Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ПЕДАГОГІКА ТА ПСИХОЛОГІЯ

Розробники:
Дата генерації: 02.07.2024

    Тема :: Загальні основи педагогіки

  1. Новаторському педагогічному досвіду властиві
  2. Важливим показником передового педагогічного досвіду, результативність навчання і виховання якого перевірена часом є
  3. Народна педагогіка, історія педагогіки, сучасний педагогічний досвід - це
  4. Про яке джерело сучасної педагогіки говорить М. Г. Стельмахович
    «Це багатотомний усний підручник навчання і виховання, який зберігається в пам’яті народу, постійно ним використовується, систематично збагачується й удосконалюється...»
  5. Хто є автором відомого вислову “Якщо педагогіка хоче виховати людину в усіх відношеннях, то вона повинна, перш за все, пізнати її теж в усіх відношеннях”
  6. Характерною особливістю передового педагогічного досвіду є
  7. Хто з названих учених увів у науковий обіг поняття «народна педагогіка»
  8. Народна педагогіка є складовою частиною
  9. Народна педагогіка – це
  10. Автором якої праці є В.О. Сухомлинський
  11. Рушійними силами процесу розвитку особистості є
  12. Відрізок життя індивіда, який досягає певного ступеня розвитку і має характерні, відносно стійкі якісні особливості – це
  13. Природні особливості людини, які є передумовою для розвитку індивіда – це
  14. Процес становлення особистості, вдосконалення її фізичних та духовних сил під впливом зовнішніх і внутрішніх, керованих і некерованих чинників, серед яких найважливішими є цілеспрямоване виховання й навчання – це
  15. Сукупність зовнішніх та внутрішніх особливостей людини, що формують її своєрідність, відмінність від інших людей – це
  16. Твердження, що студенти мають право захисту від дій педагогічних працівників, які принижують їх честь і гідність
  17. Керувати діяльністю учнів, контролювати й оцінювати її з метою корекції – це уміння вчителя
  18. Визначати оптимальні засоби й ефективні методи навчання – це уміння вчителя
  19. Визначати мету й завдання навчального процесу, занять, планувати їх проведення – це уміння вчителя
  20. Професійно важливими якостями педагогів є
  21. Встановлювати ділові та неформальні особисті стосунки з окремими учнями – це уміння вчителя
  22. Педагоги всіх рівнів, а передусім педагоги вищої школи, мають формувати в собі почуття …
  23. Який стиль характеризується самоусуненням викладача від відповідальності за перебіг і результати навчально-виховних заходів, формалізмом, потуранням і анархізмом
  24. Який стиль виявляється в опорі вчителя на навчальний колектив, у намаганні зацікавити учнів навчально-пізнавальною діяльністю, заохоченні їхньої ініціативи та самостійності
  25. Який стиль характеризується жорсткою формою управління взаємодією учасників освітнього процесу за допомогою наказів, вказівок, інструкцій тощо
  26. Перелік якостей особистості, необхідних для успішного виконання функціональних обов’язків з конкретного фаху - це
  27. Приведення понять, фактів, ідей у струнку систему, розкриття та засвоєння зв’язків між структурними елементами, з яких вони складаються, та між ними загалом – це
  28. Повторення знань у різних поєднаннях із вивченим і новим матеріалом, перетворення їх в особисте надбання студента – це
  29. Фіксація в пам’яті образів сприймання, уявлень, думок, навчальних дій, переживань і зв’язків між ними – це
  30. Здатність збагнути, осягнути сенс, значення, суть, зміст чого-небудь – це
  31. Цілеспрямований процес засвоєння студентами знань, формування умінь і навичок, регламентованих навчальними планами та програмами, перетворення їх у професійну компетентність – це
  32. Діяльність, спрямована на управління навчально-пізнавальною роботою учнів (студентів) на основі врахування закономірностей, принципів, методів, форм і засобів навчання, – це
  33. Психічні властивості, що розвиваються в процесі навчання особи, які, з одного боку, виступають результатом її активної навчально-пізнавальної праці, а з іншого – обумовлюють високий ступінь умілості й успішності цієї діяльності, – це
  34. Індивідуальність – це
  35. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом
  36. Індивід – це
  37. Системний комплекс обізнаності, умінь, значеннєвих орієнтацій, можливостей, досвіду та способів професійної діяльності – це
  38. Здатність на належному рівні виконувати певні дії, які ґрунтуються на доцільному використанні знань, – це
  39. Навички – це
  40. Професійна придатність учителя – це
  41. Систему педагогічних наук складають
  42. Твердження, що педагогічна наука використовує дослідження таких наук, як соціологія, психологія, історія
  43. Узагальнений досвід людства, котрий відображає різні галузі дійсності у вигляді правил, фактів, висновків, закономірностей, понять, теорій, ідей, якими володіє наука, – це
  44. Твердження, що написання контрольних, курсових, дипломних робіт, підготовка до семінарських занять, екзаменів, заліків є плановою самостійною роботою студентів є
  45. Готовність до виконання тієї чи іншої навчальної роботи з високим ступенем напруження, великими затратами нервової енергії протягом певного проміжку часу називається
  46. Вставте пропущене слово. Сократ наголошував, що «знання не можна подарувати дитині, вони мають набуватися нею ціною …зусиль»
  47. Планова робота студентів, виконувана за завданням і під методичним керівництвом викладача, але без його особистої участі – це
  48. Вкажіть найбільш повне визначення. Навчання у ЗВО – це
  49. Метод педагогічного дослідження, який передбачає аналіз особових справ учнів, класних журналів, розкладу навчальних занять, календарних і тематичних планів роботи вчителів, називають
  50. Метод планомірного цілеспрямованого фіксування психічних особливостей, що проявляються в діяльності й поведінці школярів на основі безпосереднього сприйняття в навчальному процесі з обов’язковою систематизацією отриманих даних і формування висновків, це
  51. Метод одержання письмової інформації з допомогою складених згідно з певними правилами системи питань, кожне з яких логічно пов’язане з метою дослідження, це
  52. Метод рейтингу використовується для
  53. Методи педагогічного дослідження – це
  54. У педагогіці розрізняють такі рівні педагогічного дослідження
  55. Метод педагогічного дослідження, який є активним методом перевірки нових ідей, пропозицій дослідника, підтвердженням або запереченням їх ефективності в педагогічному процесі, називають
  56. Методами педагогічних досліджень є
