Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 013 Початкова освіта / Початкова освіта

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Методика навчання мовно-літературної освітньої галузі

  1. Методика навчання української мови – це наука
  2. Наочні, словесні, практичні методи класифікують за
  3. Репродуктивні, продуктивні, конструктивні, творчі вправи розрізняють за
  4. Частини мови у початковій школі вивчаються за принципом
  5. Слово вчителя, навчально-методичний комплекс, різноманітні технічні засоби – це
  6. Процес навчання грамоти поділяється на періоди
  7. Який документ визначає першою з 11 ключових компетентностей вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно і письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях?
  8. Підґрунтям основного методу навчання грамоти є прийоми
  9. Підручники з читання для початкових класів О. Я. Савченко укладені за принципом
  10. Дотримання норм орфоепії характеризує
  11. До методів навчання письма не належить
  12. Попереднє письмо елементів букв та приєднання нових елементів до вже відомих передбачає такий метод письма
  13. До форм читання не належить
  14. Морфемний розбір слова передбачає
  15. Вивчення теми «Будова слова» за Типовою освітньою програмою О. Савченко відбувається у
  16. Із яким терміном не ознайомлюються молодші школярі
  17. Яку незмінну частину мови вивчають учні у початковій школі
  18. Слова Коваль (прізвище) та коваль (загальна назва) написані за принципом
  19. Залежно від докладності передачі змісту та міри збереження композиції тексту перекази класифікують на
  20. За формою мовлення твори класифікують на
  21. Відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Савченко О. Я., здобувачі освіти створюють і записують загадки, невеликі казки тощо з орієнтацією на читача у
  22. Оберіть автора навчального посібника «Навчання мови і мовлення на основі тексту»
  23. Основоположником звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти є
  24. Основним принципом навчання грамоти за звуковим аналітико-синтетичним методом є
  25. До прийомів навчання каліграфічного письма не належить
  26. На уроках української мови у початковій школі не розглядається термін
  27. Оберіть серед наведених видів робіт з антонімами вправу творчого характеру
  28. Із названих вправ не належать до орфографічних
  29. Вид диктанту, що не передбачає дослівного запису тексту і є підготовчим етапом до написання переказу
  30. До передумов успішного розвитку мовлення молодших школярів не належить
  31. У процесі навчання молодші школярі повинні оволодіти такими синтаксичними термінами
  32. Оберіть, що ми не відносимо до форм учнівського читання
  33. Основними компонентами ротаційної моделі «Щоденні 5» є
  34. В якому класі вивчається числівник як частина мови
  35. За яким принципом правопису написання кожної літери відповідає вимові і перевіряється нею
  36. Буквоскладальний метод навчання грамоти – це
  37. До вправ на побудову діалогу не належить
  38. Зміст навчання української мови у 1-4 класах визначають
  39. До прийомів звукового аналізу не належить
  40. Що не характеризує завдання роботи над вивченням лексики у початковій школі
  41. Оберіть метод, який не належить до інтерактивних
  42. Букви на позначення голосних звуків першокласники вивчають у такий період навчання грамоти
  43. Порядок розміщення і вивчення літер у сучасних букварях відбувається з урахуванням
  44. Яка із названих якісних ознак характеризує тільки голосне читання
  45. На якому з етапів позакласного читання учні самостійно добирають та читають дитячі книги поза класом
  46. У початковій школі вивчаються такі розряди займенників за значенням
  47. Орфографічна навичка – це
  48. За типом мовлення тексти класифікують на
  49. Які вправи з розвитку мовлення характеризуються найбільшим ступенем самостійності учнів
  50. Який із термінів співвідноситься із визначенням «вид навчальної вправи, що полягає у самостійному викладі своїх думок на задану тему чи питання»
