Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 053 Психологія / Практична психологія (психологічне консультування та психотерапія)

Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022

    Тема :: Загальна психологія

  1. ПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ НАУКА І СИСТЕМА ЗНАНЬ ПРО
  2. ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗИ В ПСИХОЛОГІЇ ЯК ПЕРЕХІД ВІД СПРОЩЕНИХ МЕХАНІСТИЧНИХ ОПИСІВ ЕЛЕМЕНТАРНИХ НАВИКІВ ДО НАУКОВОГО АНАЛІЗУ СКЛАДНИХ ФОРМ ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯ ЗАПРОПОНУВАВ
  3. ПСИХІКА -
  4. ДО МЕХАНІЗМІВ ПСИХІКИ НАЛЕЖАТЬ
  5. ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОЯВІВ ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯ У ПСИХОЛОГІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ТАКІ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ
  6. РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЇ
  7. МЕТОДОЛОГІЯ - ЦЕ
  8. СТРУКТУРА СПОСТЕРЕЖЕННЯ
  9. ІНТРОСПЕКЦІЯ -
  10. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗМЕЖОВУЄТЬСЯ НА ТАКІ ВИДИ
  11. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ СПРЯМОВАНИЙ НА ВСТАНОВЛЕННЯ
  12. ПРИРОДНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗМЕЖОВУЄТЬСЯ НА ТАКІ ВИДИ
  13. ДОДАТКОВІ МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЇ ПРЕДСТАВЛЕНІ
  14. МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ ЩО МОЖЕ БУТИ ВІДКРИТОГО І ЗАКРИТОГО ТИПУ
  15. ОСНОВНИЙ ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕРСОНОЛОГІВ
  16. ТЕОРІЯ А. МАСЛОУ НАЗИВАЄТЬСЯ
  17. АРХЕТИПИ - ЦЕ
  18. ДВІ СИГНАЛЬНІ СИСТЕМИ ҐРУНТОВНО РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ У ПРАЦЯХ
  19. ОСНОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ СТРУКТУРНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  20. ОСНОВНИМИ РІВНЯМИ ПСИХІКИ, ПРЕДСТАВЛЕНИМИ ЯК ПРЕДМЕТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, Є
  21. ДО ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАЛЕЖАТЬ
  22. ДО ОСНОВНИХ ФУНКЦІЙ ПСИХІКИ НАЛЕЖАТЬ
  23. УВАГА ЯК ПСИХІЧНИЙ ПРОЦЕС РЕАЛІЗУЄ ТАКУ ФУНКЦІЮ ПСИХІКИ
  24. АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ ЗОВНІШНІХ ПОДРАЗНИКІВ В ЕНЕРГІЮ НЕРВОВОГО ЗБУДЖЕННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  25. ВІДЧУТТЯ, ЩО ВИНИКАЮТЬ ПРИ ДІЇ ЗОВНІШНІХ СТИМУЛІВ НА РЕЦЕПТОРИ, РОЗТАШОВАНІ НА ПОВЕРХНІ ТІЛА, НАЗИВАЮТЬСЯ
  26. СЕНСОРНА НЕДОСТАТНІСТЬ, ЯКА МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО ВТРАТИ ОРІЄНТАЦІЇ, ВІДОМА ЯК
  27. ДО ЕКСТЕРОРЕЦЕПТИВНИХ ВІДНОСЯТЬСЯ ВІДЧУТТЯ
  28. НОВИЙ ВИД ЧУТЛИВОСТІ, ЗУМОВЛЕНИЙ ПЕРЕНЕСЕННЯМ ЯКОСТЕЙ ОДНІЄЇ МОДАЛЬНОСТІ НА ІНШУ, - ЦЕ
  29. СПРИЙМАННЯ ЧАСТО ПРИЙНЯТО НАЗИВАТИ
  30. ЗАЛЕЖНІСТЬ СПРИЙМАННЯ ВІД ЗМІСТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ДОСВІДУ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ І ВІД ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  31.  