  57. Із поданого переліку виберіть ту групу, у якій зазначені методи науково-педагогічних досліджень (за А.І. Кузьмінським)
  58. Метод педагогічного спостереження це
  59. Метод – це
  60. Об’єктом педагогічного дослідження є
  61. Педагогічна закономірність – це …
  62. Що відіграє вирішальну роль в організації педагогічного процесу
  63. Закономірними зв’язками педагогічного процесу є
  64. Педагогічний процес є системою, тому що
  65. Будова педагогічного процесу
  66. Педагогічний процес – це
  67. Дайте визначення поняттю «навчальна програма»
  68. Назвіть педагогічну галузь, яка займається порівнянням систем освіти різних країн
  69. Назвіть педагогічну галузь, яка вивчає особливості виховання й навчання дітей з особливими потребами
  70. Загальна педагогіка — це базова наукова дисципліна, яка вивчає…
  71. Вислів «Педагогіка – не наука, а мистецтво: найбільш широке, складне, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв» належить
  72. Твердження про те, що основні категорії педагогіки є об’єктами дослідження багатьох наук
  73. Предметом педагогіки є
  74. Розвиток – це
  75. Процес становлення людини як соціальної істоти під впливом задатків, середовища та процесу виховання - це
  76. Дайте визначення поняттю «зміст освіти». Із запропонованих відповідей оберіть правильну
  77. Виховання – це
  78. Освіта – це
  79. Навчання – це
  80. Завдання педагогіки
  81. З якою педагогічною наукою найтісніше пов’язана етнографія
  82. Предметом педагогіки є
  83. Розвиток педагогіки як науки визначило
  84. Твердження, що навчання і виховання в національній школі України має бути не релігійним
  85. Процес і результат оволодіння основами наук, що необхідні для розуміння явищ природи та суспільства, є …освітою
  86. Професійна придатність вчителя – це
  87. Чи вірним є твердження, що джерелами розвитку педагогіки є народна педагогіка, історія педагогіки, досвід педагогів-новаторів сучасності
  88. Твердження, що категорії педагогіки є джерелами розвитку педагогіки
  89. Укажіть найбільш повне визначення педагогіки
  90. Базова наукова дисципліна, що вивчає закономірності виховання людини, розробляє загальні основи навчально-виховного процесу в освітніх закладах усіх типів, називається
  91. Назвіть головний критерій освіченості
  92. Основними педагогічними категоріями є
  93. Педагогіка – це
  94. Що визначило розвиток педагогіки як науки
  95. Оберіть документ, у якому визначено зміст конкретної навчальної дисципліни
  96. Вкажіть синоніми терміну «навчальна дисципліна»
  97. Виберіть розділи загальної педагогіки
  98. Певна сторона об’єкта, на вивчення якої спрямовані конкретні дослідження в конкретній галузі наукових знань називається
  99. Певна сторона дійсності та сукупність реальних явищ і процесів на вивчення якої спрямована конкретна наука називається
  100. Система знань про закони розвитку природи, мислення та суспільства називається
  101.  

    Тема :: Теорія навчання

  102. У класі є слабкий учень, і діти не пропускають нагоди познущатися з хлопчика. Коли вчитель викликає його до дошки, він тільки затинається, і мовчить, боячись, що всі будуть сміятися над його відповіддю. Учитель зітхає, дорікає і ставить «2». Як би ви діяли на місці вчителя, щоб вирішити проблему невпевненості учня в собі та надмірної сором’язливості
  103. Ви – вчитель. На уроці під час пояснення нового матеріалу Ви помітили, що учні передають один одному записки. Одна записка упала, і учні побачили, що Ви це помітили. Які Ваші дії будуть найбільш правильними
  104. Під час пояснення нового матеріалу учень раптом звертається до вчителя: «Все нам розповідаєте про Берингову протоку, а на моїй карті Чукотка з Аляскою змикається. Тож ніякої протоки там немає!..». Оберіть відповідь, яку дали б ви хлопцеві
  105. Найбільш раціональний шлях, який дає змогу швидко і з розумними витратами часу, засобів досягнути поставленої мети, називається
  106. Твердження, що ефективність уроку визначається кількістю реалізованих на ньому принципів навчання
  107. Твердження, що оцінювання – специфічна функція контролю знань
  108. Твердження, що поняття «оцінка» і «оцінювання» тотожні
  109. Твердження, що поняття «засоби навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  110. Твердження, що поняття «навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  111. Твердження, що поняття «мета навчання» належить до основних дидактичних категорій
  112. Твердження, що повнота, міцність, глибина, оперативність, гнучкість, дієвість знань характеризують їх якість
  113. Твердження, що семінарська форма навчальних занять використовується в старших класах головним чином у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу
  114. Твердження, що комбінований урок ефективніший, ніж урок засвоєння умінь і навичок
  115. Чому ефективність навчального процесу залежить, головним чином, від ефективності уроків
  116. У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу
  117. Уміння – це …
  118. Практичні методи навчання науковцями виділяються в класифікації методів навчання
  119. До наочних методів навчання належать
  120. Наочні методи навчання науковцями виділяються у класифікації методів навчання
  121. Вкажіть метод, який залучає учнів до активного обміну інформацією, власними спостереженнями, досвідом, думками
  122. Вкажіть метод, який передбачає ознайомлення зі способами виконання завдань, послідовністю дій, показ необхідних операцій та організацію навчальної роботи
  123. Метод, при використанні якого викладач окремі положення логічно виводить від загальних, називається
  124. Метод, при використанні якого викладач пояснює факти, наводить приклади, підводячи учнів до узагальнення, виведення правил, понять, законів, називається
  125. Форма організації навчання студента, за якої він працює без контактування з іншими студентами, називається
  126. Спосіб організації навчальної діяльності, завдання якої спрямовані водночас на всіх студентів, називається
  127. Вкажіть характеристики поняття «теоретичні знання»
  128. Виберіть принципи навчання
  129. Принцип доступності навчання включає
  130. До об’єктивних факторів, що впливають на зміст освіти, належать
  131. До групи методів навчання за способом вирішення дидактичних завдань належать методи
  132. Що є основним показником ефективності навчання
  133. Спільними рисами процесу навчання і наукового пізнання є
  134. Типи уроків науковці класифікують за
  135. Вчитель вирішив розпочати вивчення розділу з довільно обраної теми. Який принцип навчання було порушено
