Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 053 Психологія / Клінічна психологія

Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022

    Тема :: Загальна психологія

  1. ПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ НАУКА І СИСТЕМА ЗНАНЬ ПРО
  2. КИМ БУЛА ЗАСНОВАНА ПЕРША ПСИХОЛОГІЧНА ШКОЛА
  3. ІЄРАРХІЧНУ ПІРАМІДУ ПОТРЕБ РОЗРОБИВ:
  4. ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ОСНОВНИХ ПРОЯВІВ ПСИХІЧНОГО ЖИТТЯ У ПСИХОЛОГІЇ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ТАКІ ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ НАУКОВОГО АНАЛІЗУ
  5. РОЗРІЗНЯЮТЬ ТАКІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГІЇ
  6. МЕТОДОЛОГІЯ - ЦЕ
  7. ДО ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ПСИХОЛОГІЇ НАЛЕЖАТЬ
  8. ІНТРОСПЕКЦІЯ -
  9. МЕТОД, ЩО ПОЛЯГАЄ У БАГАТОРАЗОВОМУ ОБСТЕЖЕННІ ОДНИХ І ТИХ ЖЕ ОСІБ ПРОТЯГОМ ТРИВАЛОГО ЧАСУ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  10. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ СПРЯМОВАНИЙ НА ВСТАНОВЛЕННЯ
  11. ПРИРОДНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ РОЗМЕЖОВУЄТЬСЯ НА ТАКІ ВИДИ
  12. ДОДАТКОВІ МЕТОДИ ПСИХОЛОГІЇ ПРЕДСТАВЛЕНІ
  13. МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ, ЩО МОЖЕ БУТИ ВІДКРИТОГО І ЗАКРИТОГО ТИПУ
  14. ЕМОЦІЙНУ СФЕРУ ОСОБИСТОСТІ ПИЙНЯТО НАЗИВАТИ
  15. ТЕОРІЯ А. МАСЛОУ НАЗИВАЄТЬСЯ
  16. НАПРЯМ ПСИХОЛОГІЇ, ПРЕДМЕТОМ ВИВЧЕННЯ ЯКОГО Є ПОВЕДІНКА, НАЗИВАЄТЬСЯ
  17. ДВІ СИГНАЛЬНІ СИСТЕМИ ҐРУНТОВНО РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ У ПРАЦЯХ
  18. СПІЛЬНОЮ ДЛЯ ЛЮДИНИ І ТВАРИНИ Є
  19. УМОВНИЙ РЕФЛЕКС Є
  20. ДО ОСНОВНИХ МЕТОДІВ ПОРІВНЯЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ НАЛЕЖАТЬ
  21. ВІДПОВІДНО ДО ПОЛОЖЕНЬ КОНСТИТУЦІЙНОЇ ТЕОРІЇ ТЕМПЕРАМЕНТ ОСОБИСТОСТІ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД
  22. УВАГА ЯК ПСИХІЧНИЙ ПРОЦЕС РЕАЛІЗУЄ ТАКУ ФУНКЦІЮ ПСИХІКИ
  23. АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНИЙ АПАРАТ, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ ЗОВНІШНІХ ПОДРАЗНИКІВ В ЕНЕРГІЮ НЕРВОВОГО ЗБУДЖЕННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  24. РЕЦЕПТОРИ, ЩО СПЕЦІАЛІЗУЮТЬСЯ НА ВІДОБРАЖЕННІ ВПЛИВІВ ІЗ ВНУТРІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ОРГАНІЗМУ, НАЗИВАЮТЬСЯ
  25. НЕЙРОН - ЦЕ
  26. ДО ЕКСТЕРОРЕЦЕПТИВНИХ ВІДНОСЯТЬСЯ ВІДЧУТТЯ
  27. НОВИЙ ВИД ЧУТЛИВОСТІ, ЗУМОВЛЕНИЙ ПЕРЕНЕСЕННЯМ ЯКОСТЕЙ ОДНІЄЇ МОДАЛЬНОСТІ НА ІНШУ, - ЦЕ
  28. СПРИЙМАННЯ ЧАСТО ПРИЙНЯТО НАЗИВАТИ
  29. ЗАЛЕЖНІСТЬ СПРИЙМАННЯ ВІД ЗМІСТУ ПОПЕРЕДНЬОГО ДОСВІДУ ЖИТТЯ ЛЮДИНИ І ВІД ОСОБЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  30. ФЕНОМЕН ВІДНОСНОЇ НЕЗАЛЕЖНОСТІ СПРИЙМАННЯ ПАРАМЕТРІВ ФІГУРИ ВІД ЗМІН ЇЇ ФОНУ ВІДОМИЙ ЯК
  31. ОСНОВНИМИ ПРОЦЕСАМИ ПАМ'ЯТІ Є
  32. ТИП ЗОРОВОЇ ПАМ'ЯТІ, ЯКА ДОВГО ЗБЕРІГАЄ ЯСКРАВИЙ ОБРАЗ З УСІМА ДЕТАЛЯМИ СПРИЙНЯТОГО,- ЦЕ ПАМ'ЯТЬ
  33. СЕНСОРНА ПАМ'ЯТЬ
  34. ПРОТЯГОМ ЧВЕРТІ СЕКУНДИ ФУНКЦІОНУЄ ПАМ'ЯТЬ
  35. ОБСЯГ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ЗБЕРІГАЄТЬСЯ В КОРОТКОЧАСНОЇ ПАМ'ЯТІ
