Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014 Середня освіта / Середня освіта. Українська мова та література. Світова література

Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022

    Тема :: Загальні лінгвістичні дисципліни

  1. ОБЕРІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  2. УКАЖІТЬ ПРОДОВЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ. МЕТАФОРА – ЦЕ РІЗНОВИД ПЕРЕНОСНОГО ВЖИВАННЯ СЛОВА НА ОСНОВІ УПОДІБНЕННЯ…
  3. УКАЖІТЬ ТИП ПІДРЯДНОГО ЗВ’ЯЗКУ, ПРИ ЯКОМУ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИМАГАЄ ВІД ЗАЛЕЖНОГО ПЕВНОЇ ФОРМИ:
  4. УКАЖІТЬ ПРОДОВЖЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ. ПОХОДЖЕННЯ ВСІХ МОВ СВІТУ ВІД ОДНІЄЇ МОВИ – ЦЕ…
  5. УКАЖІТЬ, ХТО З УЧЕНИХ ЗАПРОВАДИВ ТЕРМІН “ФІЛОЛОГІЯ” ЯК НАЗВУ НАУКИ ПРО АНТИЧНІСТЬ:
  6. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: ІКАВІЗМ; ЗБЕРЕЖЕННЯ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; НЕПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ:
  7. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: АКАННЯ; ВІДСУТНІСТЬ ГРАМАТИЧНОЇ ФОРМИ КЛИЧНОГО ВІДМІНКА; ВИСОКА ПРОДУКТИВНІСТЬ ДІЄПРИКМЕТНИКІВ:
  8. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: АКАННЯ; ДЗЕКАННЯ І ЦЕКАННЯ; НЕСКЛАДОВИЙ [Ў] НА МІСЦІ ЕТИМОЛОГІЧНИХ [В] І [Л]:
  9. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРЕДОСТАННЬОМУ СКЛАДІ; ЗБЕРЕЖЕННЯ НОСОВИХ ГОЛОСНИХ; НАЯВНІСТЬ ДВОХ РЯДІВ ШИПЛЯЧИХ ТИПУ [Š] І [Ś]:
  10. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРШОМУ СКЛАДІ; НАЯВНІСТЬ ДОВГИХ І КОРОТКИХ ГОЛОСНИХ; СПЕЦИФІЧНИЙ ЗВУК [Ř]:
  11. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ ТАКІ ОЗНАКИ: ФІКСОВАНИЙ НАГОЛОС НА ПЕРШОМУ СКЛАДІ; ЗАКІНЧЕННЯ -OVIA В НАЗВАХ ІСТОТ ЧОЛОВІЧОГО РОДУ НАЗИВНОГО ВІДМІНКА МНОЖИНИ; СПЕЦИФІЧНИЙ ЗВУК [Ä]:
  12. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “ЩОМ УМРА, МЕ ПОГРЕБЕТЕ / НЕЙДЕ НА МОГИЛА / ПОСРЕД СТЕПИТЕ ШИРОКИ / НА УКРАЙНА МИЛА, / ТА СКАЛИТЕ НАД ВОДАТА, / ДНЕПЪР И ПОЛЯТА / ДА СЕ ВИЖДАТ, ДА СЕ ЧУВА, / КАК РЕВЕ РЕКАТА”:
  13. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “КАД УМРЕМ, САХРАНИТЕ МЕ / ТАМО У МОГИЛИ / СРЕД СТЕПЕ ПРЕДИВНЕ / НА МИЛОЈ УКРАЈИНИ. / ДА БИХ ПОЉЕ ШИРОКО, / И ДЊЕПАР, И ПРОКОП / ГЛЕДАТИ, ЧУТИ МОГО / КАКО ПЕВАЈУ ГРОМКО / И КАКО ИЗ УКРАЈИНЕ / ОДНОСЕ У СИЊЕ МОРЕ / КРВ ЗЛОЧИНЦА... ТАД ЋУ ДА МИНЕМ / И ПОЉЕ И ГОРЕ, / УСТАНЕМ И СТИГНЕМ / ДО БОГА САМОГА / ДА СЕ МОЛИМ... А ДО ТАДА / НЕ ЗНАМ НИ ЗА БОГА”:
  14. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ ЗІ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ ВИКОНАНО ПЕРЕКЛАД РЯДКІВ “ЗАПОВІТУ” Т. ШЕВЧЕНКА: “AŽ JÁ UMŘU, POCHOVEJTE / MĚ KDES NA MOHYLE, / VPROSTŘED STEPI NEDOHLEDNÉ. / V UKRAJINĚ MILÉ, / ABY LÁNY ŠIRÝCH POLÍ, / DNĚPR, SRÁZY STINNÉ / BYLO VIDĚT, BYLO SLYŠET, / S HUKOTEM JAK PLYNE”:
  15. УКАЖІТЬ, ХТО З НАЗВАНИХ МОВОЗНАВЦІВ Є ПРИХИЛЬНИКОМ НАДЧОРНОМОРСЬКОЇ ТЕОРІЇ ПРАБАТЬКІВЩИНИ СЛОВ’ЯН:
  16. УКАЖІТЬ, ХТО З НАЗВАНИХ МОВОЗНАВЦІВ Є ПРИХИЛЬНИКОМ ВІСЛО-ОДЕРСЬКОЇ ТЕОРІЇ ПРАБАТЬКІВЩИНИ СЛОВ’ЯН:
  17. УКАЖІТЬ, ХТО З НАЗВАНИХ МОВОЗНАВЦІВ Є ПРИХИЛЬНИКОМ ВІСЛО-ДНІПРОВСЬКОЇ ТЕОРІЇ ПРАБАТЬКІВЩИНИ СЛОВ’ЯН:
