Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: Фаховий залік (польська)

Розробники:
Дата генерації: 14.07.2025

    Тема :: Загальні літературознавчі дисципліни

  1. Укажіть співавтора книги «Słownik terminów literackich» (2005):
  2. Укажіть автора підручника з історії польської літератури періоду «Pozytywizm»:
  3. Укажіть, хто є автором статті «Epistоlografia jako źródło literatury renesansowej w Polsce»:
  4. Укажіть, що означає термін «міфологія»:
  5. Укажіть, що означає термін «актуальність художнього твору»:
  6. Укажіть, що відіграє головну роль у сугестивній ліриці:
  7. Укажіть, коли в польські літературій виникла стильова течія авангардизму - експресіонізм:
  8. Укажіть, де виникла стильова течія авангардизму - експресіонізм:
  9. Укажіть, що означає термін архетип:
  10. Укажіть, до якої літературознавчої школи належав А. Малецький:
  11. Укажіть, коли виник позитивізм у польській літературі:
  12. Укажіть, де виникла стильова течія модернізму – символізм:
  13. Укажіть основний творчий метод експресіонізму:
  14. Укажіть, коли виникає постмодернізм у польській літературі:
  15. Укажіть, коли виникає модернізм у польській літературі:
  16.  

    Тема :: Історія польської літератури ХХ ст.

  17. Укажіть, хто автор циклу оповідань «Wiatr od morza»:
  18. Укажіть вірш, автором якого є Ю. Пшибось:
  19. Укажіть митця, який не входив до групи «Skamander»:
  20. Укажіть, хто з митців «Молодої Польщі» мав псевдонім Міріам:
  21. Укажіть, з якої сцени починається роман Я. Івашкевича «Chwała i sława»:
  22. Укажіть драму, автором якої є Т. Ружевич:
  23. Укажіть автора збірки «Sad rozstajny»:
  24. Укажіть твори, які належать перу С. Жеромського:
  25. Укажіть, що робить напередодні смерті герой роману С. Реймонта «Chłopі» Борина:
  26. Укажіть представника авангардистської поезії в польській літературі міжвоєнного двадцятиліття:
  27. Укажіть, яка доля героя роману «Popół i diament» Хельмицького:
  28. Укажіть вірш, автором якого є Т. Ружевич:
  29. Укажіть, в основу якого твору покладено реальний історичний факт про хрестовий похід хлопчика-пастуха Стефана:
  30. Укажіть драму, автором якої є С. Віткевич:
  31. Укажіть, який тип нарації в романі «Nocе i dni» М. Домбровської:
  32. Укажіть тип художнього часу в екранізації роману «Nocе i dni» М. Домбровської:
  33. Укажіть, як трактує людину Ян Твардовський:
  34. Укажіть, який персонаж у п’єсі «Niemcy» Л. Кручковського перебуває у внутрішній еміграції:
  35. Укажіть, як загинув герой Я. Івашкевича Юзек Райський:
  36. Укажіть, хто під час Другої світової війни переховувався в Ставіску у Я. Івашкевича:
  37. Укажіть, героєм якого роману є комуніст Стефан Щука:
  38. Укажіть драму, автором якої є Г. Запольська:
  39. Укажіть драму, автором якої є С. Виспянський:
  40. Укажіть вірш, автором якого є З. Герберт:
  41. Укажіть твір, автором якого є Т. Парницький:
  42. Укажіть, який твір С. Жеромського має риси автобіографічності:
  43. Укажіть твір, автором якого є С. Пшибишевський:
  44. Укажіть твір, автором якого є А. Стасюк:
  45. Укажіть автора збірки «Kwiaty polskie»:
  46. Укажіть вірш, автором якого є В. Шимборська:
  47. Укажіть автора драми «Pierwszy dzień wolności»:
  48. Укажіть, ким був поет Ян Твардовський:
  49. Укажіть, яка конструкція героїв у п’єсі «Niemcy»:
  50. Укажіть, хто з історичних осіб зображується в романі С. Жеромського «Popioły»:
  51. Укажіть, про чиє життя йдеться в повісті В. Оркана:
  52. Укажіть, чим є твір «Na skalnym podhalu»:
  53. Укажіть польського письменника – лауреата Нобелівської премії:
  54. Укажіть, хто отримав Нобелівську премію в 1924 р.:
  55. Укажіть, хто автор вірша «Śpieszmy się kochać…»:
  56. Укажіть, автора оповідання «Pod klepsydrą»:
  57. Укажіть, з якої сцени починається роман З. Налковської «Granica»:
  58. Укажіть, хто з цих польських поетів загинув у Варшавському повстанні:
  59. Укажіть, хто з польських письменників описав у щоденниках або в споминах варшавське єврейське гетто:
  60. Укажіть, яку музику слухав герой Я. Івашкевича композитор Едгар Шиллер:
  61.  

