Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 016 Спеціальна освіта / Корекційна психопедагогіка (олігофренопедагогіка) ; Спеціальна освіта. Інклюзивна освіта

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

  1. Корекційна педагогіка – це:
  2. Особлива форма психічного недорозвитку, яка виникає внаслідок спадковості, органічного ураження центральної нервової системи тощо – це:
  3. Постійне або періодичне відхилення одного ока від спільної точки фіксації та порушення функції бінокулярного зору – це:
  4. Вперше вжив термін «олігофренія» та об'єднав усі форми недоумства під загальною назвою «затримка психічного розвитку»:
  5. За МКХ-10 виділяються такі форми розумової відсталості:
  6. Об'єктом корекційної педагогіки є:
  7. ...... корекційної педагогіки - особливості навчання й виховання дітей та підлітків з недоліками в розвитку та відхиленнями в поведінці, які зазнають тимчасових адаптаційних труднощів і складнощів у засвоєнні освітніх програм:
  8. Перші спроби класифікувати «аномальність» розвитку дітей були зроблені:
  9. Психічне порушення, при якому у дитини спостерігається ослаблення зв`язків з реальністю, відчуженість від зовнішнього світу – це:
  10. При легкому ступені розумової відсталості IQ дорівнює:
  11. Дітей, у яких під впливом несприятливих для їхнього розвитку соціальних, психолого-педагогічних факторів відбувається порушення ставлень до норм поведінки, називають:
  12. Поняття про первинний та вторинний дефекти введено:
  13. . … – це фізичний і психічний недолік, який викликає відхилення від нормального розвитку:
  14. Відсутність у розумовому розвитку органічного розладу, що настав у результаті впливу шкідливих факторів у пренатальний та натальний період та упродовж перших трьох років життя:
  15. Важке захворювання нервової системи, яке виникає внаслідок недорозвитку чи ушкодження мозку в ранньому онтогенезі, що іноді призводить до інвалідності дитини – це:
  16. Можливості дитини, які ще не стали її надбанням – це:
  17. Складне порушення інтелектуального розвитку дитини, при якому страждають різні компоненти її психічної, психологічної та фізичної діяльності, внаслідок чого відбувається затримка у формуванні та становленні соціально зрілої особистості – це:
  18. Стійке зниження слуху, яке викликає труднощі у сприйманні мови – це:
  19. Фізична або словесна поведінка людини, спрямована на пошкодження або руйнування – це:
  20. Постійне або періодичне відхилення одного ока від спільної точки фіксації та порушення функції бінокулярного зору – це:
  21. Тифлопедагогіка - це наука про:
  22. При олігофренії у дітей у клінічній картині переважає:
  23. Сурдопедагогіка – це наука про:
  24. Хто розробив теорію складної структури аномального розвитку дітей з дефектом:
  25. До екзогенних факторів, що призводять до порушень психофізичного розвитку, відносять:
  26. Виберіть найбільш прийнятний для освітньої сфери термін
  27. Виберіть найбільш прийнятні для педагогічної сфери терміни
  28. Державний документ, у якому конкретизується зміст навчальних предметів навчального плану у вигляді переліку основних питань, об’єднаних у певні системи темами і розділами програми:
  29. Встановлена міра, середня величина чогось:
  30. Процес індивідуального розвитку організму людини – це:
  31. Абілітація – це:
  32. Система спеціальних і загальнопедагогічних заходів, спрямованих на ослаблення або подолання недоліків психофізичного розвитку визначається як..
  33. Що в перекладі з грецької означає поняття «адаптація»?
  34. Процес пристосування будови та функцій організму до умов середовища називається:
  35. Компенсація - це:
  36. Урівноважування, відшкодування функцій ушкоджених систем:
  37. Виберіть правильне твердження: Аномалія - це
