Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014 Середня освіта / Середня освіта. Англійська мова та зарубіжна література

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Методика викладання іноземної мови

  1. До активного граматичного мінімуму (АГМ) входять:
  2. У пояснювальній записці до програми викладені:
  3. Труднощі навчання аудіювання бувають:
  4. Вести діалог означає уміти:
  5. Види мовленнєвої діяльності – це:
  6. Учні конкретного стилю навчання:
  7. Учні, які люблять малювати або щось створювати є:
  8. Тип інтелекту:
  9. До психофізіологічного механізму сприйняття відносять:
  10. Об’єктами контролю мають бути:
  11. Знайдіть серед названих завдань інструкцію до рецептивної вправи:
  12. Формування мовної компетентності має сприяти оволодінню учнями:
  13. Країнознавчі знання припускають знання:
  14. Обирати культурно прийнятні форми взаємодії з людьми у сучасному крос-культурному спілкуванні означає:
  15. Учні, які найкраще навчаються, читаючи, через письмо та дискусії є:
  16. Навчальний процес з іноземної мови включає такі основні методичні етапи:
  17. Однією з навичок критичного мислення є логічність, складовою якої є:
  18. Говард Гарднер розрізняє:
  19. Навчання писемного мовлення в основній школі слід пов’язувати з:
  20. Яке з наступних положень не є правдивим щодо критичного мислення?
  21. Адекватним способом контролю читання як рецептивного виду мовленнєвої діяльності є:
  22. Однією з найефективніших вправ на третьому етапі навчання монологічного мовлення може бути така:
  23. Навчання писемному мовленню спрямоване:
  24. Систематичність контролю на уроках ІМ у початковій школі реалізується в таких його видах:
  25. Навчання читання вголос спирається на:
  26. Мета етапу комунікативної практики у формуванні англомовної граматичної компетентності:
  27. Мета етапу рецептивно-репродуктивного тренування у формуванні англомовної лексичної компетентності учнів молодших класів є:
  28. Структура рольової гри складається з:
  29. Що не є обов’язковим у підручнику з іноземних мов?
  30. У навчанні граматики вчитель основної школи має приділяти більше часу:
  31. Найефективнішим шляхом навчання усного мовлення є:
  32. До прямих візуальних (невербальних) способів семантизації іншомовної лексики відносяться:
  33. Принцип комунікативності передбачає:
  34. Використання мови тіла є типовим для:
  35. Засоби навчання – це:
  36. 4. Метод означає:
  37. Метод повної фізичної реакції передбачає використання:
  38. Методика навчання іноземної мови (ІМ) – це:
  39. Сучасний учитель ІМ повинен бути:
  40. До методичних принципів відносяться:
  41. Повторення того, що сказав/-ла учень/-иця з інтонацією вгору – це
  42. Аби обрати оптимальну мету для певної групи учнів маємо розрізняти
  43. Метод, що фокусує увагу на лексичних і граматичних функціях та скеровує процес вивчення від найбільш уживаних до найменш уживаних лексем з огляду на специфічні комунікативні потреби – це
  44. Представлення нової лексики чи граматики (нових лексичних чи граматичних функцій), з подальшою практикою їх вживання у контрольованих умовах та наостанок вільне використання вивченого – це
  45. Вивчення мови через використання із залученням видів робіт у класі, орієнтованих на виконання певних завдань для навчання взаємодії,
