Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014_231_Загальна педагогіка_Мс_2021

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Теорія виховання

  1. Найголовнішою умовою формування колективу є наявність
  2. Головна мета формування у школярів світогляду полягає в тому, щоб надати допомогу в
  3. В основі педагогічних умов формування наукового світогляду школярів є положення про те, що факти світоглядного характеру повинні
  4. Створення ситуації, за якої в учнів виникають нові, сильні почуття, прагнення до перебудови особистості, називається методом
  5. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  6. Головною спрямованістю покарання є його вплив на зміну
  7. Член групи, здатний у значимих ситуаціях виявляти суттєвий вплив на поведінку решти учасників (практично керувати ними) називається
  8. Виберіть найбільш повне визначення колективу
  9. Головною умовою успішного проведення індивідуальної бесіди є
  10. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі, суттєві зв’язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності формування особистості школяра, це
  11. Сукупність сформованих, соціально-значимих якостей особистості, повсякденних вчинків заснованих на моральних і правових нормах, називається
  12. Найважливішою функцією моралі є
  13. Твердження, що основою народного виховання є трудове виховання
  14. Особистість дитини є
  15. Конкретний обсяг виховної роботи який необхідно виконати за певний період часу, називається
  16. Емоційне ставлення до суспільства, до людей, до себе називається
  17. Точне дотримання кожним учасником спільної діяльності певного порядку й вимог, без яких ця спільна діяльність стає неможливою, називається
  18. Рушійними силами виховання є
  19. Закономірності виховного процесу - це
  20. Найбільш повне визначення поняття «національне виховання» - це
  21. До масових виховних заходів, найбільш поширених у сучасній школі, належать
  22. В основі поділу колективних творчих справ на суспільні, трудові, пізнавальні, художні, спортивні, організаторські лежить критерій
  23. Комплексна властивість, що набувається індивідом у предметній діяльності та спілкуванні, яка характеризує його включення в суспільні відносини, це
  24. Ідеальне уявлення про кінцевий результат виховання називається … виховання
  25. Укажіть найбільш повне визначення методів виховання
  26. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  27. Серед запропонованих визначень методу виховання виберіть найбільш повне. Метод виховання - це
  28. Методи морального виховання – це об’єктивно-необхідні способи педагогічного впливу на розвиток і становлення особистості школяра з метою
  29. Науково обгрунтована система соціально-економічних, психологічних, виробничо-технічних та індивідуальних заходів, спрямованих на надання допомоги учням у професійному самовизначенні, згідно з особистісними здібностями, можливостями, покликанням і врахуванням потреб суспільства називається
  30. Процес формування цілісного сприйняття і правильного розуміння прекрасного в мистецтві та дійсності, здатність до творчого самовираження людини - це
  31. Задатки – це
  32. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом
  33. Найбільш важливим для формування особистості є середовище
  34. Колектив - це
  35. При постановці перспективних ліній колективу слід враховувати
  36. Система ціннісних орієнтацій особистості, за якої центральним мотивом і критерієм моральної оцінки є інтереси іншої людини або соціальної спільноти називається
  37. Роздуми над окремими якостями своєї особистості й у цілому над собою це
  38. Вихідними положеннями, що визначають основні вимоги до процесу виховання, є
  39. Способом організації життя учнівського колективу, який реалізується в залученні всіх його членів до планування, організації, контролю та підведення підсумків їх навчальної і суспільно корисної діяльності, є
  40. Характерними особливостями якого віку є безпричинні зриви, коливання від сором’язливості до розкутості, від ентузіазму до апатії у ставленні до себе
  41. До внутрішніх факторів розвитку особистості належать
  42. Найбільшим джерелом активності підлітків є їх потреба
  43. Усвідомлена, цілеспрямована діяльність людини спрямована на вдосконалення позитивних і подолання негативних рис, називається
  44. Система моральних переконань особистості й здатність застосовувати їх для самооцінки власної поведінки називається
  45. Акселерація – це …
  46. Кінцевою метою формування учнівського колективу, як передбачає педагогічна наука, є …
  47. Усвідомлення людьми своєї приналежності до певного народу називається …
