна діяльність дослідника, називається
  188. Теоретичне відтворення об'єктивної дійсності, тих суттєвих звʼязків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню в роботі, є головними, визначальними для конкретного дослідження, це досліджувані з певною метою властивості, називається
  189. Кінцевий результат, на досягнення якого спрямоване дослідження, який узгоджується з назвою роботи та висновками і містить не тільки очікувані результати, а й вказує, на яких наукових передумовах базується дослідження, чим і як досягається, називається
  190. Розкриття головної наукової концепції автора, наукове пояснення його досліджень у новому якісному й кількісному аспектах, відображає
  191. Впровадження результатів досліджень у навчальному процесі, публікаціях, практичній діяльності студентів, фахівців, відображає
  192.  

    Тема :: Фізична рекреація

  193. Комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після фізичної і розумової роботи, організація активного відпочинку людей з використанням фізичних вправ, отримання задоволення від цього процесу – це
  194. Яке з тверджень є однією з основних ознак рекреації
  195. Як поділяється рекреаційна діяльність за правовим статусом
  196. Рекреаційно-оздоровчі заняття включають:
  197. Яке значення занять фізичною рекреацією відображає твердження «сприяє фізичному, інтелектуальному, моральному, творчому розвитку особистості»
  198. Короткочасне виконання відносно простих за координацією вправ зі субмаксимальною чи максимальною швидкістю, імпульсивністю - це
  199. Фізичні вправи великої потужності – це
  200. Багаторазова зміна швидкості пересування або величини зусиль, ритму, темпу чи амплітуди рухів є характерною ознакою
  201. Які тести є об’єктивними показниками стану здоров’я і розвитку, що відносно швидко реагують на зміни різних величин показників, що виражають пропорції тіла
  202. Основними характеристиками рухової активності є
  203. Як називається результат фізичної підготовки, що досягається при тренуванні рухових навичок і підвищенні рівня працездатності організму, які потрібні для засвоєння та виконання людиною визначеного виду діяльності
  204. Яка функція є головною функцією фізичної рекреації
  205. Виконання рухових дій, що вимагають прояву значних зусиль за якомога коротший час - це
  206. Фізичні вправи субмаксимальної потужності - це
  207. Як називається потреба людини в русі
  208. Регламентоване за інтенсивністю фізичне навантаження, що повністю задовольняє біологічну потребу в рухах, відповідає функціональним можливостям організму та враховує спеціальність і специфіку професійної діяльності й таким чином сприяє вихованню здорового способу життя та зміцненню здоров’я - це
  209. Як називається стан організму, зумовлений недостатньою руховою активністю
  210. Фізична рекреація є складовою
  211. Виконання різноманітних вправ на обмеженій площі опори, на підвищеній (відносно підлоги) опорі, на рухомій опорі – це
  212. Який вік людини окреслюється на підставі реального стану органів і систем організму людини щодо прийнятих вікових норм
  213. Як називається результат взаємодії різних аспектів діяльності людини (сили, швидкості, координації, спритності та витривалості), адаптаційних здібностей організму і його функціональних можливостей, які забезпечують успішну реалізацію рухових завдань
  214. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном
  215. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном, а також передбачає щоденний 30-60 хвилинний активний відпочинок із фізичними вправами на повітрі
  216. Яка норма рухової активності для дітей 7-10 років
  217. Для продовження тривалості життя і підвищення його якості мінімальний рівень рухової активності дорослого населення повинен забезпечувати витрати енергії в межах
  218. Максимально допустима ЧСС в оздоровчому тренуванні осіб після 60-ти років не повинна перевищувати
  219. Яка оптимальна частота занять на тиждень є ефективним чинником їх оздоровчо-рекреаційного впливу
  220. У яких межах лежить зона інтенсивності тренувального навантаження, яка викликає оптимальний оздоровчий ефект
  221. При показниках ЧСС 100-120 уд/хв на заняттях аеробного режиму рівень навантаження є
  222. Якщо рівень фізичного стану осіб, які займаються, низький або нижчий за середній, рекомендується час заняття розподіляти таким чином
  223. Яке твердження не є характеристикою аеробних вправ
  224. Як називається найвища ЧСС, яку можна допустити при проведенні оздоровчих тренувальних занять
  225. Метою якого виду контролю є оцінка стану та рівня здоров’я для визначення раціональних засобів оздоровлення
  226. Який рівень фізичного стану характеризують такі показники: фізична працездатність та підготовленість нижче норми на 10-30%, функціональні показники відповідають нормативним, ризик розвитку серцево-судинних захворювань мінімальний
  227. Як називається режим тренувальних занять бігом для добре підготовлених бігунів (ЧСС 144-156 уд. за хв.)
  228. Як називається режим тренувальних занять бігом для початківців (ЧСС 130-140 уд. за хв.)
  229. Яке навантаження може бути отримано під час гри у волейбол, без блокуючих та нападаючих стрибків; допускається гра двох-трьох партій з перервами після кожних 5-7 хв
  230. Яке навантаження можна отримати під час гри у теніс з інструктором, що подає м’яч під праву руку; тривалість заняття – 30-40 хв з перервами через кожні 10-12 хв
  231. Від якого фактору у більшій мірі залежить втома
  232. Скільки калорій необхідно спалювати за одне заняття для отримання оздоровчого ефекту
  233.  

