Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФПОСР_012(Педагогіка дошкільна з методиками викладання)_Мс_2024

Розробники:
Дата генерації: 02.07.2024

    Тема :: Дошкільна педагогіка

  1. Періоди онтогенезу, під час яких виховні дії найбільше впливають на психічний розвиток, називають
  2. Процеси, які дитина здатна здійснювати лише в умовах співробітництва з дорослими
  3. Автором "Книги для матерів", у якій вміщено спеціальні вправи, спрямовані на систематизацію елементарних уявлень дитини про світ, її відносини з навколишнім середовищем, є
  4. Групи загального розвитку, компенсуючого типу, сімейні, прогулянкові функціонують у
  5. Яка моральна якість виявляється у вмінні слухатись дорослого, виконувати поставлені ним завдання, поради, вказівки, діяти за зразком, підкоряючись авторитету дорослого
  6. Колективну працю як форму організації трудової діяльності дітей використовують з дітьми
  7. Специфічна діяльність, під час якої у дітей дошкільного віку формується здатність до пізнання об’єктів навколишнього світу з естетичних позицій, називається
  8. Бесіди і розповіді на естетичні теми, екскурсії і прогулянки із спостереженням ігрові методи та прийоми зразок для обстеження тренування в навичках естетичної діяльності визначають як
  9. Перетворення предмета, ситуації, явища з метою виявлення прихованих, безпосередньо не представлених якостей об’єктів, встановлення зв’язків між ними, це
  10. Відповідальна поведінка дитини – це
  11. Дітям якого віку притаманний вияв таких гуманних якостей: інтерес до життя іншої людини, співчуття їй, захист ображеного від кривдника, грубості, справедливе і турботливе ставлення до оточуючих
  12. Головним компонентом навчальної діяльності дошкільників є
  13. Як називаються вміння, що пов’язані з організацією, плануванням і здійсненням будь-якого трудового процесу і виду праці, зокрема уміння приймати і самостійно поставити мету праці, спланувати основні етапи роботи, організувати робоче місце, контролювати і аналізувати свою діяльність
  14. Складний різновид колективної діяльності, що передбачає досягнення спільного результату шляхом виконання послідовних трудових дій над певним об’єктом, який переходить від одного учасника трудового процесу до іншого, називається
  15. Суть педагогічної технології М. Єфименка відображає
  16. Сюжетно–рольові, будівельно–конструктивні, ігри на теми літературних творів утворюють групу
  17. До перцептивних належать
  18. Формування у дитини потреби у знаннях, активного інтересу до того, що може стати їх новим джерелом, а також формування більш досконалих пізнавальних навичок і вмінь – сенсорних, інтелектуальних, мнемонічних – відбувається у процесі
  19. Оберіть, чим виступають музичні імпровізації приспівок, прагнення висловити в них свої переживання, ставлення до навколишнього створення власного продукту – малюнка, коробок, виконання художніх творів різних митців, природна, виразна передача їх змісту і настрою
  20. Оберіть вид зображувальної діяльності дітей дошкільного віку, яка здійснюється у декоративно-силуетній формі
  21. ... – це біологічна потреба організму, яка може бути задоволена в процесі фізичного виховання
  22. Що в дидактичній грі виступає критерієм правильності ігрових дій та їх оцінки
  23. Як називається результат процесу навчання, що виражається в позитивних змінах у розвитку дитини
  24. Загартування – це підвищення опірності організму, розвиток здатності
  25. Програма з фізичного виховання Е. Вільчковського має назву
  26. Провідною діяльністю немовлячого періоду розвитку є
  27. Оберіть, що не виступає структурним елементом дидактичної гри
  28. Режим рухової активності – це ... потреба організму, яка може бути задоволена в процесі фізичного виховання
  29. Рівень морфологічного і функціонального розвитку, який забезпечує виконання дитиною вимог систематичного шкільного навчання – це
  30. Спрямованість навчального змісту гри на пізнавальну діяльність дітей досягається за допомогою
  31. Провідною діяльністю раннього дитинства є
  32. Рівень знань з фізичного виховання, рухових та гігієнічних вмінь і навичок визначають як
  33. Метод навчання – це
  34. Навчання дитини, в процесі якого педагог чітко формулює дидактичне завдання, послуговуючись при цьому відповідним зразком
  35. Праця дошкільників, спрямована на підтримання чистоти і порядку в приміщенні та на відведеній ділянці, допомогу дорослим при організації режимних процесів
  36. Діяльність дітей, спрямована на усвідомлення знань, їх засвоєння і застосування – це
  37. Сукупність негативних впливів, що гальмують фізичний і психічний розвиток дитини, яка виховується в закладі закритого типу – це
