Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / Інформаційна аналітика та адміністрування систем управління

Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022

    Тема :: Документаційне забезпечення управління

  1. Документаційне забезпечення управління – це
  2. Робота з документами, які використовуються у таких областях діяльності як транспорт, зв’язок, статистика, юриспруденція, військова справа, називається
  3. Специфіку різних сфер діяльності суспільства відтворюють
  4. Актовими книгами XV–XVIII ст. в українських землях вважаються
  5. Провідною науковою установою України у галузі розробки науково-теоретичних та нормативно-методичних проблем документознавства є
  6. Одним з провідних науковців незалежної України у галузі розробки актуальних проблем діловодства та бібліотечно-інформаційної діяльності є
  7. Службовий документ – це
  8. Управлінський документ – це
  9. Службовий документ, змістом якого є управлінська інформація – це
  10. Матеріальний об’єкт, спеціально створений людиною, завдяки якому можна зберігати та передавати інформацію – це
  11. За формою розрізняють документи
  12. Система документації, що забезпечує виконання функцій управління – це
  13. Відповідно до Закону України «Про інформацію», документ – це
  14. Організаційно-правовий документ, який встановлює порядок створення служби діловодства, її завдання, функції,
    права та обов’язки, організацію роботи, взаємодію з іншими структурними підрозділами підприємства – це
  15. Оберіть вірне визначення поняття «юридична сила документу»
  16. Який з перерахованих документів безпосередньо пов’язаний з процесом уніфікації
  17. Система документування – це
  18. Дайте розшифрування абревіатури УСОРД
  19. Дайте розшифрування абревіатури АСУ
  20. Залежно від структури установи й обсягу документообігу система ведення діловодства може бути
  21. У міністерствах, відомствах, корпораціях діє служба діловодства
  22. Вимоги, що висуваються до керівника служби документаційного забезпечення управління
  23. Головна мета служби документаційного забезпечення управління
  24. Проставляння необхідних реквізитів, їх написання й розташування на бланку називається
  25. Реквізит службового документа – це
  26. Формуляр-зразок – це
  27. Реквізити службового документа поділяються на
  28. Розміщення реквізитів буває
  29. Різновидами копії документа є
  30. Документ, який відтворює інформацію іншого документу і всі його зовнішні ознаки – це
  31. Назвіть особливості, що визначають діловий стиль тексту документа
  32. Функціональним стилем документів, який, переважно в письмовій формі, обслуговує сферу офіційних ділових відносин є
  33. Текст документа складається із
  34. Прості кліше - це
  35. На підставі нормативно-правових документів складають та затверджують
  36. За юридичною силою нормативно-правові акти можна поділити на
  37. Документи щодо розпорядчої діяльності поділяють на
  38. Правовий акт управління, виданий посадовою особою чи державним органом владного характеру у межах наданої компетенції для вирішення оперативних питань – це
  39. Накази поділяються на наступні види
  40. Документи, що закріплюють конкретні функції, права та обов’язки органів управління на тривалий час – це
  41. Відповідно до класифікації положення поділяють
  42. При складанні посадової інструкції використовують положення нормативних документів
  43. Засідання колегіальних органів проводяться
  44. Протокол – це документ, у якому
  45. Протоколи поділяються на
  46. Витяг з протоколу наради – це
  47. У документаційному забезпеченні управління розрізняють такі види довідок
  48. Листи, підготовлені одним підприємством до іншого, називаються
  49. Довідково-інформаційні документи – це
  50. Метою долучення службових документів до документаційних систем є
  51. Назвіть форми реєстрації документів, що можуть застосовуватися в установах
  52. Найхарактернішою рисою кадрової документації є те, що вона
  53. Кадрові документи за функціями поділяють на
  54. Оберіть варіант відповіді, у якому перераховано розпорядчі документи
  55. У кадровому діловодстві довідки поділяють на
  56. Звернення громадян поділяються на
  57. Термін розгляду заяв і скарг громадян в усіх органах не повинен перевищувати
  58. Письмове звернення громадянина
  59. Конфіденційний документ – це
  60. Категорія режиму секретності – це
  61. Документам, що містять службову інформацію, присвоюється гриф
  62. Що є одиницею обліку в системі документообігу
  63. Виконання документа передбачає
  64. Що є одиницею обліку в системі документообігу
  65. За який період часу, як правило, визначається обсяг документообігу в установі
  66. Номенклатура справ – це
  67. При складанні номенклатури справ використовуються принципи
  68. Номенклатура справ структурного підрозділу складається
  69. Забезпечувати зберігання документів і справ зобов’язані
  70. При зберіганні електронних документів обов’язкове дотримання вимог
  71. Переліки документів за термінами зберігання бувають
  72. Організація чи структурний підрозділ установи, який здійснює прийом і зберігання документів з метою використання ретроспективної документальної інформації – це
  73. Для створення електронного архіву необхідно вирішити такі основні завдання
  74. Документи, що утворилися в установі та зберігаються в архівних підрозділах установи, й після відповідної експертизи відносять до складу
  75. Теоретико-методичною основою формування Національного архівного фонду є
  76.  

