Волинський національний університет імені Лесі Українки
Центр інноваційних технологій та компютерного тестування
Тест ::: 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / Інформаційна аналітика та адміністрування систем управління
Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022Тема :: Документаційне забезпечення управління
- Документаційне забезпечення управління – це
- створення документа з використанням різних методів, способів і засобів фіксування інформації на матеріальному носії
- процес організації роботи із документами в управлінських структурах
- дія, сукупність дій, які застосовуються для запису інформації на матеріальному носії
- процес фіксації інформації на різних носіях за встановленими правилами
- Робота з документами, які використовуються у таких областях діяльності як транспорт, зв’язок, статистика, юриспруденція, військова справа, називається
- загальне діловодство
- спеціальне діловодство
- адміністративне діловодство
- управлінське діловодство
- Специфіку різних сфер діяльності суспільства відтворюють
- організаційно-правові документаційні системи
- планово-звітні документаційні системи
- пеціалізовані (галузеві) документаційні системи
- адміністративно-управлінські документаційні системи
- Актовими книгами XV–XVIII ст. в українських землях вважаються
- зібрання документів винятково органів міського самоуправління (магістратів, ратуш) за певний період
- зібрання документів головним чином судових установ (земських, гродських, підкоморських та ін.) за певний період
- зібрання документів центральних і місцевих органів влади Запорозької Січі за весь період її існування
- зібрання документів Луцького, згодом Люблінського трибуналу – найвищого апеляційного суду для Брацлавського, Волинського і Київського воєводств Речі Посполитої
- зібрання документів релігійних центрів православної церкви та римо-католицького костелу в українських землях за часів Великого князівства Литовського та Речі Посполитої
- Провідною науковою установою України у галузі розробки науково-теоретичних та нормативно-методичних проблем документознавства є
- Інститут історії України Національної академії наук (НАН) України
- Український науково-дослідний інститут архівної справи та документознавства (УНДІАСД)
- Державна архівна служба України
- Центральний державний архів вищих органів влади та управління України (ЦДАВО України, м. Київ)
- Інститут української археографії та джерелознавства імені М. С. Грушевського НАН України
- Одним з провідних науковців незалежної України у галузі розробки актуальних проблем діловодства та бібліотечно-інформаційної діяльності є
- А. Введенський
- Н. Кушнаренко
- В. Даниленко
- О. Левицький
- Я. Дашкевич
- Службовий документ – це
- інформація, що забезпечує організацію функціонування суб’єкта діловодства або сукупностей суб’єктів діловодства
- офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, який було створено або одержано суб’єктом діловодства у процесі його діяльності
- службовий документ, змістом якого є управлінська інформація
- документ спеціально створений для збереження й поширення інформації в просторі й часі
- Управлінський документ – це
- інформація, що забезпечує організацію функціонування суб’єкта діловодства або сукупностей суб’єктів діловодства
- офіційно зареєстрований службою діловодства або відповідним чином засвідчений документ, який було створено або одержано суб’єктом діловодства у процесі його діяльності
- документ спеціально створений для збереження й поширення інформації в просторі й часі
- службовий документ, змістом якого є управлінська інформація
- Службовий документ, змістом якого є управлінська інформація – це
- офіційний документ
- кадровий документ
- конфіденційний документ
- управлінський документ
- Матеріальний об’єкт, спеціально створений людиною, завдяки якому можна зберігати та передавати інформацію – це
- речова складова
- матеріальний носій
- стабільна форма
- матеріальна основа документу
- матеріальна складова документу
- За формою розрізняють документи
- індивідуальні, типові, трафаретні
- вхідні, організаційні
- первинні, вторинні
- індивідуальні, первинні, вторинні
- Система документації, що забезпечує виконання функцій управління – це
- службовий документ
- архівна справа
- управлінська документація
- документаційний фонд
- структурний підрозділ
- Відповідно до Закону України «Про інформацію», документ – це
- матеріальний носій, що містить інформацію, основними функціями якого є її збереження та передача в часі та просторі
- будь–які відомості, данні, знання, таємниці тощо
- матеріальний носій
- Організаційно-правовий документ, який встановлює порядок створення служби діловодства, її завдання, функції,
права та обов’язки, організацію роботи, взаємодію з іншими структурними підрозділами підприємства – це- інструкція
- стандарт
- положення
- правила
- Оберіть вірне визначення поняття «юридична сила документу»
- комплекс заходів, спрямованих на реалізацію процесів створення та функціонування службових документів
- підсистема управлінської документації, яка забезпечує виконання організаційної та розпорядчої функцій управління
- фонд службових документів, які установа нагромадила внаслідок діяльності, і склад та процес формування якого визначають нормативні документи
- надана чинним законодавством властивість службового документу бути підставою для вирішення правових питань, здійснювати правове регулювання та/чи управлінські функції
- Який з перерахованих документів безпосередньо пов’язаний з процесом уніфікації
- закон
- інструкція
- положення
- Державний стандарт України
- статут
- Система документування – це
- сукупність процесів і прийомів утворення всієї документації в установах, на підприємствах, в організаціях під час їхньої функціональної діяльності
- організація процесів документообігу, формування справ, зберігання службових документів і користування ними в поточній діяльності суб’єкта діловодства
- створення умов, що забезпечують рух, пошук і збереження документів у діловодстві
- рух службових документів від часу їх створення або одержання суб’єктом діловодства до часу завершення виконання, надсилання або знищення
- Дайте розшифрування абревіатури УСОРД
- уніфікована система організаційно-розпорядчої документації
- українська систематична організація документів
- українська система організації розпорядників-діловодів
- уніфікована служба системно-організаційного розподілу документації
- Дайте розшифрування абревіатури АСУ
- автоматизована система управління
- автоматична сфера управління
- аналогова система управління
- автоматична служба управління
- Залежно від структури установи й обсягу документообігу система ведення діловодства може бути
- галузева
- централізована
- децентралізована
- адміністративна
- У міністерствах, відомствах, корпораціях діє служба діловодства
- канцелярія
- управління справами
- департамент документальних комунікацій
- Вимоги, що висуваються до керівника служби документаційного забезпечення управління
- відповідний рівень освіти
- стаж практичної роботи з документами не менше трьох років
- модельні зовнішні дані
- наявний досвід роботи до двох років
- Головна мета служби документаційного забезпечення управління
- надання документно-інформаційних послуг
- обробка і передання на різні рівні керування необхідної для прийняття управлінських рішень релевантної інформації
- прийняття управлінських рішень
- виготовлення довідок
- Проставляння необхідних реквізитів, їх написання й розташування на бланку називається
- написання документа
- виготовлення документа
- оформлення документа
- формування документа
- Реквізит службового документа – це
- оформлення документа за встановленими правилами документування, тобто вимогами та нормами, що регламентують порядок створення службових документів
- інформація, яку зафіксовано в службовому документі для його ідентифікування, організування обліку і (або) надання йому юридичної сили
- єдина модель побудови комплексу документів, яка встановлює галузь використання, формати, розміри берегів (полів), вимоги до побудови конкретної сітки та сукупність властивих їм реквізитів, розташованих у сталій послідовності
- інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі
- Формуляр-зразок – це
- оформлення документа за встановленими правилами документування, тобто вимогами та нормами, що регламентують порядок створення службових документів
- інформація, яку зафіксовано в службовому документі для його ідентифікування, організування обліку і (або) надання йому юридичної сили
- єдина модель побудови комплексу документів, яка встанов-лює галузь використання, формати, розміри берегів (полів), вимоги до побудови конкретної сітки та сукупність властивих їм реквізитів, розташованих у сталій послідовності