  46. Під час вивчення нової складної лексики (старша, профільна школа, чи загалом учні рівня B1+/B2+) з метою збагачення словникового запасу та усунення психологічного бар’єру (страху) при зустрічі з незнайомим словом, основу якого вони знають, варто приділяти увагу
  47. Технологія створення ситуації успіху вимагає дотримання наступних умов, а саме
  48. Метод навчання іноземній мові, що відкидається сучасним проєктом «Нова українська школа» як малоефективний – це
  49. Включення у зміст навчання моральних ситуацій, прикладів з життя чи літератури передбачено
  50. До пізнавальних ігор відносимо
  51. «Перевернутий клас» (Flipped Classroom) – це форма
  52. Наслідок взаємодії вчителя з учнем, який полягає у зворотному зв’язку від учня після засвоєння масиву поданої вчителем інформації – це
  53. Вправи подiляють на фронтальнi, хоровi, парнi, груповi та iндивiдуальнi за критерієм
  54. Сукупнiсть необхiдних типiв, видiв i рiзновидiв вправ, що виконуються у послiдовностi з урахуванням закономiрностей формування навичок та вмiнь в рiзних видах мовленнєвої дiяльностi – це
  55. Метод «живого» викладання, в основу якого закладений природний спосіб засвоєння лексики через «життєвий досвід», без заучування лексичного матеріалу – це
  56. Індуктивний і дедуктивний методи є ключовими для навчання
  57. Метод навчання, що допомагає розвинути практичні навички читати, вчить установлювати відповідності між звуками (фонемами) та літерами, ідентифікувати та поєднувати різні окремі звуки, – це
  58. Технологія навчання, що заснована на сучасному розумінні того, як працює людський мозок і як потрібно найбільш ефективно вчитися, та включає багате сенсорне середовище навчання (картинки, колір, музика і т.д.), позитивне очікування успіху і використання різноманітного спектру методів: театралізованих текстів, активну участь у піснях та іграх, тощо – це
  59. Метод, що враховує вікові та психологічні особливості здобувачів освіти та ґрунтується на використанні фізичних рухів, як реакції на усні стимули, команди, інструкції, – це
  60. Під володінням іноземною мовою розуміють володіння граматикою і словником за умови залучення
  61. Здібність використовувати мовні засоби відповідно до ситуації спілкування – це
  62. Навчання, що заперечує розподіл знань за окремими дисциплінами, яке пов’язане із цілісним сприйняттям світу, що повністю відповідає сучасним поглядам на процес навчання та його результати – це
  63. Засвoєні і практичнo закріплені спoсoби артикуляції, інтoнаційні oсoбливoсті мoвлення, навички рoзпізнавати звуки в пoтoці мовлення – це
  64. Інтерактивна технoлoгія кoлективнoгo oбгoвoрення, яку застoсoвують, щoб знайти кілька рoзв’язань кoнкретнoї прoблеми, – це
  65. Організація засвoєння знань і фoрмування певних вмінь та навичoк через сукупність в oсoбливий спoсіб oрганізoваних навчальнo-пізнавальних дій, щo пoлягають в активній взаємoдії учнів oдин з oдним та пoбудoві міжoсoбистіснoгo спілкування з метoю дoсягнення запланoванoгo результату – це
  66. Навчання, пoбудoване на oснoві спілкування та взаємoдії, щo реалізуються і в технoлoгіях, і в метoдах, і в oрганізаційних формах, – це
  67. Сoціальнo значимі надпредметні теми, щo сприяють фoрмуванню в учнів уявлення прo суспільствo в цілoму – рoзвивають здатність застoсoвувати oтримані знання у різних ситуаціях; засіб інтеграції ключoвих і загальнoпредметних кoмпетентнoстей – навчальних предметів та предметних циклів, – це
  68. Особистісно-орієнтований підхід означає:
