Оберіть правильні відповіді:
ОБЕРІТЬ ВЧЕНИХ, ЯКІ ПРОПОНУЮТЬ УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ СИСТЕМАМИ:
М. М.Ковальчук
Л. А. Кабаніна
Н. П. Толстолуцький
В. О. Михайлов
Оберіть правильні відповіді:
УМОВИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ СИСТЕМАМИ ТАКІ:
інновації в системі управління
удосконалення посадових обов’язків кожного педагога
організація роботи усіх структур в режимі розвитку
створення банку інформації
стратегічне планування
авторитарний стиль управління
залучення батьків до управління
Оберіть правильні відповіді:
АТЕСТАЦІЙНІ КОМІСІЇ УСІХ РІВНІВ СТВОРЮЮТЬСЯ У СКЛАДІ…
голови
секретаря
начальника
заступника голови
Оберіть правильні відповіді:
ТИПИ АТЕСТАЦІЇ:
основні
чергові
позачергові
періодичні
Оберіть правильні відповіді:
ГОЛОВНОЮ МЕТОЮ ВНУТРІШНЬО ШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ Є:
підвищення ефективності підприємницької діяльності
підвищення ефективності господарської діяльності
забезпечення захисту інтересів підприємства і його власників від зловживань, раціонального управління
забезпечення захисту майна власників
Оберіть правильну відповідь:
ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ:
базовий, типовий плани та навчальні програми школи
базовий, перспективний плани та навчальні програми
річний, поточний плани та навчальні програми
календарний та річний план
Оберіть правильну відповідь:
ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ОСВІТНЬОГО МОНІТОРИНГУ Є:
визначення механізмів поточного та перспективного регулювання стану освітньої системи
розгляд питання вдосконалення й методичного забезпечення навчально-виховного процесу
організація підвищення кваліфікації учителів, розвиток їхньої ініціативності та творчості
забезпечення ефективної позашкільної виховної роботи
Оберіть правильні відповіді:
ОСНОВНІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
консультації, виставки, шкільні конференції
стажування, екскурсії, міжрайонні методичні об’єднання
індивідуальна самоосвітня робота, участь у методоб’єднаннях, семінарах, конференціях, педагогічних читаннях
курси підвищення кваліфікації
Оберіть правильну відповідь:
МЕТОЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ Є:
раціональне й ефективне вирішення актуальних питань навчально-виховного процесу
забезпечення навчання, виховання й розвитку особистості учня
створення умов, необхідних для ефективного досягнення цілей навчання і виховання та розвитку школярів.
контроль за діяльністю адміністрації школи
Оберіть правильну відповідь:
АДМІНІСТРАТИВНО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ НАКАЗИ ВИДАЮТЬСЯ ЩОДО:
контролю і корекції навчальних досягнень учнів
впровадження ефективних технологій у навчально-виховний процес
організації науково-методичної роботи в школі
проведення позашкільної виховної роботи
Оберіть правильну відповідь:
ЗА ХАРАКТЕРОМ І ЗМІСТОМ УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ ПОДІЛЯЮТЬСЯ НА:
стратегічні, тактичні, оперативні
творчі, аналогічні, автоматичні
колегіальні, одноосібні
технічні, часткові
Оберіть правильну відповідь:
ПОСАДОВИМ ОБОВ’ЯЗКОМ ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА ШКОЛИ З ВИХОВНОЇ РОБОТИ Є:
організація вивчення соціально-педагогічних умов діяльності школи
відповідальність за один із напрямів учнівського самоврядування
створення необхідних умов для участі учнів у позакласній та позашкільній роботі, проведення виховної роботи.
організація та проведення виховних заходів
Оберіть правильну відповідь:
ВИЩИМ КОЛЕГІАЛЬНИМ ОРГАНОМ САМОВРЯДУВАННЯ У ЗНЗ Є:
педагогічна рада
рада загально-освітнього навчального закладу
загальні збори (конференція) колективу
піклувальна рада
Оберіть правильну відповідь:
УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПОВИННО МАТИ:
системний характер
цільовий характер
фрагментарний
локальний
Оберіть правильну відповідь:
МЕНЕДЖМЕНТ ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ Є СКЛАДОВОЮ:
шкільного менеджменту
педагогічного менеджменту
дидактичного менеджменту
загального менеджменту
Оберіть правильну відповідь:
ОСНОВНІ СТИЛІ КЕРІВНИЦТВА:
господарський, демократичний
християнський, мусульманський
ліберальний, лідерський
авторитарний, демократичний, ліберальний
Оберіть правильну відповідь:
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ МАЄ ПРАВО ВИДАВАТИ ТАКА ДЕРЖАВНА ІНСТИТУЦІЯ, ЯК:
керівник навчального закладу
профспілковий комітет, педагогічна рада
Президент
Кабінет Міністрів України, Міністерство освіти і науки України
Оберіть правильні відповіді:
ОСНОВНІ ВИДИ ПЛАНУВАЛЬНОЇ РОБОТИ ТАКІ:
стратегічний
тактичний
оперативний
систематичний
термінальний
періодичний
Оберіть правильну відповідь:
