Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: ФПОСР_013_Мс_2024

Розробники:
Дата генерації: 02.07.2024

    Тема :: Методика навчання математичної освітньої галузі

  1. Який тип уроків математики найпоширеніший в початковій школі?
  2. Які концентри виділяють у початковому курсі математики?
  3. У якій послідовності вивчається нумерація чисел першого десятка?
  4. Скільки всього десятків у числі 69207?
  5. У якому класі вивчають нумерацію чисел 11-20?
  6. При вивченні яких чисел вводять поняття «клас»?
  7. Скільки розрядів є в кожному класі багатоцифрових чисел?
  8. Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання:
    Назвати число, в якому 7 сот. 4 дес. 5 од., 2 сот. 6 од., 9 сот. 1 дес.
  9. Як називається вираз 15 + 8?
  10. Як називається вираз 21 • 9?
  11. Як називається вираз 24 : 6?
  12. У якому класі вводять назви компонентів дії додавання?
  13. Як називається вираз 52 + 36?
  14. Як називається вираз 72 – 14?
  15. Який обчислювальний прийом використовують учні під час додавання одноцифрових чисел з переходом через десяток?
  16. Який обчислювальний прийом використовують учні під час віднімання одноцифрових чисел з переходом через десяток?
  17. На основі якої дії пояснюють конкретний зміст дії множення?
  18. У якому класі починають вивчати табличне множення?
  19. Теоретичною основою усного позатабличного множення виду 12 • 3 є
  20. Теоретичною основою усного позатабличного множення виду 27 • 5 є
  21. Теоретичною основою усного позатабличного множення виду 4 • 52 є
  22. Яка теоретична основа обчислення виразу 3 • 24?
  23. Яка теоретична основа обчислення виразу 212 • 4?
  24. Який новий математичний термін використовують при вивченні письмового множення багатоцифрового числа на двоцифрове число?
  25. Яка теоретична основа прийому обчислення виразу 280 : 70?
  26. Яка теоретична основа прийому обчислення виразу 65 : 5?
  27. До якого виду ділення належить вираз 63 : 7?
  28. До якого виду ділення належить вираз 76 : 4?
  29. До якого виду ділення належить вираз 60 : 7?
  30. При усному діленні виду 80 : 2 застосовують
  31. При усному діленні виду 72 : 6 застосовують
  32. При усному діленні виду 96 : 3 використовують
  33. При усному діленні виду 51 : 17 використовують
  34. Оберіть вид задачі:
    На галявині росли гриби. Хлопчик зібрав 6 грибів, а потім ще 3 гриби. Скільки всього грибів зібрав хлопчик?
  35. Оберіть вид задачі:
    За два дні ведмедик посадив 10 дерев. Першого дня він посадив 4 дерева. Скільки дерев посадив ведмедик другого дня?
  36. Оберіть вид задачі:
    На ковзанці діти каталися парами. Всього було 9 пар. Скільки дітей каталося на ковзанці?
  37. Оберіть вид задачі:
    Леся засушила декілька кленових листків. 5 листків вона подарувала подругам. Після цього у неї залишилося ще 12 листків. Скільки листків засушила Леся?
  38. Оберіть вид задачі:
    Катруся засушила декілька кленових листків і 5 дубових. Всього в неї було засушених 12 листків. Скільки кленових листків засушила Катруся?
  39. Оберіть вид задачі:
    У Сашка було 56 наклейок із зображенням тварин. Він наклеїв їх у альбом по 8 наклейок на сторінку. Скільки сторінок використав Сашко для наклейок?
  40. Оберіть вид задачі:
    У кошику було 15 яєць. За обідом використали 5 яєць. Скільки яєць залишилося у кошику?
  41. Оберіть вид задачі:
    На прогулянку вийшло 7 дівчаток, а хлопчиків на 3 менше. Скільки хлопчиків вийшло на прогулянку?
  42. Оберіть вид задачі:
    На прогулянку вийшло 7 дівчаток, а хлопчиків на 3 більше. Скільки хлопчиків вийшло на прогулянку?
  43. Оберіть вид задачі:
    Фермер виділив 5 га під картоплю, а решту землі – під зернові культури. Скільки гектарів землі виділено під зернові культури, якщо у фермера всього 25 га?
  44. Оберіть вид задачі:
    Мама спекла 20 пиріжків: 15 – із сиром, а решта – з капустою. Скільки пиріжків з капустою спекла мама?