- інформація, зафіксована на матеріальному носії, основною функцією якого є зберігати та передавати її в часі та просторі
- Реквізити службового документа поділяються на
- постійні
- тимчасові
- змінні
- тривалі
- Розміщення реквізитів буває
- вертикальне
- поздовжнє
- горизонтальне
- кутове
- Різновидами копії документа є
- відпуски
- витяги
- ксерокси
- дублікати
- Документ, який відтворює інформацію іншого документу і всі його зовнішні ознаки – це
- вторинний
- візуальний
- копія
- первинний
- фрагментний
- Назвіть особливості, що визначають діловий стиль тексту документа
- точність
- пунктуальність
- фейковість
- гранична чіткість вислову
- Функціональним стилем документів, який, переважно в письмовій формі, обслуговує сферу офіційних ділових відносин є
- офіційно діловий
- науковий
- публіцистичний
- мистецький
- Текст документа складається із
- вступу
- доказу
- висновків
- закінчення
- Прості кліше - це
- мовні конструкції, які мають два доступних стандартних звороти
- мовні конструкції, що мають два простих звороти
- мовні конструкції, що складаються з двох слів
- На підставі нормативно-правових документів складають та затверджують
- організаційно-розпорядчу документацію
- організаційну документацію
- розпорядчу документацію
- внутрішню документацію
- За юридичною силою нормативно-правові акти можна поділити на
- закони
- підзаконні акти
- юридичні акти
- організаційні акти
- Документи щодо розпорядчої діяльності поділяють на
- накази
- вказівки
- розпорядження
- положення
- Правовий акт управління, виданий посадовою особою чи державним органом владного характеру у межах наданої компетенції для вирішення оперативних питань – це
- розпорядження
- наказ
- вказівка
- постанова
- Накази поділяються на наступні види
- накази з особового складу, накази з основної діяльності, накази з кадрових питань
- накази з особового складу, накази з основної діяльності
- накази з особового складу, ініціативні накази
- накази з господарських питань, накази з атестації кадрів
- Документи, що закріплюють конкретні функції, права та обов’язки органів управління на тривалий час – це
- розпорядчі
- організаційні
- щодо особового складу
- з господарської діяльності
- Відповідно до класифікації положення поділяють
- типові
- особливі
- міжрегіональні
- спільні
- При складанні посадової інструкції використовують положення нормативних документів
- Класифікатора професій
- Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників
- Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи»
- ДСТУ 2732:2004 «Діловодство й архівна справа. Терміни та визначення понять»
- Засідання колегіальних органів проводяться
- відповідно до затверджених планів їх роботи
- у разі потреби
- за призначенням керівника
- раз в місяць
- Протокол – це документ, у якому
- фіксується час, місце, мета та зміст засідання
- підтверджуються факти з життя організації або діяльності колегіального органу
- повідомляється про ситуацію, яка склалась
- повідомляється про результати відряджень та поїздок керівників
- Протоколи поділяються на
- прості, складні, стенографічні
- прості, складні
- індивідуальні, стандартні
- первинні, вторинні
- Витяг з протоколу наради – це
- документ, який є частиною протоколу
- документ, який розповідає про нараду
- реквізит протоколу
- документ, який передує протоколу
- У документаційному забезпеченні управління розрізняють такі види довідок
- внутрішні
- зовнішні
- інформаційні
- службові
- Листи, підготовлені одним підприємством до іншого, називаються
- діловими
- рекламними
- формальними
- рекомендаційними
- Довідково-інформаційні документи – це
- анкета
- графік відпусток
- відгук
- графік роботи
- графік обіду
- Метою долучення службових документів до документаційних систем є
- визначення місцезнаходження службового документа
- встановлення взаємозв’язків між службовим документом, автором та службовою потребою, що зумовила його створення
- розміщення службового документа з його взаємозв’язками в документаційній системі
- встановлення зв’язків з іншими службовими документами
- Назвіть форми реєстрації документів, що можуть застосовуватися в установах
- журнальна
- карткова
- комп’ютерна
- автоматизована
- Найхарактернішою рисою кадрової документації є те, що вона
- є не обов'язковою для установи
- має електронну форму документування
- є іменною документацією
- Кадрові документи за функціями поділяють на
- внутрішні; зовнішні; вхідні; вихідні
- документацію щодо прийому, переміщення та обліку кадрів; документацію щодо підготовки кадрів та підвищення їх кваліфікації; документацію щодо атестації кадрів і роботи з резервом кадрів; документацію щодо нагородження та присвоєння почесних звань; документацію щодо набору і використання трудових ресурсів
- організаційні; розпорядчі; довідково-інформаційні; особисті; особові; облікові
- організаційні; таємні; секретні; довідково-інформаційні; особисті; особові; облікові
- Оберіть варіант відповіді, у якому перераховано розпорядчі документи
- лист, довідка, заява, характеристика
- наказ, статут, постанова, довідка
- наказ, розпорядження, постанова, рішення
- статут, положення, інструкція, правила
- У кадровому діловодстві довідки поділяють на
- внутрішні
- офіційні
- зовнішні
- персональні
- спеціальні
- Звернення громадян поділяються на
- пропозиції
- заяви
- повідомлення
- скарги
- Термін розгляду заяв і скарг громадян в усіх органах не повинен перевищувати
- три дні
- один тиждень
- два тижні
- один місяць
- Письмове звернення громадянина
- надсилається поштою до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства
- може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення)
- передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства
- оприлюднюється громадянином у засобах масової інформації
- Конфіденційний документ – це
- необхідним чином оформлений носій документованої інформації, що містить відомості обмеженого доступу або використання
- відомості, пов’язані з виробництвом, технологічною інформацією, управлінням
- системний перелік предметів, розміщених за певною ознакою у список, укладений в алфавітному порядку
- статистичні дані, які належить до інформації з обмеженим доступом і знаходяться у володінні, користуванні або розпорядженні окремого респондента
- Категорія режиму секретності – це
- реквізит матеріального носія секретної інформації, що засвідчує ступінь секретності даної інформації
- реквізит для оформлення права громадянина на доступ до секретної інформації
- категорія, яка характеризує важливість та обсяги відомостей, що становлять державну таємницю, які зосереджені в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях
- розпізнавальний знак держави, міста, роду, зображення на прапорі, монеті, документі
- Документам, що містять службову інформацію, присвоюється гриф
- «секретно»
- «для службового користування»
- «конфіденційна інформація»
- «службова інформація»
- Що є одиницею обліку в системі документообігу
- реєстраційна картка
- документ
- заява
- розмножений примірник
- Виконання документа передбачає
- збирання та опрацювання необхідної інформації
- передача документа його виконавцям
- оформлення, узгодження документа
- зняття з контролю
- Що є одиницею обліку в системі документообігу
- заява
- копія
- реєстраційна картка
- документ
- За який період часу, як правило, визначається обсяг документообігу в установі
- за пів року
- за тиждень
- за рік
- Номенклатура справ – це
- обов’язковий для кожної юридичної особи систематизований перелік назв справ, що формуються у діловодстві, із зазначенням строків зберігання справ
- основний нормативно-методичний документ, що визначає і встановлює єдиний порядок створення, оформлення документів та роботи з ними
- сукупність документів або документи, які стосуються одного питання чи виду діяльності й зібрані в окрему обкладинку, файл
- документи з моменту створення чи надходження і до передавання на зберігання в архів
- При складанні номенклатури справ використовуються принципи
- структурний
- функціональний
- індивідуальний
- типовий
- картковий
- Номенклатура справ структурного підрозділу складається
- до 1 січня кожного року
- до 1 листопада поточного року
- до 31 грудня поточного року
- до 15 листопада поточного року
- Забезпечувати зберігання документів і справ зобов’язані
- керівники структурних підрозділів установи
- працівники, відповідальні за організацію діловодства в структурних підрозділах
- керівники установи
- архіваріуси
- При зберіганні електронних документів обов’язкове дотримання вимог
- інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути доступною для її подальшого використання
- має бути забезпечена можливість відновлення електронного документа у тому форматі, в якому він був створений, відправлений або одержаний
- у разі наявності, повинна зберігатися інформація, яка дає змогу встановити походження та призначення електронного документа, а також дату і час його відправлення чи одержання
- інформація, що міститься в електронних документах, повинна бути перевіреною керівником установи
- Переліки документів за термінами зберігання бувають
- типові
- відомчі
- особові
- розпорядчі
- Організація чи структурний підрозділ установи, який здійснює прийом і зберігання документів з метою використання ретроспективної документальної інформації – це
- довідково-інформаційний апарат
- відділ інформації
- архів
- відділ використання ретроспективної інформації
- Для створення електронного архіву необхідно вирішити такі основні завдання
- введення в ПК масиву наявних у архіві документів
- пошук аналогу електронного архіву
- забезпечення можливості в потрібний час і в зручній формі оперативного повнотекстового доступу до електронних копій документів
- набір відповідних працівників
- Документи, що утворилися в установі та зберігаються в архівних підрозділах установи, й після відповідної експертизи відносять до складу
- Державного архівного фонду України
- Державної архівної служби
- Національного архівного фонду України
- Державного реєстру національного культурного надбання
- Теоретико-методичною основою формування Національного архівного фонду є
- реєстрація документів
- опис документів
- облік документів
- експертиза цінності документів
Тема :: Етика ділового спілкування
- До візуальних засобів спілкування належать
- вираз обличчя
- діапазон голосу
- просторова дистанція
- поза
- сміх
- До паралінгвістичних аудіальних засобів спілкування належать
- діапазон голосу
- обійми
- темп голосу
- ритм голосу
- вираз обличчя
- До екстралінгвістичних засобів спілкування належать
- сміх
- обійми
- плач
- зітхання
- кашель
- просторова дистанція
- До тактильних засобів спілкування належать
- потискання рук
- обійми
- вираз обличчя
- зітхання
- ритм голосу
- Основними вимогами раціонального телефонного спілкування є
- позитивний емоційний фон розмови
- швидке та гучне висловлювання слів
- чітке вимовляння дат, чисел, прізвищ, власних назв
- багатослівність
- лаконічне, ввічливе і доброзичливе вимовляння слів
- Якщо під час телефонної розмови на лінії відбувся збій і розмова перервалася передзвонює перший
- той, хто телефонував
- той, до кого телефонували
- обидва співрозмовники одночасно
- ніхто
- До форм колективного обговорення ділових проблем відносяться
- переговори
- наради
- публічні виступи
- дискусії
- індивідуальні бесіди
- Публічний діалог, в процесі якого виявляються і протиставляються різні точки зору, позиції – це
- дискусія
- мозковий штурм
- переговори
- конференція
- Організаційний аспект проведення ділових переговорів визначає
- мету
- місце проведення
- час проведення
- список учасників
- варіанти розв'язання питань та шляхи досягнення поставлених цілей
- Основними типами офіційного ділового одягу для жінок є
- светр із шортами
- блайзер із шортами
- костюм зі спідницею
- блейзер або жакет із спідницею
- ділові сукні
- Основним типом офіційного ділового одягу для чоловіків є
- футболка з брюками
- костюм двійка або трійка
- окремі піджак та брюки, що не комбінуються
- футболка і костюм
- Яким чином потрібно подавати руку для вітання
- з розчепіреними пальцями
- долонею вниз
- долонею вверх
- долоня моє бути повернута ні до підлоги, ні вверх, а демонструвати «рівність сторін»
- Наука про мораль, її природу, сутність, специфіку, роль і місце в розвитку людини – це
- етика
- культура
- економіка
- психологія
- Службовий етикет – це
- сукупність найдоцільніших правил поведінки людей у трудовому колективі
- норми й правила, які відображають уявлення про гідну поведінку людей у суспільстві
- встановлений порядок поведінки у сфері бізнесу
- формальні правила поведінки, спілкування, традицій у комп'ютерній мережі
- Формами ділового спілкування є
- вторинна і монологічна
- логічна і стисла
- усна і писемна
- діалогічна і писемна
- Жур-фікс – це
- неофіційний прийом, що влаштовується влітку на галявині або в саду біля дому
- діловий прийом, що проводиться у зв’язку з важливим ювілеєм, святом, підписанням значної міжнародної угоди тощо
- діловий прийом, який влаштовують дружини міністрів або послів у певні дні та години протягом усього осінньо-зимового сезону
- Термін «етикет» виник у XVII ст. в
- Італії
- Франції
- Англії
- Бельгії
- Іспанії
- Початок, обмін інформацією, аргументація, спростування чи сприйняття доказів партнера, прийняття рішення – це структура
- глибинно-особистісної бесіди
- ритуальної бесіди
- правової бесіди
- індивідуальної бесіди
- Відмовитися від подарунку можна у випадку якщо він
- дуже дорогий
- некрасиво упакований
- Вам не підходить
- без етикетки
- Термін «етика» вперше вжив
- Арістотель
- Платон
- Піфагор
- Архімед
- Демокріт
- Усне мовлення ділової людини має бути
- виразним
- невиразним
- логічним
- нерозбірливим
- змістовним
- Про підтвердження прийнятого запрошення на візитці використовують скорочення
- Тактичним прийомом, який не застосовується під час ділових переговорів є
- ухиляння від боротьби
- затягування або вичікування
- відкрита сутичка та конфліктування
- максимальне завищення вимог
- висування вимог в останню хвилину
- Основними вимогами до стилю викладу ділового листа є
- чіткість і стислість
- емоційність та індивідуальність
- логічність та аргументованість
- переконливість і ввічливість
- багатослівність і термінологічна насиченість
- Засобами ділового спілкування є
- стратегічні і філософські
- вербальні і невербальні
- ділові і професійні
- міжнародні і вітчизняні
- У діловому світі першими вітаються
- жінка з чоловіком
- дорослий з дитиною
- старший колега з молодшим колегою
- керівник з підлеглим
- Процес обміну інформацією за допомогою мови – це
- вербальна комунікація
- невербальна комунікація
- комп'ютерна комунікація
- листування
- У діловому світі забороненою для обговорення темою є
- посадові обов’язки працівників
- аспекти особистого життя працівників
- напрямки роботи установи
- рішення трудових зборів
- Діловій жінці заборонено одягати
- сукні, що щільно обтягують фігуру
- блейзер або жакет із спідницею
- вузькі і короткі спідниці
- костюм зі спідницею
- яскраву біжутерію
- До функцій ділового спілкування належать
- інформаційно-комунікативна
- перцептивно-комунікативна
- регулятивно-комунікативна
- емційно-комунікативна
- духовна
- фізична
- Особливостями ділового спілкування є
- наявність певного офіційного статусу співрозмовників
- спрямованість на встановлення взаємовигідних контактів та підтримку зв’язків між представниками взаємозацікавлених організацій
- передбачуваність ділових контактів, які попередньо плануються, визначаються їх мета, зміст і можливі наслідки
- конструктивність характеру взаємовідносин, їх спрямування на розв’язання конкретних завдань, досягнення певної мети
- відсутність у співрозмовників офіційного статусу
- спрямованість на переживання приємних емоцій та почуттів поряд з іншою людиною
- Основними просторовими зонами для комунікації людини є
- інтимна
- особиста
- соціальна
- приватна
- громадська чи публічна
- фізична
- Невід'ємними складовими частинами ділового етикету управлінця-оратора під час виступу є
- чітке визначення теми, плану виступу
- дотримання регламенту
- вживання компліментів для аудиторії
- вживання критики в бік аудиторії
- доречний зовнішній вигляд
- імпровізація, відсутність планування
- Слово "етикет" вперше було вжито у сучасному його значенні
- Людовіком XIV
- Конфуцієм
- Арістотелем
- Цицероном
- Філіпом ІІІ
- Національно-специфічні правила мовленнєвої поведінки, які реалізуються в системі стійких формул і висловів, що рекомендуються для висловлення подяки, прощання тощо в різних ситуаціях ввічливого контакту зі співбесідником, зокрема, під час привітання, знайомства, звертання тощо - це
- мовленнєвий етикет
- вербальна комунікація
- ораторське мистецтво
- ділове спілкування
- Твором періоду Київської Русі, у якому серед іншого також висвітлено етичні норми, правила етикету і хороших манер, є
- "Повчання дітям" Володимира Мономаха
- "Статут" Володимира Мономаха
- "Слово про Закон і Благодать" київського митрополита Іларіона
- літопис "Слово о полку Ігоревім"
- Під час споживання їжі на стіл можна класти
- лікті
- ключі
- телефон
- серветку
- пакет із особистими речами
- маленький клатч
- Оберіть правильні вимоги, які встановлює етикет до раціонального телефонного спілкування
