Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 012 Дошкільна освіта / Дошкільна освіта

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Дошкільна педагогіка

  1. Періоди онтогенезу, під час яких виховні дії найбільше впливають на психічний розвиток, називають
  2. Процеси, які дитина здатна здійснювати лише в умовах співробітництва з дорослими
  3. Автором „книги для матерів”, у якій вміщено спеціальні вправи, спрямовані на систематизацію елементарних уявлень дитини про світ, її відносини з навколишнім середовищем, є
  4. Групи загального розвитку, компенсуючого типу, сімейні, прогулянкові функціонують у
  5. Яка моральна якість виявляється у вмінні слухатись дорослого, виконувати поставлені ним завдання, поради, вказівки, діяти за зразком, підкоряючись авторитету дорослого
  6. Колективну працю як форму організації трудової діяльності дітей використовують з дітьми
  7. Специфічна діяльність, під час якої у дітей дошкільного віку формується здатність до пізнання об’єктів навколишнього світу з естетичних позицій, називається
  8. Бесіди і розповіді на естетичні теми, екскурсії і прогулянки із спостереженням, ігрові методи та прийоми, зразок для обстеження тренування в навичках естетичної діяльності, визначають як
  9. Перетворення предмета, ситуації, явища з метою виявлення прихованих, безпосередньо не представлених якостей об’єктів, встановлення зв’язків між ними, це
  10. Відповідальна поведінка дитини – це
  11. Дітям якого віку притаманний вияв таких гуманних якостей: інтерес до життя іншої людини, співчуття їй захист ображеного від кривдника, грубості, справедливе і турботливе ставлення до оточуючих
  12. Головним компонентом навчальної діяльності дошкільників є
  13. Як називаються вміння, що пов’язані з організацією, плануванням і здійсненням будь-якого трудового процесу і виду праці, зокрема уміння приймати і самостійно поставити мету праці, спланувати основні етапи роботи, організувати робоче місце, контролювати і аналізувати свою діяльність
  14. Складний різновид колективної діяльності, що передбачає досягнення спільного результату шляхом виконання послідовних трудових дій над певним об’єктом, який переходить від одного учасника трудового процесу до іншого, називається
  15. Суть педагогічної технології М. Єфименка відображає
  16. Сюжетно–рольові, будівельно–конструктивні, ігри на теми літературних творів утворюють групу
  17. До перцептивних належать
  18. Формування у дитини потреби у знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, а також формування більш досконалих пізнавальних навичок і вмінь – сенсорних, інтелектуальних, мнемонічних – відбувається у процесі
  19. Визначте, чим виступають музичні імпровізації приспівок, прагнення висловити в них свої переживання, ставлення до навколишнього створення власного продукту – малюнка, коробок виконання художніх творів різних митців, природна, виразна передача їх змісту і настрою
  20. Визначте вид зображувальної діяльності дітей дошкільного віку, яка здійснюється у декоративно–силуетній формі
  21. ... – це біологічна потреба організму, яка може бути задоволена в процесі фізичного виховання
  22. Що в дидактичній грі виступає критерієм правильності ігрових дій та їх оцінки
  23. Як називається результат процесу навчання, що виражається в позитивних змінах у розвитку дитини
  24. Загартування – це підвищення опірності організму, розвиток здатності
  25. Програма з фізичного виховання Е. Вільчковського має назву
  26. Провідною діяльністю немовлячого періоду розвитку є
  27. Визначте, що не виступає структурним елементом дидактичної гри
  28. Режим рухової активності – це ... потреба організму, яка може бути задоволена в процесі фізичного виховання
  29. Рівень морфологічного і функціонального розвитку, який забезпечує виконання дитиною вимог систематичного шкільного навчання – це
  30. Спрямованість навчального змісту гри на пізнавальну діяльність дітей досягається за допомогою
  31. Провідною діяльністю раннього дитинства є
  32. Рівень знань з фізичного виховання, рухових та гігієнічних вмінь і навичок визначають як:
  33. Метод навчання – це
  34. Навчання дитини, в процесі якого педагог чітко формулює дидактичне завдання, послуговуючись при цьому відповідним зразком
  35. Праця дошкільників, спрямована на підтримання чистоти і порядку в приміщенні та на відведеній ділянці, допомогу дорослим при організації режимних процесів
  36. Діяльність дітей, спрямована на усвідомлення знань, їх засвоєння і застосування – це