  45. Оберіть вид задачі:
    Дуб вбирає 8 відер води щодня, осика – 6 відер. На скільки більше відер води вбирає дуб, ніж осика?
  46. Оберіть вид задачі:
    Швидкість руху «Мерседеса» 140 км/год, а «Лади» – 90 км/год. На скільки більша швидкість «Мерседеса», ніж «Лади»?
  47. Оберіть вид задачі:
    Швидкість велосипедиста 14 км/год, а пішохода – 4 км/год. На скільки менша швидкість пішохода, ніж велосипедиста?
  48. Оберіть вид задачі:
    У хлопчика було 8 зошитів у клітинку, а в лінійку – на 7 більше. Скільки зошитів у лінійку було в хлопчика?
  49. Оберіть вид задачі:
    У гаражі було 12 вантажних автомобілів і 8 легкових. На скільки більше було вантажних автомобілів, ніж легкових?
  50. Оберіть вид задачі:
    Чайник коштує 236 грн, а каструля в 2 рази дешевша. Скільки коштує каструля?
  51. Оберіть вид задачі:
    Периметр рівностороннього трикутника – 18 см. Знайди довжину однієї сторони цього трикутника.
  52. Оберіть вид задачі:
    В салоні автобуса було 5 чоловіків, а жінок – у 4 рази більше. Скільки всього жінок було у салоні?
  53. Оберіть вид задачі:
    Чайник коштує 132 грн, а каструля – 264 грн. У скільки разів каструля дорожча від чайника?
  54. Оберіть вид задачі:
    Книжка коштує 72 грн, а блокнот – 9 грн. У скільки разів книжка дорожча, ніж блокнот?
  55. Оберіть вид задачі:
    На кущі розцвіло 12 троянд. Четверту частину троянд зрізали. Скільки троянд зрізали?
  56. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    В одному кошику 12 апельсинів, а в другому – 16. 3 другого кошика взяли 7 апельсинів. На скільки менше апельсинів стало у другому кошику, ніж у першому?
  57. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    В одному мотку 8 м дроту, а в другому – на 3 м менше. Скільки всього метрів дроту у двох мотках?
  58. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Коли в магазині продали 48 кг цукру, то залишилося ще 7 пакетів цукру по 2 кг. Скільки кілограмів цукру було в магазині спочатку?
  59. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Коли кондитерський відділ продав 24 кг зефіру, у ньому залишилося 8 пачок по 500 г зефіру. На скільки більше кілограмів зефіру продали, ніж залишилося?
  60. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У кожному з п'яти малих наметів було по 3 туристи, а у великому наметі – 9 туристів. Скільки всього туристів було в цих наметах?
  61. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    10 крашанок розклали порівну на дві тарілки, а 8 крашанок поклали у вазу. На скільки менше крашанок на тарілці, ніж у вазі?
  62. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    15 яблук розклали на тарілки по 5 яблук на кожну, а груші розклали у 6 ваз. На скільки більше використали ваз, ніж тарілок?
  63. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    18 яблук розклали на тарілки, по 6 яблук на кожну, а груші розклали у 9 ваз. У скільки разів менше використали тарілок, ніж ваз?
  64. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У 3 сувоях було по 24 м ситцю. На пошиття фартухів витратили 6 м. Скільки метрів ситцю залишилося?
  65. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У 4 однакових сувоях було по 6 м ситцю. На пошиття спідниць витратили 16 м. Скільки метрів ситцю залишилося?
  66. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У 3 сувоях було по 24 м ситцю. Після того, як частину ситцю витратили на пошиття фартухів, його залишилося 6 м. Скільки метрів ситцю витратили на пошиття фартухів?
  67. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    На столі лежали зошити у клітинку і 3 пачки зошитів у лінійку, по 20 зошитів у кожній. Всього на столі було 85 зошитів. Скільки зошитів у клітинку було на столі?
  68. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    40 кг яблук розклали порівну в 5 ящиків. Груш у такий самий ящик вміщається на 1 кг менше, ніж яблук. Скільки груш можна покласти в один такий ящик?
  69. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Взимку вівці на день дають 2 кг силосу. Скільки силосу потрібно шести вівцям на тиждень?
  70. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У десяти однакових мішках вміщується 500 кг цукру. Скільки кілограмів цукру вміщується у 14 таких мішках?
  71. При вивченні нумерації яких чисел ознайомлюють із кілометром?