  51. Практика сучасної малокомплектної школи доводить, що найдоцільнішими є поєднання
  52. До ознак тексту не належить
  53. За метою виконання твори класифікують на
  54. За місцем виконання твори класифікують на
  55. Суть фронтальної навчальної діяльності на уроках української мови полягає у
  56. Який із названих прийомів розкриття лексичного значення слів не відноситься до способу тлумачення слів
  57. Що не є формою активізації словника молодшого школяра
  58. Яку з перелічених ознак речення учні не засвоюють у період навчання грамоти
  59. Оберіть змістову лінію рідномовної освіти, у якій передбачено залучення здобувачів освіти до сценічної творчості, розвиток у дітей емоційного інтелекту, творчого мислення, набуття досвіду співчуття та співпереживання
  60. Ким був виданий «Буквар» у Львові 1574 року
  61. Вибірковий диктант передбачає
  62. У початковому курсі мовно-літературної освітньої галузі (1-2 класи) виділено змістові лінії «Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовні явища» у програмі
  63. У якому класі учні вивчають числівник як частину мови
  64. У початковій школі в системі вивчення морфемної будови слова умовно виділяють такі етапи
  65. Які з представлених положень є ефективними аспектами підготовки учнів до самостійного читання книг
  66. Який принцип добору змісту читання не використовують, визначаючи коло читання у підручниках з літературного читання
  67. До видів опрацювання тексту на уроці читання, літературного читання не належить
  68. Монографічний підхід до структурування матеріалу в підручниках із літературного читання передбачає
  69. Літературознавча пропедевтика – це
  70. Програма – це
  71. До складу навчально-методичного комплекту входить
  72. У чому полягає провідний принцип звукового аналітико-синтетичного методу навчання грамоти
  73. Основне завдання післябуквеного періоду
  74. Як Ви розумієте поняття "структура уроку"
  75. Розвивати мовлення – означає
  76.  

    Тема :: Педагогіка

  77. Хто проводить атестацію педагогічних працівників
  78. Споживачі освітніх послуг – це
  79. До органів громадського самоврядування закладу загальної середньої освіти належать
  80. Атестація педагогічних працівників
  81. Що означає поняття «делегування повноважень»?
  82. Оберіть основні види планування
  83. Стратегічне планування роботи закладу загальної середньої освіти це
  84. Не є обов’язковим для кандидата на посаду керівника закладу загальної середньої освіти
  85. Який порядок реалізації функцій управління
  86. Узгодженість діяльності менеджера освітнього закладу з законодавством України в питаннях освіти, праці, охорони дитинства, прав людини тощо передбачає принцип
  87. Положення про те, що ефективне управління освітнім закладом ґрунтується на чіткому розподілі влади між особистістю і відповідними структурами з конкретно визначеним механізмом, що регулює відносини між ними, відображає принцип
  88. Оберіть принципи, на яких ґрунтується керівництво закладами освіти
  89. Положення про те, що діяльність керівника повинна базуватися на повазі до кожної особистості, з якою він вступає в ділове спілкування: вчителя, учня, випадкового відвідувача закладу, відображає принцип
  90. Принципи освітнього менеджменту – це
  91. Метою освіти в Україні згідно Закону «Про освіту» є
  92. В сучасних умовах освіта повинна сприяти в першу чергу
  93. Обов'язковими ознаками учнівського колективу є
  94. Діагностична функція класного керівника полягає у
  95. Що передбачає координаційна функція в роботі класного керівника
  96. Оберіть ознаки проблемного навчання
  97. Принципи навчання
  98. Який принцип навчання характеризує визначення: «Не повинно бути жодного уроку, жодного заняття, на якому б учень не знав життєвого значення своєї роботи»?
  99. Сучасна дидактика розглядає процес навчання як
  100. Навчання ефективно впливає на процес розвитку за умови
  101. Що відіграє вирішальну роль в організації педагогічного процесу?
  102. Які з названих зв’язків є закономірними зв’язками педагогічного процесу?
