Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФФКСЗ_017_ФАРГН_PhD_2023

Розробники:
Дата генерації: 27.02.2023

    Тема :: 1: Прогнозування та моделювання у спорті

  1. Прогнозування вид пізнавальної діяльності людини, спрямований на
  2. Об’єктом прогнозування можуть бути
  3. Мета прогнозування полягає
  4. Методологія спортивного передбачення базується на
  5. Інтуїтивне передбачення слугує основою для
  6. Інтуїція тренера - це
  7. Для прогнозування широко застосовують методи
  8. Метод експертних оцінок ґрунтується на
  9. Суть методу екстраполяції полягає
  10. За формою моделі бувають
  11. Основні етапи прогнозування
  12. Французькому філософу Оѓюсту Конту належить вислів
  13. Одним із принципів прогнозування є
  14. Важливим принципом наукового передбачення є
  15. Система передбачення проходить три стадії
  16. Спортивне прогнозування - це
  17. Спортивне прогнозування класифікують за масштабністю
  18. Спортивне прогнозування класифікують за природою об’єкта
  19. Спортивне прогнозування класифікують за ознакою складності
  20. Спортивне прогнозування класифікують за характером розвитку в часі
  21. Спортивне прогнозування класифікують за інформаційною забезпеченістю
  22. Спортивне прогнозування класифікують за детермінованістю
  23. Прогнозування має три стадії
  24. За часом прогнозованої події прогнози є
  25. Процедуру визначення достовірності прогнозу називають
  26. Для оцінки ефективності й надійності прогнозу використовують два шляхи
  27. Апріорна перевірка надійності прогнозів передбачає
  28. Апостеріорна перевірка надійності прогнозів передбачає
  29. Пряма верифікація прогнозів - це
  30. Непряма верифікація прогнозів - це
  31. Інверсна верифікація прогнозів - це
  32. Консекветна верифікація прогнозів - це
  33. Метод простого ранжирування відноситься до
  34. Оберіть чотири основних методи експертних оцінок
  35. Суть методу простого ранжирування полягає в тому, що
  36. Суть методу задання вагових коефіцієнтів полягає у
  37. Метод парних порівнянь передбачає
  38. Важливим методичним принципом прогнозування за допомогою методу екстраполяції є
  39. Тренд описує
  40. Послідовність дій при методах екстраполяції
  41. Для згладжування відхилення рівнів вихідного ряду під час прогнозування використовують
  42. Метод найменших квадратів - це
  43. На практиці для екстраполяції тенденції найчастіше використовують такі математичні функції
  44. Оцінювання точності прогнозів здійснюють за допомогою коефіцієнта апроксимації, який позначається, як
  45. Метод моделювання як метод наукового пізнання є
  46. Для розробки модельних характеристик сильних спортсменів, а також інтегральної моделі сильних спортсменів використовують
  47. Математичні моделі будуються як логічні схеми і відображаються у вигляді
  48. Сутність процентильного методу моделювання полягає у
  49. Процентильний метод моделювання є
  50. Метод моделювання за допомогою сигмальних відхилень - це параметричний показник, який характеризує
  51. Моделювання за допомогою шкал регресії дає змогу подолати основний недолік методики сигмальних відхилень
  52.  