    Тема :: Теорія і методика викладання фізичної культури у закладах загальної середньої освіти

  234. Змістове наповнення варіативної складової навчальний заклад формує самостійно із модулів, запропонованих навчальною програмою. У 5–6-х класах учні мають опанувати
  235. Змістове наповнення варіативної складової навчальний заклад формує самостійно із модулів, запропонованих навчальною програмою. У 7–8-х класах учні мають опанувати
  236. Змістове наповнення варіативної складової навчальний заклад формує самостійно із модулів, запропонованих навчальною програмою. У 9 класі учні мають опанувати
  237. Змістове наповнення варіативної складової навчальний заклад формує самостійно із модулів, запропонованих навчальною програмою. У 10-11-х класах учні мають опанувати
  238. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження – забезпечення своєчасного початку та закінчення уроку; виконання правил техніки безпеки; раціональне використання часу; дотримання дисципліни учнями; кожен урок повинен бути завершеним і цілісним по своїй структурі
  239. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження – чітко дотримуватись структури проведення та завдань уроку; постійно проводити медико-педагогічний контроль (замір ЧСС, візуальний контроль учнів і т.п.); використовувати сучасні форми і методи; дотримуватись загальної та моторної щільності уроку; застосовувати поступовість, послідовність у навчанні; враховувати фізичний стан здоров’я учнів і медичну групу до якої вони відносяться
  240. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження - організація навчально-пізнавальної діяльності; формування креативності, уявлення; мотивація навчання учнів; використання інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ); застосування інноваційних підходів до вивчення програмового матеріалу; інформаційно-методичне забезпечення предмету
  241. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження - вплив психологічного стану вчителя та учнів на навчально-виховний процес; виховання дисциплінованості, самостійності, колективізму; сприяння підвищенню фізичної і розумової працездатності; рефлексія (безпосередня психічна активність пізнання, переживання, спілкування, невіддільна від її рефлексивного усвідомлення як засобу психічного самоконтролю і самовдосконалення)
  242. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження - розвивати уявлення, відчуття ритму, такту, пластики під час виконання різноманітних фізичних вправ; вихованість у спілкуванні між вчителем та учнями; гармонійний фізичний розвиток
  243. Вкажіть яким вимогам до проведення уроку відповідає наступне твердження - учитель повинен володіти педагогічним тактом; мати високі моральні якості; на уроці має панувати доброзичлива атмосфера та взаємоповага
  244. До технологій опрацювання дискусійних питань відносять
  245. До технологій ситуативного моделювання відносять
  246. До інтерактивних технологій колективно-групового навчання відносять
  247. До інтерактивних технологій групового навчання відносять
  248. У педагогічному процесі керівна роль належить
  249. Змістова лінія ………………………… націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь
  250. Реалізація змістової лінії ………………………… сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства
  251. Вивченням питань, що належать до змістової лінії ………………………… прагнуть сформувати учня/ученицю як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який/яка здатний/на дотримуватися здорового способу життя і формувати безпечне життєве середовище
  252. Змістова лінія ………………………… націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо)
  253. Змістова лінія ………………………… передбачає формування в молодших школярів уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, способів рухової та ігрової діяльності, спрямованих на фізичний розвиток, зміцнення здоров’я та формування в молодших школярів умінь і навичок володіння різними способами рухової діяльності
  254. Змістова лінія ………………………… передбачає виховання в молодших школярів ініціативності, активності та відповідальності у процесі рухливих і спортивних ігор за спрощеними правилами; забезпечення усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій
  255. Для учнів, …………………………………… фізична підготовка проводиться в повному обсязі згідно з навчальними програмами з урахуванням індивідуальних особливостей розвитку дитини
  256. Учні, …………………………………… відвідують обов’язкові уроки фізичної культури та опановують навчальний матеріал відповідно до вимог навчальної програми. Таким учням рекомендовано поступове збільшення фізичного навантаження без здачі навчальних нормативів та додаткові заняття у групах загальної фізичної підготовки
  257. Учні, …………………………………… відвідують обов’язкові уроки фізичної культури, але виконують корегувальні вправи і вправи для загального фізичного розвитку, які їм не протипоказані
  258. Учні, …………………………………… повинні бути обов’язково присутніми на уроках фізичної культури. Допустиме навантаження для учнів, які за станом здоров’я належать до підготовчої та спеціальної медичних груп, встановлює учитель фізичної культури
  259. До інваріантної частини навчальної програми з фізичної культури 5-9-х, 10-11-х класів належать
  260.  

