Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 017 Фізична культура і спорт / Фізична активність різних груп населення

Розробники:
Дата генерації: 08.08.2024

    Тема :: Методологія та організація наукових досліджень у фізичному вихованні та спорті

  1. Надання завідомо неправдивої інформації стосовно власної наукової, творчої діяльності чи організації освітньої процесу, називається
  2. Використання без відповідного дозволу зовнішніх джерел інформації під час оцінювання результатів навчання, називається
  3. Фальсифікація результатів досліджень, посилань, або будь-яких інших даних, що стосуються освітнього процесу, називається
  4. Опублікування, повністю або частково, чужого твору під іменем особи, яка не є автором цього твору, називається
  5. Відтворення без посилання на джерело інформації власних раніше опублікованих текстів, називається
  6. Логічним завершенням кваліфікаційної роботи, що відповідає меті, завданням, змісту, відображають головні наукові результати отримані студентом особисто є
  7. Мета дослідження відображає
  8. Актуальність дослідження відображає
  9. Практичне значення роботи відображає
  10. Оприлюднення результатів дослідження на конференціях, у публікаціях, авторських свідоцтвах, патентах, відображає
  11. Впровадження результатів досліджень у навчальному процесі, публікаціях, практичній діяльності студентів, фахівців, відображає
  12. Розкриття головної наукової концепції автора, наукове пояснення його досліджень у новому якісному й кількісному аспектах, відображає
  13. Метод пізнання, згідно з яким на основі висновків про часткове роблять висновки про загальне
  14. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  15. Метод наукового дослідження, який полягає в мисленому виокремленні суттєвих ознак, аспектів, відношень предмета, процесу, явища
  16. Які з названих нижче методів не належать до методів емпіричного дослідження
  17. Який метод дослідження зайвий у перерахованій групі
  18. Метод визначення різноманітних об’єктів шляхом відображення їхньої структури у символах
  19. Метод пізнання дійсності, за допомогою якого встановлюються спільні та відмінні параметри між процесами, явищами, об’єктами
  20. Метод пізнання дійсності, який грунтується на перенесенні однієї або кількох характеристик із відомого явища на невідоме
  21. Метод пізнання, який грунтується на висновках від загального до часткового
  22. Який з нижче названих методів не належить до методів теоретичного рівня пізнання
  23. Експеримент, який передбачає розробку нового в науці та практиці педагогічного положення відповідно до висунутої оригінальної гіпотези
  24. Метод одержання інформації шляхом письмових відповідей респондетів на систему стандартизованих запитань
  25. Яка з вимог, яка ставиться до тестів, відображає можливість повністю відтворювати результати тесту під час його повторення через деякий час та в однакових умовах
  26. Стандартизовані за змістом, формою та умовами виконання рухові дії, які застосовуються для визначення фізичного стану людини
  27. Метод дістання інформації шляхом усних відповідей респондентів на систему запитань дослідника
  28. Експеримент, який передбачає перевірку вже наявних знань про той або інший факт, явище
  29. Експеримент, який характеризується строгою регламентацією умов, що дає змогу максимально ізолювати учасників дослідження від впливу навколишнього середовища
  30. Експеримент, який характеризується настільки незначними змінами звичних умов навчання, що вони можуть бути непомічені його учасниками
  31. Вибір методу дослідження залежить від
  32. Мисленне або практичне розчленування цілого на частини це
  33. Наукове дослідження починається
  34. Як співвідносяться об’єкт і предмет дослідження
  35. Вибір теми дослідження визначається
  36. Формулювання мети дослідження відповідає на питання
  37. Завдання являють собою етапи роботи
  38. Інтуїтивне пояснення явища, процесу без проміжної аргументації, без усвідомлення всієї сукупності звʼязків, на основі яких робиться висновок, що базується на наявних знаннях, називають
  39. Наукове припущення, висунуте для пояснення будь-яких явищ, процесів або причин, які зумовлюють певний наслідок, називають
  40. Внутрішній суттєвий звʼязок явищ, що зумовлює їх закономірний розвиток, називають
  41. Думку, в якій за допомогою звʼязку понять стверджується або заперечується будь-що, називають
  42. Розумову операцію, за допомогою якої з певної кількості заданих суджень виводиться інше судження, яке певним чином повʼязане з вихідним, називають
  43. Система поглядів, теоретичних положень, основних думок щодо обʼєкта дослідження, які об'єднані певною головною ідеєю, має назву
  44. Визначення змісту, суті, смислу того, про що йде мова, має назву
  45. Правило, що виникло в результаті обʼєктивно осмисленого досвіду, найабстрактніше визначення ідеї, називають
  46. Поняття, яке увійшло до наукового обігу і позначається одним словом або сукупністю слів, називається
  47. Розкриття змісту поняття, терміна називають
  48. Процес або явище, що породжують проблемну ситуацію і обрані для вивчення, те, на що спрямована пізнавальна діяльність дослідника, називається
  49. Теоретичне відтворення об'єктивної дійсності, тих суттєвих звʼязків та відношень, які підлягають безпосередньому вивченню в роботі, є головними, визначальними для конкретного дослідження, це досліджувані з певною метою властивості, називається
  50. Кінцевий результат, на досягнення якого спрямоване дослідження, який узгоджуватися з назвою роботи та висновками і містить не тільки очікувані результати, а й вказує, на яких наукових передумовах базується дослідження, чим і як досягається, називається
  51.  

