Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 011 Освітні, педагогічні науки / Освітні педагогічні науки

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Загальні основи педагогіки

  1. Система знань про закони розвитку природи, мислення та суспільства називається
  2. Певна сторона дійсності та сукупність реальних явищ і процесів на вивчення якої спрямована конкретна наука називається
  3. Певна сторона об’єкта, на вивчення якої спрямовані конкретні дослідження в конкретній галузі наукових знань називається
  4. Вкажіть синоніми терміну «навчальна дисципліна»
  5. Виберіть розділи загальної педагогіки
  6. Оберіть документ, у якому визначено зміст конкретної навчальної дисципліни
  7. Основними педагогічними категоріями є
  8. Педагогіка – це
  9. Що визначило розвиток педагогіки як науки
  10. Назвіть головний критерій освіченості
  11. Базова наукова дисципліна, що вивчає закономірності виховання людини, розробляє загальні основи навчально-виховного процесу в освітніх закладах усіх типів, називається
  12. Укажіть найбільш повне визначення педагогіки
  13. Твердження, що категорії педагогіки є джерелами розвитку педагогіки
  14. Чи вірним є твердження, що джерелами розвитку педагогіки є народна педагогіка, історія педагогіки, досвід педагогів-новаторів сучасності
  15. Професійна придатність вчителя – це
  16. Процес і результат оволодіння основами наук, що необхідні для розуміння явищ природи та суспільства, є …освітою
  17. Твердження, що навчання і виховання в національній школі України має бути не релігійним
  18. Розвиток педагогіки як науки визначило
  19. Предметом педагогіки є
  20. Завдання педагогіки
  21. З якою педагогічною наукою найтісніше пов’язана етнографія
  22. Навчання – це
  23. Виховання – це
  24. Освіта – це
  25. Дайте визначення поняттю «зміст освіти». Із запропонованих відповідей оберіть правильну
  26. Розвиток – це
  27. Процес становлення людини як соціальної істоти під впливом задатків, середовища та процесу виховання - це
  28. Систему педагогічних наук складають
  29. Твердження, що педагогічна наука використовує дослідження таких наук, як соціологія, психологія, історія
  30. Предметом педагогіки є
  31. Вислів «Педагогіка – не наука, а мистецтво: найбільш широке, складне, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв» належить
  32. Твердження про те, що основні категорії педагогіки є об’єктами дослідження багатьох наук
  33. Загальна педагогіка — це базова наукова дисципліна, яка вивчає…
  34. Назвіть педагогічну галузь, яка вивчає особливості виховання й навчання дітей з особливими потребами
  35. Назвіть педагогічну галузь, яка займається порівнянням систем освіти різних країн
  36. Дайте визначення поняттю «навчальна програма»
  37. Педагогічний процес – це
  38. Будова педагогічного процесу
  39. Педагогічний процес є системою, тому що
  40. Закономірними зв’язками педагогічного процесу є
  41. Що відіграє вирішальну роль в організації педагогічного процесу
  42. Педагогічна закономірність – це …
  43. Метод – це
  44. Об’єктом педагогічного дослідження є
  45. Метод педагогічного спостереження це
  46. Методами педагогічних досліджень є
  47. Із поданого переліку виберіть ту групу, у якій зазначені методи науково-педагогічних досліджень (за А.І. Кузьмінським)
  48. Метод педагогічного дослідження, який є активним методом перевірки нових ідей, пропозицій дослідника, підтвердженням або запереченням їх ефективності в педагогічному процесі, називають
  49. Методи педагогічного дослідження – це
  50. У педагогіці розрізняють такі рівні педагогічного дослідження
  51. Метод рейтингу використовується для
  52. Метод одержання письмової інформації з допомогою складених згідно з певними правилами системи питань, кожне з яких логічно пов’язане з метою дослідження, це
