Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 291 Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії / Міжнародна інформація та суспільні комунікації

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Інформаційна політика та національна безпека 3

  1. АКТУАЛЬНУ ДОКТРИНУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО У
  2. ДОКТРИНА ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНА
  3. ДО ОРГАНІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ НАЛЕЖИТЬ
  4. ДО ОРГАНІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У СФЕРІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  5. ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ УКРАЇНИ СПРЯМОВУЄТЬСЯ І КООРДИНУЄТЬСЯ КАБІНЕТОМ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ЧЕРЕЗ
  6. ДЕРЖКОМТЕЛЕРАДІО Є ГОЛОВНИМ ОРГАНОМ У СИСТЕМІ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ, ЩО БЕРЕ УЧАСТЬ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗУЄ ДЕРЖАВНУ ПОЛІТИКУ У СФЕРІ
  7. ДЕРЖКОМТЕЛЕРАДІО ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ НА НЬОГО ЗАВДАНЬ
  8. ВИЛУЧЕННЯ З ОБІГУ ВИДАВНИЧОЇ ПРОДУКЦІЇ, ЩО МАЄ ПОХОДЖЕННЯ АБО ВИГОТОВЛЕНА ТА/АБО ВВОЗИТЬСЯ З ТЕРИТОРІЇ ДЕРЖАВИ-АГРЕСОРА, ТИМЧАСОВО ОКУПОВАНОЇ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ТА РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ БЕЗ ВІДПОВІДНОГО ДОЗВОЛУ, ВІДПОВІДНО ДО ПОКЛАДЕНИХ НА НЬОГО ЗАВДАНЬ, ЗДІЙСНЮЄ
  9. ВКАЖІТЬ ЗАВДАННЯ МІНІСТЕРСТВА КУЛЬТУРИ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
  10. ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ “УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ” СПРЯМОВАНА НА
  11. ДЕРЖАВНА УСТАНОВА “УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ”, ДІЯЛЬНІСТЬ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА НА КОМПЛЕКСНУ ПРЕЗЕНТАЦІЮ УКРАЇНИ У СВІТІ, ВХОДИТЬ ДО СФЕРИ УПРАВЛІННЯ
  12. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ ЗВ`ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ, Є
  13. ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРАХ КРИПТОГРАФІЧНОГО ТА ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ, КІБЕРЗАХИСТУ, ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ, КОРИСТУВАННЯ РАДІОЧАСТОТНИМ РЕСУРСОМ УКРАЇНИ, ПОШТОВОГО ЗВ’ЯЗКУ СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, УРЯДОВОГО ФЕЛЬД’ЄГЕРСЬКОГО ЗВ’ЯЗКУ, ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ВИМОГА ЩОДО ЗАХИСТУ ЯКОЇ ВСТАНОВЛЕНА ЗАКОНОМ НАЛЕЖИТЬ ДО ЗАВДАНЬ
  14. ОРГАНІЗОВУЄ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНИХ СИСТЕМ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ НА ОБ’ЄКТАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА В ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ ЗАКОРДОННИХ ДИПЛОМАТИЧНИХ УСТАНОВ УКРАЇНИ
  15. ВИЗНАЧАЄ ПЕРЕЛІКИ ЗАСОБІВ ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЇ, ДОЗВОЛЕНИХ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ВИМОГА ЩОДО ЗАХИСТУ ЯКОЇ ВСТАНОВЛЕНА ЗАКОНОМ
  16. ПРОТИДІЯ КІБЕРРОЗВІДКАМ ІНОЗЕМНИХ ДЕРЖАВ, БОРОТЬБА З КІБЕРТЕРОРИЗМОМ І КІБЕРШПИГУНСТВОМ, ПРОТИДІЯ СПРОБАМ РОЗХИТАТИ СИТУАЦІЮ В КРАЇНІ ЧЕРЕЗ РІЗНОМАНІТНІ ІНФОРМАЦІЙНІ «ВКИДИ» - ЦЕ ЗАВДАННЯ
  17. НАКОПИЧЕННЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ АНАЛІЗУ ДАНИХ ПРО КІБЕРІНЦИДЕНТИ, ВЕДЕННЯ ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ КІБЕРІНЦИДЕНТІВ - ЦЕ ЗАВДАННЯ
  18. CERT-UA - ЦЕ
  19. СТРАТЕГІЮ КІБЕРБЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ У
  20. ЯКЕ ІЗ ЗАВДАНЬ У НАЦІОНАЛЬНІЙ СИСТЕМІ КІБЕРБЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗАБЕЗПЕЧУЄ НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІЦІЯ (ДЕПАРТАМЕНТ КІБЕРПОЛІЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ УКРАЇНИ)
  21. FORUM OF INCIDENT RESPONSE & SECURITY TEAMS (FIRST) - ОРГАНІЗАЦІЯ, МЕТА ЯКОЇ:
  22. ЯКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ РОЗРОБЛЕНО МІЖНАРОДНИЙ СТАНДАРТ ISO/IEC 27001 «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. МЕТОДИ ЗАХИСТУ. СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ. ВИМОГИ»
  23. РОЗПОДІЛ РАДІОЧАСТОТ, СТАНДАРТИЗАЦІЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ - ЦЕ ФУНКЦІЯ
  24. АКТУАЛЬНА СТРАТЕГІЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ПРИЙНЯТА У
  25. З ЯКОГО ДОКУМЕНТА ВЗЯТО ЦИТАТУ: «ПРІОРИТЕТНИМИ ЗАВДАННЯМИ ПРАВООХОРОННИХ, СПЕЦІАЛЬНИХ, РОЗВІДУВАЛЬНИХ ТА ІНШИХ ДЕРЖАВНИХ ОРГАНІВ ВІДПОВІДНО ДО ЇХ КОМПЕТЕНЦІЇ Є: АКТИВНА ТА ЕФЕКТИВНА ПРОТИДІЯ РОЗВІДУВАЛЬНО-ПІДРИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ, СПЕЦІАЛЬНИМ ІНФОРМАЦІЙНИМ ОПЕРАЦІЯМ ТА КІБЕРАТАКАМ, РОСІЙСЬКІЙ ТА ІНШІЙ ПІДРИВНІЙ ПРОПАГАНДІ …»
  26. З ЯКОГО ДОКУМЕНТА ВЗЯТО ЦИТАТУ: «ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ СТРИМУВАННЯ УКРАЇНА ПРИСКОРИТЬ ОБОРОННУ ТА БЕЗПЕКОВУ РЕФОРМИ ЗА НОРМАМИ, ПРИНЦИПАМИ І СТАНДАРТАМИ НАТО»?
  27. ВІДПОВІДНО ДО «СТРАТЕГІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ» ДЛЯ СИСТЕМНОГО ЗАХИСТУ ВІД ЗАГРОЗ НАЦІОНАЛЬНІЙ БЕЗПЕЦІ НЕОБХІДНИМ Є РОЗВИТОК СЕКТОРУ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ. ДЛЯ ЦЬОГО УКРАЇНА, ЗОКРЕМА
  28. ЗІ СТРАТЕГІЇ КІБЕРБЕЗПЕКИ УКРАЇНИ: «РОЗВИТОК БЕЗПЕЧНОГО, СТАБІЛЬНОГО І НАДІЙНОГО КІБЕРПРОСТОРУ МАЄ ПОЛЯГАТИ, НАСАМПЕРЕД, У ВИРОБЛЕННІ І ОПЕРАТИВНІЙ АДАПТАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ У СФЕРІ КІБЕРБЕЗПЕКИ, СПРЯМОВАНОЇ НА РОЗВИТОК КІБЕРПРОСТОРУ, ДОСЯГНЕННІ СУМІСНОСТІ З ВІДПОВІДНИМИ СТАНДАРТАМИ ...»