    Тема :: Історія польської літератури. Позитивізм

  62. Укажіть, за який роман Г. Сенкевич був удостоєний Нобелівської премії:
  63. Укажіть, у якому творі Е. Ожешко розповідає про важку долю білоруських селян:
  64. Укажіть, автором якого твору є Б. Прус:
  65. Укажіть, який жанр увів у польську літературу В. Сирокомля:
  66. Укажіть, яка риса характеризує літературу позитивізму:
  67. Укажіть, до яких жанрів найчастіше зверталися письменники-позитивісти:
  68. Укажіть, яке язичницьке свято описує Ю.-І. Крашевський у романі «Stara baśń»:
  69. Укажіть, автором якого циклу є Ю.-І. Крашевський:
  70. Укажіть, правління якого римського імператора описано в романі «Quo vadis» Г. Сенкевича:
  71. Укажіть, яке місто згадує Ю.-І. Крашевський у творі «Wspomnienia Wołynia, Polesia i Litwy»:
  72. Укажіть, у якому творі Ю.-І. Крашевського зображено історію кохання Домена і Дзіви:
  73. Укажіть, як звали дружину князя Попеля в повісті Ю.-І. Крашевського «Stara baśń»:
  74. Укажіть, яка історична подія згадується у романі «Nad niemnem» Е. Ожешко:
  75. Укажіть, як помирає князь Попель в повісті Ю.-І. Крашевського «Stara baśń»:
  76. Укажіть, про що говорить Ю.-І. Крашевський у передмові до повісті «Pan Waleri»:
  77. Укажіть, у якій поезії К. Уейського висловлена надія на воскресіння Польщі:
  78. Укажіть, який твір Ю.-І. Крашевського входить до циклу романів про польсько-саксонський період:
  79. Укажіть, кого з польських письменників називали «реалістом найчистішої води»:
  80. Укажіть, який поетичний цикл А. Асника має філософський зміст:
  81. Укажіть, в якому романі Г. Сенкевича показано справжнє обличчя Тевтонського ордену:
  82. Укажіть, у якому романі Г. Сенкевич подав історично правдивий опис життя Польщі на межі ХІV-ХV ст.:
  83. Укажіть, героєм якого твору Г. Сенкевича є князь Ярема Вишневецький:
  84. Укажіть, які історичні події згадуються у романі «Ogniem i mieczem» Г. Сенкевича:
  85. Укажіть, який твір Е. Ожешко є автобіографічним:
  86. Укажіть, яким твором розпочинається цикл історичних романів Ю.-І. Крашевського:
  87. Укажіть, до якої лірики належить вірш А. Асника «Ranek w górach»:
  88. Укажіть, на якому етапі розвитку польського позитивізму зберігаються романтичні тенденції:
  89. Укажіть, хто визначив програму позитивізму як таку, що «складена з багатьох компромісів і безлічі думок»:
  90. Укажіть, творчість якого польського письменника отримала високу оцінку І. Франка:
  91. Укажіть, як перекладається назва роману «Quo vadis» Г. Сенкевича:
  92. Укажіть, хто з героїв роману «Ogniem i mieczem» Г. Сенкевича не є історичною особою:
  93. Укажіть, у якому жанрі В. Сирокомля найчастіше звертається до селянської тематики:
  94. Укажіть, хто друкував свої ранні твори під псевдонімом Клеофаст Факунд Пастернак:
  95. Укажіть, яка повість Е. Ожешко не увійшла до циклу білоруських повістей:
  96. Укажіть, життя і творчість якого письменника пов'язані з Волинню:
  97. Укажіть, яку проблему піднімає Е. Ожешко в романах «Маrta», «Pan Graba»:
  98. Укажіть, в якому романі Е. Ожешко показує процес розшарування в середовищі тогочасної шляхти:
  99. Укажіть, у творчості якого письменника наскрізною є тема митця і мистецтва:
  100. Укажіть, героями якого твору Ю.-І. Крашевського є Остап і Альфред:
  101. Укажіть, в якому творі Е. Ожешко головна героїня трагічно гине, залишивши маленьку дитину:
  102.  