  53. Метод планомірного цілеспрямованого фіксування психічних особливостей, що проявляються в діяльності й поведінці школярів на основі безпосереднього сприйняття в навчальному процесі з обов’язковою систематизацією отриманих даних і формування висновків, це
  54. Метод педагогічного дослідження, який передбачає аналіз особових справ учнів, класних журналів, розкладу навчальних занять, календарних і тематичних планів роботи вчителів, називають
  55. Вкажіть найбільш повне визначення. Навчання у ЗВО – це
  56. Планова робота студентів, виконувана за завданням і під методичним керівництвом викладача, але без його особистої участі – це
  57. Вставте пропущене слово. Сократ наголошував, що «знання не можна подарувати дитині, вони мають набуватися нею ціною …зусиль»
  58. Готовність до виконання тієї чи іншої навчальної роботи з високим ступенем напруження, великими затратами нервової енергії протягом певного проміжку часу називається
  59. Твердження, що написання контрольних, курсових, дипломних робіт, підготовка до семінарських занять, екзаменів, заліків є плановою самостійною роботою студентів є
  60. Узагальнений досвід людства, котрий відображає різні галузі дійсності у вигляді правил, фактів, висновків, закономірностей, понять, теорій, ідей, якими володіє наука, – це
  61. Здатність на належному рівні виконувати певні дії, які ґрунтуються на доцільному використанні знань, – це
  62. Навички – це
  63. Професійна придатність учителя – це
  64. Системний комплекс обізнаності, умінь, значеннєвих орієнтацій, можливостей, досвіду та способів професійної діяльності – це
  65. Індивід – це
  66. Індивідуальність – це
  67. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом
  68. Психічні властивості, що розвиваються в процесі навчання особи, які, з одного боку, виступають результатом її активної навчально-пізнавальної праці, а з іншого – обумовлюють високий ступінь умілості й успішності цієї діяльності, – це
  69. Діяльність, спрямована на управління навчально-пізнавальною роботою учнів (студентів) на основі врахування закономірностей, принципів, методів, форм і засобів навчання, – це
  70. Цілеспрямований процес засвоєння студентами знань, формування умінь і навичок, регламентованих навчальними планами та програмами, перетворення їх у професійну компетентність – це
  71. Здатність збагнути, осягнути сенс, значення, суть, зміст чого-небудь – це
  72. Фіксація в пам’яті образів сприймання, уявлень, думок, навчальних дій, переживань і зв’язків між ними – це
  73. Повторення знань у різних поєднаннях із вивченим і новим матеріалом, перетворення їх в особисте надбання студента – це
  74. Приведення понять, фактів, ідей у струнку систему, розкриття та засвоєння зв’язків між структурними елементами, з яких вони складаються, та між ними загалом – це
  75. Перелік якостей особистості, необхідних для успішного виконання функціональних обов’язків з конкретного фаху - це
  76. Який стиль характеризується жорсткою формою управління взаємодією учасників освітнього процесу за допомогою наказів, вказівок, інструкцій тощо
  77. Який стиль виявляється в опорі вчителя на навчальний колектив, у намаганні зацікавити учнів навчально-пізнавальною діяльністю, заохоченні їхньої ініціативи та самостійності
  78. Який стиль характеризується самоусуненням викладача від відповідальності за перебіг і результати навчально-виховних заходів, формалізмом, потуранням і анархізмом
  79. Педагоги всіх рівнів, а передусім педагоги вищої школи, мають формувати в собі почуття …
  80. Професійно важливими якостями педагогів є
  81. Встановлювати ділові та неформальні особисті стосунки з окремими учнями – це уміння вчителя
  82. Визначати мету й завдання навчального процесу, занять, планувати їх проведення – це уміння вчителя
  83. Визначати оптимальні засоби й ефективні методи навчання – це уміння вчителя
  84. Керувати діяльністю учнів, контролювати й оцінювати її з метою корекції – це уміння вчителя