  103. Педагогічний процес – це
  104. Педагогічний процес є системою, тому що
  105. До завдань превентивного виховання школярів відносяться
  106. Підприємливість та фінансова грамотність – компетентності, що передбачають
  107. Формування наукового світогляду належить до завдань
  108. Почуття національної гідності, історична пам’ять, любов до рідної мови – це основні
  109. Схвалення позитивних дій та вчинків з метою спонукання вихованців до їх повторення характеризує метод
  110. Казки, кінофільми, біографії видатних учених, спорт – це
  111. Методи змагання, заохочення, покарання належать до групи методів
  112. До виховних методів стимулювання діяльності та поведінки учнів належать
  113. Оберіть методи, що належать до групи методів формування свідомості особистості
  114. Оберіть методи, що належать до групи методів формування досвіду суспільної поведінки
  115. Надбання матеріальної та духовної культури, форми і види виховної роботи, які задіюють під час використання певного методу – це
  116. Окремі кроки в реалізації виховної мети, складова частина методу виховання – це
  117. Принцип життєвої творчої самодіяльності передбачає
  118. Що є основною рушійною силою процесу виховання
  119. Гуманістичний принцип виховання, полягає у
  120. Керівні положення, які відображають загальні закономірності процесу виховання і визначають вимоги до змісту, організації і методів виховного процесу називаються
  121. Компоненти виховного процесу
  122. Стійкі, повторювані, об’єктивно існуючі істотні зв'язки у вихованні, реалізація яких сприяє забезпеченню ефективності розвитку особистості називаються
  123. Особистість дитини є
  124. Яку мету виховання висуває сучасна школа
  125. Мета виховання – це
  126. Молодшого школяра характеризують такі особливості розвитку
  127. Компетентність – це
  128. Рушійними силами процесу розвитку особистості є
  129. Дайте визначення поняттю «уміння»
  130. Індивідуальність – це
  131. Задатки – це
  132. Індивідуальні особливості особистості формуються під впливом
  133. Індивід – це
  134. Стислий виклад основних думок, публікація яких передбачає попереднє ознайомлення учасників конференцій, семінарів, симпозіумів та інших наукових форумів з результатами проведеного дослідження; їх зміст у більш повному обсязі повідомляється автором-доповідачем в усній формі, називається:
  135. Вид опитування, який передбачає збір первинної вербальної інформації під час безпосереднього цілеспрямованого спілкування дослідника з респондентом, в процесі якого він сам ставить запитання, передбачені дослідженням, організовує і спрямовує бесіду з кожною окремою людиною, фіксує одержані відповіді згідно з інструкцією, називається
  136. Метод педагогічного дослідження – це
  137. Оберіть методи педагогічних досліджень
  138. Метод педагогічного спостереження – це
  139. Оберіть правильне визначення запропонованого поняття: «Анкетування» – це
  140. Об’єкт дослідження – це
  141. Обґрунтоване припущення про можливі способи розв’язання визначеної проблеми дослідження, називається:
  142. Дослідження систем освіти і виховання в інших країнах, їхнього порівняння з вітчизняним досвідом здійснює
  143. Освіта – це
  144. Навчання – це
  145. Виховання – це
  146. Оберіть розділи загальної педагогіки
  147. Предметом педагогіки є
  148. Систему педагогічних наук складають
  149. Основні педагогічні категорії
  150. Що визначило розвиток педагогіки як науки?
  151. Педагогіка – це
  152.  

    Тема :: Методика навчання інтегрованого курсу "Я досліджую світ"

  153. Які групи умінь формуються переважно при вивчені теми «Властивості повітря. Термометр» з курсу «Я досліджує світ»
  154. Які групи умінь формуються переважно при вивчені теми «Тварини лісу» з курсу «Я досліджує світ»
  155. Яка аналогія за рівнем творчості використовується у випадку: розкажи про літо у такій послідовності: висота сонця над землею; колір неба, хмар, води; в якому вбранні рослини; дозрівання хліба; поведінка птахів; розваги дітей
  156. Яка аналогія за рівнем творчості використовується у випадку: поясни, чому утворюються краплі води на кришці каструлі, коли вода кипить. Яке явище в природі можна цим пояснити?
  157. Виконання проблемних практичних завдань під час вивчення теми «Вода. Властивості води» може бути організоване таким чином
  158. Які форми організації діяльності учнів можна використати під час засвоєння змісту інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  159. Наочні методи навчання на уроках курсу «Я досліджує світ» поділяються на
  160. Практичні методи навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджує світ» поділяються на
  161. Інтерактивні методи навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджує світ» – це
  162. Тематичне навчання – це
  163. Інтерактивне навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджує світ» – це
  164. Інтегроване навчання – це
  165. Екологічна компетентність передбачає
  166. Громадянська компетентність – це
  167. Інформаційно-комунікаційна компетентність – це
  168. Соціальна компетентність – це
  169. Позаурочна робота з природничої освітньої галузі – це
  170. Навчальні програми інтегрованого курсу «Я досліджую світ» визначають поняття «компетентність» як
  171. Позакласна робота з освітньої природничої галузі – це
  172. Сутність природничої компетентності
  173. Державний стандарт передбачає організацію освітнього процесу у 1-2 класах
  174. Державний стандарт передбачає організацію освітнього процесу у 3-4 класах
  175. Навчальні досягнення здобувачів у 1-2 класах підлягають
  176. Навчальні досягнення здобувачів у у 3-4 класах підлягають
  177. Основною метою програми інтегрованого курсу «Я досліджу світ» для 3-4 класів є
  178. Компетентнісний підхід на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це
  179. Як оцінюється проєктна робота учнів на уроках курсу «Я досліджую світ»?