  37. Прискорений розвиток, що охоплює його анатомічні, фізіологічні, психологічні сторони: збільшення росту і маси тіла, розширення об’єму знань і загальної інформованості дитини, розвиток логічного мислення
  38. Максимальне використання можливостей кожного віку для повноцінного розвитку дитини – це
  39. Сукупність негативних впливів, що гальмують фізичний і психічний розвиток дитини, яка виховується в закладі закритого типу – це
  40. “Материнська Школа” є першою ланкою в системі освіти
  41. Основою загального розумового розвитку дитини виступає
  42. Сукупність корисних, стійких форм щоденної поведінки у побуті, спілкуванні, різних видах діяльності дитини – це
  43. Найбільш безпосередній спосіб одержання дослідних даних, який полягає в систематичному і цілеспрямованому сприйнятті досліджуваного об’єкта з метою збору інформації, фіксації дій і проявів поведінки – це
  44. Ігри, в яких ігрова діяльність має яскраво виражений самодіяльний і творчий характер, називаються
  45. Головною передумовою виховання здорової дитини є
  46. У ранньому віці розумове виховання відбувається у процесі організації
  47. Потреба у зовнішніх враженнях (зорових, слухових, тактильних) і в рухах, що виявляється в перші три місяці життя – це
  48. Найдоступніша і найпоширеніша форма трудової діяльності дітей, яка характеризується чіткою спрямованістю на одержання результату і наявністю конкретно значимого завдання – це
  49. Форма організації трудової діяльності, при якій діти одночасно виконують індивідуальні завдання незалежно один від одного і в процесі роботи виникає безпосереднє спілкування, яке приводить до допомоги один одному, що створює сприятливі умови для виховання доброзичливих стосунків
  50. Особливий вид ігрової діяльності дітей дошкільного віку, що передбачає зображення, розігрування в особах будь–якого літературного твору при збереженні послідовності епізодів – це
  51. Діяльність, спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від її пізнання – це
  52. Особлива форма пізнавальної активності, недиференційована спрямованість дитини на пізнання оточуючих предметів, явищ та оволодіння дійсністю – це
  53. Готовність, яка виявляється в умінні регулювати свою поведінку в різних ситуаціях спілкування шкільної навчальної діяльності – це
  54. Основною формою державного контролю за діяльністю дошкільних навчальних закладів є
  55. Шкільна зрілість – це
  56. Інтегративна характеристика психічного розвитку дитини, яка складається на завершення дошкільного дитинства і включає компоненти, що зумовлюють успішну адаптацію дитини до умов і вимог школи характеризує зміст поняття
  57. Якісно своєрідне поєднання здібностей, від якого залежить можливість досягнення більшого чи меншого успіху у тій або іншій діяльності
  58. Який критерій покладено в основу наступної класифікації методів навчання: а) пояснювально–ілюстративні методи навчання б) репродуктивні методи навчання в) методи проблемного викладу г) частково–пошукові методи навчання д) дослідницькі методи навчання
  59. З якою кількістю дітей проводять індивідуально–групові заняття в дошкільному навчальному закладі
  60. Врахування рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла у школу, і опора на нього – це
  61. Ф.Фребель свій заклад для виховання дітей назвав
  62. Підготовчий етап сенсорного виховання у дошкільному віці триває
  63. Корисні для суспільства стійкі форми поведінки, що стають потребою і здійснюються за будь–якої ситуації та умов – це
  64. Базовий компонент дошкільної освіти – це мінімально достатній та необхідний дитині перших семи (шести) років життя
  65. Що виступає головною ознакою творчої гри
  66. Психічні особливості людини, які створюють передумови для успішного оволодіння певним видом діяльності
  67. Сенсорні процеси виокремлюються в окремі дії в
  68. Найдоступніша і найпоширеніша форма трудової діяльності дітей, яка характеризується чіткою спрямованістю на одержання результату і наявністю конкретно значимого завдання
  69. Різновид творчих ігор, в яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх
  70. Особливий вид ігрової діяльності дітей дошкільного віку , який передбачає зображення, розігрування в особах будь–якого літературного твору при збереженні послідовності епізодів
  71. Сукупність характеристик, які відображають різні умови і фактори життєдіяльності сім’ї, що визначають її виховні передумови і забезпечують успішний або неуспішний розвиток дитини
  72. Навчання на основі пошуку, вирішення проблем і завдань, що активізують інтерес і мислення дітей та сприяють розвитку їх здібностей