  29. ПРОЄКТ РЕЗОЛЮЦІЇ ГА ООН «ДОСЯГНЕННЯ У СФЕРІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ І ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ БЕЗПЕКИ», ПОДАНИЙ РОСІЙСЬКОЮ ФЕДЕРАЦІЄЮ, ПІДТРИМАЛИ
  30. ПРОЄКТ РЕЗОЛЮЦІЇ ГА ООН "ЗАОХОЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ДЕРЖАВ У КІБЕРПРОСТОРІ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ БЕЗПЕКИ”, ПОДАНИЙ СПОЛУЧЕНИМИ ШТАТАМИ АМЕРИКИ, ПІДТРИМАЛИ
  31. УКРАЇНА ПІДТРИМАЛА ПРОЄКТ РЕЗОЛЮЦІЇ ГА ООН ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНОЇ БЕЗПЕКИ, ПОДАНИЙ
  32. GENERAL DATA PROTECTION REGULATION, GDPR - ЦЕ
  33. ВІДПОВІДНО ДО ОБ’ЄДНАНОЇ ДОКТРИНИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ НАТО, КОМПОНЕНТАМИ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ Є
  34. ВІДПОВІДНО ДО ОБ’ЄДНАНОЇ ДОКТРИНИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ОПЕРАЦІЙ НАТО, КОНЦЕПЦІЯ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ ПЕРЕДБАЧАЄ
  35. ДОКТРИНУ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗАТВЕРДЖЕНО ВІДПОВІДНО ДО РІШЕННЯ
  36. СУБ’ЄКТАМИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІТИКИ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ УКРАЇНИ Є
  37. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КІБЕРБЕЗПЕКИ ПОКЛАДЕНО НА ТАКІ ОРГАНИ
  38. ІНФОРМАЦІЙНА ІНФРАСТРУКТУРА, ЯКА ЗНАХОДИТЬСЯ ПІД ЮРИСДИКЦІЄЮ УКРАЇНИ ТА ПОРУШЕННЯ СТАЛОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ЯКОЇ МАТИМЕ НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА СТАН НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ - ЦЕ
  39. ВІДПОВІДНО ДО ДОКТРИНИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИМИ ІНТЕРЕСАМИ СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ Є, ЗОКРЕМА
  40. ВІДПОВІДНО ДО ДОКТРИНИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ, ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИМИ ІНТЕРЕСАМИ ОСОБИ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ СФЕРІ Є
  41.  

    Тема :: Аналіз і прогнозування зовнішньої політики 4

  42. НАРОДИ, НАЦІЇ, ДЕРЖАВИ, СИСТЕМИ ДЕРЖАВ, МІЖНАРОДНІ ОРГАНІЗАЦІЇ, ПОЛІТИЧНІ СИЛИ ТА ІНДИВІДУАЛИ, ЦЕ
  43. АНАЛІТИК-ФАХІВЕЦЬ В ГАЛУЗІ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ТА ЇХ РІЗНИХ АСПЕКТІВ, ЦЕ
  44. КОНКРЕТНІ СИТУАЦІЇ МІЖНАРОДНОЇ ОБСТАНОВКИ СКЛАДАЮТЬ
  45. СУКУПНІСТЬ ВИЯВЛЕНИХ СУПЕРЕЧНОСТЕЙ МІЖ СУБ’ЄКТАМИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН, ЦЕ
  46. МІЖНАРОДНА ОБСТАНОВКА, ЦЕ
  47. СУКУПНІСТЬ ФАКТОРІВ, ЯКІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО АБО ОПОСЕРЕДКОВАНО ВПЛИВАЮТЬ НА СТАН, РОЗВИТОК І РЕЗУЛЬТАТИ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН, ВИЗНАЧАЮТЬ ВИДИ НАПРЯМКИ, ФОРМИ, МЕТОДІВ ТА ЗАСОБІВ, ЦЕ
  48. ХАРАКТЕРИСТИКА СТАНУ МІЖНАРОДНОЇ ОБСТАНОВКИ, ЩО СКЛАЛАСЯ НА ПЕВНИЙ ЧАС, НА ПЕВНУ НАПРЯМІ, В ПЕВНОЇ СФЕРІ, ЦЕ
  49. НЕВІДПОВІДНІСТЬ МІЖ ЦІЛЯМИ, ІНТЕРЕСАМИ СУБ’ЄКТІВ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН І ОБСТАВИНАМИ, ЩО СКЛАЛИСЯ, ЦЕ
  50. КОНФЛІКТИ, КРИЗОВІ СИТУАЦІЇ – ЦЕ КРАЙНІ ПРОЯВИ
  51. КОМПОНЕНТИ ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ, ЦЕ
  52. ДІЙСНА, ЦІЛКОМ РЕАЛЬНА ПОДІЯ, ЯВИЩЕ, ТЕ ЩО ДІЙСНО ВІДБУЛОСЯ, ВІДБУВАЄТЬСЯ, ІСНУЄ, ЦЕ
  53. ТЕ, ЩО ВІДБУЛОСЯ, СУТТЄВЕ ЯВИЩЕ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН
  54. ТЕ, ЩО ПРОЯВЛЯЄТЬСЯ В ПРОЦЕСІ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН, ЦЕ
  55. ХАРАКТЕРИСТИКИ ЧАСОВОГО РОЗВИТКУ СИТУАЦІЇ ВІДПОВІДАЮТЬ НА ПИТАННЯ
  56. ДЕРЖАВНИЙ ОРГАН, ЩО ЗАЙМАЄТЬСЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ ТА ЖИТТЄВО ВАЖЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ СУСПІЛЬСТВА ТА ДЕРЖАВИ, ТА ВПЛИВАЄ НА ЗОВНІШНЮ ТА ВНУТРІШНЮ ПОЛІТИКУ КРАЇНИ
  57. ВИРАЗ, ЯКИЙ СТАВ БЕЗПЕРЕЧНОЮ ІСТИНОЮ В НАШ ЧАС, І Є ОДНІЄЮ З ПЕРШИХ РУШІЙНИХ СИЛ У ПОШУКУ НЕОБХІДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  58. ФУНКЦІЯ РОЗВІДКИ, ЩО ПОЛЯГАЄ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ВИЩИХ ОРГАНІВ ЗАКОНОДАВЧОЇ ТА ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ ДЕРЖАВИ РОЗВІДУВАЛЬНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ, НЕОБХІДНОЇ ЇЇ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В РІЗНИХ СФЕРАХ ЖИТТЯ ДЕРЖАВИ
  59. ВИД ІНФОРМАЦІЇ, ГОЛОВНИМИ СПЕЦИФІЧНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ ЯКОЇ Є ЗАКРИТІСТЬ ТА ТАЄМНІСТЬ
  60. ДО ЯКОГО ВИДУ РОЗВІДУВАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ВІДНОСЯТЬСЯ МАТЕРІАЛИ, ЩО НЕ ПОТРЕБУЮТЬ ДОДАТКОВОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОБРОБКИ
  61. ЗАКРИТА ІНФОРМАЦІЯ АНАЛІЗУЄТЬСЯ ЗА ТАКИМИ КРИТЕРІЯМИ
  62. ОТРИМУВАНІ ЗАСОБАМИ РОЗВІДКИ, ЗАКРИТІ ВІДОМОСТІ ЩОДО ПЛАНІВ ТА НАМІРІВ ІНОЗЕМНИХ ДЕРЖАВ, ЦЕ
  63. ВИД ІНФОРМАЦІЇ, ПРИЗНАЧЕНИЙ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ РОЗВІДКИ
  64. ЗАВДАННЯ РОЗВІДКИ
