Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 061 Журналістика / Журналістика і соціальні комунікації

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Видавнича справа та редагування

  1. НАЗВІТЬ УСТАНОВУ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ УКРАЇНИ, ДЕ ЗОСЕРЕДЖЕНО КЕРУВАННЯ КНИГО- І ПРЕСОВИДАННЯМ, ПОЛІГРАФІЄЮ, ВИДАВНИЧОЮ СПРАВОЮ:
  2. НАЗВІТЬ ВИДАННЯ У ВИГЛЯДІ ОДНОГО АРКУША ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ, СФАЛЬЦЬОВАНОГО БУДЬ-ЯКИМ СПОСОБОМ У ДВА ЧИ БІЛЬШЕ ЗГИНІВ:
  3. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ВИДАННЯ, БІЛЬШУ ЧАСТИНУ ОБСЯГУ ЯКОГО ЗАЙМАЄ СЛОВЕСНИЙ, ЦИФРОВИЙ, У ВИГЛЯДІ ІЄРОГЛІФІВ, ФОРМУЛ (ХІМІЧНИХ АБО МАТЕМАТИЧНИХ) ЧИ ЗМІШАНИЙ ТЕКСТ:
  4. НАЗВІТЬ ПОЛІВИДАННЯ, ДЕ ПРЕДСТАВЛЕНО ТВОРЧІСТЬ АВТОРА ЗА ВЕСЬ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ ЧИ ЗА ПЕВНИЙ ЕТАП ЛІТЕРАТУРНОЇ, НАУКОВОЇ, КУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:
  5. НАЗВІТЬ ПЕРШУ СТОРІНКУ ВИДАННЯ ЧИ ЙОГО РУБРИКИ:
  6. З’ЯСУЙТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ПОЧАТКОВУ СТОРІНКУ, ЩО ПОЧИНАЄТЬСЯ ЗІ СПУСКУ:
  7. НАЗВІТЬ ЕЛЕМЕНТАРНЕ ГРАФІЧНЕ ЗОБРАЖЕННЯ ТЕКСТУ:
  8. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ЕЛЕМЕНТ ЗОВНІШНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ ВИДАННЯ, ЩО ПОКРИВАЄ КНИЖКОВИЙ БЛОК, ВИГОТОВЛЕНИМ З ТВЕРДИХ АБО М’ЯКИХ ПАЛІТУРНИХ МАТЕРІАЛІВ:
  9. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ СУКУПНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ, СПРЯМОВАНИХ НА ПІДГОТОВКУ І ВИПУСК ВИДАННЯ У СВІТ: ВІД УКЛАДАННЯ АВТОРСЬКОЇ УГОДИ АБО РОЗГЛЯДУ ЗАПРОПОНОВАНОГО АВТОРОМ ОРИГІНАЛУ ДО ПЕРЕДАННЯ НАКЛАДУ КНИГОТОРГОВЕЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ЧИ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЩО РОЗПОВСЮДЖУЄ ВИДАННЯ ЗА ПЕРЕДОПЛАТОЮ, У ВИДАВНИЧІЙ ПРАКТИЦІ:
  10. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ ВИД РЕДАГУВАННЯ ПЕРЕДБАЧАЄ ЦІЛІСНУ СИСТЕМУ РОБОТИ НАД ОРИГІНАЛОМ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЙОГО ДОВЕРШЕНІСТЬ ЗА ЗМІСТОМ, ФОРМОЮ І ЗРУЧНІСТЮ ДЛЯ КОРИСТУВАННЯ ЧИТАЧЕМ:
  11. З’ЯСУЙТЕ, ХТО З ВИДАВНИЧИХ ПРАЦІВНИКІВ ВИВІРЯЄ ГРАФІЧНУ ЯКІСТЬ ВИКОНАННЯ КРЕСЛЕНЬ ЧИ СХЕМ, ДОТРИМАННЯ ІЛЮСТРАТОРОМ ПРАВИЛ І НОРМ, ВСТАНОВЛЕНИХ СТАНДАРТАМИ:
  12. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ПОДАНУ АВТОРОМ ДЛЯ РЕДАКЦІЙНО-ВИДАВНИЧОЇ ОБРОБКИ ТВОРЧУ АБО НАУКОВУ ПРАЦЮ З УСІМА ЇЇ НЕОБХІДНИМИ КОМПОНЕНТАМИ:
  13. НАЗВІТЬ ТЕРМІН, ЯКИМ ВИЗНАЧАЮТЬ АВТОРСЬКИЙ ОРИГІНАЛ ПІСЛЯ ЙОГО ОБРОБКИ У ВИДАВНИЦТВІ ДО ГОТОВНОСТІ ВИВЕДЕННЯ ОРИГІНАЛ-МАКЕТА НА ПЛІВКИ З ДОДАНИМИ ОРИГІНАЛАМИ ЗОВНІШНЬОГО ОФОРМЛЕННЯ Й ВИДАВНИЧОЮ СПЕЦИФІКАЦІЄЮ:
  14. ВИЗНАЧТЕ ОДИНИЦЮ РОЗРАХУНКУ КІЛЬКОСТІ ПАПЕРУ, ПОТРІБНОЇ АБО ВИКОРИСТАНОЇ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ВИДАННЯ:
  15. З’ЯСУЙТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ОДИН ІЗ ОСТАННІХ ЕТАПІВ РЕДАКТОРСЬКОЇ РОБОТИ, ЩО МАЄ НА МЕТІ НАДАТИ ТЕКСТУ ЦІЛІСНОСТІ, ПРИВОДИТЬ ЙОГО У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО МОВНИХ НОРМ ТА СТИЛЮ, ЖАНРУ ТА АВТОРСЬКОГО ЗАДУМУ:
  16. ВИЗНАЧТЕ ЗАГАЛЬНОПРИЙНЯТІ В МОВЛЕННЄВІЙ ПРАКТИЦІ КОДИФІКОВАНІ ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ МОВНИХ ОДИНИЦЬ РІЗНИХ РІВНІВ (ЛЕКСИЧНІ, МОРФОЛОГІЧНІ, СИНТАКСИЧНІ, ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНІ, КОМУНІКАТИВНІ ТОЩО):
  17. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ РІЗНОВИД ПЛАНУ В ЗАГАЛЬНІЙ ФОРМІ ПОКАЗУЄ СТРУКТУРУ ТА ЗМІСТ МАЙБУТНЬОГО РУКОПИСУ:
  18. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ВИДАННЯ У ВИГЛЯДІ ОДНОГО ЧИ ДЕКІЛЬКОХ АРКУШІВ ДРУКОВАНОГО МАТЕРІАЛУ ВСТАНОВЛЕНОГО ФОРМАТУ, НАДРУКОВАНЕ З ОДНОГО ЧИ З ОБОХ БОКІВ АРКУША, ПРИЗНАЧЕНЕ ДЛЯ ЕКСПОНУВАННЯ:
  19. СФОРМУЛЮЙТЕ ТЕРМІН, ЯКИМ НАЗИВАЮТЬ ДОДАТКОВИЙ ТЕКСТ, ЩО КОРОТКО ДОПОВНЮЄ, ПОЯСНЮЄ ЧИ УТОЧНЮЄ ОСНОВНИЙ ТЕКСТ І РОЗТАШОВАНИЙ У ТЕКСТІ, ВНИЗУ СТОРІНКИ ЗА ТЕКСТОМ ЧИ В КІНЦІ ВИДАННЯ:
  20. З’ЯСУЙТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ДОДАТКОВИЙ ТЕКСТ, ЩО ГОТУЄ ДО ЗАСВОЄННЯ ОСНОВНОГО ТЕКСТУ ТА РОЗТАШОВАНИЙ ПЕРЕД НИМ:
  21. ВИЗНАЧТЕ ДОДАТКОВИЙ ТЕКСТ, ЩО МІСТИТЬ ПОСЛІДОВНИЙ ПЕРЕЛІК ЗАГОЛОВКІВ РУБРИК ВИДАННЯ ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ СТОРІНОК ВИДАННЯ, НА ЯКИХ ВОНИ ПОЧИНАЮТЬСЯ:
  22. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ЗАГОЛОВКОВІ ДАНІ, РОЗТАШОВАНІ НА ВЕРХНЬОМУ ПОЛІ КОЖНОЇ СТОРІНКИ:
  23. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ БУДОВУ, СТРУКТУРУ ТВОРУ, ПОСЛІДОВНІСТЬ СМИСЛОВИХ ФРАГМЕНТІВ, ЩО УТВОРЮЮТЬ ЦІЛІСНИЙ ЩОДО ЗМІСТУ ТА ФОРМИ ТЕКСТ:
  24. З’ЯСУЙТЕ, ЯКИЙ ІЗ МЕТОДІВ ВИПРАВЛЕННЯ ТЕКСТУ Є НЕДОПУСТИМИМ:
  25. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ АВТОНІМ
  26. З’ЯСУЙТЕ, ВРАХОВУЮЧИ НОРМУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА», ЩО ЖУРНАЛІСТ ПОВИНЕН РОЗУМІТИ ПІД ІНТЕРВ’Ю
  27. НАЗВІТЬ НЕПЕРІОДИЧНИЙ ЗБІРНИК ОКРЕМИХ ТВОРІВ КІЛЬКОХ ПИСЬМЕННИКІВ ПЕВНОГО ЖАНРУ ЧИ ЛІТЕРАТУРНОГО ПЕРІОДУ
  28. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ТВІР, УКЛАДЕНИЙ З ТЕКСТІВ, ВІДПОВІДНИМ ЧИНОМ ПЕРЕРОБЛЕНИХ, ПРОТЕ ВЗЯТИХ З ІНШИХ ТВОРІВ, А ТАКОЖ САМ ПРОЦЕС СТВОРЕННЯ ТАКОГО ТВОРУ
  29. З’ЯСУЙТЕ, ЯКИЙ СТАТУС ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА» ПРИСВОЮЄТЬСЯ АВТОРУ ЗБІРНИКА, ХРЕСТОМАТІЇ, АНТОЛОГІЇ, БІБЛІОГРАФІЧНОГО ПОСІБНИКА