    Тема :: Етика ділового спілкування

  77. До візуальних засобів спілкування належать
  78. До паралінгвістичних аудіальних засобів спілкування належать
  79. До екстралінгвістичних засобів спілкування належать
  80. До тактильних засобів спілкування належать
  81. Основними вимогами раціонального телефонного спілкування є
  82. Якщо під час телефонної розмови на лінії відбувся збій і розмова перервалася передзвонює перший
  83. До форм колективного обговорення ділових проблем відносяться
  84. Публічний діалог, в процесі якого виявляються і протиставляються різні точки зору, позиції – це
  85. Організаційний аспект проведення ділових переговорів визначає
  86. Основними типами офіційного ділового одягу для жінок є
  87. Основним типом офіційного ділового одягу для чоловіків є
  88. Яким чином потрібно подавати руку для вітання
  89. Наука про мораль, її природу, сутність, специфіку, роль і місце в розвитку людини – це
  90. Службовий етикет – це
  91. Формами ділового спілкування є
  92. Жур-фікс – це
  93. Термін «етикет» виник у XVII ст. в
  94. Початок, обмін інформацією, аргументація, спростування чи сприйняття доказів партнера, прийняття рішення – це структура
  95. Відмовитися від подарунку можна у випадку якщо він
  96. Термін «етика» вперше вжив
  97. Усне мовлення ділової людини має бути
  98. Про підтвердження прийнятого запрошення на візитці використовують скорочення
  99. Тактичним прийомом, який не застосовується під час ділових переговорів є
  100. Основними вимогами до стилю викладу ділового листа є
  101. Засобами ділового спілкування є
  102. У діловому світі першими вітаються
  103. Процес обміну інформацією за допомогою мови – це
  104. У діловому світі забороненою для обговорення темою є
  105. Діловій жінці заборонено одягати
  106. До функцій ділового спілкування належать
  107. Особливостями ділового спілкування є
  108. Основними просторовими зонами для комунікації людини є
  109. Невід'ємними складовими частинами ділового етикету управлінця-оратора під час виступу є
  110. Слово "етикет" вперше було вжито у сучасному його значенні
  111. Національно-специфічні правила мовленнєвої поведінки, які реалізуються в системі стійких формул і висловів, що рекомендуються для висловлення подяки, прощання тощо в різних ситуаціях ввічливого контакту зі співбесідником, зокрема, під час привітання, знайомства, звертання тощо - це
  112. Твором періоду Київської Русі, у якому серед іншого також висвітлено етичні норми, правила етикету і хороших манер, є
  113. Під час споживання їжі на стіл можна класти
  114. Оберіть правильні вимоги, які встановлює етикет до раціонального телефонного спілкування
  115. Оберіть способи безпечних привітань в умовах пандемії СOVID-19
  116. Оберіть основні правила Zoom-етикету