  65. ВИД ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ФУНКЦІОНУЄ ВСЕРЕДИНІ РОЗВІДКИ І, ЯК ПРАВИЛО, НЕ ВИХОДИТЬ ЗА ЇЇ РАМКИ
  66. ДАНІ ПРО НЕОФІЦІЙНІ ЗУСТРІЧІ ТА ЗАКРИТІ ПЕРЕГОВОРИ, ЩО ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ІНТЕРЕС ДЛЯ КЕРІВНИЦТВА УКРАЇНИ
  67. ДОСТОВІРНА РОЗВІДУВАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ, ЦЕ
  68. У ВИКОНАННІ РОЗВІДКОЮ ЇЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ БЕРУТЬ УЧАСТЬ
  69. АКТУАЛЬНА РОЗВІДУВАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ, ЦЕ
  70. ЩО ВПЛИВАЄ НА ДІЯЛЬНІСТЬ РОЗВІДКИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ
  71. НАЙБІЛЬШ ПРАВИЛЬНА ОЦІНКА ІНФОРМАЦІЇ РОЗВІДКИ МОЖЕ БУТИ ДАНА
  72. ЩО ПРИЗВОДИТЬ ДО НЕМОЖЛИВОСТІ АДЕКВАТНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ, ЩО НАДСИЛАЄТЬСЯ ДО МІНІСТЕРСТВ ТА ВІДОМСТВ
  73. ВСЯ ФУНКЦІОНУЮЧА В РОЗВІДЦІ ІНФОРМАЦІЯ ПРИЗНАЧЕНА
  74. СУМНІВНА РОЗВІДУВАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ, ЦЕ
  75. УСПІХ У ЗОВНІШНІЙ ПОЛІТИЦІ МОЖЛИВИЙ ЗА УМОВ
  76. МАТЕРІАЛИ РОЗВІДКИ ІНФОРМУЮТЬ КЕРІВНИЦТВО ДЕРЖАВИ ПРО
  77. ЗОВНІШНЯ РОЗВІДКА – ЦЕ ОРГАН ВЛАДИ
  78. ІНФОРМАЦІЯ, ЩО НОСИТЬ ЗАКРИТИЙ ХАРАКТЕР І НЕ МОЖЕ БУТИ ОТРИМАНА ЧЕРЕЗ ВІДКРИТІ ДЖЕРЕЛА
  79. ЧИМ ЕФЕКТИВНІШОЮ Є ІНФОРМАЦІЙНА РОБОТА ДИПЛОМАТИЧНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ КРАЇНИ В ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПОЛІ КРАЇНИ ПЕРЕБУВАННЯ, ТИМ ВИНИКАЄ БІЛЬШЕ ШАНСІВ НА
  80. Розповсюдження позиційного матеріалу, якщо це не стосується питань стратегічної діяльності, виконують працівники
  81.  

    Тема :: Інформаційно-аналітична діяльність в міжнародних відносинах 5

  82. ПРОЦЕС ДОСЛІДЖЕННЯ РЕАЛЬНИХ ОБ’ЄКТІВ ШЛЯХОМ ПОБУДОВИ, ВИВЧЕННЯ Й ІНТЕРПРЕТАЦІЇ МОДЕЛЕЙ НАЗИВАЄТЬСЯ
  83. ПРОЦЕДУРА, ЯКА ПЕРЕВОДИТЬ ДОПУЩЕННЯ ЩОДО ПРОБЛЕМНОЇ СИТУАЦІЇ АБО ЯВИЩА В МАТЕМАТИЧНИЙ ВИРАЗ ІЗ НАСТУПНИМ АНАЛІЗОМ ЦІЄЇ ПРОБЛЕМИ ЗА ДОПОМОГОЮ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАСОБІВ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  84. ЯКА ФУНКЦІЯ ІАР ВИПЛИВАЄ З НАСТУПНОЇ ТЕЗИ: "АНАЛІТИЧНА ІНФОРМАЦІЯ Є ОСНОВОЮ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ВІДПОВІДНИХ ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНИХ РІШЕНЬ, ЩО ПРИЗВОДЯТЬ ДО ЗМІНИ ПОЛІТИЧНОЇ СИТУАЦІЇ У СВІТІ"
  85. СКІЛЬКИ РІВНІВ ІАР У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ
  86. ІНФОРМАЦІЙНОМУ РІВНЮ ІАР ПРИТАМАННЕ НАСТУПНЕ
  87. РОЗРОБКА ВИСНОВКІВ, ПРОПОЗИЦІЙ, РЕКОМЕНДАЦІЙ ПРЕДСТАВЛЯЄ
  88. ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ НЕ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ ВІДПОВІДНИХ РІШЕНЬ
  89. ОКРЕМА ДІЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ ДОСЛІДЖЕННЯ – ЦЕ
  90. ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТІВ ДЛЯ ОТРИМАННЯ НОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Є
  91. СУКУПНІСТЬ ЛОГІЧНО ПОВ’ЯЗАНИХ ВІДОМОСТЕЙ, ЩО ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ ДЛЯ СПОЖИВАЧА ЄДИНЕ ЦІЛЕ, ЦЕ
  92. ХАРАКТЕРИСТИКИ ВЛАСТИВОСТЕЙ ОБ’ЄКТА, ЩО СПОСТЕРІГАЮТЬСЯ АБО ДОСЛІДЖУЮТЬСЯ, ПРЕДСТАВЛЕНІ У ДОСТУПНІЙ ДЛЯ ЛЮДИНИ ФОРМІ, ЦE
  93. МІНІМАЛЬНА СКЛАДОВА ФРЕЙМА, ЩО ЗАПОВНЮЄТЬСЯ КОНКРЕТНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО ОБ’ЄКТ АБО ВЛАСТИВІСТЬ, ЦЕ
  94. АВТОМАТИЗОВАНА СИСТЕМА НАВЧАННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЄ СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ЦЕ
  95. ІНФОРМАЦІЙНІ КАРТКИ, КАТАЛОГИ, ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ, ЩОДЕННИКИ І Т. Д., ЦЕ
  96. МОВА, ПРИЗНАЧЕНА ДЛЯ ВИРАЗУ ЗМІСТУ ДОКУМЕНТІВ АБО ОПИСУ ФАКТІВ ЧИ ЗАПИТІВ З МЕТОЮ ПОДАЛЬШОГО ПОШУКУ, ЦЕ
  97. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ, ЩО МОДЕЛЮЮТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЛЮДИНИ, ЦЕ
  98. ВІДОМОСТІ, ДАНІ, ПОВІДОМЛЕННЯ – ЦЕ
  99. ЩО ФОРМУЮТЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНИХ КАРТОК
  100. ОБРОБКА ДАНИХ, ЩО ВИКОНУЄТЬСЯ АВТОМАТИЧНИМИ ЗАСОБАМИ ПРИ МОЖЛИВІЙ УЧАСТІ ЛЮДИНИ, ЦЕ
  101. ОСНОВНИМИ ЕЛЕМЕНТАМИ БАЗИ ЗНАНЬ Є ПОНЯТТЯ, ДАНІ, ФРЕЙМ І Т. Д.
  102. ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ, ЕКСПЕРТНІ СИСТЕМИ, КАРТКИ, КАТАЛОГИ, ЩОДЕННИКИ, ВІДОМОСТІ, АВТОМАТИЗОВАНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ, ДАНІ, СИСТЕМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ, СИСТЕМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ, ПОВІДОМЛЕННЯ, АВТОМАТИЗОВАНІ МІСЦЯ АНАЛІТИКІВ, ЦЕ
  103. МЕТОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ РОБОТИ (ІАР) Є
  104. СТАДІЇ ІАР У ПРОЦЕСІ ЇЇ ЗДІЙСНЕННЯ:1 – ФОРМУВАННЯ ГІПОТЕЗИ І ПЕРЕВІРКА ГІПОТЕЗИ;2 – ФОРМУВАННЯ МЕТИ ДОСЛІДЖЕННЯ;3 – ЗБІР ФАКТІВ ЕМПІРИЧНОЇ БАЗИ;4 – ПІДГОТОВКА ІНФОРМАЦІЙНИХ ДОКУМЕНТІВ; 5 – ФОРМУЛЮВАННЯ ВИСНОВКІВ;6 – СТВОРЕННЯ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ;7 – ТЛУМАЧЕННЯ ФАКТІВ.