  85. Твердження, що студенти мають право захисту від дій педагогічних працівників, які принижують їх честь і гідність
  86. Сукупність зовнішніх та внутрішніх особливостей людини, що формують її своєрідність, відмінність від інших людей – це
  87. Процес становлення особистості, вдосконалення її фізичних та духовних сил під впливом зовнішніх і внутрішніх, керованих і некерованих чинників, серед яких найважливішими є цілеспрямоване виховання й навчання – це
  88. Природні особливості людини, які є передумовою для розвитку індивіда – це
  89. Відрізок життя індивіда, який досягає певного ступеня розвитку і має характерні, відносно стійкі якісні особливості – це
  90. Рушійними силами процесу розвитку особистості є
  91. Автором якої праці є В.О. Сухомлинський
  92. Народна педагогіка є складовою частиною
  93. Народна педагогіка – це
  94. Хто з названих учених увів у науковий обіг поняття «народна педагогіка»
  95. Характерною особливістю передового педагогічного досвіду є
  96. Хто є автором відомого вислову “Якщо педагогіка хоче виховати людину в усіх відношеннях, то вона повинна, перш за все, пізнати її теж в усіх відношеннях”
  97. Про яке джерело сучасної педагогіки говорить М. Г. Стельмахович
    «Це багатотомний усний підручник навчання і виховання, який зберігається в пам’яті народу, постійно ним використовується, систематично збагачується й удосконалюється...»
  98. Народна педагогіка, історія педагогіки, сучасний педагогічний досвід - це
  99. Важливим показником передового педагогічного досвіду, результативність навчання і виховання якого перевірена часом є
  100. Новаторському педагогічному досвіду властиві
  101.  

    Тема :: Теорія навчання

  102. Дидактика вивчає
  103. Визначити зміст навчання — означає відповісти на питання
  104. Початок класичної дидактики покладений
  105. Вихідні положення, дотримання яких забезпечує ефективність навчального процесу, це … навчання
  106. Який принцип навчання ілюструють ці правила навчання: «Краще один раз побачити, аніж сто разів почути»; навчайте учнів спостерігати, встановлювати логічні зв’язки між предметами, явищами
  107. Який принцип навчання ілюструють ці правила навчання: "Розкрийте учням шляхи і засоби наукових пошуків; знайомте вихованців з термінологією, вчіть користуватися нею; залучайте учнів до доступних наукових досліджень"
  108. Прийом, дія, операція – це складові … навчання
  109. Складова методу, конкретні дії педагога й студентів, спрямовані на реалізацію вимог тих чи інших методів - це
  110. Різноманітне навчальне обладнання, що використовується у системі пізнавальної діяльності (книги, письмове приладдя, лабораторне обладнання, технічні засоби та ін.) - це
  111. Дайте найбільш повне і правильне визначення поняття «засоби навчання»
  112. Принцип доступності випливає з такої закономірності навчання
  113. Методи проблемного викладу, часткового пошуку й дослідницький належать до методів
  114. У чому полягає сутність вправ як методу навчання
  115. Дайте точне визначення поясненню як методу навчання
  116. Дайте визначення розповіді як методу навчання
  117. Який метод навчання визначають як діалогічний метод викладу навчального матеріалу, за якого вчитель спирається на певні знання та вміння учнів
  118. Твердження, що знання, вміння та навички пов’язані між собою й одні без одних не існують
  119. Твердження, що зв’язок дидактики з методиками викладання окремих предметів має характер нестійкий, тимчасовий і ситуативний
  120. Керівні положення, що стосуються окремих сторін чи часткових питань навчання, називаються … навчання
  121. В основу класифікацій уроків В.О. Онищук поклав
  122. Назвіть триєдину мету уроку
  123. Перевірений практикою результат пізнання дійсності, правильне її відображення в мисленні людини – це
  124. Спостереження, усне опитування, письмова, графічна, тестова перевірки – це … контролю
  125. Форма організації навчальної діяльності, при якій кожен учень (чи група учнів) виконують завдання як частину цілого