  18. УКАЖІТЬ, ЯКУ З НАЗВАНИХ ТЕОРІЙ ПРАБАТЬКІВЩИНИ СЛОВ’ЯН ПОДАНО В “ПОВІСТІ ВРЕМЕННИХ ЛІТ” НЕСТОРОМ:
  19. УКАЖІТЬ, ГРАМАТИКУ ЯКОГО АВТОРА М. ЛОМОНОСОВ НАЗВАВ “ВРАТАМИ УЧЕНОСТИ”:
  20. УКАЖІТЬ ЧЕСЬКОГО ФІЛОЛОГА, ЯКИЙ ЗАКЛАВ ОСНОВИ НАУКОВОЇ СЛАВІСТИКИ:
  21. УКАЖІТЬ, КОЛИ ВІДБУЛОСЯ ЗАРОДЖЕННЯ СЛАВІСТИКИ ЯК НАУКИ:
  22. УКАЖІТЬ ПРОВІДНОГО ДІЯЧА СХІДНОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ ХІХ СТ., ЯКИЙ СТВОРИВ І ОЧОЛИВ ХАРКІВСЬКУ ЛІНГВІСТИЧНУ ШКОЛУ, АВТОР ПРАЦІ “МИСЛЬ І МОВА”:
  23. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКА СЛАВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПОЛЬЩІ, АВТОРА ПЕРШОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ТЛУМАЧНОГО СЛОВНИКА:
  24. УКАЖІТЬ ПРОВІДНОГО НІМЕЦЬКОГО СЛАВІСТА ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ – СЕРЕДИНИ ХХ СТ., УКЛАДАЧА “ЕТИМОЛОГІЧНОГО СЛОВНИКА РОСІЙСЬКОЇ МОВИ”:
  25. УКАЖІТЬ, КОЛИ У СЛОВ’ЯНСЬКИХ КРАЇНАХ ВІДЗНАЧАЄТЬСЯ ДЕНЬ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ ПИСЕМНОСТІ І КУЛЬТУРИ:
  26. УКАЖІТЬ, ХТО Є АВТОРОМ ТАКОЇ ПЕРІОДИЗАЦІЇ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО МОВОЗНАВСТВА: 1) ЗАРОДЖЕННЯ МОВОЗНАВСТВА У СХІДНИХ СЛОВ’ЯН (ХІ–ХІІІ СТ.); 2) СТАРОУКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО (ХІV–ХVІІІ СТ.); 3) УКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО ХІХ–ПОЧ. ХХ СТ.; 4) УКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО РАДЯНСЬКОГО ЧАСУ:
  27. УКАЖІТЬ, ХТО Є АВТОРОМ ТАКОЇ ПЕРІОДИЗАЦІЇ ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОГО МОВОЗНАВСТВА: 1) ХІV–ХVІІІ СТ. – ДОНАУКОВИЙ ПЕРІОД УКРАЇНСЬКОГО МОВОЗНАВСТВА; 2) НАУКА ПРО МОВУ В І ПОЛ. ХІХ СТ.; 3) УКРАЇНСЬКЕ МОВОЗНАВСТВО ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ–ПОЧ. ХХ СТ.:
  28. УКАЖІТЬ, ХТО Є АВТОРОМ ПРАЦІ „ГРАММАТІКА СЛОВЕНСКА. СЪВЕР(Ъ)ШЕН(Ъ)НА(Г)(О) ИСКУСТВА ОСМИ ЧАСТІЙ СЛОВА, И ИНЫ(Х) НУ(Ж)ДНЫ(Х)” (1596 Р.):
  29. УКАЖІТЬ, ХТО ВПЕРШЕ В НАШОМУ МОВОЗНАВСТВІ ВИДІЛИВ ОРУДНИЙ (ТВОРИТЕЛ(Ъ)НЫЙ) ВІДМІНОК:
  30. УКАЖІТЬ, ХТО, ВИРІЗНИВШИ ВІСІМ ЧАСТИН МОВИ, ВИЛУЧИВ АРТИКЛЬ, ОСКІЛЬКИ ВІН НЕ ВЛАСТИВИЙ СЛОВ’ЯНСЬКІЙ МОВНІЙ СИСТЕМІ, УВІВ ВИГУК (МЂСТОИМЕНІЄ); ДО ШЕСТИ ВІДМІНКІВ, УСПАДКОВАНИХ ВІД ПОПЕРЕДНІХ ГРАМАТИК, ДОДАВ СЬОМИЙ – МІСЦЕВИЙ (СКАЗАТЕЛНЫЙ); УВІВ В УКРАЇНСЬКИЙ АЛФАВІТ ЛІТЕРУ Ґ:
  31. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ МОВОЮ НАПИСАНА „ГРАМАТЫКА СЛОВЕНСКАЯ” І. УЖЕВИЧА:
  32. УКАЖІТЬ, ЯКА З ГРАМАТИЧНИХ ПРАЦЬ СВОГО ЧАСУ НЕ БУЛА ОПУБЛІКОВАНА, А ЗБЕРЕГЛАСЯ У ДВОХ СПИСКАХ – ПАРИЗЬКОМУ 1643 Р. Й АРРАСЬКОМУ 1645 Р.:
  33. УКАЖІТЬ ПРІЗВИЩЕ УКРАЇНСЬКОГО ФІЛОЛОГА, КУЛЬТУРНО-ОСВІТНОГО Й ЦЕРКОВНОГО ДІЯЧА, ОДИНОГО З ПРОВІСНИКІВ НАЦІОНАЛЬНОГО ВІДРОДЖЕННЯ В ГАЛИЧИНІ, ГРАМАТИСТА ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХІХ СТ., АВТОРА ПРАЦЬ “НАУКА ХРИСТИЯНСКАЯ” (1815 Р.), “БУКВАР СЛОВЕНОРУСЬКОГО ЯЗИКА” (1816 P.), “ПРАВИЛА ШКОЛЬНІЇ” (1817 Р.), ПЕРШОЇ В ГАЛИЧИНІ ГРАМАТИКИ КНИЖНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ – “ГРАМАТИКИ ЯЗИКА СЛОВЕНО-РУСЬКОГО” (1823 Р.):
  34. УКАЖІТЬ, ЧИЇ ПРАЦІ Є ПЕРШИМИ СПРОБАМИ НАУКОВОГО ОБҐРУНТУВАННЯ ЛІНГВОСТИЛІСТИКИ.