  69. Індуктивний метод навчання граматиці передбачає таку послідовність дій:
  70. Граматична компетентність –
  71. В методиці визначають такі функції іншомовного тексту:
  72. У процесі ознайомлювального читання переслідуються такі цілі:
  73. За роллю у процесі спілкування читання:
  74. Компенсаційні вміння читання це:
  75. Визначають такі рівні розуміння іншомовних текстів:
  76. Монологічне мовлення реалізовує такі комунікативні функції:
  77. Діалогічне мовлення реалізовує такі комунікативні функції:
  78. Процедурні знання це:
  79. Декларативні знання це:
  80. Визначають такі вміння мовленнєвої компетентності:
  81. Складовими мовленнєвої компетентності виступають:
  82. Труднощі формування мовної компетентності зумовлені:
  83. Для формування репродуктивних лексичних навичок оптимальною є така послідовність вправ:
  84. Артикуляційний підхід базується на:
  85. Підходи до формування фонетичної компетентності такі:
  86. Визначають такі труднощі сполучуваності лексичних одиниць:
  87. Труднощі оволодіння значенням лексичних одиниць зумовлені:
  88. Труднощі засвоєння лексичних одиниць (ЛО) такі:
  89. Визначають такі підходи до навчання нових лексичних одиниць:
  90. Методи викладання складають:
  91. Мовна компетентність це:
  92. Підходи до формування граматичної компетентності такі:
  93. Експліцитний підхід реалізується через:
  94. Автоматизація дій учнів з новою активною граматичною структурою на рівні фрази передбачає:
  95. Підхід до навчання дитини, де за основу беруть вміння застосування знань у життя та здобувати їх, не втрачаючи себе, як особистість, – це
  96. Рольова гра та імітація належать до технологій
  97. Робота в парах, ротаційні трійки, два-чотири-всі разом, карусель, робота в малих групах, акваріум належать до технологій
  98. Прийом, що застосовується для розвитку уяви й спонукає до комунікації та висловлення власних передбачень про тему, завдання, мету, й відштовхується від конкретного узагальнюючого слова, називається
  99. Таксономія Блума, або таксономія педагогічних цілей в пізнавальній сфері, слугує для визначення
  100. Уроки комунікативної спрямованості – це
  101. Різновид інформаційно-комунікаційних технологій при комунiкативному викладанні мови, що забезпечує найточнiше вiдображення мови у користуванні завдяки кореляції з певною мовною ситуацією та низкою вiзуальних закодованих немовних характеристик, – це
  102. Оцінювання для підвищення ефективності навчання, що має на меті корегування діяльності вчителя та учнів в процесі навчання, мотивує; сприяє індивідуалізації навчального процесу та підвищує навчальну самостійність, – це
  103. Інтерактивна органiзацiя лексичного/граматичного навчального матерiалу на певну тему – це
  104. Структура iнтерактивного заняття включає:
  105. Спрямованість освітнього процесу на формування і розвиток ключових (базових, основних) і предметних компетентностей особистості – це
  106. Техніка навчання ситуативному мовленню, що використовує опис реальних ситуацій, –
  107. Динамічна комбінація знань, способів мислення, поглядів, цінностей, навичок, умінь, інших особистих якостей, що визначає здатність особи успішно провадити професійну та/або подальшу навчальну діяльність – це
  108. Індуктивний метод навчання граматиці передбачає таку послідовність дій:
  109. Комунікативний метод формування граматичної компетентності (ГК) передбачає:
  110. Компетентнісний підхід передбачає:
  111.  