  136. Як називається принцип навчання, відповідно до якого навчання здійснюється успішніше, коли ґрунтується на безпосередньому спостереженні та вивченні предметів, явищ і подій
  137. Внутрішніми суперечностями процесу навчання є суперечності
  138. Вчителька пояснює тему «Іменник». Для цього вона з наведеного речення виділяє слово «сад» говорить що це іменник і формулює правило, за яким визначаються характерні особливості іменника як частини мови. Вчителька застосувала
  139. Підсумкова оцінка обов’язково повинна враховувати
  140. Під час вивчення теми «Властивості вивчення корисних копалин» учитель роздав учням зразки кам’яного вугілля і солі та склянки з водою. Учні провели досліди й на основі їх зробили висновок про те, які властивості мають ці користі копалини. Учитель скористався таким методом навчання
  141. Вибір учителем такої форми організації навчання, як екскурсія, залежить від
  142. Основним завданням педагогічної науки є
  143. Найстарішою формою навчального процесу є
  144. В основі … навчання лежить – спосіб вивчення фактів і явищ дійсності як певних незмінних положень (догм) без врахування практики, досвіду людини
  145. Закономірності, які охоплюють своєю дією весь процес навчання – це ... закономірності
  146. Позитивні сторони письмової перевірки
  147. Методологічною основою процесу навчання є
  148. Твердження, що фізкультхвилинки на уроках проводяться з метою викликати у дітей веселий настрій
  149. Укажіть метод, який використовується при безпосередньому ознайомленні з навколишнім середовищем
  150. Складну навчальну інформацію учитель повинен викладати майстерно, просто й дохідливо (від простого — до складного). Який це принцип дидактики
  151. Внутрішні імпульси, що стимулюють відповідальне ставлення до своїх навчальних обов’язків, старанність, актуальність – це
  152. Який термін об’єднує усі ці поняття: науковості, народності, наочності, доступності, міцності
  153. Внутрішній імпульс до дії, що відображає об’єктивні потреби та інтереси – це
  154. Для творчого рівня засвоєння знань є характерним те, що
  155. Система визначених показників, які відображають об’єктивні вимоги до знань учнів, – це
  156. Виберіть варіант відповіді, який правильно характеризує поняття «рівень засвоєння знань»
  157. Загальна функція контролю, яка полягає в тому, щоб добре вмотивована і справедлива оцінка успішності стала важливим імпульсом у навчальній праці й переросла у стійкий мотив обов’язку та відповідальності, це – …
  158. Знання учнями основних категорій, правил, принципів, закономірностей навчального предмета – це … контролю
  159. В основному попередній контроль знань, умінь, навичок виконує … функцію
  160. Прогнозування кінцевого результату навчання, що забезпечується його організацією і функціонуванням, називається … навчання
  161. Ілюстрація – це … метод навчання
  162. Навичка – це
  163. Для мотивів навчальної діяльності школярів юнацького віку характерними є
  164. Навчання ефективно впливає на процес розвитку особистості учня тоді, коли
  165. Знання – це
  166. Освіта – це
  167. Назвіть функцію навчання, реалізація якої забезпечує засвоєння наукових знань, формування спеціальних та загальних умінь і навичок
  168. Укажіть, у якому рядку перелічені словесні методи навчання
  169. «Золоте правило», визначене Я. А. Коменським, вимагає максимально спиратись у початковому навчанні на
  170. Макроструктура уроку це
  171. Цільове завдання є структурним елементом …
  172. Навчання, що базується на таких способах вирішення завдань, які точно вказують, як і в якій послідовності отримати результат, називається
  173. Із поданого переліку виберіть групу, в якій зазначені дидактичні вимоги до уроку
  174. Регулярність, об’єктивність, систематичність – це … контролю
  175. Метод, який передбачає найвищий рівень пізнавальної активності й самостійності, це
  176. Твердження, що дидактичні принципи лежать в основі вивчення всіх навчальних дисциплін і значною мірою визначають їх зміст, форми організації і методи навчання
  177. Усталені способи навчальної діяльності студентів залежно від їхньої кількості та характеру завдань, які вони розв’язують, – це
  178. Спостереження, усне опитування, письмова, графічна, тестова перевірки – це … контролю
  179. Форма організації навчальної діяльності, при якій кожен учень (чи група учнів) виконують завдання як частину цілого
  180. Перевірений практикою результат пізнання дійсності, правильне її відображення в мисленні людини – це
  181. Назвіть триєдину мету уроку
  182. Керівні положення, що стосуються окремих сторін чи часткових питань навчання, називаються … навчання
  183. В основу класифікацій уроків В.О. Онищук поклав
  184. Твердження, що зв’язок дидактики з методиками викладання окремих предметів має характер нестійкий, тимчасовий і ситуативний
  185. Твердження, що знання, вміння та навички пов’язані між собою й одні без одних не існують
  186. Дайте визначення розповіді як методу навчання
  187. Який метод навчання визначають як діалогічний метод викладу навчального матеріалу, за якого вчитель спирається на певні знання та вміння учнів
  188. Дайте точне визначення поясненню як методу навчання
  189. У чому полягає сутність вправ як методу навчання
  190. Методи проблемного викладу, часткового пошуку й дослідницький належать до методів
  191. Принцип доступності випливає з такої закономірності навчання
  192. Дайте найбільш повне і правильне визначення поняття «засоби навчання»
  193. Різноманітне навчальне обладнання, що використовується у системі пізнавальної діяльності (книги, письмове приладдя, лабораторне обладнання, технічні засоби та ін.) - це
  194. Прийом, дія, операція – це складові … навчання
  195. Складова методу, конкретні дії педагога й студентів, спрямовані на реалізацію вимог тих чи інших методів - це
  196. Який принцип навчання ілюструють ці правила навчання: "Розкрийте учням шляхи і засоби наукових пошуків; знайомте вихованців з термінологією, вчіть користуватися нею; залучайте учнів до доступних наукових досліджень"
  197. Який принцип навчання ілюструють ці правила навчання: «Краще один раз побачити, аніж сто разів почути»; навчайте учнів спостерігати, встановлювати логічні зв’язки між предметами, явищами
  198. Вихідні положення, дотримання яких забезпечує ефективність навчального процесу, це … навчання
  199. Початок класичної дидактики покладений
  200. Визначити зміст навчання — означає відповісти на питання
  201. Дидактика вивчає
  202.  