    Тема :: Прогнозування та моделювання у спорті

  52. Моделювання за допомогою шкал регресії дає змогу подолати основний недолік методики сигмальних відхилень
  53. Метод моделювання за допомогою сигмальних відхилень це параметричний показник, який характеризує
  54. Математичні моделі будуються як логічні схеми і відображаються у вигляді
  55. Сутність процентильного методу моделювання полягає у
  56. Процентильний метод моделювання є
  57. Метод моделювання як метод наукового пізнання є
  58. Для розробки модельних характеристик сильних спортсменів, а також інтегральної моделі сильних спортсменів використовують
  59. Оцінювання точності прогнозів здійснюють за допомогою коефіцієнта апроксимації, який позначається, як
  60. На практиці для екстраполяції тенденції найчастіше використовують такі математичні функції
  61. Метод найменших квадратів це
  62. Тренд описує
  63. Послідовність дій при методах екстраполяції
  64. Для згладжування відхилення рівнів вихідного ряду під час прогнозування використовують
  65. Метод парних порівнянь передбачає
  66. Важливим методичним принципом прогнозування за допомогою методу екстраполяції є
  67. Суть методу простого ранжирування полягає в тому, що
  68. Суть методу задання вагових коефіцієнтів полягає
  69. Інверсна верифікація прогнозів це
  70. Консекветна верифікація прогнозів це
  71. Метод простого ранжирування відноситься до
  72. Оберіть чотири основних методи експертних оцінок
  73. За часом прогнозованої події прогнози є
  74. Процедуру визначення достовірності прогнозу називають
  75. Для оцінки ефективності й надійності прогнозу використовують два шляхи
  76. Апріорна перевірка надійності прогнозів передбачає
  77. Апостеріорна перевірка надійності прогнозів передбачає
  78. Пряма верифікація прогнозів це
  79. Непряма верифікація прогнозів це
  80. Спортивне прогнозування класифікують за ознакою складності
  81. Спортивне прогнозування класифікують за характером розвитку в часі
  82. Спортивне прогнозування класифікують за інформаційною забезпеченістю
  83. Спортивне прогнозування класифікують за детермінованістю
  84. Прогнозування має три стадії
  85. Французькому філософу Оѓюсту Конту належить вислів
  86. Одним із принципів прогнозування є
  87. Важливим принципом наукового передбачення є
  88. Система передбачення проходить три стадії
  89. Спортивне прогнозування це
  90. Спортивне прогнозування класифікують за масштабністю
  91. Спортивне прогнозування класифікують за природою об’єкта
  92. Основні етапи прогнозування
  93. Методологія спортивного передбачення базується на
  94. Інтуїтивне передбачення слугує основою для
  95. Інтуїція тренера це
  96. Для прогнозування широко застосовують методи
  97. Метод експертних оцінок ґрунтується на
  98. Суть методу екстраполяції полягає
  99. За формою моделі бувають
  100. Об’єктом прогнозування можуть бути
  101. Мета прогнозування полягає
  102. Прогнозування - вид пізнавальної діяльності людини, спрямований на
  103.  