  117. Оберіть позиції, де правильно описано дії, які згідно правил етикету можна здійснювати працівнику на робочому місці
  118. Оберіть позиції із правильними варіантами поведінки із ліфтом на робочому місці
  119. Столові прибори кладуть для кожної особи за столом не ближче ніж за
  120. Ніж для кожної особи за столом кладуть з
  121. Згідно столового етикету за столом чоловіка і жінку, які не є подружжям, садять
  122. Що не належить до основних типів офіційного ділового одягу для жінок
  123. Під час підготовки до ділової телефонної розмови необхідно
  124. При відповіді на телефонний дзвінок в установі найкраще зняти трубку
  125. Бажаний розмір візитної картки для жінок складає
  126. Зведення моральних принципів, моральних норм і правил поведінки однієї особи або групи осіб, що визначає оцінку їхніх дій з погляду взаємовідносин з іншими суб’єктами підприємництва, відносин у колективі і в суспільстві на основі дотримання моральних норм і принципів – це
  127. Стиль спілкування, який формує відповідальність та ініціативність
  128. До заборонених тем ділового спілкування належать
  129. Найчастіше темами для встановлення емоційних контактів та знайомства у діловому світі є
  130. Зважаючи на вимоги етики посадова особа повинна
  131. До стратегічних підходів ведення переговорів належать
  132. Стиль спілкування, який базується на жорсткому способі управління, недопущенні ініціативи
  133. Спосіб (система способів), який дає можливість досягнення своєї мети без врахування інтересів та за рахунок іншої сторони – це
  134. Вид міжособистісного ділового, службового спілкування, що передбачає обмін інформацією, поглядами, думками і спрямований на вирішення певної проблеми – це
  135. У сфері ділового спілкування використовуються жанри промов
  136. Вчені Гарвардського університету розробили метод ведення переговорів
  137. Стиль спілкування, при якому співрозмовник легко пристає на чужу думку та не бере на себе відповідальності – це
  138. При спілкуванні втрачається інформації приблизно
  139. Враження, яке організація та її співробітники справляють на людей і яке фіксується в їх свідомості у формі певних емоційно-забарвлених стереотипних уявлень (думок, суджень, про них) – це
  140. Об’єктивними причинами управлінського конфлікту є
  141. Суб’єктивними причинами управлінського конфлікту є
  142. Компроміс як стиль поведінки в конфлікті – це тип поведінки
  143. Стиль поведінки в конфлікті, коли людина будь-яким чином уникає конфлікту, намагається в будь-яких ситуаціях зробити вигляд, що нічого не сталось – це
  144. Іміджмейкер – це
  145. Бажаний імідж – це
  146. Дзеркальний імідж – це
  147. Основними способами ведення переговорів є
  148. До габітарного іміджу входить
  149. Усна ділова мова має відповідати вимогам
  150. Нетикет – це
  151. Під час спілкування на форумах, чатах, у соціальних мережах потрібно
  152.  

