Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 073 Менеджмент / Менеджмент організацій та видів діяльності

Розробники:
Дата генерації: 08.08.2024

    Тема :: Основи менеджменту

  1. Складний процес, який включає цілеспрямований вплив на об’єкти, системи з метою збереження їх сталості або переведення з одного стану в інший для досягнення певних цілей, – це:
  2. До внутрішніх змінних організації належать:
  3. Менеджмент починається з:
  4. Логічні взаємовідносини рівнів управління та функціональних сфер, побудованих у формі, що уможливлює більш ефективне досягнення цілей – це:
  5. Вкажіть зайвий фактор внутрішнього середовища організації:
  6. Суб’єкт управління повинен:
  7. Рівень управління, на якому формується місія та встановлюються загальноорганізаційні цілі:
  8. Найвищий рівень централізації в:
  9. Недоліком функціонального типу організаційної структури управління є:
  10. Менеджмент передбачає:
  11. Фахівець, який посідає постійну керівну посаду в організації, наділений повноваженнями і приймає в їх межах рішення за певними видами діяльності (функціональними сферами):
  12. Основною метою менеджменту є:
  13. Керівники виробничих і функціональних підрозділів, які узгоджують різноманітні форми діяльності і зусилля різних підрозділів всередині організації, забезпечують підготовку управлінських рішень на вищому рівні та конкретизують ухвалені на вищому рівні рішення для менеджерів низової ланки:
  14. Підхід до управління, що розглядає його як серію послідовних дій, що реалізуються в певній послідовності:
  15. До чинників зовнішнього середовища прямого впливу відносять:
  16. Інтегрований підхід до управління, через який реалізується принцип адаптивності:
  17. Основою адміністративних методів управління організацією є:
  18. Метод, який дозволяє провести вивчення макросередовища організації:
  19. Виробнича стратегія організації відноситься до:
  20. Планування – це:
  21. План, який містить уявлення про організацію у майбутньому, її головні цілі, напрями та стратегії розвитку, ринки збуту, вимоги щодо бажаних темпів зростання виробництва та прибутковості:
  22. План поточної діяльності організації з деталізацією на рівні підрозділів:
  23. Організування як функція менеджменту відображає:
  24. Функція менеджменту, яка реалізується з метою забезпечення погодженої і злагодженої роботи усіх структурних підрозділів, що беруть участь у процесі виконання планового завдання:
  25. Зосередження владних повноважень на вищому рівні управління організацією – це:
  26. Процес узгодження дій, досягнення єдності зусиль усіх підрозділів та співробітників організації для реалізації її завдань та цілей – це:
  27. Практичним результатом виконання організаційної функції є:
  28. Делегування повноважень:
  29. Відчуття фізіологічного, соціального або психологічного дискомфорту через брак чогось; необхідність у чомусь, що потрібне для створення і підтримування нормальних умов життя і функціонування людини, – це:
  30. Статусна мотивація:
  31. Потреби в їжі, сні, безпеці за своєю суттю є:
  32. Процес зовнішнього впливу на людину для спонукання її до конкретних дій:
  33. До змістовних теорій мотивації не належить теорія:
  34. Сукупність внутрішніх і зовнішніх рушійних сил, які спонукають людину до діяльності, визначають поведінку, форми діяльності, надають цій діяльності спрямованості, орієнтованої на досягнення особистих цілей і цілей організації:
  35. Для задоволення соціальних потреб працівників згідно теорії А. Маслоу необхідно:
  36. Ознакою мотиваційного вигорання працівника є:
  37. Матеріальні стимули поділяються на:
  38. Потреба у належності полягає у:
  39. Моральна винагорода – це:
  40. До первинних потреб не відносять потребу в:
  41. До мотивуючих потреб, за теорією А. Маслоу, не належать потреби у:
  42. Мотиви виконують:
