Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014 Середня освіта / Середня освіта. Математика

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Аналітична геометрія

  1. Дано точки і . Знайти відстань від початку координат до середини відрізка
  2. При яких значеннях х та у вектори і є колінеарними?
  3. Знайти довжину вектора , якщо , .
  4. Знайти координати вектора , якщо , .
  5. Відомо, що вектори колінеарні. Знайдіть m .
  6. Дано вектори і . Знайдіть довжину вектора .
  7. Знайти суму векторів і .
  8. При якому значенні вектори і колінеарні?
  9. Дано точки і .Знайти відстань від початку координат до середини відрізка .
  10. Дано точки , . Знайти х та у відповідно, якщо
  11. Знайти центр кривої
  12. Знайти довжину вектора , якщо , :
  13. Написати рівняння параболи, директриса якої має рівняння .
  14. Написати рівняння площини, яка проходить через точку (3,1,-2) і через пряму .
  15. Знайти точку перетину прямої з площиною x + y -2 z -4=0.
  16. Рівняння площини, що проходить через точку (2,3,-1) паралельно до площини :2 x -3 y +5 z -4=0.має вигляд:
  17. Через точку М(1,-1,2) провести пряму, паралельну .
  18. Обчислити скалярний добуток векторів , якщо
  19. Обчислити площу паралелограма, побудованого на векторах , що виходять з однієї точки.
  20. Обчислити скалярний добуток векторів , якщо
  21. Знайти координати вектора , що є колінеарним до вектора і задовольняє умову .
  22. Знайдіть таке число k , щоб виконувалась рівність , коли відомо, що вектори протилежно напрямлені і .
  23. В паралелограмі дано вершини А(1,0,1), В(1,2,9), С(5,6,11). Визначити четверту вершину D .
  24. Вияснити тип кривої
  25. Яка поверхня задана рівнянням
  26. Скласти рівняння кола, центр якого міститься в точці А(-3;5) і
  27. Написати рівняння гіперболи, осі якої співпадають з осями координат, якщо відстань між вершинами дорівнює 8, а відстань між фокусами 10.
  28. Написати рівняння еліпса, якщо півосі його відповідно рівні 4 і 2.
  29. Перевірити чи лежить пряма на площині 4 x +3 y - z +3=0.
  30. Загальне рівняння площини, що відповідає рівнянню
  31. Знайти відстань між паралельними площинами 5 x +3 y –4 z +15=0 15 x +9 y – 12 z – 5=0
  32. Знайти рівняння площини, яка проходить через точки (1,2,–1) , (–1,0,4) , (–2,–1,1).
  33. Написати рівняння прямої, яка проходить через точку А(4,3,0) і паралельна вектору (–1,1,1).
  34. Знайти косинус кута α між прямими і .
  35. Обчислити скалярний добуток векторів , якщо
  36. Обчислити довжину вектора .
  37. Знайдіть кут між векторами .
  38. Обчислити довжину вектора , якщо .
  39. Дано вектори . Знайти .
  40. При яких значеннях х та у вектори і є колінеарними?
  41. Дано точки і . Знайти відстань від початку координат до середини відрізка
  42.  