    Тема :: Основи менеджменту

  153. Поточний контроль в організації здійснюється
  154. Контроль над виконанням поставлених завдань перед колективом здійснюють
  155. Контроль – це
  156. Для скорочення потреби у контролі доцільно
  157. Контроль має бути
  158. Основою мотивації праці в японських корпораціях є
  159. Основні групи потреб, виділені українським вченим Туган-Барановським
  160. Коли історично виникло питання мотивації праці
  161. Мотиви престижу – це намагання працівника
  162. Основні групи мотивів до праці виділені українським ученим В. Підмарковим
  163. Оперативні плани розробляються строком на
  164. Під плануванням розуміють
  165. Організаційне планування здійснюється
  166. Функцією планування є
  167. Одна з форм монополії, об’єднання багатьох промислових, фінансових та торгових підприємств, які формально зберігають самостійність, але фактично підпорядковані фінансовому контролю та керівництву з боку головуючої групи підприємств в цьому об’єднанні
  168. Вид господарської діяльності, за якої частина учасників відповідає за боргами всім своїм майном, а частина лише в межах своїх внесків до статутного фонду
  169. Вид господарської діяльності, за якої її учасники відповідають за боргами підприємства своїми внесками до статутного фонду, а за нестачі цих сум – додатковим майном, яке їм належить
  170. Вид господарської діяльності, коли всі її учасники займаються спільною підприємницькою діяльністю та несуть солідарну відповідальність за зобов’язаннями товариства всім своїм майном це
  171. До засобів мотивації праці не належать
  172. На впевненості в тому, що за певну виконану роботу людина отримає винагороду, ґрунтується теорія
  173. Відповідно до концепції Мескона основні (загальні) функції управління реалізуються в такому порядку
  174. Заключний контроль організації здійснюється
  175. Поточний контроль в організації здійснюється
  176. Управлінська функція «мотивація» забезпечує
  177. Функцією мотивації є
  178. Визначаються такі фази життєвого циклу організації
  179. До основних складових елементів внутрішнього середовища організації не належать
  180. Місія організаці – це
  181. Організація – це
  182. До внутрішнього середовища організації належать
  183. До зовнішнього середовища організації непрямої дії належать
  184. Принципи менеджменту, які обґрунтував у своїй книзі «Нікомахова етика» давньогрецький філософ Аристотель
  185. Сутність принципу «підпорядкованість особистого інтересу до загального»
  186. Дисципліна «Менеджмент» в якості принципу управління передбачає
  187. Сучасні принципи управління відображають
  188. Основою управління будь-якої системи є
  189. На думку вітчизняних та зарубіжних фахівців менеджменту практика управління організацією формувалася у
  190. Підхід, який вимагає ухвалення оптимального рішення, що залежить від співвідношення взаємодіючих факторів – це
  191. Якщо управління розглядає всі процеси та явища у вигляді цілісної системи, яка має нові якості та функції, які відсутні у елементів, що її складають, то ми маємо справу із
  192. Елементом управління є
  193. У сучасних умовах серед методів управління організаціями провідна роль належить
  194. До первинних потреб відносяться
  195. Потреби бувають
  196. Мотивація виходить із
  197. Основною формою матеріального стимулювання персоналу організації є
  198. Структуру управління організацією створює
  199. Аналіз конкурентів організації проводиться з метою
  200. Цілі організації повинні задовольняти такі основні вимоги
  201. Термін «організація» набув широкого поширення в економічній літературі у
  202. Організація як об’єкт менеджменту
  203. Яка з функцій менеджменту базується на потребах та інтересах працівників
  204. Практика управління виникла
  205. Кінцевою метою менеджменту є
  206. Найважливіша функція управління
  207. Чи є управління продуктивною працею
  208. Продуктом праці менеджера є
  209. Розмір організації у менеджменті визначається
  210. Мета стабілізаційного менеджменту полягає у
  211. Норма керованості характеризує
  212. Менеджмент – це наука, яка вивчає
  213. Методи дослідження у менеджменті – це
  214. Менеджмент як наука – це
  215. Методи менеджменту – це
  216. Планування як функція менеджменту полягає у
  217. Процес прийняття рішень у менеджменті – це
  218. Критерієм ефективності менеджменту є
  219. Завданнями менеджменту є
  220. Об’єктом та суб’єктом менеджменту є
  221. Управління у менеджменті – це
  222. Організація у менеджменті – це
  223. Родоначальником науки управління є
  224. Основу мотивації трудового колективу у японських компаніях становить
  225. Функцію контролю реалізують
  226. Кількість підлеглих керівника залежить від
  227. За яким критерієм не можна класифікувати управлінські рішення
  228.  