ЗАКОНОМ ПРЯМОЇ ДІЇ НЕ ЗАБЕЗПЕЧЕНА ТАКА СКЛАДОВА СИСТЕМИ ОСВІТИ:
професійно-технічна
позашкільна
дошкільна
післядипломна
Оберіть правильну відповідь:
ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЦЕ –
все те, що повинен робити суб’єкт управління стосовно об’єкта управління
основне правило, основні теорії управління, знання яких дозволяє здійснювати ефективне управління
визначення ролі та місця кожного члена колективу у досягненні мети організації
цілеспрямований вплив керівника та інших суб’єктів закладу освіти на працівників закладу освіти з метою спрямування їх на ефективну діяльність закладу освіти
Оберіть правильну відповідь:
КЕРІВНИЦТВО ОКРЕМИМИ НАПРЯМАМИ РОБОТИ В ШКОЛІ ЗДІЙСНЮЮТЬ:
голови методичних об’єднань вчителів, класних керівників
завідувачі навчальних кабінетів та соціальний педагог
заступники директора з навчально-виховної, науково-методичної, виховної, господарської роботи
Оберіть правильні відповіді:
ІННОВАЦІЇ ПОДІЛЯЮТЬСЯ НА:
глобальні
систематичні
масштабні
локальні
Оберіть правильну відповідь:
ЗА РІВНЕМ СКЛАДНОСТІ СИСТЕМА «НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД»
складна
проста
надскладна
Оберіть правильну відповідь:
ЗАКОН УКРАЇНИ «ПРО ОСВІТУ» БАЗУЄТЬСЯ НА:
Конституції України
Цивільному кодексі України
Кримінальному кодексі України
нормативно-правових актах
Оберіть правильні відповіді:
ТИПИ ЛІДЕРСТВА:
технічне
людське
освітнє
символічне
культурне
авторитарне
академічне
Оберіть правильні відповіді:
ОСНОВНІ ПРОФЕСІЙНІ ВИМОГИ ДО МЕНЕДЖЕРА
освіченість, знання філософії, конфліктність
комунікабельність, комунікативність, знання маркетингу
конфліктність, аналітичність
соціальність, економічність
оперативність, аналітичність, освіченість, концептуальність
Оберіть правильні відповіді:
ДО ОРГАНІЗАТОРСЬКИХ ЗДІБНОСТІ МЕНЕДЖЕРА НАЛЕЖАТЬ:
стиль управління
емоційність менеджера
оцінити ситуацію, визначити черговість завдань
підтримувати дисципліну виховання
контролювати діяльність підлеглих
використати як досягнення мети зовнішні обставини
своєчасно приймати аргументовані рішення
зовнішній вигляд директора
інтелектуальні здібності
Оберіть правильну відповідь:
ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ Є:
забезпечення реалізації єдиної державної політики у галузі системи освіти
прогнозування розвитку закладу освіти, у тому числі оптимізації мережі ЗНЗ
координації діяльності державно – громадських органів управління освітою
забезпечення самоврядування та подвійного підпорядкування управлінських структур школи
Оберіть правильну відповідь:
ВИХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ, ЯКИХ ДОТРИМУЮТЬСЯ В УПРАВЛІННІ СИСТЕМОЮ ОСВІТИ
нормативні акти
принципи
закони
розпорядження
Оберіть правильну відповідь:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ НАЛЕЖИТЬ ДО:
технічного управління
біологічного управління
соціального управління
інноваційного управління
Оберіть правильні відповіді:
ДО ЕЛЕМЕНТІВ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЛЕЖАТЬ:
мета
структура
люди
процеси та способи взаємодії
форми управління
стиль менеджменту
емоційний мікроклімат
Оберіть правильні відповіді:
ОЗНАКАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ Є:
наявність однієї людини
наявність двох людей і більше
розподіл завдань між членами організації
виконання всіх завдань директором організації
орієнтованість на результат
Оберіть правильну відповідь:
СОЦІАЛЬНЕ УТВОРЕННЯ, ЯКЕ МАЄ СПЕЦІАЛЬНО СТВОРЕНУ СТРУКТУРУ І ДІЯЛЬНІСТЬ ЯКОГО ПІДПОРЯДКОВАНО ПЕВНІЙ ДІЯЛЬНІЙ МЕТІ НАЗИВАЮТЬ:
установа
організація
підприємство
структура
Оберіть правильну відповідь:
ПОЗАЧЕРГОВА АТЕСТАЦІЯ ПРОВОДИТЬСЯ ЗА ЗАЯВОЮ ПРАЦІВНИКА З МЕТОЮ
підвищення кваліфікаційної категорії
зниження кваліфікаційної категорії
підвищення заробітної плати
зниження заробітної плати
Оберіть правильну відповідь:
ТИП ЛІДЕРА, ЯКИЙ СХИЛЬНИЙ ДЕМОНСТРУВАТИ Й АКЦЕНТУВАТИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ПОВЕДІНКУ, ТУРБУВАТИСЯ ПРО ДОСЯГНЕННЯ КОНСЕНСУСУ, УЧАСТЬ У РОБОТІ ВСІХ ЧЛЕНІВ КОЛЛЕКТИВУ НАЗИВАЮТЬ:
харизматичний
трансакційний
інтерактивний
сервісний
трансформуючий
Оберіть правильні відповіді:
ПРОФЕСІЙНІ ЯКОСТІ МЕНЕДЖЕРА:
людяність
доброта
працелюбність
відповідальність
оптимізм
прагнення постійно підвищувати якість своєї праці
Оберіть правильні відповіді:
СКЛАДОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕНЕДЖЕРА:
комунікативні здібності
професійне спрямування
емоційна культура
стиль керівництва
креативність, прагнення до творчого підходу у розв’язанні проблем
Оберіть правильні відповіді:
ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ ПОСАДОВІ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ВИМОГИ ДО ДИРЕКТОРА:
кваліфікаційні
соціальні
комунікативні
професійні
ділові
Оберіть правильні відповіді:
ДО СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАЛЕЖАТЬ:
вихід на ринок соціальної взаємодії
вихід на споживчий ринок
розподіл та концентрація зусиль
забезпечення отримання доходів
Оберіть правильні відповіді:
У МЕНЕДЖМЕНТІ ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ ЗАКОНОМІРНОСТІ
ієрархічність, економічність, єдиновладдя
динамічна рівновага та спеціалізація
процесу менеджменту
активізація та взаємозалежність
Оберіть правильну відповідь:
ТЕРМІН «ІННОВАЦІЯ» ЗАПРОВАДИВ
К. Маркс
Х. Кларк
Й.Шумпетер
М. Туган-Барановський
Ф.- А. Хайєк
Оберіть правильні відповіді:
ПРИНЦИПАМИ КОНТРОЛЮ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ Є:
своєчасність
гласність
облік
ефективність
координування
регулювання
Оберіть правильну відповідь:
ЯКИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН ВКЛЮЧАЄ РОЗКЛАД УРОКІВ, КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНІ ПЛАНИ, ПОУРОЧНІ ПЛАНИ ПЕДАГОГІВ
поточний план
річний план
базовий навчальний план
Оберіть правильні відповіді:
МЕТОДИ ШКІЛЬНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ:
економічні
адміністративні
психолого-педагогічного впливу
суспільного впливу
планування та прогнозування
Оберіть правильні відповіді:
ДО ДИРЕКТИВНО-НОРМАТИВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ НАЛЕЖАТЬ:
рішення колегій
Закони України
міжнародні акти
державні освітні стандарти
державні програми у галузі освіти
Оберіть правильні відповіді:
ДО МІЖНАРОДНОЇ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ НАЛЕЖИТЬ:
міжнародні угоди
конвенції
соціокультурні фактори
маркетинговий аналіз
міжнародні акти
Оберіть правильну відповідь:
ДО ВНУТРІШНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ НАЛЕЖАТЬ
інформація про діяльність адміністрації
міжнародні нормативні акти
інформація про стан ринку освітніх послуг
інформація про якість виховної роботи та рівень вихованості учнів
Оберіть правильну відповідь:
ВИЩИМ КОЛЕГІАЛЬНИМ ОРГАНОМ ГРОМАДСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ ШКОЛИ Є:
батьківські збори
рада школи
конференція
нарада при директорі
Оберіть правильну відповідь:
КОЖНА ШКОЛА РОЗРОБЛЯЄ СВІЙ
річний план
навчальний план
фінансовий план
статут
Оберіть правильну відповідь:
РАДУ ШКОЛИ ОБИРАЮТЬ НА
нараді при директору
загальних зборах школи
батьківських зборах
конференції
Оберіть правильну відповідь:
ДО ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ НАЛЕЖАТЬ:
Міністерство освіти і науки, міністерства і відомства, яким підпорядковані заклади загальної середньої освіти, управління освіти обласних державних адміністрацій, відділи освіти районних (міських) державних адміністрацій
Міністерство освіти і науки, міністерства і відомства, яким підпорядковані заклади загальної середньої освіти, антимонопольний комітет
управління освіти обласних державних адміністрацій, управління у справах сім’ї та молоді, відділи освіти районних (міських) державних адміністрацій
міністерства і відомства, яким підпорядковані заклади загальної середньої освіти, управління освіти обласних державних адміністрацій, санітарно-епідеміологічна служба
Оберіть правильну відповідь:
ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ТАКІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ЗАКЛАДИ УКРАЇНИ:
технікуми, училища, інститути, магістратура
колегіуми, академії, аспірантура, екстернатура
ліцеї, коледжі, загальноосвітні школи, школи-інтернати
міжшкільні навчальні комбінати, інститути, університети
Оберіть правильну відповідь:
ВИДИ ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ:
поточний, колективний, самоконтроль
фронтальний, тематичний
проведення бесід, бригадна перевірка, вибіркове відвідування уроків
методичний, колективний
Оберіть правильну відповідь:
АТЕСТАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ:
необов’язковою і проводиться 2 рази на п’ять років
обов’язковою і проводиться 1 раз на п’ять років
обов’язковою і проводиться 1 раз на три роки
проводиться за бажанням вчителів
Оберіть правильну відповідь:
АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ПРОВОДИТЬ:
директор школи
інспектор відділу освіти районної або міської держадміністрації
атестаційна комісія
педагогічна рада школи
Оберіть правильну відповідь:
СТРУКТУРА ОСВІТИ ВКЛЮЧАЄ:
науково-методичні установи
дошкільна, загальна, середня, вища, професійно-технічна,післядипломна
державні і місцеві органи управління освітою
немає правильної відповіді
Оберіть правильну відповідь:
ЗА ЯКИМ КОДЕКСОМ ЗДІЙСНЮЮТЬ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАКЛАДИ ОСВІТИ
Цивільним кодексом України
Бюджетним кодексом України
Кодексом законів про працю України
Кримінальним кодексом України
Оберіть правильну відповідь:
АТЕСТАЦІЯ ЦЕ –