    Тема :: Історія польської літератури. Романтизм

  103. Укажіть ,чому балада «Lilije» А. Міцкевича має таку назву:
  104. Укажіть, членом якої патріотичної організації був А. Міцкевич?
  105. Укажіть, яка поема Ю. Словацького була написана під впливом творчості поетів «української школи»?
  106. Укажіть, де відбуваються події, описані в поемі «Anhelli» Ю. Словацького?
  107. Укажіть, у творчості якого письменника наявні риси класицизму, романтизму та просвітництва:
  108. Укажіть, рідними для якого поета-романтика є Кременець, Гора Бонни, річка Іква:
  109. Укажіть, у якому сонеті А. Міцкевич передає свої враження від прогулянки палацом кримського хана Гірея:
  110. Укажіть, з якою країною тематично пов’язана творчість Ю.-Б. Залеського:
  111. Укажіть, у якому творі присутній образ пілігрима:
  112. Укажіть, хто автор творів «Іrydion», «Nie-Boska komedia»:
  113. Укажіть, хто з письменників не належав до епохи романтизму?
  114. Укажіть, хто переклав поему «Pan Tadeusz» А. Міцкевича українською мовою:
  115. Укажіть, що є джерелом творчості романтиків:
  116. Укажіть, символом чого виступає Еллада у драмі «Іrydion» З. Красінського:
  117. Укажіть, до якої збірки входять твори «Ajudah», «Bajdary» А. Міцкевича:
  118. Укажіть, який твір Ю. Словацького дослідники називають «політичною казкою»:
  119. Укажіть, хто з письменників-романтиків називає царя Миколу І «коронованим злочинцем»:
  120. Укажіть, яку назву отримав класицизм в першій половині ХІХ ст.:
  121. Укажіть, для якого періоду творчості А. Фредро характерні реалістичні тенденції:
  122. Укажіть, яка комедія А. Фредро за змістом є близькою до комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»:
  123. Укажіть, традиції якої епохи наявні в польській літературі поч. ХІХ ст.:
  124. Укажіть, якої з названих поетичних шкіл не було в літературі польського романтизму:
  125. Укажіть героя поеми «Pan Tadeusz» А. Міцкевича, який «dawno domu nie widział, bo w dalekim mieście kończył nauki»:
  126. Укажіть, хто з героїв поеми «Pan Tadeusz» А. Міцкевича описаний як «człowiek stary, lecz krępy i bardzo pleczysty»:
  127. Укажіть правильне твердження:
  128. Укажіть, нa тлі яких історичних реалій відбуваються події у поемі «Pan Tadeusz» А. Міцкевича:
  129. Укажіть, які сюжетні лінії переплітаються в поемі «Zamek kaniowski» с. Гощинського:
  130. Укажіть, які історичні події покладено в основу поеми С.Гощинського «Zamek kaniowski»:
  131. Укажіть жанр твору Я. Потоцького «Rękopis, znaleziony w Saragossie»:
  132. Укажіть правильне твердження: «українська школа» в польській літературі – це:
  133.  