  43. До мотивуючих чинників згідно Ф. Герцберга не належить:
  44. Види контролю за критерієм часу здійснення контрольних операцій:
  45. Послідовна перевірка усієї сукупності підконтрольних об’єктів, процесів та суб’єктів, – це:
  46. Вид контролю, що визначає міру придатності вхідних ресурсів організації для виготовлення продукту певної якості:
  47. Заключним етапом процесу контролю є:
  48. Контролювання передбачає:
  49. Функція контролювання:
  50. Завершальною стадією процесу управління є:
  51. Система контролю, що не дозволяє ліквідувати серйозні відхилення, перш ніж вони переростуть у великі проблеми:
  52. Вид контролю, який використовується при прийомі працівників на роботу:
  53. Необхідність контролю як функції менеджменту обумовлена:
  54. Комунікація – це:
  55. Засіб, за допомогою якого відбувається переміщення повідомлення від відправника до одержувача:
  56. Фактори, що перешкоджають здійсненню ефективної комунікації:
  57. Управлінська інформаціє повинна бути:
  58. Зворотний зв’язок у комунікаційному процесі – це:
  59. Групові дискусії, розповсюдження чуток, промови відносяться до:
  60. Особа, яка генерує ідею або збирає, опрацьовує інформацію та передає її:
  61. Неформальні комунікації – це:
  62. Шуми в комунікаційному процесі – це все те, що:
  63. До невербальних комунікацій в менеджменті відносять:
  64. Залежно від напрямку руху інформації комунікації в організації бувають:
  65. Уміння менеджера приймати адекватні реаліям, кваліфіковані та обґрунтовані рішення – це:
  66. Вимоги до управлінського рішення:
  67. Вимога до управлінського рішення, яка характеризується правильним вибором моменту його прийняття:
  68. Процес, що починається з констатації виникнення проблемної ситуації та завершується вибором дії, яка спрямована на її усунення:
  69. Управлінські рішення, що ґрунтуються на відчуттях менеджера у правильності вибору:
  70. Рішення, що стосуються діяльності всієї організації:
  71. Існування ймовірності прийняття неправильного рішення, яке може несприятливо впливати на організацію характеризує:
  72. За допомогою управлінських рішень здійснюється:
  73. Раціональні управлінські рішення:
  74. За способом обґрунтування управлінські рішення поділяють на:
  75. Основною метою розробки та реалізації управлінських рішень на будь-якому рівні управління є:
  76. Коригування управлінських рішень здійснюється для того, щоб:
  77. На процес прийняття управлінських рішень впливають:
  78. До особистих якостей керівника, що впливають на прийняття управлінських рішень відносять:
  79. Стійкий образ дій, прийомів керівника у процесі управління – це:
  80. Стиль керівництва, який доцільно застосувати в форс-мажорних ситуаціях:
  81. Стиль керівництва, який передбачає участь членів колективу в обговоренні важливих питань його функціонування:
  82. Стиль керівництва, за якого керівник централізує повноваження і позбавляє підлеглих свободи у прийнятті рішень:
  83. Демократичний стиль керівництва має підкріплюватися високоефективною системою:
  84. Авторитарний стиль керівництва:
  85. Стиль керівництва, що характеризується високим рівнем децентралізації повноважень, вільним прийняттям рішень і виконанням завдань, оцінкою роботи після її завершення:
  86. М’яке, невимогливе ставлення до підлеглих характерне для:
  87. Процес впливу на підлеглих за допомогою формальних важелів для забезпечення виконання офіційних доручень – це:
  88. Стиль керівництва, що базується на офіційних відносинах, максимальній централізації повноважень у керівника:
  89. Стиль керівництва, при якому керівник ставить перед підлеглими завдання, визначає терміни виконання, а сам відходить на другий план, залишаючи за собою функції контролювати, карати, консультувати, це:
  90. Стиль керівництва, для якого характерне повне перекладання відповідальності на виконавців:
  91.  