  48. Характерні для певного періоду життя людини анатомо-фізіологічні та психічні властивості називаються …
  49. Конформність як особистісна риса – це схильність …
  50. Основними факторами розвитку особистості є
  51. Професійне самовизначення особистості школяра відбувається у … віці
  52. Для дітей підліткового віку основним психічним новоутворенням є
  53. Діяльність вихователя, спрямована на розвиток інтелектуальних сил і мислення учнів з метою формування інтелектуальної культури, називається
  54. Сукупність природних властивостей організму, котрі передаються від батьків, предків називається …
  55. Твердження, що моральне виховання досягає найбільшої ефективності лише тоді, коли супроводжується переживаннями
  56. Твердження, що спадковість проявляється у відновленні в нащадків біологічної подібності
  57. Сукупність властивостей особистості, до виховання яких прагне суспільство, - це … виховання
  58. Моральність людини включає
  59. Укажіть типологічні характеристики особистості, які враховуються у виховній роботі
  60. Провідна діяльність – це діяльність, яка …
  61. Світогляд окремої особистості та світогляд суспільства різняться
  62. Неформальна структура колективу визначається такими відносинами
  63. Класний керівник повинен формувати в колективі учнів відносини
  64. Для позначення пізнавальних компонентів світогляду користуються такими термінами як
  65. Вчителька другого класу помітила, що Оленка поступово змирилась із своїми низькими оцінками. Навчання цікавило її все менше і менше, натомість вона з натхненням виконувала будь-яке громадське доручення. Педагогічно найдоцільніше вчительці
  66. Найголовнішими позитивними сторонами методу заохочення є вплив на
  67. Засоби естетичного виховання це
  68. Найефективнішими способами здійснення переконання молодших школярів є
  69. За змістом діяльності гуртки поділяються на
  70. Економічне виховання передбачає формування у школярів
  71. Розумове виховання спрямоване на розвиток
  72. Неправомірні з педагогічної точки зору є такі з наведених видів покарання
  73. Підготовка всіх форм масової виховної роботи передбачає
  74. Причинами важковихованості дітей є
  75. Виховання виникло з появою …
  76. Моральність людини включає
  77. Основну мету виховання дитини народна педагогіка бачить у тому, щоб
  78. Думки, погляди, переконання, ідеали – це … світогляду
  79. Твердження, що за Конституцією України людина, її життя і здоров’я, честь і гідність, недоторканість і безпека визначаються найвищою соціальною цінністю
  80. Особистість дитини є
  81. Метод прикладу належить до групи методів
  82. Закономірності виховного процесу – це
  83. Рушійними силами виховання є
  84. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  85. Визначте об’єктивні чинники виховання
  86. Суть гуманістичного виховання полягає у
  87. Визначте поняття, яке характеризується як "виклад основних положень і цілей діяльності навчально-виховного закладу щодо виховання учнів в період їх навчання"
  88. Поєднання переконання з примусом у перевихованні це
  89. Прагнення й уміння дитини керувати своєю поведінкою це є
  90. Виберіть поняття, що відображають особливості змісту трудового виховання
  91. "Потрібно вміти працювати з вірою в людину, з серцем, зі справжнім гуманізмом" – так сформулював одну із закономірностей виховання
  92. На які характеристики дітей звертається увага при виділенні їх вікових груп
  93. До "колективного організму" А.С.Макаренко включав
  94. Вкажіть ознаки трудової вихованості школярів
  95. Система знань про закономірності розвитку природи, суспільства, людини називається
  96. Базова наукова дисципліна, що вивчає закономірності виховання людини, розробляє загальні основи навчально-виховного процесу у виховних закладах усіх типів, називається
  97. Укажіть найбільш повне визначення педагогіки
  98. Твердження, що категорії педагогіки є джерелами розвитку педагогіки
  99. Професійна придатність вчителя - це
  100. Процес і результат оволодіння основами наук, що необхідні для розуміння явищ природи та суспільства, є … освітою
  101. Твердження, що навчання і виховання в національній школі України має бути не релігійним
  102. Головою педагогічної ради школи є
  103. Виберіть правильне визначення поняття «система освіти»
  104. З якою педагогічною наукою найтісніше пов’язана етнографія
  105. Базова наукова дисципліна, що вивчає закономірності виховання людини, розробляє загальні основи освітнього процесу у виховних закладах усіх типів, називається
  106. Укажіть найбільш повне визначення педагогіки
  107. До основних педагогічних категорій належать