    Тема :: Дискретна математика

  43. Які з наведених формул є рівносильними формулі ?
  44. Операція еквіваленції для висловлень А та В є істинною тоді й тільки тоді, коли:
  45. Операція диз’юнкції для висловлень А та В є хибною тоді й тільки тоді, коли:
  46. Операція імплікації для висловлень А та В є хибною тоді й тільки тоді, коли:
  47. Операція кон’юнкції для висловлень А та В є істинною тоді й тільки тоді, коли:
  48. Оберіть вирази, які відповідають законам ідемпотентності:
  49. Оберіть вирази, які відповідають законам комутативності:
  50. Речення, яке містить змінні і, не будучи висловленням, перетворюється у нього при заміні цих змінних назвами елементів відповідної множини, називають:
  51. Формули, для яких значення істинності збігаються в усіх інтерпретаціях цих формул, називають:
  52. Формули, які на всіх наборах значень своїх атомів набувають значення 0, називають:
  53. Які речення, з наведених нижче, є висловленнями?
  54. Формули, які на всіх наборах значень своїх атомів набувають значення 1, називають:
  55. Які речення, з наведених нижче, не є висловленнями?
  56. Які речення, з наведених нижче, є висловленнями?
  57. Скільки існує способів розміщення на полиці 3 книжок?
  58. Скінчений зв’язний граф, який не містить циклів, називають
  59. Кількість можливих комбінацій з n елементів по k із повтореннями дорівнює:
  60. Кількість можливих комбінацій з n елементів по k дорівнює:
  61. Знайдіть прямий добуток множин А = та В = .
  62. Знайдіть переріз множин А та В, якщо А={х : 2< х < 5 }, В={х: -2 ≤ х < 3 }.
  63. Бінарна операція « * » називається на множині А комутативною, якщо
  64. Бінарна операція « * » називається на множині А асоціативною, якщо
  65. Множина, рівнопотужна множині всіх дійсних чисел з інтервалу (0,1), називається:
  66. Зліченною множиною є:
  67. Відношення , задане на множині А, називається на цій множині відношенням еквівалентності, якщо воно:
  68. Бінарне відношення , задане на множині , називається на цій множині антисиметричним, якщо:
  69. Бінарне відношення , задане на множині , називається на цій множині симетричним, якщо:
  70. Бінарне відношення , задане на множині , називається на цій множині антирефлексивним, якщо:
  71. Бінарне відношення , задане на множині , називається на цій множині рефлексивним, якщо:
  72. Прямим добутком множин А та В називається:
  73. Оберіть вираз, який відповідає означенню операції декартового добутку множин А та В :
  74. Оберіть вирази, які відповідають законам де Моргана:
  75. Оберіть із поданих назв законів алгебри множин той, який відповідає виразам :
  76. Оберіть із поданих назв законів алгебри множин той, який відповідає виразам :
  77. Дві множини А та В називаються рівними, якщо вони складаються з:
  78. Множина, елементами якої є всі підмножини множини А , називається:
  79. Оберіть із поданих назв законів алгебри множин той, який відповідає виразам :
  80. Множина А називається підмножиною множини В , якщо:
  81. Оберіть множини, які є порожніми:
  82. Як називається операція над множинами А та В , якщо її результат складається з тих і тільки тих елементів, які належать хоча б одній із множин А та В ?
  83. Як називається операція над множинами А та В , якщо її результат складається з тих і тільки тих елементів, які належать одночасно множині А та множині В ?
  84. Як називається операція над множинами А та В , якщо її результат складається з тих і тільки тих елементів, які належать множині А і не належать множині В ?
  85. Оберіть вираз, який відповідає означенню операції перерізу множини А та множини В:
  86. Які з множин не є підмножинами множини {3, 5, 7, 9}?
  87. Оберіть вираз, який відповідає означенню операції об’єднання множини А та множини В:
  88. Множина, яка не містить елементів, називається:
  89. Як задається множина переліком елементів?
  90. У формулі змінна називається:
  91. Які з наведених формул є рівносильними формулі ?
  92. У формулі змінна називається:
  93.  