- розмову з партнером слід вести на позитивному емоційному фоні
- розмову з партнером слід вести беземоційно
- розмова повинна бути мінімально насичена інформацією
- під час розмови необхідно чітко вимовляти дати, числа, прізвища і т.п
- розмову з партнером слід вести у формі монологу
- Оберіть способи безпечних привітань в умовах пандемії СOVID-19
- уклін «намасте»
- обійми
- поцілунки
- удари ліктями
- рукостискання
- Оберіть основні правила Zoom-етикету
- правильно оформляйте профіль
- якщо Ви випадково потрапили не в ту конференцію, потрібно приділити час і через хвилин 5 вибачатися
- можна на 5 хв. залишити камеру порожньою
- мати охайний вигляд в кадрі
- дивиться в камеру
- не дивиться в камеру
- уважно слухайте, та не займайтеся сторонніми речами
- Оберіть позиції, де правильно описано дії, які згідно правил етикету можна здійснювати працівнику на робочому місці
- переривати колегу, який розмовляє по телефону на робочому місці
- не можна відволікати колегу, який глибоко занурений в роботу
- обговорювати конфіденційні питання на робочому місці
- стежити за чистотою і порядком робочого місця
- уникати приватних телефонних розмов протягом робочого часу
- Оберіть позиції із правильними варіантами поведінки із ліфтом на робочому місці
- в ліфт першим повинен входити той, хто стоїть біля дверей
- якщо компанія велика, і в офісі є два ліфти, тоді люди повинні стояти в одній черзі і заходити в той ліфт, який приїхав першим
- якщо компанія велика, і в офісі є два ліфти, тоді люди повинні формувати окрему чергу біля кожного ліфту
- якщо в ліфті перебувають одночасно дві людини, вони обов’язково повинні стояти обличчям один до одного
- якщо в ліфті перебувають одночасно дві людини, вони обов’язково повинні стояти спиною один до одного
- людина, що стоїть у панелі з кнопками, обов’язково повинна уточнити на який поверх їдуть ті, хто увійшов у ліфт
- Столові прибори кладуть для кожної особи за столом не ближче ніж за
- 1 см від краю
- 2 см від краю
- 3 см від краю
- 4 см від краю
- Ніж для кожної особи за столом кладуть з
- лівого боку, лезом від тарілки
- лівого боку, лезом до тарілки
- правого боку, лезом до тарілки
- правого боку, лезом від тарілки
- Згідно столового етикету за столом чоловіка і жінку, які не є подружжям, садять
- це не регламентується
- навпроти один одного
- чоловіка з правого боку від жінки
- чоловіка з лівого боку від жінки
- Що не належить до основних типів офіційного ділового одягу для жінок
- светр із шортами
- костюм зі спідницею
- блейзер або жакет із спідницею
- ділова сукня
- Під час підготовки до ділової телефонної розмови необхідно
- виключити телефон
- продумати запитання, які необхідно поставити співбесіднику
- переодягнутися
- відправити SMS
- При відповіді на телефонний дзвінок в установі найкраще зняти трубку
- коли нікого не буде у приміщенні
- не пізніше восьмого дзвінка
- коли буде можливість
- не пізніше четвертого дзвінка
- Бажаний розмір візитної картки для жінок складає
- Зведення моральних принципів, моральних норм і правил поведінки однієї особи або групи осіб, що визначає оцінку їхніх дій з погляду взаємовідносин з іншими суб’єктами підприємництва, відносин у колективі і в суспільстві на основі дотримання моральних норм і принципів – це
- етичний кодекс
- моральний кодекс
- правила внутрішнього трудового розпорядку
- статут установи
- Стиль спілкування, який формує відповідальність та ініціативність
- ліберальний
- демократичний
- авторитарний
- індивідуальний
- До заборонених тем ділового спілкування належать
- релігійні переконання
- політичні уподобання
- аспекти особистого, приватного життя
- подорожі
- нові книги та публікації
- Найчастіше темами для встановлення емоційних контактів та знайомства у діловому світі є
- мистецтво
- подорожі
- нові книги та публікації
- заробітна плата
- стан здоров’я власний та інших осіб
- Зважаючи на вимоги етики посадова особа повинна
- бути відкритою до спілкування з колегами
- підвищувати голос під час спілкування
- бути діалогічною у спілкуванні
- вживати нецензурні висловлювання
- будувати стосунки з іншими на принципах моралі
- До стратегічних підходів ведення переговорів належать
- ефективний
- жорсткий
- м’який
- принциповий
- безкомпромісний
- Стиль спілкування, який базується на жорсткому способі управління, недопущенні ініціативи
- ліберальний
- демократичний
- авторитарний
- індивідуальний
- Спосіб (система способів), який дає можливість досягнення своєї мети без врахування інтересів та за рахунок іншої сторони – це
- маніпуляція
- наслідування
- самонавіювання
- переконання
- Вид міжособистісного ділового, службового спілкування, що передбачає обмін інформацією, поглядами, думками і спрямований на вирішення певної проблеми – це
- дискусія
- ділова бесіда
- інтерв’ю
- мозковий штурм
- У сфері ділового спілкування використовуються жанри промов
- переконувальна
- інформаційна
- негативна
- привітальна
- консервативна
- Вчені Гарвардського університету розробили метод ведення переговорів
- принциповий
- м’який
- ефективний
- жорсткий
- Стиль спілкування, при якому співрозмовник легко пристає на чужу думку та не бере на себе відповідальності – це
- ліберальний
- демократичний
- авторитарний
- індивідуальний
- При спілкуванні втрачається інформації приблизно
- Враження, яке організація та її співробітники справляють на людей і яке фіксується в їх свідомості у формі певних емоційно-забарвлених стереотипних уявлень (думок, суджень, про них) – це
- Об’єктивними причинами управлінського конфлікту є
- прийняття керівниками необґрунтованих, помилкових рішень
- низький авторитет конкретного управлінця
- непідготовленість спеціаліста до конкретної управлінської діяльності
- протиріччя між функціями, які виконує підлеглий, та його особистісними рисами
- відсутність чіткого поділу функціональних обов’язків між керівниками та керівниками і підлеглими
- Суб’єктивними причинами управлінського конфлікту є
- протиріччя між функціями, які виконує підлеглий та його особистісними рисами
- прийняття керівниками необґрунтованих, помилкових рішень
- низький авторитет конкретного управлінця серед підлеглих
- порушення в системі стимулів
- непідготовленість спеціаліста до конкретної управлінської діяльності
- Компроміс як стиль поведінки в конфлікті – це тип поведінки
- за якого у конфлікті максимально враховуються і задовольняються власні інтереси і мінімально – інтереси опонента
- який забезпечує часткове задоволення у конфлікті як власних інтересів, так й інтересів протилежної сторони
- орієнтований на мінімальне врахування в конфлікті власних інтересів і максимальне задоволення інтересів протилежної сторони
- коли у конфлікті мінімально враховуються як власні інтереси, так й інтереси протилежної сторони, на проблему просто не звертають уваги, вважають, що вона зникне сама собою
- Стиль поведінки в конфлікті, коли людина будь-яким чином уникає конфлікту, намагається в будь-яких ситуаціях зробити вигляд, що нічого не сталось – це
- уникання
- суперництво
- пристосування
- компроміс
- співробітництво
- Іміджмейкер – це
- фахівець зі створення іміджу
- носій іміджу
- аудиторія іміджу
- критик іміджу
- Бажаний імідж – це
- відображення погляду «з боку»
- відображення того, до чого ми прагнемо
- імідж організації
- відображення образу лідера, керівника
- Дзеркальний імідж – це
- відображення погляду «з боку»
- відображення того, до чого ми прагнемо
- імідж організації
- відображення образу лідера, керівника
- Основними способами ведення переговорів є
- ділова переписка
- особисті зустрічі
- під час відпочинку
- при використанні технічних засобів
- До габітарного іміджу входить
- стиль одягу
- звучання голосу
- зачіска
- аксесуари
- стереотипи
- Усна ділова мова має відповідати вимогам
- виразність
- правильність
- доречність
- точність
- багатослівність
- алогічність
- Нетикет – це
- формальні правила поведінки, спілкування, традицій у комп'ютерній мережі
- сукупність найдоцільніших правил поведінки людей у трудовому колективі
- норми й правила, які відображають уявлення про гідну поведінку людей у суспільстві
- встановлений порядок поведінки у сфері бізнесу
- Під час спілкування на форумах, чатах, у соціальних мережах потрібно
- писати коротко та зрозуміло
- зловживати цитуванням повідомлень інших учасників обговорень
- бути об’єктивним
- слідкувати за граматикою
- бути суб’єктивним
Тема :: Основи менеджменту
- Поточний контроль в організації здійснюється
- шляхом заслуховування працівників організації на виробничих нарадах
- шляхом спостереження за роботою працівників
- за допомогою системи зворотного зв’язку між керуючою та керованою системами
- шляхом доповідей на зборах та нарадах