  35. УКАЖІТЬ НАЙВИДАТНІШУ ПАМ’ЯТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА, ДЕ ІМІТОВАНО ПРОМОВИ ДАВНІХ ДЕРЖАВНИХ ДІЯЧІВ.
  36. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «ПРАГНЕННЯ ДО ОЧИЩЕННЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ ВІД ПОЗАЛІТЕРАТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ, НЕВМОТИВОВАНОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНШОМОВНИХ СЛІВ».
  37. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ, З ЯКОЇ ПОЧИНАЄТЬСЯ ЛІНГВІСТИЧНА СТИЛІСТИКА В СУЧАСНОМУ ЗНАЧЕННІ СЛОВА.
  38. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СИСТЕМА ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ТА ЕКСПРЕСИВНИХ СТИЛІВ У ЇХ ВЗАЄМОДІЇ; СПІВВІДНОШЕННЯ СТИЛІСТИЧНО НЕЙТРАЛЬНИХ І СТИЛІСТИЧНО МАРКОВАНИХ МОВНИХ ОДИНИЦЬ У СИСТЕМІ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ».
  39. УКАЖІТЬ ТЕРМІН, ЯКОМУ ВІДПОВІДАЄ ТАКЕ ВИЗНАЧЕННЯ: «СУКУПНІСТЬ МОВНО-ВИРАЗОВИХ ЗАСОБІВ, ЯКІ ВИКОНУЮТЬ ЕСТЕТИЧНУ ФУНКЦІЮ І ВИРІЗНЯЮТЬ МОВУ ОКРЕМОГО ПИСЬМЕННИКА З-ПОМІЖ ІНШИХ»:
  40. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ СТИЛІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ.
  41.  

    Тема :: Історія мови

  42. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ВИСНОВКУ ПРО ДАВНІСТЬ СЛОВ’ЯНСЬКИХ АЗБУК ДІЙШЛИ СУЧАСНІ СЛАВІСТИ ПІСЛЯ ВСЕБІЧНОГО АНАЛІЗУ ЗБЕРЕЖЕНИХ ДОТЕПЕР СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ РУКОПИСІВ:
  43. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКИМ ВИСНОВКОМ ПРО ДЖЕРЕЛА КИРИЛИЦІ ПОГОДЖУЄТЬСЯ БІЛЬШІСТЬ СУЧАСНИХ СЛАВІСТІВ:
  44. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКИМ ВИСНОВКОМ ПРО АВТОРСТВО І ЧАС СТВОРЕННЯ СЛОВ’ЯНСЬКИХ АЗБУК ПОГОДЖУЄТЬСЯ БІЛЬШІСТЬ СУЧАСНИХ СЛАВІСТІВ:
  45. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОЇ ПІДГРУПИ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВ І ЧОМУ НАЛЕЖИТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКА МОВА:
  46. ОБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ПРОДОВЖЕННЯ РЕЧЕННЯ "ЛІНГВІСТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОЇ МОВИ В ТОМУ, ЩО…"
  47. УКАЖІТЬ, ЯКЕ З ПОДАНИХ ВИЗНАЧЕНЬ НЕ ЗОВСІМ КОРЕКТНЕ:
  48. УКАЖІТЬ, ЯКЕ З ПОДАНИХ ТВЕРДЖЕНЬ ПОМИЛКОВЕ:
  49. УКАЖІТЬ, ЯКЕ З ПОДАНИХ ТВЕРДЖЕНЬ ПОМИЛКОВЕ:
  50. ОБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  51. ОБЕРІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  52. УКАЖІТЬ, У ЗВУКОВІЙ СТРУКТУРІ КОТРОГО СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОГО СЛОВА ПРЕДСТАВЛЕНО СКЛАДОТВОРЧИЙ ПЛАВНИЙ Р:
  53. ОБЕРІТЬ ТАКУ ПАРУ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ГОЛОСНИХ, У ЯКІЙ ОДИН ЗВУК ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШОГО ТІЛЬКИ ЗА СТУПЕНЕМ ПІДНЯТТЯ СПИНКИ ЯЗИКА:
  54. ОБЕРІТЬ ТАКУ ПАРУ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ГОЛОСНИХ, У ЯКІЙ ОДИН ЗВУК ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ВІД ІНШОГО ТІЛЬКИ ЗА МІСЦЕМ ТВОРЕННЯ:
  55. ОБЕРІТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКЕ СЛОВО, ПЕРШИЙ СКЛАД ЯКОГО ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК:
  56. УКАЖІТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКЕ СЛОВО, ПЕРШИЙ СКЛАД ЯКОГО ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК:
  57. ОБЕРІТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКЕ СЛОВО, ПЕРШИЙ СКЛАД ЯКОГО ЗАКІНЧУЄТЬСЯ НА ПРИГОЛОСНИЙ ЗВУК:
  58. УКАЖІТЬ, ЧИ В УСІХ СЛОВ’ЯНСЬКИХ МОВАХ РОЗВИТОК ДИФТОНГОЇДІВ *OR, *OL, *ER, *EL У СЕРЕДИНІ СЛОВА ПЕРЕД ПРИГОЛОСНИМ ЗАВЕРШИВСЯ СТАДІЄЮ МЕТАТЕЗИ:
  59. УКАЖІТЬ, ЧИ ПЕРЕДБАЧАВ РОЗВИТОК ДИФТОНГОЇДІВ *ОR, *ОL, *ЕR, *ЕL У СЕРЕДИНІ СЛОВА ПЕРЕД ГОЛОСНИМ СТАДІЮ МЕТАТЕЗИ Й ПОДОВЖЕННЯ ГОЛОСНОГО:
  60. УКАЖІТЬ, ЯКИМ ШЛЯХОМ ВІДБУВАВСЯ РОЗВИТОК ДИФТОНГОЇДІВ *ЪR, *ЪL, *ЬR, *ЬL У СЕРЕДИНІ СЛОВА ПЕРЕД ГОЛОСНИМ:
  61. УКАЖІТЬ, УРАХОВУЮЧИ РЕФЛЕКСАЦІЮ ДАВНІХ МОНОФТОНГІВ, КОТРА СХЕМА ПРАВИЛЬНА:
  62. УКАЖІТЬ, УРАХОВУЮЧИ РЕФЛЕКСАЦІЮ ДАВНІХ МОНОФТОНГІВ, ДИФТОНГІВ, ДИФТОНГОЇДІВ, КОТРА СХЕМА ПРАВИЛЬНА:
  63. УКАЖІТЬ, ВІДПОВІДНО ДО КОТРОГО УКРАЇНСЬКОГО СЛОВА У СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКІЙ МОВІ ІСНУВАЛА СТРУКТУРА ЗІ СКЛАДОТВОРНИМ СОНОРНИМ:
  64. УКАЖІТЬ, ЗВУКОВА СТРУКТУРА КОТРОГО СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОГО СЛОВА ВІДБИВАЄ НАСЛІДОК ПЕРЕХІДНОЇ ЙОТОВОЇ ПАЛАТАЛІЗАЦІЇ:
  65. УКАЖІТЬ, ЗВУКОВА СТРУКТУРА КОТРОГО СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОГО СЛОВА ВІДБИВАЄ НАСЛІДОК ДРУГОГО ПЕРЕХІДНОГО ПОМ’ЯКШЕННЯ ЗАДНЬОЯЗИКОВОГО:
  66. УКАЖІТЬ, НАСЛІДКИ ЯКОГО ФОНЕТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ЗУМОВИЛИ ВІДМІНЮВАННЯ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИХ ІМЕННИКІВ ГОНЬЦЬ, ЖЬНЬЦЬ ЗА М’ЯКИМ РІЗНОВИДОМ:
  67. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКИЙ ІМЕННИК ПРЕДСТАВЛЯЄ КОЛИШНІ ВОКАЛІЧНІ ОСНОВИ М’ЯКОГО РІЗНОВИДУ НА *-JǑ:
  68. УКАЖІТЬ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКЕ ДІЄСЛОВО І КЛАСУ:
  69. УКАЖІТЬ, ВІД КОТРОГО СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОГО ДІЄСЛОВА МОЖЛИВЕ УТВОРЕННЯ ПРОСТОГО АОРИСТА:
  70. УКАЖІТЬ, ВІД КОТРОГО СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКОГО ДІЄСЛОВА МОЖНА УТВОРИТИ ВСІ ТРИ ТИПИ АОРИСТА:
  71. УКАЖІТЬ ТЕМАТИЧНИЙ СУФІКС ДІЄСЛІВ ІІІ КЛАСУ, ЩО ВИКОРИСТОВУВАВСЯ У ПРАСЛОВ’ЯНСЬКИХ ФОРМАХ ТЕПЕРІШНЬОГО ЧАСУ:
  72. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ТИПУ ДАВНІХ ОСНОВ НАЛЕЖАЛИ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКІ ІМЕННИКИ БОИ, ЗНОИ, КРАИ, ОБЫЧАИ:
  73. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ТИПУ ДАВНІХ ОСНОВ НАЛЕЖАЛИ СТАРОСЛОВ’ЯНСЬКІ ІМЕННИКИ ПЄЧАЛЬ, КОСТЬ, НОШТЬ, ГРЪДОСТЬ:
  74. УКАЖІТЬ ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ВІДНОСНИЙ ЧАС, ЩО У ПРАСЛОВ’ЯНСЬКІЙ МОВІ ТВОРИВСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСІВ -ĒĀX-, -ĀX-.
  75. УКАЖІТЬ ПРОСТИЙ МИНУЛИЙ ВІДНОСНИЙ ЧАС, ЩО У ПРАСЛОВ’ЯНСЬКІЙ МОВІ ТВОРИВСЯ ЗА СХЕМОЮ «ЗАКРИТА ІНФІНІТИВНА ОСНОВА + ТЕМАТИЧНИЙ ГОЛОСНИЙ *Ŏ / *Ĕ + ВТОРИННІ ОСОБОВІ ФЛЕКСІЇ».