    Тема :: Адаптивне фізичне виховання

  261. У якому році доктор Людвіг Гутман провів перші змагання серед інвалідів з травмами і захворюваннями спинного мозку в Сток-Мандевілі
  262. Вид адаптивної фізичної культури, що переслідує мету – формувати у людей з обмеженими фізичними спроможностями високу спортивну майстерність і досягнення ними найвищих результатів у різних видах змагальної діяльності людей, котрі мають аналогічні проблеми зі здоров'ям
  263. Паралімпійці України беруть участь у Паралімпійських іграх
  264. Дефлімпійський дебют самостійної збірної команди України відбувся
  265. Державні установи і організації різного відомчого підпорядкування, а також недержавні підприємства і установи, у яких проживають, навчаються, працюють, лікуються, відпочивають, тренуються особи з відхиленнями стану здоров’я є
  266. У процесі чого у людей з відхиленнями стану здоров'я формуються комплекс спеціальних знань, життєво і професійно необхідних сенсорно-перцептивних і рухових умінь і навичок; розвиваються основні фізичні і психічні якості; підвищуються функціональні можливості різних органів і систем; розвиваються, зберігаються і використовуються у новій якості тілесно-рухові характеристики, що залишилися у особи
  267. Як розглядається у адаптивному спорті підготовка до змагань
  268. Для кого характерні прояви дизонтогенезу і ретардації як в природному (біологічному), так і в психофізичному розвитку, що призводить до дефіциту природних потреб у русі, грі, емоціях, спілкуванні та ускладнює процес навчання
  269. Порушення точності рухів, статичної і динамічної рівноваги, просторового орієнтування, здібності засвоювати заданий ритм рухів характерні для дітей
  270. До якого блоку управлінської системи у галузі адаптивної фізичної культури належать процедури прогнозування і планування динаміки індивідуальних показників, що дозволяють вирішити поставлену мету управління
  271. Загальна витривалість неповносправних визначається як
  272. У адаптивному фізичному вихованні використовують матеріально-технічне забезпечення
  273. Наука, що вивчає різні аспекти фізичного виховання людей, які втратили на тривалий час або назавжди будь-які функціональні спроможності, в тому числі рухові
  274. Для спілкування людей з якими вадами у 1963 р. розроблено міжнародну пальцеву абетку
  275. У дітей з якими вадами через незворотну поразку ЦНС фізичний і психічний розвиток протікає на дефектній основі, при цьому недорозвиненими виявляються не тільки нервово-психічні, але і соматичні функції (серцево-судинна система, кишково-шлунковий тракт), кісткова, м’язова, ендокринна, сенсорні системи, вищі психічні функції: мова, мислення, увага, пам'ять, емоції
  276. Коли були зроблені перші спроби залучення інвалідів до спорту
  277. В якому році було створено Всеукраїнську спортивну федерацію незрячих
  278. Український центр з фізичної культури і спорту інвалідів “Інваспорт” – це:
  279. Коли проводяться сучасні літні та зимові Дефлімпійські ігри
  280. Основними в АФВ є принципи
  281. Коли проходили перші Олімпійські ігри глухих
  282. В якій країні було проведено перші Сток-Мандевільські ігри
  283. Хто був ініціатором проведення перших міжнародних спортивних ігор Спеціальних Олімпіад
  284. Яку назву мають Всесвітні ігри глухих
  285. Спортсмени з якими ушкодженнями можуть приймати участь у Паралімпійських іграх
  286. Спортсмени з якими ушкодженнями можуть приймати участь у Всесвітніх іграх під назвою “Спеціальна Олімпіада”
  287. Чим представлений адаптивний спорт у Міжнародному олімпійському русі
  288. В якому році було створено Всеукраїнську спортивну федерацію глухих
  289. У спорті інвалідів виділяється два напрями:
  290.  