    Тема :: Соціальна психологія

  32. ЗА Г.АНДРЄЄВОЮ СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ МІСТИТЬ ТАКІ РОЗДІЛИ
  33. ПРОЦЕС СПРИЙМАННЯ ТА РОЗУМІННЯ ОДИН ОДНОГО ПАРТНЕРАМИ НАЗИВАЮТЬСЯ
  34. МОНОЛОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯ - ЦЕ
  35. МЕТОДИКА, ЗА ЯКОЮ ЗАЗДАЛЕГІДЬ ФОРМУЛЮЮТЬСЯ ЗАПИТАННЯ ТА ЇХ ПОСЛІДОВНІСТЬ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  36. ВІДМІННОСТІ В ОЦІНЦІ СВОЄЇ І ЧУЖОЇ ГРУПИ НА КОРИСТЬ СВОЄЇ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  37. УСТАНОВКИ, ЯКІ ФОРМУЮТЬСЯ НА ОСНОВІ ВІТАЛЬНИХ ПОТРЕБ І У НАЙПРОСТІШИХ СИТУАЦІЯХ (В УМОВАХ СІМЕЙНОГО ОТОЧЕННЯ) В ІЄРАРХІЇ ДИСПОЗИЦІЙ УТВОРЮЮТЬ
  38. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЯКОСТІ ОСОБИСТОСТІ ФОРМУЮТЬСЯ
  39. ПРОЦЕС ВХОДЖЕННЯ ІНДИВІДА В СУСПІЛЬСТВО, АКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ НИМ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ, СОЦІАЛЬНИХ РОЛЕЙ, НОРМ, ЦІННОСТЕЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УСПІШНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ПЕВНОМУ СУСПІЛЬСТВІ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  40. ЗАСВОЄННЯ ОСОБИСТІСТЮ НОРМ, ЦІННОСТЕЙ, НЕГАТИВНИХ РОЛЕЙ, СТЕРЕОТИПІВ ПОВЕДІНКИ, ЯКІ СПРИЧИНЮЮТЬ ДЕФОРМАЦІЮ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН, ДИСГАРМОНІЮ У ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА, НАЗИВАЄТЬСЯ
  41. КОМУНІКАЦІЯ, ЯКА СПРЯМОВУЄ СВОЇ СИГНАЛИ ДО ЯКОГОСЬ ОКРЕМОГО ОТРИМУВАЧА (ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЧИ ГРУПОВОГО), НАЗИВАЄТЬСЯ
  42. ЗОСЕРЕДЖЕНІСТЬ ІНДИВІДА ЛИШЕ НА ВЛАСНИХ ІНТЕРЕСАХ ТА ПЕРЕЖИВАННЯХ - ЦЕ
  43. ПРОЦЕС ОТОТОЖНЕННЯ СЕБЕ З ІНШИМ ІНДИВІДОМ АБО ГРУПОЮ, ОСНОВОЮ ЯКОГО Є ЕМОЦІЙНИЙ ЗВ'ЯЗОК; НАБУТТЯ, ЗАСВОЄННЯ ЦІННОСТЕЙ, РОЛЕЙ, МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ ІНШОЇ ЛЮДИНИ, ОСОБЛИВО БАТЬКІВ; КОПІЮВАННЯ СУБ'ЄКТОМ ДУМОК, ПОЧУТТІВ, ДІЙ ІНШОЇ ЛЮДИНИ, ЯКА Є МОДЕЛЛЮ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  44. ФЕНОМЕН, ЯКИЙ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ В ТОМУ, ЩО ЗАГАЛЬНЕ ПОЗИТИВНЕ ВРАЖЕННЯ ВІД ЛЮДИНИ ВЕДЕ ДО ПОЗИТИВНОЇ ОЦІНКИ УСІХ ІНШИХ ЇЇ НЕ ПРЕДСТАВЛЕНИХ ЯКОСТЕЙ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  45. ФЕНОМЕН, ЯКИЙ ДІЄ У ПРОЦЕСІ СПРИЙМАННЯ ЗНАЙОМОЇ ЛЮДИНИ І ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО ОСТАННЯ, НАЙСВІЖІША ІНФОРМАЦІЯ СТАЄ НАЙВАЖЛИВІШОЮ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  46. ЗНАКОВА СИСТЕМА НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ, ЯКА ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ ЯКІСТЮ ГОЛОСУ, ЙОГО ДІАПАЗОНОМ, ТОНАЛЬНІСТЮ І ВИРАЖАЄ ПОЧУТТЯ ТА СТАНИ ЛЮДИНИ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  47. ЗНАКОВА СИСТЕМА НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ, ЯКА ХАРАКТЕРИЗУЄ ВКЛЮЧЕННЯ У МОВУ ПАУЗ, ІНШИХ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ КОМПОНЕНТІВ (ПОКАШЛЮВАННЯ, СМІХ), ТЕМП МОВЛЕННЯ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  48. ОПОСЕРЕДКОВАНИЙ, АНОНІМНИЙ ХАРАКТЕР, СПРЯМОВАНІСТЬ НЕ НА ПЕВНУ ОСОБИСТІСТЬ, А НА ВЕЛИКІ Й НЕОДНОРІДНІ МАСИ Є ВІДМІННОЮ ОСОБЛИВІСТЮ
  49. ПРОЦЕС ПСИХІЧНОГО ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ ЧИ ГРУПУ ПРИ ПОСЛАБЛЕНОМУ УСВІДОМЛЕНОМУ КОНТРОЛІ, НЕКРИТИЧНІЙ ОЦІНЦІ ЗМІСТУ ПОВІДОМЛЕНЬ, ЯКІ СПРИЙМАЮТЬСЯ, - ЦЕ
  50. МЕХАНІЗМ ВПЛИВУ У СПІЛКУВАННІ, СПРЯМОВАНИЙ НА ВІДТВОРЕННЯ ІНДИВІДОМ ЗОВНІШНІХ РИС І ЗРАЗКІВ ПОВЕДІНКИ, МАНЕР, ДІЙ, ВЧИНКІВ - ЦЕ
  51. ФОРМА СТАНДАРТИЗОВАНОЇ МАСОВОЇ ПОВЕДІНКИ ЛЮДЕЙ, ЩО ВИНИКАЄ СТИХІЙНО ПІД ВПЛИВОМ НАСТРОЇВ, СМАКІВ, ЗАХОПЛЕНЬ, ЯКІ ДОМІНУЮТЬ У СУСПІЛЬСТВІ - ЦЕ
  52. ЯВИЩЕ "ВБОЛІВАННЯ" НА СТАДІОНАХ ПІД ЧАС СПОРТИВНИХ ЗМАГАНЬ МОЖНА ПОЯСНИТИ СПОСОБОМ ТАКОГО ВПЛИВУ ЯК
  53. ТРАДИЦІЇ, ЗВИЧАЇ І ЗВИЧКИ КЛАСУ - ЦЕ
  54. КОРОТКОТРИВАЛЕ ЗІБРАННЯ ЛЮДЕЙ ДЛЯ СПІЛЬНОГО ПРОВЕДЕННЯ ЧАСУ У ЗВ'ЯЗКУ З ЯКИМОСЬ ВИДОВИЩЕМ НАЗИВАЄТЬСЯ
  55. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ НАТОВП, ПОВЕДІНКА ЯКОГО БАЗУЄТЬСЯ НА ЯВНИХ ЧИ ПРИХОВАНИХ НОРМАХ І ПРАВИЛАХ ПОВЕДІНКИ
  56. ЯКА СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ ВІДОБРАЖАЄ СТУПІНЬ ІДЕНТИФІКАЦІЇ СУБ'ЄКТА З ОБ'ЄКТОМ, ВИЗНАЧАЄ СПЕЦИФІКУ ДІЯЛЬНІСНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО КОМПОНЕНТІВ ТА МАЄ РЕГУЛЯТИВНИЙ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СУБ'ЄКТА ЧЕРЕЗ ЗНАННЯ ПРО ТЕ, ЯК ЗОРІЄНТОВАНИЙ У ПЕВНИХ СИТУАЦІЯХ ОБ'ЄКТ СПРИЙМАННЯ
  57. УСВІДОМЛЕННЯ ІНДИВІДОМ ТОГО, ЯК ЙОГО СПРИЙМАЮТЬ І ОЦІНЮЮТЬ ІНШІ ІНДИВІДИ АБО СПІЛЬНОСТІ; ВИД ПІЗНАННЯ, У ПРОЦЕСІ ЯКОГО СУБ'ЄКТ СТАЄ ОБ'ЄКТОМ СВОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ; РОЗДУМИ, АНАЛІЗ ВЛАСНОГО ПСИХІЧНОГО СТАНУ НАЗИВАЄТЬСЯ
  58. ІНТЕРПРЕТАЦІЯ НЕОБХІДНОЇ СУБ'ЄКТУ ІНФОРМАЦІЇ ШЛЯХОМ ПРИПИСУВАННЯ ПАРТНЕРУ ПО ВЗАЄМОДІЇ МОЖЛИВИХ ПОЧУТТІВ, ПРИЧИН ТА МОТИВІВ ПОВЕДІНКИ НАЗИВАЄТЬСЯ
  59. ФЕНОМЕН СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ, КОЛИ З ПРЕДСТАВЛЕНИХ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ СУБ'ЄКТУ СИГНАЛІВ, НАЙБІЛЬШЕ ЗАПАМ'ЯТОВУЮТЬСЯ ЛИШЕ ТІ, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ПОЧАТКУ ТА В КІНЦІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  60. ФЕНОМЕН СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ, КОЛИ ЛЮДИ СХІЛЬНІ НЕКРИТИЧНО СПРИЙМАТИ ОПИС ЧИ ОЦІНКУ СВОЄЇ ОСОБИСТОСТІ, ЯКЩО ВОНИ ПОДАЮТЬСЯ У НАУКОВОМУ, МАГІЧНОМУ ЧИ РИТУАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  61. ДО ВНУТРІШНЬОГРУПОВИХ ПРОЦЕСІВ НАЛЕЖАТЬ
  62.  