- вищою структурою
- Контроль над виконанням поставлених завдань перед колективом здійснюють
- фахівці
- працівники
- керівники
- окремі керівники
- міністерства
- Контроль – це
- вид управлінської діяльності із забезпечення виконання певних завдань та досягнення цілей організації
- вид людської діяльності
- спостереження за роботою персоналу організації
- спостереження за виконанням персоналом окремих завдань
- постійна перевірка того, як організація здійснює свої цілі та коригує свої дії
- Для скорочення потреби у контролі доцільно
- створювати організаційні та соціально-психологічні умови для персоналу
- створювати відповідні соціальні умови для персоналу
- створювати відповідні організаційні умови для персоналу
- постійно удосконалювати систему стимулювання праці персоналу
- постійно підвищувати кваліфікацію персоналу
- Контроль має бути
- об’єктивним та гласним
- гласним та дієвим
- об’єктивним, діловим, ефективним, систематичним та гласним
- ефективним
- поточним
- Основою мотивації праці в японських корпораціях є
- отримання високих матеріальних винагород
- гармонізація між працею та капіталом
- визнання заслуг
- постійне підвищення кваліфікації персоналу
- досягнення конкурентної переваги
- Основні групи потреб, виділені українським вченим Туган-Барановським
- фізіологічні та альтруїстичні
- статеві та фізіологічні
- фізіологічні, статеві, симптоматичні інстинкти та потреби, альтруїстичні
- фізіологічні та симптоматичні
- фізіологічні, потреби у безпеці, у відносинах власності, у самовираженні, у самоактуалізації
- Коли історично виникло питання мотивації праці
- з часів появи грошей
- з часів виникнення організацій
- з часів появи керівника організації
- з часів зародження організованого виробництва
- під час буржуазних революцій у Європі
- Мотиви престижу – це намагання працівника
- обійняти вищу посаду в організації
- реалізувати свою соціальну роль взяти участь у суспільно важливій роботі
- отримувати високу зарплату
- брати участь у громадській роботі
- мати вплив на інших людей
- Основні групи мотивів до праці виділені українським ученим В. Підмарковим
- забезпечення та визнання
- визнання та престиж
- забезпечення, визнання, престиж
- забезпечення та престиж
- імідж, престиж
- Оперативні плани розробляються строком на
- півроку, місяць, декаду, тиждень
- по робочих днях
- 3-5 років
- 1 рік
- 10 років
- Під плануванням розуміють
- вид діяльності
- відокремлений вид управлінської діяльності, який визначає перспективу та майбутній стан організації
- перспективу розвитку
- стан організації
- інтеграцію видів діяльності
- Організаційне планування здійснюється
- тільки на вищому рівні управління
- на найвищому та середньому рівнях управління
- на середньому рівні керування
- на всіх рівнях управління
- на рівні визначення потреб підлеглих
- Функцією планування є
- встановлення цілей та завдань розвитку об’єктів управління, визначення шляхів та засобів їх досягнення
- встановлення цілей організації
- визначення шляхів та засобів виконання завдань
- визначення способів досягнення цілей організації
- моделювання процесів організації
- Одна з форм монополії, об’єднання багатьох промислових, фінансових та торгових підприємств, які формально зберігають самостійність, але фактично підпорядковані фінансовому контролю та керівництву з боку головуючої групи підприємств в цьому об’єднанні
- концерн
- картель
- консорціум
- корпорація
- асоціація
- Вид господарської діяльності, за якої частина учасників відповідає за боргами всім своїм майном, а частина лише в межах своїх внесків до статутного фонду
- дочірнє товариство
- товариство з обмеженою відповідальністю
- повне товариство
- командитне товариство
- акціонерне товариство
- Вид господарської діяльності, за якої її учасники відповідають за боргами підприємства своїми внесками до статутного фонду, а за нестачі цих сум – додатковим майном, яке їм належить
- повне товариство
- товариство з обмеженою відповідальністю
- командитне товариство
- товариство з додатковою відповідальністю
- виробничий кооператив
- Вид господарської діяльності, коли всі її учасники займаються спільною підприємницькою діяльністю та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями товариства всім своїм майном це
- товариство із додатковою відповідальністю
- товариство з обмеженою відповідальністю
- повне товариство
- командитне товариство
- акціонерне товариство
- До засобів мотивації праці не належать
- винагороди
- проведення виробничих нарад
- підвищення кваліфікації персоналу
- забезпечення умов самовираження
- оголошення подяки
- На впевненості в тому, що за певну виконану роботу людина отримає винагороду, ґрунтується теорія
- справедливості
- потреби
- винагород
- очікувань
- припущень
- Відповідно до концепції Мескона основні (загальні) функції управління реалізуються в такому порядку
- планування, організація, мотивація, контроль
- організація, планування, контроль, мотивація
- планування, організація, контроль, мотивація
- мотивація, контроль, планування, організація
- стратегія, планування, організація, контроль
- Заключний контроль організації здійснюється
- до фактичного початку виконання робіт
- після виконання запланованих робіт
- у ході проведення певних робіт
- тоді, коли зручно керівнику
- після досягнення поставленої мети
- Поточний контроль в організації здійснюється
- після виконання певних робіт
- до фактичного початку виконання певних робіт
- під час проведення певних робіт
- тоді, коли зручно керівнику
- тоді, коли зручно колективу
- Управлінська функція «мотивація» забезпечує
- досягнення особистих цілей
- спонукання працівників до ефективного виконання поставлених завдань
- виконання прийнятих управлінських рішень
- забезпечення безперечного впливу на підлеглого
- заохочування працівників до діяльності
- Функцією мотивації є
- процес досягнення поставлених перед адміністрацією цілей
- примушення себе до ефективної діяльності
- процес спонукання себе та інших до ефективної діяльності для досягнення поставлених перед організацією цілей
- спосіб впливу на персонал з метою досягнення мети
- Визначаються такі фази життєвого циклу організації
- створення, становлення, розвиток, відродження
- народження, зрілість
- народження, дитинство, юність, зрілість, старіння, відродження
- народження, зрілість, відродження
- створення, розвиток, зрілість, старіння
- До основних складових елементів внутрішнього середовища організації не належать
- споживачі, конкуренти, закони
- цілі, завдання
- персонал, технології
- структура управління
- споживачі
- Місія організаці – це
- основні завдання організації
- основні функції організації
- основний напрямок діяльності
- чітко виражені причини існування
- основні засади організації
- Організація – це
- об’єднання людей для виконання певних робіт
- свідоме об’єднання людей, яке діє на підставі певних процедур і правил та спільно реалізує певну програму або цілі
- група людей, які спільно реалізують певні програми
- група людей, які об’єднуються на основі симпатії один до одного для реалізації особистих цілей
- об’єднання людей за інтересами
- До внутрішнього середовища організації належать
- постачальники, трудові ресурси, закони та установи державного регулювання, споживачі, конкуренти
- стан економіки, зміни у політиці, соціальна культура, технології, групові інтереси, міжнародне середовище
- цілі, кадри, завдання, структура, технологія, організаційна культура
- плани, прогнози, організаційна структура, мотивація, контроль
- партнери, персонал, соціально-психологічні умови
- До зовнішнього середовища організації непрямої дії належать
- постачальники, трудові ресурси, закони та установи державного регулювання, споживачі, конкуренти
- стан економіки, зміни у політиці, соціальна культура, технології, групові інтереси, міжнародне середовище
- цілі, кадри, завдання, структура, технологія, організаційна культура
- плани, прогнози, організаційна структура, мотивація, контроль
- партнери, персонал, соціально-психологічні умови
- Принципи менеджменту, які обґрунтував у своїй книзі «Нікомахова етика» давньогрецький філософ Аристотель
- етичні та естетичні
- організаційні
- корпоративні
- моральні
- специфічні
- Сутність принципу «підпорядкованість особистого інтересу до загального»
- в організації завжди повинен враховуватися лише особистий інтерес керівників організації
- інтерес одного працівника повинен переважати над інтересами організації загалом
- інтерес окремих менеджерів має переважати над інтересами окремих груп працівників
- в організації інтереси одного працівника або групи не повинні переважати над інтересами організації в цілому