  126. Усталені способи навчальної діяльності студентів залежно від їхньої кількості та характеру завдань, які вони розв’язують, – це
  127. Метод, який передбачає найвищий рівень пізнавальної активності й самостійності, це
  128. Твердження, що дидактичні принципи лежать в основі вивчення всіх навчальних дисциплін і значною мірою визначають їх зміст, форми організації і методи навчання
  129. Регулярність, об’єктивність, систематичність – це … контролю
  130. Із поданого переліку виберіть групу, в якій зазначені дидактичні вимоги до уроку
  131. Макроструктура уроку це
  132. Цільове завдання є структурним елементом …
  133. Навчання, що базується на таких способах вирішення завдань, які точно вказують, як і в якій послідовності отримати результат, називається
  134. «Золоте правило», визначене Я. А. Коменським, вимагає максимально спиратись у початковому навчанні на
  135. Укажіть, у якому рядку перелічені словесні методи навчання
  136. Навчання ефективно впливає на процес розвитку особистості учня тоді, коли
  137. Знання – це
  138. Освіта – це
  139. Назвіть функцію навчання, реалізація якої забезпечує засвоєння наукових знань, формування спеціальних та загальних умінь і навичок
  140. Навичка – це
  141. Для мотивів навчальної діяльності школярів юнацького віку характерними є
  142. Ілюстрація – це … метод навчання
  143. В основному попередній контроль знань, умінь, навичок виконує … функцію
  144. Прогнозування кінцевого результату навчання, що забезпечується його організацією і функціонуванням, називається … навчання
  145. Знання учнями основних категорій, правил, принципів, закономірностей навчального предмета – це … контролю
  146. Загальна функція контролю, яка полягає в тому, щоб добре вмотивована і справедлива оцінка успішності стала важливим імпульсом у навчальній праці й переросла у стійкий мотив обов’язку та відповідальності, це – …
  147. Для творчого рівня засвоєння знань є характерним те, що
  148. Система визначених показників, які відображають об’єктивні вимоги до знань учнів, – це
  149. Виберіть варіант відповіді, який правильно характеризує поняття «рівень засвоєння знань»
  150. Внутрішній імпульс до дії, що відображає об’єктивні потреби та інтереси – це
  151. Внутрішні імпульси, що стимулюють відповідальне ставлення до своїх навчальних обов’язків, старанність, актуальність – це
  152. Який термін об’єднує усі ці поняття: науковості, народності, наочності, доступності, міцності
  153. Складну навчальну інформацію учитель повинен викладати майстерно, просто й дохідливо (від простого — до складного). Який це принцип дидактики
  154. Укажіть метод, який використовується при безпосередньому ознайомленні з навколишнім середовищем
  155. Твердження, що фізкультхвилинки на уроках проводяться з метою викликати у дітей веселий настрій
  156. Позитивні сторони письмової перевірки
  157. Методологічною основою процесу навчання є
  158. Закономірності, які охоплюють своєю дією весь процес навчання – це ... закономірності
  159. В основі … навчання лежить – спосіб вивчення фактів і явищ дійсності як певних незмінних положень (догм) без врахування практики, досвіду людини
  160. Найстарішою формою навчального процесу є
  161. Основним завданням педагогічної науки є
  162. Вибір учителем такої форми організації навчання, як екскурсія, залежить від
  163. Підсумкова оцінка обов’язково повинна враховувати
  164. Під час вивчення теми «Властивості вивчення корисних копалин» учитель роздав учням зразки кам’яного вугілля і солі та склянки з водою. Учні провели досліди й на основі їх зробили висновок про те, які властивості мають ці користі копалини. Учитель скористався таким методом навчання
  165. Вчителька пояснює тему «Іменник». Для цього вона з наведеного речення виділяє слово «сад» говорить що це іменник і формулює правило, за яким визначаються характерні особливості іменника як частини мови. Вчителька застосувала