  30. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ПОЧАТКОВИЙ АРКУШ ВИДАННЯ, НА ЯКОМУ РОЗМІЩУЮТЬ ОСНОВНІ ВИХІДНІ ВІДОМОСТІ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ВИДАННЯ ТА ЙОГО БІБЛІОГРАФІЧНОГО ОПИСУ
  31. ВИЗНАЧТЕ ОДИНИЦЮ ВИМІРУ ОБСЯГУ ВИДАННЯ, ЯКА ДОРІВНЮЄ 40 ТИС. ЗНАКІВ ПРОЗОВОГО ТЕКСТУ, 700 РЯДКАМ ВІРШОВАНОГО ТЕКСТУ І 3 ТИС. СМ2 ІЛЮСТРАЦІЙ, ОКРІМ ОБСЯГУ ВЛАСНЕ АВТОРСЬКОГО МАТЕРІАЛУ, ВКЛЮЧАЄ В СЕБЕ ОБСЯГ УСІЄЇ РЕШТИ ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ (ПЕРЕДМОВУ, АНОТАЦІЮ, ВИХІДНІ І ВИПУСКНІ ДАНІ, ПРИМІТКИ, КОЛОНЦИФРИ, КОЛОНТИТУЛИ ТА ІН.), А ТАКОЖ ГРАФІЧНОГО МАТЕРІАЛУ
  32. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ВИДАННЯ, ЩО ВИХОДИТЬ ЧЕРЕЗ ЗАЗДАЛЕГІДЬ НЕВИЗНАЧЕНІ ПРОМІЖКИ ЧАСУ, ЗАЛЕЖНО ВІД НАКОПИЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ, НУМЕРОВАНИМИ ТА (ЧИ) ДАТОВАНИМИ ВИПУСКАМИ, НЕПОВТОРЮВАНИМИ ЗА ЗМІСТОМ, ОДНОТИПНО ОФОРМЛЕНИМИ, ІЗ СПІЛЬНОЮ НАЗВОЮ
  33. НАЗВІТЬ РОЗМІР ШРИФТУ, ЩО ВИЗНАЧАЄТЬСЯ ВІДСТАННЮ МІЖ ВЕРХНЬОЮ І НИЖНЬОЮ СТІНКАМИ ЛІТЕРИ
  34. З’ЯСУЙТЕ, ЯКИЙ СТАТУС ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА» ОТРИМУЄ ОСОБА, ЯКА ДАЛА ІНТЕРВ’Ю
  35. ВИЗНАЧТЕ МІЖРЯДКОВИЙ ІНТЕРВАЛ, ПЕРЕДБАЧЕНИЙ ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ ДО АВТОРСЬКИХ ОРИГІНАЛІВ
  36. ОКРЕСЛІТЬ НАЗВУ ТОЧНО ВІДТВОРЕНОГО ВИДАННЯ ШЛЯХОМ ФОТОМЕХАНІЧНОЇ РЕПРОДУКЦІЇ ОРИГІНАЛУ (НЕ ЛИШЕ ЗМІСТУ, А Й ВСІХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЙОГО ОФОРМЛЕННЯ – ФОРМАТУ, СОРТУ, КОЛЬОРУ ПАПЕРУ, ОПРАВИ ТОЩО)
  37. З’ЯСУЙТЕ, В ЯКОМУ ВИПАДКУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ «ПРО АВТОРСЬКЕ ПРАВО ТА СУМІЖНІ ПРАВА» ЗА ВИПУСК ВИДАННЯ ЧИ ЙОГО ЧАСТИНИ НЕ ПОТРІБНО ВИПЛАЧУВАТИ АВТОРСЬКУ ВИНАГОРОДУ
  38. З’ЯСУЙТЕ, КУДИ ЗАРАХОВУЮТЬ СОБІВАРТІСТЬ ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПРИМІРНИКІВ ВИДАНЬ І ВАРТІСТЬ ПОШТОВИХ ВИТРАТ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ЇХ НАДСИЛАННЯМ
  39. ВИЗНАЧТЕ, ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗСИЛАННЮ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ «ПРО ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ПРИМІРНИК ДОКУМЕНТІВ»
  40. ВИЗНАЧТЕ, ЯКІ ДОКУМЕНТИ ПІДЛЯГАЮТЬ РОЗСИЛАННЮ ВІДПОВІДНО ДО ЗАКОНУ «ПРО ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ПРИМІРНИК ДОКУМЕНТІВ»
  41. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ОДНИМ СЛОВОМ СУКУПНІСТЬ ЕЛЕМЕНТІВ ВИДАННЯ, ЯКІ ПОЯСНЮЮТЬ, РОЗТЛУМАЧУЮТЬ ЗМІСТ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ, ПОЛЕГШУЮТЬ ЧИТАЧЕВІ КОРИСТУВАННЯ НИМ АБО ДОПОМАГАЮТЬ ПОГЛИБЛЕНОМУ ВИВЧЕННЮ МАТЕРІАЛУ
  42. НАЗВІТЬ ТЕКСТ ПІД ІЛЮСТРАЦІЄЮ, ЯКИЙ ПОВ’ЯЗУЄ ЇЇ З ОСНОВНИМ ТЕКСТОМ, ВИЗНАЧАЄ ТЕМАТИЧНИЙ ЗМІСТ, ПОЯСНЮЄ ВМІЩЕНІ НА НІЙ УМОВНІ ПОЗНАЧКИ І ПОДАЄ ДОДАТКОВУ ТЕХНІЧНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ОРИГІНАЛУ-ДЖЕРЕЛА ТА ВІДОМОСТІ ПРО МІСЦЕ ЗБЕРІГАННЯ
  43. ВИЗНАЧТЕ, ЯКОЮ МОВОЮ МАЮТЬ БУТИ ВМІЩЕНІ У ВИДАННІ АНОТАЦІЯ ТА ВИХІДНІ БІБЛІОГРАФІЧНІ ВІДОМОСТІ
  44. ВИЗНАЧТЕ, ЧИ Є ЕЛЕМЕНТОМ ВИХІДНИХ ВІДОМОСТЕЙ ВИДАННЯ ЗНАК ОХОРОНИ АВТОРСЬКОГО ПРАВА
  45. З’ЯСУЙТЕ, ЩО ІДЕНТИФІКУЄ КНИГУ ПЕВНОГО ВИДАВЦЯ НА МІЖНАРОДНОМУ РІВНІ
  46. ВСТУП, ЩО ВМІЩУЄТЬСЯ НА ПОЧАТКУ ВИДАННЯ, – ЦЕ
  47. ПРОКОМЕНТУЙТЕ, ХТО ВСТАНОВЛЮЄ ПОСЛІДОВНІСТЬ ПОДАННЯ ПРІЗВИЩ АВТОРІВ, У ВИПАДКУ НАПИСАННЯ ТЕКСТУ КОЛЕКТИВОМ АВТОРІВ
  48. НАЗВІТЬ НАЙДАВНІШУ ТОЧНО ДАТОВАНУ КНИЖКУ, НАДРУКОВАНУ НА УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ
  49. З’ЯСУЙТЕ, КОЛИ БУЛО ПІДПИСАНО УКАЗ ПЕТРА І ПРО ЗАБОРОНУ УКРАЇНСЬКОГО ДРУКУ
  50.  

    Тема :: Вступ до спеціальності

  51. ВИЗНАЧТЕ ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  52. ВИЗНАЧТЕ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ФУНКЦІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  53. ВКАЖІТЬ, ЩО ПРИЙНЯТО ВІДНОСИТИ ДО «БІЛИХ» ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ:
  54. ВКАЖІТЬ, ЩО ПРИЙНЯТО ВІДНОСИТИ ДО «ЧОРНИХ» ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ:
  55. ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ ПРЕСИ ЯК ВИДУ ЗМК:
  56. ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ РАДІО ЯК ВИДУ ЗМК:
  57. ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ ТЕЛЕБАЧЕННЯ ЯК ВИДУ ЗМК:
  58. ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРНЕТ-ЗМІ ЯК ВИДУ ЗМК:
  59. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ОЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ «ІНВЕСТИГАТИВНА ЖУРНАЛІСТИКА»:
  60. НАЗВІТЬ, ЩО ВХОДИТЬ ДО СКЛАДУ ТЕХНІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  61. ЗАЗНАЧТЕ ДАТУ ПОЯВИ ФРАНЦУЗЬКОЇ ГАЗЕТИ «LA GAZETTE»:
  62. НАЗВІТЬ ДАТУ ПОЯВИ ПЕРШОГО ПЕРІОДИЧНОГО ВИДАННЯ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ «GAZETTE DE LEOPOL»:
  63. ВКАЖІТЬ, ЯКЕ ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО БУЛО УТВОРЕНЕ У 1835 РОЦІ:
  64. ВКАЖІТЬ СКЛАДОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНО-УПРАВЛІНСЬКОЇ ЛАНКИ РЕДАКЦІЇ:
  65. НАЗВІТЬ, ЩО ВКЛЮЧАЄ ПАСИВНА ФОРМА ІСНУВАННЯ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
  66. НАЗВІТЬ ДАТУ ПОЯВИ ВИДАННЯ «ХАРЬКОВСКИЙ ЕЖЕНЕДЕЛЬНИК»:
  67. ВКАЖІТЬ ДАТУ ВИНАЙДЕННЯ РАДІО:
  68. ВКАЖІТЬ, ХТО УТВОРИВ У 1903 Р. «ОСОБЛИВИЙ ФАКУЛЬТЕТ ЖУРНАЛІСТИКИ» ПРИ КОЛУМБІЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ?