  36. ЗВ'ЯЗКИ МІЖ ПСИХІЧНИМИ ЯВИЩАМИ, ПРИ ЯКИХ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОДНОГО З НИХ ТЯГНЕ ЗА СОБОЮ ПОЯВУ ІНШОГО, НАЗИВАЮТЬСЯ
  37. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ ПОПЕРЕДНЬОЇ ІНФОРМАЦІЇ НА ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  38. ВКАЖІТЬ, ЯКА З ПЕРЕРАХОВАНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ УВАГИ ПОЛЯГАЄ В ДОВІЛЬНОМУ ПЕРЕНЕСЕННІ ЇЇ СПРЯМОВАНОСТІ З ОДНОГО ОБ'ЄКТА НА ІНШИЙ
  39. ПРИЧИНОЮ ВИНИКНЕННЯ ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ ДО БУДЬ-ЯКОГО ОБ'ЄКТА Є
  40. КОГНІЦІЯ - ЦЕ
  41. БЕЗПОСЕРЕДНІЙ ЗВ'ЯЗОК З СПРИЙНЯТТЯМ НАВКОЛИШНЬОЇ ДІЙСНОСТІ Є ВІДМІННОЮ ОСОБЛИВІСТЮ МИСЛЕННЯ
  42. ІНСАЙТ - ЦЕ
  43. ПРИПУЩЕННЯ, ПРОЕКТ РІШЕННЯ ЗАДАЧІ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ ЯК
  44. МИСЛЕННЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ І ЯВИЩ ЗА ЇХ ЗАГАЛЬНИМИ І ІСТОТНИМИ ОЗНАКАМИ ВІДОМЕ ЯК
  45. СТЕНІЧНІ ЕМОЦІЇ - ЦЕ
  46. ЛОГІЧНИЙ ПЕРЕХІД В ПРОЦЕСІ МИСЛЕННЯ ВІД ЗАГАЛЬНОГО ДО КОНКРЕТНОГО НАЗИВАЄТЬСЯ
  47. УЯВНЕ ЗБІЛЬШЕННЯ АБО ЗМЕНШЕННЯ РОЗМІРІВ ПРЕДМЕТА, ЗМІНА КІЛЬКОСТІ ЧАСТИН ПРЕДМЕТА ВІДОМЕ ЯК
  48. МИСЛЕННЄВЕ РОЗ'ЄДНАННЯ ПРЕДМЕТІВ У СВІДОМОСТІ, ВИДІЛЕННЯ ОСНОВНИХ ЧАСТИН, АСПЕКТІВ, ОЗНАК І ВЛАСТИВОСТЕЙ НАЗИВАЄТЬСЯ
  49. ПОНЯТТЯ "ПОВНОФУНКЦІОНУЮЧА ОСОБИСТІСТЬ" НАЛЕЖИТЬ
  50. НАЗВІТЬ ТЕОРІЮ СТВОРЕНУ ФРЕЙДОМ
  51. ФІЗІОЛОГІЧНОЮ ОСНОВОЮ ТЕМПЕРАМЕНТУ ЗГІДНО ВЧЕННЯ І.П. ПАВЛОВА ВИСТУПАЄ
  52. НАУКОВЕЦЬ, ЯКИЙ У СТРУКТУРІ ПСИХІКИ ВИОКРЕМЛЮВАВ КОМПОНЕНТИ: ІД, ЕГО, СУПЕР-ЕГО
  53. НАУКОВА ПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ
  54. ОДНИМ ІЗ КЛЮЧОВИХ ПОНЯТЬ ГЕШТАЛЬТ ТЕРАПІЇ Є
  55. МАЙБУТНЬОМУ ПСИХОЛОГУ-КОНСУЛЬТАНТУ ВАРТО ПОЧИНАТИ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ІЗ
  56. ЯКИМИ ОСОБИСТІСНИМИ ЯКОСТЯМИ ПОВИНЕН ВОЛОДІТИ ПСИХОЛОГ
  57. ЯКИМИ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИМИ ЯКОСТЯМИ ПОВИНЕН ВОЛОДІТИ ПСИХОЛОГ
  58. ВКАЖІТЬ ВАРІАНТ, ЩО НЕ СТОСУЄТЬСЯ ЕТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ РОБОТИ ПСИХОЛОГА
  59. СОМАТИЧНІ РОЛІ У КОНЦЕПЦІЇ Я. МОРЕНО ВКАЗУЮТЬ НА
  60. Поняття "КОМПЛЕКС ЕДІПА" ЗАПРОПОНУВАВ
  61. УЗГОДЖЕНІСТЬ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКА ОДНОЧАСНО ПЕРЕДАЄТЬСЯ ЛЮДИНОЮ ВЕРБАЛЬНИМ І НЕВЕРБАЛЬНИМ ЗАСОБАМИ - ЦЕ
  62. ОСНОВНИМИ СТРУКТУРНИМИ ПОНЯТТЯМИ ТЕОРІЇ ОСОБИСТОСТІ Я, МОРЕНО Є
  63. ОСНОВНИМИ ПОНЯТТЯМИ, ЩО ОПИСУЮТЬ БІХЕВІОРАЛЬНИЙ НАПРЯМ Є
  64. ПРОВІДНИМ МЕТОДОМ У БІХЕВІОРИЗМІ ВВАЖАЄТЬСЯ
  65.  

    Тема :: Соціальна психологія

  66. ЗДАТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ РОЗУМІТИ ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ІНШОЇ ЛЮДИНИ; ВМІННЯ СПІВПЕРЕЖИВАТИ І ПОСТАВИТИ СЕБЕ НА МІСЦЕ ІНШОЇ ЛЮДИНИ НАЗИВАЄТЬСЯ:
  67. СПРИЙНЯТТЯ, РОЗУМІННЯ Й ОЦІНКА ЛЮДЬМИ СОЦІАЛЬНИХ ОБ'ЄКТІВ (ІНШИХ ЛЮДЕЙ САМИХ СЕБЕ, СОЦІАЛЬНИХ ГРУП ТА СПІЛЬНОТ) НАЗИВАЄТЬСЯ
  68. ВИД МОВЛЕННЯ, ПРИ ЯКОМУ АКТИВНИМИ В ОДНАКОВІЙ МІРІ Є ВСІ ЙОГО УЧАСНИКИ
  69. МЕТОДИКА, ЗА ЯКОЇ ЗАЗДАЛЕГІДЬ ФОРМУЛЮЮТЬСЯ ЗАПИТАННЯ ТА ЇХ ПОСЛІДОВНІСТЬ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  70. ВІДМІННОСТІ В ОЦІНЦІ СВОЄЇ І ЧУЖОЇ ГРУПИ НА КОРИСТЬ СВОЄЇ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  71. РЕФЕРЕНТНА ГРУПА - ЦЕ