визнання права закладу освіти вести освітню діяльність
визнання права закладу освіти надавати додаткові освітні послуги
визнання права закладу освіти здійснювати підприємницьку діяльність
основна форма державного контролю за діяльністю навчальних закладів незалежно від їх підпорядкування
Оберіть правильну відповідь:
СТАТУТ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ – ЦЕ ДОКУМЕНТ, У ЯКОМУ
визначаються організаційно правові засади та зміст діяльності закладу освіти
визначається матеріально-технічна база закладу освіти
визначаються права і обов’язки керівника закладу освіти
визначається фінансова база закладу освіти
Оберіть правильну відповідь:
ПРИ ЗВІЛЬНЕННІ ПРАЦІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ КЕРУЮТЬСЯ ТАКИМ НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМ ДОКУМЕНТОМ
Кримінальним кодексом України
Кодексом народного господарства
Кодексом законів про працю України
Цивільним кодексом України
Оберіть правильну відповідь:
ДО КОЛЕГІАЛЬНИХ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ ВІДНОСИТЬСЯ:
рада школи, педагогічна рада, батьківський комітет
інспекція, методичне об’єднання, редакційна рада
акредитаційна комісія, експертна група, держадміністрація
рада з координації, предметна комісія, ініціативна група, актив школи
Оберіть правильну відповідь:
В УКРАЇНІ РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНІ РІВНІ:
повна загальна освіта
базова вища освіта
молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр
молодший науковий співробітник, старший науковий співробітник
Оберіть правильну відповідь:
НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ МАЄ ПРАВО ВИДАВАТИ ТАКА ДЕРЖАВНА ІНСТИТУЦІЯ:
Кабінет Міністрів України, Міністерство освіти і науки України
Президент, Міністерство освіти і науки України, керівник навчального закладу
батьківський комітет, профспілковий комітет, педагогічна рада
обласні, міські та районні відділи освіти
Оберіть правильну відповідь:
ГОЛОВОЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ Є:
директор ЗНЗ
заступник директора з навчально-виховної роботи
заступник директора з виховної роботи
класний керівник за рішенням педагогічної ради
Оберіть правильні відповіді:
ФУНКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ:
організаційно-педагогічна
адміністративно-організаційна
аналітико-прогностична
науково-методична
Оберіть правильну відповідь:
СТАТУС І ПОВНОВАЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ВИЗНАЧЕНІ В…
положенні про середній загальноосвітній навчальний заклад
положенні про раду загальноосвітнього навчального закладу
положенні про піклувальну раду загальноосвітнього навчального закладу
Законі України «Про загальну середню освіту»
Оберіть правильну відповідь:
ПІКЛУВАЛЬНА РАДА СТВОРЮЄТЬСЯ І ФУНКЦІОНУЄ ЗА РІШЕННЯМ…
загальних зборів ЗНЗ
ради ЗНЗ
педагогічної ради ЗНЗ
батьківського комітету
Оберіть правильні відповіді:
ОСНОВНІ ПОВНОВАЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ЗНЗ:
планування та режим роботи ЗНЗ
удосконалення та методичне забезпечення навчально-виховного процесу
заслуховування звіту директора про здійснення управління ЗНЗ
затвердження режиму роботи ЗНЗ
Оберіть правильні відповіді:
СКЛАДОВІ УПРАВЛІНСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ:
перцептивна
аналітична
системна
інтерактивна
комунікативна
Оберіть правильні відповіді:
УПРАВЛІНСЬКЕ СПІЛКУВАННЯ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ В ТАКИХ ФОРМАХ:
субординаційне спілкування
дружнє спілкування
службово-товариське спілкування
позанавчальне спілкування
емоційне спілкування
Оберіть правильну відповідь:
ОСНОВНИМИ ФУНКЦІЯМИ УПРАВЛІНСЬКОГО СПІЛКУВАННЯ Є:
виховні, навчальні, операціональні
термінальні, навчальні, виховні
термінальні, тактичні операціональні
тактичні, розвивальні, термінальні
Оберіть правильну відповідь:
В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД СКЛАДУ УЧАСНИКІВ РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ ТИПИ КОНФЛІКТІВ:
внутрішньоособистісний, міжособистісний, конфлікт між особистістю і колективом, між груповий конфлікт
внутрішньоособистісний і міжособистісний конфлікти
між груповий і індивідуальний конфлікти
внутрішньоособистісний, міжособистісний та індивідуальний конфлікти
Оберіть правильні відповіді:
ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ:
прямий шлях ліквідації наслідків конфлікту
раціональний шлях ліквідації наслідків конфлікту
непрямий шлях ліквідації наслідків конфлікту
об’єктивний шлях ліквідації наслідків конфлікту
Оберіть правильну відповідь:
ПЕРІОДИ КОНФЛІКТУ:
виникнення проблемної ситуації
конфлікт, перед конфлікт, післяконфліктна ситуація
конфліктна ситуація, післяконфліктна ситуація