    Тема :: Польська література Середніх Віків та Відродження, XVII-XVIII ст.

  134. Укажіть, яка історична подія стала приводом до написання «Żywot świętego Stanisława»:
  135. Укажіть найдавніше житіє в польській середньовічній літературі:
  136. Укажіть, яку поезію Ф. Карпінський присвятив важливій політичній події в житті Польщі:
  137. Укажіть, кого наслідує у своїх байках С.Трембецький:
  138. Укажіть, кого з польських поетів називали «поетом серця»:
  139. Укажіть, в чому особливості байок І. Красіцького:
  140. Укажіть, до якого жанру найчастіше зверталися письменники польського просвітництва:
  141. Укажіть жанровий різновид байок І. Красіцького:
  142. Укажіть часопис періоду польського просвітництва:
  143. Укажіть, у якому творі І. Красіцький використовує легенду про Попеля і Пяста:
  144. Укажіть, у якому періоді літератури бароко поети активно зверталися до жанру ідилії:
  145. Укажіть, творчість якого автора вважають вершиною мемуаристики пізнього бароко:
  146. Укажіть героїв «Sielanek» Ш. Шимоновича:
  147. Укажіть, до якого жанру належать «Latopisiec, albo Kroniczka różnych spraw i dziejów» i «Dziennik podróży królewicza Władysława»:
  148. Укажіть, який тип героя характерний для сарматської літератури:
  149. Укажіть, яка тематика переважає в ранній бароковій мемуаристиці:
  150. Укажіть, чого не писав Я. Кохановський:
  151. Укажіть, прикладом якої поезії є вірш П. Злоти «O stole chlebowym»:
  152. Укажіть перші польськомовні твори середньовічної літератури:
  153. Укажіть, який твір є прикладом шляхетської сатири:
  154.  

    Тема :: Фонетика і синтаксис польської мови

  155. Konstrukcje "Siadać. Dwa bilety na koncert. Uwaga" to:
  156. Konstrukcje "Wędliny. Artykuły spożywcze. Wejście" to:
  157. Państwo Nowakowie...:
  158. Zdanie "Niestety, nie zdążyłem na pociąg" zawiera:
  159. Wskaż zdanie przeciwstawne:
  160. Zdanie "Skończywszy pracę wrócił do domu":
  161. Wskazać zdanie zawierające złożone orzeczenie imienne:
  162. Wskazać konstrukcję z przydawką okolicznikową:
  163. Wskazać, w której konstrukcji występuje dopełnienie:
  164. Wskazać zdanie pojedyncze:
  165. Wskazać zdanie złożone, w którym występuje równoważnik zdania:
  166. “Co to za kobieta,, z którą rozmawialiście?” to zdanie:
  167. „Jeep, chociaż przystosowany do pokonywania najcięższych wertepów, z trudem przedzierał się przez te wyboje” to zdanie:
  168. „Jechali na razie bocznymi ulicami Ostrowca, więc mimo złej, bardzo wyboistej jezdni mogli rozwinąć znaczniejszą szybkość” to zdanie:
  169. Styczność albo następstwo w czasie i przestrzeni wyrażają zdania:
  170. Spójniki ani....ani w zdaniu współrzędnym wyrażają znaczenie:
  171. Wskazać spójnik współrzędny:
  172. Ustalcie przedmiot badań fonetyki opisowej:
  173. Wskażcie, co nazywamy nasadą:
  174. Wskażcie, w jakiej pozycji najczęściej znika rezonans nosowy samogłoski ę:
  175. Wyznaczcie, w jakiej grupie we wszystkich wyrazach zachodzi uproszczenie:
  176. Wyznaczcie, jakie upodobnienia zachodzą w wyrazach pański, tramwaj, sens:
  177. Wskażcie, w jakim wyrazie występuje upodobnienie:
  178. Wyznaczcie, jakie z podanych wyrazów są wyjątkami w akcentowaniu:
  179. Wskażcie, w jakiej linii wszystkie wyrazy mają otwarte sylaby:
  180. Wskażcie, w jakiej linii wszystkie spółgłoski są wargowe:
  181.  