    Тема :: Тренувальний процес та методи його оптимізації

  104. Нижче якої температури наступає гіпотермія?
  105. Шкірна вазоконстрикція – це
  106. У скільки разів може збільшитись ізоляційна здатність шкіри в умовах низьких температур
  107. У розвитку адаптації до високої температури вирішальне значення має
  108. Припинення тренувань або використання низьких навантажень, які не здатні забезпечити підтримку досягнутого рівня пристосувальних змін, приводять до
  109. Реакції першого ряду виникають
  110. До успадкованих реакцій належать
  111. Відповідь організму на одноразову дію тренувального навантаження, що виражається у «аварійному пристосуванні внутрішнього середовища – це
  112. Поняття «стрес» ввів у 1946 році
  113. Негайна мобілізація захисних ресурсів організму і одночасне пригнічення тих функцій, які для виживання організму в умовах дії стресового чинника мають менше значення виникає на стадії
  114. Стан загального напруження організму, який виникає під впливом сильного подразника – це
  115. Тренування в горах сприяє підвищенню
  116. Під час гострої адаптації в горах виникає
  117. При підйомі на 1000м ультрафіолетове випромінювання збільшується на
  118. На висоті 2000-2500м максимальне споживання кисню знижується на
  119. При підйомі в горах з кожними 300 м температура повітря знижується на
  120. Середньогір’я розташоване на висоті
  121. Документ, який визначає проведення конкретних змагань, їх правове оформлення
  122. Центральний елемент, який визначає усю систему організації, методики і підготовки спортсменів для результативної змагальної діяльності – це
  123. Цілеспрямовані способи використання технічних прийомів у тактичних діях для вирішення змагальних завдань з врахуванням правил змагань та тумов середовища – це
  124. Один з напрямків сучасної системи підготовки спортсменів
  125. Одна з вагомих причин зайвої напруженості м’язів
  126. Процес пристосування однієї людини упродовж життя до різних факторів зовнішнього середовища
  127. Патологічний стан організму, при якому температура тіла падає нижче необхідної для підтримки нормального обміну речовин і функцій організму- це
  128. Оптимальна температура повітря для повноцінної життєдіяльності людини
  129. За характером фізичні навантаження бувають
  130. Обсяг виконаних вправ у процесі підготовки спортсменів до змагань – це
  131. Вправи, що включають елементи змагальних дій, їх варіанти, а також дії, що подібні з ними за формою і характером прояву здібностей – це
  132. Навантаження, яке обмежується певним місцем впливу і задіює до роботи 1/3 усіх м’язів – це
  133. Кількісна міра тренувального впливу – це
  134. «Зовнішнє» навантаження характеризується наступними показниками
  135. «Внутрішнє» навантаження характеризується наступними показниками
  136. Кількість виконаних рухів за одиницю часу – це
  137. Аеробна розвиваюча зона навантаження характеризується
  138. Робота в анаеробній алактатній зоні не перевищує
  139. Для контролю навантаження в спортивних іграх реєструються:
  140. Інтенсивність, коли поглинання кисню повністю задовольняє потреби організму:
  141. Інтервали відпочинку, під час яких вправи виконуються повторно в момент, коли працездатність ще не відновилася, але уже близька до робочого рівня
  142. Під час розвитку спеціальної витривалості використовуються
  143. Робота в якій зоні може виконуватися від кількох хвилин до кількох годин і удосконалює загальну витривалість
  144. Найшвидший шлях ресинтезу АТФ – це
  145. Аеробні окисні процеси мають назву
  146. Тривалість роботи в зоні великої потужності
  147. Основним механізмом енергозабезпечення організму під час бігу на 100м є
  148. Зміцнення слабких місць в підготовленості спортсмена – це одне з завдань
  149. Стан організму, який виникає внаслідок тривалої і напруженої діяльності
  150. Для розвитку швидкості у всіх видах спорту використовують
  151. Для розвитку координації використовують
  152. Сукупність стійких функціональних порушень, що виникають в результаті багаторазового повторення втоми – це
  153. Процес, що протікає як реакція на втому і спрямований на відновлення працездатності – це
  154.  