  72. МЕТОД СОЦІОМЕТРІЇ ЗАПОЧАТКУВАВ
  73. ПРОЦЕС ВХОДЖЕННЯ ІНДИВІДА В СУСПІЛЬСТВО, АКТИВНОГО ЗАСВОЄННЯ НИМ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ, СОЦІАЛЬНИХ РОЛЕЙ, НОРМ, ЦІННОСТЕЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ УСПІШНОЇ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ В ПЕВНОМУ СУСПІЛЬСТВІ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  74. ЗАСВОЄННЯ ОСОБИСТІСТЮ НОРМ, ЦІННОСТЕЙ, НЕГАТИВНИХ РОЛЕЙ, СТЕРЕОТИПІВ ПОВЕДІНКИ, ЯКІ СПРИЧИНЮЮТЬ ДЕФОРМАЦІЮ СУСПІЛЬНИХ ВІДНОСИН, ДИСГАРМОНІЮ У ВЗАЄМОДІЇ ЛЮДИНИ І СУСПІЛЬСТВА, НАЗИВАЄТЬСЯ
  75. НЕВЕРБАЛЬНА КОМУНІКАЦІЯ - ЦЕ
  76. ЕМПАТІЯ - ЦЕ
  77. ІДЕНТИФІКАЦІЯ - ЦЕ
  78. ПРИПИСУВАННЯ ОСОБИСТІСТЮ ПРИЧИН ПОВЕДІНКИ ІНШИМ ЛЮДЯМ
  79. БАР'ЄРИ У СПІЛКУВАННІ - ЦЕ
  80. ЗНАКОВА СИСТЕМА НЕВЕРБАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ, ЯКА ХАРАКТЕРИЗУЄТЬСЯ ЯКІСТЮ ГОЛОСУ, ЙОГО ДІАПАЗОНОМ, ТОНАЛЬНІСТЮ І ВИРАЖАЄ ПОЧУТТЯ ТА СТАНИ ЛЮДИНИ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  81. АВТОРОМ ТЕОРІЇ "ПСИХОЛОГІЯ МАС" Є
  82. ОПОСЕРЕДКОВАНИЙ, АНОНІМНИЙ ХАРАКТЕР, СПРЯМОВАНІСТЬ НЕ НА ПЕВНУ ОСОБИСТІСТЬ, А НА ВЕЛИКІ Й НЕОДНОРІДНІ МАСИ Є ВІДМІННОЮ ОСОБЛИВІСТЮ
  83. ПРОЦЕС ПСИХІЧНОГО ВПЛИВУ НА ЛЮДИНУ ЧИ ГРУПУ ПРИ ПОСЛАБЛЕНОМУ УСВІДОМЛЕНОМУ КОНТРОЛІ, НЕКРИТИЧНІЙ ОЦІНЦІ ЗМІСТУ ПОВІДОМЛЕНЬ, ЯКІ СПРИЙМАЮТЬСЯ, - ЦЕ
  84. СУТЬ ЯКОГО З КОМПОНЕНТІВ СОЦІАЛЬНОЇ УСТАНОВКИ ПОЛЯГАЄ В ЕМОЦІЙНІЙ ОЦІНЦІ ОБ'ЄКТА, ВИЯВЛЕННІ СИМПАТІЇ ЧИ АНТИПАТІЇ ДО НЬОГО?
  85. ФОРМА СТАНДАРТИЗОВАНОЇ МАСОВОЇ ПОВЕДІНКИ ЛЮДЕЙ, ЩО ВИНИКАЄ СТИХІЙНО ПІД ВПЛИВОМ НАСТРОЇВ, СМАКІВ, ЗАХОПЛЕНЬ, ЯКІ ДОМІНУЮТЬ У СУСПІЛЬСТВІ, - ЦЕ
  86. СПОРТИВНИЙ АЗАРТ - ЦЕ ФОРМА
  87. СОЦІАЛЬНА УСТАНОВКА - ЦЕ
  88. КОРОТКОТРИВАЛЕ ЗІБРАННЯ ЛЮДЕЙ ДЛЯ СПІЛЬНОГО ПРОВЕДЕННЯ ЧАСУ У ЗВ'ЯЗКУ З ЯКИМОСЬ ВИДОВИЩЕМ НАЗИВАЄТЬСЯ
  89. ГРУПОВІ ЕКСПЕКТАЦІЇ - ЦЕ
  90. НЕГАТИВІЗМ - ЦЕ
  91. УСВІДОМЛЕННЯ ІНДИВІДОМ ТОГО, ЯК ЙОГО СПРИЙМАЮТЬ І ОЦІНЮЮТЬ ІНШІ ІНДИВІДИ АБО СПІЛЬНОСТІ; ВИД ПІЗНАННЯ, У ПРОЦЕСІ ЯКОГО СУБ'ЄКТ СТАЄ ОБ'ЄКТОМ СВОГО СПОСТЕРЕЖЕННЯ; РОЗДУМИ, АНАЛІЗ ВЛАСНОГО ПСИХІЧНОГО СТАНУ НАЗИВАЄТЬСЯ
  92. АСОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА
  93. ФЕНОМЕН СОЦІАЛЬНОЇ ПЕРЦЕПЦІЇ, КОЛИ З ПРЕДСТАВЛЕНИХ ДЛЯ СПРИЙМАННЯ СУБ'ЄКТУ СИГНАЛІВ, НАЙБІЛЬШЕ ЗАПАМ'ЯТОВУЮТЬСЯ ЛИШЕ ТІ, ЩО ЗНАХОДЯТЬСЯ НА ПОЧАТКУ ТА В КІНЦІ НАЗИВАЄТЬСЯ
  94. ГЕНДЕР - ЦЕ
  95. ДИСПОЗИЦІЄЮ ОСОБИСТОСТІ НАЗИВАЮТЬ
  96. ЯВИЩЕ, ДОСЛІДЖУВАНЕ ДЖЕЙМСОМ СТОУНЕРОМ, СУТЬ ЯКОГО ПОЛЯГАЄ У ТОМУ, ЩО ПРИЙНЯТЕ ГРУПОЮ РІШЕННЯ БІЛЬШ РИЗИКОВАНЕ, НІЖ ПОЧАТКОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ЧЛЕНІВ ГРУПИ НАЗИВАЄТЬСЯ
  97. ПРИ ВИНИКНЕННІ ЯКОГО ГРУПОВОГО ФЕНОМЕНУ, СТИЛЬ МИСЛЕННЯ ГРУПИ НАБУВАЄ ТАКИХ РИС: ІЛЮЗІЯ БЕЗДОГАННОСТІ, ПРАГНЕННЯ ДАТИ РАЦІОНАЛЬНЕ ПОЯСНЕННЯ СВОЄМУ РІШЕННЮ ЯК ЄДИНО ПРАВИЛЬНОМУ, СТЕРЕОТИПНИЙ ПОГЛЯД НА СУПЕРНИКІВ, ІЛЮЗІЯ ОДНОСТАЙНОСТІ, ВІДКРИТИЙ ТИСК НА МЕНШІСТЬ
  98. СПРИЙМАННЯ, КЛАСИФІКУВАННЯ ТА ОЦІНКА ІНШИХ ЛЮДЕЙ НА ОСНОВІ ПЕВНИХ УЯВЛЕНЬ - ЦЕ
  99. КОНФЛІКТ - ЦЕ