    Тема :: Лінійна алгебра

  94. Чому дорівнює розмірність ортогонального доповнення до підпростору , якщо ?
  95. Чому дорівнює розмірність ортогонального доповнення до підпростору , якщо ?
  96. Чому дорівнює розмірність ортогонального доповнення до підпростору , якщо ?
  97. Білінійна функція в деякому базисі тривимірного простору задано матрицею . Знайти , якщо , .
  98. Білінійна функція в деякому базисі двовимірного простору задано матрицею . Знайти , якщо , .
  99. Нехай – деяка матриця. Яке з даних тверджень правильне:
  100. Білінійна функція в деякому базисі тривимірного простору задано матрицею . Знайти , якщо , .
  101. Знайти детермінант добутку матриць і :
  102. Яке з тверджень правильне:
  103. Яке з даних тверджень для неоднорідної системи лінійних рівнянь є правильним:
  104. При якому значенні ранг матриці дорівнює 1?
  105. Добуток матриць існує, якщо
  106. Знайти детермінант добутку матриць і :
  107. Чому дорівнює розмірність ортогонального доповнення до підпростору , якщо ?
  108. Нехай лінійний оператор векторного простору . Яке з вказаних тверджень є правильним:
  109. Лінійний оператор векторного простору над полем дійсних чисел в деякому базисі має матрицю . В якому з вказаних випадків оператор має базис із власних векторів:
  110. , . Який із даних векторів є власним вектором оператора :
  111. Який з даних операторів векторного простору є лінійним, якщо він заданий як функція координат вектора :
  112. , . Який із даних векторів є власним вектором оператора :
  113. Білінійна функція в деякому базисі двовимірного простору задано матрицею . Знайти , якщо , .
  114. Який кут утворюють вектори ?
  115. Яка з даних множин є лінійно незалежною підмножиною векторного простору :
  116. Нехай векторний простір над полем . Яке із вказаних тверджень є правильним:
  117. Яка з даних множин матриць утворює векторний простір над полем відносно операцій додавання матриць та множення матриці на число:
  118. Нехай векторний простір над полем . векторний підпростір простору . Яке із вказаних тверджень є правильним:
  119. Яка з даних множин є лінійно незалежною підмножиною векторного простору :
  120. Яка з даних множин матриць утворює векторний простір над полем відносно операцій додавання матриць та множення матриці на число:
  121. Яка з даних множин матриць є підпростором векторного простору квадратних матриць другого порядку з дійсними елементами:
  122. Знайти кратність кореня многочлена
  123. Яка з даних множин вимірних векторів є векторним підпростором арифметичного простору :
  124. Знайти кратність кореня многочлена
  125. Знайти значення третьої похідної многочлена при , не шукаючи самої похідної.
  126. Знайти значення третьої похідної многочлена від 2, не шукаючи самої похідної.
  127. Знайти остачу від ділення многочлена на .
  128. Знайти остачу від ділення многочлена на .
  129. Вказати тригонометричну форму комплексного числа :
  130. Вказати тригонометричну форму комплексного числа :
  131. Знайти уявну частину числа
  132. Знайти дійсну частину числа .
  133. Знайти дійсну частину числа .
  134. Знайти суму компонент розв’язку системи лінійних рівнянь
  135. Знайти суму компонент розв’язку системи лінійних рівнянь
  136. Розв’язати матричне рівняння , якщо , , .
  137. Знайти детермінант добутку матриць і .
  138. Знайти детермінант добутку матриць і :
  139. Знайти детермінант добутку матриць і :
  140. Розв’язати матричне рівняння , якщо , , . Вказати правильну відповідь.