    Тема :: Стилістика

  112. What stylistic device is used in the sentence:
    The darkness was overwhelming, both in the kitchen and in her mind.
  113. What stylistic device is used in the sentence:
    He is beginning to make no sense like a name repeated too often.
  114. What stylistic device is used in the sentence:
    Down they went, with the great cauldron of the Nile boiling and hissing and steaming with spray hundreds of feet below them.
  115. What stylistic device is used in the sentence:
    If you utter even one little prayer before I return, I will personally start you on your journey to meet St. Peter at the gates of heaven.
  116. What stylistic device is used in the sentence:
    Characters shape events; events illuminate characters.
  117. What stylistic device is used in the sentence:
    “He disappeared. Nobody knows where to find him.” “Great.” The word sounded like a curse.
  118. What stylistic device is used in the sentence:
    The door was opened by Mrs. Finch, a mousy woman in her forties.
  119. What stylistic device is used in the sentence:
    While they talked, the sun slanted down the sky.
  120. What stylistic device is used in the sentence:
    As eleven o'clock approached, the whole school started to make its way down to the Quidditch stadium.
  121. Define the type of the repetition in the sentences:
    Poor Mary. How much Jack loved her! What will he do now? I wish it hadn't happened. Poor Mary.
  122. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Better to reign in hell than serve in heaven.
  123. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Officer: What steps [measures] would you take if an enemy tank were coming towards you?
    Soldier: Long ones.
  124. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Pleasure's a sin, and sometimes sin's a pleasure.
  125. Indicate the type of climax in the sentence:
    Like a well, like a vault, like a tomb, the prison had no knowledge of the brightness outside.
  126. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    “Dead?” Jay sat down again abruptly. The shock was profound. Father was not yet fifty. “How …?”
  127. . Indicate the type of climax in the sentence:
    It was a lovely city, a beautiful city, a fair city, a veritable gem of a city.
  128. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    She seems to beam rays of sunshine with her eyes of green.
  129. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    When Mrs Clinton attempts this, with her voice high and loud at its peaks, she is called ‘shrill’ and ‘hectoring’, while her laugh is a ‘cackle’ -- words rarely aimed at men.”
  130. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    So, take care, Sweaty Betty.
    She hated the pet name he’d coined for her, but now was not the time to complain.
  131. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Ah, y’see, ah thunk you’re fabulous. Can I git yur authograph just now?’
  132. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    He’d lost weight and his spark.
  133. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    His name, weirdly, was Stewart.
  134. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Milly stared back at her, feeling fear rising inside her like choking gas
  135. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    He came to see us.’ She pulled a quick face at Milly.
    What did he – ‘
  136. Define what stylistic device is used in the following sentence:
    Afterwards, after the oven chips and the singing, after Posie closed her eyes and made a wish, after she’d unwrapped the anticlimax of jigsaw puzzle, after they dropped of Amelia at her house, Romily glanced back at the rear-view mirror and asked, ‘Posie? Why did you tell your friend tat I wasn’t your real mother?’
  137. Define the type of the repetition in the sentences:
    Finally, brethren, whatever is true, whatever is honorable, whatever is right, whatever is pure, whatever is lovely, whatever is of good repute, if there is any excellence and if anything worthy of praise, let your mind dwell on these things.
  138. What stylistic device is used in the sentence:
    “It is so late, my dear, it’s early.” He laughed.
  139. What stylistic device is used in the sentence:
    “Well, I cannot pretend it does not disgust me a little,” said Dumbledore.
  140. What stylistic device is used in the sentence:
    The dog barked and pulled Jack, and growled, and raged.
  141. Define the type of the repetition in the sentences:
    If he wished to float into fairyland, he reads a book; if he wishes to dash into the thick of battle, he reads a book; if he wishes to soar into heaven, he reads a book.
  142. What stylistic device is used in the sentence:
    He was numbed. He wanted to weep, to vomit, to die, to sink away.
  143. What stylistic device is used in the sentence:
    The long arm of the law will catch him in the end.
  144. What stylistic device is used in the sentence:
    While I nodded, nearly napping, suddenly there came a tapping, As of some one gently rapping, rapping at my chamber door.
  145. What stylistic device is used in the sentence:
    Her mother is perfectly unbearable. Never met such a Gorgon.
  146.  