  73. Принцип, який вимагає орієнтації навчального процесу на потенційні можливості дитини дошкільного віку – це
  74. Здатність організму змінювати фізіологічні функції під впливом зовнішнього середовища
  75. Дидактичні ігри, що відображають реальні факти і події через незвичайне: просте – через загадкове, складне – через переборне, необхідне – через цікаве, мета яких – підсилити враження, надати пізнавальному змісту трошки казкової незвичайності, звернути увагу на те, що знаходиться поруч, але не помічається ними
  76. Спеціально організований процес взаємодії педагога і дитини, спрямований на засвоєння змісту освіти та досвіду навчально–пізнавальної діяльності – це
  77. Провідною діяльністю дошкільного віку є
  78. Вміння, пов’язані з організацією, плануванням і здійсненням будь–якого трудового процесу і виду праці (уміння прийняти і самостійно поставити мету праці, спланувати основні етапи роботи, організувати робоче місце, контролювати свою діяльність)
  79. Що в дидактичній грі виступає критерієм правильності ігрових дій та їх оцінки
  80. Спрямованість навчального змісту гри на пізнавальну діяльність дітей досягається за допомогою
  81. Що таке рухова активність
  82. Визначте форму спілкування дитини з дорослим: дитина, добре володіючи мовою, розмовляє з дорослим про речі, які не перебувають у полі її зору, виявляє допитливість
  83. Як називаються вміння, що пов’язані з організацією, плануванням і здійсненням будь–якого трудового процесу і виду праці, зокрема уміння приймати і самостійно поставити мету праці, спланувати основні етапи роботи, організувати робоче місце, контролювати і аналізувати свою діяльність
  84. Складний різновид колективної діяльності, що передбачає досягнення спільного результату шляхом виконання послідовних трудових дій над певним об’єктом, який переходить від одного учасника трудового процесу до іншого, називається
  85. Визначте, які ігри не належать до виду дидактичних ігор за навчаючим змістом
  86. Які навчальні уміння не належать до індивідуальних начально–пізнавальних умінь
  87. Педагогічними умовами подолання негативізму в поведінці дітей є
  88. До засобів фізичного виховання, спрямованих на охорону здоров’я дітей, належать
  89. Виберіть риси, які характеризують перші моральні уявлення і судження дітей дошкільного віку
  90. До складу поняття фізична культура для дитини дошкільного віку входять
  91. За характером матеріалу, який використовується у дидактичних іграх, їх поділяють на
  92. Визначте складові елементи структури готовності дітей до шкільного навчання
  93. За художньо–образним вирішенням іграшки поділяються на
  94. До видів зображувальної діяльності дітей дошкільного віку належать
  95. Що входить до комплексу загартувальних процедур
  96. Визначте характерні ознаки заняття як форми навчання
  97. До спеціальних творчих здібностей, необхідних для розігрування гри – драматизації, належать
  98. Новоутвореннями раннього дитинства є
  99. У другій половині першого місяця життя з’являються
  100. Від чого залежить обсяг навчального змісту занять у дошкільному навчальному закладі
  101. Причинами порушення правильної постави у дітей виступають
  102. До головних завдань сенсорного виховання належать
  103. Назвіть компоненти, які не входять до режиму дня у дитячому садку
  104. Що є характерним для обдарованих і талановитих дітей
  105. За ознакою взаємодії в процесі навчання дошкільників методи навчання дошкільників поділяються на:
  106. За характером знань методи навчання дошкільників поділяються на
  107. Основні види праці, що спрямовані на розв’язання завдань трудового виховання дітей дошкільного віку, – це
  108. До методів формування моральної поведінки дошкільника належать:
  109. За рівнями пізнавальної активності методи навчання дошкільників поділяються на
  110. Визначте основні складові психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі
  111. Заняття за організацією дітей дошкільного віку поділяються на
  112. За дидактичними цілями заняття з дошкільниками поділяються на
  113.  

    Тема :: Методика формування уявлень про довкілля

  114. Основними завданнями ознайомлення дошкільників з природою є:
  115. Завданням якого напряму виховання дітей дошкільного віку є формування естетичних вражень у дітей, навчання розумінню творів мистецтва (пейзажу і натюрморту), перших спроб творити красу у навколишньому середовищі
  116. Принцип відбору змісту знань про природу для дітей дошкільного віку, який виявляється у підборі такого природного матеріалу, який найбільш поширений у даній місцевості - це ..