  69. ДЕ БУЛА ВПЕРШЕ ЗАПРОВАДЖЕНА ВИЩА ЖУРНАЛІСТСЬКА ОСВІТА В УКРАЇНІ?
  70. ВИЗНАЧТЕ КЛАСИФІКАЦІЮ ЗМІ ЗА АУДИТОРІЄЮ
  71. НАЗВІТЬ СКЛАДНИКИ КОМЕРЦІЙНОЇ СЛУЖБИ РЕДАКЦІЇ:
  72. КОЛИ УТВОРИЛАСЯ СПІЛКА ЖУРНАЛІСТІВ УКРАЇНИ?
  73. ВКАЖІТЬ, ЩО ВХОДИТЬ ДО СТРУКТУРИ РЕДАКЦІЇ ДРУКОВАНОГО ПЕРІОДИЧНОГО ВИДАННЯ:
  74. ВКАЖІТЬ, ЯКІ СКЛАДНИКИ ВКЛЮЧАЄ ВИКОНАВЧА ЛАНКА РЕДАКЦІЇ:
  75. ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ПРАЖУРНАЛІСТИКА»:
  76. НАЗВІТЬ ВИЗНАЧАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРЕСИ:
  77. НАЗВІТЬ ВИЗНАЧАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ РАДІОМОВЛЕННЯ:
  78. НАЗВІТЬ ВИЗНАЧАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ТЕЛЕБАЧЕННЯ:
  79. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ ПРЕС-РЕЛІЗ:
  80. ВИЗНАЧТЕ РІЗНОВИДИ ПРЕС-РЕЛІЗІВ ЗА ФУНКЦІОНАЛЬНИМ ТЕРМІНОМ ПРИЗНАЧЕННЯ:
  81. ЗАЗНАЧТЕ, ЗА ЯКИХ УМОВ ІНОЗЕМЦІ АБО ІНОЗЕМНІ ЮРИДИЧНІ ОСОБИ МОЖУТЬ БУТИ СПІВЗАСНОВНИКАМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА В УКРАЇНІ:
  82. ЗАЗНАЧТЕ, ЯКИМИ ЗАКОНАМИ РЕГУЛЮЄТЬСЯ ДІЯЛЬНІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ АГЕНТСТВ В УКРАЇНІ:
  83. ВИЗНАЧТЕ ОБОВ’ЯЗКИ КЕРІВНИКА ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА:
  84. ВИЗНАЧТЕ ОБОВ’ЯЗКИ ЖУРНАЛІСТА ІНФОРМАЦІЙНОГО АГЕНТСТВА:
  85. ВИЗНАЧТЕ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЇ ПРЕС-АТАШЕ:
  86. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ ІНФОРМАЦІЙНА АГЕНЦІЯ:
  87. ВИЗНАЧТЕ, ХТО ТАКИЙ СПІЧРАЙТЕР:
  88. ВИЗНАЧТЕ, СКІЛЬКИ ОСНОВНИХ ТЕМ МОЖНА ВИСВІТЛЮВАТИ У ПРОМОВІ?
  89. ВИЗНАЧТЕ НАЙБІЛЬШ ПРИЙНЯТНУ КІЛЬКІСТЬ СТОРІНОК ПРЕС-РЕЛІЗУ:
  90. ВИЗНАЧТЕ, ХТО ЗАБЕЗПЕЧУЄ ІНФОРМАЦІЙНІ ПОТРЕБИ ПЕРШОГО КЕРІВНИКА ДЕРЖАВИ, УРЯДУ, ФІРМИ (ОРГАНІЗАЦІЇ), ВИКОНУЄ У ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ЗМІ ПРЕДСТАВНИЦЬКІ І ПУБЛІЧНІ ФУНКЦІЇ:
  91. ВКАЖІТЬ, ЗА ЯКИЙ ЧАС ПОТРІБНО ПОВІДОМЛЯТИ ЖУРНАЛІСТІВ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ:
  92. ВКАЖІТЬ, ДО ЯКОЇ СФЕРИ ВІДНОСЯТЬ РОБОТУ ПРЕС-СЕКРЕТАРЯ:
  93. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ БРИФІНГ:
  94. ВКАЖІТЬ, ЩО НЕ ВХОДИТЬ ДО ФУНКЦІЙ ПРЕС-СЛУЖБИ:
  95. НАЗВІТЬ, З ЯКОГО РОКУ МІЖНАРОДНІ ПРИНЦИПИ ЖУРНАЛІСТСЬКОЇ ЕТИКИ ЧИННІ В УКРАЇНІ?
  96. НАЗВІТЬ ЕТИКЕТНІ ПРАВИЛА ОФІЦІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ ЖУРНАЛІСТА
  97. ВКАЖІТЬ, З ЧИМ НАЙЧАСТІШЕ ПОРІВНЮЮТЬ ЖУРНАЛІСТИКУ В АМЕРИКАНСЬКІЙ ТЕОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  98. ВКАЖІТЬ, ЯКА З ЦИХ ГАЗЕТ Є ДЕРЖАВНОЮ:
  99. ЗАЗНАЧТЕ, КОЛИ В УКРАЇНІ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ПРОФЕСІЙНЕ СВЯТО ПРАЦІВНИКІВ ЗМК – ДЕНЬ ЖУРНАЛІСТА:
  100. ВКАЖІТЬ ЩОДЕННУ ВСЕУКРАЇНСЬКУ ГАЗЕТУ:
  101.  

    Тема :: Журналістський фах

  102. ВКАЖІТЬ: ЗА НЕОБГРУНТОВАНУ ВІДМОВУ НАДАННЯ ВІДПОВІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ДІЙСНОСТІ, НАВМИСНЕ ПРИХОВУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ І ІН. НАСТУПАЄ
  103. ВИЗНАЧТЕ: ЗАКОНОДАВЧЕ ТЛУМАЧЕННЯ ЗАБОРОНИ ЦЕНЗУРИ ВИПИСАНО В НОРМАХ ЗАКОНУ …
  104. ВИЗНАЧТЕ: СПРОСТУВАННЯ НЕДОСТОВІРНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В ЗМІ – ЦЕ
  105. ВИЗНАЧТЕ ПРИНЦИПИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН –
  106. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ВИЗНАЧАЄ СТАТТЯ 21 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ІНФОРМАЦІЮ»:
  107. ВКАЖІТЬ, ХТО ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПРАВО НА ІНФОРМАЦІЮ?
  108. ВИЗНАЧТЕ: КОНФІДЕНЦІЙНА ІНФОРМАЦІЯ МІСТИТЬ ВІДОМОСТІ, ЯКИМИ
  109. ВКАЖІТЬ, В ЯКОМУ ЗАКОНІ УКРАЇНИ ПРОПИСАНО ПРОЦЕДУРУ АКРЕДИТАЦІЇ ЖУРНАЛІСТІВ?
  110. ЗАЗНАЧТЕ ФОРМИ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ЗГІДНО З ЗАКОНОМ УКРАЇНИ «ПРО ПОРЯДОК ВИСВІТЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ ТА МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ В УКРАЇНІ ЗАСОБАМИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ» –
  111. ВКАЖІТЬ, В ЯКОМУ ЗАКОНІ ЙДЕТЬСЯ ПРО ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАПИТУ?
  112. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ РЕЖИМ ДОСТУПУ ДО ІНФОРМАЦІЇ –
  113. ВКАЖІТЬ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
  114. ВКАЖІТЬ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО ТАЄМНОЇ ІНФОРМАЦІЇ:
  115. ЗАЗНАЧТЕ, ЯКИЙ ТЕРМІН ЗБЕРІГАННЯ ДІЙСНИЙ ДЛЯ ІНФОРМАЦІЇ ЗІ СТУПЕНЕМ СЕКРЕТНОСТІ «ОСОБЛИВО ВАЖЛИВО»
  116. ВКАЖІТЬ, ЩО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ІНФОРМАЦІЇ ПРО ОСОБУ
  117. ВКАЖІТЬ, ЯКІ ВИПАДКИ ЗЛОВЖИВАННЯ ПРАВОМ НА ІНФОРМАЦІЮ ПЕРЕРАХОВАНО У СТ. 46 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ІНФОРМАЦІЮ»?
  118. ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ЗАКОНІ УКРАЇНИ ЙДЕТЬСЯ ПРО ЗАБОРОНУ ДЕМОНСТРАЦІЇ ПОРНОГРАФІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, АМОРАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ?