  108. Твердження, що педагогічна наука використовує дослідження таких наук, як соціологія, психологія, історія
  109. Завдання, які стоять перед педагогічною наукою
  110. Предметом педагогіки є
  111. Твердження про те, що основні категорії педагогіки є об’єктами дослідження багатьох наук
  112. Твердження, що зв’язок дидактики з методиками викладання окремих предметів має характер нестійкий, тимчасовий і ситуативний
  113. Твердження, що організація всеобучу батьків є одним із шляхів реалізації концепцій національного виховання
  114. Твердження, що українська національна школа користується чотирибальною системою оцінювання знань учнів
  115. Твердження, що всі перераховані документи: класний журнал, щоденник, книга запису учнів, табель – реєструють відвідування, успішність, проходження програмного матеріалу й виконання навчального плану учнями
  116. Твердження, що студенти мають право захисту від дій педагогічних працівників, які принижують їх честь і гідність
  117. Твердження, що, згідно із законом батьки несуть відповідальність за здобуття освіти неповнолітніми громадянами
  118. Твердження, що батьки, згідно із конвенцією ООН про права дитини, зобов’язані поважати гідність дитини
  119. Навчання, виховання є категоріями суто педагогічними, а розвиток – категорія …
  120. Основними компонентами гуманістичного ставлення вчителя до батьків учнів є
  121. Колектив – це
  122. А.С.Макаренко визначав етапи розвитку колективу
  123. При організації справ колективу потрібно
  124. Укажіть визначення, яке передає зміст поняття “погляди людини”
  125. Методи морального виховання – це об’єктивно-необхідні способи педагогічного впливу на розвиток і становлення особистості школяра з метою
  126. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  127. Методи педагогічного дослідження – це:
  128. Наука про порушення розвитку мовлення, їх подолання й запобігання за допомогою спеціально корегуючого навчання та виховання називається …:
  129. Створення ситуації, за якої в учнів виникають нові, сильні почуття, прагнення до перебудови особистості, називається методом:
  130. Визначте найбільш повний перелік методів формування суспільної свідомості
  131. До методів організації спілкування, діяльності і формування досвіду позитивної суспільної поведінки належать
  132. До методів стимулювання належать
  133. До методів самовиховання належать
  134. Види педагогічних вимог
  135. Частинка методу виховання, один з його елементів, необхідний для ефективного застосування методу в конкретній ситуації
  136. Надбання матеріальної та духовної культури (художня, наукова література, радіо, телебачення, інтернет, предмети образотворчого, театрального, кіномистецтва та ін.), форми і види виховної роботи (збори, бесіди, конференції, гуртки, ігри, спортивна діяльність) які задіюють під час використання певного методу
  137. Диспут як метод формування свідомості особистості передбачає
  138. Роз'яснення, як метод виховання використовується у випадках
  139. Один з методів формування суспільної поведінки являє собою педагогічний вплив на свідомість вихованця з метою спонукати його до позитивної діяльності або гальмування його дій і вчинків, якщо вони мають негативний характер
  140. Учений, який вважав, що без щирої, переконливої, гарячої і рішучої вимоги не можна починати виховання колективу
  141. Педагогічні вимоги, пов’язані з вираженням позитивного ставлення педагога до вихованця
  142. Педагогічні вимоги, які не виявляють чіткого ставлення вихователя до дітей, але базуються на вже існуючому ставленні вихованця до стимульованої діяльності
  143. Педагоогічні вимоги, які демонструють негативне ставлення педагога до діяльності вихованця, до прояву тих чи інших його моральних якостей
  144. Метод виховання, який полягає у поступовій організації таких умов, в яких учень виконує певні дії з метою вироблення необхідних і закріплення позитивних форм поведінки
  145. Методи виховання, який має своєю метою вправляння учня в позитивних діях і вчинках
  146. Метод виховання, який пердбачає визначення педагогом умов, необхідних для здійснення задуманого
  147. Метод виховання, який має на меті формування в учнів нових почуттів, породжених новою педагогічною ситуацією, які стають основою виникнення нових думок, мотивів поведінки і подолання власних недоліків
  148. Метод виховання, який передбачає схвалення позитивних дій і вчинків з метою спонукання вихованців до їх повторення
  149. Метод виховання,який передбачає– несхвалення, осуд негативних дій та вчинків з метою їх припинення або недопущення в майбутньому
  150. Свідома діяльність людини, спрямована на вироблення у себе позитивних рис і подолання негативних
  151.  