    Тема :: Лексикологія і стилістика польської мови

  182. Wskażcie przenośnię poetycką:
  183. Określcie rodzaj frazeologizmu „PRAWIĆ ANDRONY”:
  184. Wskażcie synonimy semantyczne:
  185. Wskażcie łączliwy związek frazeologiczny:
  186. Wskażcie, jakich wyrazów używano w środowisku przestępczym:
  187. Wskażcie, cechami jakiego stylu jest bezosobowość, kategoryczność, zwięzłość, jasność:
  188. Wskażcie grupę archaizmów rzeczowych (historyzmów):
  189. Wskażcie synonimy absolutne:
  190. Wskażcie, które z przywołanych wyrazów nie są synonimami:
  191. Wskażcie frazeologizm o znaczeniu "MÓWIĆ DUŻO I BEZSENSOWNIE, MÓWIĆ GŁUPSTWA":
  192. Wskażcie, który z wymienionych frazeologizmów pochodzi z mitologii antycznej:
  193. Określcie, do jakiej grupy należą wyrazy chemikaliowiec, elektronizacja, podspecjalność:
  194. Wskażcie, jaki wyraz ma najbogatszą treść:
  195. Wskażcie, z jakiego języka jest najwięcej zapożyczeń w języku polskim:
  196. Wskażcie wyrazy częściowo przyswojone przez język polski:
  197. Wskażcie, jak nazywamy wyrazy i związki frazeologiczne używane potocznie przez przedstawicieli danego zawodu:
  198. Wskażcie, który z przywołanych frazeologizmów wytłumaczono poprawnie:
  199. Wskażcie pochodzenie związku frazeologicznego "WALCZYĆ Z WIATRAKAMI":
  200. Do leksykalnych środków stylistycznych zaliczamy:
  201. Wskazać przenośnię opartą na animizacji:
  202. Jaki środek stylistyczny został przedstawiony w konstrukcjach: "CAŁA SZKOŁA POSZŁA DZIŚ DO KINA"; "ODDZIAŁ LICZYŁ 200 KONI"; "WYPIŁ KIELICH DO DNA":
  203. Wskazać peryfrazę:
  204. Konstrukcja "PRZYJĄŁ GO POD SWÓJ DACH" to:
  205. Zapożyczeń oraz internacjonalizmów najczęściej używano w stylu:
  206. Wskazać eufemizm:
  207. Wskazać neologizm stylistyczny (indywidualno-autorski):
  208. Wskazać cechę stylu potocznego:
  209. Środek stylistyczny polegający na omawianiu, przedstawianiu zjawiska przez jego rozbudowany opis:
  210. Element leksykalny odnoszący się do realiów charakterystycznych dla epok dawnych:
  211. Wskazać hiperbolę:
  212. Najbardziej rozległą i bogatą dziedziną badań stylistycznych jest:
  213. Bruk, cech, cegła, talerz to zapożyczenia:
  214. W którym przykładzie podano archaiczne znaczenie wyrazu:
  215. W jakiej konstrukcji wyraz "serce" został użyty nieprzenośnie:
  216. Wskaż homonim:
  217. Określ znaczenie frazeologizmu „Ciągnąć kogoś za język”:
  218. Wskaż wyrażenie pochodzenia łacińskiego:
  219. Znaczenie, z którym kojarzy sobie dany leksem współczesny użytkownik języka polskiego (niezależnie od znaczenia etymologicznego):
  220. Hiponimem w stosunku do wyrazu „pies” jest:
  221. Wskaż synonimy ekspresywne:
  222. Wskaż synonimy stylistyczne:
  223. Wyrazy „kolarz – kolaż” to:
  224. Wskaż związek frazeologiczny stały:
  225. Wskaż eufemizm:
  226. Wyrazy „nastolatek”, „czasopismo”, „drapacz chmur” są to:
  227. Które z podanych wyrazów są antonimami:
  228. Elementy leksykalne, wyrażające uczuciowy stosunek do tego, co nazywają – to:
  229. Który z podanych wyrazów nie ma dodatkowego znaczenia terminologicznego:
  230. „Karma”, „polo”, „kosz” to homonimy:
  231. Który z wyrazów został przetłumaczony niepoprawnie:
  232. Jakiego słowa użyto przenośnie w zdaniu „Wolę intrygujące kryminały niż słodkie i nudne melodramaty”:
  233. Wskaż peryfrazę:
  234. W zdaniu „Przede mną gasisz w lazurowej wodzie gwiazdę ognistą” nie występuje:
  235. Który z synonimów słowa „samochód” nie jest wyrazem potocznym?
  236. Który z podanych synonimów ma znaczenie 'część ulicy przeznaczona dla ruchu kołowego'?
  237. Wskaż synonimy neutralne pod względem stylistycznym:
  238. Jak nazywamy wyrazy „kazać”, „kwas”, „naszyjnik”, „mecz” itp.:
  239. Które słowo nie jest antonimem wyrazu „stary”:
  240.  