    Тема :: Теорія виховання

  203. Особистість дитини є
  204. Конкретний обсяг виховної роботи, який необхідно виконати за певний період часу, називається
  205. Емоційне ставлення до суспільства, до людей, до себе називається
  206. Екстеріоризація у процесі виховання передбачає…
  207. Найважливішою функцією моралі є
  208. Твердження, що основою народного виховання є трудове виховання
  209. Інтеріоризація як головний механізм процесу виховання означає…
  210. Гуманістична функція виховання полягає у…
  211. Головною умовою успішного проведення індивідуальної бесіди є
  212. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі, суттєві зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності формування особистості школяра, це
  213. Сукупність сформованих, соціально-значимих якостей особистості, повсякденних вчинків заснованих на моральних і правових нормах, називається
  214. Виберіть найбільш повне визначення колективу
  215. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  216. Головною спрямованістю покарання є його вплив на зміну
  217. Член групи здатний у значимих ситуаціях виявляти суттєвий вплив на поведінку решти учасників (практично керувати ними) називається
  218. Сукупність певних знань про світ називається
  219. Створення ситуації, за якої в учнів виникають нові, сильні почуття, прагнення до перебудови особистості, називається методом
  220. В основі педагогічних умов формування наукового світогляду школярів є положення про те, що факти світоглядного характеру повинні
  221. Який принцип акцентує на необхідності формування позитивних міжособистісних стосунків учнів, їхнього об’єднання в єдину команду
  222. Який принцип виховання означає, що позитивна установка на кожного учня дає змогу йому самовиражатися, самоутверджуватися у діяльності, бути відкритим до зовнішніх впливів
  223. Для виховання певних рис необхідно…
  224. Виховувати, формувати у вихованців соціальні, моральні риси спроможний педагог, який, насамперед…
  225. Найголовнішою умовою формування колективу є наявність
  226. Головна мета формування у школярів світогляду полягає в тому, щоб надати допомогу в
  227. Педагогічна культура батьків – це
  228. Твердження, що, згідно із законом батьки несуть відповідальність за здобуття освіти неповнолітніми громадянами
  229. Прагнення й уміння дитини керувати своєю поведінкою – це є
  230. Поєднання переконання з примусом у перевихованні – це......... виховання
  231. Суть гуманістичного виховання полягає у
  232. Визначте поняття, яке характеризується як «виклад основних положень і цілей діяльності навчально-виховного закладу щодо виховання учнів в період їх навчання»
  233. Рушійними силами виховання є
  234. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  235. Метод прикладу належить до групи методів
  236. Закономірності виховного процесу – це
  237. Особистість дитини є
  238. Твердження, що за Конституцією України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визначаються найвищою соціальною цінністю
  239. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  240. Основну мету виховання дитини народна педагогіка бачить у тому, щоб
  241. Виховання виникло з появою
  242. Учениця першого класу тримає під партою ляльку і грається нею на уроці. Педагогічно виправдані дії вчителя
  243. Розумове виховання спрямоване на розвиток
  244. Економічне виховання передбачає формування у школярів
  245. Найефективнішим способом здійснення переконання молодших школярів є
  246. Найголовнішими позитивними сторонами методу заохочення є вплив на
  247. Вчителька другого класу помітила, що Ніна поступово змирилась із своїми низькими оцінками. Навчання цікавило її все менше і менше, натомість вона з натхненням виконувала будь-яке громадське доручення. Педагогічно найдоцільніше вчительці
  248. Світогляд окремої особистості та світогляд суспільства різняться
  249. Поняття «моральна якість» характеризує
  250. Провідна діяльність – це діяльність, яка
  251. Сукупність властивостей особистості, до виховання яких прагне суспільство, – це … виховання
  252. Твердження, що спадковість проявляється у відновленні в нащадків біологічної подібності
  253. Твердження, що моральне виховання досягає найбільшої ефективності лише тоді, коли супроводжується переживаннями
  254. Сукупність природних властивостей організму, котрі передаються від батьків, предків називається …
  255. Діяльність вихователя, спрямована на розвиток інтелектуальних сил і мислення учнів з метою формування інтелектуальної культури, називається
  256. Для дітей підліткового віку основним психічним новоутворенням є
  257. Основними факторами розвитку особистості є
  258. Професійне самовизначення особистості школяра відбувається у … віці
  259. Конформність як особистісна риса – це схильність
  260. Усвідомлення людьми своєї приналежності до певного народу називається