  72. За допомогою якої арифметичної дії знаходять невідомий від’ємник?
  73. За допомогою якої арифметичної дії знаходять невідоме зменшуване?
  74. За допомогою якої арифметичної дії знаходять невідомий доданок?
  75. За допомогою якої арифметичної дії знаходять невідомий множник?
  76.  

    Тема :: Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі

  77. Бесіда, розповідь належить до методів
  78. Вправа є методом
  79. До видів мовленнєвої діяльності не належить
  80. Основною формою організації освітньої діяльності у початковій школі є
  81. Урок, який ґрунтується на оригінальному, творчому підході у визначенні змісту, методів, засобів навчання, називається
  82. Засвоєння загальних знань про одиниці різних мовних рівнів передбачає змістова лінія програми, яка називається
  83. Період навчання грамоти співвідноситься з класом
  84. Підручники з читання для початкових класів О. Я. Савченко укладені за принципом
  85. У початкових класах домінантним видом читання є
  86. Словникова робота на уроках читання повинна відбуватись
  87. Якісне читання не характеризує ознака
  88. Робота з дитячою книгою відбувається на уроках
  89. Об’єднання учнів різних класів можливе
  90. На загальне питання «Що відбулося?» відповідає тип тексту
  91. До форм читання не належить
  92. Основною одиницею зв’язного мовлення є
  93. У 2 класі учні дізнаються, що за метою висловлювання речення поділяють на
  94. До негрубих орфографічних помилок відносять
  95. Слова Коваль (прізвище) та коваль (загальна назва) написані за принципом
  96. До характерних ознак тексту-міркування належать
  97. Навчальна література, що репрезентує знання і види діяльності з предмету «Українська мова» відповідно до Державного стандарту початкової освіти та вимог Типової освітньої програми з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого шкільного віку
  98. Учитель пропонує учням пояснити значення слова "іде" у таких реченнях: Людина іде (переміщається). Літак іде на посадку (летить). Урок іде (триває). Дощ іде (ллє). Це робота із
  99. У термінології вчителя початкових класів не є правомірними такі словосполучення
  100. В якому класі молодші школярі вивчають алфавіт
  101. Який із видів переказів передбачає цілісне відтворення тексту, але без подробиць і деталей, зі збереженням найголовнішого
  102. Термін «аудіювання» означає
  103. Книги, журнали, газети, світлини, малюнки, комікси – це …
  104. Оберіть, які з етапів підготовки до написання твору можуть виходити за рамки уроку
  105. У досягненні виховної мети уроку читання найефективнішим є метод
  106. До комунікативних умінь не належать
  107. Яке загальне питання можна поставити до тексту-міркування
  108. Яке із вказаних джерел збагачення словникового запасу учнів є педагогічно неконтрольованим
  109. Основною ознакою однорідних членів речення для молодших школярів є така
  110. Назвати змістову лінію рідномовної освіти, у якій передбачено залучення здобувачів освіти до сценічної творчості, розвиток у дітей емоційного інтелекту, творчого мислення, набуття досвіду співчуття та співпереживання.
  111. У початкових класах учні повинні вміти визначати такі частини тексту
  112. Під час перевірки мовного оформлення контрольного твору вчитель бере до уваги
  113. Мовлення, оформлене буквами чи графічними знаками, звернене до інших
  114. Азбука рухлива (розрізна) – це
  115. Комунікативна компетентність передбачає
  116. Концепція Нової української школи передбачає
  117. До якого із рівнів мовленнєвого розвитку учнів належить збагачення словника, уточнення, усунення нелітературних слів, активізація словника
  118. Яке із завдань словникової роботи передбачає засвоєння нових, раніше невідомих учням слів, чи нових значень відомих слів
  119. Оберіть, що з етапів підготовки до написання твору можуть виходити за рамки уроку
  120. Які вправи з розвитку мовлення характеризуються найбільшим ступенем самостійності здобувачів освіти
  121. Залежно від докладності передачі змісту та міри збереження композиції тексту перекази класифікують на
  122. До якісних ознак читання належать
  123. На якому етапі уроку передбачено відтворення знань, умінь та навичок учнів, що мають стати основою для засвоєння нового матеріалу
  124. Підґрунтям основного методу навчання грамоти є прийоми
  125. Підготовка руки дитини до письма в школі здійснюється у
  126. Дотримання норм орфоепії характеризує
  127. Морфемний розбір слова передбачає
  128. За формою мовлення твори класифікують на