    Тема :: Теорія навчання

  152. Взаємопов’язана діяльність вчителя та учнів, спрямована на засвоєння учнями системи знань, набуття умінь та навичок, їхнє виховання та розвиток є
  153. Предмети та об’єкти, які використовують для засвоєння знань, формування умінь та навичок є
  154. Здібності та майстерність викладача впливають на вибір методів навчання
  155. Екзамени належать до такої групи методів
  156. Методи викладання та учіння належать до
  157. Слово вчителя є
  158. Метод навчальної дискусії належить до
  159. Методи формування умінь та навичок належать до методів
  160. Рівень підготовки учнів
  161. Графічні роботи належать до
  162. Наука про виховання, навчання та розвиток особистості є
  163. Навчальною програмою та підручниками визначається
  164. Зміст навчального предмета визначається
  165. Основними дидактичними вимогами до навчання є
  166. Найбільш поширеним типом уроку є
  167. Об’єктом педагогічного дослідження є
  168. Рушійними силами процесу розвитку особистості є
  169. Навички – це
  170. Вихідні положення, дотримання яких забезпечує ефективність навчального процесу, це … навчання
  171. Прийом, дія, операція – це складові … навчання
  172. Словесний виклад навчального матеріалу в чіткій логічній послідовності, точне доведення теорій, понять, суджень називається
  173. Принцип доступності випливає з такої закономірності навчання
  174. Методи проблемного викладу, часткового пошуку й дослідницький належать до методів
  175. Твердження, що знання, вміння та навички пов’язані між собою й одні без одних не існують
  176. Керівні положення, що стосуються окремих сторін чи часткових питань навчання, називаються … навчання
  177. В основу класифікацій уроків В.О. Онищук поклав
  178. Перевірений практикою результат пізнання дійсності, правильне її відображення в мисленні людини - це
  179. Спостереження, усне опитування, письмова, графічна, тестова перевірки – це … контролю
  180. Форма організації навчальної діяльності, при якій кожен учень (чи група учнів) виконують завдання як частину цілого
  181. Метод, який передбачає найвищий рівень пізнавальної активності й самостійності, це
  182. Твердження, що дидактичні принципи лежать в основі вивчення всіх навчальних дисциплін і значною мірою визначають їх зміст, форми організації і методи навчання
  183. Знання без свідомого розуміння, дослівне відтворення вивченого – це ознаки … типу навчання
  184. Цільове завдання є структурним елементом …
  185. Навчання, що базується на таких способах вирішення завдань, які точно вказують, як і в якій послідовності отримати результат, називається
  186. «Золоте правило», визначене Я.А. Коменським, вимагає максимально спиратись у початковому навчанні на
  187. Оберіть, у якому рядку перелічені словесні методи навчання
  188. Навчання ефективно впливає на процес розвитку особистості учня тоді, коли
  189. Знання – це
  190. Освіта – це
  191. Оберіть функцію навчання реалізація якої забезпечує засвоєння наукових знань, формування спеціальних та загальних умінь і навичок
  192. Навичка – це
  193. Ілюстрація – це … метод навчання
  194. Прогнозування кінцевого результату навчання, що забезпечується його організацією і функціонуванням, називається … навчання
  195. Знання учнями основних категорій, правил, принципів, закономірностей навчального предмета – це … контролю
  196. Для творчого рівня засвоєння знань є характерним те, що
  197. Система визначених показників, які відображають об’єктивні вимоги до знань учнів, це
  198. Оберіть варіант відповіді, який правильно характеризує поняття «рівень засвоєння знань»
  199. Внутрішній імпульс до дії, що відображає об’єктивні потреби та інтереси - це
  200. Внутрішні імпульси, що стимулюють відповідальне ставлення до своїх навчальних обов’язків, старанність, актуальність - це
  201. Оберіть метод, який використовується при безпосередньому ознайомленні з навколишнім середовищем
