Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 6_сем_МАТЕМАТИКА_CО (Математика)_СО (Інформатика)_ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА (Залік) 21

Розробники:
Дата генерації: 06.05.2022

    Тема :: Дефініції

  1. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: COMPRISE ; COMPILE ;
  2. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: EDUCATION ; PROMOTE ;
  3. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PRESERVE ; DESERVE ;
  4. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: INHERIT ; COMPRISE ;
  5. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: MOTION ; QUOTIENT ;
  6. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: EDUCATION ; COMPILE ;
  7. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PROPERTY ; INHERIT ;
  8. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PROMOTE ; PRINCIPAL ;
  9. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: AWARD ; RESUME ;
  10. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: SOCIETY ; SCOPE ;
  11. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: INVERT ; IMPACT ;
  12. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: TO FORM ; EQUALITY ;
  13. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: DEGREE ; ANGLE ;
  14. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: POINT ; BRACKETS ;
  15. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: DOT ; VOLUME ;
  16. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: COSINE ; TANGENT ;
  17. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: MEASURE ; PARENTHESES ;
  18. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: SUPPLEMENTARY ; HYPOTENUSE ;
  19. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: REMAINDER ; QUOTIENT ;
  20. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PROBATION ; PROTRACTOR ;
  21. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: INVERT ; HUGE ;
  22. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: OBVIOUS ; NOUGHT ;
  23. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: EQUALITY ; TO STORE ;
  24. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: ERROR ; PURE ;
  25. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: IMPACT ; ATTEMPT ;
  26. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: THEORY ; MOTION ;
  27. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PRESERVE ; CONTINUE ;
  28. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: COMPLICATED ; CHALLENGE ;
  29. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: SUGGEST ; INHERIT ;
  30. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: EXTEND ; ISSUE ;
  31. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: MEASURE ; DEGREE ;
  32. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: RECOGNITION ; PROMOTE ;
  33. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: RECRUIT ; EMBRACE ;
  34. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: SOCIETY ; RESTRICT ;
  35. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: EXCHANGE ; PREDICT ;
  36. Встановіть відповідність між дефініцією та словом:

    Відповідність: PRINCIPAL ; SCOPE ;
  37. Встановіть відповідність між дефініцією та словом :

    Відповідність: RESUME ; DESERVE ;
  38.  

    Тема :: Помилка

  39. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    MEASURING THE WIDTH(1) OF A LINE(2) SEGMENT ONE MUST(3) USE A RULER(4).

  40. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE FAMOUS(1) SCHOOL OF FUNCTION(2) ANALYSIS FOUNDED(3) IN LVIV BY THE GREAT MATHEMATICIAN STEPHAN BANACH CEASED(4) TO EXIST IN 1945.

  41. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    CARL FRIDERICH GAUSS IS(1) CONSIDERED TO BE(2) THE THREE(3) GREATEST(4) MATHEMATICIAN IN THE WORLD.

  42. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    IF ALL THE DIMENSIONS OF A RECTANGULAR PRISM(1) LONG(2) WIDTH AND HEIGHT(3) ARE EQUAL THE SOLID IS CALLED(4) A CUBE.

  43. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    A TECHNOPHOBE(1) IS A PERSON WHO DON’T(2) LIKE(3) MODERN MACHINES(4) ESPECIALLY COMPUTERS.

  44. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    A MOUSE(1) IS A SMALL OBJECT WHICH(2) YOU MOVE(3) WITH YOUR BRAINS(4) TO GIVE INSTRUCTION TO A COMPUTOR.

  45. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    UKRAINIAN MATHEMATICIANS HAS(1) PUBLISHED A NUMBER OF MONOGRAPHS AND TEXTBOOKS(2) WHICH HAVE(2) BEEN INCLUDED(3) INTO THE TREASURE OF WORLD MATHEMATICAL(4) LITERATURE.

  46. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    V.LEVYTSLIY WAS(1) ELECTED MEMBER OF(2) THE ITALIAN AND GERMAN(3) MATHEMATICAL SOCIETIES IN 1990(4)

  47. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE(1) DICTIONARY OF UKRAINIAN(2) MATHEMATICAL TERMS(3) IS(4) PUBLISHED IN 1902.

  48. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    RIEMANN PROBLEM WAS(1) SUCCESSFUL(2) SOLVED(3) IN(4) 1980.

  49. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE STUDENTS   MAKE(1) RESEARCH MAINLY FOR(2) THEIR(3) GRADUATION PAPER(4).