    Тема :: Методика викладання польської мови і літератури

  241. USTALCIE, JAKI JEST CEL POZNAWCZY NAUKI O JĘZYKU:
  242. USTALCIE PRZYCZYNY BIOPSYCHICZNE NIEPOWODZENIA SZKOLNEGO:
  243. USTALCIE, NA CZYM POLEGA PROFILAKTYKA PEDAGOGICZNA:
  244. USTALCIE, KTÓRY UCZEŃ DOSTAJE OCENĘ „CELUJĄCĄ”:
  245. USTALCIE, KTÓRY UCZEŃ DOSTAJE OCENĘ „DOSTATECZNIE”:
  246. USTALCIE, CO ZAWIERA CZĘŚĆ WSTĘPNA LEKCJI:
  247. USTALCIE, CO ZAWIERA CZĘŚĆ CENTRALNA LEKCJI:
  248. USTALCIE, CO ZAWIERA LEKCJA PODAJĄCA W CZĘŚCI GŁÓWNEJ:
  249. USTALCIE, CO ZAWIERA LEKCJA ĆWICZENIOWA W CZĘŚCI GŁÓWNEJ:
  250. USTALCIE, JAKA LEKCJA JEST POŚWIĘCONA KONTROLI WYNIKÓW NAUKI:
  251. USTALCIE, Z JAKA NAUKĄ ŁĄCZY SIĘ NAUKA FONETYKI:
  252. USTALCIE, NA CZYM POLEGA TERAPIA PEDAGOGICZNA:
  253. USTALCIE, W JAKIM TYPIE LEKCJI WYRÓŻNIAJĄ SIĘ CZĘŚCI PODSUMOWUJĄCA I SYNTEZUJĄCA:
  254. USTALCIE CEL PRZEPROWADZENIA DYKTANDA:
  255. USTALCIE PODSTAWOWE FORMY ORGANIZACJI PRACY PRZY NAUCE FONETYKI:
  256. USTALCIE, CO STANOWI DOKUMENTACJĘ LEKTORA:
  257. USTALCIE, CO STANOWI DOKUMENTACJĘ UCZNIA:
  258. USTALCIE, OD CZEGO ZACZYNA SIĘ JAKIKOLWIEK TEMAT NA LEKCJI LITERATURY:
  259. USTALCIE, JAKA JEST WSTĘPNA FAZA OPRACOWANIA UTWORU LITERACKIEGO:
  260. USTALCIE, CZYM JEST CZYTANIE INFORMACYJNE:
  261. USTALCIE, CZYM JEST CZYTANIE TWÓRCZE:
  262. USTALCIE SKŁADNIKI OPRACOWANIA LEKTURY:
  263. USTALCIE, CO LUB KTO DECYDUJE O TYM, KTÓRE ZAGADNIENIA TEORETYCZNOLITERACKIE OMAWIAĆ NA LEKCJI:
  264. USTALCIE CECHY METODY GRAMATYCZNO-TŁUMACZENIOWEJ:
  265. USTALCIE CECHY METODY USTNEJ:
  266. USTALCIE, CZYM JEST ZNAJOMOŚĆ CZYNNA JĘZYKA OBCEGO:
  267. USTALCIE, CO JEST POWAŻNYM UTRUDNIENIEM W NAUCE JĘZYKA OBCEGO:
  268. USTALCIE TREŚĆ ZASADY „NIE STOSUJ TEGO, CZEGO NIE ZNASZ”:
  269. USTALCIE, KIEDY FORMUŁUJE SIĘ TEMAT LEKCJI:
  270. USTALCIE CECHY METODY PODAJĄCEJ:
  271.  