    Тема :: Загальне мовознавство. Вступ до мовознавства

  147. Артикуляція звуків мовлення, яка полягає в наближенні задньої спинки язика в бік м’якого піднебіння, – це
  148. Оберіть правильну відповідь:
  149. Інваріантним є таке граматичне значення словоформи "взяв би"
  150. Оберіть правильне твердження
  151. Фатична функція мови полягає у
  152. Дієреза – це процес
  153. Щоб визначити рід іменника в українській мові, потрібно застосувати прийом
  154. Компонентний аналіз лексичного значення – це
  155. Екскурсія, артикуляція і рекурсія – це три фази
  156. Взаємна перестановка звуків або складів у межах слова – це
  157. Узагальнене, абстрактне мовне значення притаманне словам, яке має в мові регулярне вираження, – це
  158. Виділяють такі типи антонімів
  159. Заборона, яка виникає в сфері суспільного життя на різних етапах розвитку суспільства, – це
  160. Семантичне узгодження – це
  161. Службова частина мови, яка привносить різні значення, емоційні відтінки в речення або слугує для утворення форм слова, – це
  162. Флективні мови характеризуються такою ознакою
  163. Суплетивізм – це
  164. Вид підрядного зв’язку, за якого залежне слово отримує ті ж категорії, що й головне слово, – це
  165. Тип відношень, що виражає відношення протиставлення декількох елементів мови, вибору одного з взаємовиключних елементів, – це
  166. Диференційні ознаки фонем – це
  167. Якому типу словників відповідає структура словникової статті: заголовне слово, похідні слова (в дужках - діалектні), слова-еквіваленти близькоспоріднених мов, інформація щодо походження слова та вказівки на шляхи запозичення, бібліографія
  168. Основне досягнення порівняльно-історичного мовознавства полягає у
  169. Поняття макросім’ї мов передбачає існування між мовами
  170. Система письма, в якій замість букв, які відповідають звукам, використовуються знаки (символи), що виражають предмети і поняття, – це
  171. Функція використання мови як засобу впливу на психіку іншої людини називається
  172. У структурі мови виділяють такі рівні
  173. Авторами гіпотези мовної відносності є:
  174. Одним із прикладних завдань прикладних лінгвістів є вивчення особливостей мовлення людей, які страждають на
  175. Відповідно до класифікації Ч. Пірса, існують такі типи знаків:
  176. Із запропонованого переліку мовних рівнів виберіть найвищий
  177. Основними мовними поняттями Копенгагенської школи структуралізму були
  178. Важливим внеском Празької лінгвістичної школи в синтаксичну теорію є вчення В. Матезіуса про
  179. (!) Ф. де Сосюр виділив три основні властивості мовних знаків
  180. У своєму лінгвістичному вченні Фердинанд де Сосюр розмежовував таку дихотомію, як:
  181. Засновник Казанської лінгвістичної школи І. О. Бодуен де Куртене ввів у мовознавство таке поняття, як
  182. Молодограматики вважали, що необхідно вивчати:
  183. Розшифрування писемності майя здійснив
  184. Основними принципами молодограматизму були
  185. Основною одиницею мови в давньоіндійській традиції вважали
  186. Засновник Харківської лінгвістичної школи, О. О. Потебня вважав, що у плані змісту слова потрібно розрізняти
  187. Основоположником психологізму в науці про мову вважають
  188. Основоположники натуралізму (Морі Рапп, Август Шлейхер) вважали, що
  189. На думку вчених-компаративістів (Ф. Боппа, Р. Раска та О. Востокова) при проведенні порівняльних досліджень слід спиратися на
  190. Вільгельм фон Гумбольдт стверджував, що
  191. У 17 ст. найвизначнішою спробою створення граматики універсальної мови була праця:
  192. В епоху Середньовіччя зразком граматики слугувала
  193. У давньоруських текстах для тлумачення малозрозумілих чи незрозумілих слів послуговувалися:
  194. Найдавнішими з відомих нам лінгвістичних традицій є
  195. Книгодрукування в Європі було винайдено у 1438 р. завдяки
  196. Відомий давньоіндійський мовознавець Паніні (V – IV ст. до н. е.) є одним із основоположників мовознавства та автором
  197.  

    Тема :: Основна іноземна мова (англійська)