  180. Який шлях утворення уявлень і понять має переважати в початкових класах?
  181. Проєктною діяльністю на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» молодші школярі починають займатися з
  182. Візуально-чуттєве сприйняття предметів та явищ навколишнього світу в їх натуральному або штучному, символічному зображенні характеризує така група методів навчання, як
  183. Вибір проблемних методів навчання у процесі засвоєння молодшими школярами змісту природничої освітньої галузі визначається такими критеріями
  184. Сутність прогностичної функції культури на уроках «Я досліджую світ»
  185. До частково-пошукових методів навчання на уроках «Я досліджую світ» відносять
  186. Визначте функцію репродуктивно-мнемічних запитань на уроках «Я досліджую світ»
  187. Визначте функцію продуктивно-пізнавальних запитань на уроках «Я досліджую світ»
  188. Репродуктивні досліди на уроках «Я досліджую світ» – це
  189. Коли найефективніше використовувати гру як метод при вивченні учнями матеріалу з інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  190. Метою довготривалих дослідів з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» є
  191. Правильне судження, що відповідає визначенню спостереження як методу забезпечення наочно-чуттєвої основи знань про природу
  192. Систематизація на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це розумова діяльність
  193. Символи, які вивчаються на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це
  194. Активізація пізнавальної діяльності на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це
  195. Завдання з логічним навантаженням на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це
  196. Правильне судження, що відповідає змісту терміна «муляж»
  197. Правильне судження, що відповідає змісту терміна «колекція»
  198. Формування якого пізнавального уміння в учнів початкових класів має такий алгоритм: аналіз об’єкта, знаходження спільних ознак, знаходження відмінних ознак
  199. Ідентифікація на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» – це
  200. Відмінність комбінованого і предметного уроків як форм організації навчання з курсу «Я досліджує світ» полягає у
  201. Визначити, які елементи знань повинен сформувати вчитель у молодших школярів на основі змісту теми «Для чого людина дихає. Бережи органи дихання» з курсу «Я досліджує світ»
  202. Визначити елементи знань, які повинен сформувати вчитель у молодших школярів на основі змісту теми з курсу «Я досліджую світ» «Гриби»
  203. Визначити, який тип уроку найефективніший під час засвоєння змісту теми «Осінь» з курсу «Я досліджую світ»
  204. Визначити, який тип уроку найефективніший під час засвоєння змісту теми курсу «Я досліджую світ» «Корисні копалини рідного краю»
  205. Правильне судження, що відповідає формулюванню поняття «спостереження» як методу забезпечення наочно-чуттєвої основи знань про природу
  206. Які елементи складають макроструктуру вступного уроку-екскурсії інтегрованого курсу «Я досліджую світ»
  207. Які елементи складають макроструктуру уроку-екскурсії з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» у 1-му класі на тему: «Жива та нежива природа. Що у природі створила людина?»
  208. Розвивальне навчання – це
  209. Проблемне навчання – це
  210. Зміст освітньої природничої галузі структурований за
  211. Метою громадянської та історичної освітньої галузі є
  212. Метою соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі є
  213. Зміст соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна, 2019 р., структуровано за такими змістовими лініями
  214. Програма з природничої освітньої галузі для 1-2 класів (під керівництвом Р.Б. Шияна, 2019 р.) складається з
  215. Для формування громадянської компетентності учнів освітня програма пропонує опанувати потрібні для цього знання, вміння і навички громадянської поведінки в межах наступних змістових ліній, а саме (під керівництвом Р.Б. Шияна, 2019 р.)