  100. НАКОПИЧЕНІ ПРОТИРІЧЧЯ, ЯКІ ПОВ'ЯЗАНІ З ДІЯЛЬНІСТЮ СУБ'ЄКТІВ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ І ФОРМУЮТЬ ҐРУНТ ДЛЯ РЕАЛЬНОГО ПРОТИБОРСТВА МІЖ НИМИ ЦЕ:
  101. ЦІ ПРИЧИНИ КОНФЛІКТУ СТОСУЮТЬСЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК УЧАСНИКІВ КОНФЛІКТУ, ЇХНІХ ПОТРЕБ, ІНТЕРЕСІВ, ОСОБЛИВОСТЕЙ ХАРАКТЕРУ, ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ТА НАЙЧАСТІШЕ СТОСУЮТЬСЯ ДЕСТРУКТИВНИХ КОНФЛІКТІВ:
  102. ТРАНСАКЦІЯ - ЦЕ
  103. ЗАГОСТРЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СТОСУНКІВ, РОЗШИРЕННЯ КОНФЛІКТУ, ЙОГО РОЗГОРТАННЯ НАЗИВАЄТЬСЯ
  104. ВКАЖІТЬ ГРУПУ ВИСОКОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ
  105. МІЖГРУПОВИЙ КОНФЛІКТ - ЦЕ КОНФЛІКТ ТИПУ:
  106. НОНКОНФОРМІЗМ - ЦЕ
  107. ПРОЦЕС КОНТРОЛЮВАННЯ КОНФЛІКТУ САМИМИ УЧАСНИКАМИ АБО ЗОВНІШНІМИ СИЛАМИ (СУСПІЛЬНИМИ ІНСТИТУТАМИ, ВЛАДОЮ, ПІДПРИЄМЦЯМИ, СПЕЦІАЛІСТАМИ) НАЗИВАЄТЬСЯ:
  108. ЯКА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ ХАРАКТЕРИЗУЄ НИЖНІЙ ПОРІГ МАЛОЇ ГРУПИ
  109. ФАСИЛІТАЦІЯ - ЦЕ
  110. ЦЕ СПОСІБ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ, ПРИ ЯКОМУ РЕКОМЕНДАЦІЇ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ Є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВИКОНАННЯ СТОРОНАМИ КОНФЛІКТУ
  111. ЗБІГ ОБСТАВИН, ЩО Є ПРИВОДОМ ДЛЯ КОНФЛІКТУ, МАЄ НАЗВУ:
  112. ЯК НАЗИВАЮТЬ СЛОВА, ДІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ, ЯКІ ПРИЗВОДЯТЬ ДО КОНФЛІКТУ?
  113. СОЦІОМЕТРІЯ - ЦЕ
  114. СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНА ФОРМА СПІЛКУВАННЯ ДВОХ КОНФЛІКТУЮЧИХ СТОРІН, ЩО ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ТРЕТЬОЇ, НЕЙТРАЛЬНОЇ СТОРОНИ (ПОСЕРЕДНИКА) З МЕТОЮ ОПОСЕРЕДКОВАНОГО УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ РОЗВ'ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ ЗГІДНО З ПРАВИЛАМИ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ НАЗИВАЄТЬСЯ
  115. ІЗОЛЬОВАНИМИ У СОЦІОМЕТРИЧНОМУ ДОСЛІДЖЕННІ НАЗИВАЮТЬСЯ ОСОБИ, ЯКІ ОТРИМУЮТЬ КІЛЬКІСТЬ ВИБОРІВ
  116. СТАН НЕВИЗНАЧЕНОСТІ, ЩО ВИНИКАЄ У ПРОЦЕСІ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ІНДИВІДА МІЖ ОЧІКУВАНИМИ ТА РЕАЛЬНИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ ДІЙ ЛЮДИНИ
  117. ВІДНОСНО УЗГОДЖЕНА І ПОСЛІДОВНА СУКУПНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ЗНАЧУЩИХ ВЧИНКІВ ОСОБИСТОСТІ - ЦЕ
  118. ЕТАПИ ЗАСВОЄННЯ ОСОБИСТІСТЮ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ
  119. ВКЛЮЧЕННЯ У НОРМАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ ХВОРИХ ОСІБ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ СТРЕС ПІД ЧАС АВАРІЙ, КАТАСТРОФ - ЦЕ
  120. РЕСОЦІАЛІЗАЦІЯ - ЦЕ
  121. ЯК НАЗИВАЮТЬ МЕТОД, ЩО ДОПОМАГАЄ ЛЮДИНІ КРАЩЕ ЗРОЗУМІТИ ВЛАСНЕ ЖИТТЯ І СВОЮ РОЛЬ У ЙОГО РОЗГОРТАННІ
  122. ВКАЖІТЬ, ЩО Є ВИРІШАЛЬНИМ ДЛЯ РОЗГОРТАННЯ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ:
  123. ВИЗНАЧТЕ, ЩО Є ІНДИКАТОРАМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ ОСОБИСТОСТІ:
  124. ВИНИКНЕННЯ ПРИ СПРИЙНЯТТІ ЛЮДИНИ ЛЮДИНОЮ ПРИВАБЛИВОСТІ - ЦЕ
  125. ПЕРЦЕПТИВНА СТОРОНА СПІЛКУВАННЯ ВКЛЮЧАЄ
  126.  