  117. Кімнатні рослини в ЗДО є
  118. Визначте вимоги до утримання об'єктів кутка природи в ЗДО
  119. Годувати рибок в акваріумі необхідно
  120. Яких птахів можна утримувати в кутку природи в ЗДО
  121. Із ссавців у кутку природи в ЗДО утримують тих, які
  122. Які ссавці можуть мешкати у кутку природи в ЗДО
  123. Максимальний термін перебування тимчасових мешканців (тварин) у кутку природи становить
  124. Структурними компонентами ділянки дитячого садка є
  125. До практичних методів ознайомлення дітей з природним довкіллям відносять
  126. До методів опосередкованого ознайомлення з природним довкіллям відносять
  127. Активний спосіб пізнання навколишнього світу, що має на меті нагромадження фактів, початкових уявлень про об’єкти і явища, внаслідок чого воно може розглядатися як психічний процес, як пізнавальна діяльність і як метод навчання - це
  128. Спосіб матеріального впливу людинини об’єкт з метою вивчення цього об’єкта, пізнання його властивостей - це метод
  129. Основними формами ознайомлення дітей дошкільного віку з природним довкіллям є
  130. Форма організації навчання, за якої вихователь, працюючи з групою дітей у встановлений режимом час, організовує і спрямовує пізнавальну діяльність з урахуванням індивідуальних особливостей кожної дитини - це
  131. Режимний момент в освітньому процесі ЗДО, який включає в себе організацію з вихованцями спостережень за явищами природи (рослинним і тваринним світом, неживою природою), різноманітні ігри, трудову діяльність, спортивні вправи і самостійну діяльність дітей за їх вибором - це
  132. Засобами фіксації знань дітей про природу є
  133. З якої вікової групи доцільно розпочинати ведення календаря природи і погоди
  134. Педагогічна наука, що вивчає закономірності засвоєння дитиною узагальнених цілісних емпіричних уявлень та системи знань щодо природного, предметного та соціального середовища і місце в ньому людини - це
  135. Предметне довкілля – це
  136. Активна взаємодія з довкіллям, у процесі якої індивід виступає як суб'єкт, який цілеспрямовано впливає на об'єкт, і задовольняє свої потреби – це
  137. Сукупність умов, які забезпечують різнобічний розвиток дітей; система матеріальних об'єктів їхньої діяльності; комплекс психолого-педагогічних, матеріально-технічних, санітарно-гігієнічних, естетичних умов, що забезпечують організацію життя дітей у ЗДО – це
  138. Картини як засіб ознайомлення з довкіллям класифікують за змістом на
  139. Виберіть правильну послідовність етапів складання карт розумових дій
  140. Визначіть правильну послідовність етапів проведення гри-стратегії
  141. Навчальна гра, яка використовується у навчально-виховному процесі ЗДО з метою закріплення і уточнення знань дітей про довкілля називається
  142. З якого віку рекомендовано освітніми програмами ознайомлювати дітей з правилами дорожнього руху
  143. Цілеспрямований і організований процес, спрямований на пізнання, уточнення і закріплення знань про довкілля; вміння дитини вдивлятись у довкілля, бачити, і помічати ознаки, властивості, виокремлювати в них суттєве, відзначати зміни, що відбуваються у довкіллі, встановлювати причини, доходити узагальнень, висновків – це
  144. Складне явище, в ході якого відбувається засвоєння дитиною об'єктивно заданих норм людської спільноти та постійне відкриття, затвердження себе як соціального суб'єкта - це
  145. Складна полікомпонентна властивість особистості, її інтегральна якість, яка складається з цілого комплексу емоційних, мотиваційних, характерологічних особливостей і виявляється у соціальній активності та гуманістичній спрямованості особистості - це
  146. В.Кудрявцев виокремлює такі типи сумісної діяльності дитини і дорослого
  147. Складне поліструктурне, поліфункціональне соціальне утворення, що відображає закономірності існування та розвитку, спілкування, взаємодії, стосунків у представників певної вікової групи - це
  148. Структурними компонентами ровесницьких стосунків на етапі дошкільного дитинства є:
  149. Особлива система наявних у дитячому середовищі уявлень про світ, цінностей тощо, яка частково стихійно складається всередині пануючої культурної традиції певного суспільства й посідає в ній відносно автономне місце - це
  150. Основними складовими дитячої субкультури на думку І.С. Кона є
  151. Назвіть основні функції дитячої субкультури
  152. Здатність до прояву особистісних якостей, соціальних почуттів, любові до Батьківщини, готовність до посильної участі в соціальних подіях, що відбуваються в дитячих осередках, громаді, суспільстві та спрямовані на покращення громадського життя - це
  153. Уміння дітей дошкільного віку раціонально виконувати нескладні процеси економічної діяльності самостійно або під контролем - це
  154.  