  50. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    SCIENTISTS IN(1) OTHER BRANCHES(2) MUST BE INTERESTED OF(3) THE PROGRESS MADE IN(4) MATHEMATICS.

  51. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    KNOWLEDGE(1) OF ENGLISH WILL HELP(2) YOU TO ACQUIRE EXTRA INFORMATION ON MATHEMATICS FROM(3) THE ORIGIN(4) SOURCES.

  52. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE TOTALITY(1) OF ALL(2) CONCRETE INTERPRETATIONS IS(3) CALLED APPLY(4) MATHEMATICS.

  53. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    AT (1) PRESENT ALL BRANCHES (2) OF SCIENCE (3) DEPEND IN (4) MATHEMATICS.

  54. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    IN (1) 1929 PROFESSOR KRAVTCHUK IS (2) ELECTED REAL MEMBER (3) OF UKRAINIAN (4) ACADEMY OF SCIENCES.

  55. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    CAMMON(1) FRACTIONS MAY(2) BE PROPER, IMPROPER(3) AND MIX(4).

  56. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    ZERO(1) FIRST APPEAR(2) IN THE SECOND(3) CENTURY BC IN(4) BABYLON.

  57. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE MORE(1) YOU STUDY DURING(2) THE SEMESTER, THE LESSER(3) YOU HAVE TO STUDY THE WEEK BEFORE(4) EXAMS.

  58. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    IT WAS SO(1) INTERESTING BOOK THAT(2) HE COULDN’T(3) PUT IT DOWN(4).

  59. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    MOST THE(1) DICTIONARIES HAVE(2) INFORMATION ABOUT(3) PRONUNCIATION(4).

  60. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE LAB HAS(1) A LARGE(2) NUMBER(3) OF EQUIPMENT(4).

  61. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE RESULTS OF THE TEST SURPRISED(1) THEY(2) BECAUSE EVERYONE(3) SCORED MUCH BETTER(4) THAN EXPECTED.

  62. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    I’D RATHER(1 ) WRITING(2) THIS THAN PRINT BECAUSE(3) I DON’T PRINT WELL(4).

  63. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    YOU CAN WALKS(1) ALL ROUND(2) THE PERIMETER(3) AND ALL OVER THE AREA(4).

  64. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    TO FIND THE AREA, WE DIVIDE(1) THE LENGTH(2) BY THE WIDTH(3) AND MEASURE THE AREA IN SQUARE MEASURES(4).

  65. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    TO FIND THE PERIMETER(1) OF A QUADRILATERAL(2) WE ADD(3) THE LENGTH AND THE DEPTH(4) THEN TIMES BY 2.

  66. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE PEOPLE SOLVING(1) PRACTICAL PROBLEMS OF ARCHITECTURE(2) MUST TO (3) BE COMPETENT(4) IN GEOMETRY.

  67. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення :

    THE TASK(1) OF MATHEMATICS(2) STUDENTS IS(3) TO WORK HARDLY(4).

  68. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    PLANE FIGURE (1) ARE (2) : TRIANGLES (3), POLYGONS (4) AND CIRCLES.

  69. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    ARITHMETIC (1) IS THE ELEMENTARY BRANCH (2) OF MATHEMATICS DEALING BY (3) THE PROPERTIES OF NUMBERS AND THEIR (4) OPERATIONS

  70. Оберіть номер, якому відповідає лексична або граматична помилка в одному з підкреслених фрагментів речення:

    THE SIGNS THE(1) MOST USED IN(2) ARITHMETIC TO INDICATE OPERATIONS WITH(3) NUMBERS ARE THE PLUS, MINUS, MULTIPLICATION AND DIVISION SIGNS(4).

  71.  