    Тема :: Організаційна психологія

  127. ГАЛУЗЬ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКА ПРОДУКУЄ ПСИХОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ ПРО УПРАВЛІНСЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕ
  128. ОРГАНІЗАЦІЯ - ЦЕ
  129. ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОГНОЗІВ ЩОДО РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙ, РОБОЧИХ ГРУП, ПЕРСОНАЛУ, КЕРІВНИКА ТА УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є ФУНКЦІЄЮ УПРАВЛІННЯ
  130. НА ОСНОВІ ТЕОРЕТИЧНОГО І ЕМПІРИЧНОГО АНАЛІЗУ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ РОЗРОБКА ПРАКТИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ З РІЗНИХ АСПЕКТІВ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО СПРЯМОВАНІ НА ПОКРАЩЕННЯ РОБОТИ КЕРІВНИКІВ, УСІЄЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ Є ФУНКЦІЄЮ УПРАВЛІННЯ
  131. СУКУПНІСТЬ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЄЮ, СПРЯМОВАНИХ НА ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ
  132. ОСОБА, НА ЯКУ ОФІЦІЙНО ПОКЛАДЕНО ФУНКЦІЇ УПРАВЛІННЯ УСТАНОВОЮ(ПІДПРИЄМСТВОМ) ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  133. КЛЮЧОВИМ І ПЕРШОЧЕРГОВИМ ЗАВДАННЯМ ПЛАНУВАННЯ Є
  134. ЩО НЕ Є КЛАСИЧНОЮ ФУНКЦІЄЮ МЕНЕДЖМЕНТУ
  135. ДО ТАКТИЧНИХ МАНІПУЛЯТИВНИХ ПРИЙОМІВ У ВИКОРИСТАННІ ВЛАДИ НЕ ВІДНОСИТЬСЯ
  136. ХАРИЗМАТИЧНА ТЕОРІЯ ЛІДЕРСТВА НАЛЕЖИТЬ ДО
  137. КОМПЛЕКС ВЗАЄМОЗВ'ЯЗАНИХ ТА ВЗАЄМОЗУМОВЛЕНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЯКОСТЕЙ КЕРІВНИКА, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ УСПІШНІСТЬ УПРАВЛІННЯ, МОЖЛИВІСТЬ ПРИЙНЯТТЯ НЕСТАНДАРТНИХ, ОРИГІНАЛЬНИХ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ, - ЦЕ
  138. МОТИВАЦІЯ І СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ СПІВВІДНОСЯТЬСЯ НАСТУПНИМ ЧИНОМ
  139. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ПЕВНА СИСТЕМА ПРИНЦИПІВ, НОРМ, МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ ВПЛИВУ НА ПІДЛЕГЛИХ З МЕТОЮ ЕФЕКТИВНОГО ЗДІЙСНЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ДОСЯГНЕННЯ ПОСТАВЛЕНИХ ЦІЛЕЙ КЕРІВНИКА
  140. КЛАСИЧНИМИ СТИЛЯМИ КЕРІВНИЦТВА ВВАЖАЮТЬ
  141. СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА, ЯКИЙ СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ ІНІЦІАТИВНОСТІ ТА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
  142. ЯКА ОСНОВНА ПЕРВИННА ХАРАКТЕРИСТИКА НЕФОРМАЛЬНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
  143. НЕОБХІДНІСТЬ ВЛАДИ В ОРГАНІЗАЦІЇ ЗУМОВЛЮЄТЬСЯ ТИМ, ЩО
  144. КОЛЕКТИВОМ В ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ ПСИХОЛОГІЇ НАЗИВАЄТЬСЯ
  145. СФЕРОЮ ЛЕГІТИМНОГО ВПЛИВУ ОРГАНІЗАЦІЇ Є
  146. ВИД ОРГАНІЗАЦІЙНОГО КОНФЛІКТУ, ЩО ВИЯВЛЯЄТЬСЯ НА РІВНІ ОСОБИСТОСТІ ПРАЦІВНИКА ТА ОБУМОВЛЕНИЙ РІЗНИЦЕЮ У РОЛЬОВИХ ПОЗИЦІЯХ
  147. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ МЕТОД ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЩО ПЕРЕДБАЧАЄ СИСТЕМАТИЧНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОЦЕСУ ПРАЦІ Й ДОСЯГНЕНЬ КЕРІВНИКІВ ТА ЇХ ПІДЛЕГЛИХ
  148. ЕЛЕМЕНТОМ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ НЕ Є
  149. ПРОЦЕС УЗГОДЖЕННЯ РІШЕННЯ, КОЛИ У ЗАЦІКАВЛЕНИХ СТОРІН РІЗНІ УПОДОБАННЯ
  150. ЕРГОНОМІКА - ЦЕ
  151. ОРГАНІЗАЦІЙНА ВЛАДА - ЦЕ
  152. АВТОРОМ "ТЕОРІЇ ОЧІКУВАНЬ" Є
  153. ОБУМОВЛЕНІСТЬ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ НОРМАМИ І ПРАВИЛАМИ, ВСТАНОВЛЕНИМИ ВИДАМИ ДІЯЛЬНОСТІ ДЛЯ ПІДТРИМКИ ЇЇ ЦІЛІСНОСТІ - ЦЕ
  154. ПРИНЦИП, ЯКИЙ ПЕРЕДБАЧАЄ УЧАСТЬ У ПРИЙНЯТТІ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ УСІХ ПРЕДСТАВНИКІВ УПРАВЛІНСЬКИХ ВІДНОСИН
  155. СУТНІСТЬ ЦЬОГО МЕТОДУ ПОЛЯГАЄ У ТОМУ, ЩО РЕАЛЬНІ УМОВИ ПРАЦІ ЗАМІНЮЮТЬСЯ НА УМОВИ, ЯКІ ГІПОТЕТИЧНО ПЕРЕДБАЧАЮТЬСЯ ОПТИМАЛЬНИМИ
  156. КОНЦЕПЦІЯ ПАРТИСИПАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ
  157. МЕТОД РОЗВ'ЯЗАННЯ УПРАВЛІНСЬКИХ ЗАВДАНЬ, ЗАПРОПОНОВАНИЙ А. ОСБОРНОМ