передконфліктна ситуація, власне конфлікт, розв’язання конфлікту
Оберіть правильні відповіді:
ДО ПРЯМИХ МЕТОДІВ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ ВІДНОСЯТЬ:
адміністративні
раціональні
психологічні
консервативні
педагогічні
Оберіть правильні відповіді:
ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ РІВНІ КОНФЛІКТІВ:
емоціональний
психологічний
педагогічний
раціональний
Оберіть правильну відповідь:
ФУНКЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ ПОДІЛЯЮТЬ НА:
пізнавальні та інструментальні
конструктивні та деструктивні
з погіршенням чи розвалом відносин
перебудовні та розвивальні
Оберіть правильну відповідь:
ПРЕКРАСНИМ ПРИКЛАДОМ КЕРІВНИКА ШКОЛИ Є:
О. В. Духнович
В. О. Сухомлинський
М. Монтесорі
С. Русова
Оберіть правильну відповідь:
ВКАЖІТЬ ГРУПУ, В ЯКІЙ ЗАЗНАЧЕНО ВИДИ ВНУТРІШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ
поточний, колективний, самоконтроль
фронтальний, тематичний
проведення бесід, бригадна перевірка, вибіркове відвідування уроків
методичний, колективний
Оберіть правильну відповідь:
СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ:
державно-громадська
громадсько-державна
децентралізована державна система управління, централізована державна система управління
централізова державна система управління, децентралізова державна система управління, державно-громадська, громадсько-державна
Оберіть правильну відповідь:
МЕТОДИЧНА РОБОТА У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ – ЦЕ
діяльність директора школи та його заступників по впровадженню інноваційних технологій
способи спільної діяльності педагогів та учнів, спрямованої на формування в учнів навичок і звичок поведінки
способи спільної діяльності педагогів та учнів, спрямованої на формування в учнів навичок і звичок поведінки
спеціально організована діяльність педагогічного колективу, що створює умови для підвищення майстерності педагога
Оберіть правильну відповідь:
ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД – ЦЕ
сукупність знань, умінь і навичок, набутих учителем у процесі навчально-виховної роботи
творче, активне засвоєння і реалізація вчителем у практичній діяльності засобів і принципів педагогіки з урахуванням конкретних умов, особливостей дітей, учнівського колективу
освоєння методики викладання додаткових предметів, систематичне інформування про нові методичні розробки, оволодіння науково-дослідними навичками
узагальнення досвіду кращих вчителів закладу освіти
Оберіть правильну відповідь:
МЕТОЮ ІНСТРУКТИВНОЇ НАРАДИ Є:
отримання інформації про поточний стан справ у закладі освіти
передача необхідної інформації підлеглим
обговорення проблем і прийняття колективного рішення
підведення підсумків роботи за певний час, чи після виконання певної роботи
Оберіть правильну відповідь:
ЗАКОНОДАВЧІ АКТИ УКРАЇНИ, ЯКІ НАДАЮТЬ ПЕДАГОГАМ ПРАВО НА ВІДПОЧИНОК:
Закон «Про загальну середню освіту»
Закон України «Про освіту»
Кодекс законів про працю України
Конституція України
Оберіть правильну відповідь:
КЕРІВНИКА ІГНОРУЮТЬ, НЕ ВИКОНУЮТЬ ЙОГО ВКАЗІВОК ТА КОМАНД – ЦЕ …. СТИЛЬ УПРАВЛІННЯ
демократичний
авторитарний
ліберальний
лідерський
Оберіть правильну відповідь:
ІННОВАЦІЇ, ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, ЙОГО МЕТУ, ЗАВДАННЯ, СТРУКТУРУ НАЗИВАЮТЬ:
глобальні
систематичні
масштабні
локальні
Оберіть правильну відповідь:
ЗА КЛАСИФІКАЦІЄЮ Л. І. ДАНИЛЕНКО ІННОВАЦІЇ ПОДІЛЯЮТЬСЯ НА:
психолого-педагогічні
психолого-педагогічні, науково-виробничі
психолого-педагогічні, науково-виробничі, соціально-економічні
психолого-соціальні, педагогічні
Оберіть правильну відповідь:
О. І. МАРМАЗА НАГОЛОШУЄ, ЩО ВПРОВАДЖЕННЯМ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕРЕДБАЧАЄ:
утвердження серед працівників переконання у необхідності використання нової технології та її ефективності
врахування індивідуальних особливостей педагога
цілеспрямованість управління процесом впровадження технологій; розробку політики керівництва на період впровадження технології; утвердження серед працівників переконання у необхідності використання нової технології та її ефективності; організацію технологічного моніторингу інновації
Оберіть правильні відповіді:
КЕРУЮЧИЙ ВПЛИВ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ МОЖЕ РЕАЛІЗУВАТИСЯ У ВИГЛЯДІ:
даних контролю
наказу, розпорядження, вказівки
план, завдання
звіту
Оберіть правильні відповіді:
ЗВОРОТНІЙ ЗВ’ЯЗОК МОЖЕ БУТИ РЕАЛІЗОВАНИЙ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ВИГЛЯДІ
плану, завдання
наказу, розпорядження, вказівки
звіту
даних контролю
Оберіть правильні відповіді:
В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ СТРУКТУРІ УПРАВЛІННЯ ВИДІЛЯЮТЬ ТАКІ ЛАНКИ:
лінійні
функціональні
виробничі
технологічні
Оберіть правильну відповідь:
СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ – ЦЕ
це процес довготривалого планування в організації, що включає в себе визначення цілей організації, опрацювання програми їх реалізації та вибір методів втілення цієї програми в життя
загальна програма виконання місії організації
документ, що описує місію організації, бачення її розвитку на тривалу перспективу, стратегічні цілі, а також методи їх досягнення
Оберіть правильну відповідь:
ЗА СВОЄЮ ПРИРОДОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ШКОЛИ
поліфункціональна
монофункціональна
нефункціональна
Впишіть правильну відповідь (усі літери маленькі):
ПРОЦЕС, ТІСНО ПОВ’ЯЗАНИЙ ІЗ ПОВСЯКДЕННОЮ ІНДИВІДУАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НАЗИВАЄТЬСЯ _______
_______
Оберіть правильну відповідь:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ – ЦЕ
науково-методична рада
лінійна структура управління
суспільно-організаторська діяльність
організація підвищення кваліфікації працівників
Оберіть правильну відповідь:
ПЕДАГОГІЧНА РАДА ШКОЛИ – ЦЕ
орган колективної розумової діяльності і колективного педагогічного діагностування, який формує нове педагогічне мислення
принципи розподілу функціональних обов’язків між керівниками закладу освіти
орган самоуправління закладу освіти
навчально-виховна робота вчителів певного циклу навчальних предметів
Оберіть правильну відповідь:
НАРАДА – ЦЕ
педагогічна рада, яка спрямована на розвиток педагогічного теоретичного мислення
форма організації спільної діяльності працівників, яку збирає керівник для обговорення того чи іншого питання, вироблення чи прийняття рішень
центр педагогічної думки закладу освіти
необхідна складова ліцензування закладу освіти
Оберіть правильну відповідь:
У СФЕРІ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЛІЦЕНЗУВАННЮ ПІДЛЯГАЮТЬ ТАКІ ОСВІТНІ ПОСЛУГИ:
надання початкової, базової, повної середньої освіти
надання початкової, базової освіти
надання консультації
надання психологічної допомоги
Оберіть правильну відповідь:
ЦІЛІСНІ СОЦІАЛЬНІ УТВОРЕННЯ, ЯКІ ВОЛОДІЮТЬ ЗАГАЛЬНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ОРГАНІЗАЦІЙ, ВИКОНУЮТЬ СПЕЦИФІЧНУ ФУНКЦІЮ НАВЧАННЯ, ВИХОВАННЯ, РОЗВИТКУ ГРОМАДЯН АБО СУПРОВОДЖУЮТЬ ВИКОНАННЯ ЦИХ ФУНКЦІЙ – ЦЕ
профспілкова організація
педагогічна рада
освітня установа
піклувальна рада
Оберіть правильну відповідь:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО РОЗУМІННЯ КЕРІВНИКОМ ГОЛОВНИХ СОЦІАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ, СУСПІЛЬНОЇ ІДЕОЛОГІЇ ОСВІТИ НА КОНКРЕТНОМУ ЕТАПІ ІСТОРИЧНОГО РОЗВИТКУ ДЕРЖАВИ, ВІДОБРАЖАЄ ПРИНЦИП:
науковості та компетентності в управлінні установами освіти
соціальної детермінації
гуманізації в діяльності менеджера
Оберіть правильну відповідь:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ПОВНА БАЗУВАТИСЯ НА ПОВАЗІ ДО КОЖНОЇ ОСОБИСТОСТІ, З ЯКОЮ ВІН ВСТУПАЄ В ДІЛОВЕ СПІЛКУВАННЯ: ВЧИТЕЛЯ, УЧНЯ, ВІДОБРАЖАЄ ПРИНЦИП :
науковості та компетентності в управлінні установами освіти
соціальної детермінації
гуманізації в діяльності менеджера
Оберіть правильну відповідь:
ПРИНЦИП УПРАВЛІННЯ, ЩО ЩІЛЬНО ПОВ’ЯЗАНИЙ ІЗ ПРОЦЕСУАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ МЕНЕДЖЕРА ОСВІТИ, ОСКІЛЬКИ ЗАВДЯКИ ЙОМУ ВИКОНУЮТЬСЯ УСІ УПРАВЛІНСЬКІ РІШЕННЯ, ВІДБУВАЄТЬСЯ РЕАГУВАННЯ НА ІНФОРМАЦІЮ – ЦЕ ПРИНЦИП
інформаційної достатності
аналітичного прогнозування в управлінні
оперативного регулювання
Оберіть правильну відповідь:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО ЕФЕКТИВНЕ УПРАВЛІННЯ ҐРУНТУЄТЬСЯ НА ЧІТКОМУ РОЗПОДІЛІ ВЛАДИ МІЖ ОСОБИСТІСТЮ І ВІДПОВІДНИМИ СТРУКТУРАМИ З КОНКРЕТНО ВИЗНАЧЕНИМ МЕХАНІЗМОМ, ЩО РЕГУЛЮЄ ВІДНОСИНИ МІЖ НИМИ, ВІДОБРАЖАЄ ПРИНЦИП
наступності і перспективності
демократії й централізму
стимулювання й згуртування кадрів
Оберіть правильну відповідь:
УЗГОДЖЕНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРА НАВЧАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ОСВІТИ З ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ В ПИТАННЯХ ОСВІТИ, ПРАЦІ, ОХОРОНИ ДИТИНСТВА, ПРАВ ЛЮДИНИ ТОЩО ПЕРЕДБАЧАЄ ПРИНЦИП
наступності і перспективності
правової пріоритетності й законності
демократії й централізму
Оберіть правильну відповідь:
ПЕРЕВЕДЕННЯ УПРАВЛІННЯ З МОНОЛОГІЧНОЇ НА ДІАЛОГІЧНУ ОСНОВУ, ЩО ДУЖЕ ВАЖЛИВО ЗА УМОВ ТВОРЧОСТІ, РОЗВИТКУ, ІННОВАЦІЙНОГО ПОШУКУ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ПРИНЦИПОМ
поваги і довіри до людини
співробітництва
цілісного погляду на людину
Оберіть правильну відповідь:
УПРАВЛІННЯ, УПРОДОВЖ ЯКОГО ПЕДАГОГИ ЗНАХОДЯТЬСЯ В РІВНИХ УМОВАХ ТА ПРАВАХ, КЕРІВНИК ОЦІНЮЄ ЛЮДИНУ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ЇЇ ПРАЦІ, ВНЕСКОМ У ЖИТТЯ КОЛЕКТИВУ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ПРИНЦИПОМ