    Тема :: 2: Тренувальний процес та методи його оптимізації

  53. Процес пристосування однієї людини упродовж життя до різних факторів зовнішнього середовища
  54. Одна з вагомих причин зайвої напруженості м’язів
  55. Один з напрямків сучасної системи підготовки спортсменів
  56. Цілеспрямовані способи використання технічних прийомів у тактичних діях для вирішення змагальних завдань з врахуванням правил змагань та тумов середовища – це
  57. Центральний елемент, який визначає усю систему організації, методики і підготовки спортсменів для результативної змагальної діяльності – це
  58. Документ, який визначає проведення конкретних змагань, їх правове оформлення
  59. Середньогір’я розташоване на висоті
  60. При підйомі в горах з кожними 300 м температура повітря знижується на
  61. Під час гострої адаптації в горах виникає
  62. При підйомі на 1000м ультрафіолетове випромінювання збільшується на
  63. На висоті 2000-2500м максимальне споживання кисню знижується на
  64. Тренування в горах сприяє підвищенню
  65. Стан загального напруження організму, який виникає під впливом сильного подразника – це
  66. Поняття «стрес» ввів у 1946 році
  67. Негайна мобілізація захисних ресурсів організму і одночасне пригнічення тих функцій, які для виживання організму в умовах дії стресового чинника мають менше значення виникає на стадії
  68. Реакції першого ряду виникають
  69. До успадкованих реакцій належать
  70. Відповідь організму на одноразову дію тренувального навантаження, що виражається у «аварійному пристосуванні внутрішнього середовища – це
  71. Припинення тренувань або використання низьких навантажень, які не здатні забезпечити підтримку досягнутого рівня пристосувальних змін, приводять до
  72. У розвитку адаптації до високої температури вирішальне значення має
  73. Шкірна вазоконстрикція – це
  74. У скільки разів може збільшитись ізоляційна здатність шкіри в умовах низьких температур
  75. Нижче якої температури наступає гіпотермія?
  76. Патологічний стан організму, при якому температура тіла падає нижче необхідної для підтримки нормального обміну речовин і функцій організму- це
  77. Оптимальна температура повітря для повноцінної життєдіяльності людини
  78. За характером фізичні навантаження бувають
  79. Обсяг виконаних вправ у процесі підготовки спортсменів до змагань – це
  80. Вправи, що включають елементи змагальних дій, їх варіанти, а також дії, що подібні з ними за формою і характером прояву здібностей – це
  81. Навантаження, яке обмежується певним місцем впливу і задіює до роботи 1/3 усіх м’язів – це
  82. Кількісна міра тренувального впливу – це
  83. «Зовнішнє» навантаження характеризується наступними показниками
  84. «Внутрішнє» навантаження характеризується наступними показниками
  85. Кількість виконаних рухів за одиницю часу – це
  86. Аеробна розвиваюча зона навантаження характеризується
  87. Робота в анаеробній алактатній зоні не перевищує
  88. Для контролю навантаження в спортивних іграх реєструються:
  89. Інтенсивність, коли поглинання кисню повністю задовольняє потреби організму:
  90. Інтервали відпочинку, під час яких вправи виконуються повторно в момент, коли працездатність ще не відновилася, але уже близька до робочого рівня
  91. Під час розвитку спеціальної витривалості використовуються
  92. Робота в якій зоні може виконуватися від кількох хвилин до кількох годин і удосконалює загальну витривалість
  93. Найшвидший шлях ресинтезу АТФ – це
  94. Аеробні окисні процеси мають назву
  95. Тривалість роботи в зоні великої потужності
  96. Основним механізмом енергозабезпечення організму під час бігу на 100м є
  97. Зміцнення слабких місць в підготовленості спортсмена – це одне з завдань
  98. Стан організму, який виникає внаслідок тривалої і напруженої діяльності
  99. Для розвитку швидкості у всіх видах спорту використовують
  100. Для розвитку координації використовують
  101. Сукупність стійких функціональних порушень, що виникають в результаті багаторазового повторення втоми – це
  102. Процес, що протікає як реакція на втому і спрямований на відновлення працездатності – це
  103.  