  198. Private schools are not legally obliged to teach the national …, unlike their state sector counterparts.
  199. Dan's parents are just really judgmental, and they're always going on about celebrities and the … of culture.
  200. A postgraduate business degree that teaches students technical, managerial and leadership skills.
  201. An exam that tests your knowledge of business English.
  202. English language proficiency test for higher education and global migration (used by British and Australian Universities).
  203. A test that measures four academic English skills – reading, listening, speaking and writing, often used by American Universities.
  204. The Bay Hotel is a recent development catering for … travellers who enjoy luxury holiday-making.
  205. Each hotel suite looks onto Falmer Beach, commanding breathtaking views of the four miles of … white sand which gently shelves into the implausibly turquoise waters of the Crepuscan Sea.
  206. At the heart of the Bay Hotel is personal, efficient and … service.
  207. Don’t even try to resist a temptation to sample our mouth-watering local … !
  208. The hotel has on offer a comprehensive range of recreational activities, so do not miss your chance and … yourself with a wide variety of treatments available in our Spa Centre.
  209. Because of his shyness, he had the reputation of being … .
  210. You are known to be a rather … musician, with a great attention to details.
  211. We need a candidate who’s … and can get things done in the real world – not some idealist who will never compromise.
  212. A disease able to be transmitted from one sufferer to another; contagious or infectious.
  213. A condition marked by severe pain in the chest, often also spreading to the shoulders, arms, and neck, owing to an inadequate blood supply to the heart.
  214. The birth of an infant that has died in the womb.
  215. To regain health after being sick, wounded, or the like.
  216. Kill or seriously incapacitate someone.
  217. A place where a doctor, dentist, or other medical practitioner treats or advises patients (BrE).
  218. Care for the terminally ill and their families, especially that provided by an organized health service.
  219. A consumer … warned today that hundreds of thousands of people have been conned by fake lottery scams.
  220. So when that pensioner in my constituency is paying a third of her income, her…, on council tax, is that social justice?
  221. Two weeks ago, Farias's office participated in 81 raids of … that employ immigrant labor.
  222. Models from the Louise Morton Model Agency of Huddersfield will be on the … for the fashion shows, which take place four times each day in the Skipton Building Society Fashion Pavilion.
  223. The … price is just under $100, which is rather inexpensive for its deluxe features.
  224. Media Innovations has got a lot of … medical products.
  225. It seems that happiness today has been reduced to acquiring … gadgets, gizmos or gigagobblers that do absolutely everything but clean the kitchen sink.
  226. The fax machine has been rendered almost … as information and documents are routinely exchanged at the press of a button.
  227. … includes new or greatly improved imaging devices, location-tracking technologies, communications eavesdropping systems and new means of collecting data of all kinds about individuals and their activities.
  228. The staff at the Matalan store in Greenbridge Retail Park will have their hands ... over the next fortnight as hundreds of parents prepare their little ones for their moment of fame in the Evening Advertiser's Baby of the Year competition.
  229. I had sources - not many, but a few - who risked their jobs to tell me things ... and I never gave one of them up.
  230. Other criminal cases which showed an increase in 2000 included homicide, juvenile ..., torture, and arson.
  231. John Power, Antonio Forcione and Jason Lockett complete the ... in the Globe Theatre.
  232. Commonly used to purchase homes, ... specify the terms by which the purchaser borrows from the lender (usually a bank or a savings and loan association), using his or her title to the house as security for the unpaid balance of the loan.
  233. Quick downpours from summer thunderstorms can cause ... anywhere.
  234.  

    Тема :: Лінгвокраїнознавство

  235. Лінгвокраїнознавство як дисципліна виникло на зіткненні наук
  236. Слова-реалії є
  237. Метою лінгвокраїнознавства є вивчення мови у
  238. Головною проблемою перекладу реалій є
  239. Лінгвокультурний фон слів-реалій створюється за рахунок
  240. Після Реформації офіційна церква Великої Британії стала
  241. Гімн Об'єднаного королівства називається
  242. Офіційною мовою в Англії після Норманського завоювання стала
  243. Стоунхендж є відомою пам’яткою
  244. Англійський канал відділяє Англію від
  245. Марія І Тюдор отримала прізвисько Кровава, тому що
  246. Святий Патрік є покровителем
  247. Англійська мова належить до
  248. Біла роза була емблемою династії
  249. Маргарет Тетчер за свою чітку і безкомпромісну зовнішню політику отримала ім’я
  250. Червона роза була емблемою династії
  251. Святий Андрій є покровителем
  252. Музей Мадам Тюссо є відомим музеєм
  253. Реформацію в Англії було здійснено
  254. Скіпетр королеви містить один з найбільших діамантів світу, який називається
  255. Святий Георгій є покровителем
  256. Святий Давид є покровителем
  257. Парламент Об’єднаного королівства складається з
  258. Саксонці утворили королівство
  259. Кельти були
  260. Столиця Північної Ірландії є
  261. Столиця Шотландії є
  262. Столиця Уельсу є
  263. Відомий документ Магна Карта (або Велика Хартія) був підписаний в
  264. В період республіки Англію очолив
  265. До Об’єднаного королівства не належить
  266. Британські острови омиваються із сходу
  267. Британські острови омиваються із півдня
  268.  

