Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: B11 Філологія ОНП Мова і література Волині та Полісся

Розробники:
Дата генерації: 20.08.2025

    Тема :: Topic

  1. Укажіть рядок з іменниками тільки твердої групи
  2. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СИСТЕМА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ТА ЕКСПРЕСИВНИХ СТИЛІВ У ЇХ ВЗАЄМОДІЇ; СПІВВІДНОШЕННЯ СТИЛІСТИЧНО НЕЙТРАЛЬНИХ І СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У СИСТЕМІ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ»
  3. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЗІ СТИЛІВ МОДЕРНІЗМУ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ НЕГАТИВНО МАРКОВАНИМ УРБАНІЗМОМ:
  4. УКАЖІТЬ, У ЯКИХ РАННІХ ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ Т. ШЕВЧЕНКА ОСМИСЛЕНА ІСТОРИЧНА ТЕМА:
  5. ХТО АВТОР ПОЕЗІЇ “ШЕВЧЕНКО” (НЕ ПОЕТ – БО ЦЕ Ж ДО БОЛЮ МАЛО, НЕ – ТРИБУН – БО ЦЕ ЛИШ РУПОР МАС, І ВЖЕ МЕНШ ЗА ВСЕ – “КОБЗАР ТАРАС” ВІН, КИМ ЗАЙНЯЛОСЬ І ЗАПАЛАЛО..."
  6. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ДЛЯ ПОЄДНАННЯ ПРОСТИХ ЧАСТИН ВИКОРИСТАНО СПОЛУЧНИКИ
  7. УКАЖІТЬ ЖАНРИ, ПРЕДСТАВЛЕНІ У ТВОРЧОСТІ Г. СКОВОРОДИ:
  8. УКАЖІТЬ ПЕРШІ ЛІТЕРАТУРНІ ТВОРИ АНТИЧНОСТІ:
  9. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ДІЄПРИКМЕТНИК
  10. УКАЖІТЬ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ, ЯКІ В ОСНОВУ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПОКЛАЛИ ЕСТЕТИКО-СТИЛЬОВИЙ КРИТЕРІЙ:
  11. УКАЖІТЬ, ЯКОМУ ЛІТЕРАТУРНОМУ НАПРЯМКУ, ЩО ВИНИК У XVIII СТ., ДАВ НАЗВУ Л. СТЕРН:
  12. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ МОВОЮ НАПИСАНІ ЦЕРКОВНІ ПАМ’ЯТКИ ЛИТОВСЬКОЇ ДОБИ:
  13. УКАЖІТЬ ІМ’Я ПИСЬМЕННИКА, ЯКИЙ БУВ ГОЛОВОЮ МИСТЕЦЬКОГО УКРАЇНСЬКОГО РУХУ.
  14. УКАЖІТЬ РИСУ ЛІТЕРАТУРНОЇ КАЗКИ, ВІДМІННУ ВІД НАРОДНОЇ:
  15. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР ЗАПОЧАТКУВАВ СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ:
  16. УКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ПРОДОВЖЕННЯ РЕЧЕННЯ: «ЛІНГВІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ МОВИ В ТОМУ, ЩО…»
  17. УКАЖІТЬ, ЯКА РУКОПИСНА КНИГА ПОСТАЛА НА ТЕРЕНАХ ІСТОРИЧНОЇ ВОЛИНІ З ІНІЦІАТИВИ КНЯЗІВ ЗАСЛАВСЬКИХ І ЧОРТОРИЙСЬКИХ ТА МІСТИТЬ ПЕРЕКЛАД ЧОТИРЬОХ ЄВАНГЕЛІЙ СТАРОУКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ З ЕЛЕМЕНТАМИ МОВИ НАРОДНОЇ:
  18. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК АКАННЯ; ДЗЕКАННЯ І ЦЕКАННЯ; НЕСКЛАДОВИЙ [Ў] НА МІСЦІ ЕТИМОЛОГІЧНИХ [В] І [Л]:
  19. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ ПРИСВІЙНИЙ ПРИКМЕТНИК ЖІНОЧОГО РОДУ НАПИСАНИЙ ПРАВИЛЬНО
  20. Укажіть рядок з іменниками тільки мішаної групи
  21. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ФІЛОЛОГІЧНОЇ (ЕСТЕТИЧНОЇ) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  22. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  23. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ МЕТАФОРІ:
  24. УКАЖІТЬ ОСНОВУ ТВОРЧОСТІ ГОМЕРА:
  25. ХТО З ГЕРОЇВ „СЛОВА О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ” ВИГОЛОШУЄ «ЗОЛОТЕ СЛОВО», «ЗІ СЛЬОЗАМИ ЗМІШАНЕ»?