    Тема :: Порядок слів

  72. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 7 ; 2 ; 6 ; 4 ; 5 ; 1 ;
  73. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 6 ; 5 ; 4 ; 3 ; 2 ; 1 ; 7 ;
  74. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 2 ; 5 ; 4 ; 3 ; 6 ;
  75. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 5 ; 3 ; 1 ; 6 ; 4 ; 2 ; 7 ;
  76. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 5 ; 2 ; 4 ; 3 ; 6 ;
  77. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 4 ; 3 ; 5 ; 1 ; 6 ; 7 ; 2 ;
  78. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 4 ; 6 ; 1 ; 2 ; 5 ;
  79. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 5 ; 6 ; 2 ; 7 ; 3 ; 4 ;
  80. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 2 ; 5 ; 6 ; 4 ; 3 ;
  81. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 3 ; 2 ; 6 ; 5 ; 4 ;
  82. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 4 ; 2 ; 3 ; 5 ; 1 ;
  83. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 1 ; 3 ; 4 ; 2 ; 6 ; 7 ; 5 ;
  84. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 6 ; 2 ; 4 ; 5 ; 1 ; 3 ;
  85. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 5 ; 1 ; 4 ; 2 ;
  86. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 6 ; 3 ; 2 ; 4 ; 5 ; 7 ; 1 ;
  87. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 2 ; 6 ; 1 ; 5 ; 4 ;
  88. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 2 ; 6 ; 5 ; 1 ; 3 ; 4 ;
  89. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 2 ; 3 ; 1 ; 5 ; 4 ;
  90. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 4 ; 5 ; 3 ; 2 ; 1 ;
  91. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 6 ; 3 ; 4 ; 1 ; 2 ; 5 ;
  92. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 4 ; 6 ; 1 ; 5 ; 2 ;
  93. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 4 ; 2 ; 3 ; 5 ; 1 ;
  94. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 2 ; 7 ; 3 ; 4 ; 1 ; 5 ; 6 ;
  95. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 3 ; 4 ; 2 ; 5 ; 1 ;
  96. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 5 ; 6 ; 3 ; 2 ; 1 ; 4 ;
  97. Встановіть відповідність між цифрою та словом, яка відповідає правильному порядку слів у реченні

    Відповідність: 4 ; 1 ; 3 ; 5 ; 7 ; 2 ; 6 ;
  98.  

    Тема :: Пропущений фрагмент

  99. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    IF YOU ADD EIGHTY TWO TO FORTY ONE, YOU GET _____.

  100. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    EIGHT TIMES SIX IS _________ AND FOUR TIMES THREE IS _________.

  101. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    A PENTAGON IS A SHAPE WITH ________ SIDES.

  102. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    A CUBE HAS ________ FACES.

  103. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    WE USE _________ TO DRAW A CIRCLE.

  104. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    FACES OF A CUBE ARE _________.

  105. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    IF YOU WANT TO DRAW A SQUARE, YOU SHOULD DRAW _______ STRAIGHT LINES WITH RIGHT ANGLES.

  106. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    IF YOU SUBTRACT FORTY SEVEN FROM NINETY THREE, YOU GET__________.

  107. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    A NUMBER DECREASED BY NINETY-TWO .

  108. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    A NUMBER ADDED TO THIRTY-SIX.

  109. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    THE QUOTIENT OF TWENTY AND A NUMBER.

  110. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    A NUMBER INCREASED BY SIXTY

  111. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    FOURTEEN TIMES A NUMBER.

  112. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    THE SUM OF A NUMBER AND EIGHTEEN .

  113. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    THE DIFFERENCE BETWEEN FIFTY AND A NUMBER

  114. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    (a+b) 2

  115. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    x 2

  116. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    [ ___ ]

  117. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    MENTAL MATHS IS TO DO WITH THE MIND

  118. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    IN MATHS WE USE WIDTH AND ITS CLOSEST MEANING IS:

  119. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    MATHEMATICS IS THE BODY OF KNOWLEDGE CENTERED ON CONCEPTS SUCH AS _______ , STRUCTURE, SPACE AND CHANGE.

  120. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    AT PRESENT NO BRANCH OF SCIENCE CAN DEVELOP _______ WITHOUT MATHEMATICS.

  121. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    THE TASK OF MATHEMATICS STUDENTS IS TO CONTRIBUTE MUCH _______ THE THEORETICAL AND PRACTICAL APPLICATION OF MATHEMATICS.

  122. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    THE STRUCTURAL PROPERTIES OF ______ OBJECTS ARE INVESTIGATED IN THE STUDY OF GROUPS.

  123. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    WHAT IS THE DIFFERENCE _______ REAL AND COMPLEX NUMBERS?

  124. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    NUMBER THEORY HOLDS TWO WIDELY-CONSIDERED ______ PROBLEMS.

  125. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    MANY _______ IN NATURE CAN BE DESCRIBED BY DYNAMICAL SYSTEMS.

  126. Оберіть правильний фрагмент, пропущений у реченні:

    AFTER GRADUATING ________ THE UNIVERSITY HE DELIVERED A COURSE OF LECTURES ON MATHEMATICS.

  127.  

    Тема :: Часова форма

  128. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    AT THE FIFTH MEETING OF THE SECTION A YOUNG UNIVERSITY GRADUATOR V.LEVYTSKYI (TO CHARGE) WITH THE TASK OF COMPOSING THE UKRAINIAN TERMINOLOGY IN PHYSICS AND MATHEMATICS.