  119. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ СУСПІЛЬНА МОРАЛЬ –
  120. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ПОВІДОМЛЕННЯ, В ЯКОМУ ЙДЕТЬСЯ ПРО ЩОСЬ, ДОСІ НЕВІДОМЕ, ЯКЕ ЩОЙНО ВІДБУЛОСЯ І ЗАСЛУГОВУЄ НА УВАГУ ГРОМАДСЬКОСТІ?
  121. ВИЗНАЧТЕ, ЩО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ІНФОРМАЦІЙНИХ ЖАНРІВ:
  122. ОБЕРІТЬ КРИТЕРІЇ ПОДІЛУ НА ЖАНРИ:
  123. ЗАЗНАЧТЕ, ЯКИХ ЗАМІТОК НЕ БУВАЄ?
  124. НАЗВІТЬ, ЯК ПО-ІНШОМУ НАЗИВАЮТЬ ПРЕВЕНТИВНУ ІНФОРМАЦІЮ?
  125. НАЗВІТЬ, ЩО ДАЄ ПРАВО ФАКТУ СТАТИ ТЕМОЮ ЗАМІТКИ?
  126. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ РОЗМОВА ЖУРНАЛІСТІВ З ТИМИ, ХТО Є ЦІКАВИМ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА?
  127. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ: ІНФОРМАЦІЙНА КОРЕСПОНДЕНЦІЯ – ЦЕ…
  128. НАЗВІТЬ, ЩО НЕ ДОПУСКАЄТЬСЯ В АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРАХ?
  129. ВИЗНАЧТЕ, ЯКА РОЛЬ АВТОРА В АНАЛІТИЧНОМУ ЗВІТІ?
  130. НАЗВІТЬ, ЩО Є ОСНОВНИМ ПРИНЦИПОМ ЗВІТУ:
  131. НАЗВІТЬ, ЩО РОБИТЬ ІНТЕРВ’Ю АНАЛІТИЧНИМ?
  132. НАЗВІТЬ, ЩО ВИМАГАЄТЬСЯ ВІД ЖУРНАЛІСТА У БЕСІДІ?
  133. НАЗВІТЬ ОСНОВНИЙ КОНЦЕПТ СОЦІАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  134. НАЗВІТЬ, ЯКА СТАТТЯ ДРУКУЄТЬСЯ БЕЗ ПІДПИСУ?
  135. З’ЯСУЙТЕ, ЩО НАЛЕЖИТЬ ДО ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРІВ?
  136. СКАЖІТЬ, ТРАДИЦІЙНО ДО ЯКИХ ЖАНРІВ ВІДНОСЯТЬ ЛИСТ-ЗАПИТ…
  137. СКАЖІТЬ, ЯКА МЕТА АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРІВ?
  138. СКАЖІТЬ, ДЕ І КОЛИ ЗАРОДИВСЯ ПАМФЛЕТ?
  139. ВИЗНАЧТЕ: ДЛЯ ПУБЛІЦИСТИКИ ХАРАКТЕРНЕ ПОЄДНАННЯ
  140. ВИЗНАЧТЕ: НАРИС – ЦЕ
  141. СКАЖІТЬ, ЩО Є ГОЛОВНИМ ЗАВДАННЯМ ПУБЛІЦИСТИКИ
  142. ВИБЕРІТЬ, ЩО З НИЖЧЕНАВЕДЕНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ХУДОЖНЬО-ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ЖАНРІВ?
  143. НАЗВІТЬ: САТИРИЧНИМ ЖАНРОМ ПУБЛІЦИСТИКИ НЕ Є:
  144. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ: ФЕЙЛЕТОН – ЦЕ…
  145. СКАЖІТЬ, ЧИМ ГУМОР ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД САТИРИ?
  146. ВИЗНАЧТЕ, ЯКІ ЗАСОБИ НЕ БЕРУТЬ УЧАСТЬ У СТВОРЕННІ КОМІЧНОГО?
  147. ВИЗНАЧТЕ: ПУБЛІЦИСТИКА – ЦЕ…
  148. ОБЕРІТЬ: ОСНОВНЕ ЗАВДАННЯ ПУБЛІЦИСТИКИ – ЦЕ…
  149. ВКАЖІТЬ, ЩО ДОСЛІДЖУЄТЬСЯ В НАРИСІ?
  150. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ: ЕСЕ –
  151. ВКАЖІТЬ, ДО ЯКИХ МЕТОДІВ ЗБОРУ ІНФОРМАЦІЇ ВІДНОСЯТЬ ІНТЕРВ’Ю, АНКЕТУВАННЯ, ОПИТУВАННЯ:
  152. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ ОПИТУВАННЯ:
  153.  

    Тема :: Історія журналістики

  154. НАЗВІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ПАМФЛЕТ «ЧИСТОКРОВНИЙ АНГЛІЄЦЬ»:
  155. ВКАЖІТЬ, ЗА ЯКИЙ ПАМФЛЕТ Д. ДЕФО БУЛО ЗАСУДЖЕНО:
  156. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЛАСЬ ГАЗЕТА ЖАНА ПОЛЯ МАРАТА?
  157. НАЗВІТЬ, В ЯКІЙ СТАТТІ ФРАНЦУЗЬКОГО ЖУРНАЛІСТА Е. ЗОЛЯ ЙДЕТЬСЯ ПРО СПРАВУ ДРЕЙФУСА?
  158. ВКАЖІТЬ, ХТО ЗАСНУВАВ ФРАНЦУЗЬКУ ГАЗЕТУ «LA GAZETTE»?
  159. СКАЖІТЬ, ЗА ЖАНРОМ ТВІР Т. ПЕЙНА «ЗДОРОВИЙ ГЛУЗД» – ЦЕ...
  160. ВКАЖІТЬ, ХТО ВИДАВАВ З 1728 РОКУ У США «ПЕНСІЛЬВАНСЬКУ ГАЗЕТУ»:
  161. СКАЖІТЬ, ПРОТИ ЧОГО СПРЯМОВАНИЙ ПАМФЛЕТ Д. ДЕФО «НАЙКОРОТШИЙ СПОСІБ РОЗПРАВИ З ДИСИДЕНТАМИ» (1702)?
  162. НАЗВІТЬ, У ЯКОМУ ТРАКТАТІ Д. МІЛЬТОН ФОРМУЛЮЄ ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ СВОЄЇ ТЕОРІЇ НАРОДОВЛАДДЯ?
  163. СКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ПАМФЛЕТ «АРЕОПАГІТІКА»?
  164. ВКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ТВОРІ ДЖ. МІЛЬТОН ВИСЛОВИВ СВОЮ ДУМКУ ПРО ЦЕНЗУРУ І ЦЕНЗОРА?
  165. НАЗВІТЬ ГАЗЕТУ, ЯКА СТВОРИЛА ПЕРШИЙ ВЛАСНИЙ «БАНК ДАНИХ»:
  166. ВКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖАЛА ІДЕЯ СТВОРЕННЯ І ПОШИРЕННЯ ТАБЛОЇДІВ?
  167. ОБЕРІТЬ: ВПЕРШЕ РАДІО З’ЯВИЛОСЯ В…
  168. НАЗВІТЬ, ХТО БУВ ОДНИМ ІЗ ПОПУЛЯРНИХ ЖУРНАЛІСТІВ США ХVІІІ СТ., ПИСАВ ЕСЕ, ВИДАВАВ 7 ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАНЬ І МАВ ТИПОГРАФІЮ У ФІЛАДЕЛЬФІЇ?
  169. ОБЕРІТЬ: Л. ГЛІБОВ БУВ…
  170. ВКАЖІТЬ, ЯКІ ОСНОВНІ ДОКТРИНИ АБСОЛЮТИЗМУ ВИДІЛЯЄ І. ФРАНКО У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ ТВОРІ «ОДВЕРТИЙ ЛИСТ ДО ГАЛИЦЬКОЇ МОЛОДЕЖІ»?
  171. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАВСЯ ПЕРШИЙ УКРАЇНСЬКИЙ ПОЛІТИЧНИЙ ЧАСОПИС:
  172. ВКАЖІТЬ, ХТО НАПИСАВ «ІСТОРІЮ УКРАЇНСЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ ХІХ СТ.»?
  173. ВКАЖІТЬ, ХТО ВИДАВАВ ЛІТЕРАТУРНИЙ ЖУРНАЛ «ПРОЛІТФРОНТ»?
  174. НАЗВІТЬ ВИДАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЕМІГРАЦІЇ В ПОЛЬЩІ У 20-ТІ РОКИ ХХ СТ.:
  175. НАЗВІТЬ ЧАСОПИСИ, ЯКІ ВИДАВАВ І.ОГІЄНКО У ВАРШАВІ В 30-ТІ РОКИ ХХ СТ.?
  176. ВКАЖІТЬ, У ЧОМУ І. ФРАНКО ВБАЧАЄ ЗМІНУ ДОЛІ УКРАЇНИ НА КРАЩЕ? (СТАТТЯ «ОДВЕРТИЙ ЛИСТ ДО ГАЛИЦЬКОЇ МОЛОДЕЖІ»):
  177. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАВСЯ ПЕРШИЙ ТИЖНЕВИК, ЩО ВИХОДИВ 1776 РОКУ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ НА ЗАХІДНИХ УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ?
  178. ВКАЖІТЬ, ХТО НАПИСАВ «ІСТОРІЮ УКРАЇНСЬКОЇ ПРЕСИ»?
  179. ВКАЖІТЬ, ХТО ЗАСНУВАВ У ЛЬВОВІ ВИДАВНИЦТВО «СВІТ ДИТИНИ»?