  261. Характерні для певного періоду життя людини анатомо-фізіологічні та психічні властивості називаються
  262. Кінцевою метою формування учнівського колективу, як передбачає педагогічна наука, є
  263. Акселерація – це
  264. Система моральних переконань особистості й здатність застосовувати їх для самооцінки власної поведінки називається
  265. Усвідомлена, цілеспрямована діяльність людини спрямована на вдосконалення позитивних і подолання негативних рис, називається
  266. До внутрішніх факторів розвитку особистості належать
  267. Найбільшим джерелом активності підлітків є їх потреба
  268. Характерними особливостями якого віку є безпричинні зриви, коливання від сором’язливості до розкутості, від ентузіазму до апатії у ставленні до себе
  269. Роздуми над окремими якостями своєї особистості й у цілому над собою – це
  270. Вихідними положеннями, що визначають основні вимоги до процесу виховання, є
  271. Способом організації життя учнівського колективу, який реалізується в залученні всіх його членів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної і суспільно корисної діяльності, є
  272. Система ціннісних орієнтацій особистості, за якої центральним мотивом і критерієм моральної оцінки є інтереси іншої людини або соціальної спільноти називається
  273. Задатки – це
  274. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом
  275. Найбільш важливим для формування особистості є середовище
  276. Колектив – це
  277. При постановці перспективних ліній колективу слід враховувати
  278. Процес формування цілісного сприйняття і правильного розуміння прекрасного в мистецтві та дійсності, здатність до творчого самовираження людини – це
  279. Науково обґрунтована система соціально-економічних, психологічних, виробничо-технічних та індивідуальних заходів, спрямованих на надання допомоги учням у професійному самовизначенні, згідно з особистісними здібностями, можливостями, покликанням і врахуванням потреб суспільства називається
  280. Методи морального виховання – це об’єктивно-необхідні способи педагогічного впливу на розвиток і становлення особистості школяра з метою
  281. Серед запропонованих визначень методу виховання виберіть найбільш повне. Метод виховання – це
  282. Укажіть найбільш повне визначення методів виховання
  283. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  284. Ідеальне уявлення про кінцевий результат виховання називається … виховання
  285. Комплексна властивість, що набувається індивідом у предметній діяльності та спілкуванні, яка характеризує його включення в суспільні відносини, – це
  286. В основі поділу колективних творчих справ на суспільні, трудові, пізнавальні, художні, спортивні, організаторські лежить критерій
  287. Твердження, що українська національна школа користується чотирибальною системою оцінювання знань учнів
  288. До масових виховних заходів, найбільш поширених у сучасній школі, належать
  289. Твердження, що організація всеобучу батьків є одним із шляхів реалізації концепцій національного виховання
  290. На яких ідеях ґрунтується система національного виховання
  291. Кому з українських педагогів належить головна формула українського вихованого ідеалу — служіння Богові та Україні
  292. Найбільш повне визначення поняття «національне виховання» – це
  293. Процес виховання триває…
  294. Закономірності виховного процесу – це
  295. Складові частини виховання – це
  296. Рушійними силами виховання є
  297. Точне дотримання кожним учасником спільної діяльності певного порядку й вимог, без яких ця спільна діяльність стає неможливою, називається
  298. На визначення цілей виховання в суспільстві впливають
  299. Основою процесу виховання є…
  300. У процесі виховання науковці виокремлюють дві сторони, а саме…
  301. Твердження, що батьки, згідно із Конвенцією ООН про права дитини, зобов’язані поважати гідність дитини
  302. На які характеристики дітей звертається увага при виділенні їх вікових груп
  303.  

    Тема :: Загальна психологія

  304. ЯКІ ЯКОСТІ ПСИХОЛОГА Є НЕПРОФЕСІЙНИМИ
  305. ЯКИМИ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИМИ ЯКОСТЯМИ ПОВИНЕН ВОЛОДІТИ ПСИХОЛОГ
  306. ЯКИМИ ОСОБИСТІСНИМИ ЯКОСТЯМИ ПОВИНЕН ВОЛОДІТИ ПСИХОЛОГ
  307. МАЙБУТНЬОМУ ПСИХОЛОГУ-КОНСУЛЬТАНТУ ВАРТО ПОЧИНАТИ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ
  308. НАУКОВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ
  309. ПРАКТИЧНА ПСИХОЛОГІЯ СПИРАЄТЬСЯ НА
  310. НОРМАТИВНІ ЗНАННЯ ЧИ ЖИТТЄВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ
  311. ДО МНЕМОНІЧНИХ ПРИЙОМІВ ВІДНОСЯТЬ:
  312. ВИДІЛІТЬ ОСНОВОПОЛОЖНИЙ ПРИНЦИП ВИДІЛЕННЯ ЮНАЦЬКОГО ПЕРІОДУ ЗА Е.Г.ЕРІКСОНОМ
  313. СТАТОЦИСТ Є РЕЦЕПТОРНИМ ОРГАНОМ ДЛЯ НАСТУПНИХ ВІДЧУТТІВ