    Тема :: Фізичне виховання у закладах фахової передвищої та вищої освіти

  155. У передекзаменаційний період особливостями процесу фізичного виховання студентів є
  156. Тривалість окремих частин практичного заняття з фізичного виховання та обсяг навантаження:
  157. Для аеробної розминки у підготовчій частині занять найкраще використовувати:
  158. Залік з фізичного виховання виставляється з урахуванням:
  159. Темпом руху, підбором фізичних вправ, визначенням вихідних положень, кількістю повторень вправи, ступінню м’язового напруження регулюється:
  160. Академічні навчальні заняття передбачаються в навчальних планах усіх ЗВО на 1-2 років навчання, у відповідності до навчальної програми «Фізичне виховання» в обсязі:
  161. Основним нормативним документом, що регламентує зміст, організацію та методику проведення фізичного виховання у закладах фахової передвищої та вищої освіти є:
  162. Студенти, які за станом здоров’я віднесені до основної і підготовчої медичних груп та розподіляються у навчальні групи загальної фізичної підготовки, зараховуються до:
  163. Основною організаційною формою фізичного виховання, що включає практичну та теоретичну підготовку студентів у галузі фізичної культури і спорту є:
  164. Студенти, які мають відхилення у стані здоров’я сталого або тимчасового характеру та потребують обмеження фізичних навантажень зараховуються до:
  165. Недопустимою втомою організму студентів спеціального навчального відділення вважається така, при якій виражені наступні ознаки:
  166. Для проведення практичних занять з освітнього компонента «Фізичне виховання» студентів розподіляють у навчальні відділення:
  167. Моторна щільність занять з фізичного виховання для студентів основного навчального відділення вважається нормальною, яка складає (відсотків від загальної щільності заняття):
  168. Вищі навчальні заклади з ІІІ-ІV рівня акредитації навчаються за програмою „Фізичне виховання”, яку затверджено МОН у:
  169. Принцип вікової і загальноосвітньої адекватності напрямків фізичного виховання відноситься до:
  170. Мінімальний обсяг рухової активності студентів становить (годин на тиждень):
  171. Специфічна рухова активність людини, що здійснюється переважно в умовах офіційних змагань на межі психічних і фізичних сил людини, кінцевою метою якої є встановлення суспільно значущих та особистих результатів – це:
  172. Для занять у спеціальному відділенні високою вважається моторна щільність (відсотків від загальної щільності заняття):
  173. Зміст практичних навчальних занять з фізичного виховання визначається:
  174. Принцип побудови тренувального мезоцикла у спортивному відділенні наступний:
  175. Для студентів-початківців і спортсменів низьких розрядів у підготовчому періоді рекомендується проводити тренувальних занять в тиждень:
  176. Професійна фізична підготовка студентів спрямована на:
  177. Навчальний матеріал програми «Фізичне виховання» диференціюється за наступними ознаками:
  178. Базовий компонент навчальної програми для ЗВО України „Фізичне виховання” складається:
  179. Тривалість окремих частин практичного заняття з фізичного виховання:
  180. Модифікація навчальних програм до вимог, що висуваються Болонською конвенцією передбачає кредитно-модульну систему організації навчального процесу – це:
  181. Курс фізичного виховання складається з окремих модулів. Модуль – це:
  182. Виконання програмових нормативних тестів і контроль оцінки фізичної підготовленості є обов’язковими для студентів і проводиться:
  183. Згідно навчальної програми «Фізичне виховання» студенти складають такі види випробувань:
  184. Експрес-оцінку рівня соматичного здоров'я студентів визначають за методикою:
  185.  