    Тема :: 3: Організація та управління спортивно-масовою роботою

  104. Неолімпійський спорт – це:
  105. Олімпійський спорт – це:
  106. Спорт людей з інвалідністю – це:
  107. Захід, що проводиться організатором спортивних заходів з метою порівняння досягнень спортсменів та визначення переможців відповідно до правил спортивних змагань з видів спорту та затвердженого організатором спортивних заходів положення (регламенту) про ці змагання, що відповідає визначеним центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту вимогам – це:
  108. Спортивно-масова робота з фізичної культури та спорту ґрунтується на наступних принципах:
  109. Соціальне корисне використання фізичних вправ, ігор, туризму, природних факторів з метою активного відпочинку, розваги, одержання задоволення, відновлення сил – це:
  110. Система соціально-педагогічних заходів, спрямованих на зміцнення здоров’я, загартування організму, гармонійний розвиток форм, функцій і фізичних можливостей людини, формування життєво важливих рухових навичок і вмінь – це:
  111. Фізичне виховання різних груп населення – напрям фізичної культури, пов’язаний з процесом виховання особи, набуттям нею відповідних знань та умінь з використання рухової активності для всебічного розвитку, оздоровлення та забезпечення готовності до професійної діяльності та активної участі в суспільному житті – це:
  112. Добровільне заняття населення спортом, основане на фізкультурно-спортивних інтересах, що проводиться в організованих формах і самостійно, участь у масових фізкультурно-спортивних заходах, а також у громадській фізкультурній роботі – це:
  113. Заходи, що здійснюються суб’єктами сфери фізичної культури і спорту для розвитку фізичної культури – це:
  114. Система заходів, розроблених із застосуванням фізичних вправ для відновлення здоров’я особи та спрямованих на відновлення і компенсацію за допомогою занять фізичною культурою і спортом функціональних можливостей її організму для поліпшення фізичного і психологічного стану – це:
  115. Організація та проведення суб’єктами сфери фізичної культури і спорту фізкультурно-оздоровчої діяльності та/або фізкультурно-спортивної реабілітації неповносправних людей або підготовки спортсменів до змагань з видів спорту, визнаних в Україні – це:
  116. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості, що створюється громадянами України з метою сприяння розвитку фізичної культури та спорту – це:
  117. До основних функції управлінської діяльності належать:
  118. Раціонально визначена та методично обґрунтована система оздоровчих, професійно-прикладних фізкультурних заходів, спрямованих на збереження і підвищення здатності людини до трудової діяльності на виробництві – це:
  119. Діяльність суб’єктів сфери фізичної культури і спорту, спрямована на забезпечення рухової активності людей під час їх дозвілля для зміцнення здоров’я – це:
  120. Змагальна ігрова діяльність, учасники якої з урахуванням їх віку, статі, підготовленості мають приблизно рівні можливості досягти перемоги в доступних їм вправах – це:
  121. Організаційна структура управління фізичної культури і спортом – це:
  122. Організаційна структура управління фізичної культури і спортом характеризує всю сукупність державних органів і різних громадських організацій, що здійснюють фізичне виховання, …
  123. Юридична (юридичні) або фізична (фізичні) особа (особи), яка (які) ініціювала (ініціювали) та проводить (проводять) фізкультурно-оздоровчі або спортивні заходи та здійснює (здійснюють) організаційне, фінансове та інше забезпечення підготовки і проведення цих заходів – це:
  124. Напрям спорту, пов’язаний з організацією та проведенням спортивних змагань з видів спорту людей з інвалідністю та підготовкою спортсменів до цих змагань – це:
  125. Головний нормативно-управлінський документ, що регламентує відносини між провідною організацією, суддями і учасниками змагань і на основі якого здійснюється проведення змагання – це:
  126. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості, що створюється для розвитку відповідного виду спорту і керується у своїй діяльності Конституцією України, законами, іншими нормативно-правовими актами України та своїм статутом – це:
  127. Захід, що проводиться організатором спортивних заходів з метою порівняння досягнень спортсменів та визначення переможців відповідно до правил спортивних змагань з видів спорту та затвердженого організатором спортивних заходів положення (регламенту) про ці змагання, що відповідає визначеним центральним органом виконавчої влади у сфері фізичної культури і спорту вимогам – це:
  128. Громадська організація фізкультурно-спортивної спрямованості у формі об’єднання фізичних або юридичних осіб, що створюється з метою розвитку фізичної культури та спорту – це:
  129. До загальних принципів управління відносяться:
  130. Теорія управління розробила ряд типових організаційних структур, які використовуються при проектуванні організацій в сфері фізичної культури і спорту. Виділяють три основних групи:
  131. Сукупність відомостей про послуги оздоровчого характеру, які здатні зацікавити споживачів та задовольнити попит різних соціально-демографічних груп населення – це:
  132. Роботу колективу фізичної культури можна поділити на такі напрямки:
  133. Дитячо-юнацька спортивна школа, спеціалізована дитячо-юнацька школа олімпійського резерву – це:
  134. Виділяють такі типи спортивних шкіл:
  135. ДЮСШ, СДЮШОР проводять:
  136. Тренерсько-викладацький склад ДЮСШ, СДЮШОР комплектується з числа:
  137. До форм масового фізичного виховання та спорту відносять:
  138. До засобів фізичного виховання і спорту в умовах виробництва під час самостійних занять відносять:
  139. Раціонально визначена та методично обґрунтована система оздоровчих, професійно-прикладних фізкультурних заходів, спрямованих на збереження і підвищення здатності людини до трудової діяльності на виробництві – це:
  140. Виробнича фізична культура має два аспекти впровадження:
  141. Виробнича гімнастика включає чотири форми занять:
  142. Суб’єктами управління у сфері фізичної культури і спорту є:
  143. Основними напрямками спортивно-масової роботи є:
  144. Основними сферами впровадження спортивно-масової роботи є:
  145. Форми спортивно-масової роботи в залежності від завдань, структури, змісту, спрямованості класифікуються на:
  146. В галузі фізичної культури і масового спорту між об’єктом і суб’єктом управління виділяють такі зв’язки:
  147. В управлінській діяльності виділяють такі види планування:
  148. Для фізкультурно-спортивних організацій існує типова структура в якій виділяють:
  149. У сфері фізичної культури та спорту контроль організовується у вигляді:
  150. Сукупність загальних, науково обґрунтованих закономірностей, які визначають основні вимоги щодо системи управління, її структури та організації управління – це:
  151. Сукупність прийомів і способів впливу на організацію для досягнення певної мети – це:
  152. Сукупність послідовних та взаємообумовлених дій, які відповідають певним етапам управлінського циклу і характеризуються відносною самостійністю – це:
  153. Функція управління характеризує систему спостережень та перевірки відповідності процесу функціонування організації прийнятим управлінським рішенням і планам організації – це:
  154.  