  216. Особливість інтегрованих уроків у початковій школі полягає в тому, що
  217. Ключова компетентність предмету «Я досліджую світ», яка відповідає за усвідомлення своїх прав і обов’язків, використання моделей поведінки, здатності критично мислити, приймати рішення, виявляти громадянську позицію у ставленні до природи, до людей, до самого себе – це
  218. Змістова лінія громадянської та історичної освітньої галузі, розкриття якої дає можливість навчити учня застосовувати набуті знання для вироблення рис характеру, що забезпечують життєвий успіх (наполегливість, старанність, працелюбство, моральність)
  219. Здатність людини активно, відповідально та ефективно реалізовувати свої права та обов’язки з метою розвитку демократичного суспільства – це
  220. Зміст природничої, соціальної і здоров’язбережувальної, громадянської та історичної освітніх галузей за типовою освітньою програмою (під керівництвом О.Я. Савченко, 2019 р.) об’єднується, утворюючи інтегрований курс
  221. Змістова лінію з курсу «Я досліджую світ», яка має на меті сприяти самопізнанню учнів, усвідомленню власних потреб, уподобань, здібностей та інтересів, заохочує обирати цілі особистісного зростання, допомагає початковому усвідомленню гідності неповторності будь-якої людини
  222. Змістова лінія з курсу «Я досліджую світ», яка має на меті дати учневі/учениці елементарні уявлення про національну символіку та державні атрибути України, націю, владу, політику, ключові події в історії України
  223. Освітню програму громадянської та історичної освітньої галузі створено на основі
  224. Тематичну основу інтегрованого курсу «Я досліджую світ» (за О.Я. Савченко, 2019 р.) складають змістові лінії
  225. Обов’язковий результат навчання здобувача освіти з громадянської та історичної освітньої галузі, який визначений у Державному стандарті початкової освіти, та передбачає формулювання комунікативно спрямованих цілей уроку
  226. Змістова лінія, що характеризується положенням «учень / учениця розуміє базові норми шкільного та місцевого громадського життя, пізнає шкільні та місцеві традиції, ознайомлюється з громадськими вчинками земляків»
  227. Змістова лінія з курсу «Я досліджую світ», яка націлює на усвідомлення своєї вкоріненості у національну, а також рідну за етнічним походженням культуру, в європейську цивілізацію; пізнання традицій та минулого своєї родини, нації
  228.  

    Тема :: Методика навчання математичної освітньої галузі_нова

  229. Чи однакова математична суть вправ «знайдіть площу прямокутника» і «виміряйте площу прямокутника»?
  230. Визначте вид типової задачі:
    На 3 дні 8 коровам дають 48 кг сіна. Скільки кілограмів сіна дають на 1 день 1 корові?
  231. Визначте вид типової задачі:
    У зоопарку за 3 дні 5 моржам дали 30 кг риби. Скільки кілограмів риби треба 1 моржу на 1 день?
  232. Визначте вид типової задачі:
    Дві групи туристів подорожували однаковими мікроавтобусами. Перша група їхала в 5 мікроавтобусах, а друга – в 7. Скільки туристів у кожній групі, якщо в другій групі на 16 туристів більше?
  233. Визначте вид типової задачі:
    Купили моркву і буряки за однаковою ціною. За 6 кг моркви заплатили 60 грн. Скільки коштують 4 кг буряків?
  234. Визначте вид типової задачі:
    На леґо-аеродромі стоїть 5 військових літачків і 4 пасажирських, які складаються усього зі 153 деталей. Зі скількох деталей складаються усі військові літачки і скількох усі пасажирські, якщо усі літачки на леґо-аеродромі мають деталей порівну?
  235. Визначте вид типової задачі:
    Два кондитери, працюючи з однаковою продуктивністю, випекли 504 круасани. Перший кондитер працював 8 год, а другий – 6 год. Скільки круасанів випік кожен кондитер?
  236. Визначте вид задачі:
    З Києва та Одеси одночасно виїхали назустріч один одному два автобуси. Швидкість руху першого автобуса становить 60 км/год, швидкість руху другого автобуса – 90 км/год. Яка відстань між містами, якщо автобуси зустрілися через 3 год після початку руху?