  38. "Материнська Школа" є першою ланкою в системі освіти
  39. Основою загального розумового розвитку дитини виступає
  40. Сукупність корисних, стійких форм щоденної поведінки у побуті, спілкуванні, різних видах діяльності дитини – це
  41. Найбільш безпосередній спосіб одержання дослідних даних, який полягає в систематичному і цілеспрямованому сприйнятті досліджуваного об’єкта з метою збору інформації, фіксації дій і проявів поведінки – це
  42. Ігри, в яких ігрова діяльність має яскраво виражений самодіяльний і творчий характер, називаються
  43. Головною передумовою виховання здорової дитини є
  44. У ранньому віці розумове виховання відбувається у процесі організації
  45. Потреба у зовнішніх враженнях (зорових, слухових, тактильних) і в рухах, що виявляється в перші три місяці життя – це
  46. Найдоступніша і найпоширеніша форма трудової діяльності дітей, яка характеризується чіткою спрямованістю на одержання результату і наявністю конкретно значимого завдання – це
  47. Форма організації трудової діяльності, при якій діти одночасно виконують індивідуальні завдання незалежно один від одного і в процесі роботи виникає безпосереднє спілкування, яке приводить до допомоги один одному, що створює сприятливі умови для виховання доброзичливих стосунків
  48. Особливий вид ігрової діяльності дітей дошкільного віку, що передбачає зображення, розігрування в особах будь-якого літературного твору при збереженні послідовності епізодів – це
  49. Діяльність, спрямована на орієнтування в предметній і соціальній дійсності, в якій дитина відображає враження від її пізнання – це
  50. Особлива форма пізнавальної активності, недиференційована спрямованість дитини на пізнання оточуючих предметів, явищ та оволодіння дійсністю – це
  51. Готовність, яка виявляється в умінні регулювати свою поведінку в різних ситуаціях спілкування шкільної навчальної діяльності – це
  52. Шкільна зрілість – це
  53. Інтегративна характеристика психічного розвитку дитини, яка складається на завершення дошкільного дитинства і включає компоненти, що зумовлюють успішну адаптацію дитини до умов і вимог школи характеризує зміст поняття
  54. Якісно своєрідне поєднання здібностей, від якого залежить можливість досягнення більшого чи меншого успіху у тій або іншій діяльності
  55. З якою кількістю дітей проводять індивідуально-групові заняття в закладі дошкільної освіти
  56. Врахування рівня розвитку дитини, з яким вона прийшла у школу, і опора на нього – це
  57. Ф.Фребель свій заклад для виховання дітей назвав
  58. Підготовчий етап сенсорного виховання у дошкільному віці триває
  59. Корисні для суспільства стійкі форми поведінки, що стають потребою і здійснюються за будь-якої ситуації та умов – це
  60. Базовий компонент дошкільної освіти – це мінімально достатній та необхідний дитині перших семи (шести) років життя
  61. Що виступає головною ознакою творчої гри
  62. Психічні особливості людини, які створюють передумови для успішного оволодіння певним видом діяльності
  63. Сенсорні процеси виокремлюються в окремі дії в
  64. Найдоступніша і найпоширеніша форма трудової діяльності дітей, яка характеризується чіткою спрямованістю на одержання результату і наявністю конкретно значимого завдання
  65. Різновид творчих ігор, в яких діти відображають навколишній предметний світ, самостійно зводячи споруди і обігруючи їх
  66. Особливий вид ігрової діяльності дітей дошкільного віку , який передбачає зображення, розігрування в особах будь-якого літературного твору при збереженні послідовності епізодів
  67. Сукупність характеристик, які відображають різні умови і фактори життєдіяльності сім’ї, що визначають її виховні передумови і забезпечують успішний або неуспішний розвиток дитини
  68. Навчання на основі пошуку, вирішення проблем і завдань, що активізують інтерес і мислення дітей та сприяють розвитку їх здібностей
  69. Принцип, який вимагає орієнтації навчального процесу на потенційні можливості дитини дошкільного віку – це
  70. Здатність організму змінювати фізіологічні функції під впливом зовнішнього середовища
  71. Дидактичні ігри, що відображають реальні факти і події через незвичайне: просте – через загадкове, складне – через переборне, необхідне – через цікаве, мета яких – підсилити враження, надати пізнавальному змісту трошки казкової незвичайності, звернути увагу на те, що знаходиться поруч, але не помічається ними
  72. Спеціально організований процес взаємодії педагога і дитини, спрямований на засвоєння змісту освіти та досвіду навчально–пізнавальної діяльності – це
  73. Провідною діяльністю дошкільного віку є