  202. Твердження, що фізкультхвилинки на уроках в початкових класах проводяться з метою викликати у дітей веселий настрій
  203. Позитивні сторони письмової перевірки
  204. Система заходів, спрямованих на пріоритетний розвиток загальнокультурних компонентів у змісті освіти і таким чином на формування особистісної зрілості учнів, називається … освіти
  205. Невстигаючим вважається учень, який не засвоїв хоча б один навчальний предмет за підсумками
  206. Методологічною основою процесу навчання є
  207. Закономірності, які охоплюють своєю дією весь процес навчання – це ... закономірності
  208. В основі ... навчання лежить – спосіб вивчення фактів і явищ дійсності як певних незмінних положень (догм) без врахування практики, досвіду людини
  209. Найстарішою формою навчального процесу є
  210. Структура загальної педагогіки як науки включає
  211. Вибір учителем такої форми організації навчання, як екскурсія, залежить від
  212. Підсумкова оцінка обов’язково повинна враховувати
  213. Вчителька пояснює тему «Іменник». Для цього вона з наведеного речення виділяє слово «сад» говорить, що це іменник і формулює правило, за яким визначаються характерні особливості іменника як частини мови. Вчителька застосувала
  214. Внутрішніми суперечностями процесу навчання є суперечності
  215. Типи уроків науковці класифікують за такими ознаками
  216. Спільними рисами процесу навчання і наукового пізнання є
  217. До групи методів навчання за способом вирішення дидактичних завдань належать методи
  218. До об’єктивних факторів, що впливають на зміст освіти, належать
  219. Принцип доступності навчання включає
  220. Оберіть характеристики поняття «теоретичні знання»
  221. До засобів образної наочності в навчальному підручнику належать
  222. Сутнісними ознаками поняття «індукція» є
  223. Наочні методи навчання науковцями виділяються у класифікації методів навчання …
  224. Практичні методи навчання науковцями виділяються в класифікації методів навчання …
  225. Уміння це …
  226. Фактори, що детермінують зміст освіти поділяють на
  227. Внутрішня сторона методів навчання описана такими ознаками
  228. Оберіть загальні принципи діагностування успішності
  229. У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу
  230. Чому ефективність навчального процесу залежить, головним чином, від ефективності уроків
  231. Народна педагогіка є складовою частиною
  232. Метод педагогічного дослідження, який є активним методом перевірки нових ідей, пропозицій дослідника, підтвердженням або запереченням їх ефективності в педагогічному процесі, називають
  233. Методи педагогічного дослідження – це
  234. У педагогіці розрізняють такі рівні педагогічного дослідження
  235. Метод рейтингу використовується для
  236. Метод одержання письмової інформації з допомогою складених згідно з певними правилами системи питань, кожне з яких логічно пов’язане з метою дослідження, це
  237. Метод планомірного цілеспрямованого фіксування психічних особливостей, що проявляються в діяльності й поведінці школярів на основі безпосереднього сприйняття в навчально-виховному процесі з обов’язковою систематизацією отриманих даних і формування висновків, це
  238. Метод педагогічного дослідження, який передбачає аналіз особових справ учнів, класних журналів, розкладу навчальних занять, календарних і тематичних планів роботи вчителів, називають
  239. Твердження, що семінарська форма навчальних занять використовується в старших класах головним чином у процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу
  240. Твердження, що комбінований урок ефективніший, ніж урок засвоєння умінь і навичок
  241. Твердження, що повнота, міцність, глибина, оперативність, гнучкість, дієвість знань характеризують їх якість
  242. Твердження, що поняття «навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  243. Твердження, що поняття «мета навчання» належить до основних дидактичних категорій
  244. Твердження, що поняття «засоби навчання» належить до процесуальних категорій дидактики