  38. Заходи, спрямовані на відновлення або повну компенсацію обмежених психічних або фізичних можливостей людини:
  39. Що буквально означає поняття «корекція»:
  40. Система спеціальних заходів, спрямованих на подолання недоліків психофізичного розвитку, називається:
  41. Корекція - це:
  42. Виправлення тих або інших недоліків розвитку називається:
  43. Корекція – це ..
  44. Соціальна реабілітація – це..
  45. Компенсація – це ..
  46. До якого з термінів відноситься визначення: «зміни, які відбуваються в суб'єктові, за допомогою яких здійснюється пристосування до умов, що змінилися»?
  47. Складний багаторівневий процес перебудови функцій організму при порушеннях або втраті будь-яких функцій називається:
  48. … – формування властивостей особистості, що роблять її здатною до життєдіяльності в суспільстві на основі засвоєння соціальних цінностей і способів соціально позитивної поведінки
  49. Депривація – відсутність можливості чи її недостатність для задоволення людиною якої-небудь життєво важливої психічної потреби
  50. Девіантна поведінка – це особливість соціального розвитку, яка полягає у поведінці, що не відповідає суспільним нормам і цінностям
  51. Делінквентна поведінка – це поведінка, що загрожує здоров’ю і розвитку самої особистості дитини
  52. Відхилення в поведінці – це ..
  53. Що таке деменція?
  54. Вторинні дефекти за Л.С. Виготським:
  55. У працях якого відомого психолога обгрунтовано розуміння компенсації як синтезу біологічного і соціального чинників?
  56. Відхилення від норми:
  57. «Актуальний рівень» розумового розвитку – це:
  58. Наявні знання, уміння і навички дитини – це:
  59. В залежності від причин виникнення аномалій і порушень розвитку відхилення поділяють на:
  60. Сучасна концепція соціальної реабілітації людини з обмеженими можливостями припускає, що:
  61. В основі концепції соціальної реабілітації осіб з обмеженими можливостями, поширеної в середині XX століття, лежить ідея:
  62. У якому документі вперше міститься заклик до урядів усіх країн затвердити на законодавчому рівні принцип інклюзивної освіти:
  63. Яка модель ставлення суспільства до осіб з порушеннями в розвитку прийнята як головна при формуванні сучасної соціальної політики в більшості країн світу?
  64. За якою ознакою здійснена така класифікація категорій осіб із обмеженими можливостями: вроджене порушення розвитку, нещасний випадок, стихійне лихо, виробнича травма, дорожньо-транспортна подія?
  65. Характеристика яких недоліків розвитку подана нижче? Виберіть правильну відповідь:
  66. Діти з порушеннями інтелектуального розвитку це:
  67. Яка з педагогічних наук займається вихованням і навчанням дітей із порушеннями інтелектуального розвитку:
  68. Укажіть правильну відповідь. Особи з порушеннями інтелектуального розвитку – це
  69. Про яку реабілітацію йдеться мова нижче? Виховання почуття власної гідності, подолання відчуття малоцінності, маргінальної або завищеної самооцінки, формування адекватних форм соціальної поведінки
  70. Яка група є найвразливішою категорією дітей з відхиленнями в розвитку і вимагає більшого, ніж всі інші, об'єму комплексної реабілітаційної і соціально-педагогічної допомоги?
  71. Для навчання, виховання і соціальної адаптації дітей і підлітків зі складними, важкими порушеннями в розвитку, з супутніми захворюваннями, а також для надання їм комплексної допомоги створюються
  72. За якою ознакою здійснена наступна класифікація категорій осіб з обмеженими можливостями: тілесні (соматичні) порушення, сенсорні порушення (слух, зір), порушення діяльності мозку
  73. За якою ознакою здійснена класифікація категорій осіб з психофізичними порушеннями: глухі, слабочуючі, незрячі, слабозорі?
  74. В Україні освіта осіб із порушеннями психофізичного розвитку здійснюється в:
  75. Основним критерієм психологічної готовності дитини до школи є:
  76. Про яку реабілітацію йдеться? Виховання почуття власної гідності, подолання відчуття малоцінності, маргінальної або завищеної самооцінки, формування адекватних форм соціальної поведінки
  77. Характеристика якого компоненту спеціального освітнього процесу подана нижче?
    Врахування особливостей розвитку кожної дитини, індивідуальний педагогічний підхід, що виявляється в особливій організації корекційно-педагогічного процесу, застосуванні спеціальних методів і засобів навчання, компенсації і корекції проведення корекційно-педагогічного процесу спеціальними педагогами і спеціальними психологами, надання медичних, психологічних і соціальних послуг
  78. Від чого, перш за все, залежить засвоєння різних рівнів освіти дітьми з особливими освітніми потребами? Виберіть правильну відповідь
  79. Для навчання, виховання і соціальної адаптації дітей і підлітків зі складними, важкими порушеннями в розвитку, з супутніми захворюваннями, а також для надання їм комплексної допомоги створюються
  80. Серед дітей з розладами слуху не виділяють:
  81. До категорії глухих відносять:
  82. Дактильна форма мовлення - це:
  83. За класифікацією Л.В. Неймана, втрата слуху в мовному діапазоні частот поділяється на:
  84. Межа між туговухістю та глухотою пролягає на рівні:
  85. Діти з повною відсутністю зорових відчуттів це:
  86. Зоровий аналізатор забезпечує виконання функцій:
  87. Периферійний зір призначений для:
  88. До ступенів втрати зору, які розрізняють, не входить:
  89. До категорії сліпих відносять дітей:
  90. Усі порушення слуху поділяютъ на:
  91. До категорії слабозорих відносять дітей з гостротою зору:
  92. До особливостей психічного розвитку дітей з порушеннями зору не належать:
  93. Предметом логопедії є:
  94. Порушення звуковимови, обумовлене недостатністю інервації мовленнєвого апарату:
  95. Порушення темпу мовлення:
  96. Вивченням, попередженням та корекцією мовленнєвих порушень займається:
  97. Серед чинників, що викликають порушення мовлення, виділяють:
  98. У виникненні мовленнєвих розладів велику роль відіграє:
  99. До психолого-педагогічної класифікації порушень мовлення не належить:
  100. Серед видів патологій опорно-рухового апарату не виділяють:
  101. Дитячий церебральний параліч — це:
  102. Серед причин ДЦП за часом виникнення не виділяють:
  103. Назвіть причину виникнення затримки психічного розвитку (ЗПР) на основі соматогенного походження:
  104. Найбільш важкий ступінь розумової відсталості – це:
  105. Дебільність – це:
  106. Розумова відсталість – це:
  107. Яка з педагогічних наук займається вихованням і навчанням дітей із порушеннями психофізичного розвитку:
  108. Яке положення найточніше характеризують дебільність:
  109. Яке положення найточніше характеризують імбецильність:
  110. Яке положення найточніше характеризують ідіотія:
  111. Затримка психічного розвитку – це:
  112. Уповільнення темпу розвитку психіки дитини, яке проявляється в недостатньому запасі знань, незрілості мислення, переважанні ігрових інтересів, швидкій стомлюваності називається:
  113. Імбецильність є:
  114. Емоційна незрілість, обумовлена тривалими хронічними захворюваннями, спостерігається при ЗПР:
  115. Діти з легкою розумовою відсталістю:
  116. ... – педагогічна наука про порушення розвитку мови, їхнє подолання та попередження засобами спеціального навчання й виховання
  117. Розлад мовлення певною мірою негативно впливає на:
  118. Чия педагогічна система керується девізом: «Допоможи мені зробити це самому»? Виберіть правильну відповідь
  119. Які умови необхідні для своєчасного й нормального розвитку мови дитини?
  120. Як називається розлад голосу, що виражається в порушенні його основних характеристик - висоти, сили й тембру?
  121.  