  74. Вміння, пов’язані з організацією, плануванням і здійсненням будь–якого трудового процесу і виду праці (уміння прийняти і самостійно поставити мету праці, спланувати основні етапи роботи, організувати робоче місце, контролювати свою діяльність)
  75. Що в дидактичній грі виступає критерієм правильності ігрових дій та їх оцінки
  76. Спрямованість навчального змісту гри на пізнавальну діяльність дітей досягається за допомогою
  77. Що таке рухова активність
  78. Оберіть форму спілкування дитини з дорослим: дитина, добре володіючи мовою, розмовляє з дорослим про речі, які не перебувають у полі її зору, виявляє допитливість
  79. Складний різновид колективної діяльності, що передбачає досягнення спільного результату шляхом виконання послідовних трудових дій над певним об’єктом, який переходить від одного учасника трудового процесу до іншого, називається
  80. Які навчальні уміння не належать до індивідуальних начально-пізнавальних умінь
  81. Педагогічними умовами подолання негативізму в поведінці дітей є
  82. До складу поняття фізична культура для дитини дошкільного віку входять
  83. За характером матеріалу, який використовується у дидактичних іграх, їх поділяють на
  84. Оберіть складові елементи структури готовності дітей до шкільного навчання
  85. За художньо-образним вирішенням іграшки поділяються на
  86. До видів зображувальної діяльності дітей дошкільного віку належать
  87. Що входить до комплексу загартувальних процедур
  88. Оберіть характерні ознаки заняття як форми навчання
  89. До спеціальних творчих здібностей, необхідних для розігрування гри-драматизації, належать
  90. Новоутвореннями раннього дитинства є
  91. У другій половині першого місяця життя з'являються
  92. Від чого залежить обсяг навчального змісту занять у закладі дошкільної освіти
  93. До головних завдань сенсорного виховання належать
  94. Оберіть компоненти, які не входять до режиму дня у ЗДО
  95. За характером знань методи навчання дошкільників поділяються на
  96. Основні види праці, що спрямовані на розв’язання завдань трудового виховання дітей дошкільного віку, – це
  97. За рівнями пізнавальної активності методи навчання дошкільників поділяються на
  98. Оберіть основні складові психологічної готовності старшого дошкільника до навчання у школі
  99. Заняття за організацією дітей дошкільного віку поділяються на
  100. За дидактичними цілями заняття з дошкільниками поділяються на
  101.  

    Тема :: Основи природознавства з методикою

  102. Основну масу всесвіту складають:
  103. У центрі сонячної системи знаходиться
  104. До зовнішніх планет–гігантів не належить
  105. Сонце – це
  106. Місяць – це
  107. Яка планета розташована найближче до сонця:
  108. Значення форми землі полягає у тому, що
  109. Уявна лінія, навколо якої обертається земля – це
  110. Шлях, яким земля рухається навколо Сонця – це
  111. Проміжок часу, за який земля робить повний оберт навколо осі – це
  112. Уявна лінія, розміщена на однаковій відстані від полюсів і розділяє земю на 2 рівні півкулі це
  113. Зменшене, плоске, узагальнене зображення земної поверхні, виконане за допомогою умовних знаків у певній проекції – це
  114. Мінерали – це
  115. Літосфера – це
  116. Магнітне поле землі можні виявити за допомогою
  117. В Україні сейсмічно небезпечними є
  118. Западини – це рівнини, розташовані
  119. Низовини – це рівнини, розташовані
  120. Височини – це рівнини, розташовані
  121. Плоскогір’я – це рівнини, розташовані
  122. Яр – це
  123. Балка – це
  124. Кругообіг води у природі можливий тому, що
  125. Підземні води,які залягають над першим від земної поверхні шаром водонепроникних порід, називають
  126. Заглибина, якою тече річка, називається
  127. Повінь – це
  128. Паводок – це
  129. Частина річкової долини, яку заливає вода під час повені – це
  130. Природне заглиблення земної поверхні, постійно заповнена водою – це
  131. Надмірно зволожена ділянка суші, вкрита вологолюбною рослинністю і з шаром торфу не менше 0,25 метра – це
  132. Роса утворюється коли
  133. Скупчення продуктів конденсації і сублімації водяної пари у верхніх шарах атмосфери – це
  134. Атмосферні опади – це
  135. Предметом вивчення методики ознайомлення дітей з природою є
  136. Провідним методом досліджень методики ознайомлення дошкільників із природою є
  137. Підбір вихователем природного матеріалу, який найбільш поширений у даній місцевості, відповідає такому принципу
  138. Зміст знань для ознайомлення дошкільників із природою визначається
  139. До завдань розумового виховання дошкільників в процесі ознайомлення з природою не відноситься
  140. Представники якої групи кімнатних рослин потребують періоду спокою
  141. До екзотичних співочих птахів куточка природи відносяться