  26. УКАЖІТЬ, ЯКІ СЛОВА ПРОПУЩЕНІ В ПІСНІ «ПОКИНЬ, БАЙДО, БАЙДО, ТА Й БАЙДИКУВАТИ, БЕРИ.........ТА ЙДИ ЦАРЮВАТИ»:
  27. ЧАСТИНА УКРАЇНИ, ПРО ЯКУ ЛЕСЯ УКРАЇНКА З ЛЮБОВ’Ю ПИСАЛА: «ПРОЩАЙ, …, ПРОЩАЙ, РІДНИЙ КУТОЧОК…»:
  28. УКАЖІТЬ, ЧОМУ ДАНТЕ ПОКИНУВ ФЛОРЕНЦІЮ?
  29. УКАЖІТЬ ЖАНРОВУ ОСНОВУ КАЗКИ:
  30. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР О. ОЛЬЖИЧА Є СВОЄРІДНОЮ ПРОГРАМОЮ УКРАЇНСЬКИХ БОРЦІВ ЗА ВИЗВОЛЬНУ ІДЕЮ:
  31. УКАЖІТЬ, “ЛІТОПИС САМОВИДЦЯ” – ЦЕ:
  32. УКАЖІТЬ ПРОВІДНОГО ДІЯЧА СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХІХ СТ., ЯКИЙ СТВОРИВ І ОЧОЛИВ ХАРКІВСЬКУ ЛІНГВІСТИЧНУ ШКОЛУ, АВТОР ПРАЦІ “МИСЛЬ І МОВА”:
  33. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ІМЕННИМ ПРИСУДКОМ
  34. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ДВІ КУЛЬТУРИ», «ФІЛОСОФІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ: ФРАНКІВСЬКИЙ ПЕРІОД», «ШЕВЧЕНКІВ МІФ УКРАЇНИ», «ХРОНІКИ ВІД ФОРТІНБРАСА», «NOTRE DAME D'UKRAINE: УКРАЇНКА В КОНФЛІКТІ МІФОЛОГІЙ»:
  35. УКАЖІТЬ АВТОРА: «ПЕРШІ ПИСАНКИ Я КОМПОНУВАВ ВТИСНУВШИ СЛОВА В НАКРЕСЛЕНИЙ ОЛІВЦЕМ КОНТУР І НАМАГАВСЯ ФЛОМАСТЕРАМИ ОРНАМЕНТУВАТИ, ВИДІЛЯВ ОКРЕМІ СЛОВА АБО ЧАСТИНИ СЛІВ, ЩО ПРОЧИТУВАЛОСЯ ЯК ДОДАТКОВИЙ ВІДТІНОК ОСНОВНОЇ ТЕМИ... КОЛІР ОКРЕМИХ ЛІТЕР АБО Ж ЦІЛИХ СЛІВ НАДАВАВ СХОЖОСТІ З ПИСАНКАМИ».
  36. УКАЖІТЬ, ПРО ЯКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПИСАВ С. ЄФРЕМОВ: “...ДЕСЯТЬ НАЙКРАЩИХ ЛІТ, КОЛИ ЧОЛОВІК БУВ САМЕ В РОЗЦВІТІ СИЛИ Й ХИСТУ СВОГО І МІГ ДАТИ КОЛОСАЛЬНІ ЗРАЗКИ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ, МУСІВ ВІН ПОНЕВІРЯТИСЬ ПО ПУСТИНІ Й ВОЛОЧИТИ КАЙДАНИ НІКОМУ, ЗДАВАЛОСЬ, НЕ ПОТРІБНОГО ЖИТТЯ, ЗАТАЇВШИ В ДУШІ НЕВИПЛАКАНІ СЛЬОЗИ Й НЕНАРОДЖЕНІ ТВОРИ СВОЇ”:
  37. УКАЖІТЬ, КОТРЕ ІНШОМОВНЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО З ОГЛЯДУ НА ВЖИВАННЯ ЛІТЕР И, І, Ї
  38. УКАЖІТЬ ІДЕАЛЬНУ ГЕРОЇНЮ ГРЕЦЬКОЇ ТРАГЕДІЇ:
  39. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ВИСНОВКУ ПРО ДАВНІСТЬ СЛОВ’ЯНСЬКИХ АЗБУК ДІЙШЛИ СУЧАСНІ СЛАВІСТИ ПІСЛЯ ВСЕБІЧНОГО АНАЛІЗУ ЗБЕРЕЖЕНИХ ДОТЕПЕР СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ РУКОПИСІВ:
  40. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНО ПРЕФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ
  41. УКАЖІТЬ ТЕМАТИКУ, ЯКА ПОЗНАЧИЛА ЧІТКУ МЕЖУ МІЖ СИМВОЛІСТСЬКОЮ ТА ЕКСПРЕСІОНІСТЬКОЮ ЛІРИКОЮ:
  42. УКАЖІТЬ КЛЮЧОВУ НАСТАНОВУ КЛАСИЦИЗМУ:
  43. УКАЖІТЬ, МАРУСЯ БОГУСЛАВКА В ОДНОЙМЕННІЙ ДУМІ ― ЦЕ... :