  129. Частини мови у початковій школі вивчаються за принципом
  130. Основоположником звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти є
  131. До прийомів навчання каліграфічного письма не належить
  132. На уроках української мови у початковій школі не розглядається термін
  133. Оберіть серед наведених видів робіт з антонімами вправу творчу характеру
  134. Із названих вправ не належать до орфографічних
  135. До передумов успішного розвитку мовлення молодших школярів не належить
  136. У процесі навчання молодші школярі повинні оволодіти такими синтаксичними термінами
  137. Скільки літер в українській мові використовуються для позначення голосних звуків
  138. Який із видів переказів передбачає цілісне відтворення тексту, але без подробиць і деталей, зі збереженням найголовнішого
  139. За яким принципом правопису написання кожної літери відповідає вимові і перевіряється нею
  140. Буквоскладальний метод навчання грамоти – це
  141. До вправ на побудову діалогу не належить
  142. Зміст навчання української мови у 1-4 класах визначають
  143. До прийомів звукового аналізу не належить
  144. Робота над вивченням лексики у початковій школі не передбачає
  145. Оберіть метод, який не належить до інтерактивних
  146. Букви на позначення голосних звуків першокласники вивчають у такий період навчання грамоти
  147. Яка із названих якісних ознак характеризує тільки голосне читання
  148. Який із термінів співвідноситься із визначенням «вид навчальної вправи, що полягає у самостійному викладі своїх думок на задану тему чи питання»
  149. До ознак тексту не належить
  150. У початкових класах учні повинні вміти визнати такі частини тексту
  151. Які з представлених положень є ефективними аспектами підготовки учнів до самостійного читання книг
  152.  

    Тема :: Методика навчання природознавчої освітньої галузі

  153. Назвати, в яких формах засвоюються учнями початкових класів знання з природничої освітньої галузі
  154. Авторами підручника «Я досліджую світ» для 2 класу (Ч.2) Київ : Світич,2019 є
  155. Авторами підручника «Я досліджую світ» для 3 класу (Ч.1) Київ : Генеза. 2020 є
  156. Активна форма освітнього процесу, що вимагає застосування активних методів навчання - це
  157. Авторами підручника «Я досліджую світ» для 1 класу (Ч.1) К. : Освіта, 2018 є
  158. Сутність розвивальної мети природничої освітньої галузі полягає у
  159. Суть принципу наочності природничої освітньої галузі полягає у
  160. Які елементи складають мікроструктуру поточного уроку-екскурсії інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  161. Які елементи складають макроструктуру поточного уроку-екскурсії з предмету «Я досліджую світ»
  162. Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту природничої освітньої галузі
  163. Якою може бути дидактична мета вступного уроку-екскурсії
  164. За обсягом предметного змісту теми екскурсії природничої освітньої галузі класифікують
  165. Пізнавальна діяльність на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» - це
  166. Класифікація об’єктів - це
  167. Робочий зошит з друкованою основою курсу «Я досліджую світ» - це
  168. Екологічна культура - це
  169. Зміст природознавчої компетентності передбачає
  170. Назвати, який тип пізнавальних завдань використовується під час здобуття нових знань і вмінь на основі установлення причинно-наслідкових зв’язків між предметами та явищами природи (на матеріалі теми «Рослини лісу»)
  171. Умовами формування природознавчих уявлень є
  172. Дослідницький метод при вивчені інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  173. Вибір проблемних методів навчання у процесі засвоєння молодшими школярами змісту природничої освітньої галузі визначається такими критеріями
  174. Зміст громадянської компетентності інтегрованого курсу «Я досліджую світ» передбачає
  175. Назвати, який тип пізнавальних завдань використовується у випадку: сортування матеріалу за певними ознаками, виділення істотних ознак предметів (рослини поля, овочеві рослини)
  176. Умовами формування природознавчих понять є
  177. Подібність комбінованого і предметного уроків як форм організації навчання природничої освітньої галузі полягає у
  178. Відмінність комбінованого і предметного уроків як форм організації навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» полягає у
  179. Яким уроком можна замінити урок-екскурсію в четвертому класі, якщо на вулиці негода
  180. Щоденні спостереження за погодою є одним із видів