  180. ВКАЖІТЬ, ХТО ЗАСНУВАВ ЖУРНАЛ «ЖИТЄ І СЛОВО»:
  181. ВКАЖІТЬ, ХТО НАПИСАВ «СЛОВО НАД ГРОБОМ ШЕВЧЕНКА»:
  182. ОБЕРІТЬ: «СУПЛІКУ ДО ПАНА ІЗДАТЕЛЯ» НАПИСАВ...
  183. ЗАЗНАЧТЕ: «АВТОБИОГРАФИЯ», «БЕНЕФИС Г-ЖИ ПИУНОВОЙ» – ЦЕ ПУБЛІЦИСТИЧНІ ТВОРИ…
  184. ВКАЖІТЬ ЗРЕФОРМОВАНУ НАЗВУ ЧАСОПИСУ «ЗОРЯ»:
  185. ВКАЖІТЬ, ХТО Є АВТОРОМ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ 1917 – 1991 РР.?
  186. ВКАЖІТЬ, ДЕ ВИЙШОВ АЛЬМАНАХ «РУСАЛКА ДНІСТРОВАЯ»?
  187. НАЗВІТЬ, ХТО ВИДАВАВ АЛЬМАНАХ «ВАПЛІТЕ»?
  188. ВКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ПАМФЛЕТ «ЧОМУ Я НЕ ХОЧУ ПОВЕРТАТИСЬ В СРСР»?
  189. НАЗВІТЬ, ХТО ВИДАВАВ ЖУРНАЛ «ЛІТЕРАТУРНИЙ ЯРМАРОК»?
  190. НАЗВІТЬ ПУБЛІЦИСТИЧНІ ПРАЦІ Д. ДОНЦОВА:
  191. НАЗВІТЬ ВИДАВНИЦТВО, ЯКЕ ОЧОЛЮВАВ І. ТИКТОР У ЛЬВОВІ?
  192. ВИЗНАЧТЕ, ЯКУ НАЗВУ ДІСТАЛА КОНЦЕПЦІЯ ПРО ФОРМУЮЧИЙ ВПЛИВ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАСОБІВ КОМУНІКАЦІЇ НА ЛЮДИНУ:
  193. ЗАЗНАЧТЕ, ХТО БУВ ОРГАНІЗАТОРОМ «ОСОБЛИВОГО ФАКУЛЬТЕТУ ЖУРНАЛІСТИКИ», ЯКИЙ 1903 РОКУ ПОЧАВ ФУНКЦІОНУВАТИ ПРИ КОЛУМБІЙСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ (США):
  194. ВИЗНАЧТЕ, ЯКУ НАЗВУ МАЄ ГАЗЕТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ:
  195. ВИЗНАЧТЕ, КОЛИ В УКРАЇНІ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ДЕНЬ ПРАЦІВНИКІВ РАДІО, ТЕЛЕБАЧЕННЯ ТА ЗВ’ЯЗКУ:
  196. НАЗВІТЬ КОНЦЕРН І. ТИКТОРА:
  197. ВИЗНАЧТЕ, НА МЕЖІ ЯКИХ СТОЛІТЬ У СВІТІ ВИНИКАЄ ЖУРНАЛІСТСЬКА ОСВІТА:
  198. ВКАЖІТЬ, ЖУРНАЛІСТИКОЗНАВЧУ ШКОЛУ ЯКОЇ КРАЇНИ ПРЕДСТАВЛЯЛИ ФРЕД СІБЕРТ, ВІЛБУР ШРАММ ТА ТЕОДОР ПЕТЕРСОН:
  199. ЗАЗНАЧТЕ, В ЯКІЙ КРАЇНІ ВИНИКЛА СОЦІАЛЬНО ВІДПОВІДАЛЬНА МОДЕЛЬ ЖУРНАЛІСТИКИ:
  200. ВИЗНАЧТЕ, КОЛИ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ СВОБОДИ ПРЕСИ:
  201. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬ У ПУБЛІЦИСТИЦІ «СТВОРЕНЕ УЯВОЮ, ФАНТАЗІЄЮ МИТЦЯ» ТА «ЗДОГАД, ОСНОВАНИЙ НА ПРИПУЩЕННЯХ, МІРКУВАННЯХ»:
  202. ВКАЖІТЬ, ЯКІ СЛОВА ПРОПУЩЕНО У КРИЛАТОМУ ВИСЛОВІ, ЯКИЙ ПРИПИСУЮТЬ НАПОЛЕОНУ БОНАПАРТУ – «ЖУРНАЛІСТ – ЦЕ ... ..., ЯКИЙ ПРАЦЮЄ ПЕРОМ»:
  203. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО ХАРАКТЕРНИХ РИС ЖУРНАЛІСТА-ПРОФЕСІОНАЛА:
  204.  

    Тема :: Реклама та зв‘язки з громадськістю

  205. ВКАЖІТЬ, КОЛИ З’ЯВИЛИСЯ ПЕРШІ СПРОБИ РЕГУЛЮВАТИ РЕКЛАМУ:
  206. ВКАЖІТЬ, КОЛИ З"ЯВИЛАСЯ ПРОФЕСІЙНА РЕКЛАМА:
  207. НАЗВІТЬ СПОСОБИ АВТОРСЬКОГО ПОЗНАЧЕННЯ ВИГОТОВЛЕНОЇ ПРОДУКЦІЇ, ЯКІ НАНОСИЛИСЯ МАЙСТРОМ НА СТВОРЕНИЙ НИМ ВИРІБ:
  208. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬСЯ ЗОБРАЖЕННЯ НА СТІНАХ БУДІВЕЛЬ ДУМОК, СУДЖЕНЬ ЧИ ПРОСТО ЗАЯВ ПРО СЕБЕ, КОТРІ НЕ НЕСУТЬ ІНФОРМАЦІЇ — ЦЕ:
  209. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ СТРОГА СИСТЕМА НОРМАТИВІВ, ЩО ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДЛЯ СКЛАДАННЯ РОДОВИХ ТА ДЕРЖАВНО-ПОЛІТИЧНИХ ГЕРБІВ — ЦЕ:
  210. ВКАЖІТЬ, ЩО Є ПОПЕРЕДНИКАМИ ПЛАКАТНИХ ФОРМ РЕКЛАМИ:
  211. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНИЙ МАТЕРІАЛ, ЗА ЗМІСТОМ АНАЛОГІЧНИЙ ЛИСТУ, АЛЕ ВІН НЕ МІСТИТЬ АТРИБУТІВ АДРЕСАТА:
  212. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ ІЗ ВИДІВ РЕКЛАМИ НАГАДУЄ ПРО НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ, МІСЦЕ І УМОВИ ЙОГО ПРОДАЖУ ТА ВИКОРИСТАННЯ:
  213. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТЕРМІН УЖИВАЮТЬ НА ОЗНАЧЕННЯ ПРИХОВАНОЇ РЕКЛАМИ:
  214. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬ РЕКЛАМНІ НОСІЇ, ЯКІ РОЗМІЩУЮТЬСЯ НАД ПРОЇЗНОЮ ЧАСТИНОЮ ТА ЗНАХОДЯТЬСЯ В ПОЛІ ЗОРУ ПАСАЖИРІВ ТА АВТОМОБІЛІСТІВ?
  215. ВИЗНАЧТЕ, ЩО Є ПОЧАТКОМ ЗАРОДЖЕННЯ ДЕМОКРАТИЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У КИЇВСЬКІЙ РУСІ –
  216. ВКАЖІТЬ, ЩО ТАКЕ ЕКСЛІБРИСИ?
  217. ВКАЖІТЬ, ДЕ, НА ДУМКУ ВЧЕНИХ, ВИНИКЛА ВПЕРШЕ ПОЛІТИЧНА РЕКЛАМА
  218. ВКАЖІТЬ, ЩО ОЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ «MASSAGE MANAGEMENT»:
  219. ВКАЖІТЬ, ЩО ОЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ «MEDIA RELATIONS»:
  220. НАЗВІТЬ: БЕНЖАМІН ФРАНКЛІН — «БАТЬКО РЕКЛАМИ» В…
  221. НАЗВІТЬ, КОЛИ З‘ЯВИЛИСЬ ПЕРШІ ІНФОРМАЦІЙНІ АГЕНТСТВА?
  222. ВИБЕРІТЬ: В США РЕКЛАМУ НА РАДІО ПОЧАЛИ ЗАСТОСОВУВАТИ У…
  223. ВИБЕРІТЬ: ПЕРШІ РЕКЛАМНІ ОГОЛОШЕННЯ НА ТБ З’ЯВИЛИСЯ В УКРАЇНІ У…
  224. ВИБЕРІТЬ: ПЕРШЕ В УКРАЇНІ КОМЕРЦІЙНЕ РЕКЛАМНЕ ВИДАННЯ «ПОСЕРЕДНИК» З'ЯВИЛОСЯ У…
  225. СКАЖІТЬ, ЩО БУЛО ВИЯВОМ РЕЛІГІЙНОЇ РЕКЛАМИ В ДАВНИНУ?
  226. ВИБЕРІТЬ: СЛОВО «РЕКЛАМА» ПОХОДИТЬ ВІД ЛАТИНСЬКОГО «RECLAMARE»:
  227. НАЗВІТЬ, ДЕ ВИНИКЛИ ПЕРШІ РЕКЛАМНІ АГЕНЦІЇ?