  44. УКАЖІТЬ АВТОРКУ ПОЕТИЧНИХ РЯДКІВ: «І МОВЛЮ ПО-ЕЛЛІНСЬКИ: “МЕ МУ ТОС КІКЛЬОС ТАРАТЕ”, – / МУЖЧИНАМ, / ІМПЕРІЯМ, / ЧАСУ: / НЕ РУШ МОЇХ КІЛ…»:
  45. УКАЖІТЬ АВТОРА ПЕРШОЇ МОНОГРАФІЇ ПРО ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  46. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ОБИДВА СЛОВА МАЮТЬ ОДНАКОВИЙ РІД
  47. УКАЖІТЬ, ЯКЕ З ПОДАНИХ ТВЕРДЖЕНЬ ПОМИЛКОВЕ
  48. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО
  49. УКАЖІТЬ ЕПІТЕТ ОДІССЕЯ:
  50. УКАЖІТЬ НАЗВУ ПЕРШОЇ ПОЕТИЧНОЇ ЗБІРКИ П. ТИЧИНИ:
  51. УКАЖІТЬ ЗБІРКУ Е. ВЕРХАРНА:
  52. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ДЛЯ ПОЄДНАННЯ ПРОСТИХ ЧАСТИН ВИКОРИСТАНО СПОЛУЧНИКИ
  53. УКАЖІТЬ, ЯКА ЗБІРКА І. ФРАНКА МАЄ ПІДЗАГОЛОВОК “ЛІРИЧНА ДРАМА”:
  54. УКАЖІТЬ ЧАС СТВОРЕННЯ “ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ЛІТОПИСУ”:
  55. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “AŽ JÁ UMŘU, POCHOVEJTE / MĚ KDES NA MOHYLE, / VPROSTŘED STEPI NEDOHLEDNÉ. / V UKRAJINĚ MILÉ, / ABY LÁNY ŠIRÝCH POLÍ, / DNĚPR, SRÁZY STINNÉ / BYLO VIDĚT, BYLO SLYŠET, / S HUKOTEM JAK PLYNE”:
  56. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СТИЛЬ МОДЕРНІЗМУ ДЕКЛАРУВАВ ЗОБРАЖЕННЯ ТЕМИ "МІСТО - МАСИ - МАШИНИ":
  57. ЯКИЙ ІЗ ТВОРІВ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ОПИСУЄ ІСТОРІЮ ПРАВЛІННЯ РУСЬКИХ КНЯЗІВ, ЇХ ГЕНЕАЛОГІЮ ТА ПРОПАГУЄ ЗАГАЛЬНОРУСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ?
  58. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ
  59. ВИЗНАЧТЕ ЖАНР ТВОРУ В. ШЕКСПІРА «КОРОЛЬ ЛІР»:
  60. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРЕДОСТАННЬОМУ СКЛАДІ; ЗБЕРЕЖЕННЯ НОСОВИХ ГОЛОСНИХ; НАЯВНІСТЬ ДВОХ РЯДІВ ШИПЛЯЧИХ ТИПУ [Š] І [Ś]:
  61. УКАЖІТЬ, ЩО ДОСЛІВНО ОЗНАЧАЄ СЛОВО ФОЛЬКЛОР:
  62. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ АЛЕГОРІЇ:
  63. УКАЖІТЬ, З ЧИЄЮ ТВОРЧІСТЮ СПІВВІДНОСИТЬСЯ ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  64. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ
  65. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОЇ ПІДГРУПИ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ І ЧОМУ НАЛЕЖИТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКА МОВА
  66. УКАЖІТЬ БУРЛЕСКНО-РЕАЛІСТИЧНІ ТВОРИ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА:
  67. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОЇ СТАТТІ МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО ПОЧАЛАСЯ ЛІТЕРАТУРНА ДИСКУСІЯ 1925–1928 РР.:
  68. УКАЖІТЬ, ХТО З ПИСЬМЕННИКІВ НЕ ПРАЦЮВАВ НА ВОЛИНІ МІЖВОЄННОГО ПЕРІОДУ ХХ СТ.