    Тема :: Менеджмент організацій

  92. Організація розглядається як:
  93. До динамічних законів функціонування і розвитку організації відносять:
  94. Сума властивостей (і результатів діяльності) організації в цілому перевищує арифметичну суму властивостей (і результатів діяльності) всіх її елементів, узятих окремо – це визначення закону:
  95. Організації, що є союзом індивідуальних учасників, об’єднаних суспільно значущою метою:
  96. Методи, які використовуються для проєктування і синтезу складних систем на базі вивчення особливостей функціонування їхніх елементів:
  97. Організаційний розвиток – це процес, що орієнтований на:
  98. Залежно від характеру змін розрізняють:
  99. Автором триступеневої моделі змін є:
  100. Автором моделі управління стратегічними змінами в організації є:
  101. Проведенню організаційних змін в організації перешкоджають:
  102. Форма змін, за якої керівник чітко розуміє необхідність змін на підприємстві, але також і усвідомлює, що управлінська команда «не дотягує» до об'єктивних або суб'єктивних причин швидкого освоєння і поширення пропонованих нововведень:
  103. Стратегія проведення змін, яка передбачає залучення технічних експертів для вивчення конкретної проблеми змін:
  104. Теорія проведення організаційних змін, яка розглядає організацію як саморозвиваючу систему, орієнтована на корпоративну культуру, цілі та мотиви співробітників організації:
  105. До «жорстких» елементів системи управління відносять:
  106. Тимчасове статутне об’єднання промислового та банківського капіталу для досягнення спільної мети – це:
  107. Спосіб проєктування складних систем, за якого досягається ефективна координація всі компонентів системи:
  108. Метод організаційного проєктування, що передбачає використання досвіду проєктування організаційних структур управління в аналогічних організаціях:
  109. Сукупність різноманітних за своєю природою конкретних організаційних дій, покликаних організувати ефективну діяльність організації як відкритої виробничо-господарської та соціальної системи, що діє в умовах нестабільності зовнішнього середовища – це:
  110. До характеристик плоскої організаційної структури відносять:
  111. Структура управління будується на основі принципу єдності підпорядкування:
  112. Повноваження, які передаються безпосередньо від керівника до підлеглого:
  113. Мета централізації управління:
  114. Передача або делегування повноважень і прав на нижні рівні управління організацією:
  115. Посадова особа, яка несе відповідальність за отримання результату процесу і володіє повноваженнями для розпорядження ресурсами, необхідними для виконання процесу – це:
  116. Бізнес-процеси, що орієнтуються на виробництво товару або надання послуги, є цільовими об'єктами створення організації і забезпечують отримання прибутку:
  117. Технологія побудови й розвитку організацій (бізнес-систем), заснована на інженерному підході:
  118. Автором теорії організаційного дизайну є:
  119. Творчий метод, процес й результат проєктування організації, її процесів і систем, орієнтований на досягнення найповнішої відповідності створюваних структур, процесів і середовища можливостям та потребам зацікавлених сторін (стейкхолдерів) – це:
  120. Сукупність виробничих можливостей організації, що визначаються наявністю виробничих ресурсів, – це її:
  121. Модель управління, згідно якої організація розглядається як цілісний об’єкт, що залучає вхідні ресурси у виробництво та перетворює їх у продукцію:
  122. Основоположником моделі «механістичної конструкції організації» є:
  123. Згідно М. Вебера найефективнішою формою людської організації є:
  124. Найважливішою відмітною ознакою системи управління індивідуальною працею робітників, за Ф. Тейлором є виражена її орієнтація на:
  125. Набір управлінських засобів впливу і методів досягнення поставлених цілей організації – це:
  126. Цілісна система управління, орієнтована на кінцеві результати і заснована на використанні творчого потенціалу трудового колективу, нових методів і техніки управління – це:
  127. Певний порядок поведінки людей відповідно до норм права і моралі, що склались у суспільстві чи організації – це:
  128. Команди, які проєктують, виробляють і надають певний продукт чи послугу зовнішнім і внутрішнім споживачам:
  129. За теорією Уоррена Бенніса ефективність лідера досягається за рахунок управління:
  130. Розпорядчий документ, виданий керівником підприємства, з метою вирішення основних і оперативних завдань, поставлених перед ним – це:
  131. Дисципліна в організації:
  132. Підхід до формування команди, який передбачає проведення дискусії і переговорів серед членів команди стосовно їх ролей:
  133. Дисципліна, яка передбачає дотримання встановлених режиму і технології роботи, використання правил техніки безпеки:
  134. Управління дисципліною здійснюється за допомогою:
  135. При першому порушенні або при відносно легкому порушенні правил використовується:
  136. Система постановки цілей і визначення стандартів поведінки, а також оцінювання виконання посадових обов’язків окремими працівниками та поведінки, яку вони демонструють – це:
  137. Інформаційно-управлінські технології, які економлять витрати, матеріали й фінансові ресурси, але не впливають суттєво на зміну стану й рівня функціонування підприємства:
  138. Творчі інформаційно-управлінські технології:
  139. Імовірність втрати організацією прибутку характеризує:
  140. Комерційний ризик виникає у зв’язку з:
  141. Залежно від можливого результату ризики поділяються на:
  142. Математичний прийом, який використовується для визначення кращої комбінації ресурсів і дій, необхідних для досягнення оптимального результату – це:
  143. Ефективність організації управління можна оцінити за:
  144. До методів та інструментів інтенсифікації менеджменту відносять:
  145. Передача частини неосновних процесів (виробництва, збуту, постачання тощо) стороннім організаціям, що дозволяє підвищити якість їхнього виконання і зменшити витрати – це:
  146. До основних характеристик якісної системи управління відносять:
  147. Встановити діагноз об’єкта дослідження і зробити висновок про його стан на дату завершення цього дослідження і на перспективу – це:
  148. Концепція управління ефективністю організації, відповідно до якої діяльність організації спрямована на досягнення визначених цілей, а ефективність управління характеризує ступінь досягнення поставлених цілей, – це:
  149. Стратегічні альянси – це:
  150. За метою та характером діяльності виділяють такі види підприємств:
  151. Метою функціонування підприємства на ринку є:
  152. Відсутність певного товару у конкретному регіоні або складність доступу до нього у зв’язку з віддаленістю – це …
  153. Залучення коштів на безповоротній основі за цільовими програмами розвитку – це …
  154. За стадіями життєвого циклу цілі розвитку підприємства поділяються на …
  155. Інструмент управління організацією, що передбачає декомпозицію цілей і завдань, спрямованих на досягнення певної мети, в ієрархічному порядку – це …
  156. Якщо організаційний розвиток проявляється як напрям стимулювання використання сучасних методів організації управління підприємством, то це …
  157. За якої структури управління зменшується навантаження на керівників суб’єктів господарювання?
  158. Інструмент управління, що передбачає визначення обсягу та складу витрат, необхідних для забезпечення функціонування бізнесу, а також забезпечення покриття цих витрат ресурсами, – це …
  159. Який вид менеджменту спрямований на розробку, обґрунтування, оцінку ефективності та реалізацію інвестиційних проектів?
  160. Розширення сфери діяльності суб’єкта бізнесу для зниження рівня залежності від одного ринку – це …
  161. Об’єднання суб’єктів бізнесу, у результаті якого власники бізнесу, що об’єдналися, здійснюватимуть контроль над усіма чистими активами об’єднаних суб’єктів бізнесу, – це …
  162.  