  76. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ РЯДКУ В УСІХ СЛОВАХ ВІДБУЛАСЯ ПЕРЕХІДНА ЙОТОВА ПАЛАТАЛІЗАЦІЯ:
  77. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ РЯДКУ В УСІХ СЛОВАХ ДАВНІ ЗВУКОСПОЛУЧЕННЯ РЪ, РЬ, ЛЪ, ЛЬ ЗАЗНАЛИ ЗАКОНОМІРНИХ ЗМІН:
  78. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ РЯДКУ І В УСІХ СЛОВАХ ПОХОДИТЬ З О АБО Е:
  79. УКАЖІТЬ, У КОТРІЙ ГРУПІ СЛІВ ВІДБУЛАСЯ ДИСИМІЛЯЦІЯ ЯК НАСЛІДОК ЗАНЕПАДУ ЗРЕДУКОВАНИХ:
  80. УКАЖІТЬ ДОКУМЕНТ, ЯКИЙ ЗАКРІПИВ ДЕРЖАВНИЙ СТАТУС РУСЬКОЇ МОВИ У ВЕЛИКОМУ ЛИТОВСЬКОМУ КНЯЗІВСТВІ:
  81. УКАЖІТЬ, ЯКОЮ МОВОЮ НАПИСАНІ ЦЕРКОВНІ ПАМ’ЯТКИ ЛИТОВСЬКОЇ ДОБИ:
  82.  

    Тема :: Морфологія

  83. УКАЖІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  84. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ.
  85. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ЧИСЛІВНИКИ ЯКОГО МАЮТЬ ОДНАКОВУ ВІДМІНКОВУ ФОРМУ.
  86. УКАЖІТЬ СИНТАКСИЧНУ РОЛЬ ЧИСЛІВНИКА: Два чорні лебеді календарного білого моря випливають із ночі і знову кудись у ніч (Л. Костенко).
  87. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО – ЧАСТКИ.
  88. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ДІЄПРИСЛІВНИКИ ЯКОГО МАЮТЬ ФОРМУ ДОКОНАНОГО ВИДУ.
  89. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО – ПРИЙМЕННИКИ.
  90. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО І ВІДМІНИ.
  91. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ПРИКМЕТНИКИ ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО ОДНІЄЇ ГРУПИ (ТВЕРДОЇ, М’ЯКОЇ).
  92. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО ПОЄДНАНО ВСІ ЧИСЛІВНИКИ Й ІМЕННИКИ.
  93. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ СЛОВО НАЗУСТРІЧ – ПРИСЛІВНИК.
  94. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ІМЕННИКИ НАЛЕЖАТЬ ДО ЖІНОЧОГО РОДУ.
  95. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ОБИДВА СЛОВА МАЮТЬ ОДНАКОВИЙ РІД.
  96. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ.
  97. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ДІЄСЛОВА НАЛЕЖАТЬ ДО ДРУГОЇ ДІЄВІДМІНИ.
  98. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ВЖИТО ЗВОРОТНИЙ ЗАЙМЕННИК.
  99. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО ПОЄДНАНІ ЧИСЛІВНИК З ІМЕННИКОМ.
  100. УКАЖІТЬ, ЯКІ ІМЕННИКИ З КІНЦЕВИМ ПРИГОЛОСНИМ -Р НАЛЕЖАТЬ ДО ТВЕРДОЇ ГРУПИ.
  101. УКАЖІТЬ, ЯКІ ІМЕННИКИ З КІНЦЕВИМ ПРИГОЛОСНИМ -Р НАЛЕЖАТЬ ДО М’ЯКОЇ ГРУПИ.
  102. УКАЖІТЬ, ЯКІ ІМЕННИКИ З КІНЦЕВИМ ПРИГОЛОСНИМ -Р НАЛЕЖАТЬ ДО МІШАНОЇ ГРУПИ.
  103. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ, ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО ТВЕРДОЇ ГРУПИ.
  104. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ, ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО М’ЯКОЇ ГРУПИ.
  105. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ, ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО МІШАНОЇ ГРУПИ.
  106. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ ЯКОГО В ОРУДНОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ ­ЕМ.
  107. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ПРИКМЕТНИКИ ЯКОГО НАЛЕЖАТЬ ДО ЯКІСНИХ.
  108. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНІ ОДНИМ СПОСОБОМ.
  109. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НЕ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ.
  110. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО ВІДПОВІДАЮТЬ СХЕМІ: КОРІНЬ+СУФІКС+СУФІКС+ЗАКІНЧЕННЯ.
  111. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -И-.
  112. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -А- АБО -Я-.
  113. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО МАЮТЬ СУФІКС -К-.
  114. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО ПРАВИЛЬНО ВИДІЛЕНО ЗНАЧУЩІ ЧАСТИНИ СЛОВА.
  115. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО ПРАВИЛЬНО ВИДІЛЕНО ЗНАЧУЩІ ЧАСТИНИ СЛОВА.
  116. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНІ СУФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ.
  117. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНО ПРЕФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ.
  118. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО УТВОРЕНО ПРЕФІКСАЛЬНО-СУФІКСАЛЬНИМ СПОСОБОМ.