    Тема :: Сучасна польська мова. Морфологія

  272. Wskażcie wyrazy obcego pochodzenia:
  273. Wskażcie, które wersje są poprawne:
  274. Czasowniki I koniugacji to:
  275. Czasowniki II koniugacji to:
  276. Skończcie definicję „FLEKSJA TO DZIAŁ GRAMATYKI ZAJMUJĄCY SIĘ ....”:
  277. Partykuły to:
  278. Wskażcie, która wersja jest potrzebna:
  279. Czasowniki III koniugacji to:
  280. Wskażcie poprawny liczebnik: NASZA KOTKA MA (2)........KOCIĄT:
  281. Formy "NIECH CZYTA", "CZYTAJMY" należą do trybu:
  282. Wskażcie formę trybu przypuszczającego:
  283. Wskażcie imiesłów przymiotnikowy bierny:
  284. Wyrazy "WCZEŚNIE", "DOBRZE" to:
  285. Wskażcie, które wersje są poprawne:
  286. Alternacje samogłoskowe zachodzą w odmianie wyrazu (czas teraźniejszy):
  287. Końcówkę –u w D lp ma wyraz:
  288. Końcówkę –a w D lp ma wyraz:
  289. Opozycja „pisać – przepisać” przedstawia morfologiczną kategorię:
  290. Wskaż poprawny podział morfologiczny wyrazu „językoznawstwo”:
  291. W wyrazie „nieszeroko” występują:
  292. Morfemy -stw-, -ow-, -ość- są:
  293. Wskaż wyrazy jednomorfemowe:
  294. Afiksy to:
  295. Od wyrazu "przeczytać" nie można utworzyć formy:
  296. Liczebniki nie odmieniają się przez:
  297. Wyrazy „umyty”, „przeprowadzony” to:
  298. Czasowniki „zrobić”, „pójść”:
  299. Wskaż rzeczownik mający nieregularną odmianę:
  300. Który wyraz nie jest formą singularis:
  301. Wskazać szereg, w którym wszystkie wyrazy to formy pluralis:
  302. Który liczebnik nie ma formy rodzaju żeńskiego:
  303. Po wyrażeniu „pięciu lekarzy...” trzeba użyć czasownika:
  304. Liczebników zbiorowych używamy:
  305. Przymiotniki nie odmieniają się przez:
  306. Wskazać czasownik nieprzechodni:
  307. Od którego przymiotnika tworzymy supletywną formę stopnia wyższego:
  308.