- інтерес організації повинен переважати над інтересиам колективу
- Дисципліна «Менеджмент» в якості принципу управління передбачає
- виконання усіма працівниками поставлених завдань
- чітке дотримання адміністрацією підприємства та його персоналом укладеного колективного договору та контракту
- виконання менеджерами поставлених завдань
- виконання працівниками апарату управління поставлених завдань
- повне підпорядкування працівників керівному апарату
- Сучасні принципи управління відображають
- основні закономірності управління
- основні зв’язки, що складаються у системі
- основні відношення, що складаються у системі
- основні властивості, зв’язки та відношення в управлінні, що складаються в системі
- обов’язкова наявність мети під час управління
- Основою управління будь-якої системи є
- принципи, що відображають ринкові умови господарювання
- методи управління
- функції управління
- фінансові ресурси
- об’єкт управління
- На думку вітчизняних та зарубіжних фахівців менеджменту практика управління організацією формувалася у
- Шумерії, Македонії, Римі, Київській Русі
- Київській Русі
- Римі та Шумерії
- Шумерії та Македонії
- Російській імперії
- Підхід, який вимагає ухвалення оптимального рішення, що залежить від співвідношення взаємодіючих факторів – це
- ситуаційний підхід
- системний підхід
- процесний підхід
- поведінковий підхід
- поточний підхід
- Якщо управління розглядає всі процеси та явища у вигляді цілісної системи, яка має нові якості та функції, які відсутні у елементів, що її складають, то ми маємо справу із
- поведінковим підходом
- процесним підходом
- ситуаційний підходом
- системним підходом
- поточним підходом
- Елементом управління є
- маркетинг
- менеджмент
- економічні процеси
- соціально-економічні процеси
- фінанси
- У сучасних умовах серед методів управління організаціями провідна роль належить
- економічним методам
- соціально-психологічним методам
- організаційно-розпорядчим методам
- розпорядчим методам
- соціально-економічним методам
- До первинних потреб відносяться
- психологічні
- фізіологічні
- економічні
- матеріальні
- соціальні
- Потреби бувають
- первинні та внутрішні
- внутрішні та вторинні
- первинні, вторинні, внутрішні та зовнішні
- внутрішні та зовнішні
- первинні та зовнішні
- Мотивація виходить із
- потреби та самовираження
- потреби та винагороди
- винагороди та задоволення окремих людей
- задоволення всіх людей
- самовираження та винагороди
- Основною формою матеріального стимулювання персоналу організації є
- премії
- премії та цінні подарунки
- цінні подарунки та зарплата
- зарплата
- премії та зарплата
- Структуру управління організацією створює
- сукупність лінійних органів управління
- сукупність функціональних служб
- сукупність лінійних та функціональних служб (органів)
- сукупність органів управління
- сукупність програмно-цільових служб
- Аналіз конкурентів організації проводиться з метою
- визначення їх стратегії та сильних сторін
- визначення їх цілей та сильних сторін
- визначення їх цілей, стратегій, сильних та слабких сторін
- визначення стратегії
- визначення їх цілей та слабких сторін
- Цілі організації повинні задовольняти такі основні вимоги
- досяжність, конкретність, орієнтація у часі
- досяжність та орієнтація у часі
- орієнтація у часі та конкретність
- досяжність
- орієнтація у часі
- Термін «організація» набув широкого поширення в економічній літературі у
- 20-ті роки ХХ ст
- 30-ті роки ХХ ст
- 60-ті роки XX ст
- 70-ті роки ХХ ст
- 80-ті роки ХХ ст
- Організація як об’єкт менеджменту
- виступає як основна одиниця ринкової економіки, в рамках якої приймаються управлінські рішення
- служить сполучною ланкою між державою та споживачами вироблених благ та послуг
- допомагає державі у зборі та акумулюванні різних видів податків
- Яка з функцій менеджменту базується на потребах та інтересах працівників
- контроль
- планування
- мотивація
- Практика управління виникла
- у ході бурхливої індустріалізації промислового виробництва
- одночасно із виникненням системного підходу до управління
- одночасно з об’єднанням людей до організованих груп
- Кінцевою метою менеджменту є
- раціоналізація організації виробництва
- забезпечення прибутковості підприємства
- підвищення мотивації працівників
- Найважливіша функція управління
- створення сприятливих умов для подальшого розвитку та функціонування підприємства
- підвищення продуктивності праці працівників
- постійне впровадження досягнень НТП у виробництво
- Чи є управління продуктивною працею
- ні – менеджери та управлінці не беруть прямої участі у виробничому процесі
- залежно від форми власності та спеціалізації організації
- так, тому що управління – це невід’ємна частина виробничого процесу
- Продуктом праці менеджера є
- товари та послуги
- рішення щодо вибору ринків збуту
- підготовка бізнес-плану
- Розмір організації у менеджменті визначається
- кількістю відділів та структурних підрозділів
- кількістю працюючих у ній людей
- кількістю постійних клієнтів та/або замовників
- Мета стабілізаційного менеджменту полягає у
- розробці заходів, здатних вплинути на стабілізацію фінансового стану фірми
- впровадженні фірми в галузеві та міжгалузеві структури для стабілізації свого фінансового стану
- постійному впровадженні та проведенні заходів, спрямованих на стабілізацію фінансової, кадрової, техніко-технологічної, внутрішньої та зовнішньої структури організації
- Норма керованості характеризує
- загальну кількість осіб, які підпорядковані одному керівнику
- закріплена в посадовій інструкції кількість обов’язків для кожного окремого працівника
- час, за який співробітник виконав завдання керівника
- Менеджмент – це наука, яка вивчає
- людський потенціал
- взаємодію працівників усередині колективу
- процеси управління матеріальними, сировинними, трудовими. ресурсами фірми
- Методи дослідження у менеджменті – це
- конкретні способи реалізації управлінських рішень, які ведуть до досягнення поставлених цілей та завдань
- специфічні способи пізнання, прийоми, підходи та принципи, які впливають на об’єкт управління ефективним
- зведення правил, норм та наукових прийомів, що використовуються для вивчення мотиваційних ознак працівників
- Менеджмент як наука – це
- комплекс міждисциплінарних досліджень, спрямованих на вивчення принципів прийняття ефективних управлінських рішень
- специфічне економічне знання, що вивчає всі види ресурсів та управління ними
- область знань про те, як ефективно впливати на наявні в організації ресурси
- Методи менеджменту – це
- підходи щодо підбору та вилучення ресурсів
- способи підвищиення ефективності використовуваних ресурсів
- прийоми та способи впливу на колектив, а також окремо взятих працівників для досягнення цілей та місії організації
- Планування як функція менеджменту полягає у
- формулюванні цілей розвитку організації, а також визначення способів їх досягнення
- розробленні тактичних та стратегічних планів господарської діяльності організації
- складанні виробничих планів для кожного працівника
- Процес прийняття рішень у менеджменті – це
- хаотичний процес
- систематизований процес
- рутинна діяльність
- Критерієм ефективності менеджменту є
- термін, протягом якого організація функціонує на ринку
- сукупність показників, які характеризують, наскільки ефективна робота керованих в організації систем та підсистем
- безперервне зростання прибутку
- Завданнями менеджменту є
- розробка та наукове обґрунтування управлінських рішень
- створення необхідних умов для прийняття раціональних та ефективних управлінських рішень
- розробка, перевірка на практиці та впровадження наукових методів, підходів та принципів, що забезпечують злагоджену та безперебійну роботу колективу та окремих її членів
- Об’єктом та суб’єктом менеджменту є
- об’єкти – управлінські рішення, суб’єкти – менеджери, підлеглі
- об’єкти – виробнича діяльність та взаємодія з контрагентами, ресурси всіх видів, ринок, інформація, суб’єкт – менеджер
- об’єкти – гроші, трудові ресурси, ринок, суб’єкт – ринкова економіка
- Управління у менеджменті – це
- основний метод роботи керівника
- процес упорядкування інформації та грамотне розпорядження нею
- процес прогнозування та планування, організації, координації, мотивації та контролю, який дозволяє сформулювати цілі організації та намітити шляхи їх досягнення
- Організація у менеджменті – це
- група людей, які докладають спільних зусиль для реалізації конкретної мети, діючи при цьому на основі певних правил
- основна керуюча система
- основна керована підсистема
- Родоначальником науки управління є
- Основу мотивації трудового колективу у японських компаніях становить
- рівновага між капіталом і працею