  119. УКАЖІТЬ РЯДОК, ДЕ ПРАВИЛЬНО НАЗВАНО СПОСІБ ТВОРЕННЯ СЛІВ: ТОРІК, ЗАПАНІБРАТА, ПРОЙДИСВІТ, ДОБРИДЕНЬ.
  120. ОБЕРІТЬ РЯДОК З ІМЕННИКАМИ ТІЛЬКИ ТВЕРДОЇ ГРУПИ.
  121. ОБЕРІТЬ РЯДОК З ІМЕННИКАМИ ТІЛЬКИ МІШАНОЇ ГРУПИ.
  122. УКАЖІТЬ РЯДОК З ІМЕННИКАМИ ТІЛЬКИ ТВЕРДОЇ ГРУПИ.
  123.  

    Тема :: Синтаксис

  124. УКАЖІТЬ, МІЖ ЯКИМИ КОМПОНЕНТАМИ ІСНУЄ ПРЕДИКАТИВНИЙ ЗВ'ЯЗОК.
  125. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИКМЕТНИКОМ.
  126. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ.
  127. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ.
  128. У ЯКОМУ РЕЧЕННІ ПІДМЕТ ВИРАЖЕНИЙ ІНФІНІТИВОМ:
  129. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ІЗ СОЦІАТИВНИМ СКЛАДЕНИМ ПІДМЕТОМ.
  130. У ЯКОМУ ВАРІАНТІ Є ПРОСТИЙ НЕУСКЛАДНЕНИЙ ПІДМЕТ:
  131. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРОСТИМ ДІЄСЛІВНИМ ПРИСУДКОМ.
  132. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У КОТРОМУ ВЖИТО ПРОСТИЙ ДІЄСЛІВНИЙ ПРИСУДОК.
  133. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ДІЄСЛІВНИМ ПРИСУДКОМ.
  134. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ІМЕННИМ ПРИСУДКОМ.
  135. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ІМЕННИМ ПРИСУДКОМ.
  136. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У КОТРОМУ ВЖИТО СКЛАДЕНИЙ ІМЕННИЙ ПРИСУДОК.
  137. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРИКЛАДКОЮ.
  138. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРИКЛАДКОЮ.
  139. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРЯМИМ ДОДАТКОМ.
  140. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ Є ТІЛЬКИ НЕПРЯМИЙ ДОДАТОК.
  141. У ЯКОМУ РЕЧЕННІ ДОДАТОК ВИРАЖЕНИЙ ІНФІНІТИВОМ:
  142. УКАЖІТЬ НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ.
  143. УКАЖІТЬ НЕОЗНАЧЕНО-ОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ.
  144. УКАЖІТЬ УЗАГАЛЬНЕНО-ОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ.
  145. УКАЖІТЬ БЕЗОСОБОВЕ ОДНОСКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ.
  146. УКАЖІТЬ БЕЗОСОБОВЕ РЕЧЕННЯ, ГОЛОВНИЙ ЧЛЕН ЯКОГО ВИРАЖЕНИЙ ПОЄДНАННЯМ ДІЄСЛОВА З МОДАЛЬНИМ ЗНАЧЕННЯМ ТА ІНФІНІТИВА.
  147. УКАЖІТЬ СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ, КОТРЕ НАЛЕЖИТЬ ДО БЕЗСПОЛУЧНИКОВИХ.
  148. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ, У ЯКОМУ ДЛЯ ПОЄДНАННЯ ПРОСТИХ ЧАСТИН ВИКОРИСТАНО СПОЛУЧНИКИ.
  149. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ПРОПУЩЕНИМИ РОЗДІЛОВИМИ ЗНАКАМИ, У ЯКОМУ НЕМАЄ ВСТАВНИХ СЛІВ.
  150. УКАЖІТЬ, ГОЛОВНИМ ЧЛЕНОМ ЯКОГО РЕЧЕННЯ ВИСТУПАЄ ПІДМЕТ:
  151. УКАЖІТЬ, ЯКА СИНТАКСЕМА ВИСТУПАЄ ЦЕНТРАЛЬНОЮ В СЕМАНТИЧНО ЕЛЕМЕНТАРНОМУ ПРОСТОМУ РЕЧЕННІ:
  152. УКАЖІТЬ, НА ОСНОВІ ЯКИХ ОЗНАК ВИДІЛЯЮТЬ СИНТАКСЕМИ ЯК МІНІМАЛЬНІ СЕМАНТИКО-СИНТАКСИЧНІ ОДИНИЦІ:
  153. УКАЖІТЬ ФОРМАЛЬНО-СИНТАКСИЧНІ КАТЕГОРІЇ:
  154. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ.
  155. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЗАЙМЕННИКОМ.
  156. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЧИСЛІВНИКОМ.
  157. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ЧИСЛІВНИКОМ.
  158. УКАЖІТЬ РЯДОК ЗІ СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, У ЯКИХ ГОЛОВНЕ СЛОВО ВИРАЖЕНЕ ПРИСЛІВНИКОМ.
  159. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ ЗІ СКЛАДЕНИМ ДІЄСЛІВНИМ ПРИСУДКОМ.
  160. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ДОДАТКОМ.
  161. У ЯКОМУ РЕЧЕННІ ПІДМЕТ ВИРАЖЕНИЙ ЗАЙМЕННИКОМ:
  162. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ СПОСОБУ ДІЇ.
  163. УКАЖІТЬ РЕЧЕННЯ З ОБСТАВИНОЮ МІРИ І СТУПЕНЯ.
  164.  