  166. Внутрішніми суперечностями процесу навчання є суперечності
  167. Як називається принцип навчання, відповідно до якого навчання здійснюється успішніше, коли ґрунтується на безпосередньому спостереженні та вивченні предметів, явищ і подій
  168. Вчитель вирішив розпочати вивчення розділу з довільно обраної теми. Який принцип навчання було порушено
  169. Типи уроків науковці класифікують за
  170. Спільними рисами процесу навчання і наукового пізнання є
  171. До групи методів навчання за способом вирішення дидактичних завдань належать методи
  172. Що є основним показником ефективності навчання
  173. До об’єктивних факторів, що впливають на зміст освіти, належать
  174. Виберіть принципи навчання
  175. Принцип доступності навчання включає
  176. Вкажіть характеристики поняття «теоретичні знання»
  177. Спосіб організації навчальної діяльності, завдання якої спрямовані водночас на всіх студентів, називається
  178. Форма організації навчання студента, за якої він працює без контактування з іншими студентами, називається
  179. Метод, при використанні якого викладач пояснює факти, наводить приклади, підводячи учнів до узагальнення, виведення правил, понять, законів, називається
  180. Метод, при використанні якого викладач окремі положення логічно виводить від загальних, називається
  181. Вкажіть метод, який передбачає ознайомлення зі способами виконання завдань, послідовністю дій, показ необхідних операцій та організацію навчальної роботи
  182. Вкажіть метод, який залучає учнів до активного обміну інформацією, власними спостереженнями, досвідом, думками
  183. До наочних методів навчання належать
  184. Наочні методи навчання науковцями виділяються у класифікації методів навчання
  185. Практичні методи навчання науковцями виділяються в класифікації методів навчання
  186. Уміння – це …
  187. У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу
  188. Чому ефективність навчального процесу залежить, головним чином, від ефективності уроків
  189. Твердження, що семінарська форма навчальних занять використовується в старших класах головним чином у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу
  190. Твердження, що комбінований урок ефективніший, ніж урок засвоєння умінь і навичок
  191. Твердження, що повнота, міцність, глибина, оперативність, гнучкість, дієвість знань характеризують їх якість
  192. Твердження, що поняття «навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  193. Твердження, що поняття «мета навчання» належить до основних дидактичних категорій
  194. Твердження, що поняття «засоби навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  195. Твердження, що поняття «оцінка» і «оцінювання» тотожні
  196. Твердження, що оцінювання – специфічна функція контролю знань
  197. Твердження, що ефективність уроку визначається кількістю реалізованих на ньому принципів навчання
  198. Найбільш раціональний шлях, який дає змогу швидко і з розумними витратами часу, засобів досягнути поставленої мети, називається
  199. Під час пояснення нового матеріалу учень раптом звертається до вчителя: «Все нам розповідаєте про Берингову протоку, а на моїй карті Чукотка з Аляскою змикається. Тож ніякої протоки там немає!..». Оберіть відповідь, яку дали б ви хлопцеві
  200. Ви – вчитель. На уроці під час пояснення нового матеріалу Ви помітили, що учні передають один одному записки. Одна записка упала, і учні побачили, що Ви це помітили. Які Ваші дії будуть найбільш правильними
  201. У класі є слабкий учень, і діти не пропускають нагоди познущатися з хлопчика. Коли вчитель викликає його до дошки, він тільки затинається, і мовчить, боячись, що всі будуть сміятися над його відповіддю. Учитель зітхає, дорікає і ставить «2». Як би ви діяли на місці вчителя, щоб вирішити проблему невпевненості учня в собі та надмірної сором’язливості
  202.  