    Тема :: Вікова психологія

  63. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ НАУКА, ЯКА ВИВЧАЄ
  64. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ Є
  65. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ – ЦЕ
  66. ОСНОВНИМИ КРИТЕРІЯМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ КОЖНОГО ПЕРІОДУ РОЗВИТКУ Є
  67. ПРОВІДНОЮ ДІЛЬНІСТЮ ДЛЯ НЕМОВЛЯТ Є
  68. МЕТОД ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ОДНОЧАСНОМУ ПОРІВНЯННІ РІЗНИХ ГРУП ДОСЛІДЖУВАНИХ – ЦЕ
  69. ЛОНГІТЮДНИЙ МЕТОД ПЕРЕДБАЧАЄ
  70. ОБЕРІТЬ НАПРЯМКИ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКІ ПО-РІЗНОМУ ТРАКТУВАЛИ ДЖЕРЕЛА ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ
  71. ПРОВІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ – ЦЕ
  72. ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ В ОНТОГЕНЕЗІ – ЦЕ
  73. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  74. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  75. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ Є
  76. НАОЧНО-ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ РОЗВИВАЄТЬСЯ І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У
  77. ПОТРЕБА В ОЦІННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ В
  78. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОЇ СФЕРИ ДОШКІЛЬНИКА
  79. ЯКІ МОВНІ НАВИЧКИ ФОРМУЮТЬСЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
  80. ПОЧУТТЯ ДОРОСЛОСТІ З'ЯВЛЯЄТЬСЯ В
  81. ОСНОВНІ СТРАХИ У ВІЦІ НЕМОВЛЯТИ
  82. ДО ЗАВДАНЬ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ ВІДНОСЯТЬ
  83. ОСНОВНІ ЖИТТЄВІ ЗАВДАННЯ ЖІНОК
  84. У ПЕРІОДІ СТАРОСТІ НАЙКРАЩЕ ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ
  85. У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ ТАКІ ТИПИ СПІЛКУВАННЯ
  86. ОСНОВНИМИ ПСИХІЧНИМИ НОВОУТВОРЕННЯМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Є
  87. "КОМПЛЕКС ПОЖВАВЛЕННЯ" У ВІЦІ НЕМОВЛЯТИ, ЦЕ ОЗНАКА ПРОЯВУ
  88. "ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ" ВПЕРШЕ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У ВІЦІ
  89. СЕНЗИТИВНИЙ ПЕРІОД ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВИ
  90. ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ
  91. ПРИСКОРЕНИЙ ФІЗИЧНИЙ І ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ – ЦЕ
  92. ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ – ЦЕ
  93.  

    Тема :: Педагогічна психологія

  94. МЕХАНІЗМ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ЦЕ
  95. НАВЧАННЯ – ЦЕ
  96. У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН МАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО ХІД ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ. У ЦЬОМУ ПОЛЯГАЄ СУТНІСТЬ МЕХАНІЗМУ
  97. ГНОСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПОЛЯГАЄ У
  98. УМОВНО-РЕФЛЕКТОРНИЙ ВИД НАУЧІННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ ВИНИКНЕННЯ НОВИХ ФОРМ ПОВЕДІНКИ ЯК УМОВНИХ РЕАКЦІЙ НА ПОЧАТКОВИЙ НЕЙТРАЛЬНИЙ СТИМУЛ, ЯКИЙ РАНІШЕ СПЕЦИФІЧНОЇ РЕАКЦІЇ НЕ ВИКЛИКАВ
  99. НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Є ПРОВІДНИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
  100. СЕРЕДОВИЩЕ – ЦЕ РЕГУЛЯТОР СПАДКОВОГО, СТВЕРДЖУВАЛИ ПРЕДСТАВНИКИ СОЦІОГЕНЕТИЧНОГО НАПРЯМУ
  101. ЕКСПРЕСИВНІ ПЕДАГОГІЧНІ ЗДІБНОСТІ ВИРАЖАЮТЬСЯ В ЗДАТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ОЦІНИТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА РЕЗУЛЬТАТИ
  102. САМОРЕГУЛЯЦІЯ МОТИВАЦІЇ – ЦЕ
  103. НАСЛІДУВАННЯ – МЕХАНІЗМ ВИХОВАННЯ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ У
  104. РУШІЙНОЮ СИЛОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Є
  105. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  106. ОПИТУВАННЯ – ЦЕ
  107. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ЗУМОВЛЮЄТЬСЯ ЯКІСНО НОВОЮ
  108. НАУЧІННЯ ЗА МЕХАНІЗМОМ ІМПРИНТІНГУ ЦЕ
  109. В ОСНОВІ СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЛЕЖАТЬ
  110. СУГЕСТИВНІ ЗДІБНОСТІ ВИРАЖАЮТЬ ЗДАТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ДО
  111. ДИСГАРМОНІЙНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК НАЯВНИЙ ТОДІ, КОЛИ
  112. ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ – ЦЕ СИСТЕМА МЕТОДІВ, ЗАСОБІВ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ МОЖЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
  113. ОСНОВНИМ КРИТЕРІЄМ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПЛИВУ НА УЧНЯ Є ПЕРЕТВОРЕННЯ ЙОГО З ОБ'ЄКТА НАВЧАННЯ В СУБ'ЄКТ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  114. РОЗВИВАЮЧИЙ АСПЕКТ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЛЯГАЄ У ПЛАНУВАННІ ВЛАСНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
  115. ОНТОГЕНЕЗ ЛЮДСЬКОГО ОРГАНІЗМУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ БІОЛОГІЧНОЮ СПАДКОВІСТЮ
  116. ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД – ЦЕ ПОРІВНЯЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ БЛИЗНЮКІВ
  117. РУШІЙНОЮ СИЛОЮ ЛЮДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ І ДІЯЛЬНОСТІ Є
  118. ВИЩОЮ ФОРМОЮ РОЗВИТКУ Є
  119. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  120. МЕТОД НАВЧАННЯ – ЦЕ
  121. ОРГАНІЗАТОРСЬКІ ЗДІБНОСТІ – ЦЕ ЗДІБНОСТІ ПЕДАГОГА
  122. ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ – ЦЕ ЗДАТНІСТЬ ОЦІНИТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ, СВОЮ КОНЦЕПЦІЮ, СВІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ
  123. У РОБОТІ З УЧНЯМИ, ДЛЯ ЯКИХ ХАРАКТЕРНИЙ ІНЕРТНИЙ ТИП НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ПСИХОЛОГИ РЕКОМЕНДУЮТЬ ВИМАГАТИ ВІД УЧНЯ ШВИДКОЇ ЗМІНИ НЕВДАЛИХ ФОРМУЛЮВАНЬ
  124.  