    Тема :: Фонетика, правопис

  165. У КОТРОМУ ВИПАДКУ НЕ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКИ У ДІЄСЛІВНИХ ФОРМАХ 2 ОСОБИ ОДНИНИ:
  166. УКАЖІТЬ, СКІЛЬКИ ФОНЕМ НАЛІЧУЄ ФОНОЛОГІЧНА СИСТЕМА УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ:
  167. ОБЕРІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО ВСІ ПРАВИЛЬНІ ФОРМИ ВИЩОГО ТА НАЙВИЩОГО СТУПЕНІВ ПОРІВНЯННЯ ПРИКМЕТНИКІВ:
  168. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОРУШЕНО НОРМУ ПРИ ВІДМІНЮВАННІ ЧИСЛІВНИКІВ.
  169. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ ВІДМІНКОВІ ФОРМИ ЧИСЛІВНИКІВ ПРАВИЛЬНІ.
  170. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ФОРМУ ТРЕТЬОЇ ОСОБИ МНОЖИНИ ВІД ІНФІНІТИВА.
  171. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО ПРАВИЛЬНУ ВІДМІНКОВУ ФОРМУ ЧИСЛІВНИКА ШІСТСОТ ДЕВ’ЯНОСТО ВІСІМ.
  172. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВИДІЛЕНИЙ ІМЕННИК МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ -А.
  173. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ВСІ СЛОВА НЕЗМІННІ.
  174. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ФОРМУ НАКАЗОВОГО СПОСОБУ ДІЄСЛОВА.
  175. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ДІЄСЛІВНІ ФОРМИ.
  176. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПРАВИЛЬНО УТВОРЕНО ДІЄПРИКМЕТНИК.
  177. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ ПРИСВІЙНИЙ ПРИКМЕТНИК ЖІНОЧОГО РОДУ НАПИСАНИЙ ПРАВИЛЬНО.
  178. УКАЖІТЬ, КОТРИЙ ІМЕННИК МАЄ ЗАКІНЧЕННЯ -А (-Я) В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ:
  179. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВИПАДКУ ФОРМИ ЖІНОЧОГО РОДУ ПРИКМЕТНИКІВ УТВОРЮЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -ЕВ-А.
  180. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВИПАДКУ ВІДНОСНІ ПРИКМЕТНИКИ УТВОРЮЮТЬСЯ ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСА -ОВ-ИЙ.
  181. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО НЕПРАВИЛЬНІ ПАРАЛЕЛЬНІ ФОРМИ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ ОРУДНОГО ВІДМІНКА МНОЖИНИ.
  182. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ ВІДНОСНОМУ ПРИКМЕТНИКУ ДОПУЩЕНО ПОМИЛКУ В ОФОРМЛЕННІ СУФІКСА.
  183. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ЯКОМУ ПОДАНО НЕПРАВИЛЬНІ ПАРАЛЕЛЬНІ ФОРМИ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ МІСЦЕВОГО ВІДМІНКА ОДНИНИ.
  184. ОБЕРІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ ЯКОГО В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ ­А/­Я:
  185. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ ІМЕННИКИ ЯКОГО В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ ОДНИНИ МАЮТЬ ЗАКІНЧЕННЯ ­У/­Ю.
  186. УКАЖІТЬ РЯДОК, ЩО МІСТИТЬ СЛОВА З ОРФОГРАФІЧНИМИ ПОМИЛКАМИ.
  187. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО НА МІСЦІ КРАПОК ТРЕБА СТАВИТИ АПОСТРОФ.
  188. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО.
  189. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО.
  190. УКАЖІТЬ РЯДОК, У ВСІХ СЛОВАХ ЯКОГО НА МІСЦІ КРАПОК ТРЕБА ПИСАТИ М’ЯКИЙ ЗНАК.
  191. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СКЛАДНІ СЛОВА ЯКОГО ТРЕБА ПИСАТИ ЧЕРЕЗ ДЕФІС.
  192. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СКЛАДНІ СЛОВА ЯКОГО ТРЕБА ПИСАТИ ЧЕРЕЗ ДЕФІС.
  193. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СКЛАДНІ СЛОВА ЯКОГО ТРЕБА ПИСАТИ РАЗОМ.
  194. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СКЛАДНІ СЛОВА ЯКОГО ТРЕБА ПИСАТИ РАЗОМ.
  195. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНО ПРАВИЛЬНО.
  196. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО.
  197. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО.
  198. УКАЖІТЬ РЯДОК, УСІ СЛОВА ЯКОГО НАПИСАНІ ПРАВИЛЬНО.
  199. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ СЛОВІ НА МІСЦІ КРАПОК СТАВИТЬСЯ АПОСТРОФ.
  200. УКАЖІТЬ, КОТРЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО.
  201. УКАЖІТЬ, У КОТРОМУ СЛОВІ НА МІСЦІ КРАПОК НЕ ПИШЕТЬСЯ ЗНАК М’ЯКШЕННЯ.
  202. УКАЖІТЬ, КОТРЕ ІНШОМОВНЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО З ОГЛЯДУ НА ВЖИВАННЯ ЛІТЕР И, І, Ї.
  203. УКАЖІТЬ, КОТРЕ ІНШОМОВНЕ СЛОВО НАПИСАНЕ ПРАВИЛЬНО.
  204.  