    Тема :: Ситуаційний менеджмент

  163. Симптоми проблемних ситуацій виявляються у:
  164. Об'єктом ситуаційного менеджменту є:
  165. Практичне значення ситуаційного менеджменту:
  166. Підсистема, яка реалізується на базі основних функцій менеджменту: прогнозування і планування, мотивації й організації, обліку і контролю, регулювання і координації, називається:
  167. Ситуаційний менеджмент розглядають як ситуаційне управління, що означає:
  168. Стан, коли принаймні одна структурна складова (елемент) знаходиться в перехідному періоді, але при цьому на стані системи це або взагалі не позначається, або позначається настільки незначно, що, виходячи з цілей вивчення системи, таким станом можна зневажити, називається:
  169. Етапи ситуаційного менеджменту, які характеризують визначальні риси його здійснення:
  170. Ідентифікацію чинників зовнішнього середовища (макросередовища) доцільно виконувати за такими відомими методиками:
  171. Безупинний творчий процес підтримки стійкого режиму функціонування системи шляхом прийняття і реалізації господарських рішень, називається:
  172. Управлінське рішення у ситуаційному менеджменті повинно відповідати таким додатковим вимогам:
  173. Управління, у якому діє система передбачення небезпеки, аналіз її симптомів, розроблення заходів для зниження негативних наслідків та/або її усунення і використання отриманого досвіду для наступного розвитку, називається:
  174. Методологію ситуаційного підходу можна пояснити як процес, що включає такі моменти:
  175. Стан справ в організації на будь-який момент часу, коли виробничі й економічні показники підприємства чи його підрозділів, а також клімат у колективі знаходяться на належному рівні, тобто цілком відповідають планам чи мають допустимі відхилення, називається:
  176. Проблемна ситуація, що виявилася в зоні катастрофічного ризику, межа втрат якої перевершує критичний рівень – очікуваний виторг або суму власного капіталу, називається:
  177. Результат прийняття управлінських рішень в умовах невизначеності, називається:
  178. Область нормального ризику характеризується такими умовами:
  179. Область максимального ризику характеризується такими умовами:
  180. Область, що характеризується можливістю втрат, які перевищують величину очікуваного прибутку та можуть дорівнювати величині повної розрахункової виручки, називається:
  181. Метод кількісного оцінювання ризику, який передбачає розподіл витрат за сферами ризику для аналізу доцільності витрат за кожним елементом, називається:
  182. Здійснення різноманітних заходів, спрямованих на зміну структури підприємства, його управління, форми власності, з метою фінансового оздоровлення підприємства, збільшення обсягів випуску продукції, називається:
  183. Процес дії на суб’єкта господарювання, за якого забезпечується максимально широкий діапазон охоплення можливих ризиків, зведення ступеня їхнього впливу до мінімально можливих меж, називається:
  184. Коефіцієнтний метод діагностики передбачає:
  185. Висновком ситуаційної моделі ефективного лідерства Фреда Фідлера є:
  186. Завдання до виконання вважається структурованим, якщо:
  187. Фактори, які необхідно враховувати, вибираючи стиль керівництва у ситуаційній моделі Фідлера:
  188. Згідно ситуаційного підходу «шлях-ціль» Т. Мітчела і Р. Хауса ефективний лідер:
  189. Згідно ситуаційного підходу «шлях-ціль» Т. Мітчела і Р. Хауса стиль лідера «Директива (вказівка)» передбачає:
  190. Для прийняття рішень в моделі Врума-Йеттона-Яго залежно від ситуації і ступеня залучення підлеглих пропонується використовувати п'ять стилів. Стиль автократичний має такі ознаки:
  191. Основою теорії життєвого циклу Херсі і Бланшара є:
  192. Якщо люди не здатні і не бажають працювати, вони або некомпетентні, або невпевнені в собі, варто використовувати такий стиль управління (згідно теорії життєвого циклу Херсі і Бланшара):
  193. Якщо люди здатні і бажають робити те, що їм пропонує керівник, то варто використовувати такий стиль управління (згідно теорії життєвого циклу Херсі і Бланшара):
  194. Ситуаційна модель Врума-Йеттона-Яго використовує такі стилі керівництва:
  195. Інструмент для послідовного, комплексного, системного аналізу ситуацій, прийняття важливих управлінських рішень, називається:
  196. Ситуаційний підхід дає можливість керівнику:
  197. Другий етап проведення ситуаційного аналізу завершується:
  198. На четвертому етапі проведення ситуаційного аналізу завершується:
  199. «Мозковий штурм» при проведенні ситуаційного аналізу передбачає:
  200. Метод «дерева проблем» передбачає:
  201. Морфологічний аналіз Цвеккі передбачає:
  202. Недоліком методу Делфі є:
  203. Метод двотурового анкетування передбачає:
  204. Математичний метод прогнозування передбачає:
  205. Систематичне відстеження якісних і кількісних показників, які мають суттєвий вплив на виробничо-господарську діяльність організації, це:
  206. Точний вимір та порівняння усіх операцій, технологічних процесів, методів організації збуту на найкращих підприємствах-конкурентах з метою підвищення господарської діяльності власної організації, називається:
  207. Встановлення кількісних закономірностей впливу факторів виробництва і ринку на довгострокову рентабельність і прибутковість підприємств – це:
  208. До принципів концепції слабких сигналів І. Ансоффа належать:
  209. Проблеми, відомі з ранніх і неточних ознак, які ймовірнісно повідомляють про виникнення потенційних явищ у середовищі функціонування підприємства – це:
  210. Умови стратегічних несподіванок характеризуються такими рисами:
  211. Тип антикризового управління, що характеризується запізненням управлінської реакції на формування та розвиток кризових явищ на підприємстві, називається:
  212. Здатність підприємства реагувати на нестабільність оточення, яка залежить від таких чинників:
  213. За змістом виділяють такі ситуації …
  214. Прискорення економічного розвитку, яке виявляється в серії нововведень, появі нових товарів, нових підприємств, стрімкому зростанні капіталовкладень і рівня життя населення, – це …
  215. Фактори, які впливають на якість розробки управлінських рішень, – це …
  216. Проблеми, розв’язання яких вимагає чіткого дотримання визначених стандартів, – це …
  217. Значне та тривале порушення рівноваги, прояв неспроможності системи до механізмів внутрішньої саморегуляції – це …
  218. При виникненні кризового стану доцільно проводити …
  219. Який тип темпераменту характеризується високою відповідальністю щодо розробки управлінського рішення?