  245. Твердження, що поняття «оцінка» і «оцінювання» тотожні
  246. Твердження, що повнота, міцність, глибина, оперативність, гнучкість, дієвість знань характеризують їх якість
  247. Твердження, що оцінювання – специфічна функція контролю знань
  248. Твердження, що індивідуальний підхід у навчанні як один із найважливіших принципів навчання посів у дидактиці чільне місце з часів А.Я. Коменського
  249. Твердження, що створення класів для учнів з прискореним (уповільненим) темпом проходження навчального курсу є способом диференціації навчання
  250. Твердження, що створення класів для учнів з прискореним (уповільненим) темпом проходження навчального курсу є способом індивідуалізації навчання
  251. Твердження, що ефективність уроку визначається кількістю реалізованих на ньому принципів навчання
  252. Найбільш раціональний шлях який дає змогу швидко і з розумними витратами часу, засобів досягнути поставленої мети, називається
  253.  

    Тема :: Школознавство

  254. Галузь педагогічної науки, що досліджує зміст і методи управління шкільною справою, розкриває особливості системи керівництва школою, організації її роботи – це
  255. Вихідні положення, яких дотримуються в управлінні системою освіти – це
  256. Органами громадського самоврядування в системі освіти є
  257. Основними функціями управлінської діяльності є
  258. Основний визначальний момент управління, який означає проектування навчально-виховного процесу і процесу керівництва ним, визначення мети й завдань – це
  259. Вищим органом громадського самоврядування закладу освіти – є
  260. Один з головних засобів забезпечення надійної й достовірної інформації про стан навчально-виховної роботи – це
  261. Принцип управління загальноосвітнім навчальним закладом, згідно якого управління закладом освіти на основі законів України, нормативних актів та широкого використання досягнень науки про управління освітою, результатів досліджень психолого-педагогічних наук, передового педагогічного досвіду
  262. Постійно діючий колегіальний орган, призначений для вдосконалення роботи школи, підвищення ефективності навчально-виховного процесу та надання допомоги педагогам школи у вихованні всебічно розвинутої особистості
  263. Основними завданнями педагогічної ради є
  264. Способи впливу на учасників управлінського процесу – це
  265. Оберіть види внутрішкільного контролю
  266. Вид внутрішкільного контролю, який полягає у аналізі результатів навчально-виховного процесу за півріччя, навчальний рік і наслідки перевідних та випускних екзаменів
  267. Вид внутрішкільного контролю, який полягає у відвідуванні занять, аналізі письмових робіт учнів, перевірці їх успішності протягом семестру, року
  268. Цілісна система взаємопов'язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передовому досвіді й конкретному аналізі труднощів, що виникають у вчителів, і спрямована на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя, вихователя, керівника закладу освіти, на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу – це
  269. Система заходів, спрямована на систематичне і безперервне вдосконалення умов праці педагога та учнів, тобто на забезпечення максимальної ефективності навчання і виховання школярів на основі раціонального використання часу, зусиль, засобів як педагога, так і учнів – це
  270. Сукупність знань, умінь і навичок, здобутих учителем у процесі навчально-виховної роботи – це
  271. Педагогічні відкриття і винаходи, досвід утілення в життя оригінальних ідей, методів, прийомів навчання і виховання. У новаторському досвіді проявляються закономірності, ще невідомі педагогічній науці. Досвід педагога-новатора вимагає від керівників шкіл, ПТУ, працівників методичних служб, учених ретельної уваги, глибокого вивчення і обґрунтування, бо цей досвід, як правило, несе на собі прогностичні функції, випереджує передову практику – це
  272. Форми методичної роботи в школі
  273. Педагогічна культура батьків – це
  274. Професійна придатність вчителя – це