    Тема :: ОСНОВИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ДИДАКТИКИ

  122. Якому поняттю відповідає подана характеристика: «форма навчання, за якої діти з особливими освітніми потребами відвідують ті ж школи, що їх брати, сестри і сусіди; знаходяться в класах разом з дітьми одного з ними віку; мають індивідуальні, відповідні їхнім потребам і можливостям навчальні цілі; отримують необхідну підтримку»?
  123. Знайдіть зайве твердження. Основними завданнями інклюзивного навчання є:
  124. Виберіть ознаку, яка НЕ характеризує інклюзивну освіту:
  125. Вставте пропущене слово: «Для забезпечення ефективності навчально-виховного процесу наповнюваність класу з інклюзивним навчанням повинна становити не більше як .... учнів»:
  126. Характеристика якого принципу подана нижче? Виберіть правильну відповідь. Цей принцип грунтується на сучасному гуманістичному світогляді, що визнає право кожної людини, незалежно від її особливостей і обмежених можливостей життєдіяльності, і бути включеною в освітній процес
  127. Характеристика якого принципу подана нижче? Виберіть правильну відповідь. Цей принцип допускає опору на здорові сили вихованця, побудову освітнього процесу з використанням збережених аналізаторів, функцій і систем організму відповідно до специфіки недоліку розвитку
  128. Характеристика якого принципу корекційної педагогіки дана нижче? Цей принцип передбачає, що людина з особливими освітніми потребами - соціально повноцінна особа, якщо цього хоче суспільство і може забезпечити для цього необхідні умови
  129. Яка дія педагога принесе найменш користі в процесі організації педагогічного спілкування з учнями з ООП:
  130. Назвіть основні методи корекційної педагогіки:
  131. Які методи у корекційній педагогіці належать до групи психолого-педагогічних?
  132. Який метод корекційної педагогіки передбачає вивчення, аналіз та узагальнення документації (медичної, педагогічної)?
  133. Вичленіть невірну відповідь. При навчанні дитини з порушеннями інтелектуального розвитку в закладі загальної освіти педагогові необхідно:
  134. Який вид реабілітації потрібен дитині для відновлення втрачених навчальних умінь, пізнавальних навичок:
  135. Основними формами корекційно-розвиваючого навчання є:
  136. Характеристика якого компоненту спеціального освітнього процесу подана нижче? Урахування особливостей розвитку кожної дитини, індивідуальний педагогічний підхід, що виявляється в особливій організації корекційно-педагогічного процесу, застосуванні спеціальних методів і засобів навчання, компенсації і корекції проведення корекційно-педагогічного процесу спеціальними педагогами і спеціальними психологами надання медичних, психологічних і соціальних послуг
  137. Від чого, перш за все, залежить засвоєння різних рівнів освіти дітьми з особливими освітніми потребами? Виберіть правильну відповідь
  138. Інклюзивна освіта — це:
  139. Освітня інтеграція передбачає:
  140. Діти з обмеженими можливостями мають право на:
  141. До закладів, які підпорядковані Міністерству праці та соціальної політики України, не відносять:
  142. Мета інтегрованого навчання:
  143. Періодичне об’єднання зі здоровими дітьми для проведення спільних заходів - це:
  144. Прийом до освітніх установ осіб з обмеженими можливостями здійснюється відповідно до:
  145. Для груп, до яких входять „проблемні” діти, у країні функціонують:
  146. Корекційна робота з дітьми дошкільного віку не проводиться у:
  147. Форми корекційної освіти:
  148. До горизонтальної структури корекційної освіти в Україні не входять:
  149. Відвідування дитиною з психофізичними порушеннями вікової групи в режимі повного дня самостійно чи з супроводом:
  150. Наповнюваність інклюзивного класу може бути:
  151. Процес і результат включення (об’єднання) дітей з особливостями психофізичного розвитку та дітей, які не мають таких порушень, до навчання в одному класі загальноосвітнього закладу:
  152. Освіта осіб, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку в спеціальних умовах, називається:
  153. Навчальний заклад, створений для освіти дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, називається:
  154. Загальноосвітній навчальний заклад, у якому створені спеціальні умови для здобуття освіти особами з фізичними та (або) розумовими порушеннями спільно з особами, які не мають таких порушень, називається:
  155. Назвіть основні принципи корекційно-педагогічного процесу у спеціальних дошкільних закладах:
  156. До якого терміну належить визначення: «Дошкільна, загальна і професійна освіта, для одержання якої особам із психофізичними порушеннями створюються спеціальні умови»?
  157. Який з наведених далі принципів навчання визначає теорію розвиваючого навчання:
  158. Освіта – це:
  159. Принцип корекційної спрямованості навчання полягає в …
  160. Чи погоджуєтеся із визначенням : «Метод – спосіб впорядкованої взаємопов’язаної діяльності вчителя і учнів, спрямований на розв’язання завдань освіти»?
  161. Що є формою навчання дітей із інтелектуальними порушеннями?
  162.  