  69. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, В ЯКІЙ РОЗМЕЖОВАНО «МИМОВІЛЬНИЙ / НЕСВІДОМИЙ РЕАЛІЗМ», «УЛЬТРАРЕАЛІЗМ / НОВІШИЙ РЕАЛІЗМ ЛІТЕРАТУРНИЙ», «НАУКОВИЙ РЕАЛІЗМ»; ВОНА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ «СЬОГОЧАСНЕ ЛІТЕРАТУРНЕ ПРЯМУВАННЯ» І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»:
  70. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ВІДМІНКОВІ ФОРМИ ЧИСЛІВНИКІВ ПРАВИЛЬНІ
  71. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО ВІДПОВІДАЮТЬ СХЕМІ: КОРІНЬ+СУФІКС+СУФІКС+ЗАКІНЧЕННЯ
  72. УКАЖІТЬ ТРОП, У ЯКОМУ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА ПЕРЕНОСИТЬСЯ З ПЕВНОГО ЯВИЩА ЧИ ПРЕДМЕТА НА ІНШІ ЗА СУМІЖНІСТЮ ПРОСТОРОВОГО, ЧАСОВОГО, АТРИБУТИВНОГО ТА ІНШОГО ТИПУ:
  73. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ СИМВОЛУ:
  74. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «ПРАГНЕННЯ ДО ОЧИЩЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ ВІД ПОЗАЛІТЕРАТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ, НЕВМОТИВОВАНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ»
  75. УКАЖІТЬ, ЯКА З НАЗВАНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НЕ Є ЗАСАДНИЧОЮ ОЗНАКОЮ АВАНГАРДНОГО МИСТЕЦТВА:
  76. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЧИСЛІВНИКОМ
  77. УКАЖІТЬ АВТОРА СПОГАДІВ “НА БІЛОМУ КОНІ”, “НА КОНІ ВОРОНОМУ”
  78. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ІНТЕЛІГЕНЦІЯ І НАРОД В ПОВІСТЯХ ІВАНА ФРАНКА 80-Х РОКІВ», «ПРОЯВЛЕННЯ СЛОВА. ДИСКУРСІЯ РАННЬОГО УКРАЇНСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ», «FEMINA MELANCHOLICA. СТАТЬ І КУЛЬТУРА В ГЕНДЕРНІЙ УТОПІЇ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ», «ФРАНКО І / НЕ КАМЕНЯР», «НЕВІДОМИЙ ІВАН ФРАНКО. ГРАНІ ІЗМАРАГДУ», «ПІСЛЯЧОРНОБИЛЬСЬКА БІБІЛІОТЕКА. УКРАЇНСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОСТМОДЕРН», «КІТЧ І ЛІТЕРАТУРА. ТРАВЕСТІЇ»:
  79. УКАЖІТЬ, ЯКІ РЕАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ПОДІЇ ЗОБРАЖЕНО У ТВОРІ Т. ШЕВЧЕНКА “ГАЙДАМАКИ”:
  80. УКАЖІТЬ АВТОРКУ ПОЕТИЧНИХ ЗБІРОК «КНЯЖА ЕМАЛЬ», «ГУСЛА», «БЕДРИК»:
  81. УКАЖІТЬ ПЕРШИЙ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНИЙ ТВІР АНТИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  82. УКАЖІТЬ БАЙКИ Г. СКОВОРОДИ:
  83. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НЕ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ
  84. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВИПАДКУ НЕ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКИ У ДІЄСЛІВНИХ ФОРМАХ 2 ОСОБИ ОДНИНИ
  85. УКАЖІТЬ, ЯКИМ СПОСОБОМ ГРЕКИ ПЕРЕМОГЛИ ТРОЯНЦІВ У ПОЕМІ ГОМЕРА «ЕНЕЇДА»:
  86. ОСНОВОПОЛОЖНИКИ ПРОСВІТНИЦЬКОГО РОМАНУ:
  87. УКАЖІТЬ НАЙДАВНІШИЙ ЛІТОПИСНИЙ ЗВІД, ЗБЕРЕЖЕНИЙ ДО НАШОГО ЧАСУ:
  88. УКАЖІТЬ АВТОРА, ЯКИЙ УПЕРШЕ В УКРАЇНСЬКОМУ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ ПРОАНАЛІЗУВАВ ТВОРЧІСТЬ Т. ШЕВЧЕНКА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ МЕТОДУ ПСИХОАНАЛІЗУ:
  89. УКАЖІТЬ, КОЛИ ВІДБУЛОСЯ ЗАРОДЖЕННЯ СЛАВІСТИКИ ЯК НАУКИ:
  90. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ВЖИТО ЗВОРОТНИЙ ЗАЙМЕННИК
  91. УКАЖІТЬ, НА СЛОВА ЯКОГО ВОЛИНСЬКОГО ПОЕТА КОМПОЗИТОР АНАТОЛІЙ ГОРЧИНСЬКИЙ НАПИСАВ ВІДОМУ ПІСНЮ «ТРОЯНДИ НА ПЕРОНІ»:
  92. УКАЖІТЬ ЖАНР ТВОРУ “БОНДАРІВНА”:
  93. УКАЖІТЬ, ХТО НАЛЕЖАВ ДО ПРАЗЬКОЇ ШКОЛИ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ
  94. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП СИЛАБІЧНОЇ СИСТЕМИ ВІРШУВАННЯ:
  95. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ Є ТІЛЬКИ НЕПРЯМИЙ ДОДАТОК
  96. УКАЖІТЬ, ЯКИМ ВИДАННЯМ ЗАПОЧАТКОВУЄТЬСЯ НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
  97. УКАЖІТЬ СИНТАКСИЧНУ РОЛЬ ЧИСЛІВНИКА: Два чорні лебеді календарного білого моря випливають із ночі і знову кудись у ніч (Л. Костенко)
  98. УКАЖІТЬ НАЙВИДАТНІШУ ПАМ’ЯТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА, ДЕ ІМІТОВАНО ПРОМОВИ ДАВНІХ ДЕРЖАВНИХ ДІЯЧІВ
  99. УКАЖІТЬ, ЯКА З П’ЄС НЕ НАЛЕЖИТЬ ПЕРУ В. ШЕКСПІРА:
  100. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ
  101. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ МІРИ І СТУПЕНЯ
  102. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОМУ ОБ’ЄДНАННІ СПІВПРАЦЮВАЛИ Т. ШЕВЧЕНКО ТА П. КУЛІШ:
  103. УКАЖІТЬ ТВІР, НАПИСАНИЙ ОВІДІЄМ У ЗАСЛАННІ:
  104. ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНОЮ ПАМ’ЯТКОЮ ЯКОЇ ДОБИ Є “ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ”?:
  105. АВТОРКА ПОВІСТЕЙ «ЛЮДИНА», «ЦАРІВНА»:
  106. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СПОСІБ УТВОРЕННЯ ДОДАТКОВОГО (ОБРАЗНОГО) ЗНАЧЕННЯ ВЛАСТИВИЙ ГІПЕРБОЛІ:
  107. УКАЖІТЬ АВТОРА І ЙОГО ТРАКТАТ, ДЕ ІЛЮСТРАТИВНИМ МАТЕРІАЛОМ СЛУГУЮТЬ ТВОРИ Т. ШЕВЧЕНКА:
  108. УКАЖІТЬ, ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ПРИСЛІВ’Я ВІД ПРИКАЗКИ:
  109. УКАЖІТЬ, ХТО З ПЕРЕРАХОВАНИХ КУЛЬТУРНИХ ДІЯЧІВ ТА ПОЕТІВ НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ОСТРОЗЬКОГО КУЛЬТУРНО-ПРОСВІТНИЦЬКОГО ОСЕРЕДКУ:
  110. УКАЖІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  111. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ПЕРІОД / ЯКІ ПЕРІОДИ ВИСВІТЛЕНО В «ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ» М. ГРУШЕВСЬКОГО:
  112. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  113. УКАЖІТЬ «БАТЬКА ІСТОРІЇ»:
  114. УКАЖІТЬ ХУДОЖНІЙ ТВІР, ЯКИЙ НАЛЕЖИТЬ І. НЕЧУЮ-ЛЕВИЦЬКОМУ:
  115. УКАЖІТЬ ФУНДАТОРА "НОВОЇ ДРАМИ":
  116. УКАЖІТЬ АВТОРА КНИЖКИ ПОЛЬСЬКОМОВНИХ ЕПІГРАМ «СВІТ, РОЗГЛЯНУТИЙ ПО ЧАСТИНАХ»:
  117. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП ВЕРЛІБРУ У СИСТЕМІ НЕКЛАСИЧНОГО ВІРШУВАННЯ:
  118. УКАЖІТЬ, КОЛИ У СЛОВ’ЯНСЬКИХ КРАЇНАХ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ДЕНЬ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І КУЛЬТУРИ:
  119. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ФОЛЬКЛОРНОГО ЖАНРУ НАЛЕЖИТЬ ПІСНЯ З ТАКИМИ СЛОВАМИ: «ОЙ ЧИ БУДЕШ, ДІВЧИНОНЬКО, ЗА МНОЮ ТУЖИТИ, ЯК Я СЯДУ ТА Й ПОЇДУ ДО ВІЙСЬКА СЛУЖИТИ»:
  120. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВІДНОСНОМУ ПРИКМЕТНИКУ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКУ В ОФОРМЛЕННІ СУФІКСА
  121. «МАНДРІВНІ» ОБРАЗИ В ДРАМАТУРГІЇ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  122. ЯКИЙ ЕПІЗОД Є ЦЕНТРАЛЬНИМ У „СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”, НОСІЄМ ГОЛОВНОЇ ДУМКИ ТВОРУ?
  123. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИКМЕТНИКОМ
  124. УКАЖІТЬ ЖАНР «БОЖЕСТВЕННОЇ КОМЕДІЇ» ДАНТЕ:
  125. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, ЯКА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ С. ЄФРЕМОВА «В ПОИСКАХ НОВОЙ КРАСОТЫ»:
  126. ДО ЯКОЇ КНИГИ Д. ПАВЛИЧКА ВВІЙШЛА ПОЕЗІЯ ЗІ ЗБІРКИ «ТАЄМНИЦЯ ТВОГО ОБЛИЧЧЯ»?