  105. МЕТОД – ЦЕ
  106. ФУНКЦІЯМИ ІАР Є
  107. МЕТОДОЛОГІЯ У ВУЗЬКОМУ РОЗУМІННІ – ЦЕ
  108. ПРОЦЕДУРА – ЦЕ
  109. ВИРОБЛЕНІ НАУКОЮ ТА ПРАКТИКОЮ ФОРМУЛЮВАННЯ, ВАЖЛИВІ ІДЕЇ – ЦЕ
  110. ПОСЛІДОВНІСТЬ КОНКРЕТНИХ ПРОЦЕДУР, РЕАЛІЗАЦІЯ ЯКИХ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ ДОСЛІДЖЕННЯ – ЦЕ
  111. ФОРМАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ РОБОТИ Є
  112. ІАР У МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ ВИКОРИСТОВУЄ МЕТОДИ ТАКИХ НАУК
  113. ІСНУЮТЬ ТАКІ ЗАСОБИ ІАР
  114. ОСНОВНИМИ ЗАВДАННЯМИ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ РОБОТИ Є
  115. ПОНЯТТЯ – ЦЕ
  116. ДЕДУКЦІЯ В ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІЙ РОБОТІ – ЦЕ
  117. ОДИН ІЗ ОСНОВНИХ СПОСОБІВ СУДЖЕНЬ ТА МЕТОДІВ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКИЙ У ФОРМАЛЬНІЙ ЛОГІЦІ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ ЯК РУХ ЗНАННЯ ВІД КОНКРЕТНОГО ДО ЗАГАЛЬНОГО – ЦЕ
  118. МОДЕЛЬ – ЦЕ
  119. МАТЕМАТИЧНА ЛОГІКА ВИВЧАЄ
  120. ФОРМАЛЬНА ЛОГІКА ВИВЧАЄ
  121. В ОСНОВІ БУДЬ-ЯКОГО ПЕРЕДБАЧЕННЯ ЛЕЖИТЬ
  122.  

    Тема :: Конфліктологія та теорія переговорів 6

  123. ПРО ЯКУ ФУНКЦІЮ КОНФЛІКТОЛОГІЇ ЙДЕТЬСЯ ДАЛІ: ЗНАННЯ, ЯКІ ДАЄ ЦЯ НАУКА, ДОЗВОЛЯЮТЬ ВИРОБЛЯТИ ОПТИМАЛЬНІ СТРАТЕГІЇ ПОВЕДІНКИ У КОНФЛІКТІ, КОТРІ Б СПРИЯЛИ НЕЙТРАЛІЗАЦІЇ КОНФЛІКТУ, ЗВОДИЛИ ДО МІНІМУМУ ЙОГО НЕГАТИВНІ НАСЛІДКИ
  124. СТРУКТУРА КОНФЛІКТУ ПРИ ОДНОМОМЕНТНОМУ СТАТИЧНОМУ ЗРІЗІ МІСТИТЬ ВСІ ПЕРЕЛІЧЕНІ ЕЛЕМЕНТИ, КРІМ ОДНОГО
  125. ЯКИЙ З ФАКТОРІВ НЕ ВПЛИВАЄ НА ХІД КОНФЛІКТУ
  126. ПРО ЯКУ ФОРМУ ВТРУЧАННЯ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ ЙДЕТЬСЯ: ПОСЕРЕДНИЦТВО, ПРИ ЯКОМУ КОНСУЛЬТАТИВНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ НЕ ОБОВ’ЯЗКОВО ПОВИННІ ПРИЙМАТИСЯ ДО УВАГИ СТОРОНАМИ, ЩО КОНФЛІКТУЮТЬ
  127. ПРО ЯКУ ФОРМУ ВТРУЧАННЯ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ ЙДЕТЬСЯ: ПОСЕРЕДНИЦТВО, В ЯКОМУ АКЦЕНТ РОБИТЬСЯ НЕ СТІЛЬКИ НА ВРЕГУЛЮВАННІ ПИТАНЬ, СКІЛЬКИ НА ПРОЦЕСІ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО КОНФЛІКТ ПРИПИНЯЄТЬСЯ
  128. ГАЛУЗЬ ПИТАНЬ ТА ПРОБЛЕМ, З ЯКИХ МОЖЛИВА ДИСКУСІЯ ТА ДОСЯГНЕННЯ УГОДИ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  129. ЯКА З ПЕРЕЛІЧЕНИХ СТРАТЕГІЙ ПЕРЕГОВОРІВ, ЯКА БУЛА РОЗРОБЛЕНА В МЕЖАХ ГАРВАРДСЬКОГО ПРОЕКТУ ПЕРЕГОВОРІВ, ВВАЖАЄТЬСЯ СЬОГОДНІ НАЙБІЛЬШ ЕФЕКТИВНИМ МЕТОДОМ ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ
  130. ДІЯ ЯКИХ ФАКТОРІВ КОНФЛІКТУ МОЖЕ БУТИ ОБРАЗНО ОПИСАНА З ДОПОМОГОЮ БАСНІ КРИЛОВА: „ЛЕБІДЬ РВЕТЬСЯ ДО НЕБА, РАК СУНЕТЬСЯ НАЗАД, А ЩУКА ТЯГНЕ У ВОДУ”
  131. РОЗРІЗНЯЮЧИ РІЗНІ ВИДИ УЧАСТІ В КОНФЛІКТІ, ПОДІЛЯЮТЬ УЧАСНИКІВ КОНФЛІКТУ НА ПРЯМИХ ТА НЕПРЯМИХ. ВСІ ПЕРЕРАХОВАНІ ДАЛІ УЧАСНИКИ КОНФЛІКТИ, КРІМ ОДНОГО, ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ПРЯМИХ УЧАСНИКІВ
  132. Р.ДАРЕНДОРФ ЗАЗНАЧАЄ, ЩО КОЖНИЙ КОНФЛІКТ ПРАГНЕ ДО ЯВНОГО ВИРАЗУ ЗОВНІ. ПРО ЯКУ СТАДІЮ КОНФЛІКТУ ЙДЕТЬСЯ В ЦЬОМУ ВИСЛОВЛЮВАННІ
  133. ЯКИЙ ТИП ПОВЕДІНКИ ЗАСТОСОВАНИЙ У СФОРМУЛЬОВАНІЙ ДАЛІ СИТУАЦІЇ. ВИКЛАДАЧ БАЧИТЬ, ЩО СТУДЕНТ НА ЛЕКЦІЇ ЗАЙНЯТИЙ ЧИТАННЯМ КНИГИ, ЗАМІСТЬ ТОГО, ЩОБ СЛУХАТИ ЛЕКТОРА ТА КОНСПЕКТУВАТИ ЛЕКЦІЮ. ВІН НЕ РЕАГУЄ НА ДІЇ СТУДЕНТА, ЩОБ НЕ ВІДРИВАТИ ІНШИХ СТУДЕНТІВ ТА НЕ ВИТРАЧАТИ ЧАС НА ЗАУВАЖЕННЯ
  134. ЯКИЙ ТИП ПОВЕДІНКИ ДОЗВОЛЯЄ ДОБИВАТИСЯ НЕОБХІДНОГО РЕЗУЛЬТАТУ, СТИМУЛЮЄ РОЗВИТОК, СПРИЯЄ ПРОГРЕСУ, ПРОТЕ ПОТРЕБУЄ ЗНАЧНИХ СИЛ ВІД УЧАСНИКІВ КОНФЛІКТУ, ВІН МОЖЕ СПОКУШАТИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ НЕЧЕСНИХ ТА ЖОРСТОКИХ МЕТОДІВ
  135. ЦЕ ТАКИЙ ВИХІД З КОНФЛІКТУ, ЯКИЙ ПОВ’ЯЗАНИЙ З НАВ’ЯЗУВАННЯМ ТАКОГО ЗАКІНЧЕННЯ КОНФЛІКТУ, ЯКЕ ЗАДОВОЛЬНЯЄ ТОГО З КОНФЛІКТЕРІВ, КОТРИЙ МАЄ БІЛЬШУ СИЛУ АБО ВОЛОДІЄ БІЛЬШИМИ РЕСУРСАМИ. ЙДЕТЬСЯ ПРО