    Тема :: Клінічна психологія

  125. ПЕРШИЙ ПІДРУЧНИК З КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ОПУБЛІКОВАНИЙ В
  126. МЕДИЧНА ПСИХОЛОГІЯ Є КЛЮЧОВОЮ В СИСТЕМІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ
  127. ТРАДИЦІЙНИМ НАПРЯМКОМ МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ Є
  128. НАЙБІЛЬШ ПЕРСПЕКТИВНИМИ НАПРЯМКАМИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Є ВИВЧЕННЯ
  129. ПРЕДСТАВНИКАМИ ЛЕНІНГРАДСЬКОЇ ШКОЛИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Є
  130. ПРЕДСТАВНИКАМИ КИЇВСЬКОЇ ШКОЛИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Є
  131. ПРЕДСТАВНИКАМИ ТБІЛІСЬКОЇ ШКОЛИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Є
  132. ОСНОВНІ РОЗДІЛИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  133. СПЕЦІАЛЬНІ МЕТОДИ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  134. ОСНОВНІ КАТЕГОРІЇ КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  135. ХАРАКТЕР КОНТИНІУМУ НОСИТЬ
  136. ХВОРОБЛИВИЙ ПРОЦЕС, ЗМІННА І ДИНАМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА
  137. ПАТОЛОГІЧНИЙ СТАН, ВІДХИЛЕННЯ РОЗВИТКУ
  138. НОЗОС РОЗТАШОВУЄТЬСЯ В СПЕКТРІ
  139. ПАТОС РОЗТАШОВУЄТЬСЯ В СПЕКТРІ
  140. ЗА ДАНИМИ ДОСЛІДНИКІВ-ПСИХІАТРІВ НОРМА СКЛАДАЄ ЛИШЕ
  141. ОЦІНКА НОРМИ В МЕДИЦИНІ ПОТРЕБУЄ
  142. ТЕРМІН "НОРМА" І "ЗДОРОВʼЯ"
  143. ЗАГАЛЬНЕ ПОНЯТТЯ, ЩО ПОЗНАЧАЄ ВСІ ПРОЦЕСНІ ЯВИЩА ОРГАНІЧНОГО ТА НЕОРГАНІЧНОГО СВІТУ
  144. ТЕРМІН "ЗДОРОВʼЯ" ХАРАКТЕРИЗУЄ
  145. НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВІ ПОКАЗНИКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗМУ
  146. ПСИХІЧНИМ СТАНОМ ПОЗНАЧАЄТЬСЯ СИНДРОМ ПРОТЯЖНІСТЮ
  147. ЕКЗОГЕННИЙ ТИП ПСИХІЧНОГО РЕАГУВАННЯ ЗУМОВЛЮЮТЬ
  148. ПСИХОГЕННИЙ ТИП РЕАГУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗУМОВЛЮЮТЬ
  149. ОСОБИСТІСНИЙ ТИП РЕАГУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗУМОВЛЮЮТЬ
  150. ЕНДОГЕННИЙ ТИП РЕАГУВАННЯ ПСИХІЧНОГО ЗУМОВЛЮЮТЬ
  151. ДЕФЕКТ В КЛІНІЧНІЙ ПСИХОЛОГІЙ ТРАКТУЄТЬСЯ ЯК
  152. ПРОТИЛЕЖНІСТЮ ДЕФЕКТУ ВИСТУПАЄ
  153. В КЛІНІЧНІЙ ПРАКТИЦІ ПОПЕРЕДНІЙ ДІАГНОЗ
  154. ПЕРВИННИЙ ЕТАП ДІАГНОСТИКИ ЗАХВОРЮВАННЯ ПОЛЯГАЄ
  155.  