  314. УЯВНЕ «СКЛЕЮВАННЯ" РІЗНИХ ЯКОСТЕЙ, ВЛАСТИВОСТЕЙ, ЧАСТИН, ЯКІ НЕ ПОЄДНУЮТЬСЯ В ПОВСЯКДЕННОМУ ЖИТТІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  315. УЯВНЕ ЗБІЛЬШЕННЯ АБО ЗМЕНШЕННЯ РОЗМІРІВ ПРЕДМЕТА, ЗМІНА КІЛЬКОСТІ ЧАСТИН ПРЕДМЕТА ВІДОМЕ ЯК
  316. ЛОГІЧНИЙ ПЕРЕХІД В ПРОЦЕСІ МИСЛЕННЯ ВІД ЗАГАЛЬНОГО ДО КОНКРЕТНОГО НАЗИВАЄТЬСЯ
  317. МИСЛЕННЕ РОЗЧЛЕНОВУВАННЯ СКЛАДНОГО ОБ'ЄКТА НА ЙОГО СКЛАДОВІ ЧАСТИНИ АБО ХАРАКТЕРИСТИКИ – ЦЕ
  318. МИСЛЕННЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ І ЯВИЩ ЗА ЇХ ЗАГАЛЬНИМИ І ІСТОТНИМИ ОЗНАКАМИ ВІДОМЕ ЯК
  319. МИТТЄВЕ УСВІДОМЛЕННЯ ВИРІШЕННЯ ДЕЯКИХ ПРОБЛЕМ - ЦЕ
  320. ПРИПУЩЕННЯ, ПРОЕКТ РІШЕННЯ ЗАДАЧІ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ ЯК
  321. БЕЗПОСЕРЕДНІЙ ЗВ'ЯЗОК З СПРИЙНЯТТЯМ НАВКОЛИШНЬОЇ ДІЙСНОСТІ Є ВІДМІННОЮ ОСОБЛИВІСТЮ МИСЛЕННЯ
  322. ВИД МИСЛЕННЯ, ЩО СПИРАЄТЬСЯ НА БЕЗПОСЕРЕДНЄ СПРИЙМАННЯ ПРЕДМЕТІВ, РЕАЛЬНЕ ПЕРЕТВОРЕННЯ В ПРОЦЕСІ ДІЙ З ПРЕДМЕТАМИ, НАЗИВАЄТЬСЯ МИСЛЕННЯМ
  323. ПРИЧИНОЮ ВИНИКНЕННЯ ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ ДО БУДЬ-ЯКОГО ОБ'ЄКТА Є
  324. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ ПОПЕРЕДНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  325. ПРО МОЖЛИВОСТІ СУБ'ЄКТА НАПРАВЛЯТИ Й ЗОСЕРЕДЖУВАТИ УВАГУ НА ДЕКІЛЬКОХ НЕЗАЛЕЖНИХ ЗМІННИХ ОДНОЧАСНО СВІДЧИТЬ ТАКИЙ ПОКАЗНИК УВАГИ, ЯК
  326. ЗВ'ЯЗКИ МІЖ ПСИХІЧНИМИ ЯВИЩАМИ, ПРИ ЯКИХ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОДНОГО З НИХ ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ПОЯВУ ІНШОГО, НАЗИВАЮТЬСЯ
  327. ОБСЯГ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В КОРОТКОЧАСНОЇ ПАМ'ЯТІ
  328. СЕНСОРНА ПАМ'ЯТЬ
  329. ПРОТЯГОМ ЧВЕРТІ СЕКУНДИ ФУНКЦІОНУЄ ПАМ'ЯТЬ
  330. ТИП ЗОРОВОЇ ПАМ'ЯТІ, ЯКА ДОВГО ЗБЕРІГАЄ ЯСКРАВИЙ ОБРАЗ З УСІМА ДЕТАЛЯМИ СПРИЙНЯТОГО,- ЦЕ ПАМ'ЯТЬ
  331. ВЛАСТИВІСТЬ СПРИЙМАННЯ, ЩО ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ СПРИЙНЯТТЯМ ТІСНО ПОВ'ЯЗАНИХ З МИСЛЕННЯМ І РОЗУМІННЯМ СУТІ ПРЕДМЕТІВ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  332. ФЕНОМЕН ВІДНОСНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ СПРИЙМАННЯ ПАРАМЕТРІВ ФІГУРИ ВІД ЗМІН ЇЇ ФОНУ ВІДОМИЙ ЯК
  333. СПРИЙМАННЯ ЧАСТО ПРИЙНЯТО НАЗИВАТИ
  334. ЗАЛЕЖНІСТЬ СПРИЙМАННЯ ВІД ЗМІСТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ДОСВІДУ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ І ВІД ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  335. НОВИЙ ВИД ЧУТЛИВОСТІ, ЗУМОВЛЕНИЙ ПЕРЕНЕСЕННЯМ ЯКОСТЕЙ ОДНІЄЇ МОДАЛЬНОСТІ НА ІНШУ, - ЦЕ
  336. ДО ЕКСТЕРОРЕЦЕПТИВНИХ ВІДНОСЯТЬСЯ ВІДЧУТТЯ
  337. СЕНСОРНА НЕДОСТАТНІСТЬ, ЯКА МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ВТРАТИ ОРІЄНТАЦІЇ, ВІДОМА ЯК
  338. ВІДЧУТТЯ, ЩО ВИНИКАЮТЬ ПРИ ДІЇ ЗОВНІШНІХ СТИМУЛІВ НА РЕЦЕПТОРИ, РОЗТАШОВАНІ НА ПОВЕРХНІ ТІЛА, НАЗИВАЮТЬСЯ
  339. ДО ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ ПСИХІКИ НАЛЕЖАТЬ
  340. УВАГА ЯК ПСИХІЧНИЙ ПРОЦЕС РЕАЛІЗУЄ ТАКУ ФУНКЦІЮ ПСИХІКИ
  341. АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ ЗОВНІШНІХ ПОДРАЗНИКІВ В ЕНЕРГІЮ НЕРВОВОГО ЗБУДЖЕННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  342. ОСНОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ СТРУКТУРНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  343. ОСНОВНИМИ РІВНЯМИ ПСИХІКИ, ПРЕДСТАВЛЕНИМИ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, Є
  344. ДО ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАЛЕЖАТЬ
  345. ОСНОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ ГЕШТАЛЬТПСИХОЛОГІЇ
  346. АРХЕТИПИ – ЦЕ
  347. ДВІ СИГНАЛЬНІ СИСТЕМИ ҐРУНТОВНО РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ У ПРАЦЯХ
  348. ТЕОРІЯ А. МАСЛОУ НАЗИВАЄТЬСЯ
  349. ДОДАТКОВІ МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЇ ПРЕДСТАВЛЕНІ
  350. МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ, ЩО МОЖЕ БУТИ ВІДКРИТОГО І ЗАКРИТОГО ТИПУ
  351. ОСНОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСОНОЛОГІВ
  352. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ СПРЯМОВАНИЙ НА ВСТАНОВЛЕННЯ
  353. ПРИРОДНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗМЕЖОВУЄТЬСЯ НА ТАКІ ВИДИ
  354. МЕТОДОЛОГІЯ – ЦЕ
  355. СТРУКТУРА СПОСТЕРЕЖЕННЯ
  356. ІНТРОСПЕКЦІЯ – ЦЕ
  357. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗМЕЖОВУЄТЬСЯ НА ТАКІ ВИДИ
  358. ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОЯВІВ ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯ У ПСИХОЛОГІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ТАКІ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ
  359. РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЇ
  360. ПСИХІКА – ЦЕ
  361. ДО МЕХАНІЗМІВ ПСИХІКИ НАЛЕЖАТЬ
  362. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В ПСИХОЛОГІЇ ЯК ПЕРЕХІД ВІД СПРОЩЕНИХ МЕХАНІСТИЧНИХ ОПИСІВ ЕЛЕМЕНТАРНИХ НАВИКІВ ДО НАУКОВОГО АНАЛІЗУ СКЛАДНИХ ФОРМ ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯ ЗАПРОПОНУВАВ
  363. ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ НАУКА І СИСТЕМА ЗНАНЬ ПРО
  364.  