    Тема :: Теорія виховання

  203. У процесі виховання науковці виокремлюють дві сторони, а саме…
  204. Основою процесу виховання є…
  205. На визначення цілей виховання в суспільстві впливають
  206. Найголовнішою умовою формування колективу є наявність
  207. Головна мета формування у школярів світогляду полягає в тому, щоб надати допомогу в
  208. Для виховання певних рис необхідно…
  209. Виховувати, формувати у вихованців соціальні, моральні риси спроможний педагог, який, насамперед…
  210. Який принцип виховання означає, що позитивна установка на кожного учня дає змогу йому самовиражатися, самоутверджуватися у діяльності, бути відкритим до зовнішніх впливів
  211. Який принцип акцентує на необхідності формування позитивних міжособистісних стосунків учнів, їхнього об’єднання в єдину команду
  212. В основі педагогічних умов формування наукового світогляду школярів є положення про те, що факти світоглядного характеру повинні
  213. Створення ситуації, за якої в учнів виникають нові, сильні почуття, прагнення до перебудови особистості, називається методом
  214. Сукупність певних знань про світ називається
  215. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  216. Головною спрямованістю покарання є його вплив на зміну
  217. Член групи здатний у значимих ситуаціях виявляти суттєвий вплив на поведінку решти учасників (практично керувати ними) називається
  218. Виберіть найбільш повне визначення колективу
  219. Головною умовою успішного проведення індивідуальної бесіди є
  220. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі, суттєві зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності формування особистості школяра, це
  221. Сукупність сформованих, соціально-значимих якостей особистості, повсякденних вчинків заснованих на моральних і правових нормах, називається
  222. Гуманістична функція виховання полягає у…
  223. Інтеріоризація як головний механізм процесу виховання означає…
  224. Екстеріоризація у процесі виховання передбачає…
  225. Найважливішою функцією моралі є
  226. Твердження, що основою народного виховання є трудове виховання
  227. Особистість дитини є
  228. Конкретний обсяг виховної роботи, який необхідно виконати за певний період часу, називається
  229. Емоційне ставлення до суспільства, до людей, до себе називається
  230. Точне дотримання кожним учасником спільної діяльності певного порядку й вимог, без яких ця спільна діяльність стає неможливою, називається
  231. Рушійними силами виховання є
  232. Процес виховання триває…
  233. Закономірності виховного процесу – це
  234. Складові частини виховання – це
  235. Найбільш повне визначення поняття «національне виховання» – це
  236. На яких ідеях ґрунтується система національного виховання
  237. Кому з українських педагогів належить головна формула українського вихованого ідеалу — служіння Богові та Україні
  238. Твердження, що організація всеобучу батьків є одним із шляхів реалізації концепцій національного виховання
  239. Твердження, що українська національна школа користується чотирибальною системою оцінювання знань учнів
  240. До масових виховних заходів, найбільш поширених у сучасній школі, належать
  241. В основі поділу колективних творчих справ на суспільні, трудові, пізнавальні, художні, спортивні, організаторські лежить критерій
  242. Комплексна властивість, що набувається індивідом у предметній діяльності та спілкуванні, яка характеризує його включення в суспільні відносини, – це
  243. Ідеальне уявлення про кінцевий результат виховання називається … виховання
  244. Укажіть найбільш повне визначення методів виховання
  245. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  246. Серед запропонованих визначень методу виховання виберіть найбільш повне. Метод виховання – це
  247. Методи морального виховання – це об’єктивно-необхідні способи педагогічного впливу на розвиток і становлення особистості школяра з метою
  248. Науково обґрунтована система соціально-економічних, психологічних, виробничо-технічних та індивідуальних заходів, спрямованих на надання допомоги учням у професійному самовизначенні, згідно з особистісними здібностями, можливостями, покликанням і врахуванням потреб суспільства називається
  249. Процес формування цілісного сприйняття і правильного розуміння прекрасного в мистецтві та дійсності, здатність до творчого самовираження людини – це
  250. Задатки – це