індивідуального підходу
соціальної справедливості
поваги і довіри до людини
Оберіть правильну відповідь:
ПЕРЕДБАЧАЄ ВРАХУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ, РІВНЯ ПРОФЕСІОНАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ, ДОСВІДУ, ІНТЕРЕСІВ ПРИНЦИП
індивідуального підходу
соціальної справедливості
поваги і довіри до людини
Оберіть правильну відповідь:
СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РІЗНИХ ДУМОК, ПОГЛЯДІВ, ЇХ УЗГОДЖЕННЯ ПЕРЕДБАЧАЄТЬСЯ ПРИНЦИПОМ
консенсусу
мотивації й стимулювання
колегіальності
Оберіть правильну відповідь:
ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ, ЯКІ СПРЯМОВАНІ НА СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО МІКРОКЛІМАТУ, НА ФОРМУВАННІ НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПРОДУКТИВНОЇ РОБОТИ ВЛАСТИВОСТЕЙ КОЛЕКТИВУ, НА РОЗВИТОК ЙОГО ФОРМАЛЬНОЇ ТА НЕФОРМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ – ЦЕ
загальні (основні, операційні) функції
типологічні функції
соціально-психологічні функції
Оберіть правильну відповідь:
ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ШКІЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ ТА ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ – ЦЕ
розвиток самоуправління
активізація шкільного колективу
удосконалення шкільного колективу
Оберіть правильну відповідь:
ДІЯЛЬНІСТЬ КЕРІВНИКА ЩОДО РОЗШИРЕННЯ ПРАВ ТА ОБОВ ’ ЯЗКІВ ШКІЛЬНОГО КОЛЕКТИВУ, СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ СПІВПРАЦІ ТА ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ШКІЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ – ЦЕ
розвиток самоуправління
активізація шкільного колективу
удосконалення шкільного колективу
Оберіть правильну відповідь:
МЕТА ІННОВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ ПОЛЯГАЄ У
забезпеченні оптимального функціонування навчального закладу
переведенні освітньої установи на більш високий якісний рівень, забезпечення розвитку та оновлення, відповідність педагогічного процесу вимогам сучасності
вимогливісті до себе та інших
Оберіть правильну відповідь:
КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ДИРЕКТОРА ШКОЛИ ПЕРЕДБАЧАЮТЬ
вищу освіту
почуття громадянського обов’язку та відповідальності
вимогливість до себе та інших
Оберіть правильну відповідь:
ВИМОГИ ДО ДИРЕКТОРА ШКОЛИ ПОВ’ЯЗАНІ З УМІННЯМИ КЕРІВНИКА ВСТАНОВЛЮВАТИ ПОЗИТИВНІ КОНТАКТИ З ЛЮДЬМИ – ЦЕ
моральні вимоги
соціальні вимоги
комунікативні вимоги
Оберіть правильну відповідь:
ВМІННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ ЗІ ЗБИРАННЯМ, АНАЛІЗОМ, СИСТЕМАТИЗАЦІЄЮ ІНФОРМАЦІЇ, ВИЗНАЧЕННЯМ ПРОБЛЕМ, ПОСТАНОВКОЮ ЦІЛЕЙ, ЗАВДАНЬ, РОЗРОБКОЮ СТРАТЕГІЧНИХ ТА ТАКТИЧНИХ ПЛАНІВ, ПРОГРАМ ДІЙ ТА АЛ ГОРИТМІВ ОКРЕМИХ ВИДІВ ДІЯЛЬНОСТІ – ЦЕ
організаційно-регулятивні уміння
комунікативні уміння
діагностико-прогностичні уміння
Оберіть правильну відповідь:
УМІННЯ ВИЗНАЧАТИ СТАНДАРТИ, НОРМИ, КРИ ТЕРІЇ ТА МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ СПРАВ ВІДПОВІДНО ДО НИХ, ВНОСИТИ НЕОБХІДНІ ЗМІНИ, ДОПОВНЕННЯ, УТОЧНЕННЯ НА ПІДСТАВІ ОБРОБКИ НАСЛІДКІВ КОНТРОЛЮ, ДАВАТИ РЕКОМЕН ДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ – ЦЕ
організаційно-регулятивні уміння
контрольно-коригуючі
діагностико-прогностичні уміння
Оберіть правильну відповідь:
В ОСНОВІ КЛАСИФІКАЦІЇ ЗАГАЛЬНИХ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ЛЕЖИТЬ ОЗНАКА:
вертикального розподілу праці
спеціалізації управлінської роботи в організації
зміст у видів управлінської діяльності
Оберіть правильну відповідь:
ОРГАНІЗАЦІЙНО-АДМІНІСТРАТИВНІ МЕТОДИ – ЦЕ
зарплата, преміювання
стягнення, розпорядження
переконання, приклад
Оберіть правильну відповідь:
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ – ЦЕ
зарплата, преміювання
стягнення, розпорядження
переконання, приклад
Оберіть правильну відповідь:
ВІДКРИТІСТЬ СИСТЕМИ «НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ПЕРЕДБАЧАЄ
постійний обмін інформацією та людьми
функціонування в умовах мінливості
постійний розвиток
Оберіть правильну відповідь:
ДИНАМІЧНІСТЬ СИСТЕМИ «НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД» ПЕРЕДБАЧАЄ
постійний обмін інформацією та людьми
функціонування в умовах мінливості
постійний розвиток
Оберіть правильну відповідь:
ОБЛІК І ВИТРАЧАННЯ КОШТІВ ФОНДУ ЗАГАЛЬНОГО ОБОВ’ЯЗКОВОГО НАВЧАННЯ ПРОВОДИТЬСЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ У ПОРЯДКУ, ЩО ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ДЛЯ
бюджетних коштів
приватних коштів
внутрішніх коштів
благодійних внесків
Оберіть правильну відповідь:
КОНТРОЛЬ ЗА ПРАВИЛЬНИМ ВИТРАЧАННЯМ КОШТІВ ФОНДУ ЗАГАЛЬНОГО ОБОВ’ЯЗКОВОГО НАВЧАННЯ ЗДІЙСНЮЮТЬ:
Міністерство освіти і науки України