  127. УКАЖІТЬ, ЯКЕ ГАСЛО ХАРАКТЕРИЗУЄ ПОЧАТОК ЕПОХИ МОДЕРНІЗМУ:
  128. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ СЛОВО НАЗУСТРІЧ – ПРИСЛІВНИК
  129. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОГО ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА НАВЕДЕНИЙ УРИВОК: БОРІТЕСЯ – ПОБОРЕТЕ, ВАМ БОГ ПОМАГАЄ! ЗА ВАС ПРАВДА, ЗА ВАС СЛАВА І ВОЛЯ СВЯТАЯ!
  130. УКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ТРИЗУБ ЯК ГОЛОВНИЙ АТРИБУТ:
  131. ХТО З УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ У ВІЦІ 30–35 РОКІВ ПОСТРИГСЯ У ЧЕНЦІ Й БЛИЗЬКО СОРОКА РОКІВ ПРОВІВ НА АФОНІ?
  132. УКАЖІТЬ, ХТО З ВОЛИНЯН СТАВ ОДНИМ ІЗ ЗАСНОВНИКІВ АКАДЕМІЇ НАУК УКРАЇНИ:
  133. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОРУШЕНО НОРМУ ПРИ ВІДМІНЮВАННІ ЧИСЛІВНИКІВ
  134. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “КАД УМРЕМ, САХРАНИТЕ МЕ / ТАМО У МОГИЛИ / СРЕД СТЕПЕ ПРЕДИВНЕ / НА МИЛОЈ УКРАЈИНИ. / ДА БИХ ПОЉЕ ШИРОКО, / И ДЊЕПАР, И ПРОКОП / ГЛЕДАТИ, ЧУТИ МОГО / КАКО ПЕВАЈУ ГРОМКО / И КАКО ИЗ УКРАЈИНЕ / ОДНОСЕ У СИЊЕ МОРЕ / КРВ ЗЛОЧИНЦА... ТАД ЋУ ДА МИНЕМ / И ПОЉЕ И ГОРЕ, / УСТАНЕМ И СТИГНЕМ / ДО БОГА САМОГА / ДА СЕ МОЛИМ... А ДО ТАДА / НЕ ЗНАМ НИ ЗА БОГА”:
  135. УКАЖІТЬ, КОЛИ БУЛА СКЛАДЕНА “ПІСНЯ ПРО КАРМАЛЮКА”:
  136. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК АКАННЯ; ВІДСУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ ФОРМИ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ:
  137. УКАЖІТЬ, У БІОГРАФІЇ ЯКИХ УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ХІХ СТ. БУВ ПЕРІОД ВИКЛАДАННЯ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ ВОЛИНІ:
  138. УКАЖІТЬ ТВІР, В ЯКОМУ ВИКОРИСТАНО ПРИЙОМ «ПОТОКУ СВІДОМОСТІ»:
  139. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  140. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ЦИКЛ МІФІВ ВІДОБРАЖЕНИЙ В ЕПОСІ ГОМЕРА «ІЛІАДА»?
  141. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП НЕКЛАСИЧНОЇ СИСТЕМИ ВІРШУВАННЯ:
  142. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -И-
  143. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ТВОРІ О. ДОВЖЕНКА Є ТАКА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇНЦІВ: “... У ЦЬОГО НАРОДУ Є НІЧИМ І НІКОЛИ НЕ ПРИКРИТА АХІЛЛЕСОВА П’ЯТА. ЦІ ЛЮДИ АБСОЛЮТНО ПОЗБАВЛЕНІ ВМІННЯ ПРОЩАТИ ОДИН ОДНОМУ НЕЗГОДИ НАВІТЬ В ІМ’Я ІНТЕРЕСІВ ЗАГАЛЬНИХ, ВИСОКИХ. У НИХ НЕМАЄ ДЕРЖАВНОГО ІНСТИНКТУ... ТИ ЗНАЄШ, ВОНИ НЕ ВИВЧАЮТЬ ІСТОРІЇ. ДИВОВИЖНО. ВОНИ ВЖЕ ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ ЛІТ ЖИВУТЬ НЕГАТИВНИМИ ЛОЗУНГАМИ ОДКИДАННЯ БОГА, ВЛАСНОСТІ, СІМ’Ї, ДРУЖБИ! У НИХ ВІД СЛОВА “НАЦІЯ” ОСТАВСЯ ТІЛЬКИ ПРИКМЕТНИК”:
  144. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ НАРОДНОЇ ПІСНІ
  145. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЛІТОПИСУ:
  146. УКАЖІТЬ ТИП ПІДРЯДНОГО ЗВ’ЯЗКУ, ПРИ ЯКОМУ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИМАГАЄ ВІД ЗАЛЕЖНОГО ПЕВНОЇ ФОРМИ:
  147. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО НА МІСЦІ КРАПОК ТРЕБА СТАВИТИ АПОСТРОФ
  148. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА Є ГОСТРОЮ САТИРОЮ НА ПАНІВНУ ВЕРХІВКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ХVІІІ СТ.:
  149. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СУКУПНІСТЬ МОВНО-ВИРАЗОВИХ ЗАСОБІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ЕСТЕТИЧНУ ФУНКЦІЮ І ВИРІЗНЯЮТЬ МОВУ ОКРЕМОГО ПИСЬМЕННИКА З-ПОМІЖ ІНШИХ»:
  150. УКАЖІТЬ, ДЛЯ ЯКОГО СТИЛЮ ЦЕ ХАРАКТЕРНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТОНКИХ ВІДЧУТТІВ, МИТТЄВОСТЕЙ ЖИТТЯ:
  151. УКАЖІТЬ, КОМУ ПРИПИСУЮТЬ АВТОРСТВО ПІСЕНЬ “ОЙ НЕ ХОДИ, ГРИЦЮ...”, “ВІЮТЬ ВІТРИ, ВІЮТЬ БУЙНІ...”,“ЗАСВІТ ВСТАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ...” :
  152. УКАЖІТЬ ПОВНУ НАЗВУ ФІЛОСОФСЬКОГО ТРАКТАТУ Г. СКОВОРОДИ “РОЗМОВА, ЗВАНА АЛФАВІТ, ЧИ...”:
  153. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ СЛОВА НЕЗМІННІ
  154. ДРУЖНЮ ПЕРЕПИСКУ З ЛЕСЕЮ УКРАЇНКОЮ ВІВ ВІДОМИЙ ПИСЬМЕННИК, ОРІЄНТАЛІСТ, ПОЛІГЛОТ, ВОЛИНЯНИН:
  155. УКАЖІТЬ, ХТО НАПИСАВ РОМАН ПРО МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО:
  156. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ
  157. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  158. УКАЖІТЬ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ КЛАСИЦИЗМУ ЯК ХУДОЖНЬОГО НАПРЯМУ:
  159. УКАЖІТЬ, КОМУ З НАРОДНИХ ВАТАЖКІВ НАЛЕЖАТЬ ТАКІ СЛОВА З НАРОДНОЇ ПІСНІ: «ПОВЕРНУВСЯ Я З СИБІРУ, ТА НЕ МАЮ ДОЛІ, ХОЧ, ЗДАЄТЬСЯ, НЕ В КАЙДАНАХ, А ВСЕ Ж НЕ НА ВОЛІ»:
  160. НАЗВІТЬ ЛІТОПИСЦЯ, ОДНОГО З АВТОРІВ “ПОВІСТІ МИНУЛИХ ЛІТ”:
  161. УКАЖІТЬ КЛЮЧОВИЙ МОВНИЙ ОБРАЗ СТИЛЮ БАРОКО:
  162. УКАЖІТЬ ОСОБЛИВІСТЬ СИМВОЛІЗМУ ЯК НАПРЯМУ:
  163. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ІКАВІЗМ; ЗБЕРЕЖЕННЯ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; НЕПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ:
  164. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  165. ХТО З НАЗВАНИХ ПОЕТІВ ОЧОЛИВ ЕСТЕТИЧНИЙ БУНТ ЛІТЕРАТУРНОГО ШІСТДЕСЯТНИЦТВА?
  166. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ФОРМУ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ МНОЖИНИ ВІД ІНФІНІТИВА
  167. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ДВІ КУЛЬТУРИ», «ШЕВЧЕНКІВ МІФ УКРАЇНИ», «ФІЛОСОФІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ: ФРАНКІВСЬКИЙ ПЕРІОД»:
  168. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ
  169. У ОСНОВУ ЯКОГО ДРАМАТИЧНОГО ТВОРУ ЛЕСІ УКРАЇНКИ ПОКЛАДЕНА ТРАГІЧНА ІСТОРІЯ КОХАННЯ?
  170. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ МЕТИ
  171. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНІ ОДНИМ СПОСОБОМ
  172. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “ЩОМ УМРА, МЕ ПОГРЕБЕТЕ / НЕЙДЕ НА МОГИЛА / ПОСРЕД СТЕПИТЕ ШИРОКИ / НА УКРАЙНА МИЛА, / ТА СКАЛИТЕ НАД ВОДАТА, / ДНЕПЪР И ПОЛЯТА / ДА СЕ ВИЖДАТ, ДА СЕ ЧУВА, / КАК РЕВЕ РЕКАТА”:
  173. УКАЖІТЬ ВОЛИНСЬКОГО ПИСЬМЕННИКА – ЛАУРЕАТА НАЦІОНАЛЬНОЇ ПРЕМІЇ УКРАЇНИ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА:
  174. УКАЖІТЬ, ЧОМУ МЕЖА МІЖ ДЕКАДЕНТСЬКОЮ ДОБОЮ ТА ДОБОЮ «ВИСОКОГО МОДЕРНІЗМУ» ПОЗНАЧАЄТЬСЯ 1914-1918 РОКАМИ:
  175. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ СТИЛЬ ЗОРІЄНТОВАНИЙ НА ЗОБРАЖЕННЯ СУЧАСНОСТІ?