    Тема :: Фізична рекреація

  186. Від якого фактору у більшій мірі залежить втома
  187. Скільки калорій необхідно спалювати за одне заняття для отримання оздоровчого ефекту
  188. Яке навантаження можна отримати під час гри у теніс з інструктором, що подає м’яч під праву руку; тривалість заняття – 30-40 хв з перервами через кожні 10-12 хв
  189. Яке навантаження може бути отримано під час гри у волейбол, без блокуючих та нападаючих стрибків; допускається гра двох-трьох партій з перервами після кожних 5-7 хв
  190. Як називається режим тренувальних занять бігом для початківців (ЧСС 130-140 уд. за хв.)
  191. Як називається режим тренувальних занять бігом для добре підготовлених бігунів (ЧСС 144-156 уд. за хв.)
  192. Який рівень фізичного стану характеризують такі показники: фізична працездатність та підготовленість нижче норми на 10-30%, функціональні показники відповідають нормативним, ризик розвитку серцево-судинних захворювань мінімальний
  193. Метою якого виду контролю є оцінка стану та рівня здоров’я для визначення раціональних засобів оздоровлення
  194. Яке твердження не є характеристикою аеробних вправ
  195. Як називається найвища ЧСС, яку можна допустити при проведенні оздоровчих тренувальних занять
  196. При показниках ЧСС 100-120 уд/хв на заняттях аеробного режиму рівень навантаження є
  197. Якщо рівень фізичного стану осіб, які займаються, низький або нижчий за середній, рекомендується час заняття розподіляти таким чином
  198. Яка оптимальна частота занять на тиждень є ефективним чинником їх оздоровчо-рекреаційного впливу
  199. У яких межах лежить зона інтенсивності тренувального навантаження, яка викликає оптимальний оздоровчий ефект
  200. Для продовження тривалості життя і підвищення його якості мінімальний рівень рухової активності дорослого населення повинен забезпечувати витрати енергії в межах
  201. Максимально допустима ЧСС в оздоровчому тренуванні осіб після 60-ти років не повинна перевищувати
  202. Яка норма рухової активності для дітей 7-10 років
  203. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном
  204. Як називається результат взаємодії різних аспектів діяльності людини (сили, швидкості, координації, спритності та витривалості), адаптаційних здібностей організму і його функціональних можливостей, які забезпечують успішну реалізацію рухових завдань
  205. Як називається рівень нормування рухової активності дітей і підлітків, який складається зі щоденної ранкової гімнастики, гартувальних процедур і прогулянки перед сном, а також передбачає щоденний 30-60 хвилинний активний відпочинок із фізичними вправами на повітрі
  206. Який вік людини окреслюється на підставі реального стану органів і систем організму людини щодо прийнятих вікових норм
  207. Фізична рекреація є складовою
  208. Виконання різноманітних вправ на обмеженій площі опори, на підвищеній (відносно підлоги) опорі, на рухомій опорі – це
  209. Як називається стан організму, зумовлений недостатньою руховою активністю
  210. Регламентоване за інтенсивністю фізичне навантаження, що повністю задовольняє біологічну потребу в рухах, відповідає функціональним можливостям організму та враховує спеціальність і специфіку професійної діяльності й таким чином сприяє вихованню здорового способу життя та зміцненню здоров’я - це
  211. Фізичні вправи субмаксимальної потужності - це
  212. Як називається потреба людини в русі
  213. Виконання рухових дій, що вимагають прояву значних зусиль за якомога коротший час - це
  214. Яка функція є головною функцією фізичної рекреації
  215. Основними характеристиками рухової активності є
  216. Як називається результат фізичної підготовки, що досягається при тренуванні рухових навичок і підвищенні рівня працездатності організму, які потрібні для засвоєння та виконання людиною визначеного виду діяльності
  217. Які тести є об’єктивними показниками стану здоров’я і розвитку, що відносно швидко реагують на зміни різних величин показників, що виражають пропорції тіла
  218. Фізичні вправи великої потужності – це
  219. Багаторазова зміна швидкості пересування або величини зусиль, ритму, темпу чи амплітуди рухів є характерною ознакою
  220. Короткочасне виконання відносно простих за координацією вправ зі субмаксимальною чи максимальною швидкістю, імпульсивністю - це
  221. Комплекс заходів, спрямованих на вдосконалення процесів відновлення працездатності після фізичної і розумової роботи, організація активного відпочинку людей з використанням фізичних вправ, отримання задоволення від цього процесу – це
  222. Яке з тверджень є однією з основних ознак рекреації
  223. Як поділяється рекреаційна діяльність за правовим статусом
  224. Рекреаційно-оздоровчі заняття включають:
  225. Яке значення занять фізичною рекреацією відображає твердження «сприяє фізичному, інтелектуальному, моральному, творчому розвитку особистості»
  226.  