  181. При вивченні теми «Як склад ґрунту впливає на його властивості» у 3 класі використовується
  182. На предметному уроці самостійна робота учнів з предметами є
  183. Правильне судження, що відповідає змісту терміна «класифікація за ознаками»
  184. Нестандартний урок освітньої природничої галузі – це
  185. Нетрадиційний урок з освітньої природничої галузі – це
  186. Предметний урок – форма організації навчального процесу з освітньої природничої галузі, під час якого
  187. Змістові лінії навчальної програми інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  188. За об’ємом природничі поняття бувають
  189. Основною метою програми інтегрованого курсу природничої освітньої галузі для 1-2 класів є
  190. Кращих результатів у процесі засвоєння знань із природничої освітньої галузі можна досягти, використовуючи
  191. До розумової діяльності на уроках курсу «Я досліджую світ» учнів спонукають
  192. До наочних методів навчання природничої освітньої галузі належать
  193. До якої групи включено практичні методи навчання
  194. Зміст навчального курсу «Я досліджую світ» зумовлений специфічними принципами
  195. Проєктна діяльність учнів із природознавства оцінюється
  196. Назвіть загальні поняття природничої освітньої галузі
  197. Назвіть одиничні поняття природничої освітньої галузі
  198. До фіксованих об'єктів живої природи відносяться наочні посібники
  199. До натуральних наочних посібників природничої освітньої галузі відносяться
  200. До площинних наочних посібників природничої освітньої галузі відносяться
  201. До натуральних об'єктів неживої природи відносяться наочні посібники
  202. Виготовлення проєктів учні здійснюють з
  203. Спостереженню за природою та працею людей найбільше значення на уроках «Я досліджую світ» відводиться у розділах:
  204. Фенологічні спостереження в природі є різновидом
  205. Методи, що відображають зовнішню сторону пізнавальної діяльності учнів (за А.М.Алексюком)
  206. Теми узагальнюючого уроку з курсу «Я досліджую світ»
  207. Визначте правильну структуру предметного уроку курсу «Я досліджую світ»
  208. Визначте правильну структуру уроку узагальнення та систематизації знань з курсу «Я досліджую світ»
  209. Тип уроку природничої освітньої галузі визначається за
  210. Які поняття, за В.П.Вахтеровим, є першими вчителями школяра
  211. Хто першим із науковців розробив методику проведення практичних робіт на місцевості, екскурсій у природу
  212. До евристичних методів навчання курсу природознавства відносять
  213. Праця «Предметний метод навчання» за В.П.Вахтєровим ґрунтується на принципі
  214. Дайте визначення поняттю «спостереження»
  215. Визначте час проведення короткочасних дослідів на уроках курсу «Я досліджую світ»
  216. Як часто повинні учні спостерігати
  217. Евристична бесіда на уроках курсу «Я досліджую світ» складається з
  218. Методичний посібник О. Герда для вчителів початкових класів мав назву
  219. Правильне судження, що відповідає змісту терміна «гербарій»
  220. У роботі під керівництвом учителя на уроках природничого циклу провідними є
  221. Символи на уроках курсу «Я досліджую світ» – це
  222. Правильне судження, що відповідає змісту терміна «модель»
  223. Знання на уроках «Я досліджую світ» - це
  224. Тематична перевірка в четвертому класі проводиться
  225. Основне обладнання уроків інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  226. Види письмової перевірки засвоєних учнями знань та вмінь на уроках курсу «Я досліджую світ»
  227.  

    Тема :: Педагогіка

  228. Педагогіка – це
  229. Основні педагогічні категорії
  230. Що визначило розвиток педагогіки як науки?
  231. Предметом педагогіки є
  232. Оберіть розділи загальної педагогіки
  233. Навчання – це
  234. Виховання – це
  235. Освіта – це
  236. Розвиток – це
  237. Систему педагогічних наук складають
  238. Дослідження систем освіти і виховання в інших країнах, їхнього порівняння з вітчизняним досвідом здійснює
  239. Метод педагогічного дослідження – це
  240. Дайте визначення «метод педагогічного дослідження»
  241. Об’єктом педагогічного дослідження є
  242. Оберіть методи педагогічних досліджень
  243. «Це своєрідно сконструйований і здійснений педагогічний процес, що включає принципово нові його елементи і поставлений таким чином, що дає можливість глибше, ніж зазвичай, бачити зв'язок між різними його сторонами і враховувати точно результати внесених змін» (М.О. Данилов). Про який метод педагогічного дослідження йде мова?
  244. Що таке метод педагогічного спостереження?