  251. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом
  252. Найбільш важливим для формування особистості є середовище
  253. Колектив – це
  254. При постановці перспективних ліній колективу слід враховувати
  255. Система ціннісних орієнтацій особистості, за якої центральним мотивом і критерієм моральної оцінки є інтереси іншої людини або соціальної спільноти називається
  256. Роздуми над окремими якостями своєї особистості й у цілому над собою – це
  257. Вихідними положеннями, що визначають основні вимоги до процесу виховання, є
  258. Способом організації життя учнівського колективу, який реалізується в залученні всіх його членів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної і суспільно корисної діяльності, є
  259. Характерними особливостями якого віку є безпричинні зриви, коливання від сором’язливості до розкутості, від ентузіазму до апатії у ставленні до себе
  260. До внутрішніх факторів розвитку особистості належать
  261. Найбільшим джерелом активності підлітків є їх потреба
  262. Усвідомлена, цілеспрямована діяльність людини спрямована на вдосконалення позитивних і подолання негативних рис, називається
  263. Система моральних переконань особистості й здатність застосовувати їх для самооцінки власної поведінки називається
  264. Акселерація – це
  265. Кінцевою метою формування учнівського колективу, як передбачає педагогічна наука, є
  266. Усвідомлення людьми своєї приналежності до певного народу називається
  267. Характерні для певного періоду життя людини анатомо-фізіологічні та психічні властивості називаються
  268. Конформність як особистісна риса – це схильність
  269. Основними факторами розвитку особистості є
  270. Професійне самовизначення особистості школяра відбувається у … віці
  271. Для дітей підліткового віку основним психічним новоутворенням є
  272. Діяльність вихователя, спрямована на розвиток інтелектуальних сил і мислення учнів з метою формування інтелектуальної культури, називається
  273. Сукупність природних властивостей організму, котрі передаються від батьків, предків називається …
  274. Твердження, що моральне виховання досягає найбільшої ефективності лише тоді, коли супроводжується переживаннями
  275. Твердження, що спадковість проявляється у відновленні в нащадків біологічної подібності
  276. Сукупність властивостей особистості, до виховання яких прагне суспільство, – це … виховання
  277. Провідна діяльність – це діяльність, яка
  278. Світогляд окремої особистості та світогляд суспільства різняться
  279. Поняття «моральна якість» характеризує
  280. Вчителька другого класу помітила, що Ніна поступово змирилась із своїми низькими оцінками. Навчання цікавило її все менше і менше, натомість вона з натхненням виконувала будь-яке громадське доручення. Педагогічно найдоцільніше вчительці
  281. Найголовнішими позитивними сторонами методу заохочення є вплив на
  282. Найефективнішим способом здійснення переконання молодших школярів є
  283. Економічне виховання передбачає формування у школярів
  284. Розумове виховання спрямоване на розвиток
  285. Учениця першого класу тримає під партою ляльку і грається нею на уроці. Педагогічно виправдані дії вчителя
  286. Виховання виникло з появою
  287. Основну мету виховання дитини народна педагогіка бачить у тому, щоб
  288. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  289. Твердження, що за Конституцією України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визначаються найвищою соціальною цінністю
  290. Особистість дитини є
  291. Метод прикладу належить до групи методів
  292. Закономірності виховного процесу – це
  293. Рушійними силами виховання є
  294. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  295. Суть гуманістичного виховання полягає у
  296. Визначте поняття, яке характеризується як «виклад основних положень і цілей діяльності навчально-виховного закладу щодо виховання учнів в період їх навчання»
  297. Поєднання переконання з примусом у перевихованні – це......... виховання
  298. Прагнення й уміння дитини керувати своєю поведінкою – це є
  299. Педагогічна культура батьків – це
  300. Твердження, що, згідно із законом батьки несуть відповідальність за здобуття освіти неповнолітніми громадянами
  301. Твердження, що батьки, згідно із Конвенцією ООН про права дитини, зобов’язані поважати гідність дитини
  302. На які характеристики дітей звертається увага при виділенні їх вікових груп
  303.