    Тема :: 4: Теорія і методика фізичного виховання у закладах вищої освіти

  155. Вищі навчальні заклади з ІІІ – ІV рівня акредитації навчаються за програмою „Фізичне виховання”, яку затверджено МОН у:
  156. Принцип вікової і загальноосвітньої адекватності напрямків фізичного виховання відноситься до:
  157. До змісту навчально-виховної діяльності викладача входить:
  158. Специфічна рухова активність людини, що здійснюється переважно в умовах офіційних змагань на межі психічних і фізичних сил людини, кінцевою метою якої є встановлення суспільно значущих та особистих результатів – це:
  159. Для занять у відділенні фізичної реабілітації високою вважається моторна щільність:
  160. Зміст практичних навчальних занять з фізичного виховання визначається:
  161. Принцип побудови мезоцикла такий:
  162. Для студентів-новачків і спортсменів нижчих розрядів у підготовчому періоді рекомендується проводити тренувальних занять в тиждень:
  163. Професійна фізична підготовка студентів спрямована на:
  164. Навчальний матеріал програми диференціюється за наступними ознаками:
  165. Фізичне виховання у ЗВО програмно-нормативними документами передбачено проведення обов’язкових аудиторних занять в обсязі:
  166. Для організації практичних занять студентів розподіляють у навчальні відділення:
  167. Студентів, віднесених за станом здоров’я до основної або підготовчої медичної групи, зараховують до:
  168. До навчального відділення фізичної реабілітації зараховують студентів, які за даними особистої медичної картки, медичного обстеження віднесені за станом здоров’я до:
  169. Базовий компонент навчальної програми для ЗВО України „Фізичне виховання” складається:
  170. Тривалість окремих частин практичного заняття з фізичного виховання:
  171. Модифікація навчальних програм до вимог, що висуваються Болонською конвенцією передбачає кредитно-модульну систему організації навчального процесу – це:
  172. Курс фізичного виховання складається з окремих модулів. Модуль – це:
  173. Виконання програмових нормативних тестів і контроль оцінки фізичної підготовленості є обов’язковою для студентів і проводиться:
  174. Згідно навчальної програми студенти складають такі види випробувань:
  175. Експрес-оцінку рівня соматичного здоров'я за студентів визначають за методикою:
  176.  