  228. ВИБЕРІТЬ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ «БАТЬКО РЕКЛАМИ» –
  229. СКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ОДНЕ З ПЕРШИХ ПІАР-ГАСЕЛ «ПРИЙШОВ, ПОБАЧИВ, ПЕРЕМІГ»?
  230. НАЗВІТЬ: ПЕРША САМОСТІЙНА АМЕРИКАНСЬКА PR-ФІРМА БУЛА ВІДКРИТА У М. БОСТОНІ У 1900 РОЦІ ПІД НАЗВОЮ…
  231. КОГО НАЗИВАЛИ «БАТЬКОМ НОВОЇ ПРОФЕСІЇ», ПРОФЕСІОНАЛОМ ІЗ PR:
  232. ВИБЕРІТЬ: ДАВНЬОГРЕЦЬКИЙ ФІЛОСОФ СОКРАТ НАВЧАВ…
  233. СКАЖІТЬ, ГОЛОВНИМ ДЛЯ PR Є:
  234. СКАЖІТЬ, ЯКУ PR-ТЕХНОЛОГІЮ АНТИЧНОСТІ ПОВ’ЯЗУЮТЬ З ІМЕНЕМ ДАВНЬОГРЕЦЬКОГО ФІЛОСОФА СОКРАТА?
  235. СКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ВИСЛІВ «ГЛАС НАРОДУ – ГЛАС БОЖИЙ»:
  236. СКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬСЯ НАМАГАННЯ ВПЛИВАТИ НА ЗАКОНОДАВЦІВ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕФЕКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ І ПРИЙОМІВ КОМУНІКАЦІЇ, ПЕРЕКОНАННЯ ЛОГІКОЮ СУДЖЕНЬ?
  237. ВИБЕРІТЬ: ОСНОВНИЙ ЦЕНТР КОНЦЕНТРАЦІЇ ОБМІНУ ЯК ЗАСОБУ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАЦІЙ ОПТОВИХ ПРОДАВЦІВ У РАННЬОМУ СЕРЕДНЬОВІЧЧІ…
  238. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ МЕТОД СПОСТЕРЕЖЕННЯ НАЙКРАЩЕ ВИКОРИСТАТИ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ПРИХОВАНИХ МЕХАНІЗМІВ РУХУ ТОВАРІВ ЧИ КАПІТАЛУ:
  239. ВКАЖІТЬ, ДЛЯ НАПИСАННЯ ПУБЛІКАЦІЇ ЯКОГО ЖАНРУ МОЖЕ БУТИ ДОСТАТНЬО МЕТОДУ СПОСТЕРЕЖЕННЯ:
  240. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ МЕТОД, ЯК ВВАЖАЄТЬСЯ, ДАЄ 80-90% ПОТРІБНОЇ ЖУРНАЛІСТОВІ ІНФОРМАЦІЇ:
  241. ЗАЗНАЧТЕ, ЩО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ТИПІВ ІНТЕРВ’Ю:
  242. ВИЗНАЧТЕ, ЧИ ПОТРІБНО ПІД ЧАС ІНТЕРВ’Ю УНИКАТИ ГОСТРИХ ЗАПИТАНЬ:
  243. ВКАЖІТЬ, ЩО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ВИДІВ ОПИТУВАННЯ:
  244. ВКАЖІТЬ, ЩО МОЖЕ ПРЕДСТАВИТИ ЧИТАЧАМ НАСТУПНУ СТАТТЮ, ПРИВАБИТИ ЇХНЮ УВАГУ, АЛЕ НАЙВАЖЛИВІША ЙОГО ФУНКЦІЯ – ЗОРІЄНТУВАТИ ЧИТАЧА В ЗМІСТІ МАТЕРІАЛУ:
  245. ВИЗНАЧТЕ, ЯКИЙ З АНАЛІЗІВ СУСПІЛЬНОЇ ДІЙСНОСТІ ЗОСЕРЕДЖУЄТЬСЯ НА ВИВЧЕННІ РЕЗУЛЬТАТІВ СОЦІОЛОГІЧНИХ ОПИТУВАНЬ?
  246. ЗАЗНАЧТЕ – ПУБЛІЦИСТИКА ЗА ЖУРНАЛІСТИКУ Є:
  247. ОБЕРІТЬ СОЦІАЛЬНУ ПРОБЛЕМАТИКУ:
  248. СКАЖІТЬ, ЯК ВИЗНАЧАЮТЬ СУКУПНІСТЬ ЗНАНЬ, ВІДОМОСТЕЙ, ДАНИХ, ЩО ФОРМУЮТЬСЯ В СУСПІЛЬСТВІ ТА ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ СОЦІАЛЬНИМИ ІНСТИТУТАМИ ДЛЯ РЕГУЛЮВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ:
  249. ОБЕРІТЬ СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО БЛОКУ ПРОБЛЕМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ, СІМЕЙНИХ, ОРГАНІЗАЦІЙНИХ:
  250. НАЗВІТЬ СОЦІАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ, ЯКІ НАЛЕЖАТЬ ДО БЛОКУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІНИХ?
  251. ВИЗНАЧТЕ, ЯКЕ ПОНЯТТЯ Є ВУЖЧИМ І СТОСУЄТЬСЯ ОДНІЄЇ КОНКРЕТНОЇ ЛЮДИНИ АБО ГРУПИ ЛЮДЕЙ?
  252. ВИЗНАЧТЕ, ЯКА ОЗНАКА РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ЖУРНАЛІСТИКИ В СОЦМЕРЕЖАХ:
  253. НАЗВІТЬ ТРИ ОСНОВНІ РІВНІ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СОЦІАЛЬНОГО ЖУРНАЛІСТА:
  254.  

    Тема :: Теорія масової комунікації, інформації, тексту та твору; літературне редагування

  255. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ ТЕЗА:
  256. ВИЗНАЧТЕ ВИМОГИ ЛОГІКИ ЩОДО ПОБУДОВИ ТЕКСТУ
  257. ВКАЖІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «АЗБУКА МОРЗЕ»:
  258. ВКАЖІТЬ ВИД АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ДОКУМЕНТІВ, В ПРОЦЕСІ ЯКОГО ОТРИМУВАЧ ІНФОРМАЦІЇ НА ОСНОВІ СФОРМУЛЬОВАНОГО ЗАПИТУ ОТРИМУЄ МАСИВ ТЕКСТІВ, ЩО ЗА ПЕВНИМИ КРИТЕРІЯМИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЦЬОМУ ЗАПИТУ:
  259. ВКАЖІТЬ ВИД АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ДОКУМЕНТІВ, У ПРОЦЕСІ ЯКОГО ГЕНЕРУЮТЬ КОРОТКИЙ ТЕКСТ (В СЕРЕДНЬОМУ 600 ЗНАКІВ), ЯКИЙ ДАЄ ХАРАКТЕРИСТИКУ ЗМІСТУ, ФОРМИ, ЦІЛЬОВОГО ТА РЕЦИПІЄНТСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДОКУМЕНТА, НАЗИВАЄТЬСЯ:
  260. ВКАЖІТЬ ВИД АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТІВ ДОКУМЕНТІВ, У ПРОЦЕСІ ЯКОГО ЗА ПЕВНОЮ ТЕМОЮ ПІДБИРАЮТЬ НИЗКУ ДОКУМЕНТІВ, ПРОВОДЯТЬ КРИТИЧНУ ОЦІНКУ, СИСТЕМАТИЗАЦІЮ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ НАЯВНОЇ В НИХ ІНФОРМАЦІЇ, А ДАЛІ НА ЦІЙ ОСНОВІ ГЕНЕРУЮТЬ НОВЕ ПОВІДОМЛЕННЯ, ЩО ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ВИСНОВКАМИ:
  261. ЗАЗНАЧТЕ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОШУК»:
  262. ЗАЗНАЧТЕ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ «СТЕНОГРАФУВАННЯ»:
  263. ВКАЖІТЬ, ЯК ЗА ДЖЕРЕЛОМ ОТРИМАННЯ КЛАСИФІКУЮТЬ РЕАЛЬНУ ІНФОРМАЦІЮ:
  264. ВИЗНАЧТЕ, ЯКА З ФРАЗ ВИРАЖАЄ ГОЛОВНУ ДУМКУ ТЕКСТУ:
    НАЦІЯ, ЯК І БУДЬ-ЯКА ІНША СПІЛЬНОТА ЛЮДЕЙ, НЕ МОЖЕ НІ СФОРМУВАТИСЬ, НІ ІСНУВАТИ БЕЗ СПІЛКУВАННЯ ЇЇ ЧЛЕНІВ, БЕЗ ЗБЕРЕЖЕННЯ НИМИ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ, НАДБАНЬ ДУХОВНОСТІ, САМОУСВІДОМЛЕННЯ, БЕЗ ІДЕНТИФІКАЦІЇ – ВІДЧУТТЯ ПРИНАЛЕЖНОСТІ ДО ЦІЄЇ СПІЛЬНОТИ. УНІВЕРСАЛЬНИМ ЗАСОБОМ ЗДІЙСНЕННЯ ВСЬОГО ЦЬОГО Є МОВА. ВОНА ЗАБЕЗПЕЧУЄ ЄДНІСТЬ, ФУНКЦІОНУВАННЯ І РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОГО ОРГАНІЗМУ В ПРОСТОРОВОМУ ТА ЧАСОВОМУ ВИМІРАХ (І. ІВАНИШИН):
  265. ВКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ТИПУ МОВЛЕННЯ НАЛЕЖИТЬ ТЕКСТ:
    РАНОК ПАРКИЙ, ТЕПЛИЙ, НАЧЕ МОЛОКОМ П’ЯНКИМ ОБЛИТИЙ. У ЦЬОМУ БІЛОМУ РОЗВЕДЕНОМУ РАНКОВОМУ МОЛОЦІ ВИДНІЄ МЛЯВЕ, БЛІДЕ СОНЦЕ, СХОЖЕ НА ВЕЛИКИЙ ВОРОК СИРУ. НА ГОЛКАХ МОЛОДОЇ ТРАВИ ЩЕ НЕ РОЗТАНУЛА РОСА Й ПРИГЛУШЕНО МЕРЕХТИТЬ, ЯК РОЗСИПАНА СІЛЬ (ЗА Є. ГУЦАЛОМ):
  266. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ЦИТАТУ:
  267. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ПРЯМУ МОВУ:
  268. ВИЗНАЧТЕ, У ЯКОМУ РЯДКУ НАЗВАНО ТИПИ МОВЛЕННЯ:
  269. ВИЗНАЧТЕ, ЯКА З ПОДАНИХ ТЕМ НАЙБІЛЬШЕ ВІДПОВІДАЄ ЗМІСТОВІ ТЕКСТУ: ЛІС ЩЕ ДРІМАЄ У ПЕРЕДРАНІШНІЙ ТИШІ... НЕПОРУШНО СТОЯТЬ ДЕРЕВА, ЗАГОРНЕНІ В СУТІНЬ, РЯСНО ВКРИТІ КРАПЛИСТОЮ РОСОЮ. ТИХО НАВКРУГИ, МЕРТВО...