    Тема :: Вікова психологія

  365. ОСНОВНИМИ ПСИХІЧНИМИ НОВОУТВОРЕННЯМИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  366. ЯКИЙ ВІКОВИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ НАЗИВАЮТЬ ПЕРЕХІДНИМ
  367. ГЕРОНТОПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ
  368. ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ГОТОВНОСТІ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯ
  369. АДАПТАЦІЯ ЛЮДИНИ ДО ВИМОГ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ВКАЗУЄ НА
  370. ОСНОВНЕ СОЦІАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ЮНАЦТВА
  371. ВІКОВИЙ ПЕРІОД СПРИЯТЛИВИЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ
  372. ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
  373. МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК Є СЕНЗИТИВНИМ ДЛЯ
  374. СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ПІДЛІТКІВ СПРЯМОВАНА НА
  375. ІНТИМНО-ОСОБИСТІСНЕ СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ Є ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У
  376. КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ ВІДБУВАЄТЬСЯ В
  377. ПІДЛІТКОВИЙ ПЕРІОД – ЦЕ
  378. СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА Є ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У
  379. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АКЦЕНТУАЦІЙ
  380. ПІДЛІТКОВА КРИЗА – ЦЕ
  381. МОТИВИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ
  382. СКЛАДОВІ КОХАННЯ (ЗА Р. СТЕНБЕРГОМ)
  383. СИСТЕМА ЦІННОСТЕЙ НА МЕЖІ 30 - РІЧЧЯ
  384. КРИЗА СЕРЕДИНИ ЖИТТЯ
  385. ФАКТОРИ, ЯКІ ВКАЗУЮТЬ НА СТАРІННЯ ЛЮДИНИ
  386. ПОШКОДЖЕНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ВИЯВЛЯЄТЬСЯ В ІНЕРТНОСТІ МИСЛЕННЯ, ЙОГО НЕЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ, НЕПРАКТИЧНОСТІ
  387. ВАЖЛИВИМ НОВОУТВОРЕННЯМ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Є ВНУТРІШНІЙ ПЛАН ДІЙ
  388. ГЕНОТИП МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНУ СТРУКТУРУ ОРГАНІЗМУ, ЙОГО ОЗНАКИ
  389. ДО ЗАВДАНЬ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ ВІДНОСЯТЬ
  390. ОСНОВНІ ЖИТТЄВІ ЗАВДАННЯ ЖІНОК
  391. ОСНОВНІ СТРАХИ У ВІЦІ НЕМОВЛЯТИ
  392. СЕНЗИТИВНИЙ ПЕРІОД ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВИ
  393. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ ВИВЧАЄ ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ПСИХІКИ ЗДОРОВОЇ ЛЮДИНИ
  394. „ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ” ВПЕРШЕ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У ВІЦІ
  395. У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ СИМПТОМАМИ НОНКОНФОРМІЗМУ Є
  396. ТЕОРІЯ ПРЕФОРМІЗМУ ВИЗНАВАЛА ПОЛОЖЕННЯ
  397. „КОМПЛЕКС ПОЖВАВЛЕННЯ” У ВІЦІ НЕМОВЛЯТИ, ЦЕ ОЗНАКА ПРОЯВУ
  398. У ПЕРІОДІ СТАРОСТІ НАЙКРАЩЕ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ
  399. ПОТРЕБА В ОЦІННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ В
  400. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ДЕПРИВОВАНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ С
  401. ЯКІ СИМПТОМИ КРИЗИ 6-7 РОКІВ
  402. ПОЧУТТЯ ДОРОСЛОСТІ З’ЯВЛЯЄТЬСЯ В
  403. НАОЧНО-ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ РОЗВИВАЄТЬСЯ І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У
  404. БІОЛОГІЧНИЙ ВІК ВКЛЮЧАЄ
  405. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У РАННІЙ ЮНОСТІ Є
  406. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВІК ВКАЗУЄ НА ТЕ
  407. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  408. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ Є
  409. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  410. КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ –ЦЕ
  411. ПІДЛІТКОВИЙ ВІК – ЦЕ ВІК ВІД
  412. ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ – ЦЕ
  413. ПРИСКОРЕНИЙ ФІЗИЧНИЙ І ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ – ЦЕ
  414. ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ
  415. ПРОВІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ – ЦЕ
  416. ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ В ОНТОГЕНЕЗІ – ЦЕ
  417. ЛОНГІТЮДНИЙ МЕТОД ПЕРЕДБАЧАЄ
  418. ОБЕРІТЬ НАПРЯМКИ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКІ ПО-РІЗНОМУ ТРАКТУВАЛИ ДЖЕРЕЛА ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
  419. ПРОВІДНОЮ ДІЛЬНІСТЮ ДЛЯ НЕМОВЛЯТ Є
  420. МЕТОД ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ОДНОЧАСНОМУ ПОРІВНЯННІ РІЗНИХ ГРУП ДОСЛІДЖУВАНИХ – ЦЕ
  421. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ
  422. ОСНОВНИМИ КРИТЕРІЯМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЖНОГО ПЕРІОДУ РОЗВИТКУ Є
  423. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ Є
  424. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ НАУКА, ЯКА ВИВЧАЄ
  425.  