    Тема :: Біомеханіка спорту та оздоровчої рухової активності

  291. Рух - це:
  292. Механічний рух людини проявляється у двох формах:
  293. Вивчення рухів людини у руховій діяльності передбачає:
  294. Умови, яких відбувається дія поділяються на:
  295. Основними методами біомеханіки є:
  296. Рухова функція людини - це:
  297. Біомеханічні властивості м’язів поділяються на:
  298. Тяга м’язу залежить від сукупності умов:
  299. При статичній роботі довжина м’язу:
  300. Динамічна робота поділяється на 2 види:
  301. Момент інерції - це міра інертності тіла при:
  302. Усі сили, які діють на тіло поділяються на:
  303. По способу дії сили поділяють на:
  304. Момент сили - це:
  305. Імпульс сили визначає приріст швидкості:
  306. Імпульс моменту сили визначає приріст швидкості:
  307. Вага тіла може бути:
  308. Вага тіла прикладається:
  309. Тіло закріплене в одній точці має ступенів вільності:
  310. До інерційних характеристик відносять:
  311. Сила - це:
  312. М’язи-синергісти - це м’язи:
  313. М’язи-антагоністи - це м’язи:
  314. Кількісні характеристики руху тіла людини поділяються на:
  315. Ритм руху буває:
  316. При поступальному русі визначають швидкість:
  317. Переміщення тіла людини буває:
  318. При обертальному русі визначають швидкість:
  319. Енергетичні характеристики руху тіла людини несуть інформацію про те:
  320. Сила тяжіння прикладається:
  321. Сила інерції зовнішнього тіла прикладається:
  322. Сила реакції опори прикладається:
  323. Сила зовнішнього тертя прикладається:
  324. Сила пружної деформації прикладається
  325. Якщо моменти рушійних сил більші за моменти гальмівних сил то важіль отримує:
  326. М’язи людини можуть працювати у трьох режимах:
  327. В залежності від зміни довжини м’язу розрізняють два види роботи м’язів:
  328. Назвіть три основні напрямки розвитку біомеханіки :
  329. Системно-структурний підхід являє собою:
  330. Системно-структурний підхід дає відповідь на запитання:
  331. Сили, які діють на важіль поділяються на дві групи:
  332. Механічна енергія тіла визначається як:
  333. Системно-структурний підхід дає можливість розглядати тіло людини як:
  334. Системно-структурний підхід дає можливість вивчати:
  335. Загальна задача біомеханіки полягає у:
  336.