  220. Основна характеристика особистості, яка допоможе в тих ситуаціях, де потрібна зосередженість і виконання кропіткої роботи, – це …
  221. Основна характеристика особистості, яка проявляється в урівноваженості, холодності, негнучкості, нездатності співчувати іншим людям, – це …
  222. У моделі Ф. Фідлера передбачається, що …
  223.  

    Тема :: Мотивування та лідерство

  224. Мотив – це:
  225. Оцінювання результатів роботи працівника здійснюється:
  226. В теорії Альдерфера ієрархія потреб відображає мотиваційний процес у такому порядку:
  227. Процес задоволення потреб за Герцбергом:
  228. За Мак-Клелландом усі потреби:
  229. Норма в теорії справедливості це:
  230. До когнітивно-емоційних лідерських якостей відносять:
  231. До морально-вольових лідерських якостей відносять:
  232. Здатність підбадьорювати інших проявляється у вмінні:
  233. За однакової потреби в різних людей можуть виникати:
  234. Надмірна інтенсивність праці здатна:
  235. Керівник має домагатися від підлеглих:
  236. Теорія ієрархії потреб А. Маслоу базується на таких ідеях:
  237. Процес незадоволення потреб за Герцбергом:
  238. Людські потреби за Мак-Клелландом формуються під впливом:
  239. Умовою мотивації процесуальних теорій є:
  240. Головна ідея теорії справедливості:
  241. Чинниками матеріальної мотивації є:
  242. Демотиваційним чинником трудової активності є:
  243. Статусна мотивація визначається:
  244. Лідерство – це:
  245. До соціально-комунікативних лідерських якостей відносять:
  246. Здатність надихати послідовників проявляється у вмінні:
  247. Трансформаційними чинниками мотивації трудової діяльності є:
  248. Фахова кар’єра включає:
  249. Активізації внутрішнього лідерського потенціалу сприяють:
  250. Розвиток риторичної культури лідера полягає у:
  251. Ідеалістичний стиль резонансного лідерства полягає у:
  252. Дисонансні стилі лідерства є:
  253. Амбітний стиль полягає в:
  254. Харизматичне лідерство – це:
  255. До особистісних якостей харизматичного лідера відносять:
  256. Спільними особливостями теорій особистісних якостей є:
  257. Атрибуція включає:
  258. Гіпотеза Майндла передбачає:
  259. Лідерство – це:
  260. Еволюція поняття лідерства включає:
  261. До соціально-комунікативних лідерських якостей відносять:
  262. Внутрішньофірмова кар’єра за вертикальним напрямом означає:
  263. Неформальний напрям кар’єри включає:
  264. Викликами, що формують сучасний тип лідерства є:
  265. Формування конфліктологічної культури полягає у:
  266. Розвиток навичок побудови команди полягає у:
  267. Демократичний стиль резонансного лідерства полягає у:
  268. До дисонансних стилів лідерства відносять:
  269. Харизма – це:
  270. Неетичні харизматичні лідери зацікавлені:
  271. Розвиток харизми відбувається за такими пріоритетними напрямками:
  272. До когнітивно-емоційних лідерських якостей відносять:
  273. До морально-вольових лідерських якостей відносять:
  274. Потреба, усвідомлена з точки зору необхідності здійснення конкретних цілеспрямованих дій – це …
  275. Спонукання людини до певної поведінки шляхом переконання, навіювання, інформування – це …
  276. За рівнем усвідомлення потреби поділяються на …
  277. Потреби в матеріальних умовах і способах життя, у спілкуванні, пізнанні, діяльності та відпочинку – це …
  278. Кого вважають засновником економічного підходу до мотивації трудової діяльності?