     

    _______

  129. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THESE TESTS (TO PUBLISH) IN JUNE 2000.

     

     _______

  130. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE PROBLEM (TO SOLVE) SUCCESSFULLY NOW.

     

     _______

  131. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE RESEARCH WORK AT OUR FACULTY (TO ORGANIZE) BY OUR DEAN

     

     _______

  132. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    LEVYTSKYI IN 1920-1921 (TO DELIVER) THE COURSES ON HIGHER MATHEMATICS AND COSMOGRAPHY AT THE UKRAINIAN UNDERGROUND UNIVERSITY.

     

     _______

  133. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    CREATING SCIENTIFIC TERMINOLOGY IN THE UKRAINIAN LANGUAGE (TO BE) VERY IMPORTANT TASK AT THE BEGINNING IN THE 19TH CENTURY.

     

     _______

  134. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    AT PRESENT ABOUT 300 FULL-TIME STUDENTS (TO DO) MATHEMATICS AND MECHANICS AT THE FACULTY.

     

     _______

  135. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    USUALLY A GOOD DEAL OF ATTENTION (TO PAY) TO THE PRACTICAL TRAINING OF THE FUTURE SPECIALISTS.

     

     _______

  136. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    M.VASHENKO-ZAKHARCHENKO (TEACH) MATHEMATICS FOR NEARLY HALF A CENTURY AT KYIV UNIVERSITY.

     

     _______

  137. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    RECENTLY THE  RESEARCHES (TO PUBLISH) THE ARTICLE WHERE WE CAN FIND THE METHODS OF FUNCTIONS’ SOLVING.

     

     _______

  138. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE INDUS SCRIPT (TO BE) NOT YET DECIPHERED.

     

     _______

  139. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    A MAJOR ADVANCE (TO MAKE) BY STEVIN IN 1585 IN LA THIENDE WHEN HE INTRODUCED DECIMAL FRACTIONS.

     

     _______

  140. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    IF YOU (TO THINK) THAT MATHEMATICAL DISCOVERY IS EASY THEN HERE IS A CHALLENGE.

     

     _______

  141. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE MAIN IDEAS WHICH UNDERPIN THE CALCULUS (TO DEVELOP) LONG AGO

     

     _______

  142. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    FOR MEASURING VERY SMALL ANGLES, THE DEGREE (TO DIVIDE) INTO 60 EQUAL PARTS, CALLED MINUTES.

     

     _______

  143. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE SIZE OF ANY ANGLE MAY (TO MEASURE) BY USING AN INSTRUMENT CALLED A PROTRACTOR.

     

     _______

  144. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    A RECTANGULAR PRISM IS A GEOMETRIC FIGURE WHICH (TO HAVE) SIX SIDES.

     

     _______

  145. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    IN RECENT YEARS MUCH (TO DO) TO CLARIFY THIS COMPLICATED PROBLEM.

     

     _______

  146. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    SCIENTIFIC INFORMATION (TO GROW) AT A VERY HIGH RATE NOWADAYS.

     

     _______

  147. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    A SET IS USUALLY (TO REPRESENT) BY A CAPITAL LETTER.

     

     _______

  148. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE DEPARTMENT OF THEORETICAL AND APPLIED STATISTICS (TO TRAIN) SPECIALISTS IN APPLIED STATISTICS.

     

     _______

  149. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    WHILE HE (TO MEASURE) THAT OBJECT, HIS FRIEND WAS WRITING THE CONCLUSION.

     

     _______

  150. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE TEAM OF SCIENTISTS (TO CARRY) THE EXPERIMENTS BEFORE THE LABORATORY WAS CLOSED.

     

    _______

  151. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THE STUDENTS (TO PASS) EXAMS BEFORE THE TUTOR CAME.

     

     _______

  152. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    ALEX (TO WRITE) A COMPOSITION BY 6 O’CLOCK.

     

     _______

  153. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    I HOPE THEY (DISCUSS) THIS PROBLEM BY 2 P.M. TOMORROW.

     

     _______

  154. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    BASIL (TO DO) ALL RESEARCH WORK LONG AGO.

     

     _______

  155. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THIS SCIENTIST (TO GIVE) AN AWARD TOMORROW.

     

     _______

  156. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    THESE EQUATIONS (TO USE) AS A RULE IN ALGEBRA LOGIC.

     

     _______

  157. Впишіть дієслово, що в дужках, у правильній часовій формі (всі літери малі)

    MORE THAN 75 THOUSAND ITEMS (TO ADD) TO THE MATHEMATICAL REVIEW DATABASE EACH YEAR.

     

     _______

  158.