    Тема :: Патопсихологія

  156. ПАТОПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ РОЗДІЛ
  157. ЯКА З ІСТОРИЧНИХ ЕПОХ ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ ПОВЕРНЕННЯМ ДЕМОНОЛОГІЇ У ЛІКУВАННІ ДУШЕВНОХВОРИХ:
  158. СТАН СТІЙКОЇ ПСИХІЧНОЇ ДИСГАРМОНІЇ ОСОБИСТОСТІ, ЯКИЙ ВИНИКАЄ НА ОСНОВІ НЕПОВНОЦІННОСТІ, НЕДОСТАТНОСТІ ХАРАКТЕРУ І ФОРМУЄТЬСЯ, ЯК ПРАКВИЛО, З ЮНОГО ВІКУ, МАЄ НАЗВУ:
  159. ПСИХІЧНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ, ЩО ВИНИКАЄ В ЖИТТЄВІЙ СИТУАЦІЇ, ЩО РІЗКО ЗМІНИЛАСЯ ЯК ВАЖКА РЕАКЦІЯ ОСОБИСТОСТІ НА ЦЮ СИТУАЦІЮ, МАЄ НАЗВУ:
  160. ІДЕЇ ЧИ СУДЖЕННЯ, ЯКІ НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ДІЙСНОСТІ, ПОМИЛКОВО ОБҐРУНТОВАНІ І ПОВНІСТЮ ОВОЛОДІВАЮТЬ СВІДОМІСТЮ ЛЮДИНИ, МАЮТЬ НАЗВУ:
  161. СТАН НАПОЛЕГЛИВОГО, УПЕРТОГО БАЖАННЯ СХУДНУТИ, ВПЕВНЕНОСТІ В НАЯВНОСТІ НАДЛИШКОВОЇ МАСИ ТІЛА, НАВІТЬ ПРИ КРИТИЧНОМУ ЗМЕНШЕННІ ВАГИ, - ЦЕ:
  162. ХРОНІЧНЕ ПСИХІЧНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ, ОСНОВНОЮ ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ЯКОГО Є СУДОРОЖНІ ПРИПАДКИ, МАЄ НАЗВУ:
  163. ПОТЯГ ДО БРОДЯЖНИЦТВА:
  164. ПАТОЛОГІЧНА ПРИСТРАСТЬ ДО ПСИХОАКТИВНИХ РЕЧОВИН, МАЄ НАЗВУ:
  165. НЕЗГРАБНІСТЬ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ, УСКЛАДНЕННЯ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ГРАФІЧНИХ ПРОБ Є ХАРАКТЕРНОЮ ДЛЯ:
  166. СПЛУТУВАННЯ РОЗРЯДНОСТІ ЧИСЛА, НЕМОЖЛИВІСТЬ ЗАСВОЄННЯ СИСТЕМИ РОЗМІЩЕННЯ ЧИСЕЛ, - ЦЕ ОЗНАКИ:
  167. СТАН НЕПОХИТНОЇ ВПЕВНЕНОСТІ У СВОЇЙ ПОТВОРНОСТІ, НАЯВНОСТІ ДЕФЕКТУ ЗОВНІШНОСТІ, ЩО СУПРОВОДЖУЄТЬСЯ ВИГАДУВАННЯМ РІЗНОМАНІТНИХ СПОСОБІВ БОРОТЬБИ З ЦИМ ЯВИЩЕМ - ЦЕ:
  168. АКЦЕНТУАЦIЇ ХАРАКТЕРУ - ЦЕ:
  169. СУТЬ "ЕФЕКТУ, ЧИ ФЕНОМЕНУ ЗЕЙГАРНИК" ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО:
  170. У ЯКУ ІСТОРИЧНУ ЕПОХУ БУЛО СТВОРЕНО ПЕРШІ ПРИТУЛКИ ДЛЯ ДУШЕВНОХВОРИХ:
  171. КРАЙНЯ І ТРИВАЛА ФОРМА ШТУЧНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ, ПРИ ЯКІЙ ЛЮДИНА ВИКЛИКАЄ У СЕБЕ СИМПТОМИ, ДОСЯГАЄ ГОСПІТАЛІЗАЦІЇ І ПІДДАЄТЬСЯ ЛІКУВАННЮ, МАЄ НАЗВУ:
  172. СОМАТОФОРМНИЙ РОЗЛАД, ЗА ЯКОГО ЛЮДИНА ПОМИЛКОВО ПІДОЗРЮЄ, ЩО НЕЗНАЧНІ ЗМІНИ У ФУНКЦІОНУВАННІ ЇЇ ОРГАНІЗМУ МОЖУТЬ БУТИ ОЗНАКАМИ СЕРЙОЗНОГО ЗАХВОРЮВАННЯ, НАЗИВАЄТЬСЯ:
  173. СИЛЬНИЙ І СТІЙКИЙ СТРАХ ПЕРЕД СОЦІАЛЬНИМИ СИТУАЦІЯМИ ЧИ ВИСТУПАМИ, В ЯКИХ МОЖЕ ВИНИКНУТИ СУМ'ЯТТЯ, НАЗИВАЄТЬСЯ:
  174. ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ЯКОГО З НИЖЧЕ НАВЕДЕНИХ РОЗЛАДІВ С ТАКІ СИМПТОМИ: СЕРЦЕБИГГЯ, ПОКОЛЮВАНАЯ В РУКАХ І НОГАХ, ЗАДИШКА, СИЛЬНЕ ПОТОВИДІЛЕННЯ, НІДЧУІТЯ ЖАРУ І ХОЛОДУ, БІЛЬ У ГРУДЯХ, СЛАБКІСТЬ:
  175. СПРЯМОВАНІСТЬ СЕКСУАЛЬНОГО ПОТЯГУ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ ДО ДИТИНИ ЦЕ:
  176. ХВОРОБЛИВИЙ ПОТЯГ ДО ПЕРЕОДЯГАННЯ В ОДЯГ ПРОТИЛЕЖНОЇ СТАТІ - ЦЕ:
  177. НАВ'ЯЗЛИВИЙ СТРАХ, ЯКИЙ ЧАСТО ПЕРЕЖИВАЄТЬСЯ, ПОГАНО КОНТРОЛЮЄТЬСЯ ТА ІСТОТНО ПОРУШУЄ САМОПОЧУТТЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ, ПОЗНАЧАЄТЬСЯ ЯК:
  178. ДЕПРЕСІЯ - ЦЕ:
  179. ПЕРІОДИЧНІ КОРОТКІ СПАЛАХИ ПАНІКИ, ЩО ВИНИКАЮТЬ РАПТОВО І ДОСЯГАЮТЬ МАКСИМУМУ ПРОТЯГОМ 10 ХВИЛИН, - ЦЕ:
  180. ХРОНІЧНЕ ПСИХІЧНЕ ЗАХВОРЮВАННЯ, ОСНОВНОЮ ХАРАКТЕРИСТИКОЮ ЯКОГО Є СУДОРОЖНІ ПРИПАДКИ, МАЄ НАЗВУ:
  181. УСКЛАДНЕНІСТЬ ВПІЗНАВАННЯ ПРЕДМЕТІВ, ЗВУКІВ МАЄ НАЗВУ:
  182. ГІПОМНЕЗІЯ - ЦЕ:
  183. ХИБНІ СПРИЙМАННЯ, ЗА ЯКИХ ЛЮДИНА БАЧИТЬ ОБРАЗИ, ПРЕДМЕТИ, ЯКИХ НЕМАЄ, ЧУЄ ЗВУКИ, ЯКИХ НЕМАЄ, ВІДЧУВАЄ ЗАПАХИ, ЯКИХ У ДІЙСНОСТІ НЕМАЄ, МАЮТЬ НАЗВУ:
  184. ПОТЯГ ЗАВДАВАТИ СТАТЕВОМУ ПАРТНЕРУ БОЛЬОВИХ ВІДЧУТТІВ, ЩОБ ДОСЯГТИ СТАТЕВОГО ЗАДОВОЛЕННЯ - ЦЕ:
  185. ПОТЯГ ДО КРАДІЖОК БЕЗ КОРИСЛИВОЇ МЕТИ - ЦЕ:
  186. ПОРУШЕННЯ ПАМ'ЯТІ НА ПОТОЧНІ ПОДІЇ, ПРИ ЯКОМУ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ ПАМ'ЯТЬ НА ПОДІЇ МИНУЛОГО:
  187.  