    Тема :: 5: Методологія та організація наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті

  177. Метод пізнання, згідно з яким на основі висновків про часткове роблять висновки про загальне
  178. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  179. Метод наукового дослідження, який полягає в мисленому виокремленні суттєвих ознак, аспектів, відношень предмета, процесу, явища
  180. Які з названих нижче методів не належать до методів емпіричного дослідження
  181. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  182. Метод визначення різноманітних об’єктів шляхом відображення їхньої структури у символах
  183. Метод пізнання дійсності, за допомогою якого встановлюються спільні та відмінні параметри між процесами, явищами, об’єктами
  184. Метод пізнання дійсності, який грунтується на перенесенні однієї або кількох характеристик із відомого явища на невідоме
  185. Метод пізнання, який грунтується на висновках від загального до часткового
  186. Який з нижче названих методів не належить до методів теоретичного рівня пізнання
  187. Експеримент, який передбачає розробку нового в науці та практиці педагогічного положення відповідно до висунутої оригінальної гіпотези
  188. Метод одержання інформації шляхом письмових відповідей респондентів на систему стандартизованих запитань
  189. Яка з вимог, яка ставиться до тестів, відображає можливість повністю відтворювати результати тесту під час його повторення через деякий час та в однакових умовах
  190. Стандартизовані за змістом, формою та умовами виконання рухові дії, які застосовуються для визначення фізичного стану людини
  191. Метод дістання інформації шляхом усних відповідей респондентів на систему запитань дослідника
  192. Експеримент, який передбачає перевірку вже наявних знань про той або інший факт, явище
  193. Експеримент, який характеризується строгою регламентацією умов, що дає змогу максимально ізолювати учасників дослідження від впливу навколишнього середовища
  194. Експеримент, який характеризується настільки незначними змінами звичних умов навчання, що вони можуть бути непомічені його учасниками
  195. Вибір методу дослідження залежить від
  196. Мисленне або практичне розчленування цілого на частини це
  197. Наукове дослідження починається
  198. Як співвідносяться об’єкт і предмет дослідження
  199. Вибір теми дослідження визначається
  200. Формулювання мети дослідження відповідає на питання
  201. Завдання являють собою етапи роботи
  202. Інтуїтивне пояснення явища, процесу без проміжної аргументації, без усвідомлення всієї сукупності звʼязків, на основі яких робиться висновок, що базується на наявних знаннях, називають
  203. Наукове припущення, висунуте для пояснення будь-яких явищ, процесів або причин, які зумовлюють певний наслідок, називають
  204. Внутрішній суттєвий звʼязок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток, називають
  205. Думку, в якій за допомогою звʼязку понять стверджується або заперечується будь-що, називають
  206. Розумову операцію, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином повʼязане з вихідним, називають
  207. Система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо обʼєкта дослідження, які об'єднані певною головною ідеєю, має назву
  208. Визначення змісту, суті, смислу того, про що йде мова, має назву
  209. Правило, що виникло в результаті обʼєктивно осмисленого досвіду, найабстрактніше визначення ідеї, називають
  210. Поняття, яке увійшло до наукового обігу і позначається одним словом або сукупністю слів, називається
  211. Розкриття змісту поняття, терміна називають
  212. Процес або явище, що породжують проблемну ситуацію і обрані для вивчення, те, на що спрямована пізнавальна діяльність дослідника, називається
  213. Теоретичне відтворення об'єктивної дійсності, тих суттєвих звʼязків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню в роботі, є головними, визначальними для конкретного дослідження, це досліджувані з певною метою властивості, називається
  214. Кінцевий результат, на досягнення якого спрямоване дослідження, який узгоджується з назвою роботи та висновками і містить не тільки очікувані результати, а й вказує, на яких наукових передумовах базується дослідження, чим і як досягається, називається
  215. Розкриття головної наукової концепції автора, наукове пояснення його досліджень у новому якісному й кількісному аспектах, відображає
  216. Впровадження результатів досліджень у навчальному процесі, публікаціях, практичній діяльності студентів, фахівців, відображає
  217. Оприлюднення результатів дослідження на конференціях, у публікаціях, авторських свідоцтвах, патентах, відображає
  218. Логічним завершенням кваліфікаційної роботи, що відповідає меті, завданням, змісту, відображають головні наукові результати отримані студентом особисто є
  219. Мета дослідження відображає
  220. Актуальність дослідження відображає
  221. Практичне значення роботи відображає
  222. Опублікування, повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору, називається
  223. Відтворення без посилання на джерело інформації власних раніше опублікованих текстів, називається
  224. Фальсифікація результатів досліджень, посилань, або будь-яких інших даних, що стосуються освітнього процесу, називається
  225. Надання завідомо неправдивої інформації стосовно власної наукової, творчої діяльності чи організації освітньої процесу, називається
  226. Використання без відповідного дозволу зовнішніх джерел інформації під час оцінювання результатів навчання, називається
  227.  