    Тема :: Адаптивна фізична культура

  227. Яке здоров’я визначають наступні чинники: індивідуальні особливості анатомічної будови тіла, фізіологічні функції організму в різних умовах спокою, руху, довкілля, генетичної спадщини, рівні фізичного розвитку органів і систем організму
  228. Основною метою чого є подолання психологічних комплексів неповноцінності (невпевненості у своїх силах, недостатньої самоповаги); формування потреби у значних напругах як необхідних умовах саморозвитку і самовдосконалення; профілактика станів фрустрації, депресії; створення у інвалідів і осіб з відхиленнями стану здоров'я відчуття повноцінного життя
  229. Компонент (вид) адаптивної фізичної культури, що дозволяє задовольнити потреби людини з відхиленнями стану здоров'я (включаючи інваліда) у відпочинку, розвагах, цікавому проведенні дозвілля, зміні виду діяльності, в спілкуванні – це:
  230. Оптимальне співвідношення задіяних лікувальних і педагогічних засобів, що забезпечують реалізацію фізичного, інтелектуального, емоційно-психічного потенціалу спортсмена-інваліда та задовольняють естетичні, етичні, духовні потреби, прагнення до фізичного вдосконалення, властиве для:
  231. На формування у інвалідів (особливо талановитої молоді) високої спортивної майстерності і досягнення ними якнайкращих результатів у різних видах спорту у змаганнях з іншими людьми, які мають аналогічні проблеми зі здоров'ям, спрямовано зміст:
  232. Компонент (вид) адаптивної фізичної культури, що задовольняє потреби особи в самоактуалізації, в максимально можливій самореалізації своїх здібностей, зіставленні їх із здібностями інших людей; потреби в комунікативній діяльності і соціалізації – це:
  233. Як називається двосторонній процес взаємного зближення, двох соціальних суб'єктів – осіб з відхиленнями стану здоров'я і інвалідів, які прагнуть до входження у спільність людей, що нормально розвиваються, та самих цих людей, які повинні створити сприятливі умови для такого входження
  234. Хто є об'єктом пізнання і перетворення, суб'єктом самовдосконалення в адаптивній фізичній культурі
  235. Основними в АФВ є принципи:
  236. Кінцевою метою адаптивного фізичного виховання є:
  237. Що виступає об’єктами професійної діяльності фахівця з адаптивної фізичної культури
  238. Хто був ініціатором проведення перших Олімпійських ігор глухих
  239. У якому році були проведенні перші міжнародні спортивні ігри Спеціальних Олімпіад
  240. Спортсмени з якими ушкодженнями можуть приймати участь у Дефлімпійських іграх
  241. Національний комітет спорту інвалідів в Україні – це:
  242. Коли проводяться сучасні літні та зимові Дефлімпійські ігри
  243. Хто очолює Національний комітет спорту інвалідів в Україні?
  244. Скільки регіональних центрів інвалідного спорту входить до розгалуженої інфраструктури системи “Інваспорт”
  245. Спортсмени з якими ушкодженнями можуть приймати участь у Всесвітніх іграх під назвою “Спеціальна Олімпіада”
  246. Яку назву мають Всесвітні ігри глухих
  247. Спортсмени з якими ушкодженнями можуть приймати участь у Паралімпійських іграх
  248. Хто був ініціатором проведення перших міжнародних спортивних ігор Спеціальних Олімпіад
  249. Коли проходили перші Олімпійські ігри глухих
  250. В якій країні було проведено перші Сток-Мандевільські ігри
  251. Визначіть основне завдання етапного контролю:
  252. У якому місті у 2003 році були проведені перші літні всесвітні спеціальні олімпійські змагання, які вперше проходили поза територією США
  253. Специфічним засобом АФК при ушкодженні спинного мозку є суспензійна терапія, що собою являє:
  254. У якому році по всій Америці почали організовувати сотні приватних організацій, які відкривали літні табори зі спортивною програмою для осіб з порушеннями інтелекту, а ці програми фінансувалися зі спеціально створеної фундації «Фандейшн Кеннеді»
  255. Хто був засновником і першим Президентом Всесвітнього спортивного комітету глухих
  256. Коли відбулися паралімпійські ігри в Сіднеї (Австралія)?
  257. У якому місті 21 вересня 1989 року пройшла Перша Генеральна асамблея міжнародних спортивних організацій інвалідів, рішенням якої був створений Паралімпійській комітет
  258. Мета адаптивного фізичного виховання при порушеннях опорно-рухового апарату – це:
  259. Предметом діяльності фахівця з адаптивної фізичної культури є:
  260. Поняття «Паралімпійські ігри» вперше було вжито стосовно Олімпійських ігор інвалідів у місті:
  261. Чим обов’язково зумовлюються вимоги до професійної підготовленості і особистості фахівця з адаптивної фізичної культури
  262. З яких трьох блоків складається управлінська система у галузі адаптивної фізичної культури
  263. Дія управлінської системи на стан структурних елементів керованої системи з метою зміни її функції відповідно до поставленої мети у галузі адаптивної фізичної культури – це:
  264. Хто надає пропозиції керівництву установи щодо підвищення кваліфікації у галузі адаптивної фізичної культури тренерів-викладачів і інструкторів-методистів з адаптивної фізичної культури, інших фахівців установи
  265. Наслідком чого є зменшення маси тіла, судинного русла, рецепторних полів, важкі захворювання опорно-рухового апарату, гіпокінезія і стрес
  266. Що призводить до порушення рухового стереотипу, функції опори і ходьби, координації рухів
  267.  