рада закладу освіти
рада закладу освіти, органи державної виконавчої влади
Міністерство освіти і науки України, рада закладу освіти
Оберіть правильну відповідь:
ДІЛОВОДСТВО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ОРГАНІЗОВУЄТЬСЯ ВІДПОВІДНО ДО ВСТАНОВЛЕНОГО ПОРЯДКУ
директором школи
органами державної виконавчої влади
радою закладу освіти
Міністерством освіти і науки України
Оберіть правильну відповідь:
ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТІВ ПРО ОСВІТУ ЗАТВЕРДЖУЮТЬСЯ
місцевими державними адміністраціями
місцевими органами виконавчої влади
Кабінетом Міністрів України
Верховною Радою України
Оберіть правильну відповідь:
НАВЧАЛЬНІ ЗАКЛАДИ ЗАСНОВАНІ НА ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНІЙ АБО КОМУНАЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ МАЮТЬ СТАТУС
національного навчального закладу
державного навчального закладу
не мають визначеного статусу
Оберіть правильну відповідь:
ПОРЯДОК СТВОРЕННЯ, РЕОРГАНІЗАЦІЮ ТА ЛІКВІДАЦІЮ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ
Кабінетом Міністрів України
Міністерством освіти і науки України
Вищою атестаційною комісією
Верховною Радо України
Впишіть правильну відповідь (усі літери маленькі):
______ МОНІТОРИНГ ДОЗВОЛЯЄ АНАЛІЗУВАТИ РОЗВИТОК СИСТЕМИ ОСВІТИ В ОКРЕМОМУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
_______
Оберіть правильну відповідь:
ДИРЕКТОРСЬКИЙ МОНІТОРИНГ ВИВЧАЄ:
управлінську діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу
управлінську діяльність адміністрації навчального закладу в цілому, результат – поліпшення якості роботи вчителів
управлінську діяльність заступника директора школи з виховної роботи - результат поліпшення виховного процесу
Оберіть правильну відповідь:
АДМІНІСТРАТИВНИЙ МОНІТОРИНГ:
вивчає управлінську діяльність адміністрації навчального закладу в цілому, результат – поліпшення якості роботи вчителів
вивчає управлінську діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу
вивчає діяльність вчителів по організації навчально-виховного процесу, результат – підвищення рівня навченості учнів і самоорганізації вчителів
Оберіть правильні відповіді:
НА ПРОЦЕС ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В ОСВІТНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ВПЛИВАЄ:
рішення залежать лише від органів управління
стан зовнішнього середовища
стан внутрішнього середовища
рішення залежать лише від осіб, які вирішують
Оберіть правильні відповіді:
В «УПРАВЛІНСЬКІЙ РЕШІТЦІ БЛЕЙКА МОУТОНА» ХАРАКТЕРИЗУЄ СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА:
турбота керівника про працівників організації
особисті інтереси керівника
турбота керівника про виробництво
інтереси адміністрації
Впишіть правильну відповідь (усі літери маленькі):
ПРОЦЕС РОЗРОБКИ СТРАТЕГІЙ І УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ДЛЯ УСПІШНОЇ ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ – ЦЕ ______
_______
Оберіть правильні відповіді:
НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДЛЯ КАНДИДАТА НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ:
вчене звання професора, науковий ступінь кандидата наук та вище
вільне володіння українською мовою
науково-педагогічний стаж не менше 5 років
володіння однією з іноземних мов та навичками роботи на комп’ютері
Оберіть правильну відповідь:
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ТЕ, ЩО КЕРІВНИК ПОВИНЕН ОВОЛОДІВАТИ ТЕОРЕТИЧНИМИ ПИТАННЯМИ І ТЕХНОЛОГІЄЮ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ, МЕНЕДЖМЕНТУ, ФАХОВИХ МЕТОДИК, ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, СУЧАСНОЇ ПОЛІТОЛОГІЇ ТОЩО, ВІДОБРАЖАЄ ПРИНЦИП:
науковості та компетентності в управлінні установами освіти
соціальної детермінації
гуманізації в діяльності менеджера
Оберіть правильну відповідь:
УЗАГАЛЬНЕНИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ОБРАЗ, ЩО ВІДБИВАЄ ЗАВДАННЯ, ЯКІ ВИКОНУЄ ДИРЕКТОР У СВОЇЙ ДІЯЛЬ НОСТІ, ЗМІСТ ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ УПРАВЛІННЯ ТА ПОСАДОВІ ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА – ЦЕ
професіограма керівника
структура діяльності керівника
модель керівника
Оберіть правильну відповідь:
СИСТЕМА НАЯВНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ, ОБУМОВЛЕНА ТИПОМ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ – ЦЕ
управлінські якості керівника
посадові вимоги до керівника
функціональна компетентність керівника закладу освіти
Впишіть правильну відповідь (усі літери маленькі):
ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДУ _______ УПРАВЛІНСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ ВДАЄТЬСЯ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНО, АЛЕ ТИМЧАСОВО УНИКНУТИ КОНФЛІКТУ
_______