- постійне підвищення кваліфікаційного рівня
- бонуси за незвичайні підходи до вирішення поставлених завдань
- Функцію контролю реалізують
- лінійні керівники
- усі члени колективу
- вище керівництво фірми
- Кількість підлеглих керівника залежить від
- виду організації
- ієрархічного рівня
- займаної посади
- За яким критерієм не можна класифікувати управлінські рішення
- рівень відповідальності
- час
- ступінь формалізації
Тема :: Інтернет-технології та ресурси
- Архітектура комп’ютерної мережі – це
- склад апаратних та програмних засобів, що задіяні в мережі
- об’єднання в єдине ціле апаратних та програмних засобів за певним функціональним призначенням
- сконфігурована мережа плюс методи обробки та передачі інформації
- Конфігурація комп’ютерної мережі – це
- склад апаратних та програмних засобів, що задіяні в мережі
- об’єднання в єдине ціле апаратних та програмних засобів за певним функціональним призначенням
- сконфігурована мережа плюс методи обробки та передачі інформації
- Структура комп’ютерної мережі – це
- склад апаратних та програмних засобів, що задіяні в мережі
- об’єднання в єдине ціле апаратних та програмних засобів за певним функціональним призначенням
- сконфігурована мережа плюс методи обробки та передачі інформації
- Web-сторінка починається тегом
- < head >
- < body >
- < html >
- < font >
- Шрифт відображення на web-сторінці задається тегом
- < head >
- < body >
- < html >
- < font >
- Заголовок web-сторінки вказується тегом
- < head >
- < body >
- < html >
- < title >
- Абзац при створенні web-сторінки задається тегом
- < img >
- < body >
- < html >
- < p >
- Вирівнювання об’єкту при створенні web-сторінки задається параметром
- < align >
- < src >
- < color >
- Закриваючий тег для тегу < html >
- є обовязковим
- не є обовязковим
- Для вставлення розриву стрічки при створенні web-сторінки використовується тег
- Комп’ютер, який надає свої ресурси іншим комп’ютерам, називається
- клієнт
- сервер
- хост
- комутатор
- Механізм для підстановки символьних імен замість ір-адрес, називається
- Розмітка в html складається з
- чотирьох основних компоненті в
- трьох основних компоненті в
- п’яти основних компонентів
- Базові компоненти розмітки html називаються
- елементами
- тегами
- структурними одиницями
- атрибутами
- Для перегляду документу, відтвореного за правилами html-розмітки, використовується
- Для правильного відтворення html-документу, окрім нього самого передаються
- метадані
- мегадані
- гіпердані
- атрибути
- валідатори
- Семантичний html – це
- спосіб написання HTML, що віддає перевагу підкресленню змісту закодованої інформації більше за її зовнішній вигляд
- спосіб написання HTML, що віддає перевагу зовнішньому вигляду більше за підкреслення змісту закодованої інформації
- WAN – це
- глобальна обчислювальна мережа
- регіональна обчислювальна мережа
- локальна обчислювальна мережа
- MAN – це
- глобальна обчислювальна мережа
- локальна обчислювальна мережа
- регіональна обчислювальна мережа
- LAN – це
- регіональна обчислювальна мережа
- глобальна обчислювальна мережа
- локальна обчислювальна мережа
- За географічною площею комп’ютерні мережі поділяються на
- глобальні
- будинкові
- локальні
- регіональні
- загальнодоступні
- побутові
- офісні
- За сферою застосування комп’ютерні мережі поділяються на
- глобальні
- будинкові
- регіональні
- загальнодоступні
- локальні
- приватні
- фірмові
- побутові
- офісні
- промислові
- Довільна глобальна мережа може включати
- віддалені комп’ютери, котрі приєднанні окремо, або пристрої вводу-виводу, які приєднані окремо
- локальні мережі
- інші глобальні мережі, локальні мережі, а також віддалені комп’ютери, котрі приєднанні окремо, або пристрої вводу-виводу, які приєднані окремо
- інші глобальні мережі
- функціональні мережі
- Підключення комп’ютера до локальної мережі виконується за допомогою
- сервера
- топології мережі
- мережевого адаптера
- мережевого фільтра
- спеціалізованого кабеля VGA
- Глобальна комп’ютерна мережа це
- безліч комп’ютерів, зв’язаних каналами передачі інформації і знаходяться в межах одного приміщення, будівлі
- сукупність хост-комп’ютерів і файл-серверів
- система обміну інформацією
- сукупність локальних мереж і комп’ютерів, розташованих на великих відстанях і з’єднаних за допомогою каналів зв’язку в єдину систему
- Безліч комп’ютерів, що зв’язаних каналами передачі інформації і знаходяться в межах одного приміщення, будівлі, називається
- регіональною комп’ютерною мережею
- локальною комп’ютерною мережею
- глобальною комп’ютерною мережею
- інформаційною системою з гіперзв’язками
- Найбільші можливості для доступу до інформаційних ресурсів забезпечує
- постійне з’єднання по виділеному каналу
- постійне з’єднання по оптоволоконному каналу
- віддалений доступ по телефонних каналах зв’язку
- термінальне з’єднання по комутованому телефонному каналу
- Мережевий протокол – це
- правила інтерпретації даних, переданих по мережі
- набір угод про взаємодії в комп’ютерній мережі
- правила встановлення зв’язку між двома комп’ютерами в мережі
- послідовний запис подій, що відбуваються в комп’ютерній мережі
- Протокол маршрутизації (ІР) забезпечує
- керування апаратурою передачі даних і каналів зв’язку
- розбиття файлів на ір-пакети в процесі передачі та збір файлів в процесі отримання
- інтерпретацію даних і підготовку їх для для користувацького рівня
- доставку інформації від комп’ютера-відправника до комп’ютера-одержувача
- Транспортний протокол (ТСР) забезпечує
- доставку інформації від комп’ютера–відправника до комп’ютера-одержувача
- розбиття файлів на ір-пакеты в процесі передачі і збір файлів в процесі отримання
- прийом, передачу і видачу одного сеансу зв’язку
- надання в розпорядження користувача вже перероблену інформацію
- Домен – це
- документ, який разом із звичайною текстовою і графічною інформацією, містить посилання на інші документи, причому ці посилання вбудовані в текстові фрагменти або в графічні об’єкти цього документу
- сукупність web-сторінок, що належить приватній особі або організації і розміщена на якому-небудь web-сервері
- комп’ютер, який надає по мережі дані необхідні для роботи програм
- спеціальне ім’я користувач, яке він використовує в чатах
- загальна частина імені у групи комп’ютерів в інтернет, вона визначає місце знаходження комп’ютера і категорію организации- власника
- Глобальна мережа позначається абревіатурою
- Локальна мережа позначається абревіатурою
- Група з декількох комп’ютерів, сполучених між собою за допомогою кабелів, – це
- глобальна мережа
- топологія
- мережевий адаптер
- локальна мережа
- комп’ютерний клас
- Об’єднання комп’ютерів в мережу дозволяє
- збільшити швидкодію комп’ютерів
- спільно використовувати ресурси комп’ютерів
- забезпечити надійніше зберігання інформації в комп’ютерах
- збільшити об’єм оперативної пам’яті комп’ютерів
- підвищити антивірусний захист
- Локальна мережа призначена для
- контролю з боку адміністрації
- безпеки роботи за комп’ютером
- підвищення швидкості друку
- обміну даними між комп’ютерами
- поліпшення характеристик комп’ютера
- Мережа, в яку входять комп’ютери, пов’язані каналами передачі інформації для спільного використання загальних ресурсів і периферійних пристроїв, називається
- місцева
- глобальною
- корпоративною
- регіональною
- локальною
- Локальна мережа охоплює комп’ютери
- одного міста
- на відстані не більше 10 метрів
- що знаходяться в одній будівлі
- всього світу
- однієї країни
- Мережі, що об’єднують комп’ютери в межах одного приміщення, називаються
- місцевими
- регіональними
- глобальними
- локальними
- комп’ютерними
- Пристроєм, необхідним для об’єднання комп’ютерів в локальною мережею є
- шлейф
- шина
- tv-тюнер
- мережева карта
- відеокарта
- Ім’я комп’ютера в мережі необхідне для
- того, щоб виходити з режиму очікування
- того, щоб включити його
- естетичного виду
- пошуку комп’ютера в мережі
- того, щоб знати як звуть користувача
- Передача даних між комп’ютерами локальної мережі відбувається за допомогою
- концентратора
- коннектора
- телефону
- модему
- принтера
- Пристроєм для підключення комп’ютера до internet є
- плоттер
- принтер
- сканер
- модем
- миша
- Мережі, розташовані на території держави або групи держав, називаються
- комп’ютерними
- локальними
- регіональними
- місцевими
- глобальними
- Internet – це
- регіональна комп’ютерна мережа
- спеціалізована комп’ютерна мережа
- національна комп’ютерна мережа
- локальна комп’ютерна мережа усередині будівлі
- всесвітня комп’ютерна мережа
- Персональний комп’ютер, що працює в локальній мережі, через який користувач дістає доступ до мережевих ресурсів, – це
- сервер
- мережевий адаптер