  142. У тераріумі утримують
  143. До декоративно листяних рослин не відносяться
  144. Для вертикального озеленення ділянки закладу дошкільної освіти не використовують
  145. До тимчасових мешканців куточка природи слід віднести
  146. В акваріумах утримують
  147. Для годівлі акваріумних риб не використовують
  148. Який елемент догляду за кімнатними рослинами не можна доручати дітям
  149. Де можна ставити акваріум в куточку природи
  150. При використанні якого методу в процесі пізнання використовуються всі аналізатори дитини
  151. Екскурсії під час ознайомлення дітей з природою відносять до
  152. Спостереження під час ознайомлення дітей з природою відносять до
  153. Ведення календаря погоди під час ознайомлення дітей з природою відносять до
  154. До засобів фіксації знань дітей про природу в закладі дошкільної освіти не відносяться
  155. До методів, що забезпечують безпосередній контакт дітей з природою належать
  156. До методів, що забезпечують безпосередній контакт дітей з природою належать
  157. До методів, що забезпечують безпосередній контакт дітей з природою належать
  158. До методів, що забезпечують безпосередній контакт дітей з природою належать
  159. До методів опосередкованого ознайомлення з природою відносять
  160. До методів опосередкованого ознайомлення з природою відносять
  161. До методів опосередкованого ознайомлення з природою відносять
  162. До словесних методів ознайомлення дітей з природою відносять
  163. До словесних методів ознайомлення дітей з природою відносять
  164. До словесних методів ознайомлення дітей з природою відносять
  165. При використанні яких методів в процесі пізнання використовується переважно слуховий аналізатор
  166. До засобів фіксації знань дітей про природу в закладі дошкільної освіти відносяться
  167.  

    Тема :: Теорія і методика формування елементарних математичних уявлень

  168. На що в основному спрямована робота з формування кількісних уявлень у дітей четвертого року життя
  169. Які предмети використовують при закріпленні навичок порядкової лічби у старшій групі
  170. Як діти старшої групи практично ознайомлюються з принципом побудови натурального ряду чисел
  171. Якими способами здійснюють вирівнювання сукупностей за кількістю предметів діти старшої групи
  172. Якими прийомами поелементного порівняння двох множин оволодівають діти четвертого року життя
  173. Що сприяє формуванню навичок лічильної діяльності, узагальненню уявлень про число у дітей середньої групи
  174. Що сприяє розумінню і осмисленню дітьми порядкового значення числа в середній групі
  175. Для чого має велике значення знання порядкової лічби і розуміння того, чим відрізняються порядкові числа від кількісних
  176. Де закріплюються знання про поділ цілого на частини і складання цілого з частин, здобуті дітьми на заняттях з математики у старшій групі
  177. Які дії дітей з множинами сприяють формуванню початкових уявлень про число у дітей п’ятого року життя
  178. Які способи виявлення рівночисельності чи нерівночисельності множин використовують діти середньої групи
  179. Як відбувається ознайомлення дітей з порядковим значенням числа у старшій групі
  180. Які методичні прийоми набувають більшого значення при формуванні кількісних уявлень у середній групі
  181. На які способи порівняння множин потрібно звертати особливу увагу у старшій групі
  182. Які вправи проводяться з метою підготовки дітей до лічби груп, арифметичних дій, пізнання залежності між цілим і частиною у старшій групі
  183. Як вправляються у кількісній і порядковій лічбі діти старшої групи
  184. Які є основні методичні прийоми формування уявлень про множину у дітей четвертого року життя
  185. Що допомагає підготувати дітей середньої групи до пізнання відношень між числами
  186. Що є чуттєвою основою оволодіння лічбою в період дочислового навчання у середній групі
  187. Як доцільно розміщувати предмети для лічби у старшій групі
  188. Що дає змогу поглибити, уточнити уявлення дітей про фігури у другій молодшій групі
  189. На що слід звернути увагу дітей вперше обстежуючи квадрат
  190. Де здійснюється робота з розвитку уявлень про форму в середній групі
  191. Що привчає дітей розрізняти форму різних частин предмета
  192. Що лежить в основі сприйняття дитиною дошкільного віку форми предметів
  193. Як будується робота з розвитку уявлень про форму у старшій групі
  194. Як знайомлять дітей з новими геометричними фігурами у середній групі
  195. Де відбувається вся навчальна робота щодо ознайомлення з геометричними фігурами у першій молодшій групі дитячого садка
  196. Що сприяє першому виділенню величини, створенню елементарних уявлень про неї