  141. Розв’язати матричне рівняння , якщо , , . Вказати правильну відповідь.
  142. Яка з вказаних матриць є добутком матриць і :
  143. Яке з даних тверджень є правильним:
  144. При якому значенні ранг матриці дорівнює 1?
  145. Нехай – деяка матриця. Яке з даних тверджень правильне:
  146. Нехай – квадратна матриця порядку . Яке з даних тверджень правильне:
  147. Яке з тверджень правильне:
  148. В якому випадку ранг квадратної матриці порядку дорівнює :
  149.  

    Тема :: Математичний аналіз

  150. Яке твердження є правильним?
  151. Обчислити
  152. Обчислити найменше значення функції на проміжку .
  153. Обчислити , якщо
  154. Обчислити , якщо
  155. Знайти значення х, при якому значення похідної функції дорівнює нулю.
  156. Обчислити
  157. Обчислити , якщо
  158. Визначити найменший додатний період функції y=2ctg(2Пx+3) - 1.
  159. Обчислити найменше значення функції y=6cos(13x+2)+4.
  160. Обчислити найбільше значення функції y=
  161. Обчислити найбільше значення функції y = 2 sin (2 x +1)
  162. Обчислити найменше значення функції y = x2 + x +1
  163. З’ясувати, парна чи непарна функція якщо :
  164. З’ясувати, парна чи непарна функція , якщо , та вказати номер правильної відповіді:
  165. З’ясувати, парна чи непарна функція , якщо , та вказати номер правильної відповіді:
  166. Знайти найменше із значень параметра , для яких функція буде непарною.
  167. Обчислити суму тих значень х , в яких функція набуває найменшого значення.
  168. З’ясувати, парна чи непарна функція , якщо :
  169. Обчислити
  170. Обчислити , якщо
  171. Обчислити
  172. Обчислити
  173. Обчислити
  174. Обчислити , якщо
  175. Обчислити
  176. Обчислити
  177. Обчислити
  178. Обчислити
  179. Обчислити
  180. Обчислити
  181. Обчислити
  182. Обчислити
  183. Обчислити
  184. Обчислити , якщо
  185. Обчислити
  186. Обчислити суму цілих значень х , які входять в область визначення функції .
  187. Обчислити суму тих значень х , в яких функція набуває найменшого значення.
  188. Обчислити , якщо
  189. Обчислити , якщо
  190. Обчислити , якщо
  191. Обчислити , якщо
  192. Обчислити , якщо
  193. Скільки точок екстремуму має функція ?
  194. Скільки точок екстремуму має функція ?
  195. Обчислити найбільше значення функції на проміжку .
  196. Обчислити найменше значення функції на проміжку .
  197. Відомо, що похідна функції у=f(х) на проміжку [0;5] дорівнює (2х+3). Тоді функція f(х) на цьому проміжку
  198. Скільки раціональних чисел існує між числами 1 і 2?
  199. В інтервалі збіжності степеневого ряду даний ряд
  200. Функція неперервна на відрізку [а, b]. Тоді на цьому відрізку функція
  201. Довільна обмежена послідовність
  202. Функція f(х) визначена і диференційовна на інтервалі (a;b). Тоді
  203. Нехай функція f(х) інтегровна на [а, b]. Тоді обов’язково
  204. Дві послідовності збігаються. Тоді їх сума є послідовність, яка
  205. Функція f(х) неперервна на [-1;1] і непарна. Тоді обов’язково
  206. Довільна монотонна послідовність
  207. Якщо функція f(х) неперервна на [а, b], то вона
  208. Якщо послідовність збігається, то
  209. Функція у=f(х) інтегровна на [а, b]. Тоді обов'язково f(х)
  210. Яке твердження є правильним?
  211. Довільна строго зростаюча функція
  212. Функція кожне своє значення приймає лише один раз. Тоді вона
  213. Різниця двох рядів, що збігаються, є ряд який
  214. Дано дві збіжні послідовності. Тоді їх різниця є послідовність, яка
  215.  