    Тема :: Методика розвитку мовлення дітей дошкільного віку

  155. Предметом вивчення методики розвитку мовлення є
  156. Мета методики розвитку мовлення полягає у
  157. До «особистісних» характеристик належить
  158. Фізіологічну основу методики розвитку мовлення складає
  159. Із якою з наук гуманітарного циклу теорія і методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок
  160. У центрі уваги функціонального напрямку досліджень дитячої мови перебуває
  161. Провідними засобами спілкування у дітей від 0 до 6 місяців є
  162. До якого віку в дитини з’являються перші слова
  163. В основі методичного принципу забезпечення активної мовленнєвої практики лежить положення про те, що розвиток мовлення відбувається тільки
  164. Словотвір – це компонент
  165. Який з прийомів розвитку мовлення не зараховується до словесних прийомів
  166. Який вид ігор доцільно використовувати для розвитку граматичного аспекту мови
  167. Провідним мотивом для дітей старшого дошкільного віку під час спілкування з однолітками є
  168. Провідними засоби спілкування в дітей старшого дошкільного віку є
  169. Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мови
  170. У якому віці діти не тільки сприймають вчинки героїв літературних творів, а й розуміють мотиви цих вчинків
  171. Особливістю якого методу ознайомлення із художньою літературою є дослівна передача тексту
  172. Особливістю показу ілюстрацій під час ознайомлення дітей із книгою, розділеною на окремі розділи, є показ ілюстрацій
  173. Що не вважають формою словесної творчості дітей
  174. У чому полягає зміст планування роботи з розвитку мовлення
  175. Перспективний вид планування роботи з розвитку мовлення передбачає
  176. Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей до конкретних умов роботи у ДНЗ, є неправильним
  177. Яке твердження є правильним
  178. Який з напрямів роботи не належить до методики розвитку мовлення
  179. До якої науки звертається методика розвитку мовлення,  визначаючи цілі, завдання, методи і прийоми навчання
  180. Що характеризує такий тип зв’язних висловлювань дітей дошкільного віку, як міркування
  181. Який із засобів розвитку мовлення вважається провідним
  182. Що перебуває у центрі уваги когнітивного напрямку досліджень дитячої мови
  183. Що вважають першим проявом передмовної активності дитини
  184. Який з прийомів найбільше сприяє розвитку спілкування між дітьми різних вікових груп
  185. Яке визначення спілкування є правильним
  186. Який прийом орієнтований на розвиток спілкування між дітьми
  187. Який прийом розвитку монологічної форми зв’язного мовлення найчастіше використовують у навчанні дітей молодшого дошкільного віку
  188. Яке твердження, що стосується методики навчання дітей грамоти, є неправильним
  189. Яка з особливостей сприйняття літературних творів є властивою дітям старшого дошкільного віку
  190. Знайдіть правильне твердження
  191. Завданням ознайомлення дітей з літературними творами є
  192. Який метод ознайомлення з художньою літературою використовується під час обговорення змісту твору
  193. Чого слід уникати, ознайомлюючи дітей з літературним твором, нерозділеним на частини
  194. У якому віці в дітей виникає емоційне ставлення до героїв на основі розуміння усього змісту літературного твору
  195. Що найбільше сприяє розвитку словесної творчості дітей
  196. Знайдіть правильне твердження
  197. Які характеристики календарного виду планування з розвитку мовлення вам відомі
  198. Що не можна зарахувати до психолого-педагогічної основи розробки програм із розвитку мовлення
  199. Формування навичок узагальнення у мовленні дитини відбувається на
  200. Найбільш інтенсивне засвоєння словника дитиною відбувається
  201. Засвоєння правильної вимови звуків відбувається під контролем одного з аналізаторів
  202. Словесно виражений продукт мовленнєво-розумової діяльності людини, якому властива завершеність, структурна цілісність, цілеспрямованість та прагматична настанова – це
  203. Відтворення своїми словами літературного зразка – це
  204. Самостійно розгорнутий дитиною виклад певного змісту в будь-якій літературно-мовленнєвій формі називається
  205. Становлення і розвиток мовлення дітей першого року життя було досліджено
  206. Кількість занять на тиждень із художньої літератури в першій молодшій групі становить
  207. Словниковий запас дитини в три роки повинен складати
  208. І. Франко вважав, що ефективним засобом морального виховання дітей є
  209. До методів словесної роботи з дошкільниками, визначених Є.О. Фльориною належать
  210. Генетичною основою дитячої художньої творчості П. Блонський вважав
  211. Найулюбленіший жанр дітей дошкільного віку
  212. Мовлення однієї людини, орієнтоване на сприймання його іншими людьми, називається