    Тема :: Педагогічна психологія

  426. УМОВНО-РЕФЛЕКТОРНИЙ ВИД НАУЧІННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ ВИНИКНЕННЯ НОВИХ ФОРМ ПОВЕДІНКИ ЯК УМОВНИХ РЕАКЦІЙ НА ПОЧАТКОВИЙ НЕЙТРАЛЬНИЙ СТИМУЛ, ЯКИЙ РАНІШЕ СПЕЦИФІЧНОЇ РЕАКЦІЇ НЕ ВИКЛИКАВ
  427. РУШІЙНИМИ СИЛАМИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Є
  428. ГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЛЯГАЄ У
  429. У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН МАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ХІД ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ. У ЦЬОМУ ПОЛЯГАЄ СУТНІСТЬ МЕХАНІЗМУ
  430. МЕХАНІЗМ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЦЕ
  431. НАВЧАННЯ - ЦЕ
  432. РУШІЙНОЮ СИЛОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Є
  433. ПОКАЗНИКАМИ РОЗВИТКУ Є
  434. ЯКЕ З ТВЕРДЖЕНЬ Є ПРАВИЛЬНИМ
  435. СЕНЗИТИВНИМИ ПЕРІОДАМИ РОЗВИТКУ Є:
  436. ОСНОВНИМИ ФАКТОРАМИ РОЗВИТКУ Є
  437. ДО ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ МЕТОДІВ ВІДНОСЯТЬ
  438. ПЕДАГОГІЧНА ЗАДАЧА ВИНИКАЄ
  439. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  440. ПІД ЗДІБНОСТЯМИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗУМІЮТЬ
  441. ЯКЕ З ТВЕРДЖЕНЬ Є ПРАВИЛЬНИМ
  442. УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ
  443. ПЕДАГОГІЧНА ЗАДАЧА ВИНИКАЄ
  444. АКСЕЛЕРАЦІЯ – ЦЕ
  445. ВИДИ ІНДИВІДУАЛІЗОВАНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ
  446. ВИДИ НАВЧАННЯ
  447. ВИДИ НАУЧІННЯ
  448. МЕТОД ПСИХОЛОГІЇ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ОДНОЧАСНОМУ ПОРІВНЯННІ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП ДОСЛІДЖУВАНИХ, ЦЕ:
  449. В ОНТОГЕНЕЗІ НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ СТАЄ ДЛЯ ДИТИНИ ПЕРШИМ ВИДОМ СОЦІАЛЬНО-НОРМОВАНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ДО ЯКОЇ СУСПІЛЬСТВО СТАВИТЬ СВОЇ ВИМОГИ
  450. ПЕДАГОГІЧНА УЯВА – ЦЕ ЗДІБНІСТЬ ПЕДАГОГА ПРОНИКАТИ У ВНУТРІШНІЙ СВІТ ВИХОВАНЦЯ
  451. РОЗДІЛИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  452. ПЕРЦЕПТИВНІ ЗДІБНОСТІ
  453. ГНОСТИЧНІ ЗДІБНОСТІ
  454. ПРОЕКЦІЙНІ ЗДІБНОСТІ
  455. ДИДАКТИЧНІ ЗДІБНОСТІ
  456. КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ
  457. ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ ВИХОВАННЯ
  458. ПРЕДМЕТОМ ПСИХОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ Є
  459. У РОБОТІ З УЧНЯМИ, ДЛЯ ЯКИХ ХАРАКТЕРНИЙ ІНЕРТНИЙ ТИП НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ПСИХОЛОГИ РЕКОМЕНДУЮТЬ ВИМАГАТИ ВІД УЧНЯ ШВИДКОЇ ЗМІНИ НЕВДАЛИХ ФОРМУЛЮВАНЬ
  460. ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ – ЦЕ ЗДАТНІСТЬ ОЦІНИТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ, СВОЮ КОНЦЕПЦІЮ, СВІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ
  461. РУШІЙНОЮ СИЛОЮ ЛЮДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ І ДІЯЛЬНОСТІ Є
  462. ВИЩОЮ ФОРМОЮ РОЗВИТКУ Є
  463. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  464. ОРГАНІЗАТОРСЬКІ ЗДІБНОСТІ – ЦЕ ЗДІБНОСТІ ПЕДАГОГА
  465. ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД – ЦЕ ПОРІВНЯЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ БЛИЗНЮКІВ
  466. ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ – ЦЕ
  467. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ – ЦЕ
  468. ОНТОГЕНЕЗ ЛЮДСЬКОГО ОРГАНІЗМУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ БІОЛОГІЧНОЮ СПАДКОВІСТЮ
  469. РОЗВИВАЮЧИЙ АСПЕКТ ДІЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЛЯГАЄ У ПЛАНУВАННІ ВЛАСНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
  470. ОСНОВНИМ КРИТЕРІЄМ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПЛИВУ НА УЧНЯ Є ПЕРЕТВОРЕННЯ ЙОГО З ОБ’ЄКТА НАВЧАННЯ В СУБ’ЄКТА САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  471. МЕТОД НАВЧАННЯ – ЦЕ
  472. ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ – ЦЕ СИСТЕМА МЕТОДІВ, ЗАСОБІВ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ МОЖЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
  473. НАУЧІННЯ ЗА МЕХАНІЗМОМ ІМПРИНТІНГУ ЦЕ
  474. ДИСГАРМОНІЙНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК НАЯВНИЙ ТОДІ, КОЛИ
  475. СУГЕСТИВНІ ЗДІБНОСТІ ВИРАЖАЮТЬ ЗДАТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ДО
  476. В ОСНОВІ СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЛЕЖАТЬ
  477. НАСЛІДУВАННЯ – МЕХАНІЗМ ВИХОВАННЯ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ У
  478. ОПИТУВАННЯ – ЦЕ
  479. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ЗУМОВЛЮЄТЬСЯ ЯКІСНО НОВОЮ
  480. САМОРЕГУЛЯЦІЯ МОТИВАЦІЇ – ЦЕ
  481. СКЛАДОВІ У СТРУКТУРІ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
  482. ЕКСПРЕСИВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЗДІБНОСТІ ВИРАЖАЮТЬСЯ В ЗДАТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ОЦІНИТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА РЕЗУЛЬТАТИ
  483. СЕРЕДОВИЩЕ-РЕГУЛЯТОР СПАДКОВОГО, ТВЕРДИЛИ ПРЕДСТАВНИКИ СОЦІОГЕНЕТИЧНОГО НАПРЯМУ
  484. НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Є ПРОВІДНИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
  485. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  486.