  176. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ЗБІРКА ЛІРИЧНИХ ПОЕЗІЙ Г. СКОВОРОДИ?
  177. УКАЖІТЬ, КОЛЯДКИ, ЩЕДРІВКИ, ВЕСНЯНКИ, КУПАЛЬСЬКІ, ЖНИВАРСЬКІ ПІСНІ НАЛЕЖАТЬ ДО... :
  178. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ -Е:
  179. Укажіть рядок з іменниками тільки твердої групи
  180. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР 20-Х РР. ЗАПОЧАТКУВАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ ПРОЗУ
  181. У ЯКОМУ ВАРІАНТІ Є ПРОСТИЙ НЕУСКЛАДНЕНИЙ ПІДМЕТ:
  182. УКАЖІТЬ, ДЛЯ ЯКОГО СТИЛЮ ХАРАКТЕРНЕ АКТИВНЕ ОНОВЛЕННЯ ПОЕТИЧНОГО СЛОВНИКА:
  183. УКАЖІТЬ, НЕВЕЛИКИЙ ВІРШОВАНИЙ ЛІРО-ЕПІЧНИЙ ТВІР, ЩО ОПОВІДАЄ ПРО ЯКУСЬ, НАЙЧАСТІШЕ ТРАГІЧНУ, ПОДІЮ, НЕРІДКО ФАНТАСТИЧНОГО АБО ІСТОРИЧНОГО ХАРАКТЕРУ, НАЗИВАЄТЬСЯ…:
  184. УКАЖІТЬ ТВІР ПРО ВІЙНУ, ЯКОМУ ПРИТАМАННА ПОЕТИКА ЕКСПРЕСІОНІЗМУ:
  185. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО ПРАВИЛЬНУ ВІДМІНКОВУ ФОРМУ ЧИСЛІВНИКА ШІСТСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ВІСІМ
  186. УКАЖІТЬ, У ЯКІЙ ПОЕЗІЇ Т. ШЕВЧЕНКА ОБРАЗ БИТВИ ПІД БЕРЕСТЕЧКОМ Є ЕПІЦЕНТРОМ РЕФЛЕКСІЙ ПРО МАЙБУТНЄ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ:
  187. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ СТИЛІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ
  188. КОГО ІЗ ПИСЬМЕННИКІВ XVIII СТ. НАЗИВАЮТЬ “МАНДРІВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ”?
  189. ПОЕТИЧНІ ЗБІРКИ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  190. УКАЖІТЬ, ДРАМАТУРГІЮ ЯКОГО АВТОРА ВИЗНАЧАЮТЬ ЯК «ДРАМА ФАТУМУ», «ДРАМА МОВЧАННЯ», «СТАТИЧНА ДРАМА»:
  191. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ, ЯК ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРШОМУ СКЛАДІ; НАЯВНІСТЬ ДОВГИХ І КОРОТКИХ ГОЛОСНИХ; СПЕЦИФІЧНИЙ ЗВУК [Ř]:
  192. УКАЖІТЬ БЕЗОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ
  193. УКАЖІТЬ РЯДОК, ЩО МІСТИТЬ СЛОВА З ОРФОГРАФІЧНИМИ ПОМИЛКАМИ
  194. НАЗВІТЬ ТВІР Т. ШЕВЧЕНКА, В ЯКОМУ ОДИН ІЗ ГЕРОЇВ, ХОЧ І СПІВАЄ «ПРО ЯССИ, / І ПРО ЖОВТІ ВОДИ, / І МІСТЕЧКО БЕРЕСТЕЧКО…», Є ВТІЛЕННЯМ ПРИСТОСУВАНСТВА:
  195. УКАЖІТЬ ОСНОВНИЙ ПРИНЦИП ДОЛЬНИКА У СИСТЕМІ НЕКЛАСИЧНОГО ВІРШУВАННЯ:
  196. НАЗВІТЬ ЛІТОПИСИ, СТВОРЕНІ В ХVІІ–ХVІІІ СТ.:
  197. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ
  198. УКАЖІТЬ, ЯК ВИКОНУЮТЬСЯ НАРОДНІ ДУМИ:
  199. УКАЖІТЬ ІМ’Я АВТОРКИ ТВОРУ «NOTRE DAME D'UKRAINE: УКРАЇНКА В КОНФЛІКТІ МІФОЛОГІЙ»:
  200. ЯКУ ЗБІРКУ В. СТУСА ВИЗНАЧАЮТЬ ЯК «ТЮРЕМНУ ІНІЦІАЦІЮ»?
  201.