    Тема :: ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ

  163. Корекційно-виховна робота це:
  164. Якому терміну відповідає наступне визначення: «Один з видів корекційної діяльності з залученням до мистецтва»?
  165. З якими віковими категоріями осіб з обмеженими можливостями взаємодіє андролог?
  166. Розумове виховання – це :
  167. Виберіть формулювання, яке найповніше і найточніше відображає основну мету виховання
  168. Визначте завдання розумового виховання:
  169. Визначте завдання морального виховання:
  170. Визначте завдання естетичного виховання:
  171. Визначте завдання трудового виховання
  172. Із запропонованих визначень вибрати правильну. Методи виховання – це:
  173. Із запропонованих визначень вибрати правильну. До завдань фізичного виховання відноситься:
  174. Із запропонованих визначень вибрати правильну. Моральне виховання – це:
  175. Назвіть основні форми виховання дітей з ООП:
  176. Визначте метод педагогічного впливу, який повинен викликати почуття провини перед собою та іншими людьми:
  177. Визначте метод організації і стимулювання діяльності дитячих колективів та окремих школярів, в основі якого боротьба за досягнення кращих результатів в конкретній діяльності, розвиток прагнення до успіху, завоювання першості :
  178. Що із перерахованого не відноситься до основних напрямків виховання?
  179. Укажіть загальне значення слова “виховувати” у народній педагогіці:
  180. Зазначте синонім поняття до слова “виховувати”, які широко використовуються в українській етнопедагогіці
  181. Назвіть принцип виховання, суть якого Ж.Ж. Руссо відображає у словах: “природа хоче, щоб діти були дітьми, перш ніж стануть дорослими”
  182.  

    Тема :: СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ З ОСНОВАМИ МАТЕМАТИКИ

  183. У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка
  184. Які знання і вміння перевіряє учитель-дефектолог, запропонувавши завдання. Назвати число в якому 7 сот. 4 дес.5 од., 2 сот. 6 од., 9 сот. 1 од
  185. Які знання і вміння використовують учні із ООП при складанні таблиць додавання в межах 10
  186. Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією віднімання
  187. Які обчислювальні прийоми використовують учні із ООП при табличному відніманні з переходом через десяток
  188. Який обчислювальний прийом використовують учні із ООП при додаванні одноцифрових чисел з переходом через десяток
  189. Який обчислювальний прийом використовують учні із ООП при відніманні одноцифрових чисел з переходом через десяток
  190. Як учні із ООП здійснюють перевірку виконання письмового віднімання
  191. На основі якої дії пояснюють конкретний зміст дії множення
  192. До якого виду множення належить приклад 6•7
  193. Що є теоретичною основою усного позатабличного множення виду 27•5?
  194. До якого виду ділення належить приклад 63:7
  195. До якого виду ділення належить приклад 60:7
  196. Вказати вид задачі. На прогулянку вийшло 7 дівчаток, а хлопчиків на 3 менше. Скільки хлопчиків вийшло на прогулянку?
  197. Вказати вид задачі. Периметр рівностороннього трикутника – 18 см. Знайди довжину однієї сторони цього трикутника
  198. Які складові процесу розв’язування складеної задачі
  199. Вказати вид складеної типової задачі:
    На підводу поклали 4 мішки жита і 3 таких самих мішки пшениці. Всього поклали 560 кг зерна. Скільки окремо кілограмів жита і пшениці поклали на підводу?
  200. Вказати вид складеної типової задачі. За 7 днів у їдальні витратили 21 кг масла. На скільки днів при тій самій нормі вистачить 36 кг масла?
  201. Чи однакова математична суть вправ «знайдіть площу прямокутника» і «виміряйте площу прямокутника»
  202. Як правильно прочитати результат вимірювання відрізка довжиною 5 см
  203.  

    Тема :: СПЕЦІАЛЬНА МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВИ І МОВЛЕННЯ

  204. Яке із завдань словникової роботи передбачає засвоєння нових, раніше не відомих учням із ООП слів чи нових значень відомих слів?
  205. До якого із способів пояснення лексичного значення слів відносять такі прийоми: показ предметів чи їх зображень, показ колекцій, гербарію і відповідні пояснення вчителя?
  206. Уміння слухати і розуміти висловлювання характеризує такий вид мовленнєвої діяльності, як:
  207. До якого із рівнів мовленнєвого розвитку учнів із ООП належить збагачення словника, уточнення, усунення нелітературних слів, активізація словника?
  208. Основною одиницею зв’язного мовлення є:
  209. Залежно від докладності передачі змісту та міри збереження композиції тексту перекази класифікують на:
  210. Предметом спеціальної методики розвитку мовлення дітей з ООП є:
  211. Об’єктом спеціальної методики розвитку мовлення є:
  212. Мета спеціальної методики розвитку мовлення полягає у
  213. Із якою з наук гуманітарного циклу спеціальна методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок?
  214. Провідними засобами спілкування у дітей від 0 до 6 місяців є:
  215. До якого віку в дитини з’являються перші слова?
  216. В основі методичного принципу забезпечення активної мовленнєвої практики лежить положення про те, що розвиток мовлення відбувається тільки:
  217. Який вид ігор доцільно використовувати для розвитку граматичного аспекту мови:
  218. Що не вважають формою словесної творчості дітей:
  219. У чому полягає зміст планування роботи з розвитку мовлення:
  220. Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей до конкретних умов роботи у закладі освіти є неправильним:
  221. Який з напрямів роботи не належить до методики розвитку мовлення:
  222. До якої науки звертається методика розвитку мовлення, визначаючи цілі, завдання, методи і прийоми навчання:
  223. Що найбільше сприяє розвитку словесної творчості дітей:
  224.  