  197. Що найкраще брати наочним матеріалом при ознайомленні дітей з шириною предметів
  198. На підставі чого у дітей формується уявлення про відносність величин предмета
  199. Що є основою для ознайомлення дітей з найпростішими способами вимірювання
  200. З якими математичними зв’язками, залежностями та відношеннями можна ознайомити дошкільників на основі вимірювання
  201. Що найкраще брати наочним матеріалом при ознайомленні дітей з довжиною предметів
  202. З чим пов’язане аналітичне сприйняття величини дітьми
  203. Які дані дістають дошкільники за допомогою вимірюваних дій
  204. Якими видами вимірювання умовною міркою повинні оволодіти дошкільники
  205. З чого слід починати роботу з формування часових уявлень у дітей
  206. Які методи застосовують на заняттях для поглиблення, уточнення і закріплення часових уявлень
  207. Де здійснюється формування у дітей розуміння та правильного вживання слів, які вказують на загально-виражену тривалість та часові співвідношення
  208. Як формуються у дітей поняття „швидко”, „повільно”
  209. В яких формах проявляється відображення навколишнього світу в мозку дитини
  210. Що відіграє провідну роль в пізнанні просторових відношень в дошкільників
  211. Що є основною рушійною силою розвитку складного системного механізму сприйняття простору в дошкільному віці
  212. Про які напрями мають конкретні уявлення діти трьох-чотирьох років
  213. На чому ґрунтуються формування просторових уявлень у дітей і їхні орієнтування у просторі в групі четвертого року життя
  214. На чому ґрунтується уміння орієнтуватися від іншого предмета
  215. У якому віці дитина оволодіває словесною системою відліку за основними просторовими напрямами
  216. Що є для дітей орієнтиром у правильному практичному орієнтуванні в часі
  217. Які методи найбільш відповідають віковим особливостям і рівню розвитку дошкільників
  218. Що є суттю будь-якого практичного методу
  219. Як називається ускладнений вид розповіді, який характеризується доказовістю твердження
  220. Як називаються упорядковані способи спільної діяльності вихователя і дітей, спрямовані на розв'язання навчально-виховних завдань
  221. Що лежить в основі практичних методів навчання
  222. Які мають бути запитання до дітей у процесі формування елементарних математичних уявлень
  223. Які методи відносяться до практичних
  224. Які методи відносяться до наочних
  225. Які методи відносяться до словесних
  226. Які прийоми навчання належать до словесних
  227. Які прийоми навчання належать до практичних
  228. Які прийоми навчання належать до наочних
  229. Що є основною формою організації навчання математики в ЗДО
  230. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у молодшій групі
  231. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у середній групі
  232. Скільки хвилин займає самостійна практична діяльність дітей з роздавальним матеріалом у старшій групі
  233. Від чого залежить структура заняття з математики
  234. Які види контролю передбачає навчально-виховна робота у закладі дошкільної освіти
  235. Які форми навчальної роботи використовуються на заняттях з математики
  236. Які дидактичні завдання вирішуються на комбінованих заняттях з математики
  237. Що таке здібності
  238. На основі яких принципів вибудовується навчання дошкільників елементам математики
  239. Що є основними структурними елементами занять з формування елементарних математичних уявлень
  240. З якою метою дітям дається завдання: дай мені великий м`яч, принеси маленьку ляльку
  241. Які вміння можна сформувати навчаючи дитину проводити класифікацію
  242. Що включає в себе логіко-математична компетенція
  243. Якими особливостями характеризуються логіко-математичні компетенції дошкільників
  244. Відповідно до чого здійснюються формування елементарних математичних уявлень у дошкільників
  245. Які логічні задачі можуть розв’язувати діти у старшій групі
  246. Що таке розвиток
  247. Що є змістом розумового виховання дошкільників
  248. Що є фактором розвитку логіко-математичних здібностей дошкільників
  249. Які психічні процеси відіграють важливу роль у розумовому розвитку дитини
  250. На розвиток яких властивостей спрямовані логічні задачі
  251. Якими є показники готовності дітей до навчання у школі
  252. Що таке навчання
  253. Якими є показники загальних здібностей дитини
  254. Що є фундаментом загального розумового розвитку дошкільника
  255. Яке твердження характеризує підхід Л.С.Виготського до вирішення проблеми взаємозв’язку навчання і розвитку
  256. Якими шляхами дитина до 1 року набуває знання
  257. Якими є головні показники творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку
  258.  