    Тема :: Професійна діяльність фахівців у галузі фізичної культури і спорту

  268. У тренувальному процесі для досягнення максимальних результатів використовують різні види підготовки. Якого виду підготовки із перерахованих не існує:
  269. Який вид діяльності не виконує тренер-викладач з виду спорту:
  270. Функціональні обов'язки тренера є дуже різноманітними. Вони зводяться до вирішення комплексу завдань. На практичному рівні їх можна звести до таких обов'язків:
  271. Нормативні документи, які визначають сферу діяльності тренера це:
  272. В якому документі України наведено професійні назви професій для сфери фізичної культури і спорту:
  273. Хто із перерахованих осіб може бути тренером–викладачем спортивної школи:
  274. Оцінювання технічної підготовленості здійснюється за показниками:
  275. Контроль тактичної підготовленості спрямований на оцінку:
  276. Методи спортивної підготовки розподіляють на:
  277. Багаторічна система підготовки спортсменів поділяється на п’ять етапів:
  278. Існують такі види педагогічного передбачення:
  279. Передбачення це випереджувальне відображення дійсності і майбутнього. Методами спортивного передбачення є:
  280. До психологічних складових педагогічної творчості тренера відносять:
  281. Існують різні види конфліктів. Оскільки конфлікт завжди припускає участь сторін, то найбільш фундаментальною у спорті є класифікація конфліктів за кількістю сторін, які беруть у ньому участь:
  282. Найбільш повно особа тренера, як керівника, визначається стилем його керівництва. Серед основних стилів виділяють наступні:
  283. Професійна майстерність тренера опирається на розвинуті професійно-педагогічні здібності, серед яких виділяють наступні:
  284. З точки зору професійної підготовленості, тренерська діяльність може проявлятися в таких модельних характеристиках спеціаліста:
  285. Серед численних функцій тренера виділяють три їх групи, що розподілені за важливістю у практичній роботі:
  286. Творчість це діяльність, яка породжує щось якісно нове неповторне й оригінальне. Виділяють такі особливості творчої особистості спортивного педагога:
  287. У динаміці конфлікту виділять чотири основні стадії:
  288. Типи конфліктів розглядають виходячи із певних критеріїв. Узагальнюючи усі можливі причини конфліктів можна виділити основні їх типи:
  289. Структура педагогічного спілкування включає такі сторони:
  290. Розрізняють такі види адаптації спортивного педагога:
  291. Що означає поняття «багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів тренера зі спортсменами, їх батьками, колегами спрямований на оптимізацію діяльності і відносин»
  292. У процесі навчання й виховання виділяють наступні етапи:
  293. До професійних деформацій спортивного педагога відносять:
  294. Синдром «професійного вигорання» має три фази:
  295. Психологічний супровід професійного становлення це:
  296. У чому полягає основна відмінність педагогічної етики від педагогічного такту:
  297. Сукупність педагогічних знань, що виявляються у гармонійній єдності внутрішнього змісту діяльності педагога-тренера і його зовнішньої виразності це:
  298. Зміст педагогічної моралі виражається в сукупності певних норм:
  299. Яке із перерахованих тверджень відповідає поняттю педагогічний такт:
  300. Система поглядів і суджень, що виражають певні вимоги до поведінки тренера-викладача відповідає поняттю:
  301. Яке із наведених тверджень відповідає поняттю «авторитет тренера»
  302. Загальна педагогічна культура тренера включає такі поняття:
  303. Концепція структури особистості (за К.К. Платоновим), передбачає використання «Карти особистості» для дослідження індивідуальної психологічної структури особистості і включає визначення таких показників:
  304. Педагогічна культура тренера є головною складовою його діяльності і ґрунтується на певних визначених елементах:
  305. Оберіть правильне поняття педагогічної майстерності:
  306. Структура педагогічних умінь містить наступні уміння:
  307. У процесі сценічного і педагогічного спілкування К.К. Станіславський виділив таку кількість стадій:
  308. В системі професійної підготовки тренера існують такі етапи контролю:
  309. Серед запропонованих варіантів визначте види педагогічної саморегуляції:
  310. Свідома і цілеспрямована діяльність людини із удосконалення своєї особистості це:
  311. Етапи і методи самовдосконалення включають такі поняття:
  312. Яке з перерахованих визначень характеризує саморегуляцію:
  313. Безпосереднім проявом конструктивної діяльності фахівця фізичної культури і спорту є:
  314. Пізнавальний компонент педагогічної діяльності проявляється в постійному прагненні до:
  315. До показників, які характеризують діяльність тренера відносять:
  316. До структурних елементів, що дозволяють аналізувати педагогічну систему відносять:
  317. Знаряддям праці тренера-педагога безпосередньо є такі якості його особи:
  318. Яке із перерахованих тверджень відображає поняття «педагогічна система»
  319.  