    Тема :: ОСНОВИ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ МЕТОДИКАМИ

  225. Метод спостереження - це:
  226. Фенологічні спостереження в природі є різновидом:
  227. Яке визначення вірне?
  228. Які моделі використовують при ознайомленні дітей з особливими потребами з природним довкіллям?
  229. Назвіть форми організації роботи при ознайомленні дітей з особливими потребами з природою:
  230. Засоби фіксації знань про природу дітьми з ООП:
  231. У початкових класах найчастіше проводять дослідження:
  232. Екологія має такі напрямки розвитку:
  233. До натуральних засобів наочності відносять:
  234. З поняттям «види» рослин (тварин) учні з порушеннями інтелектуального розвитку ознайомлюються в:
  235. Кращих результатів в процесі засвоєння знань з природознавства можна досягти, використовуючи:
  236. За об’ємом природничі поняття бувають:
  237. Предметом вивчення спеціальної методики викладання природознавства є:
  238. При вивченні теми «Склад ґрунту та його властивості» ви проводитимете:
  239. При вивченні теми «Степи» ви проводитимете:
  240. Щоденні спостереження за погодою є одним із видів:
  241. На предметному уроці обов’язковим є наявність предмета:
  242. Нововведення, новизна, зміна, введення чогось нового під час вивчення природознавства є
  243. Сезонними об'єктами куточка природи можуть бути:
  244. На якому принципі заснована антропоцентрична парадигма:
  245.  

    Тема :: ОСНОВИ МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ МЕТОДИКАМИ

  246. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник, відзначаючи зміст музичного виховання в закладі спеціальної освіти:
  247. Ви прийшли в клас, де учні із психофізичними порушеннями не мають належних знань з нотної грамоти. З чого ви почнете перші уроки:
  248. Який вид мистецтва має часовий характер:
  249. Ломка голосу (мутація) переважно у хлопчиків починається у:
  250. Який з перерахованих методів та прийомів із слухання музики найбільш активізує увагу дітей з психофізичними порушеннями:
  251. Основне завдання уроків музики у закладі спеціальної освіти:
  252. Із завдань, які реалізуються під час навчання співу дітей з ООП, вибрати основою:
  253. З чого починається робота над святковим ранком:
  254. Визначте найбільш ефективний вид діяльності дітей з ООП на музичному занятті:
  255. Методи музичного виховання – це:
  256. На музичних заняттях дитина із психофізичними порушеннями знаходиться у центрі уваги:
  257. Що в першу чергу повинен враховувати музичний керівник на заняттях з дітьми з ООП:
  258. Музичні керівники повинні мати два основних плани роботи:
  259. Який музичний інструмент доцільно використовувати для розвитку звуковисотного слуху:
  260. Музична розвага – це:
  261. Скільки всього існує нот?
  262. Автор монументальної праці «Психологія музичних здібностей» (1947р.):
  263. Релятивна система – це:
  264. Провідною музичною діяльністю на занятті є:
  265. Спів – це:
  266.  