    Тема :: Практикум розв’язування задач

  216. Визначити суму коренів рівняння .
  217. Визначити суму коренів рівняння
  218. При якому значенні m рівняння 4х2 + mx - 1 = 0 має розв'язок х = 2?
  219. При якому значенні рівняння має розв’язок ?
  220. При якому значенні параметра добуток коренів рівняння дорівнює 6?
  221. При якому значенні параметра сума коренів рівняння дорівнює 1?
  222. Обчислити суму коренів рівняння
  223. При якому значенні сума коренів рівняння дорівнює 4?
  224. Визначити значення з пропорції
  225. Обчислити , якщо (х, у) — розв’язок системи
  226. Визначити ординату точки перетину прямих і
  227. Визначити абсцису точки перетину прямих і
  228. При якому значенні параметра пряма проходить через точку ?
  229. Знайти добуток координат точки перетину прямих
  230. Обчислити , якщо — розв’язок системи
  231. Обчислити , якщо
  232. Обчислити , якщо корені рівняння
  233. Обчислити добуток тих значень параметра , при яких рівняння має один корінь.
  234. Обчислити , якщо — розв ’ язок системи
  235. Обчислити , якщо — розв ’ язок системи
  236. Визначити суму коренів рівняння .
  237. Скільки розв’язків має рівняння ?
  238. Розв‘язати рівняння .
  239. Скільки розв‘язків має рівняння
  240. Розв‘язати рівняння .
  241. Знайти менший розв‘зок рівняння
  242. Обчислити якщо
  243. Турист пройшов 40 % усього шляху. Залишилось пройти на 36 км більше, ніж пройшов. Яка довжина шляху (в кілометрах ) ?
  244. Турист пройшов 1/4 шляху. Залишилось пройти на 24 км більше, ніж він пройшов. Яка довжина шляху ( в кілометрах )?
  245. Турист пройшов 0,3 шляху. Залишилось пройти на 40 км більше, ніж він пройшов. Яка довжина шляху ( в кілометрах )?
  246. Мати старша від дочки у 4 рази. Разом їм 35 років. Скільки років дочці?
  247. Батько старший від сина в 2 рази. Скільки років синові, якщо батько старший на 20 років?
  248. Мати старша від дочки на 24 роки. Разом їм 44 роки. Скільки років матері?
  249. Ціну товару збільшили на 62 % . У скільки разів став дорожчий товар?
  250. Сторони трикутника відносяться як 1 : 2 : 4. Обчислити довжину більшої сторони, якщо його периметр дорівнює 105.
  251. Кути трикутника відносяться як 1 : 2 : 6. Скільки градусів має середній кут?
  252. Гострі кути прямокутного трикутника відносяться як 8 : 1. Скільки градусів має менший гострий кут?
  253. Батько старший від сина в 5 разів. Скільки років синові, якщо він молодший від батька на 20 років?
  254. За два дні обробили 180 га пшениці, причому першого дня обробили на 12 га більше, ніж другого. Скільки гектарів обробили першого дня?
  255. Два робітники виготовили разом 90 деталей, працюючи разом 9 днів. Скільки деталей за день виготовляв перший робітник, якщо другий виготовляв за день на 2 деталі менше?
  256. За два дні обробили 140 га пшениці, причому першого дня обробили на 26 га більше, ніж другого. Скільки гектарів обробили першого дня?
  257. Сума двох чисел дорівнює 15, а різниця їх дорівнює 11. Знайти більше із чисел.
  258. Сума двох чисел, одне із яких менше від другого на 7, дорівнює 53. Знайти менше число.
  259. Середнє геометричне двох чисел дорівнює 12. Знайти більше число, якщо менше дорівнює 6.
  260. В урні знаходиться 38 чорних і білих кульок. Якщо число чорних кульок зменшити на 8, то кульок стане порівну. Скільки чорних кульок в урні?
  261. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 16, а менше з них дорівнює 14. Знайти більше число.
  262. Сума двох чисел дорівнює 12, а різниця їх дорівнює 4. Знайти менше з цих чисел.
  263. Гострі кути прямокутного трикутника відносяться як 2:3. Скільки градусів має більший гострий кут?
  264. Кути трикутника відносяться як 1:3:6. Скільки градусів має найбільший кут?
  265. В одному бідоні в 3 рази більше молока, ніж у іншому. Якщо з першого бідона перелити 8 л молока в другий, то в обох бідонах молока стане порівну. Скільки молока було в першому бідоні?
  266. Через три роки Галинка буде в 2 рази старша, ніж тепер. Скільки їй років тепер?
  267. На одній шальці терезів лежить кавун, а на другій – третина такого ж кавуна і гиря 4 кг. Терези перебувають у рівновазі. Яка маса кавуна?
  268. У двох хлопчиків 400 поштових марок. Якщо перший віддасть другому 20 марок, то в них марок стане порівну. Скільки марок у першого хлопчика?
  269. Фарфор складається з глини, піску і гіпсу, маси яких пропорційні числам 21, 4, 1. Скільки потрібно піску, щоб виготовити 780 кг суміші?
  270. В урні знаходиться 47 чорних і білих кульок. Якщо число чорних кульок зменшити на 11, то кульок стане порівну. Скільки чорних кульок в урні?
  271. Двоє робітників разом виготовили 37 деталей. Перший виготовляв за день на 1 деталь більше від другого і працював 7 днів, а другий працював 8 днів. Скільки деталей за день виготовляв другий робітник?
  272. Середнє арифметичне двох чисел дорівнює 125, а більше із чисел дорівнює 126. Знайти менше число.
  273.  