    Тема :: Методика розвитку мовлення дітей дошкільного віку

  259. Основною формою спілкування дітей третього року життя є
  260. Ефективним прийомом стимулювання звукових реакцій у дітей від народження до 6 місяців є
  261. У чому полягає єдність мови і мислення
  262. І. П. Павлов назвав «сигналом сигналів»
  263. Друга сигнальна система є
  264. Предметом вивчення методики розвитку мовлення дітей дошкільного віку є
  265. Сприймання мови на слух, розуміння мови забезпечує
  266. Артикуляцію звуків забезпечує мовно-руховий центр
  267. Управління письмовою мовою, діяльністю руки, пальців як органів письма забезпечує
  268. Л. В. Щерба назвав сукупність актів говоріння і розуміння
  269. Після 5 років у дитини переважає
  270. Хто з педагогів вперше ввів термін «навчання мови» щодо дітей дошкільного віку
  271. У центрі уваги функційного напрямку досліджень дитячої мови перебуває
  272. Із якою з наук гуманітарного циклу методика розвитку мовлення має найбільш тісний зв’язок
  273. Фізіологічну основу методики розвитку мовлення складає
  274. Мета методики розвитку мовлення дітей дошкільного віку полягає у
  275. До «особистісних» характеристик належить
  276. Який з напрямів роботи не належить до методики розвитку мовлення
  277. До якої науки звертається методика розвитку мовлення,  визначаючи цілі, завдання, методи і прийоми навчання
  278. Яке твердження є правильним
  279. Яке твердження, що стосується адаптації програми розвитку мовлення дітей до конкретних умов роботи у ЗДО, є неправильним
  280. Що не вважають формою словесної творчості дітей
  281. У чому полягає зміст планування роботи з розвитку мовлення
  282. Перспективний вид планування роботи з розвитку мовлення передбачає
  283. Особливістю показу ілюстрацій під час ознайомлення дітей із книгою, розділеною на окремі розділи, є показ ілюстрацій
  284. Особливістю якого методу ознайомлення із художньою літературою є дослівна передача тексту
  285. У якому віці діти не тільки сприймають вчинки героїв літературних творів, а й розуміють мотиви цих вчинків
  286. Провідними засоби спілкування в дітей старшого дошкільного віку є
  287. Яке визначення процесу сприйняття художньої літератури дає методика розвитку мовлення
  288. Провідним мотивом для дітей старшого дошкільного віку під час спілкування з однолітками є
  289. Який вид ігор доцільно використовувати для розвитку граматичного аспекту мови
  290. Який з прийомів розвитку мовлення не зараховується до словесних прийомів
  291. Словотвір – це компонент
  292. В основі методичного принципу забезпечення активної мовленнєвої практики лежить положення про те, що розвиток мовлення відбувається тільки
  293. Провідними засобами спілкування у дітей від 0 до 6 місяців є
  294. До якого віку в дитини з’являються перші слова
  295. Що не можна зарахувати до психолого-педагогічної основи розробки програм із розвитку мовлення
  296. Знайдіть правильне твердження
  297. Які характеристики календарного виду планування з розвитку мовлення вам відомі
  298. Що найбільше сприяє розвитку словесної творчості дітей
  299. У якому віці в дітей виникає емоційне ставлення до героїв на основі розуміння усього змісту літературного твору
  300. Чого слід уникати, ознайомлюючи дітей з літературним твором, нерозділеним на частини
  301. Знайдіть правильне твердження
  302. Завданням ознайомлення дітей з літературними творами є
  303. Яка з особливостей сприйняття літературних творів є властивою дітям старшого дошкільного віку
  304. Який прийом розвитку монологічної форми зв’язного мовлення найчастіше використовують у навчанні дітей молодшого дошкільного віку