    Тема :: Теоретична граматика

  269. What were you doing? – Reading!
  270. According to the way of joining clauses of a composite sentence together they are divided into:
  271. The clauses are linked asyndetically in the sentence:
  272. Compound and complex sentences are defined according to:
  273. Define the type of the predicate in the sentence: Soon he got nervous.
  274. An interesting book, to study well, too quickly are …. phrases.
  275. Pre-modification comprises all adjuncts placed before head element.
  276. ...are syntagmatic relations observed between syntactic units.
  277. ... is the second principal part of the sentence which is the center of…
  278. ... is used after intransitive verbs.
  279. Do you know him? – Do I know him!
  280. ... is concerned with the external functions of words and their relationship to other words within the linearly ordered units – word-groups, sentences and texts.
  281. What function is performed by on-the-spot in Some on-the-spot investigations?
  282. The function of word combination is…
  283. Pre-positive phrase is…
  284. Verbal categories are:
  285. There are … verbals in English.
  286. The verbals unlike the … forms of the verb, do not express person, number or mood.
  287. What part of speech is characterized by: categorical meaning of indication, different groups have different formal characteristics, adjectival function?
  288. Nouns in which the opposition of discreteness/indiscreteness is not expressed explicitly are:
  289. In modern linguistics parts of speech are discriminated according to the following criteria:
  290. It is commonly recognized that there are … notional parts of speech and … functional.
  291. Predicative, objective, attributive and adverbial are types of ….
  292. … is a part of grammar that studies the form of a word and its paradigms.
  293. Well in well-known is a … morpheme.
  294. How is grammatical meaning expressed in “worked”?
  295. Opposition or at least, two grammatical forms one of which is marked, another is unmarked is known as …
  296. … is the set of contexts, or environments, within sentences in which a unit can appear.
  297. … relations are systemic interclass relations, vertical as to their direction.
  298. … relations are horizontal, immediate, linear relations in the language. They are relations between units in the same utterance.
  299. To show the syntagmatic interrelations between the sentence constituents is the aim of…. method.
  300. A system of specific interconnected and interdependent lingual signs united by their common function of forming, storing and exchanging ideas in the process of human intercourse is …
  301. The grammatical system includes …
  302. The first grammars of English were….
  303. Structural grammarians have pointed out devices used in English to indicate structural meaning:
  304.  

    Тема :: Лексикологія

  305. Pick out British English words from the groups below:
  306. Pick out Scottish English words from the groups below:
  307. Pick out the historisms from the groups below:
  308. Point out a free word-group:
  309. Point out a phraseological unit borrowed from the Bible:
  310. Pick out the ideographic synonyms from the pairs below:
  311. Pick out the terms from the groups below:
  312. The result of semantic change in the word smart: causing pain ® attractive is . . .
  313. The semantic change of the word a Ford in the sentence He bought a Ford involves the association: …
  314. The words human ? humane refer to . . .
  315. The suffix –ward(s) found in the word downwards is a/an. . .
  316. The word lily-of-the-valley is a. . .
  317. The word giggle is a(n). . .
  318. Metaphor hand of a clock is based on . . .
  319. Local form of the language is called a(n) . .
  320. The word window belongs to . . .
  321. The word formula is a(n) . . .
  322. The prefix hemi- in the word hemisphere implies . . .
  323. The local inner East London accent/dialect notable for its argot, or coded language, which was born out of ingenious rhyming slang, is called . .
  324. The principle of classifying phraseological units based on their ability to perform the same syntactical functions as words is called . .
  325. A procedure generally used for the purposes of segmenting words into the constituent morphemes is
  326. Word-groups with a completely changed meaning, demotivated, their meaning cannot be deduced from the meanings of the constituent parts, are called . .
  327. Polite words or expressions that are used instead of more direct ones to avoid shocking or upsetting someone are called . .
  328. The words of foreign origin which have not entirely been assimilated into English are called . .
  329. Words whose aim is to preserve secrecy within one or another social group are called . .
  330. The sameness of name combined with the difference in meaning is called . . .
  331. Synonyms which can replace each other in any given context without the slightest alteration in denotative or emotional meaning and connotations are called . .
  332. The expression of the direct meaning proper of the word without any emotive evaluation or stylistic colouring is called . . .
  333. A type of affixless derivation where a newly-formed word acquires a paradigm and syntactic functions different from those of the original word is called . . .
  334. The formation of new words by means of merging fragments of words into one new word is called . . .
  335. The basic unit of a given language resulting from the association of a given meaning with a given group of sounds susceptible of a given grammatical employment is denoted by the term . .
  336. Words whose elements are derived from different languages are called . . .
  337. Morphemes that make up words of conditional segmentability and do not rise to the status of full morphemes for semantic reason are called . . .
  338. The part of General Linguistics which is concerned with the study of vocabulary irrespective of the specific features of any particular language is called . . .
  339.  