    Тема :: Психофізіологія

  188. ОФІЦІЙНИЙ СТАТУС ЯК НАУКОВИЙ НАПРЯМ ПСИХОФІЗІОЛГІЯ ОТРИМАЛА В:
  189. ПСИХОФІЗІОЛОГІЯ ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ ТРИ ВІДНОСНО САМОСТІЙНІ ЧАСТИНИ
  190. КЛАСИЧНА, ТРАДИЦІЙНА ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПОЛЯГАЄ
  191. ХТО ВВІВ ПОНЯТТЯ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИЙ ПАРАЛЕЛЕЛІЗМ
  192. МЕТОД РЕЄСТРАЦІЇ КОЛИВАНЬ ЕЛЕКТРИЧНИХ ПОТЕНЦІАЛІВ З ПОВЕРХНІ ГОЛОВИ НАЗИВАЄТЬСЯ
  193. МЕТОД ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ОКУЛОГРАФІЯ РЕЄСТРУЄ
  194. ОСНОВОЮ КЛІНІЧНОГО СТЕРЕОТАКСИСУ Є
  195. ДЛЯ ЯКОЇ СТАДІЇ СНУ ХАРАКТЕРНІ ПОВНА НЕРУХОМІСТЬ ЛЮДИНИ ВНАСЛІДОК РІЗКОГО ПАДІННЯ М'ЯЗОВОГО ТОНУСУ І ШВИДКІ РУХИ ОЧНИХ ЯБЛУК
  196. ДІЯЛЬНІСТЬ НЕЙРОНІВ ПІД ЧАС СНУ
  197. ВІДНОВНІ ФУНКЦІЇ ВІДБУВАЮТЬСЯ ПІД ЧАС
  198. ІНФОРМАЦІЯ, ЯКА НАДІЙШЛА ЗА ДЕНЬ, ОБРОБЛЯЄТЬСЯ НА СТАДІЇ
  199. В РЕГУЛЯЦІЇ ЦИКЛУ СОН-НЕСПАННЯ ВЕЛИКУ РОЛЬ ВІДІГРАЮТЬ МОНОАМІНЕРГІЙНІ МЕДІАТОРИ
  200. ІНСОМНІЯ - ЦЕ
  201. ПЕРВИННА СЛУХОВА КОРА, ЯКА ЗАБЕЗПЕЧУЄ РОЗУМІННЯ ЗМІСТУ СЛОВА, ІНФОРМАЦІЯ ПЕРЕТВОРЮЄТЬСЯ ТАМ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОГРАМИ МОВНОЇ ВІДПОВІДІ
  202. ЦЕНТР МОВЛЕННЯ,ЯКА ЗАБЕЗПЕЧУЄ МОТОРНУ ОРГАНІЗАЦІЮ МОВЛЕННЯ, ЗНАХОДИТЬСЯ У БІЛЬШОСТІ ЛЮДЕЙ В НИЖНІХ ВІДДІЛАХ ТРЕТЬОЇ ЛОБОВОЇ ЗВИВИНИ ЛІВОЇ ПІВКУЛІ
  203. СТРУКТУРНОЮ ОДИНИЦЕЮ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ Є ЇЇ КЛІТИНА З ЇЇ ВІДРОСТКАМИ - НЕЙРОН ТА КЛІТИНИ
  204. СІРА РЕЧОВИНА, ЯКА ВКРИВАЄ ПІВКУЛІ МОЗКУ І МОЗОЧКА, УТВОРЮЮЧИ ЗЗОВНІ СУЦІЛЬНИЙ ШАР, НАЗИВАЮТЬ
  205. НАЙВИЩІ ВІДДІЛИ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ПРЕДСТАВЛЕНІ
  206. ВІДДІЛ ГОЛОВНОГО МОЗКУ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО ЗАДНЬОГО МОЗКУ. БЕРЕ УЧАСТЬ У КООРДИНАЦІЇ РУХІВ, РЕГУЛЯЦІЇ М'ЯЗОВОГО ТОНУСУ, ПІДТРИМЦІ ПОЗИ І РІВНОВАГИ ТІЛА
  207. ОБ'ЄДНАНА ДІЯЛЬНІСТЬ КОРИ ВЕЛИКИХ ПІВКУЛЬ, ПІДКІРКОВИХ УТВОРЕНЬ І НИЖНІХ ВІДДІЛІВ ЦЕНТРАЛЬНОЇ НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ, ЯКА ЗАБЕЗПЕЧУЄ СКЛАДНІ СТОСУНКИ ОРГАНІЗМУ ІЗ ЗОВНІШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ
  208. УСЯ НЕРВОВА СИСТЕМА ПОДІЛЯЄТЬСЯ ФУНКЦІОНАЛЬНО НА
  209. ВИЩІ ВЕГЕТАТИВНІ ЦЕНТРИ РОЗТАШОВАНІ У ПРОМІЖНОМУ МОЗКУ, В
  210. БІОЛОГІЧНО АКТИВНІ РЕЧОВИНИ, ЩО ВИРОБЛЯЮТЬСЯ ЗАЛОЗАМИ ВНУТРІШНЬОЇ СЕКРЕЦІЇ НАЗИВАЮТЬСЯ
  211. ДИФУЗНА ЕНДОКРИННА СИСТЕМА УТВОРЕНА
  212. ІНСУЛІН ВИРОБЛЯЄ ЗАЛОЗА
  213. НОСІЄМ СПАДКОВИХ ЯКОСТЕЙ Є
  214. ГЕНЕТИЧНА СТАТЬ ОБУМОВЛЕНА
  215. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВИХ ОРГАНІВ ЖІНОЧОГО ТИПУ У ВНУТРІШНЬОУТРОБНОМУ ПЕРІОДІ ВІДБУДЕТЬСЯ ЗА УМОВИ ВІДСУТНОСТІ
  216. АНДРОГІННІСТЬ - ЦЕ
  217. МОРФОЛОГІЧНИМ СУБСТРАТОМ УТВОРЕННЯ ТА ПРОЯВУ ЕМОЦІЙ Є
  218.  