  279. Документ, що встановлює для підприємства, установи, організації структуру та посадові оклади працівників, – це …
  280. За якої системи оплата праці робітників у межах встановлених норм чи в межах базових коефіцієнтів виробітку здійснюється за звичайними, незмінними розцінками, а понад зазначені величини – за збільшеними розцінками?
  281. За якої системи оплата здійснюється за весь комплекс робіт, а не за кожну одиницю продукції?
  282. За яким підходом працівникам надається право на певну суму грошей (або балів) вибрати виплати та заохочення із запропонованого переліку?
  283. До зміни статусу працівника як до методу нематеріальної мотивації відносять …
  284. До методів нематеріальної мотивації відносять …
  285. Який примус пов’язаний із жорстким закріпленням працівників за конкретним робочим місцем, яке, своєю чергою, є складником технологічних систем, а також за сферами докладання праці?
  286. Тарифні ставки можуть бути …
  287. Основні елементи тарифних умов оплати праці …
  288. Згідно з якою моделлю групи з оплати праці формуються на підставі розрахованих індивідуальних кваліфікаційних коефіцієнтів працівників?
  289. Шкала кваліфікаційних розрядів і тарифних коефіцієнтів, за допомогою яких установлюється безпосередня залежність розміру заробітної плати робітників від складності робіт і рівня кваліфікації, – це …
  290. Характерні ознаки безтарифних моделей оплати праці
  291. Винагорода за виконану роботу відповідно до встановлених норм праці (норм часу, виробітку, обслуговування) та посадових обов’язків – це …
  292. До соціального пакету входять …
  293. Які ситуаційні фактори використовуються в моделі Портера-Лоулера?
  294.  

    Тема :: Менеджмент стратегічних змін та розвитку

  295. Спеціальним інструментарієм стратегічного аналізу є:
  296. Стратегія організації – це:
  297. Стратегічний баланс – це:
  298. GAP-аналіз являє собою:
  299. Основними прийомами здійснення портфельного аналізу є:
  300. Стадія зрілості в матриці БКГ характеризується появою:
  301. Стадія виходу на ринок в матриці БКГ характеризується появою:
  302. Матриця Ансоффа оперує такими складовими:
  303. Методами прогнозування є:
  304. Дослідження впливу як факторів зовнішнього, так і внутрішнього середовища реалізує:
  305. Об’єктами стратегічного аналізу в моделі життєвого циклу можуть бути:
  306. Стратегічна прогалина – це:
  307. Кінцевою метою аналізу “розриву” як методу стратегічного аналізу є:
  308. Теоретичною базою портфельного аналізу є:
  309. Критеріями портфельного аналізу є:
  310. Стадія спаду в матриці БКГ характеризується появою:
  311. Стадія зростання в матриці БКГ характеризується появою:
  312. Показниками матриці БКГ є:
  313. Матриця Ансоффа не описує таку стратегію:
  314. Стратегія відносно трудових ресурсів передбачає:
  315. У стратегічному розвитку підприємства прибуток є:
  316. До стратегій фінансування не відносять:
  317. Метою стратегічного аналізу структури капіталу є:
  318. До інвестицій відносять:
  319. Основними аспектами інвестаналізу є:
  320. Абсолютними показниками, що характеризують інвестпроєкт, є:
  321. Ануїтет – це:
  322. Ступінь прибутковості підприємства загалом визначається:
  323. В аналізі діяльності підприємства застосовують:
  324. Інструментом реалізації фінансових стратегій є:
  325. Оцінка та прогнозування структури капіталу здійснюється із застосуванням таких показників:
  326. Ефект фінансового важеля прямо пропорційно залежить від таких складових:
  327. Прийоми оцінки фінансового стану підприємства – це:
  328. Фінансовий стан підприємства – це:
  329. Інвестиційний аналіз – це:
  330. Відносними показниками, що характеризують інвестпроєкт, є:
  331. Стратегічна зона господарювання (за матрицею БКГ), яка займає малу частку на ринку, що характеризується низькими темпами росту, називається:
  332. Процес стратегічного планування починається з:
  333. Стратегічне планування полягає у розробці:
  334. Стратегічна зона господарювання (за матрицею БКГ), яка займає малу частку на ринку, що характеризується низькими темпами росту, називається:
  335. Сильні та слабкі сторони, можливості та загрози – це елементи:
  336. Відповідно до матриці БКГ, положення «дійна корова» стратегічного господарського підрозділу на галузевому ринку має такі ознаки:
  337. Матриця БКГ включає такі параметри:
  338. Маркетингова стратегія охоплює рішення щодо:
  339. Розділ матриці SWOT-аналізу, у якому формуються завдання з реалізації зовнішніх можливостей за рахунок сильних сторін організації:
  340. Загальну стратегію організації здебільшого розробляють:
  341. Вибору стратегії передує:
  342. До чинників, що впливають на вибір стратегії, відносять:
  343. Процес за допомогою якого розробники стратегічного плану оцінюють потенціал організації, виявляють її сильні та слабкі сторони:
  344. Менеджмент стратегічних змін та розвитку організації включає:
  345. До основних принципів розробки стратегій відносять …
  346. Які види стратегій виділяють за рівнем розробки?
  347. Яка стратегія передбачає встановлення цілей від досягнутого та орієнтацію на зростання помірними темпами?
  348. Яка стратегія передбачає чітку орієнтацію на конкретний ринковий сегмент, який залишився поза увагою великих суб’єктів бізнесу?
  349. Базовий інструмент для розробки маркетингової стратегії підприємства, який передбачає поділ споживачів на групи за певними критеріями, в якості яких можуть виступати демографічні характеристики, рівень доходів споживачів – це …
  350. Які стратегії полягають у впровадженні нових методів і технологій виготовлення продукції; змін у технологічному рівні виробництва; забезпеченні використання нових матеріалів; підвищенні рівня стандартизації виробництва?
  351. Яка цінова стратегія базується на встановленні занижених цін для швидкого проникнення на нові для підприємства ринки?
  352. Яка стратегія ґрунтується на встановленні низьких цін на основні вироби та високих цін на супутні товари?
  353. Яка цінова стратегія застосовується підприємствами, які випускають унікальну продукцію або підприємствами-монополістами?
  354. До соціальних факторів, які впливають на розробку стратегії відносять …
  355. Вкажіть, стратегія підприємства ‒ це …
  356. Вкажіть, на якій з наведених концепцій базується стратегічне управління?
  357. Вкажіть, які є види стратегії підприємства?
  358. Вкажіть, які елементи входять до функціональних стратегій?
  359. Зазначте, до стратегій організаційного розвитку відносять …
  360. Вкажіть, на який метод стратегічного аналізу не спираються методи комплексної оцінки стратегічної позиції?
  361. Вкажіть, з урахуванням яких показників застосовується матриця І. Ансоффа при виборі можливих стратегій підприємства?
  362. Визначте, які з наведених особливостей характеризують ринкову концепцію управління організацією?
  363. Вкажіть, «SPACE»-аналіз використовується …
  364. Вкажіть, підрозділ підприємства, який володіє значним статусом самостійності: самостійно планує свою діяльність, розробляє власну конкурентну стратегію, має визначений сегмент ринку, відповідає за розробку стратегічних позицій підприємства у ньому, тобто має власні можливості майбутнього зростання виробництва та рентабельності, має своїх конкурентів, свого керівника, який персонально відповідає за результати діяльності називається …
  365.