    Тема :: Методика навчання математики

  274. У 6 класі загальноосвітніх навчальних закладів учні вивчають
  275. Навчальна програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів не містить:
  276. В методиці навчання математики пояснювально-ілюстративний метод характеризується тим, що:
  277. В методиці навчання математики репродуктивний метод характеризується тим, що:
  278. В методиці навчання математики проблемний метод характеризується тим, що
  279. В методиці навчання математики дослідницький метод характеризується тим, що:
  280. В методиці навчання математики абстрактно-дедуктивний метод характеризується тим, що:
  281. В методиці навчання математики частково-пошуковий метод характеризується тим, що:
  282. В методиці навчання математики метод дослідницьких задач характеризується тим, що:
  283. В методиці навчання математики конкретно-індуктивний метод характеризується тим, що:
  284. До загальних методів дослідження не відноситься:
  285. Сутність уроку розкривається в:
  286. Що не відноситься до етапів уроку:
  287. Який з методів не використовують під час проблемного навчання як дидактичної системи:
  288. Річний календарний план не містить
  289. До форм навчальної діяльності учнів не відносять:
  290. Вибір оптимальних методів навчання не залежить від:
  291. Класифікація типів уроків, щодо способів їх проведення, не містить такі типи уроків:
  292. Дидактична структура уроку не містить:
  293. До типів уроків за основною дидактичною метою не належать:
  294. Яке означення можна вважати правильним:
  295. Твердження «28 ділиться на 7» є:
  296. Вимоги до уроку не містять:
  297. До характеристики поняття «урок» не входять:
  298. Які з тверджень є рівнозначними:
  299. Аксіома – це твердження, яке:
  300. У термінах теорії множин класифікація понять – це розбиття множини об'єктів на підмножини:
  301. Висловлення "А або В" вважають істинним, якщо:
  302. Твердження рівнозначні, якщо:
  303. До означуваних понять належить поняття:
  304. Одним із методів доведення теорем є доведення:
  305. Під методом розв'язування задач розуміють:
  306. Етап ознайомлення зі змістом задачі називають:
  307. Етапи розв'язування задач на побудову:
  308. Задачі, в яких потрібно довести сформульоване в них твердження називають:
  309. До теореми «Якщо діагоналі чотирикутника перетинаються і в точці перетину діляться пополам, то даний чотирикутник є паралелограм» оберненою є теорема:
  310. Аналітичний метод − це метод міркувань:
  311. Визначити вид задачі за характером вимоги: побудувати прямокутний трикутник за катетом і гіпотенузою
  312. Математична модель, яка найчастіше використовується при розв'язуванні задач на рух:
  313. Метод координат зручно використовувати тоді, коли фігура, яку розглядають містить:
  314. Функція задачі, спрямована на формування в учнів системи математичних знань, умінь і навичок:
  315. Спростити вираз :
  316. Синтетичний метод розв'язування задач здебільшого використовується:
  317. Які з виразів є тотожно рівними:
  318. Змістова лінія тотожних перетворень дробово-раціональних виразів вивчається в:
  319. Тотожні перетворення, які вивчаються в 5-6-х класах:
  320. Які з рівностей є тотожностями:
  321. Спростити вираз :
  322. Які з виразів є тотожно рівними?
  323. Які з виразів є ірраціональними?
  324. Тема, пропедевтична вивченню теми «Тотожні перетворення ірраціональних виразів»:
  325. Змістова лінія тотожних перетворень ірраціональних виразів вивчається в:
  326. Скільки розв'язків може мати квадратне рівняння:
  327. За яких умов лінійне рівняння має безліч розв'язків:
  328. За яких умов лінійне рівняння не має розв'язків:
  329. За яких умов лінійне рівняння має єдиний розв'язок:
  330. Скільки розв'язків має рівняння :
  331. Яке з рівнянь має безліч розв'язків:
  332. Скільки розв'язків має рівняння :
  333. Скільки розв'язків має рівняння :
  334. Методика навчання математики належить до циклу наук:
  335. В основу побудови змісту та організації процесу навчання математики покладено
  336. Видатний вчений - член Петербурзької академії наук
  337. Видатний педагог-математик, за посібниками якого працювали з 1934 по 1955 роки:
  338. Метод доцільних задач в методиці навчання математики запропонував:
  339. Автором посібника з методики арифметики, що вийшов у 1935 році, був:
  340. Методика навчання математики, як самостійна наука, була сформована в:
  341. Перші дослідження з методики навчання математики дітей середнього і старшого віку були проведені:
  342. Скільки розв'язків має рівняння :
  343. Яке з рівнянь має безліч розв'язків:
  344. Скільки коренів має рівняння :
  345. Скільки коренів має рівняння :
  346. Скільки коренів має рівняння :
  347. Скільки коренів має рівняння :
  348. Скільки коренів має рівняння
  349. Скільки коренів має рівняння :
  350. За яких умов функція зростає
  351. За яких умов функція спадає
  352. За яких умов функція зростає
  353. За яких умов функція спадає
  354. Хто з вчених започаткував диференціальне числення:
  355. Що є геометричним змістом поняття похідної:
  356. При гальмуванні маховик за час t обертається на кут (t в секундах). Знайдіть кутову швидкість (в рад\с) маховика в момент часу t=4c :
  357. Які з наведених операцій над векторами вивчаються у шкільному курсі:
  358. Які з наведених понять не вивчаються у шкільному курсі:
  359. Знайти скалярний добуток векторів :
  360. Знайти довжину вектора суми векторів :
  361. Знайти довжину вектора якщо :
  362. У прямокутному трикутнику ABC (кут C = 90°), AC=a, BC=a. Встановіть величину кута (у градусах) між медіанами, що проведені з вершин A і C:
  363. У трикутнику АВС АВ = 4 см, ВС = см, кут АВС = 30о Знайдіть довжину медіани ВМ (у см.):
  364. Два вектори мають спільний початок у вершині ромба, а кінці векторів у сусідніх вершинах ромба. Знайдіть кут між векторами та :
  365.