- віддалений комп’ютер
- робоча станція
- мейнфрейм
- Комп’ютер, підключений до інтернету, обов’язково має
- IP-адресу
- web-сервер
- домашню web-сторінку
- доменне ім’я
- протокол FTP
- Для пошуку комп’ютера в мережі необхідно знати
- чи є у комп’ютера підключений принтер
- чи є у комп’ютера модем
- колір системного блоку
- ім’я комп’ютера
- ім’я людини, яка в даний момент працює за комп’ютером
- Провайдер – це
- одиниця інформації, що передається міжмережевим протоколом
- ім’я користувача
- комерційна служба, що забезпечує своїм клієнтам доступ в internet
- системний адміністратор
- міжмережевий протокол
- IP-адреса – це
- пароль для входу в мережу internet
- конкретне ім’я користувача
- географічне положення конкретного комп’ютера
- 32-х бітове число, унікальне ім’я конкретного комп’ютера
- ім’я провайдера
- Згідно рішення семінару міжнародного союзу електрозв'язку в женеві інтернет-телефонія – це
- передача телефонних повідомлень в мережах передачі даних загального користування, тобто мережах, що майже не адмініструються
- передача телефонних повідомлень в корпоративних мережах, тобто таких, які адмініструються
- передача телефонних повідомлень в мережі Internet
- передача телефонних повідомлень в мережі intranet
- Інтернет-радіо – це
- сайт, що приймає замовлення на товари й послуги від відвідувачів, найчастіше в режимі он-лайн
- інтернет-служба, подібна до радіомовлення
- система зв’язку, за якою аналоговий звуковий сигнал від одного абонента дискретизуєтся, компресуєтся й пересилається цифровими каналами зв’язку до іншого абонента, де здійснюється зворотна операція
- Інтернет-магазин – це
- сайт, що приймає замовлення на товари й послуги від відвідувачів, найчастіше в режимі он-лайн
- інтернет-служба, подібна до радіомовлення
- система зв’язку, за якою аналоговий звуковий сигнал від одного абонента дискретизуєтся, компресуєтся й пересилається цифровими каналами зв’язку до іншого абонента, де здійснюється зворотна операція
- VoIP – це
- сайт, що приймає замовлення на товари й послуги від відвідувачів, найчастіше в режимі он-лайн
- інтернет-служба, подібна до радіомовлення
- система зв’язку, за якою аналоговий звуковий сигнал від одного абонента дискретизуєтся, компресуєтся й пересилається цифровими каналами зв’язку до іншого абонента, де здійснюється зворотна операція
- Wiki – це
- гіпертекстове середовище для збору й структуризації письмових відомостей
- веб-сайт, основний вміст якого – записи, зображення або мультимедіа
- спеціальне програмне забезпечення для організації спілкування відвідувачів веб-сайта
- засіб спілкування користувачів по мережі в режимі реального часу
- Чат – це
- гіпертекстове середовище для збору й структуризації письмових відомостей
- веб-сайт, основний вміст якого – записи, зображення або мультимедіа
- спеціальне програмне забезпечення для організації спілкування відвідувачів веб-сайта
- засіб спілкування користувачів по мережі в режимі реального часу
- Веб-форум – це
- гіпертекстове середовище для збору й структуризації письмових відомостей
- веб-сайт, основний вміст якого – записи, зображення або мультимедіа
- спеціальне програмне забезпечення для організації спілкування відвідувачів веб-сайта
- засіб спілкування користувачів по мережі в режимі реального часу
- Блог – це
- гіпертекстове середовище для збору й структуризації письмових відомостей
- веб-сайт, основний вміст якого – записи, зображення або мультимедіа
- засіб спілкування користувачів по мережі в режимі реального часу
- спеціальне програмне забезпечення для організації спілкування відвідувачів веб-сайта
- Спеціалізовані пошукові системи поділяються на
- системи пошуку тварин
- тактильні пошукові системи
- системи пошуку кодів програм
- системи пошуку зображень
- системи пошуку наукової інформації
- візуальні пошукові системи
- пошукові системи з фільтрами
- Пошукова система – це
- сервіс, який дозволяє вносити інформацію в базу даних
- сервіс, який дозволяє вести дискусію групі користувачів зі спільними інтересами
- програма, яка запускається на хост-комп’ютері і здійснює обробку запитів
- веб-сайт, що надає можливість пошуку інформації
- URL – ЦЕ
- це простий протокол передачі пошти
- протокол, що дозволяє легко пересилати файли і документи
- мережевий протокол, який використовують для обміну повідомленнями в групах новин
- універсальний локатор ресурсів
- Browser – це
- сервіс, який дозволяє вести дискусію групі користувачів зі спільними інтересами
- програмне забезпечення, призначене для отримання, написання, відправки і зберігання повідомлень електронної пошти
- програма, яка запускається на хост-комп’ютері і здійснює обробку запитів
- це програмне забезпечення для перегляду веб-сайтів
- HTML – ЦЕ
- гіпертекстова мова розмітки
- гіпертекстова розмітка мови
- мова гіпертекстової розмітки
- Web-додаток – це
- програма, яка використовується для безпосередньої роботи з www
- програма, яка запускається на хост-комп’ютері і здійснює обробку запитів
- програма, яка спілкується з сервером для отримання статистичних даних або для індексування інформації
- WWW-сервер – це
- програма, яка спілкується з сервером для отримання статистичних даних або для індексування інформації
- програма, яка використовується для безпосередньої роботи з www
- програма, яка запускається на хост-комп’ютері і здійснює обробку запитів
- Поштова програма – це
- програмне забезпечення, призначене для отримання, написання, відправки і зберігання повідомлень електронної пошти
- сервіс, який дозволяє вести дискусію групі користувачів зі спільними інтересами
- вдосконалена система пересилки файлів
- мережевий протокол, який використовують для обміну повідомленнями в групах новин
- SMTP – ЦЕ
- це простий протокол передачі пошти
- це система поштових серверів
- протокол, що дозволяє легко пересилати файли і документи
- протокол, що дозволяє використовувати обчислювальні ресурси віддаленого комп’ютера
- E-MAIL – ЦЕ
- це простий протокол передачі пошти
- це система поштових серверів
- протокол, що дозволяє використовувати обчислювальні ресурси віддаленого комп’ютера
- протокол, що дозволяє легко пересилати файли і документи
- Оберіть правильні твердження
- DMS працює з файлами, а CMS – з елементами контенту
- CMS працює з файлами, а DMS – з елементами контенту
- DMS-системи використовуються для управління файлами, а не для аналізу їх компонентів
- CMS використовуються як для керування контентом, так і для його створення
- CMS-системи використовуються для управління файлами, а не для аналізу їх компонентів. DMS використовуються як для керування контентом, так і для його створення
- CMS можуть створювати документи з кількох окремих файлів, але не можуть створити комплексної публікації
- Оберіть правильні твердження
- тільки CMS-системи контролюють вже створений контент
- тільки DMS-системи контролюють вже створений контент
- завданнями DMS є контрольований доступ до файлів
- завданням CMS-систем є контрольоване створення публікації
- завданнями CMS є контрольований доступ до файлів
- завданням DMS-систем є контрольоване створення публікації
- DMS можуть створювати документи з кількох окремих файлів, але не можуть створити комплексної публікації
- Видавнича система CMS забезпечує
- обслуговування шаблонів публікації
- доступ до бази даних сховища і файлових систем
- доступ до зовнішніх об’єктів та бібліотек
- безпеку, включаючи право доступу і модифікації елементів контенту
- керування можливостями користувача
- зберігання метаінформації
- Видавнича система відповідає за
- поділ первинної інформації на складові контенту
- збір, зберігання, доступ, підтримку та адміністрування елементів контенту та інших інформаційних ресурсів
- можливості для координування, планування та виконання робочих планів і завдань персоналу
- видобування елементів контенту та інших ресурсів зі сховища, їх форматування та автоматичне створення публікації
- визначення робочих параметрів і контроль за CMS
- Основними елементами CMS є
- система маркетингу
- секретна система
- система навчання
- система адміністрування
- система керування процесом роботи
- видавнича система
- система управління
- система збору
- Керування контентом – це
- розповсюдження інформації
- приховування інформації
- друк інформації
- публікація інформації
- керування інформацією
- збір інформації
- Причинами розвитку CMS є
- керування контентом запроваджене державою
- керування контентом економить зарплату програміста
- керування контентом має на меті досягти якнайбільшої відповідності між контентом і вимогами користувачів
- керування контентом є важливим у керуванні інформаційним бумом
- керування контентом відіграє важливу роль в електронному бізнесі