    ЛИШ ДЕ-НЕ-ДЕ ПРОКИНЕТЬСЯ ПТАШКА, НЕПЕВНИМ ГОЛОСОМ ОБІЗВЕТЬСЯ ЗІ СВОГО ЗАТИШКУ. ЛІС ЩЕ ДРІМАЄ...
    А З СИНІМ НЕБОМ ВЖЕ ЩОСЬ ДІЄТЬСЯ: ВОНО ТО ЗБЛІДНЕ, НАЧЕ ВІД ЖАХУ, ТО СПАЛАХНЕ СЯЙВОМ, НЕМОВ ОД РАДОЩІВ. НЕБО МІНИТЬСЯ, НЕБО ГРАЄ УСЯКИМИ БАРВАМИ, БЛІДИМ СЯЙВОМ ТОРКАЄ ВЕРШЕЧКИ ЧОРНОГО ЛІСУ...
    СТРЕПЕНУВСЯ ВРЕШТІ ЛІС І СОБІ ЗАГРАВ... ЗАШЕПОТІЛИ ЗБУДЖЕНІ ЛИСТОЧКИ, ОПОВІДАЮЧИ СНИ СВОЇ, ЗАМЕТУШИЛАСЬ У ТРАВИЦІ КОМАШНЯ, РОЗІТНУЛОСЯ У ГУЩИНІ ГОЛОСНЕ ЩЕБЕТАННЯ Й ПОЛИНУЛО ВИСОКО – ТУДИ, ДЕ НЕБО МІНИТЬСЯ, ДЕ НЕБО ГРАЄ ВСЯКИМИ БАРВАМИ (М. КОЦЮБИНСЬКИЙ):
  270. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ДІАЛОГ:
  271. З’ЯСУЙТЕ НЕДОЛІК У ПОБУДОВІ ТЕКСТУ: ПРО ВИБІР ПРОФЕСІЇ Я ПОЧАЛА ЗАМИСЛЮВАТИСЯ ТРИ РОКИ ТОМУ. А СТАЛОСЯ ЦЕ ВИПАДКОВО. ОДНОГО РАЗУ МЕНІ ЗАБАЖАЛОСЯ КОГОСЬ ПІДСТРИГТИ. СМІШНО, ЗВИЧАЙНО, АЛЕ ЦЕ БУЛО ТАК. Я ПІДСТРИГЛА СВОЮ МОЛОДШУ СЕСТРИЧКУ. НА ЩАСТЯ, СТРИЖКА ВИЙШЛА ГАРНОЮ. З ТОГО ЧАСУ Я ПОЧАЛА ДУМАТИ ПРО СВОЮ МАЙБУТНЮ ПРОФЕСІЮ. УЛІТКУ Я ПОЇХАЛА В ЛАГЕР ПРАЦІ І ВІДПОЧИНКУ. ЗА МІСЯЦЬ НАШІ ХЛОПЦІ ПОЗАРОСТАЛИ ВОЛОССЯМ І СТАЛИ СХОЖІ НА ДІВЧАТ. І ТОДІ Я ВИРІШИЛА РИЗИКНУТИ. ЧЕРЕЗ ПАРУ ДНІВ ХЛОПЦІ ХОДИЛИ, ЯК «НОВЕНЬКІ». ВСІМ СПОДОБАЛАСЯ МОЯ «МАЙСТЕРНІСТЬ». Я ВИРІШИЛА СТАТИ ПЕРУКАРОМ, ТВОРЦЕМ КРАСИ, ЩО ПРИНОСИТЬ ЛЮДЯМ РАДІСТЬ.
    УСІ ЛЮДИ, ОСОБЛИВО ПРЕКРАСНА ПОЛОВИНА – НАШІ ЖІНКИ, – БАЖАЮТЬ БУТИ ГАРНИМИ. І В ЦЬОМУ ДОПОМАГАЮТЬ ЇМ ПЕРУКАРІ. Я ХОЧУ ПРИДУМУВАТИ ТАКІ ЗАЧІС-КИ, ЯКІ Б ПОДОБАЛИСЯ І ЛИЧИЛИ ВСІМ ЖІНКАМ. СПОДІВАЮСЬ, ЩО МОЯ МРІЯ ЗДІЙСНИТЬСЯ (3 УЧНІВСЬКОГО ТВОРУ):
  272. З’ЯСУЙТЕ, ЯКІ ТИПИ МОВЛЕННЯ ПОЄДНАНО В НАВЕДЕНОМУ ТЕКСТІ:
    ОЛЕСЬ НЕ ПОВІРИВ СВОЇМ ОЧАМ: ПО ГОРОДІ СПОКІЙНІСІНЬКО ПОХОДЖАВ ЗДОРОВЕННИЙ ВЕПР. ВІН ВИЗБИРУВАВ КАРТОПЛЮ, ЩО ЗАЛИШИЛИСЯ ПІСЛЯ КОПАННЯ. ВЕЛИЧЕЗНИЙ, ВУХА – НІБИ ЛОПУХИ, ІКЛА, ЯК ДВІ ШАБЛІ, З РИЛА СТИРЧАТЬ, ЩЕТИНА – НАЧЕ ДРІТ. ВЕПР ПИРХНУВ, ПРОЧИСТИВ ЗАБИТІ ЗЕМЛЕЮ НІЗДРІ І РУШИВ У НАПРЯМКУ ЛІСУ (ЗА Б. КОМАРОМ):
  273. ВИЗНАЧТЕ, ДО ЯКОГО СТИЛЮ НАЛЕЖИТЬ ПОДАНИЙ ТЕКСТ:ГОРИ НАВКОЛО МОВБИ ВИСІЛИ В ПОВІТРІ, ТАКІ ВОНИ БУЛИ ПРОЗОРІ Й ЛЕГКІ В ЦІ ОСТАННІ ДНІ ЯСНОГО ГІРСЬКОГО ЛІТА. ЛІСИ НАЧЕ СВІТИЛИСЯ НАСКРІЗЬ. КОНТУРИ КОЖНОГО ДЕРЕВА, КОЖНОЇ СКЕЛІ БУЛИ НАПРОЧУД ВИРАЗНІ, ЯК У ПАНОРАМІ БІНОКЛЯ. ДЕ-НЕ-ДЕ ПО ЛІСАХ ПРОХОПЛЮВАЛОСЬ ПЕРШЕ ПОЛУМ’Я ОСІННЬОГО БАГРЯНЦЮ, ВІД ЯКОГО ВОНИ СТАВАЛИ ЩЕ ПИШНІШІ Й БАРВИСТІШІ (О. ГОНЧАР):
  274. ОХАРАКТЕРИЗУЙТЕ ПОЛІЛОГ:
  275. ВИЗНАЧТЕ, ДО ЯКОГО СТИЛЮ НАЛЕЖИТЬ ТЕКСТ:
    ЗАЯВА
    ПРОШУ ДОПУСТИТИ МЕНЕ ДО СКЛАДАННЯ ВСТУПНИХ ІСПИТІВ НА ПЕРШИЙ КУРС ФІЛОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. ДО ЗАЯВИ ДОДАЮ:
    А) АТЕСТАТ ПРО СЕРЕДНЮ ОСВІТУ, ВИДАНИЙ ЛЬВІВСЬКОЮ СЕРЕДНЬОЮ ШКОЛОЮ № 32 29 ЧЕРВНЯ 2020 Р.;
    Б) АВТОБІОГРАФІЮ;
    В) ДОВІДКУ ПРО СТАН ЗДОРОВ’Я (ФОРМА № 086-У);
    Г) ДВІ ФОТОКАРТКИ.