    Тема :: Історія англійської --- літератури

  340. Romantics took refuge and sought consolation and inspiration in ______ .
  341. Samuel Beckett's :WAITING FOR GODOT" is a sample of the Theater of the ______ .
  342. In J.D. Salinger’s “The Catcher in the Rye” a young protagonist condemns the grown-up world fot its ______ .
  343. One of the post-modernist features of John Fowles’ The Collector" is ______ .
  344. The narrator in Henry James’ “The Turn of the Screw” is qualified as ______ .
  345. The only way to survive is to face what comes with dignity and endurance. This princilple is known as Ernest Hemingway's ______ .
  346. In Herman Melville's "Moby Dick" Captain Ahab pursues the white whale which had once ______ .
  347. A traditional form of Anglo-Saxon poetry is ______ .
  348. Beowulf is ______ .
  349. Anti-Stratfordian theories is ______ .
  350. ______ is a 14-line lyric poem usually written in iambic pentameter and consisting of 3 quatrains and a final couplet
  351. In English literature, the ______ is associated with the names of Thomas More, Edmund Spenser, Christopher Marlowe and Ben Jonson
  352. ______ is a work of fiction describing an ideally perfect place, especially in its social, political, and moral aspects.
  353. In Geoffrey Chaucer’s famous poem the pilgrims are journeying from LONDON TO ______ .
  354. ______ is a literary genre that describes (usually in verse) the adventure of legendary knights, and celebrates an idealized code of civilized behaviour that combines loyalty, honour, and courtly love.
  355. Gothic novel is ______ .
  356. The author of Bleak House, David Copperfield, Oliver Twist, Dombey and Son, Great Expectations is ______ .
  357. William Makepeace Thackeray's VANITY FAIR is subtitled ______ .
  358. Jonathan Swift's Gulliver's Travels is an outstanding example of literary works generally known as ______ .
  359. Which statement below can be best illustrated by the fact of Robinson Crusoe’s survival on the deserted island?
  360. George Gordon Byron, Percy Bysshe Shelley and John Keats belong to ______ .
  361. Emphasis on the importance of nature, human emotions, feelings, instinct and intuition, exoticism, sentimentality, spirituality; are the features of ______ .
  362. The Victorian era (1832-1901) was the great age of the ______ .
  363. The play by William Shakespeare that portrays the events surrounding the marriage of the Duke of Athens, Theseus, and the Queen of the Amazons, Hippolyta, isincluding the adventures of four young Athenian lovers and a group of six amateur actors is entitled ______ .
  364. The action of this Walter Scott’s historical novel is set in 1194, when Richard I returned from the Third Crusade to reclaim his kingdom from his brother John, who had usurped much of Richard’s power during his long absence in the Holy Land.
  365. “The earth was made for ______ to trade in, and the sun and moon were made to give them light. Rivers and seas were formed to float their ships; rainbows gave them promise of fair weather; winds blew for or against their enterprises; stars and planets circled in their orbits, to preserve inviolate a system of which they were the centre.”
  366. The ______ is moody by nature or passionate about a particular issue. He has emotional and intellectual capacities, superior to the average man. self. Sometimes, this is to the point of nihilism resulting in his rebellion against life itself. He rejects the values and moral codes of society and is often characterized by a guilty memory of some unnamed crime.
  367. Holden Caulfield in J.D.Salinger’s “The Catcher in the Rye” misremembered and misquoted the poem written by ______ .
  368. Joseph Conrad’s novels and short stories belong to the trend in literature known as ______ .
  369. "All ANIMALS ARE CREATED Equal but some animals are more equal than others"--THIS QOUTATION IS from
  370. “Newspeak ” and “Double-thinking” are the traits of the society represented in ______ .
  371. The captain-narrator in Joseph Conrad’s “The Secret Sharer” refers to Leggart as ______ .
  372. The eponymous character in FRANCIS SCOTT FITZGERALD'S "THE GREAT GATSBY" is epitomizing the collapse of ______ .
  373. THE key traits of existentialism in Iris Murdoch's The BLACK PRINCE are
  374.