  158. ЦЕЙ МЕТОД ДОЗВОЛЯЄ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРАЦІ ВИЗНАЧИТИ ЯКІСТЬ ВИКОНАНОЇ ЛЮДИНОЮ РОБОТИ
  159. МЕТОД, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ДЛЯ ЗБОРУ ОБ'ЄКТИВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ПРОЦЕС ПРАЦІ, ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ І СТАН ЗДОРОВ'Я, НАЗИВАЄТЬСЯ
  160. ОДНІЄЮ З РАННІХ ТЕОРІЙ ЛІДЕРСТВА Є
  161. СТРАТЕГІЯ ПОВЕДІНКИ В КРИТИЧНИХ СИТУАЦІЯХ, ЗАСНОВАНА НА ПРАГНЕННІ ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОСОБИСТУ БЕЗПЕКУ ЗА ДОПОМОГОЮ ОБ'ЄКТИВНОГО ПОДОЛАННЯ СИТУАЦІЇ - ЦЕ
  162. ЗОВНІШНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРАЦІ
  163. МЕТОД ЗБОРУ ДАНИХ ПРО ІСТОРІЮ РОЗВИТКУ КОНКРЕТНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК СУБ'ЄКТА ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЇЇ БІОГРАФІЇ, ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ - ЦЕ
  164. ПРОЦЕС ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКА З НАВКОЛИШНІМ СЕРЕДОВИЩЕМ З ПРИВОДУ ЗАСВОЄННЯ НОВОЇ ВИРОБНИЧОЇ СИТУАЦІЇ
  165. АВТОРИТАРНИЙ СТИЛЬ КЕРІВНИЦТВА ДОЦІЛЬНО ВИКОРИСТОВУВАТИ
  166. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ДОПОМОГОЮ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ (ЧЕРЕЗ ФОРМУЛИ, НЕРІВНОСТІ, ЗАКОНОМІРНОСТІ), ЯКІ ВІДПОВІДАЮТЬ РЕАЛЬНОМУ ПРОЦЕСУ ПРАЦІ - ЦЕ
  167. ВКАЖІТЬ ДВА ОСНОВНИХ ВИДИ ВПЛИВУ ВИРОБНИЧОГО СЕРЕДОВИЩА НА БЕЗПЕКУ ПРАЦІ
  168. ПРИ СХИЛЬНОСТІ ДО ЛІБЕРАЛЬНОГО СТИЛЮ УПРАВЛІННЯ КЕРІВНИК
  169. ДО ОСНОВНИХ ФАКТОРІВ ЗГУРТОВАНОСТІ КОЛЕКТИВУ ВІДНОСИТЬСЯ
  170. ЕЛЕМЕНТИ РОБОЧОГО МІСЦЯ, ЩО ІНФОРМАЦІЙНО ВПЛИВАЮТЬ НА АНАЛІЗАТОРИ ЛЮДИНИ - ЦЕ
  171. ІНДИВІДУАЛЬНО СВОЄРІДНІ СПОСОБИ ОБРОБКИ ІНФОРМАЦІЇ В ЦІЛЯХ МАЙБУТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ І РОЗВИВАЮТЬСЯ В ОНТОГЕНЕЗІ, - ЦЕ
  172. ОСНОВНИЙ СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ ДІЯЛЬНОСТІ,ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ ДОВІЛЬНУ, НАВМИСНУ, ОПОСЕРЕДКОВАНУ АКТИВНІСТЬ, СПРЯМОВАНУ НА ДОСЯГНЕННЯ УСВІДОМЛЮВАНОЇ МЕТИ - ЦЕ
  173. ЗГУРТОВАНІСТЬ У КОЛЕКТИВІ ЗАЗВИЧАЙ ЗРОСТАЄ
  174. НАУКА, ЩО ВИВЧАЄ ФЕНОМЕНОЛОГІЮ, ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ НА ЩАБЛІ ЙОГО ДУХОВНОЇ ТА СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ ПРИ ДОСЯГНЕННІ НАЙБІЛЬШ ВИСОКОГО РІВНЯ РОЗВИТКУ - ЦЕ
  175. ЗМІНА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ АБО ПРОФЕСІЇ В ЗВ'ЯЗКУ З ГОСТРОЮ НЕЗАДОВОЛЕНІСТЮ ВИБОРОМ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ АБО ВИЯВЛЕНОЮ ПРОФЕСІЙНОЮ НЕПРИДАТНІСТЮ - ЦЕ
  176. ВКАЖІТЬ КОРЕКТНИЙ ПРИЙОМ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ
  177. ВІДПОВІДНІСТЬ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ВИМОГАМ ПРОФЕСІОГРАМИ, ЗДАТНІСТЬ ОВОЛОДІТИ ДАНОЮ ПРОФЕСІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ - ЦЕ
  178. НАУКОВО ОБҐРУНТОВАНА СИСТЕМА ЗАХОДІВ, ПОКЛИКАНА ПІДГОТУВАТИ ОСОБИСТІСТЬ ДО СУСПІЛЬНО КОРИСНОЇ ПРАЦІ, НАДАТИ ЇЙ ДОПОМОГУ У ВИБОРІ ПРОФЕСІЇ У ВІДПОВІДНОСТІ З ІНТЕРЕСАМИ, СХИЛЬНОСТЯМИ І ЗДІБНОСТЯМИ З ВРАХУВАННЯМ ПОТРЕБ РИНКУ - ЦЕ
  179. ЗНАЙДІТЬ НАЙБІЛЬШ ТОЧНЕ ПРОДОВЖЕННЯ:"ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ - ЦЕ..."
  180. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ МІЖ РІЗНИМИ ВІДДІЛАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ Є ВИДОМ КОМУНІКАЦІЇ
  181. ЗМІСТОВНІ ТЕОРІЇ МОТИВАЦІЇ ЗОСЕРЕДЖУЮТЬСЯ НА
  182. ФОРМА АКТИВНОГО СТАВЛЕННЯ СУБ'ЄКТА ДО ДІЙСНОСТІ, СПРЯМОВАНА НА ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ І ПОВ'ЯЗАНА ЗІ СТВОРЕННЯМ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ОСВОЄННЯМ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ - ЦЕ
  183. ОДИН ІЗ СПОСОБІВ ПРОФЕСІЙНОГО ВІДБОРУ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ДОСЛІДЖЕННІ ПОВЕДІНКИ ПРЕТЕНДЕНТА В УМОВАХ ШТУЧНОГО ВКЛЮЧЕННЯ ЙОГО В МАЙБУТНЮ ПРОФЕСІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ - ЦЕ
  184. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ПРО ВИБІР ШЛЯХУ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ - ЦЕ
  185.  