  136. ВИХІД З КОНФЛІКТУ ШЛЯХОМ ЗНЯТТЯ НАПРУГИ У ВІДНОСИНАХ КОНФЛІКТЕРІВ ТА ПОВНИМ АБО ЧАСТКОВИМ РОЗВ’ЯЗАННЯМ ПРОБЛЕМИ, ЩО СТАЛА ПРЕДМЕТОМ КОНФЛІКТУ. ЙДЕТЬСЯ ПРО
  137. ЦЕ СУКУПНІСТЬ ЗАХОДІВ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ДЛЯ ПРИПИНЕННЯ КОНФЛІКТУ НА СТАДІЇ ВИНИКНЕННЯ ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА СУБ’ЄКТИВНОЇ КОНФЛІКТНОЇ СИТУАЦІЇ. ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ
  138. ЦЕ ЗАСІБ УПОРЯДКУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ЗА ЙОГО РОЗВИТКОМ. ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ
  139. НОРМАТИВНЕ ТА/АБО ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗМІЦНЕННЯ ТА ВПОРЯДКУВАННЯ ПОТЕНЦІЙНИХ АБО РЕАЛЬНИХ УЧАСНИКІВ КОНФЛІКТУ, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЄ УНИКНЕННЯ ЧИ РЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТНИХ ВЗАЄМОДІЙ НАЗИВАЄТЬСЯ
  140. ЦЕ ВИЯВЛЕННЯ НОСІЇВ СУПЕРЕЧЛИВИХ ІНТЕРЕСІВ І ЗЯСУВАННЯ ЯКІСНИХ ТА КІЛЬКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК УЧАСНИКІВ КОНФЛІКТУ. ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ
  141. У НАУКОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ ІСНУЮТЬ РІЗНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ, ПРОТЕ МІЖ НИМИ, ЯК ПРАВИЛО, НЕМАЄ ПРИНЦИПОВИХ РОЗБІЖНОСТЕЙ. БІЛЬШІСТЬ З НИХ ПІДКРЕСЛЮЮТЬ ДВА АСПЕКТИ ПЕРЕГОВОРІВ: ЯКІ
  142. ЯКИЙ З ПЕРЕЛІЧЕНИХ ДАЛІ МОТИВІВ ЗВЕРНЕННЯ ДО ПЕРЕГОВОРІВ Є НАЙБІЛЬШ СПРИЯТЛИВИМ ДЛЯ ЕФЕКТИВНОГО ЗДІЙСНЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ
  143. НАУКОВЦІ РОЗРІЗНЯЮТЬ ТРИ ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ ПЕРЕГОВОРНОГО ПРОЦЕСУ, БЕЗ ЯКИХ ВІН НЕМОЖЛИВИЙ. БЕЗ ЧОГО ПЕРЕГОВОРИ МОЖЛИВІ
  144. ЗМІСТ ЯКОЇ ФУНКЦІЇ ПЕРЕГОВОРІВ ПОВ’ЯЗУЄТЬСЯ З ПРАГНЕННЯМ З’ЯСУВАТИ ТОЧКУ ЗОРУ ПРОТИЛЕЖНОЇ СТОРОНИ, ДАТИ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СВОЇ ІНТЕРЕСИ, ОПАСІННЯ, ПІДХОДИ ДО РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ
  145. ПРОБЛЕМА, ЯКА МАЄ ВЗАЄМНИЙ ІНТЕРЕС - ЦЕ
  146. НА ЦЬОМУ ЕТАПІ ВИРІШУЮТЬСЯ ТАКІ ЗАВДАННЯ, ЯК ОРГАНІЗАЦІЙНЕ, ІНФОРМАЦІЙНЕ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ; ВСТАНОВЛЕННЯ КОНТАКТІВ МІЖ СТОРОНАМИ КОНФЛІКТУ – МАЙБУТНІМИ УЧАСНИКАМИ ПЕРЕГОВОРІВ. ПРО ЯКИЙ ЕТАПТ ПЕРЕГОВОРІВ ЙДЕТЬСЯ
  147. НА ЯКОМУ З ЕТАПІВ ПЕРЕГОВОРІВ ВІДБУВАЄТЬСЯ ВИРОБЛЕННЯ ПАКЕТА ВЗАЄМОУЗГОДЖЕНИХ ПРОПОЗИЦІЙ (УЗГОДЖЕННЯ ПОЗИЦІЙ)
  148. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ РІШЕННЯ, КОЛИ ПОСТУПКИ ОДНОЇ СТОРОНИ ЗНАЧНО ПЕРЕБІЛЬШУЮТЬ ПОСТУПКИ ІНШОЇ
  149. УРОЧИСТІ ЗАЯВИ СТОРІН ПРО ТЕ, ЩО СТОРОНИ ПЕРЕГОВОРІВ БУДУТЬ ДОТРИМУВАТИСЯ ОДНАКОВОЇ ЛІНІЇ ПОВЕДІНКИ ІЗ СПІРНОГО ПИТАННЯ - ЦЕ
  150. ПЕРЕГОВОРИ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЩО СТВОРЕНА СПЕЦІАЛЬНО ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ПОСТІЙНО ДІЮЧИХ ПЕРЕГОВОРІВ - ЦЕ
  151. ТЕРМІН, ЩО ВЖИВАЄТЬСЯ ДЛЯ ПОЗНАЧЕННЯ ШИРОКИХ ДОВГОТРИВАЛИХ ЗАХОДІВ ТА ПІДХОДІВ - ЦЕ
  152. ОСНОВНА МЕТА ЯКОЇ СТРАТЕГІЇ – ПЕРЕМОГА ЗА БУДЬ-ЯКУ ЦІНУ (МЕТА ВИПРАВДОВУЄ ЗАСОБИ)
  153. СТРАТЕГІЯ ПРИНЦИПОВИХ ПЕРЕГОВОРІВ БУЛА РОЗРОБЛЕНА
  154. ТАКТИКА ПЕРЕГОВОРІВ ПЕРШ ЗА ВСЕ ЗАЛЕЖАТЬ ВІД
  155. ЯКИЙ ІЗ ПЕРЕЛІЧЕНІХ НИЖЧЕ МОТИВІВ ЗВЕРНЕННЯ ДО МЕДІАЦІЇ Є ОДНИМ ІЗ НАЙБІЛЬШ РЕЗУЛЬТАТИВНИХ
  156. ДЛЯ ЯКОЇ ФОРМИ ВТРУЧАННЯ ТРЕТЬОЇ СТОРОНИ РЕКОМЕНДАЦІЇ І РІШЕННЯ ПОСЕРЕДНИКА Є ОБОВ’ЯЗКОВИМИ ДЛЯ СТОРІН КОНФЛІКТУ
  157. ПЕРЕГОВОРНА КУЛЬТУРА – ЦЕ СУКУПНІСТЬ..., ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ УСПІШНО ПРОТІКАННЯ ПЕРЕГОВОРНОГО ПРОЦЕСУ ТА ЙОГО ЗАВЕРШЕННЯ (ЧОГО ? ОБЕРІТЬ СЛОВОСПОЛУЧЕНЯ, ЩО ПРОПУЩЕНІ В ЦЬОМУ ВИЗНАЧЕННІ)
  158. ОСКІЛЬКИ ПЕРЕГОВОРНА КУЛЬТУРА, ЯК І КУЛЬТУРА ВЗАГАЛІ, Є СОЦІАЛЬНИМ ЯВИЩЕМ, МОЖНА ГОВОРИТИ ПРО ПЕРЕГОВОРНУ КУЛЬТУРУ, ВЛАСТИВУ ПЕВНИМ СУСПІЛЬСТВАМ. ПРО ЯКІ СТИЛІ ПЕРЕГОВОРІВ ЙДЕТЬСЯ В ТАКОМУ КОНТЕКСТІ?