    Тема :: 6: Фізична рекреація

  228. Комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після фізичної і розумової роботи, організація активного відпочинку людей з використанням фізичних вправ, отримання задоволення від цього процесу – це
  229. Яке з тверджень є однією з основних ознак рекреації
  230. Як поділяється рекреаційна діяльність за правовим статусом
  231. Рекреаційно-оздоровчі заняття включають:
  232. Яке значення занять фізичною рекреацією відображає твердження «сприяє фізичному, інтелектуальному, моральному, творчому розвитку особистості»
  233. Короткочасне виконання відносно простих за координацією вправ зі субмаксимальною чи максимальною швидкістю, імпульсивністю - це
  234. Фізичні вправи великої потужності – це
  235. Багаторазова зміна швидкості пересування або величини зусиль, ритму, темпу чи амплітуди рухів є характерною ознакою
  236. Які тести є об’єктивними показниками стану здоров’я і розвитку, що відносно швидко реагують на зміни різних величин показників, що виражають пропорції тіла
  237. Основними характеристиками рухової активності є
  238. Як називається результат фізичної підготовки, що досягається при тренуванні рухових навичок і підвищенні рівня працездатності організму, які потрібні для засвоєння та виконання людиною визначеного виду діяльності
  239. Яка функція є головною функцією фізичної рекреації
  240. Виконання рухових дій, що вимагають прояву значних зусиль за якомога коротший час - це
  241. Фізичні вправи субмаксимальної потужності - це
  242. Як називається потреба людини в русі
  243. Регламентоване за інтенсивністю фізичне навантаження, що повністю задовольняє біологічну потребу в рухах, відповідає функціональним можливостям організму та враховує спеціальність і специфіку професійної діяльності й таким чином сприяє вихованню здорового способу життя та зміцненню здоров’я - це
  244. Як називається стан організму, зумовлений недостатньою руховою активністю
  245. Фізична рекреація є складовою
  246. Виконання різноманітних вправ на обмеженій площі опори, на підвищеній (відносно підлоги) опорі, на рухомій опорі – це
  247. Який вік людини окреслюється на підставі реального стану органів і систем організму людини щодо прийнятих вікових норм
  248. Як називається результат взаємодії різних аспектів діяльності людини (сили, швидкості, координації, спритності та витривалості), адаптаційних здібностей організму і його функціональних можливостей, які забезпечують успішну реалізацію рухових завдань
  249. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном
  250. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном, а також передбачає щоденний 30-60 хвилинний активний відпочинок із фізичними вправами на повітрі
  251. Яка норма рухової активності для дітей 7-10 років
  252. Для продовження тривалості життя і підвищення його якості мінімальний рівень рухової активності дорослого населення повинен забезпечувати витрати енергії в межах
  253. Максимально допустима ЧСС в оздоровчому тренуванні осіб після 60-ти років не повинна перевищувати
  254. Яка оптимальна частота занять на тиждень є ефективним чинником їх оздоровчо-рекреаційного впливу
  255. У яких межах лежить зона інтенсивності тренувального навантаження, яка викликає оптимальний оздоровчий ефект
  256. При показниках ЧСС 100-120 уд/хв на заняттях аеробного режиму рівень навантаження є
  257. Якщо рівень фізичного стану осіб, які займаються, низький або нижчий за середній, рекомендується час заняття розподіляти таким чином
  258. Яке твердження не є характеристикою аеробних вправ
  259. Як називається найвища ЧСС, яку можна допустити при проведенні оздоровчих тренувальних занять
  260. Метою якого виду контролю є оцінка стану та рівня здоров’я для визначення раціональних засобів оздоровлення
  261. Який рівень фізичного стану характеризують такі показники: фізична працездатність та підготовленість нижче норми на 10-30%, функціональні показники відповідають нормативним, ризик розвитку серцево-судинних захворювань мінімальний
  262. Як називається режим тренувальних занять бігом для добре підготовлених бігунів (ЧСС 144-156 уд. за хв.)
  263. Як називається режим тренувальних занять бігом для початківців (ЧСС 130-140 уд. за хв.)
  264. Яке навантаження може бути отримано під час гри у волейбол, без блокуючих та нападаючих стрибків; допускається гра двох-трьох партій з перервами після кожних 5-7 хв
  265. Яке навантаження можна отримати під час гри у теніс з інструктором, що подає м’яч під праву руку; тривалість заняття – 30-40 хв з перервами через кожні 10-12 хв
  266. Від якого фактору у більшій мірі залежить втома
  267. Скільки калорій необхідно спалювати за одне заняття для отримання оздоровчого ефекту
  268.  