  237. Визначте вид задачі:
    Два туристи вийшли одночасно з музею Леонардо да Вінчі і пішли у протилежних напрямках. Середня швидкість одного туриста 4 км/год, а іншого – 5 км/год. На якій відстані один від одного будуть туристи через 2 год?
  238. Визначте вид задачі:
    Із двох міст одночасно виїхали назустріч один одному два скутеристи й зустрілися через 2 год. Яка відстань між містами, якщо один скутерист рухався зі швидкістю 30 км/год, а інший – 20 км/год?
  239. Визначте вид складеної задачі:
    До магазину привезли 7 ящиків білого винограду, по 8 кг у кожному ящику, та 9 ящиків чорного винограду, по 6 кг у кожному ящику. Скільки всього кілограмів винограду привезли до магазину?
  240. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Третьокласники запланували виготовити для лісопарку 36 годівниць для птахів, а виготовили на третину більше. Скільки годівниць виготовили третьокласники?
  241. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Господарка купила 15 кг борошна. На печиво вона витратила 7 кг борошна, а на вареники – 5 кг. Скільки кілограмів борошна залишилося в господарки?
  242. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У двох однакових каструлях 10 л молока, а в банці – 3 л. На скільки літрів молока більше в одній каструлі, ніж у банці?
  243. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    Уранці від першої корови надоїли 5 л молока, а від другої корови – 7 л молока. Усе це молоко розлили в бідони, по 3 л в кожний. Скільки потрібно було бідонів?
  244. Які види простих задач включає в себе складена задача:
    У бібліотеці класу було 56 книжок. 37 книжок видали учням для читання. На скільки більше книжок видали, ніж залишилося в бібліотеці?
  245. Які складові процесу розв’язування складеної задачі
  246. Визначте вид простої задачі:
    У шкільному саду 60 дерев. З них 1/3 – яблуні. Скільки в саду яблунь?
  247. Визначте вид простої задачі:
    Після того, як на заняття гуртків пішло 24 учні, у класі залишилося 6 учнів. У скільки разів більше учнів пішло на заняття гуртків, ніж залишилося?
  248. Визначте вид простої задачі:
    Перша команда забила 12 голів, а друга – 3. У скільки разів більше голів забила перша команда, ніж друга?
  249. Визначте вид простої задачі:
    У вазі 15 абрикосів, а слив – у 3 рази менше. Скільки слив у вазі?
  250. Визначте вид простої задачі:
    Артем задумав число, помножив його на 7 і отримав 56. Яке число задумав Артем?
  251. Визначте вид простої задачі:
    На клумбі розквітло 5 тюльпанів, а нарцисів – у 4 рази більше. Скільки нарцисів розквітло на клумбі?
  252. Визначте вид простої задачі:
    У супермаркеті 25 кг цукру розфасували у пакети, по 5 кг у кожний. Скільки пакетів із цукром отримали?
  253. Визначте вид простої задачі:
    Скільки дволітрових банок потрібно, щоб розлити 16 літрів соку?
  254. Визначте вид простої задачі:
    27 цукерок розклали порівну у 3 новорічні подарунки. Скільки цукерок поклали в кожний подарунок?
  255. Визначте вид простої задачі:
    В одному наборі 6 ложок. Скільки ложок у 5 таких наборах?
  256. Визначте вид простої задачі:
    Теслярі розпиляли колоду завдовжки 12 м на 6 рівних частин. Яка довжина кожної частини?
  257. Визначте вид простої задачі:
    Мама купила 3 пачки солі, по 2 кг кожна. Знайдіть загальну масу солі.
  258. Визначте вид простої задачі:
    Юрко бігав по колу завдовжки 25 метрів і пробіг 4 кола. Скільки метрів пробіг Юрко?
  259. Визначте вид простої задачі:
    Коли учням видали 16 підручників, то залишилося ще 5 підручників. Скільки підручників було спочатку?
  260. Визначте вид простої задачі:
    Для виготовлення закладок дівчинка відрізала від стрічки 5 разів по 2 дм. Скільки всього дециметрів відрізала від стрічки дівчинка?
  261. Визначте вид простої задачі:
    На вулиці встановили 18 ліхтарів, а на провулку – на 2 менше. Скільки ліхтарів установили на провулку?