  275. Твердження, що навчання і виховання в національній школі України має бути не релігійним
  276. Головою педагогічної ради школи є
  277. Твердження, що організація всеобучу батьків є одним із шляхів реалізації концепцій національного виховання
  278. Твердження, що учні мають право захисту від дій педагогічних працівників, які принижують їх честь і гідність
  279. Твердження, що, згідно із законом батьки несуть відповідальність за здобуття освіти неповнолітніми громадянами
  280. Твердження, що батьки, згідно із Конвенцією ООН про права дитини, зобов’язані поважати гідність дитини
  281. Твердження про те, що коли директор і його заступники часто роблять зауваження вчителям у присутності учнів, це є ознакою демократичного стилю керівництва
  282. З метою організації ефективної методичної роботи у навчальному закладі організовується діяльність
  283. Педагог, що організовує позакласну виховну роботу і дозвілля учнів школи, надає необхідну допомогу класним керівникам, вихователям та іншим працівникам школи, що залучаються до проведення виховної роботи з учнями, підтримує зв'язки з позашкільними установами, громадськими організаціями і державними органами, причетними до виховання молоді
  284. Педагог, що організовує та контролює процес навчання школярів, їх загальноосвітню і трудову підготовку, всебічний розвиток і поведінку; перевіряє виконання навчальних планів і програм, якість знань, умінь і навичок учнів; здійснює керівництво методичною роботою з учителями школи:
  285. Педагогічну раду школи очолює
  286. Педагогічна рада збирається для розв'язання найважливіших навчально-виховних завдань школи
  287. Вид шкільного планування, завдання якого полягає в забезпеченні цілеспрямованої діяльності керівництва школи та педагогічного колективу, раціональному розподілі сил, уникненні повторення в річних планах одних і тих самих заходів
  288. Вид шкільного планування, завдання якого полягає у поєднанні перспективних завдань з конкретними завданнями на семестр, місяць навчального року
  289. Вид планування роботи школи, що визначає програму діяльності окремих підрозділів і виконавців на певні терміни упродовж навчального року
  290. Форма методичної роботи, що полягає у самостійній роботі педагога над підвищенням теоретичного рівня своїх знань, вдосконаленням методичної майстерності
  291. Форма методичної роботи вчителів є складовою їх самоосвіти
  292. Форма методичної роботи, що включає систематичне вивчення психолого-педагогічної, наукової літератури, участь у роботі шкільних, міжшкільних та районних методичних об'єднань, семінарів, конференцій, педагогічних читань; розроблення окремих проблем, пов'язаних з удосконаленням навчально-виховної роботи
  293. Форма методичної роботи, яка передбачає підвищення майстерності всіх учителів у процесі цілеспрямовано спланованих і реалізованих заходів
  294. Система заходів, спрямованих на підтримку педагогічного працівника, призначеного на посаду вперше, у набутті фахової майстерності є
  295. Педагогічна рада утворюється за наявності не менше ... педагогічних працівників
  296. Комплексна зовнішня перевірка та оцінювання освітніх та управлінських процесів закладу загальної середньої освіти, які повинні забезпечувати його ефективну роботу і сталий розвиток є
  297. Інституаційний аудит у плановому порядку проводиться не більше одного разу на ___ років
  298. Атестація та сертифікація педагогічних працівників є
  299. Державний нагляд (контроль) у сфері загальної освіти проводять
  300. Твердження, що управління закладом загальної середньої освіти здійснює вищий колегіальний орган громадського самоврядування закладу освіти є
  301. Твердження, що управління закладом загальної середньої освіти здійснює педагогічна рада є
  302. Твердження, що педагогічна рада може ініціювати проведення позапланового інституційного аудиту є
  303. Твердження, що позапланова перевірка є формою державного нагляду (контролю) у сфері загальної середньої освіти
  304.