    Тема :: ОСНОВИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ МЕТОДИКАМИ

  267. Якісна характеристика готовності дитини з особливими освітніми потребами до образотворчої діяльності залежить від:
  268. У практиці спеціального закладу освіти зображувальна діяльність поєднує в собі:
  269. Декоративний малюнок як складова частина декоративно-прикладного мистецтва призначений:
  270. Ліплення у спеціальному закладі освіти пов`язане з обробкою м`якого матеріалу, а саме:
  271. Що таке аплікація:
  272. На уроці образотворчого мистецтва (спеціальна школа, 1-2 класи початкової школи для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку) має домінувати:
  273. Учень(учениця) за допомогою вчителя фрагментарно сприймає та на частковому рівні відтворює деякі художні образи. В образотворчій діяльності демонструє окремі елементарні вміння й навички. Потребує постійної значної допомоги, стимулювання діяльності з боку вчителя. Ставлення до навчально-практичної діяльності байдуже – це загальна характеристика навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку:
  274. Навчальні досягнення учнів початкових класів із порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня (предмет - образотворче мистецтво) оцінюються:
  275. Інформація про формувальне та підсумкове оцінювання результатів навчання з образотворчого мистецтва учня початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку є:
  276. Для оцінювання учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку на уроках образотворчого мистецтва пропонується:
  277. Оцінювання предметних компетентностей учнів початкової школи з порушеннями інтелектуального розвитку в свідоцтві досягнень заповнюється:
  278. Форми і види перевірок для проведення завершального оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями інтелектуального розвитку учитель:
  279. Навчальний план початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями передбачає таку кількість годин образотворчого мистецтва на тиждень (4 клас):
  280. В якому з даних поєднань не порушена послідовність операцій в процесі засвоєння знань школярами із ООП на уроках образотворчого мистецтва:
  281. До якого педагогічного поняття належать способи роботи вчителя та учнів в процесі образотворчої діяльності у спеціальному закладі освіти, за допомогою яких засвоюються знання, формуються вміння, розвиваються пізнавальні здібності?
  282. Основні вимоги до творів мистецтва, що використовуються у початковій школі:
  283. Спеціальна методика образотворчого мистецтва – це:
  284. Визначення дидактичної структури уроку з образотворчого мистецтва залежить від:
  285. Розділ «Сприймання» з програми образотворчого мистецтва для 1-4 класів із ООП включає в себе два взаємопов’язаних види діяльності:
  286. Малювання з натури - це:
  287.  

    Тема :: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ЗІ СПЕЦІАЛЬНИМИ МЕТОДИКАМИ

  288. Діти з особливими освітніми потребами навчаються планувати практично трудову діяльність у такій послідовності:
  289. Розвиток загально-трудових умінь у дітей із особливими освітніми потребами це:
  290. Діти із особливими потребами мають певні особливості в організації пізнавальної та практичної діяльності. А саме:
  291. Перевірка та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями інтелектуального розвитку з трудового навчання за видом її здійснення є:
  292. Індивідуальний підхід до дітей з особливими освітніми потребами на заняттях з трудового навчання - це:
  293. Загальні завдання навчання праці в спеціальній школі – це:
  294. Спеціальні завдання навчання праці в спеціальній школі – це:
  295. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Пропедевтичне навчання здійснюється в:
  296. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Загальнотехнічне навчання здійснюється в:
  297. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Професійно-трудове навчання здійснюється в:
  298. Система трудового навчання в спеціальній школі складається з певних етапів. Виробниче навчання здійснюється в:
  299. Засоби трудового навчання дітей із ООП - це:
  300. До усних словесних методів навчання на уроках трудового навчання у спецільній школі можна віднести:
  301. Вимогою до інструментів в на уроках трудового навчання в початкових класах спеціальних шкіл є
  302. Навчальний план початкової освіти для спеціальних закладів загальної середньої освіти з українською мовою навчання для дітей з інтелектуальними порушеннями передбачає таку кількість годин трудового навчання на тиждень (1 клас):
  303. Навчальний предмет «Трудове навчання» дітей із ООП належить до освітньої галузі:
  304. Метою «Трудового навчання» в початковій школі для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є:
  305. Формування умінь визначати форму, розмір, колір, розташування деталей предметів та їх властивостей, предметів на основі зорової, тактильної, слухової чутливості; розвиток дрібної моторики; навичок вправно володіти інструментами під час виконання практичних завдань – це корекційно-розвиткові завдання предмету «Трудове навчання», які спрямовуються на забезпечення:
  306. Формування позитивного ставлення до праці, готовності доводити виконання трудового завдання до завершення; усвідомленої навчально-практичної діяльності, цілеспрямованості, організованості, охайності – це корекційно-розвиткові завдання предмету «Трудове навчання», які спрямовуються на забезпечення:
  307. Вчитель розподіляє години між розділами програми з предмету «Трудове навчання» для кожного класу (початкова школа) залежно від інтересів учнів, їх психофізичних можливостей, матеріально-технічної бази школи:
  308.