  159. КОНКРЕТНІ ПРОЯВИ НАЦІОНАЛЬНИХ СТИЛІВ У ПЕРЕГОВОРАХ МОЖУТЬ ВИРАЖАТИСЯ ПО-РІЗНОМУ. ЗОКРЕМА МОЖНА ГОВОРИТИ ПРО РІЗНІ (ЗАЗНАЧТЕ ЗАЙВЕ ? ТЕ, В ЧОМУ НЕ ПРОЯВЛЯЮТЬСЯ РОЗБІЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНИХ СТИЛІВ ПЕРЕГОВОРІВ)
  160. ДЛЯ ПРЕДСТАВНИКІВ РІЗНИХ КУЛЬТУР ПЕРЕГОВОРИ МОЖУТЬ БУТИ: ПРАГМАТИЧНИМ ДІЛОВИМ ЗАСОБОМ, СПРОБОЮ ВИРІШИТИ СПРАВУ АБО ГРОМАДСЬКОЮ ПОДІЄЮ (СУСПІЛЬНИМ РИТУАЛОМ). ДЛЯ КОГО ВЕДЕННЯ ПЕРЕГОВОРІВ ? ГРОМАДСЬКА ПОДІЯ І ФОРУМ, НА ЯКОМУ ВОНИ МОЖУТЬ ПОКАЗАТИ СЕБЕ? ДЛЯ
  161. ПРО ЯКІ КОНФЛІКТИ ЙДЕТЬСЯ: “ВОНИ ВИКЛИКАНІ ІГНОРУВАННЯМ КУЛЬТУРНОЇ СПЕЦИФІКИ ІНШИХ НАРОДІВ, А ТАКОЖ НЕПРИЙНЯТТЯМ ЛЮДЕЙ ІНШОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ГРУПИ В СКЛАДНИХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ УМОВАХ КОНКРЕТНОГО СУСПІЛЬСТВА”
  162. СУЧАСНІ КОНФЛІКТОЛОГИ ВИОКРЕМЛЮЮТЬ ТАКІ ОСНОВНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ УЯВЛЕНЬ ПРО МІЖНАРОДНИЙ КОНФЛІКТ, ЯКІ МАЮТЬ СВОЇ СПЕЦИФІЧНІ РИСИ. ПРО ЯКИЙ ЕТАП ЙДЕТЬСЯ ? КОНФЛІКТИ РІЗНИХ ТИПІВ ТУТ ДОСЛІДЖУВАЛИСЯ ОКРЕМО?
  163. АСИМЕТРИЧНІ ВІЙНИ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬСЯ
  164. СУБ’ЄКТАМИ ТЕРОРИЗМУ МОЖУТЬ БУТИ ВСІ ПЕРЕЛІЧЕНІ СУБ’ЄКТИ, КРІМ ОДНОГО. ЯКОГО
  165. МІЖНАРОДНІ МІЖДЕРЖАВНІ ОРГАНІЗАЦІЇ ФАКТИЧНО Є ЗАСОБОМ (ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ?) МІЖДЕРЖАВНИХ ВІДНОСИН
  166.  

    Тема :: Зв’язки з громадськістю в міжнародних відносинах 7

  167. ПРИВАБИТИ ПРИХИЛЬНИКІВ ТА ТРИМАТИ ЇХ У ПІДПОРЯДКУВАННІ МАЄ НА МЕТІ
  168. ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ДОВІРИ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ МІЖ ОРГАНІЗАЦІЄЮ ТА ГРОМАДСЬКІСТЮ СПРИЯЄ
  169. СВІТОВА ГРОМАДСЬКІСТЬ - ЦЕ ОБЄКТ
  170. ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНИЙ ІМІДЖ ДЕРЖАВИ ФОРМУЄТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ
  171. НАЛАГОДЖЕННЮ ТА РОЗВИТКУ ДВОСТОРОННІХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ОРГАНІЗАЦІЄЮ (ОКРЕМОЮ ОСОБИСТІСТЮ) ТА ЇЇ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ СЛУЖИТЬ
  172. СТВОРЮЄ ІМІДЖ ФІРМИ
  173. ЩО ВКЛЮЧАЄ: ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ,ПЛАНУВАННЯ ТА ПРОГРАМУВАННЯ, ДІЮ ТА КОМУНІКАЦІЮ,ОЦІНКУ
  174. МАТІР’Ю ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ВВАЖАЮТЬ
  175. ВІДСТРОЙКА – ЦЕ
  176. ЯКЕ З ПЕРЕРАХОВАНИХ ЗАВДАНЬ МОЖЕ БУТИ ВИРІШЕНО З ДОПОМОГОЮ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ
  177. СТВОРЕННЯ ПРОГРАМИ ПР-КАМПАНІЇ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ З
  178. ЯКЕ З ПЕРЕРАХОВАНИХ ЗАВДАНЬ МОЖЕ БУТИ ВИРІШЕНО З ДОПОМОГОЮ РЕКЛАМИ
  179. ДО ЯКОЇ ГРУПИ НАУК МОЖНА ВІДНЕСТИ ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ
  180. ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ЗНАННЯМИ ПРО СПЕЦИФІКУ РІЗНИХ ГРУП ГРОМАДСЬКОСТІ
  181. В УКРАЇНІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ ПОЧАЛИ РОЗВИВАТИСЯ
  182. ЗВ’ЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ ЯК СФЕРА ПРАКТИЧНО-ПРИКЛАДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВПЕРШЕ ПОЧАЛИ РОЗВИВАТИСЯ В
  183. ЯКІ З ПЕРЕЛІЧЕНИХ СОЦІАЛЬНИХ ГРУП ВІДНОСЯТЬСЯ ДО ВНУТРІШНЬОЇ ГРОМАДСЬКОСТІ
  184. ВІДНОСНО СТІЙКА ГРУПА ЛЮДЕЙ, ЩО ВИНИКЛА НА ОСНОВІ СПІЛЬНОСТІ ЇХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ІНТЕРЕСІВ І ПОТРЕБ, НАЗИВАЄТЬСЯ
  185. ЯКЕ ГАСЛО З ПЕРЕЛІЧЕНИХ НИЖЧЕ ХАРАКТЕРИЗУЄ ПРИНЦИП ПР-ДІЯЛЬНОСТІ
  186. ГОЛОВНИЙ НАПРЯМОК БОРОТЬБИ З ЧУТКАМИ, ЯКИЙ ДОЗВОЛЯЄ УНИКНУТИ ЇХ ВИНИКНЕННЯ – ЦЕ
  187. РЕДАГУВАННЯ (ВІДБІР ТА КОМЕНТУВАННЯ) ІНФОРМАЦІЇ Є ФУНКЦІЄЮ
  188. ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ ІНФОРМАЦІЄЮ НЕ ЛИШЕ НАСЕЛЕННЯ, АЛЕ І РІЗНОМАНІТНІ ЗМІ
  189. ПЕРІОДИЧНІ ЗУСТРІЧІ ОФІЦІЙНИХ ОСІБ ОРГАНІЗАЦІЙ ЧИ УСТАНОВ З ЖУРНАЛІСТАМИ ДЛЯ ЇХНЬОГО ІНФОРМУВАННЯ, НАЗИВАЮТЬСЯ
  190. ЗВ’ЯЗКИ ЗІ ЗМІ ПОСОЛЬСТВА ЗДІЙСНЮЄ
  191. РЕГУЛЯРНІ КОРОТКІ ЗУСТРІЧІ З ЖУРНАЛІСТАМИ, ЩО, ЯК ПРАВИЛО, ПРОВОДЯТЬСЯ ПРЕС-СЕКРЕТАРЯМИ, НАЗИВАЮТЬСЯ
  192. ПР-ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВ’ЯЗАНА З УПРАВЛІННЯМ ПРОЦЕСАМИ ФОРМУВАННЯ НОВИН, НАЗИВАЄТЬСЯ
  193. ЩО З ПЕРЕЛІЧЕНОГО Є ГОЛОВНИМ КРИТЕРІЄМ НОВИН
  194.  