    Тема :: Інтернет-технології та ресурси

  229. Архітектура комп’ютерної мережі – це
  230. Конфігурація комп’ютерної мережі – це
  231. Структура комп’ютерної мережі – це
  232. Web-сторінка починається тегом
  233. Шрифт відображення на web-сторінці задається тегом
  234. Заголовок web-сторінки вказується тегом
  235. Абзац при створенні web-сторінки задається тегом
  236. Вирівнювання об’єкту при створенні web-сторінки задається параметром
  237. Закриваючий тег для тегу < html >
  238. Для вставлення розриву стрічки при створенні web-сторінки використовується тег
  239. Комп’ютер, який надає свої ресурси іншим комп’ютерам, називається
  240. Механізм для підстановки символьних імен замість ір-адрес, називається
  241. Розмітка в html складається з
  242. Базові компоненти розмітки html називаються
  243. Для перегляду документу, відтвореного за правилами html-розмітки, використовується
  244. Для правильного відтворення html-документу, окрім нього самого передаються
  245. Семантичний html – це
  246. WAN – це
  247. MAN – це
  248. LAN – це
  249. За географічною площею комп’ютерні мережі поділяються на
  250. За сферою застосування комп’ютерні мережі поділяються на
  251. Довільна глобальна мережа може включати
  252. Підключення комп’ютера до локальної мережі виконується за допомогою
  253. Глобальна комп’ютерна мережа це
  254. Безліч комп’ютерів, що зв’язаних каналами передачі інформації і знаходяться в межах одного приміщення, будівлі, називається
  255. Найбільші можливості для доступу до інформаційних ресурсів забезпечує
  256. Мережевий протокол – це
  257. Протокол маршрутизації (ІР) забезпечує
  258. Транспортний протокол (ТСР) забезпечує
  259. Домен – це
  260. Глобальна мережа позначається абревіатурою
  261. Локальна мережа позначається абревіатурою
  262. Група з декількох комп’ютерів, сполучених між собою за допомогою кабелів, – це
  263. Об’єднання комп’ютерів в мережу дозволяє
  264. Локальна мережа призначена для
  265. Мережа, в яку входять комп’ютери, пов’язані каналами передачі інформації для спільного використання загальних ресурсів і периферійних пристроїв, називається
  266. Локальна мережа охоплює комп’ютери
  267. Мережі, що об’єднують комп’ютери в межах одного приміщення, називаються
  268. Пристроєм, необхідним для об’єднання комп’ютерів в локальною мережею є
  269. Ім’я комп’ютера в мережі необхідне для
  270. Передача даних між комп’ютерами локальної мережі відбувається за допомогою
  271. Пристроєм для підключення комп’ютера до internet є
  272. Мережі, розташовані на території держави або групи держав, називаються
  273. Internet – це
  274. Персональний комп’ютер, що працює в локальній мережі, через який користувач дістає доступ до мережевих ресурсів, – це
  275. Комп’ютер, підключений до інтернету, обов’язково має
  276. Для пошуку комп’ютера в мережі необхідно знати
  277. Провайдер – це
  278. IP-адреса – це
  279. Згідно рішення семінару міжнародного союзу електрозв'язку в женеві інтернет-телефонія – це
  280. Інтернет-радіо – це
  281. Інтернет-магазин – це
  282. VoIP – це
  283. Wiki – це
  284. Чат – це
  285. Веб-форум – це
  286. Блог – це
  287. Спеціалізовані пошукові системи поділяються на
  288. Пошукова система – це
  289. URL – ЦЕ
  290. Browser – це
  291. HTML – ЦЕ
  292. Web-додаток – це
  293. WWW-сервер – це
  294. Поштова програма – це
  295. SMTP – ЦЕ
  296. E-MAIL – ЦЕ
  297. Оберіть правильні твердження
  298. Оберіть правильні твердження
  299. Видавнича система CMS забезпечує
  300. Видавнича система відповідає за
  301. Основними елементами CMS є
  302. Керування контентом – це
  303. Причинами розвитку CMS є
  304.