  245. Анкетування – це
  246. Об’єктом педагогічного дослідження є
  247. Індивід – це
  248. Індивідуальність – це
  249. Особистістю людина стає тільки тоді, коли
  250. Від народження дитина отримує
  251. Задатки – це
  252. Від чого, головним чином, залежить розвиток здібностей школяра?
  253. Визначте ознаки, які передаються за спадковістю від батьків до дітей
  254. Індивідуальні властивості особистості формуються під впливом:
  255. Темперамент – це
  256. Дайте визначення поняттю «уміння»
  257. Компетентність – це
  258. Рушійними силами процесу розвитку особистості є
  259. Оберіть вікову періодизацію за чеським педагогом Я.А. Коменським
  260. Молодшого школяра характеризують такі особливості розвитку
  261. Для цього віку характерна провідна роль сім'ї у задоволенні потреб дитини, ведуча роль освітнього закладу у формуванні та розвитку пізнавальних інтересів дитини, перебудова у діяльності: провідним видом стає навчання замість гри; характерна конкретність мислення
  262. Яку мету виховання висуває сучасна школа
  263. На визначення цілей виховання в суспільстві впливають
  264. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі істотні зв'язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності розвитку особистості називаються
  265. Керівні положення, які відображають загальні закономірності процесу виховання і визначають вимоги до змісту, організації і методів виховного процесу називаються
  266. Що є основною рушійною силою процесу виховання
  267. Гуманістичний принцип виховання, полягає у
  268. Окремі кроки в реалізації виховної мети, складова частина методу виховання – це
  269. Надбання матеріальної та духовної культури, форми і види виховної роботи, які задіюють під час використання певного методу – це
  270. До виховних методів стимулювання діяльності та поведінки учнів належать
  271. Оберіть методи виховання, що відносяться до групи формування досвіду суспільної поведінки учнів
  272. До методів самовиховання відносяться
  273. Методика колективної творчої справи (КТС) окреслює такі складові
  274. До завдань розумового виховання відносяться
  275. До завдань морального виховання школярів відносяться
  276. Педагогічний процес є системою, тому що
  277. Які з названих зв’язків є закономірними зв’язками педагогічного процесу
  278. Що відіграє вирішальну роль в організації педагогічного процесу
  279. Цілісність педагогічного процесу полягає
  280. Навчання ефективно впливає на процес розвитку за умови
  281. Сучасна дидактика розглядає процес навчання як
  282. Принципи навчання
  283. Який принцип навчання характеризує визначення: «Не повинно бути жодного уроку, жодного заняття, на якому б учень не знав життєвого значення своєї роботи»
  284. Яку класифікацію методів навчання запропоновано Ю.К. Бабанським
  285. Метод, який забезпечує виклад навчального матеріалу від загального до одиничного, показуючи тісний взаємозв’язок різних елементів знання в його системі – це
  286. Яка система навчання характеризується такими особливостями: постійний склад учнів приблизно однакового віку та рівня підготовки, кожна група учнів працює згідно з своїм річним планом, навчальний процес здійснюється у вигляді окремих взаємозв'язаних частин, існує розклад:
  287. Оберіть типи уроку за дидактичною метою
  288. До методів формування пізнавального інтересу включають такі методи
  289. Оберіть найефективніший шлях індивідуалізації навчання на уроці
  290. Оберіть ознаки проблемного навчання
  291. Метод наочно-чуттєвого ознайомлення учнів з явищами, процесами, об’єктами в їх природному вигляді - це
  292. Підготовка якої форми навчального заняття передбачає: виділення предмету розмови; актуалізацію попередньо здобутих знань; поступове створення психологічного мікроклімату навколо предмету дискусії;
  293. Форма навчального заняття, що проводиться як співбесіда зі школярами, в процесі якої вчитель виявляє труднощі в засвоєнні учнями навчального матеріалу, типові їхні помилки – це…
  294. Оберіть більш точне визначення посади «класний керівник»
  295. Що передбачає координаційна функція в роботі класного керівника
  296. Діагностична функція класного керівника полягає у
  297. Обов'язковими ознаками учнівського колективу є
  298. Оберіть основні функції учнівського колективу
  299. Основним джерелом розвитку колективу є
  300. Початкова школа – це освітній заклад
  301. В сучасних умовах освіта повинна сприяти в першу чергу
  302. Метою освіти в Україні згідно Закону «Про освіту» є
  303.