    Тема :: Педагогічна психологія

  186. ОСНОВНА ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  187. НАВЧАННЯ - ЦЕ
  188. У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ВЧИТЕЛЬ ПОВИНЕН МАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РЕЗУЛЬТАТ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ. У ЦЬОМУ ПОЛЯГАЄ СУТНІСТЬ МЕХАНІЗМУ
  189. "ВІЛЬНЕ ВИХОВАННЯ" (Ж. РУССО) - ЦЕ
  190. НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ Є ПРОВІДНИМ ВИДОМ ДІЯЛЬНОСТІ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
  191. ОСОБИСТІСНО-ЗОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ - ЦЕ
  192. ЗАСНОВНИКОМ УКРАЇНСЬКОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ Є
  193. САМОРЕГУЛЯЦІЯ МОТИВАЦІЇ - ЦЕ
  194. НАСЛІДУВАННЯ - МЕХАНІЗМ ВИХОВАННЯ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ У
  195. ДО ОЗНАК ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  196. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  197. ЗАВДАННЯМ ПСИХОЛОГІЇ ВИХОВАННЯ Є
  198. СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ЗУМОВЛЮЄТЬСЯ ЯКІСНО НОВОЮ
  199. НАУЧІННЯ ЗА МЕХАНІЗМОМ ІМПРИНТІНГУ ЦЕ
  200. В ОСНОВІ СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ЛЕЖАТЬ
  201. СУГЕСТИВНІ ЗДІБНОСТІ ВИРАЖАЮТЬ ЗДАТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ДО
  202. СТАНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ ПОВ'ЯЗАНЕ З РОЗВИТКОМ
  203. ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ - ЦЕ СИСТЕМА МЕТОДІВ, ЗАСОБІВ, ЯКІ ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ МОЖЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ УЧАСТІ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ
  204. ОСНОВНИМ КРИТЕРІЄМ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПЛИВУ НА УЧНЯ Є ПЕРЕТВОРЕННЯ ЙОГО З ОБ'ЄКТА НАВЧАННЯ В СУБ'ЄКТ САМОСТІЙНОЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  205. СПЕЦИФІЧНОЮ ФОРМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНЯ, СПРЯМОВАНОЮ НА ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ, ОВОЛОДІННЯ УМІННЯМИ Є
  206. ОНТОГЕНЕЗ ЛЮДСЬКОГО ОРГАНІЗМУ ВИЗНАЧАЄТЬСЯ БІОЛОГІЧНОЮ СПАДКОВІСТЮ
  207. ПРОЕКТИВНИЙ МЕТОД - ЦЕ ПОРІВНЯЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ БЛИЗНЮКІВ
  208. РУШІЙНОЮ СИЛОЮ ЛЮДСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ І ДІЯЛЬНОСТІ Є
  209. ВИЩОЮ ФОРМОЮ РОЗВИТКУ Є
  210. МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ АСОЦІАЦІЙ
  211. ЗНАННЯ ПЕДАГОГОМ СВОГО ПРЕДМЕТУ НАЛЕЖИТЬ ДО КЛАСУ
  212. ОРГАНІЗАТОРСЬКІ ЗДІБНОСТІ - ЦЕ ЗДІБНОСТІ ПЕДАГОГА
  213. ПЕДАГОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ - ЦЕ ЗДАТНІСТЬ ОЦІНИТИ СВОЮ ДІЯЛЬНІСТЬ, СВОЮ КОНЦЕПЦІЮ, СВІЙ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ СТИЛЬ
  214. У РОБОТІ З УЧНЯМИ, ДЛЯ ЯКИХ ХАРАКТЕРНИЙ ІНЕРТНИЙ ТИП НЕРВОВОЇ СИСТЕМИ ПСИХОЛОГИ РЕКОМЕНДУЮТЬ ВИМАГАТИ ВІД УЧНЯ ШВИДКОЇ ЗМІНИ НЕВДАЛИХ ФОРМУЛЮВАНЬ
  215. ПЕДАГОГІЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ - ЦЕ
  216. ПЕДАГОГІЧНА УЯВА - ЦЕ ЗДІБНІСТЬ ПЕДАГОГА ПРОНИКАТИ У ВНУТРІШНІЙ СВІТ ВИХОВАНЦЯ
  217. ПРЕДМЕТОМ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ Є
  218. ОСНОВНІ МЕХАНІЗМИ ВИХОВАННЯ
  219. МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ - ЦЕ
  220. ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД У ВИХОВАННІ УЧНІВ ПЕРЕДБАЧАЄ
  221. ДИДАКТИЧНІ ЗДІБНОСТІ
  222. КОМУНІКАТИВНІ ЗДІБНОСТІ
  223. СПАРТАНСЬКЕ ВИХОВАННЯ СПРЯМОВАНЕ НА
  224. ГНОСТИЧНІ ЗДІБНОСТІ
  225. ПРОЕКЦІЙНІ ЗДІБНОСТІ
  226. ПРОГРАМНИЙ ТИП НАВЧАННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ
  227. ОЗНАКАМИ АВТОРИТАРНОГО СТИЛЮ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ Є
  228. МЕТОД, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ СТИМУЛЮВАННЯ ХОРОШИХ ВЧИНКІВ, ШЛЯХОМ РОЗШИРЕННЯ ПРАВ ТА ОБОВ'ЯЗКІВ
  229. САМОВИХОВАННЯ - ЦЕ
  230. СВІТОГЛЯД - ЦЕ
  231. ЯКІ З ТВЕРДЖЕНЬ Є ПРАВИЛЬНИМИ
  232. УЧБОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ
  233. ПІД ЗДІБНОСТЯМИ ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РОЗУМІЮТЬ
  234. ПЕДАГОГІЧНА ЗАДАЧА ВИНИКАЄ
  235. ЯКЕ З ТВЕРДЖЕНЬ Є ПРАВИЛЬНИМ
  236. ЛІБЕРАЛЬНИЙ ТИП ВИХОВАННЯ - ЦЕ
  237. ОСНОВНИМИ ФАКТОРАМИ РОЗВИТКУ Є
  238. СТВОРЕННЯ ПОШУКОВИХ СИТУАЦІЙ - ЦЕ ОСНОВА
  239. АКСЕЛЕРАЦІЯ - ЦЕ
  240. СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  241. СЕНЗИТИВНИМИ ПЕРІОДАМИ РОЗВИТКУ Є:
  242. МЕТОД ПСИХОЛОГІЇ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ОДНОЧАСНОМУ ПОРІВНЯННІ РІЗНИХ ВІКОВИХ ГРУП ДОСЛІДЖУВАНИХ, ЦЕ:
  243. РУШІЙНИМИ СИЛАМИ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ Є
  244.  