  305. Який прийом орієнтований на розвиток спілкування між дітьми
  306. Який з прийомів найбільше сприяє розвитку спілкування між дітьми різних вікових груп
  307. Що вважають першим проявом передмовної активності дитини
  308. Що характеризує такий тип зв’язних висловлювань дітей дошкільного віку, як міркування
  309. Що перебуває у центрі уваги когнітивного напрямку досліджень дитячого мовлення
  310. Розігрування в ролях певного твору і відтворення характерних рис його героїв називається
  311. Ситуативне мовлення дитини – це
  312. Н. Луцан досліджувала
  313. Одним із найефективніших засобів педагогічного впливу на мовленнєвий розвиток особистості дитини є
  314. Функціональний тип мовлення, характеризований послідовним викладом подій, з погляду оповідача, з наголошуванням на часі їх здійснення, це
  315. Найулюбленіший літературний жанр дітей дошкільного віку
  316. Мовлення однієї людини, орієнтоване на сприймання його іншими людьми, називається
  317. Генетичною основою дитячої художньої творчості П. Блонський вважав
  318. До методів словесної роботи з дошкільниками, визначених Є. О. Фльориною належать
  319. І. Франко вважав, що ефективним засобом морального виховання дітей є
  320. Словниковий запас дитини в три роки становить
  321. Кількість занять на тиждень із художньої літератури в першій молодшій групі становить
  322. Становлення і розвиток мовлення дітей першого року життя було досліджено
  323. Самостійно розгорнутий дитиною виклад певного змісту в будь-якій літературно-мовленнєвій формі називається
  324. Відтворення своїми словами літературного зразка – це
  325. Словесно виражений продукт мовленнєво-розумової діяльності людини, якому властива завершеність, структурна цілісність, цілеспрямованість та прагматична настанова – це
  326. Засвоєння правильної вимови звуків відбувається під контролем одного з аналізаторів
  327. Найбільш інтенсивне засвоєння словника дитиною відбувається
  328. Формування навичок узагальнення у мовленні дитини відбувається на
  329. Який метод ознайомлення з художньою літературою використовується під час обговорення змісту твору
  330. Яке визначення спілкування є правильним
  331. Хто автор праці «Про вивчення рідної мови взагалі і особливо в дитячому віці»
  332. Праця «Рідне слово» належить
  333. Хто автор посібника «Матеріали для бесід з малими дітьми»
  334. Читання, розповідання художніх творів, заучування віршів, бесіди, розповіді дітей, перекази, це
  335. Дидактичні ігри, ігри-інсценівки, ігри-драматизації це
  336. Показ картинки, іграшки, предмета, руху або дії, показ артикуляції звуків це
  337. Пояснення, вказівка, запитання, мовний зразок, оцінка дитячої мови це
  338. Хто автор праць «Малий Кобзар для дітей з малюнками»; «Букварь южнорусский»
  339. Словниковий запас дитини в 3 роки становить
  340. Словниковий запас чотирирічної дитини становить
  341. Активний словник дитини 5 років становить
  342. На кінець старшого дошкільного віку словник дитини становить
  343. Хто автор посібника «Матеріали для бесід з малими дітьми»
  344. Хто автор книг «Рідна мова та шляхи її розвитку», «Ігри і заняття маленьких дітей»
  345. Хто запровадив методи: показ з називанням, екскурсії-огляди у роботу з дітьми дошкільних закладів
  346. Який фольклорний жанр було вилучено з практики навчання в дитячому садку (з 1924 р. до 1934 р.)
  347. Кого вважають основоположником звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти
  348. Розвиток зв’язного мовлення, зокрема його діалогічної форми, відбувається на
  349. Однією з перших, хто систематизував різні види театралізованої діяльності, була
  350.