    Тема :: Міжнародна інформація та суспільні комунікації 1

  195. НЕ Є ЦІЛЯМИ ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНОЇ ПРОПАГАНДИ
  196. КОНВЕНЦІЙНІ Й НЕКОНВЕНЦІЙНІ ЗАСОБИ ВЕДЕННЯ ВІЙНИ ОХОПЛЮЄ
  197. РОЗВІДУВАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ НАЛЕЖИТЬ ДО
  198. НЕ Є ДЖЕРЕЛАМИ ПРАВОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  199. ДО ЗОВНІШНЬОПОЛІТИЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  200. ДО ВЛАСТИВОСТЕЙ ІНФОРМАЦІЙНОГО РЕСУРСУ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  201. ОБЕРІТЬ ЗАЙВИЙ ВАРІАНТ: «ІНФОРМАЦІЯ – ЦЕ»
  202. ЛОГІЧНО ПРАВИЛЬНА ПОСЛІДОВНІСТЬ ДЖЕРЕЛ ІНФОРМАЦІЇ ТАКА
  203. НЕ Є ЦІЛЯМИ ПУБЛІЧНОЇ ДИПЛОМАТІЇ
  204. ДИДЖИТАЛЬНА ДИПЛОМАТІЯ – ЦЕ
  205. ДО ПЕРЕВАГ ГЛОБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ НЕ ВІДНОСЯТЬ
  206. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НИЖЧЕ НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ЦІЛЕЙ КІБЕРТЕРРОРИЗМУ
  207. У МЕЖАХ СПІВПРАЦІ УКРАЇНА-НАТО В УКРАЇНІ ДІЄ
  208. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ПОЗИТИВНИХ НАСЛІДКІВ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
  209. ДО ГОЛОВНИХ НАПРЯМІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІНФОПОЛІТИКИ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  210. НЕ Є ПРИНЦИПАМИ «СУСПІЛЬСТВА ЗНАНЬ»
  211. НЕГАТИВНИМ НАСЛІДКОМ ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА Є
  212. НЕ Є ЗАВДАННЯМ ПРОГРАМИ ТЕМПУС
  213. ДО НАПРЯМІВ МОВНОЇ ПОЛІТИКИ ЄС НЕ НАЛЕЖИТЬ
  214. НЕ Є СУБ’ЄКТАМИ КІБЕРТЕРОРИЗМУ
  215. ДО ЦІЛЕЙ КІБЕРТЕРОРИЗМУ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  216. «СУСПІЛЬСТВО ЗНАНЬ» - ВИЩИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ
  217. НЕРІВНОПРАВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ТА НЕРІВНОПРАВНИЙ ДОСТУП ДО ІКТ СПРИЧИНЯЄ
  218. ДЕРЖАВНА ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА У СВІТОВОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПОЛІ НЕ БУВАЄ
  219. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО РИС ІНФОРМАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА
  220. ВИСОКИЙ РОЗВИТОК ІКТ Є ОЗНАКОЮ
  221. «МІСІЇ ДОПОВІДАЧІВ» БАЗУЮТЬСЯ НА КОНЦЕПЦІЇ
  222. СОЦІАЛЬНА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ СТОСОВНО ВИКОРИСТАННЯ ІКТ - ЦЕ
  223. НЕГАТИВНИМИ НАСЛІДКАМИ ВПЛИВУ ІНТЕРНЕТУ НА ДІТЕЙ Є
  224. ГЛОБАЛЬНЕ ДОМІНУВАННЯ ОКРЕМИХ НАЦІЙ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ - ЦЕ
  225. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ЧИННИКІВ ФОРМУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ
  226. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ВЛАСТИВОСТЕЙ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ
  227. ПРОГРАМИ ОБМІНУ Є ІНСТУМЕНТОМ
  228. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ Є ЧАСТИНОЮ ГЛОБАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІНОГО ПРОСТОРУ
  229. ДО «КОРЕКТОВАНИХ УМОВНО ДИНАМІЧНИХ» (ЗМІННИХ) ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  230. ДО «УМОВНО СТАТИЧНИХ» (НЕЗМІННИХ) ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ДЕРЖАВИ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  231. ДО ЗАВДАНЬ ВІРТУАЛЬНОЇ ДИПЛОМАТІЇ НЕ НАЛЕЖИТЬ
  232. «МІСІЇ ДОПОВІДАЧІВ» (стосується моніторингу перебігу конфлікту) УТВОРЕНІ
  233. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ЦІЛЕЙ ЕЛЕКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ
  234. КОМПЛЕКС АСОЦІАЦІЙ, ПОВ’ЯЗАНИХ З НАЗВОЮ КРАЇНИ ЧИ ЇЇ ТОВАРІВ – ЦЕ ЇЇ
  235. НЕ Є ОБ’ЄКТОМ ВПЛИВУ ДЕРЖАВНОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
  236. ІНФОРМАЦІЙНОЮ ЗБРОЄЮ НЕ МОЖЕ(-УТЬ)БУТИ
  237. МІЖНАРОДНА ІНФОРМАЦІЯ ЗОРІЄНТОВАНА НА
  238. ПРОГРАМА ERASMUS СТОСУЄТЬСЯ СФЕРИ
  239. СВІТОВІ КОНГРЕСИ З ІНФОЕТИКИ ПРОВЕДЕНІ
  240. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ Є ЧАСТИНОЮ НАЦІОНАЛЬНОГО ІНФОРМАЦІНОГО ПРОСТОРУ
  241. ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН ЗДОРОВ'Я ОСОБИ НАЛЕЖИТЬ ДО
  242. ІНФОРМАЦІЯ ПРО МАЙНО ВОЄННОГО ПРИЗНАЧЕННЯ НАЛЕЖИТЬ ДО
  243. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ ВХОДИТЬ ДО ОБОВ’ЯЗКІВ «МІСІЇ ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ФАКТІВ» ОБСЄ
  244. МІЖОСОБИСТІСНІ КОНТАКТИ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ПРЕДСТАВНИЦТВА НАЛЕЖАТЬ ДО
  245. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО НАПРЯМІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ
  246. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ Є ОБ'ЄКТОМ МІЖНАРОДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН
  247. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ПРИНЦИПІВ ЕЛКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ
  248. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ Є СУБ'ЄКТОМ МІЖНАРОДНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ВІДНОСИН
  249. ЩО З ПЕРЕРАХОВАНОГО НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ФУНКЦІЙ МІЖНАРОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ
  250. СКЛАДОВИМИ НАЦІОНАЛЬНОГО БРЕНДУ Є
  251. ІНФОРМАЦІЙНІ ВІЙСЬКА УКРАЇНИ – ЦЕ
  252. ДОКУМЕНТОВАНІ ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ - ЦЕ
  253. СУБ'ЄКТАМИ (ЗДІЙСНЮЄ ВПЛИВ) ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОТИБОРСТВА НЕ Є:
  254. ОБ'ЄКТОМ (ПІДДАЄТЬСЯ ВПЛИВУ) ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОТИБОРСТВА НЕ Є:
  255.  