  213. Функціональний тип мовлення, характеризований послідовним викладом подій, з погляду оповідача, з наголошуванням на часі їх здійснення, це
  214. Н. Луцан досліджувала
  215. Одним із найефективніших засобів педагогічного впливу на мовленнєвий розвиток особистості дитини є
  216. Розігрування в ролях певного твору і відтворення характерних рис його героїв називається
  217. Ситуативне мовлення дитини – це
  218. Наприкінці другого року життя в активному мовленні дитини спостерігаються
  219. Основною формою спілкування дітей третього року життя є
  220. Ефективним прийомом стимулювання звукових реакцій у дітей першого півріччя життя є
  221. Об’єктом вивчення теорії і методики розвитку рідної мови у ЗДО є
  222. У чому полягає єдність мови і мислення
  223. І. П. Павлов назвав «сигналом сигналів»
  224. Друга сигнальна система є
  225. Сприймання мови на слух, розуміння мови забезпечує
  226. Артикуляцію звуків забезпечує мовно-руховий центр
  227. Управління письмовою мовою, діяльністю руки, пальців як органів письма забезпечує
  228. Л. В. Щерба назвав сукупність актів говоріння і розуміння
  229. Після 5 років у дитини переважає
  230. Хто з педагогів вперше ввів термін «навчання мови» щодо дітей дошкільного віку
  231. Хто автор праці «Про вивчення рідної мови взагалі і особливо в дитячому віці»
  232. Праця «Рідне слово» належить
  233. Хто автор посібника «Матеріали для бесід з малими дітьми»
  234. Заняття, спрямовані на поглиблене вивчення конкретної теми, називають
  235. Читання, розповідання художніх творів, заучування віршів, бесіди, розповіді дітей, перекази, це
  236. Дидактичні ігри, ігри-інсценівки, ігри-драматизації це
  237. Показ картинки, іграшки, предмета, руху або дії, показ артикуляції звуків це
  238. Пояснення, вказівка, запитання, мовний зразок, оцінка дитячої мови це
  239. Який метод навчання грамоти базується на даних про співвідношення графічної і звукової системи мови, про особливості усної і письмової мови
  240. Хто автор праць «Малий Кобзар для дітей з малюнками»; «Букварь южнорусский»
  241. Скільки слів нараховується у словнику дитини в 3 роки
  242. Скільки слів нараховується в словнику чотирирічної дитини
  243. Активний словник дитини 5 років зростає до
  244. На кінець старшого дошкільного віку словник дитини збагачується до
  245. Яка з інструкцій до мовного завдання найбільше орієнтує дитину на словесну творчу активність
  246. Хто автор посібника «Матеріали для бесід з малими дітьми»
  247. Хто автор книг «Рідна мова та шляхи її розвитку», «Ігри і заняття маленьких дітей»
  248. Хто запровадив методи: показ з називанням, екскурсії-огляди у роботу з дітьми дошкільних закладів
  249. Який фольклорний жанр було вилучено з практики навчання в дитячому садку (з 1924р. до 1934р.)
  250. Принципи, які стосуються конкретної мовної галузі (лексики, фонетики, граматики, зв’язного мовлення), називають
  251. Кого вважають основоположником звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти
  252. Розвиток зв’язного мовлення, зокрема його діалогічної форми, започатковується на
  253. Однією з перших, хто систематизував різні види театралізованої діяльності, була
  254. Реакції дитини на звернене до неї мовлення дорослих описано
  255.  

    Тема :: Методика логіко-математичного розвитку

  256. На що в основному спрямована робота з формування кількісних уявлень у дітей четвертого року життя
  257. Які предмети використовують при закріпленні навичок порядкової лічби у старшій групі
  258. Як діти старшої групи практично ознайомлюються з принципом побудови натурального ряду чисел
  259. Якими способами здійснюють вирівнювання сукупностей за кількістю предметів діти старшої групи
  260. Якими прийомами поелементного порівняння двох множин оволодівають діти четвертого року життя
  261. Що сприяє формуванню навичок лічильної діяльності, узагальненню уявлень про число у дітей середньої групи
  262. Що сприяє розумінню і осмисленню дітьми порядкового значення числа в середній групі
  263. Для чого має велике значення знання порядкової лічби і розуміння того, чим відрізняються порядкові числа від кількісних
  264. Де закріплюються знання про поділ цілого на частини і складання цілого з частин, здобуті дітьми на заняттях з математики у старшій групі
  265. Які дії дітей з множинами сприяють формуванню початкових уявлень про число у дітей п’ятого року життя
  266. Які способи виявлення рівночисельності чи нерівночисельності множин використовують діти середньої групи
  267. Як відбувається ознайомлення дітей з порядковим значенням числа у старшій групі
  268. Коли вдаються до вимірювання при поділі цілого на частини
  269. Які методичні прийоми набувають більшого значення при формуванні кількісних уявлень у середній групі