  262. Визначте вид простої задачі:
    У банці були сливи. Коли з'їли 23 сливи, то залишилося ще 7. Скільки слив було у банці спочатку?
  263. Визначте вид простої задачі:
    У шкільному автобусі їхало 26 учнів. Після того, як частина учнів вийшла на зупинці, в автобусі залишилося 18 учнів. Скільки учнів вийшло на зупинці?
  264. Визначте вид простої задачі:
    У двох коробках лежать олівці. У першій коробці 10 олівців, а у другій – 6 олівців. На скільки менше олівців у другій коробці, ніж у першій?
  265. Визначте вид простої задачі:
    У крільчихи народилося 6 сірих кроленят, а білих – на 2 менше. Скільки білих кроленят народилось?
  266. Визначте вид простої задачі:
    Каструля і банка разом містять 8 л води. Банка містить 3 л води. Скільки літрів води містить каструля?
  267. Визначте вид простої задачі:
    В акваріумі всього 7 рибок, з них 2 сомики, а решта – рибки гупі. Скільки гупі в акваріумі?
  268. Визначте вид простої задачі:
    В Оленки було 8 олівців. Вона подарувала подрузі 2 олівці. Скільки олівців залишилось в Оленки?
  269. Визначте вид простої задачі:
    У святковому подарунку 10 цукерок. Скільки шоколадних цукерок у подарунку, якщо карамельок 6?
  270. Визначте вид простої задачі:
    Після того, як зрізали 7 грибів, під березою залишилося ще 2 гриби. Скільки грибів було під березою спочатку?
  271. Визначте вид простої задачі:
    У небі було 5 парашутистів. Два з них уже приземлилося. Скільки парашутистів ще перебуває в небі?
  272. При усному діленні виразу 56 : 14 застосовують:
  273. Визначте вид простої задачі:
    У класі було 15 дівчаток і 14 хлопчиків. Скільки всього дітей було в класі?
  274. При усному діленні виразу 90 : 3 застосовують:
  275. При усному діленні виразу 84 : 7 застосовують:
  276. При усному діленні виразу 48 : 4 застосовують:
  277. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 64 : 4?
  278. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 39 : 6?
  279. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 72 : 8?
  280. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 96 : 8?
  281. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 350:50?
  282. Який новий математичний термін використовують при вивченні письмового ділення?
  283. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 241 * 8?
  284. Яка теоретична основа усного прийому обчислення виразу 2 * 35?
  285. У якому класі починають вивчати табличне ділення?
  286. Який обчислювальний прийом використовують під час множення круглих чисел?
  287. Який обчислювальний прийом використовують під час додавання круглих чисел?
  288. У якому класі вводять назви компонентів дії множення?
  289. У якому класі вивчають нумерацію багатоцифрових чисел?
  290. Які знання і вміння перевіряє учитель, запропонувавши завдання:
    Назвати число, в якому 4 сотні 8 десятків 2 одиниці, 9 сотень 4 одиниці, 6 сотень 2 десятки
  291. Скільки всього десятків у числі 71203?
  292. Скільки всього сотень у числі 649012?
  293. Як практикують введення поняття цифри?
  294. Які прийоми використовують для додавання чисел у межах 10?
  295. Формуючи поняття про буквені вирази, учням пропонують завдання: записати сполучний закон додавання. Виберіть правильний запис.
  296. З якою метою вчитель міг запропонувати учням виконати завдання:
    Обчисліть вираз 5 + а, якщо а = 5, 8, 13.
  297. Виберіть вираз до задачі:
    В одній каністрі 48 л бензину, а в другій – в х разів більше. Скільки бензину у двох каністрах?
  298. Виберіть рівняння до задачі:
    Якщо невідоме число зменшити на 10 і знайдений результат збільшити у 7 разів, буде 198.
  299. Виберіть рівняння до задачі:
    Якщо невідоме число збільшити на 10 і знайдений результат збільшити у 9 разів, буде 198.
  300. Яку групу термінів використовують для читання виразів із дією віднімання?
  301. Як правильно прочитати результат вимірювання відрізка, довжина якого 5 см?
  302. При вивченні нумерації яких чисел ознайомлюють учнів із одиницею маси «грам»?
  303. В якому класі ознайомлюються із чисельником і знаменником дробу?
  304.