    Тема :: Психологічне консультування

  219. До методів психологічної допомоги відносяться всі нижче перераховані, за виключенням
  220. Клієнт-центрована терапія введена у практику
  221. Основним результатом психологічного консультування є
  222. Психологічне консультування - це
  223. У ході сімейного консультування сім'я заохочується до того, щоб
  224. Автор учбового посібника "Психологічна допомога: теорія і практика"
  225. Тривалість першого інтерв'ю повинна складати
  226. Основною проблемою психологічного консультування
  227. До принципів консультативної допомоги належить
  228. Психологічне тестування в процесі консультування проводиться
  229. Психологічне консультування як напрямок у практичній психології сформувалось
  230. За умов домінування Суперего скоріш за все
  231. Поняття "інсайт" означає
  232. На другому етапі консультативного процесу психологом застосовуються такі прийоми
  233. Психологічну напругу у клієнта можна зняти за допомогою
  234. Психолог-консультант повинен бути наділений
  235. "Будь-яка дрібниця пригнічує мене". Яка з перерахованих фраз, за К.Роджерсом, може бути проясненням цих слів клієнту
  236. Р. Мей наводить такий приклад: "Під час офіційного чаювання Ви помічаєте студента, що сором'язливо стоїть у куточку і явно відчуває себе не в своїй тарілці. Вам, як консультанту, хочеться домогти йому". Виберіть з нижченаведених фраз найбільш вдалу для даного випадку
  237. Яке з тверджень про сімейне консультування вірне
  238. Психологічний прийом віддзеркалювання включає в себе
  239. Хто з психоаналітиків надав велике значення вивченню нереалістичних вимог у системі очікувань ідеального "Я"
  240. Об'єктом та предметом діяльності психолога-консультанта є
  241. Змістом діяльності психолога-консультанта є
  242. До основних методів психологічного консультування належать
  243. Процес психологічного консультування починається із
  244. Яке з наведених понять означає одну з трьох структур психічного апарату за Фрейдом
  245. Основним результатом психологічного консультування є
  246. В ідеальному варіанті сімейний консультант зустрічається на сесії з
  247. У системному сімейному консультуванні виділяють чотири етапи, до яких не входить
  248. Конгруентність консультанта, за К. Роджерсом, пов'язана перш за все з
  249.  

    Тема :: Психологія сімʼї

  250. ШЛЮБ І СІМ'Я - ТОТОЖНІ ПОНЯТТЯ
  251. СІМ'Я ЯВЛЯЄ СОБОЮ НЕ ЗАСТИГЛУ СОЦІАЛЬНУ ОРГАНІЗАЦІЮ, А ДИНАМІЧНУ МІКРОСИСТЕМУ, ЯКА ПОСТІЙНО ПЕРЕБУВАЄ В ДІАЛЕКТИЧНОМУ РОЗВИТКУ
  252. НАЙВАЖЛИВІШИМ У РОЗВИТКУ СІМЕЙНОЇ СИСТЕМИ Є ПРАГНЕННЯ ДО КОХАННЯ І БЛИЗЬКОСТІ
  253. ВЗАЄМНИЙ ПОТЯГ ДВОХ ЛЮДЕЙ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ГОЛОВНИМ ЧИНОМ ВНУТРІШНІМИ ЯКОСТЯМИ КОЖНОГО З НИХ
  254. ДЛЯ БІЛЬШОСТІ ШЛЮБНИХ ПАР КЛЮЧЕМ ДО СІМЕЙНОГО ЩАСТЯ НА ВСЕ ЖИТТЯ Є ЗБЕРЕЖЕННЯ РОМАНТИЧНОГО КОХАННЯ
  255. ЯКІСТЬ СЕКСУАЛЬНОГО ЖИТТЯ ПОДРУЖНЬОЇ ПАРИ - ЦЕ НАЙВАЖЛИВІШИЙ ФАКТОР ЗАГАЛЬНОЇ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ШЛЮБОМ
  256. НАЙБІЛЬШЕ ПОШИРЕНОЮ МОДЕЛЛЮ СІМ'Ї Є
  257. ФУНКЦІЄЮ ДОШЛЮБНОГО ПЕРІОДУ Є
  258. У ЩАСЛИВИХ СІМ'ЯХ ПОДРУЖЖЯ НАЙСИЛЬНІШЕ ОБ'ЄДНУЄ:
  259. ОСНОВНИМИ ПСИХОЛОГІЧНИМИ ФАКТОРАМИ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ ВИНИКНЕННЮ У ШЛЮБІ
    СЕКСУАЛЬНИХ НЕВРОЗІВ І ДИСГАРМОНІЇ Є ТАКІ
  260. ШЛЯХ ДОСЯГНЕННЯ ГАРМОНІЙНИХ СІМЕЙНИХ СТОСУНКІВ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД :
  261. ВІРОГІДНІСТЬ ЗАХОПИТИСЬ ІНШОЮ ЛЮДИНОЮ ЗРОСТАЄ, ЯКЩО ВОНА :
  262. ФОРМУВАННЯ СІМЕЙНОЇ УГОДИ (РОЗПОДІЛУ РОЛЕЙ) ПОВИННЕ ВРАХОВУВАТИ :
  263. ОСНОВНИМИ ПРИЧИНАМИ ДЕСТРУКТИВНОГО ХАРАКТЕРУ ВИРІШЕННЯ ПРОТИРІЧ Є :
  264. ВИВЧЕННЯ СТРУКТУРИ СІМ`Ї МОЖЛИВЕ ЧЕРЕЗ:
  265. ІНІЦІАТОРОМ РОЗЛУЧЕННЯ, ЯК ПРАВИЛО, ВИСТУПАЄ ЧОЛОВІК
  266. ЧИ ВІРНИМ Є ТЕ, ЩО НА СЬОГОДНІШНІЙ ДЕНЬ ПАРТНЕРИ З БІЛЬШОЮ ГОТОВНІСТЮ КАЖУТЬ "ЦЕ ДОБРЕ ДЛЯ МЕНЕ", НІЖ "ЦЕ ДОБРЕ ДЛЯ МОЄЇ СІМ`Ї"
  267. ОСНОВНИМИ ПІДСИСТЕМАМИ СІМ`Ї Є:
  268. ВНУТРІШНЬОСІМЕЙНІ АЛЬЯНСИ ПІДТРИМУЮТЬ ФУНКЦІОНАЛЬНІСТЬ СІМЕЙНОЇ СИСТЕМИ
  269. ПЕРЕЖИВАННЯ ВТРАТИ ПІД ЧАС РОЗЛУЧЕННЯ ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:
  270. НАЙБІЛЬШ ВИСОКА ВІРОГІДНІСТЬ ГАРМОНІЙНОГО РОЗВИТКУ ІНТЕЛЕКТУ В ДИТИНИ ОСТАННЬОЇ СИБЛІНГОВОЇ ПОЗИЦІЇ В СІМ`Ї
  271. ДО СІМЕЙНОЇ ЗРАДИ БІЛЬШ СХИЛЬНІ ОСОБИ ЧОЛОВІЧОЇ СТАТІ:
  272. РЕВНОЩІ У ПОДРУЖНЬОМУ ЖИТТІ ЗАВЖДИ Є НАСЛІДКОМ ЗРАДИ:
  273. ХАРАКТЕРНА ДЛЯ ЛЮДИНИ СОЦІАЛЬНА СТРУКТУРА СІМ`Ї ДАЄ ДІТЯМ МОЖЛИВІСТЬ :
  274.  