    Тема :: Вікова психологія

  245. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ НАУКА, ЯКА ВИВЧАЄ
  246. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ Є
  247. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ
  248. АВТОР КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ ТЕОРІЇ ВИЩИХ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ
  249. ПРОВІДНОЮ ДІЛЬНІСТЮ ДЛЯ НЕМОВЛЯТ Є
  250. МЕТОД ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ, ЯКИЙ ПОЛЯГАЄ В ОДНОЧАСНОМУ ПОРІВНЯННІ РІЗНИХ ГРУП ДОСЛІДЖУВАНИХ - ЦЕ
  251. ЛОНГІТЮДНИЙ МЕТОД ПЕРЕДБАЧАЄ
  252. ОСНОВНА КАТЕГОРІЯ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ
  253. ПРОВІДНА ДІЯЛЬНІСТЬ - ЦЕ
  254. ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ В ОНТОГЕНЕЗІ - ЦЕ
  255. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  256. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  257. ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ Є
  258. НАОЧНО-ОБРАЗНЕ МИСЛЕННЯ РОЗВИВАЄТЬСЯ І ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У
  259. ПОТРЕБА В ОЦІННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ В
  260. ВИВЧЕННЯ ПСИХІКИ В ОНТОГЕНЕЗІ - ЦЕ
  261. ЯКІ МОВНІ НАВИЧКИ ФОРМУЮТЬСЯ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
  262. ПОЧУТТЯ ДОРОСЛОСТІ З'ЯВЛЯЄТЬСЯ В
  263. СПРОМОЖНІСТЬ ДИТИНИ САМОСТІЙНО РОЗВ'ЯЗУВАТИ ЗАВДАННЯ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ У ТЕРМІНІ
  264. ДО ЗАВДАНЬ ВІКОВОЇ ПСИХОЛОГІЇ ВІДНОСЯТЬ
  265. ОСНОВНІ ЖИТТЄВІ ЗАВДАННЯ ЖІНОК
  266. РОЗВ'ЯЗАННЯ ДИТИНОЮ ЗАВДАНЬ З ДОПОМОГОЮ ДОРОСЛИХ ВІДОБРАЖАЄТЬСЯ У ТЕРМІНІ
  267. У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ ТАКІ ТИПИ СПІЛКУВАННЯ
  268. ОСНОВНІ ПСИХІЧНІ НОВОУТВОРЕННЯ СТАРШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
  269. "КОМПЛЕКС ПОЖВАВЛЕННЯ" У ВІЦІ НЕМОВЛЯТИ, ЦЕ ОЗНАКА ПРОЯВУ
  270. "ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ" ВПЕРШЕ ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ У ВІЦІ
  271. СЕНЗИТИВНИЙ ПЕРІОД ДЛЯ РОЗВИТКУ МОВИ
  272. ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ ВКЛЮЧАЄ ТАКІ КОМПОНЕНТИ
  273. ПРИСКОРЕНИЙ ФІЗИЧНИЙ І ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ - ЦЕ
  274. ОСОБИСТІСНЕ САМОВИЗНАЧЕННЯ - ЦЕ
  275. КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ - ЦЕ
  276. ВІКОВА ПСИХОЛОГІЯ ВИВЧАЄ ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ПСИХІКИ ЗДОРОВОЇ ЛЮДИНИ
  277. ГЕНОТИП МОЖЕ ВИЗНАЧИТИ АНАТОМО-ФІЗІОЛОГІЧНУ СТРУКТУРУ ОРГАНІЗМУ, ЙОГО ОЗНАКИ
  278. ВАЖЛИВИМ НОВОУТВОРЕННЯМ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ Є ВНУТРІШНІЙ ПЛАН ДІЙ
  279. ПОШКОДЖЕНИЙ ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ВИЯВЛЯЄТЬСЯ В ІНЕРТНОСТІ МИСЛЕННЯ, ЙОГО НЕЦІЛЕСПРЯМОВАНОСТІ, НЕПРАКТИЧНОСТІ
  280. ФАКТОРИ, ЯКІ ВКАЗУЮТЬ НА СТАРІННЯ ЛЮДИНИ
  281. КРИЗА СЕРЕДИНИ ЖИТТЯ
  282. СКЛАДОВІ КОХАННЯ (ЗА Р. СТЕНБЕРГОМ)
  283. СИСТЕМА ЦІННОСТЕЙ НА МЕЖІ 30-РІЧЧЯ
  284. КОМПЛЕКСОМ ПОЖВАВЛЕННЯ НАЗИВАЮТЬ
  285. ПСИХОЛОГІЧНИЙ ВІК ВКАЗУЄ НА ТЕ
  286. БІОЛОГІЧНИЙ ВІК ВКЛЮЧАЄ
  287. ФАКТОРИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ АКЦЕНТУАЦІЙ
  288. ДОШКІЛЬНИКИ ДІЮТЬ ПЕРЕВАЖНО ПІД ВПЛИВОМ
  289. ПІДЛІТКОВИЙ ПЕРІОД - ЦЕ
  290. СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА Є ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У
  291. ІНТИМНО-ОСОБИСТІСНЕ СПІЛКУВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ Є ПРОВІДНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ У
  292. КРИЗА ІДЕНТИЧНОСТІ ВІДБУВАЄТЬСЯ В
  293. МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК Є СЕНЗИТИВНИМ ДЛЯ
  294. СОЦІАЛЬНА АКТИВНІСТЬ ПІДЛІТКІВ СПРЯМОВАНА НА
  295. ВІКОВИЙ ПЕРІОД СПРИЯТЛИВИЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ
  296. ОСНОВНІ КОМПОНЕНТИ ГОТОВНОСТІ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ
  297. АДАПТАЦІЯ ЛЮДИНИ ДО ВИМОГ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ ВКАЗУЄ НА
  298. ОСНОВНЕ СОЦІАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ ЮНАЦТВА
  299. ОСНОВНІ СКЛАДОВІ ГОТОВНОСТІ ДО САМОСТІЙНОГО ЖИТТЯ
  300. ГЕРОНТОПСИХОЛОГІЯ - ЦЕ
  301. ОСНОВНИМ ПСИХІЧНИМ НОВОУТВОРЕННЯМ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ Є
  302. ЯКИЙ ВІКОВИЙ ПЕРІОД РОЗВИТКУ НАЗИВАЮТЬ ПЕРЕХІДНИМ
  303.