  270. На які способи порівняння множин потрібно звертати особливу увагу у старшій групі
  271. Які вправи проводяться з метою підготовки дітей до лічби груп, арифметичних дій, пізнання залежності між цілим і частиною у старшій групі
  272. Як вправляються у кількісній і порядковій лічбі діти старшої групи
  273. Які є основні методичні прийоми формування уявлень про множину у дітей четвертого року життя
  274. Що допомагає підготувати дітей середньої групи до пізнання відношень між числами
  275. Що є чуттєвою основою оволодіння лічбою в період дочислового навчання у середній групі
  276. Як доцільно розміщувати предмети для лічби у старшій групі
  277. Що дає змогу поглибити, уточнити уявлення дітей про фігури у другій молодшій групі
  278. На що слід звернути увагу дітей вперше обстежуючи квадрат
  279. Де здійснюється робота з розвитку уявлень про форму в середній групі
  280. Що привчає дітей розрізняти форму різних частин предмета
  281. Що лежить в основі сприйняття дитиною дошкільного віку форми предметів
  282. Як будується робота з розвитку уявлень про форму у старшій групі
  283. Як знайомлять дітей з новими геометричними фігурами у середній групі
  284. Де відбувається вся навчальна робота щодо ознайомлення з геометричними фігурами у першій молодшій групі дитячого садка
  285. Які прийоми потрібно використовувати при співставленні предметів з геометричними фігурами у старшій групі
  286. Що сприяє першому виділенню величини, створенню елементарних уявлень про неї
  287. Що найкраще брати наочним матеріалом при ознайомленні дітей з шириною предметів
  288. На підставі чого у дітей формується уявлення про відносність величин предмета
  289. Що є основою для ознайомлення дітей з найпростішими способами вимірювання
  290. З якими математичними зв’язками, залежностями та відношеннями можна ознайомити дошкільників на основі вимірювання
  291. Що найкраще брати наочним матеріалом при ознайомленні дітей з довжиною предметів
  292. З чим пов’язане аналітичне сприйняття величини дітьми
  293. Яку мету має введення вимірювання у програму виховання у дитячому садку
  294. Які дані дістають дошкільники за допомогою вимірюваних дій
  295. Якими видами вимірювання умовною міркою повинні оволодіти дошкільники
  296. З чого слід починати роботу з формування часових уявлень у дітей
  297. Які методи застосовують на заняттях для поглиблення, уточнення і закріплення часових уявлень
  298. Де здійснюється формування у дітей розуміння та правильного вживання слів, які вказують на загально-виражену тривалість та часові співвідношення
  299. Як формуються у дітей поняття „швидко”, „повільно”
  300. В яких формах проявляється відображення навколишнього світу в мозку дитини
  301. Що відіграє провідну роль в пізнанні просторових відношень в дошкільників
  302. Що є основною рушійною силою розвитку складного системного механізму сприйняття простору в дошкільному віці
  303. Про які напрями мають конкретні уявлення діти трьох-чотирьох років
  304. На чому ґрунтуються формування просторових уявлень у дітей і їхні орієнтування у просторі в групі четвертого року життя
  305. На чому ґрунтується уміння орієнтуватися від іншого предмета
  306. У якому віці дитина оволодіває словесною системою відліку за основними просторовими напрямами
  307. Яким аналізаторам належить особлива роль у формуванні просторових уявлень у маленьких дітей
  308. Що є для дітей орієнтиром у правильному практичному орієнтуванні в часі
  309. Які методи найбільш відповідають віковим особливостям і рівню розвитку дошкільників
  310. Що є суттю будь-якого практичного методу
  311. Як називається ускладнений вид розповіді, який характеризується доказовістю твердження
  312. Як називаються упорядковані способи спільної діяльності вихователя і дітей, спрямовані на розв?язання навчально-виховних завдань
  313. Що лежить в основі практичних методів навчання
  314. Які мають бути запитання до дітей у процесі формування елементарних математичних уявлень
  315. Які методи відносяться до практичних
  316. Які методи відносяться до наочних
  317. Які методи відносяться до словесних
  318. Які прийоми навчання належать до словесних
  319. Які прийоми навчання належать до практичних
  320. Які прийоми навчання належать до наочних
  321. Що є основною формою організації навчання математики в дитячому садку
  322. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у молодшій групі
  323. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у середній групі
  324. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у старшій групі
  325. Від чого залежить структура заняття з математики
  326. Які види контролю передбачає навчально-виховна робота у дошкільному закладі