    Тема :: Психотерапія

  275. ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНІ ПІДХОДИ МОЖНА УМОВНО РОЗДІЛИТИ НА
  276. РОЗГЛЯДАЮТЬ ТАКІ ВИДИ ПСИХОТЕРАПІЇ:
  277. СТРУКТУРА ОСОБИСТОСТІ ЗА З. ФРЕЙДОМ, СКЛАДАЄТЬСЯ:
  278. РЕГРЕСІЯ ЦЕ:
  279. ДО ТЕХНІК ПСИХОАНАЛІЗУ ВІДНОСЯТЬ:
  280. А. АДЛЕР ВИЗНАЧИВ НАЗВУ СВОЄЇ ТЕОРІЇ ЯК:
  281. ТЕХНІКА "РАННІЙ СПОГАД" ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ В:
  282. Під поняттям "Лібідо" К. Юнг РОЗУМІВ:
  283. ЗАСНОВНИКОМ ПСИХОДИНАНИМІЧНОЇ ТЕРАПІЇ Є:
  284. ПСИХОТЕРАПІЯ ЦЕ:
  285. ОДНА ЗУСТРІЧ З КЛІЄНТОМ (ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА СЕСІЯ) ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ ТАКУ КІЛЬКІСТЬ ЕТАПІВ:
  286. З. ФРЕЙД РОЗГЛЯДАЄ СНОБАЧЕННЯ ЯК:
  287. ПСИХОДИНАМІЧНА СЕСІЯ (ОДНЕ ЗАНЯТТЯ) ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ:
  288. ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПРОЦЕС ПЕРЕДБАЧАЄ ПРОХОДЖЕННЯ ЧЕРЕЗ:
  289. ТЕХНІКА ПОВТОРЕНЬ У ПСИХОТЕРАПІЇ ЦЕ:
  290. ЕМПАТІЙНЕ РОЗУМІННЯ КЛІЄНТА ЦЕ:
  291. ФАЗА ГРИ В ПСИХОДРАМІ Є:
  292. ПРИЧИНОЮ НЕВРОТИЧНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ Я. МОРЕНО ВВАЖАВ:
  293. СІМЕЙНИЙ ПІДХІД ДО СІМЕЙНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ РОЗГЛЯДАЄ СІМ'Ю, ЯК ТАКУ, ЩО СКЛАДАЄТЬСЯ ТРЬОХ ПІДСИСТЕМ:
  294. ДО ОСНОВНИХ СКАРГ, З ЯКИМИ ЗВЕРТАЮТЬСЯ КЛІЄНТИ ЗА ПСИХОЛОГІЧНОЮ ДОПОМОГОЮ ВІДНОСЯТЬ:
  295. ПЕРШИЙ ЕТАП АНАЛІТИЧНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ К. ЮНГ НАЗВАВ:
  296. СИМВОЛРАМА ВІДОМА ТАКОЖ ПІД НАЗВОЮ, ЯК:
  297. ЗАСНОВНИКОМ ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНОГО НАПРЯМКУ "СИМВОЛДРАМИ" Є:
  298. МОТИВ СИМВОЛДАРАМИ "КВІТКА" БІЛЬШЕ ПІДХОДИТЬ:
  299. КЛІЄНТ-ЦЕНТРОВАНА ПСИХОТЕРАПІЯ К. РОДЖЕРСА ВХОДИТЬ ДО ГРУПИ:
  300. ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ПРОВЕДЕННЯ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ НЕОБХІДНО:
  301. ДО СТАДІЙ ПСИХОСЕКСУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ЗА 3. ФРЕЙДОМ ВІДНОСЯТЬ:
  302. ЕДІПІВ КОМПЛЕКС І КОМПЛЕКС ЕЛЕКТРИ ВИНИКАЮТЬ НА ТАКІЙ СТАДІЇ ПСИХОСЕКСУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ:
  303. ЗА ПРИНЦИПАМИ І ТЕХНІКАМИ РОБОТИ КОГНІТИВНА ПСИХОТЕРАПІЯ БЛИЗЬКА ДО:
  304. ТЕХНІКА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ А. АДЛЕРА "ІСТОРІЯ ЖИТТЯ" ПЕРЕДБАЧАЄ:
  305. ВИД ГРУПОВОЇ СУПЕРВІЗІЇ, ДЕ СУБ'ЄКТОМ АНАЛІЗУ ВИСТУПАЮТЬ САМІ УЧАСНИКИ ГРУПИ, ЦЕ:
  306. СУПЕРВІЗОВАНИЙ - ЦЕ:
  307. КВАЛІФІКОВАНИЙ СПЕЦІАЛІСТ-ПСИХОТЕРАПЕВТ, ЯКИЙ ПРОВОДИТЬ СУПЕРВІЗІЮ ШЛЯХОМ ПРОФЕСІЙНОГО КОНСУЛЬТУВАННЯ ТЕРАПЕВТА, ЦЕ:
  308. ДО МЕТОДІВ СУПЕРВІЗІЇ ВІДНОСЯТЬ:
  309. ЗА ТРИВАЛІСТЮ ПРОЦЕСУ СУПЕРВІЗІЯ МОЖЕ БУТИ:
  310.