    12 ЛИПНЯ 2020 Р. ПІДПИС
  276. ВИЗНАЧТЕ, ДО ЯКОГО ТИПУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ НАЛЕЖИТЬ ПОДАНИЙ МІНІ-ТЕКСТ (СКЛАДНЕ СИНТАКСИЧНЕ ЦІЛЕ):МИНАВ ЖОВТЕНЬ. У МОРЕ ПОВИНЕН БУВ ВІДІЙТИ ОСТАННІЙ У ЦЬОМУ РОЦІ ПОШТОВИЙ ЧОВЕН. У НЬОМУ УНТЕР-ОФІЦЕР МАВ ПЕРЕВЕЗТИ НА ПІВОСТРІВ МАНГИШЛАК РЯДОВОГО ТАРАСА ШЕВЧЕНКА.
    ДІСТАЛИСЯ РИБАЛЬСЬКОГО МІСТЕЧКА. ПОДАЛИСЯ ДО УРАЛУ, ВЛАШТУВАЛИСЯ НА ШХУНУ.ПЕРЕД НИМИ ПРОЇХАВ ВІЗ З ПАЛИЦЯМИ. ТАРАС ЗДРИГНУВСЯ. ВІН ЗРОЗУМІВ, ЩО ПАЛИЦІ ВЕЗЛИ ДО КАРИ ШПІЦРУТЕНАМИ. В ДВА РЯДИ ВИШИКОВУВАЛИ СОЛДАТІВ, ДАВАЛИ КОЖНОМУ ПАЛИЦЮ. ПОКАРАНОГО РОЗДЯГАЛИ ДО ПОЯСА, ВЕЛИ ІЗ ЗАВ’ЯЗАНИМИ НАЗАД РУКАМИ МІЖ РЯДАМИ, І КОЖЕН ПОВИНЕН БУВ УДАРИТИ. ПРИСУДЖУВАЛИ ТИСЯЧУ АБО ДВІ УДАРІВ. МАЛО ХТО ПІСЛЯ ЦЬОГО ВИЖИВАВ (О. ІВАНЕНКО):
  277. ВИЗНАЧТЕ, ДО ЯКОГО СТИЛЮ НАЛЕЖИТЬ ТЕКСТ:ЩЕ НА ПОЧАТКУ XX СТОЛІТТЯ ГЕНІАЛЬНИЙ УЧЕНИЙ, ОДИН З ТВОРЦІВ УКРАЇНСЬКОЇ НАУКИ М. О. ГРУШЕВСЬКИЙ СКАЗАВ: «СЕРЕД УСІХ ПОТРЕБ НАШОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ЖИТТЯ ПОТРЕБА РІДНОЇ ШКОЛИ НАЙГОЛОВНІША, БО НАРОД, ЯКИЙ НЕ МАЄ СВОЄЇ ШКОЛИ, МОЖЕ БУТИ ЛИШЕ ПАСЕРБОМ ЧУЖИХ НАРОДІВ, А НІКОЛИ НЕ ВИБ’ЄТЬСЯ НА САМОСТІЙНУ ДОРОГУ ІСНУВАННЯ». ЙОГО ДУМКИ ПРО УКРАЇНСЬКУ ШКОЛУ І РІДНУ МОВУ СВІЖІ, НІБИ ВЗЯТІ ЗІ ЗРІЗУ СЬОГОДНІШНЬОГО ЖИТТЯ, КОЛИ ДАВНЯ ТІНЬ ЗНЕВАГИ ДО МОВИ НАШОГО НАРОДУ УПАЛА ЗІ СТРАШНОЮ СИЛОЮ.
    НАЙБОЛЮЧІША НАША ПРОБЛЕМА СЬОГОДНІ – СТАН УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (Г. ЖУКОВСЬКА):
  278. ВИЗНАЧТЕ, ЩО ТАКЕ СКЛАДНЕ СИНТАКСИЧНЕ ЦІЛЕ:
  279. ВКАЖІТЬ УЧАСНИКА ПИСЬМОВОГО КОМУНІКАТИВНОГО АКТУ, ЩО ЗБІГАЄТЬСЯ З ПОНЯТТЯМ АВТОР ТВОРУ:
  280. ВКАЖІТЬ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ПОДІЇ, ЩО ЛЯГЛИ В ОСНОВУ ТВОРУ:
  281. НАЗВІТЬ, ЩО Є ГОЛОВНИМ ЕЛЕМЕНТОМ ХУДОЖНЬОГО СВІТОСПРИЙНЯТТЯ І ЙОГО ОБ’ЄКТИВАЦІЄЮ:
  282. ВИЗНАЧТЕ, ЯК НАЗИВАЮТЬ ТВОРЧИЙ РЕЗУЛЬТАТ ПІЗНАННЯ ЛЮДИНОЮ ДІЙСНОСТІ:
  283. ВИЗНАЧТЕ, ЯКІ ЕЛЕМЕНТИ НАЗИВАЮТЬ ПОДІЇ, ЩО ЛЯГАЮТЬ В ОСНОВУ ТВОРУ:
  284. ВКАЖІТЬ, ЩО Є СИНОНІМОМ ПОНЯТТЯ ОБРАЗНІСТЬ:
  285. ЗА МОДЕЛЛЮ ЛОТМАНА КОМУНІКАЦІЯ – ЦЕ СТРУКТУРА
  286. ЗА МОДЕЛЛЮ РЕЦЕПЦІЇ ЗМІСТ ПОВІДОМЛЕННЯ НАЙБІЛЬШЕ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД
  287. ВИЗНАЧТЕ ФАХІВЦЯ У СФЕРІ СУСПІЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА КОМУНІКАЦІЇ, ВИРОБНИЧІ ДІЇ ЯКОГО СПРЯМОВАНІ НА АНАЛІЗ, ОЦІНКУ ТА ВИПРАВЛЕННЯ НАЙПЕРШЕ ЛІТЕРАТУРНОЇ ФОРМИ ТВОРУ:
  288. НАЗВІТЬ ПРОЦЕС УДОСКОНАЛЕННЯ ВЛАСНОГО ТЕКСТУ:
  289. ВИЗНАЧТЕ ПОГЛИБЛЕНЕ ЧИТАННЯ ТЕКСТУ, ВИЯВЛЕННЯ І ЗІСТАВЛЕННЯ МІЖ СОБОЮ ТА ШИРОКИМ КОНТЕКСТОМ ОСНОВНИХ ЙОГО СМИСЛОВИХ ОДИНИЦЬ:
  290. СЕРЖ ЧАКОТІН ЗАПРОПОНУВАВ МОДЕЛЬ
  291. ПРИ ЗАСТОСУВАННІ КОНТЕНТ-АНАЛІЗУ ОДИНИЦЯ АНАЛІЗУ НЕ ПОВИННА БУТИ
  292. НА ВІДМІНУ ВІД УСІХ ІНШИХ ВИДІВ АНАЛІЗУ, КОНТЕНТ ЗАСТОСОВУЄТЬСЯ ДО
  293. НАЙБІЛЬШЕ УВАГИ СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРИДІЛЯЄ
  294. СЕМІОТИЧНИЙ АНАЛІЗ НАСАМПЕРЕД СТОСУЄТЬСЯ ДИСКУРСІВ, ЯКІ ВИБУДОВУЮТЬСЯ ЗА МОДЕЛЛЮ
  295. ВИЗНАЧТЕ ПРОЦЕС, КОЛИ ЛІТЕРАТОР-ПРОФЕСІОНАЛ ПЕРЕТВОРЮЄ УСНИЙ АБО ПИСЕМНИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ЗАДУМ АВТОРА, ПОЗБАВЛЕНОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ТАЛАНТУ АБО НЕ ОЗБРОЄНОГО МЕТОДИКОЮ ЛІТЕРАТУРНОЇ ПРАЦІ, У ЛІТЕРАТУРНИЙ ТВІР ПЕВНОГО ВИДУ, ЖАНРУ:
  296. ПЕРЕШКОДОЮ ДЛЯ НЮХОВОГО КАНАЛУ Є
  297. ВАДОЮ СЛУХОВОГО КАНАЛУ Є ТЕ, ЩО
  298. СТРАТЕГІЯ ЕФЕКТИВНОГО ПОДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ БАЗУЄТЬСЯ НА
  299. КОМУНІКАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ – ЦЕ
  300. ЯКОГО СТАТУСУ НАБУВАЄ ОСОБА, ЯКА ЗДІЙСНЮЄ ЛІТЕРАТУРНИЙ ЗАПИС:
  301. НАЗВІТЬ ФУНКЦІЮ, ЯКУ ПЕРЕДУСІМ ВИКОНУЄ РЕДАКТОР ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАТЕРІАЛІВ ДО ПРЯМОГО ЕФІРУ:
  302. ВИЗНАЧТЕ, В ЯКОМУ РОЗДІЛІ НАУКОВОЇ СТАТТІ ПОДАЮТЬ ОСНОВНИЙ ТЕКСТ ДОСЛІДЖЕННЯ:
  303. ВИЗНАЧТЕ, В ЯКОМУ РОЗДІЛІ НАУКОВОЇ СТАТТІ ПОДАЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО НОВИЗНУ ТА АКТУАЛЬНІСТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ:
  304. ВИЗНАЧТЕ ЖАНР НАУКОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ, В ЯКОМУ ПОДАЮТЬ КОРОТКИЙ ОГЛЯД РЕЗУЛЬТАТІВ ДИСЕРТАЦІЇ ТА ПЕРЕЛІК ОПУБЛІКОВАНИХ ПРАЦЬ АВТОРА ЗА НАУКОВОЮ ТЕМОЮ:
  305.