    Тема :: Масові та стратегічні комунікації 2

  256. МОВНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДУМКИ БЕЗ ЇЇ ВИСЛОВЛЮВАННЯ ЦЕ
  257. СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ НАЛЕЖАТЬ ДО
  258. ВПЛИВ, ЯКИЙ ПРАГНЕ ДОСЯГНУТИ КОМУНІКАНТ, - ЦЕ
  259. СПІЛКУВАННЯ РІЗНИМИ МОВАМИ СТВОРЮЄ
  260. ПРИНЦИПАЛ – ЦЕ ТОЙ,
  261. АБСОЛЮТНИЙ ВПЛИВ ЗМІ НА ЛЮДИНУ ПРЕДСТАВЛЕНИЙ У ТЕОРІЇ
  262. СЕМІОТИКА ЦЕ НАУКА ПРО
  263. ДАНІ ЧИ ЗНАННЯ ПРО ПЕВНИЙ ПРОЦЕС – ЦЕ
  264. КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Є УМОВОЮ
  265. РЕДАГУВАННЯ (ВІДБІР ТА КОМЕНТУВАННЯ) ІНФОРМАЦІЇ Є ФУНКЦІЄЮ
  266. СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА СВІТОМ (ЗБИРАННЯ ТА ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ) Є ФУНКЦІЄЮ
  267. СВОБОДА ВИРАЖЕННЯ ДУМОК ВКЛЮЧАЄ
  268. ПОВІДОМЛЕННЯ «ВІДФІЛЬТРОВУЄ» І ПЕРЕДАЄ ДАЛІ
  269. ПОВІДОМЛЕННЯ ЛИШЕ СТВОРЮЄ (НЕ ОПРИЛЮДНЮЄ, ВИКЛАДАЄ ЧУЖІ ДУМКИ)
  270. ПОВІДОМЛЕННЯ ЛИШЕ ОПРИЛЮДНЮЄ (НЕ СТВОРЮЄ, НЕ ВКЛАДАЄ ВЛАСНІ ДУМКИ)
  271. СУКУПНІСТЬ ЗНАНЬ, НАВИЧОК ТА УМІНЬ, ЯКІ ДОЗВОЛЯЮТЬ ЛЮДЯМ АНАЛІЗУВАТИ, КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ І СТВОРЮВАТИ ПОВІДОМЛЕННЯ РІЗНИХ ЖАНРІВ - ЦЕ
  272. УМІННЯ ЦІЛЕСПРЯМОВАНО ПРАЦЮВАТИ З ІНФОРМАЦІЄЮ Є СКЛАДОВОЮ
  273. НАЙПОШИРЕНІШИЙ ВИД СПІЛКУВАННЯ З ПРЕСОЮ – ЦЕ
  274. ЗМІ НАЛЕЖАТЬ ДО
  275. НАМІР ЗДІЙСНИТИ ВПЛИВ І ПІДТРИМАТИ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК - ЦЕ
  276. ВІДНОШЕННЯ ДОСЯГНУТОГО РЕЗУЛЬТАТУ ТА РАНІШЕ ВИЗНАЧЕНИХ ЦІЛЕЙ – ЦЕ
  277. ЩО НЕ Є ХАРАКТЕРНОЮ ОЗНАКОЮ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ
  278. КОНТРОЛЬОВАНИЙ, ПРИХОВАНИЙ ВПЛИВ НА КОМУНІКАТОРА – ЦЕ
  279. ЗГАДУВАННЯ СВОГО ПОПЕРЕДНЬОГО ДОСВІДУ ПРИ ПЕРЕГЛЯДІ СЮЖЕТУ, ФІЛЬМУ ТОЩО ПРОВОКУЄ
  280. ВІДПРАВНИК ПОВІДОМЛЕННЯ – ЦЕ
  281. ОТРИМУВАЧ ПОВІДОМЛЕННЯ – ЦЕ
  282. СПРОЩЕНЕ УЯВЛЕННЯ ПРО ЩОСЬ - ЦЕ
  283. ПРОПОВІДЬ НАЛЕЖИТЬ ДО ПРОМОВ, ЯКІ
  284. НА ПИТАННЯ «ЧОМУ ВІРИТИ?» ВІДПОВІДАЄ
  285. ПОДАЄ НОВЕ ЗНАННЯ
  286. ТЕХНОЛОГІЯ НАПИСАННЯ ТЕКСТУ НА ЗАМОВЛЕННЯ І КОНСАЛТИНГ ЗАМОВНИКА – ЦЕ
  287. ПРАВИЛО «КІП» РОЗШИФРОВУЄТЬСЯ ЯК
  288. ОПТИКО-КІНЕТИЧНІ ЗАСОБИ НАЛЕЖАТЬ ДО
  289. ПОЗА МОВЛЕННЄВИМ КОНТЕКСТОМ ВТРАЧАЮТЬ СМИСЛ
  290. ЖЕСТИ-ОБРАЗИ НАЛЕЖАТЬ ДО
  291. СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ НЕ ПОВ'ЯЗАНІ З
  292. ПРОКСЕМІКА – ЦЕ
  293. ІНСТРУМЕНТАМИ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ НЕ Є
  294. «СТОРОЖІ» - ЦЕ СУБ’ЄКТИ
  295. НАМІР ВСТАНОВИТИ ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК З КОМУНІКАТАМИ – ЦЕ -
  296. ЛОБІСТСЬКІ КОМУНІКАЦІЇ ЦЕ СПЕЦИФІЧНИЙ ВИД
  297. ЗМІНИ В ГРОМАДСЬКІЙ ДУМЦІ ЩОДО ЯВИЩ ІДЕОЛОГІЧНОГО ХАРАКТЕРУ ФОРМУЄ
  298. СТУПІНЬ БЛИЗЬКОСТІ ЧИ НЕСУМІСНОСТІ КУЛЬТУР – ЦЕ
  299. СИТУАЦІЯ, КОЛИ МИ НЕ ЗНАЄМО УСТАНОВОК, УЯВЛЕНЬ СВОГО ПАРТНЕРА, ПРОВОКУЄ
  300. СИТУАЦІЯ, КОЛИ МИ НЕ МОЖЕМО ПЕРЕДБАЧИТИ ЕМОЦІЙНУ РЕАКЦІЮ ПАРТНЕРА ПО КОМУНІКАЦІЇ, ПРОВОКУЄ
  301. КРИВА АДАПТАЦІЇ В НОВІЙ КУЛЬТУРІ ЗОБРАЖУЄТЬСЯ ЯК
  302. СУЧАСНІ ЗМК ФОРМУЮТЬ
  303. РОЗКРУЧУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ОБРАЗУ ОСОБИ ЧИ КОМПАНІЇ МЕДІАЗАСОБАМИ - ЦЕ
  304. ОТРИМАННЯ ІНФОРМАЦІЇ, ВАЖЛИВОЇ ДЛЯ ПРАКТИЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ - ЦЕ
  305. ПОСТУПОВА ЗМІНА НОРМ І ЦІННОСТЕЙ, КОЛИ ПОПЕРЕДНЬО ЗАБОРОНЕНЕ СПРИЙМАЄТЬСЯ ЯК НОРМА
  306.