    Тема :: 7: Біомеханіка спорту та оздоровчої рухової активності

  269. Рух - це:
  270. Механічний рух людини проявляється у двох формах:
  271. Вивчення рухів людини у руховій діяльності передбачає:
  272. Умови, яких відбувається дія поділяються на:
  273. Основними методами біомеханіки є:
  274. Рухова функція людини - це:
  275. Біомеханічні властивості м’язів поділяються на:
  276. Тяга м’язу залежить від сукупності умов:
  277. При статичній роботі довжина м’язу:
  278. Динамічна робота поділяється на 2 види:
  279. Момент інерції - це міра інертності тіла при:
  280. Усі сили, які діють на тіло поділяються на:
  281. По способу дії сили поділяють на:
  282. Момент сили - це:
  283. Імпульс сили визначає приріст швидкості:
  284. Імпульс моменту сили визначає приріст швидкості:
  285. Вага тіла може бути:
  286. Вага тіла прикладається:
  287. Тіло закріплене в одній точці має ступенів вільності:
  288. До інерційних характеристик відносять:
  289. Сила - це:
  290. М’язи-синергісти - це м’язи:
  291. М’язи-антагоністи - це м’язи:
  292. Кількісні характеристики руху тіла людини поділяються на:
  293. Ритм руху буває:
  294. При поступальному русі визначають швидкість:
  295. Переміщення тіла людини буває:
  296. При обертальному русі визначають швидкість:
  297. Енергетичні характеристики руху тіла людини несуть інформацію про те:
  298. Сила тяжіння прикладається:
  299. Сила інерції зовнішнього тіла прикладається:
  300. Сила реакції опори прикладається:
  301. Сила зовнішнього тертя прикладається:
  302. Сила пружної деформації прикладається
  303. Якщо моменти рушійних сил більші за моменти гальмівних сил то важіль отримує:
  304. М’язи людини можуть працювати у трьох режимах:
  305. В залежності від зміни довжини м’язу розрізняють два види роботи м’язів:
  306. Назвіть три основні напрямки розвитку біомеханіки:
  307. Системно-структурний підхід являє собою:
  308. Системно-структурний підхід дає відповідь на запитання:
  309. Сили, які діють на важіль поділяються на дві групи:
  310. Механічна енергія тіла визначається як:
  311. Системно-структурний підхід дає можливість розглядати тіло людини як:
  312. Системно-структурний підхід дає можливість вивчати:
  313. Загальна задача біомеханіки полягає у:
  314. Стабілографія - це реєстрація коливань загального центру маси тіла у положенні:
  315.