    Тема :: Сучасна система організації олімпійського, професійного та неолімпійського спорту

  320. Які види спорту із перерахованих не відносяться до олімпійських
  321. Що характеризують перераховані показники: «місто-організатор Ігор не будує спортивні об’єкти; на Іграх нестабільна програма, програма Ігор складається із офіційної та демонстративної частин; не існує зимивих Ігор»
  322. Всесвітні ігри, включаючи церемонії відкриття і закриття, а також передачі прав на проведення наступних Ігор майбутньому місту-організатору тривають:
  323. Укажіть функції професійного спорту, які належать до специфічних:
  324. До основних проблем розвитку неолімпійського спорту відносять:
  325. Основна система відбору в олімпійському спорті – це:
  326. Основною системою визначення результатів виступу національних команд на Олімпійських іграх, прийнятою більшістю національних олімпійських комітетів, але офіційно не визнаною Міжнародним олімпійським комітетом, є:
  327. Який документ у професійному спорті регулює взаємовідносини команди та спортсмена, а також визначає їх права й обов’язки
  328. Делегація, яка формується національним олімпійським комітетом і направляється для участі в Олімпійських іграх з метою представлення національних спортивних федерацій та інших організацій, – це:
  329. Найвищим керівним органом олімпійського руху сучасності є:
  330. Що із перерахованого визначає: «соціальний рух сучасної епохи, який об’єднує світову спільноту на основі взаємного визнання і співпраці, чесної та відкритої конкуренції та визнає пріоритетність людської особистості, її здібностей і досягнень без дискримінації за расовими, національними, політичними й економічними ознаками»
  331. У якому виді спортивної діяльності основним критерієм ефективності є отримання прибутку
  332. Укажіть основний правовий документ олімпійського спорту як виду діяльності:
  333. Укажіть керівні органи Міжнародного олімпійського комітету (МОК):
  334. У якому виді спортивної діяльності найвищим критерієм ефективності є здобуття золотої медалі
  335.  

    Тема :: Сучасні технології організації спорту для всіх

  336. Європейська хартія спорту для всіх у 1976 році визнала право кожної людини:
  337. За Європейською спортивною хартією 1992 року поняття „спорт” це:
  338. Релігійно-культові форми фізичного виховання у Київській Русі:
  339. Народно-побутові форми фізичного виховання у Київській Русі:
  340. Привабливість фітнес - трекерів активності полягає:
  341. Етапи організації спортивного заходу з використанням національних традицій фізичного виховання
  342. Яка форма управління фізичною культурою і спортом в Україні
  343. Контроль фізичної підготовленості як важлива функція управління спортивно-масовою роботою передбачає:
  344. В компетенцію якого міністерства входить державне управління фізичної культурою і спортом в Україні
  345. Який Закон України регулює роботу у сфері фізичної культури і спорту
  346. Одним із завдань реформування публічного адміністрування у сфері фізичної культури та спорту є:
  347. Всеукраїнський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» входить до компетенції
  348. Моніторинг в системі державного управління «Спортом для всіх» включає
  349. Здоров’я людини більш ніж на 50% визначається
  350. Центри фізичного здоров’я населення "Спорт для всіх" у своїй діяльності керується
  351. За які кошти здійснюється фінансування діяльності центрів фізичного здоров’я населення
  352. Хто може бути засновниками центрів фізичного здоров’я населення
  353. На підставі якого документу діють центри фізичного здоров’я населення
  354. Хто є суб’єктом вивчення освітнього компоненту «Сучасні технології організації спорту для всіх»
  355. Що розуміють у загальній теорії спорту для всіх під поняттям «система»
  356. Яка основна організаційна форма менеджменту в розвинених країнах у спортивному відношенні
  357. Що є предметом вивчення освітнього компоненту «Сучасні технології організації спорту для всіх»
  358. Що є об’єктом вивчення освітнього компоненту «Сучасні технології організації спорту для всіх»
  359. Хто бере на себе основну відповідальність у країнах з високим рівнем залучення населення до рухової активності за розвиток «Спорту для всіх»
  360. Аналіз світового досвіду та результатів низки наукових досліджень переконує, що ефективним напрямом підвищення рівня рухової активності різних груп населення в Україні є:
  361. Що таке Національна доктрина розвитку фізичної культури і спорту
  362. Що є метою Національної доктрини розвитку фізичної культури і спорту
  363. Основні цілі Стратегії розвитку фізичної культури і спорту до 2028 року
  364. Основна мета впровадження Стратегії розвитку фізичної культури і спорту до 2028 року
  365.