  327. Які форми навчальної роботи використовуються на заняттях з математики
  328. Які дидактичні завдання вирішуються на комбінованих заняттях з математики
  329. Що таке формування прийомів розумової діяльності
  330. Що таке здібності
  331. Які завдання розумового виховання дітей виділяються у програмі
  332. На основі яких принципів вибудовується навчання дошкільників елементам математики
  333. Що є основними структурними елементами занять з формування елементарних математичних уявлень
  334. Що таке класифікація
  335. З якою метою дітям дається завдання: дай мені великий м`яч, принеси маленьку ляльку
  336. Які вміння можна сформувати навчаючи дитину проводити класифікацію
  337. Що таке пізнавальна активність
  338. Що включає в себе логіко-математична компетенція
  339. Що таке серіація
  340. Якими особливостями характеризуються логіко-математичні компетенції дошкільників
  341. Відповідно до чого здійснюються формування елементарних математичних уявлень у дошкільників
  342. Які логічні задачі можуть розв’язувати діти у старшій групі
  343. Що таке розвиток
  344. Що є змістом розумового виховання дошкільників
  345. Що є фактором розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників
  346. Які психічні процеси відіграють важливу роль у розумовому розвитку дитини
  347. На розвиток яких властивостей спрямовані логічні задачі
  348. В чому полягає розвиток передумов творчих можливостей дитини дошкільного віку
  349. Якими є показники готовності дітей до навчання у школі
  350. Що таке навчання
  351. Якими є показники загальних здібностей дитини
  352. Що є фундаментом загального розумового розвитку дошкільника
  353. Яке твердження характеризує підхід Л.С.Виготського до вирішення проблеми взаємозв’язку навчання і розвитку
  354. Якими шляхами дитина до 1 року набуває знання
  355. Якими є головні показники творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
  356.  

    Тема :: Методика фізичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку

  357. Фізичний розвиток - це
  358. Фізичні вправи – це
  359. Фізичне виховання – це
  360. Під здоровим способом життя розуміють
  361. Гімнастика – це
  362. Амплітуда – це
  363. Траєкторія руху - це
  364. Завдання фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку поділяють на три групи:
  365. Техніка фізичних вправ – це
  366. Оздоровчі сили природи - це
  367. Методичний прийом – це
  368. У процесі фізичного виховання дітей дошкільного віку застосовуються три групи методів навчання:
  369. Бездоганне виконання вихователем запропонованого для вивчення руху - це
  370. При якому показі вихователь, виконуючи рух, виділяє головну фазу чи елемент руху, щоб зосередити на них увагу дітей
  371. При якому показі вихователь стоячи обличчям до дітей пропонує їм виконати рух ліворуч, а сам виконує його праворуч
  372. Рухове вміння – це
  373. Рухова навичка – це
  374. Швидкість – це
  375. Спритність – це
  376. Гнучкість – це
  377. Витривалість – це
  378. Ходьба – це
  379. Біг - це
  380. За ступенем фізичного навантаження рухливі ігри бувають:
  381. Залежно від поставлених педагогічних завдань, заняття з фізичної культури поділяють на:
  382. Організувати дітей, зосередити їхню увагу на виконанні фізичних вправ, створити бадьорий настрій, забезпечити психологічну та фізіологічну підготовку організму дітей до розв'язання основних завдань заняття є метою -
  383. Яка частина заняття має забезпечити поступовий перехід дітей від стану збудження, викликаного вправами та грою до відносно спокійного стану
  384. Який спосіб організації дітей передбачає виконання дітьми по черзі одного й того самого руху, найчастіше з шикуванням у колону
  385. Який спосіб організації дітей передбачає виконання рухів однією дитиною, в той час як інші спостерігають за нею. Цей спосіб застосовується епізодично. Його застосування виправдане лише на початковій стадії формування навички, коли діти ознайомлюються з новим рухом
  386. Який спосіб організації дітей застосовується, коли рух виконує одночасно кілька дітей (3-5-7), а решта – спостерігають, чекаючи своєї черги
  387. Який спосіб організації дітей передбачає розподіл дітей на декілька підгруп (4-5). Кожна з них виконує свій рух певний час (2-3 хв), а потім за командою вихователя переходить по колу до наступної вправи
  388. Яка тривалість заняття з дітьми першої та другої молодшої групи
  389. Яка тривалість заняття з дітьми середньої групи
  390. Яка тривалість заняття з дітьми старшої та підготовчої до школи групах
  391. До найбільш ефективних форм активного відпочинку дітей у фізичному вихованні відносять:
  392. Які завдання при складанні плану заняття з фізичної культури не записують у плані заняття, оскільки вони обов'язково вирішуються на кожному з них
  393.