    Тема :: Загальні літературознавчі дисципліни

  205. УКАЖІТЬ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ ШКОЛИ, НАПРЯМИ, МЕТОДИ ХІХ СТОЛІТТЯ:
  206. ОБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  207. УКАЖІТЬ АВТОРА, ЯКИЙ УПЕРШЕ В УКРАЇНСЬКОМУ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ ПРОАНАЛІЗУВАВ ТВОРЧІСТЬ Т. ШЕВЧЕНКА ІЗ ЗАЛУЧЕННЯМ МЕТОДУ ПСИХОАНАЛІЗУ:
  208. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  209. УКАЖІТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ФІЛОЛОГІЧНОЇ (ЕСТЕТИЧНОЇ) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ШКОЛИ:
  210. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ПЕРІОД / ЯКІ ПЕРІОДИ ВИСВІТЛЕНО В «ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ» М. ГРУШЕВСЬКОГО:
  211. УКАЖІТЬ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ, ЯКІ В ОСНОВУ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ПОКЛАЛИ ЕСТЕТИКО-СТИЛЬОВИЙ КРИТЕРІЙ:
  212. УКАЖІТЬ АВТОРА ПЕРШОЇ МОНОГРАФІЇ ПРО ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ЛЕСІ УКРАЇНКИ:
  213. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, ЯКА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ С. ЄФРЕМОВА «В ПОИСКАХ НОВОЙ КРАСОТЫ»:
  214. УКАЖІТЬ АВТОРА І ЙОГО ТРАКТАТ, ДЕ ІЛЮСТРАТИВНИМ МАТЕРІАЛОМ СЛУГУЮТЬ ТВОРИ Т. ШЕВЧЕНКА:
  215. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ІНТЕЛІГЕНЦІЯ І НАРОД В ПОВІСТЯХ ІВАНА ФРАНКА 80-Х РОКІВ», «ПРОЯВЛЕННЯ СЛОВА. ДИСКУРСІЯ РАННЬОГО УКРАЇНСЬКОГО МОДЕРНІЗМУ», «FEMINA MELANCHOLICA. СТАТЬ І КУЛЬТУРА В ГЕНДЕРНІЙ УТОПІЇ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ», «ФРАНКО І / НЕ КАМЕНЯР», «НЕВІДОМИЙ ІВАН ФРАНКО. ГРАНІ ІЗМАРАГДУ», «ПІСЛЯЧОРНОБИЛЬСЬКА БІБІЛІОТЕКА. УКРАЇНСЬКИЙ ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОСТМОДЕРН», «КІТЧ І ЛІТЕРАТУРА. ТРАВЕСТІЇ»:
  216. УКАЖІТЬ АВТОРА ПРАЦЬ «ДВІ КУЛЬТУРИ», «ФІЛОСОФІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ІДЕЇ ТА ЄВРОПЕЙСЬКИЙ КОНТЕКСТ: ФРАНКІВСЬКИЙ ПЕРІОД», «ШЕВЧЕНКІВ МІФ УКРАЇНИ», «ХРОНІКИ ВІД ФОРТІНБРАСА», «NOTRE DAME D'UKRAINE: УКРАЇНКА В КОНФЛІКТІ МІФОЛОГІЙ»:
  217. УКАЖІТЬ ПРАЦЮ І. ФРАНКА, В ЯКІЙ РОЗМЕЖОВАНО «МИМОВІЛЬНИЙ / НЕСВІДОМИЙ РЕАЛІЗМ», «УЛЬТРАРЕАЛІЗМ / НОВІШИЙ РЕАЛІЗМ ЛІТЕРАТУРНИЙ», «НАУКОВИЙ РЕАЛІЗМ»; ВОНА СТАЛА ПОЛЕМІЧНИМ ВІДГУКОМ НА СТАТТЮ «СЬОГОЧАСНЕ ЛІТЕРАТРНЕ ПРЯМУВАННЯ» І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО»:
  218. ОБЕРІТЬ ЖАНР ЛІТЕРАТУРНОЇ КРИТИКИ:
  219. УКАЖІТЬ ПЕРШОГО УКРАЇНСЬКОГО ТЕОРЕТИКА ВІРШУВАННЯ:
  220. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВИД АНАЛІЗУ ПЕРЕДБАЧАЄ ТЛУМАЧЕННЯ ТЕКСТУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРИЙОМІВ ДОСЛІДЖЕННЯ МОВИ, ПОЧЕРКУ, МАНЕРИ ПИСЬМЕННИКА:
  221. УКАЖІТЬ ЖАНР ЛІТЕРАТУРНОЇ КРИТИКИ, У ЯКОМУ У ФОРМІ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНОГО, НАУКОВОГО, НАУКОВО-ПОПУЛЯРНОГО НАРИСУ ПОДАНО ІНФОРМАЦІЮ ПРО ЖИТТЯ І ТВОРЧІСТЬ ПИСЬМЕННИКА, ВІН БЛИЗЬКИЙ ДО НАУКОВОЇ БІОГРАФІЇ, СТИСЛІШИЙ ЗА ВИКЛАДОМ, РОЗРАХОВАНИЙ НА МАСОВОГО ЧИТАЧА:
  222. УКАЖІТЬ, ЩО МІСТИТЬ У СОБІ ОГЛЯД ДРУКОВАНИХ ДЖЕРЕЛ З ПЕВНОЇ ТЕМИ:
  223. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВИД ПИСЬМОВОГО ТВОРЧОГО ЗАВДАННЯ МІСТИТЬ У СОБІ ВИКЛАД ВЛАСНИХ ДУМОК, ПЕРЕЖИВАНЬ, СУДЖЕНЬ, НАМІРІВ:
  224. УКАЖІТЬ, КОМУ НАЛЕЖИТЬ ВИСЛІВ: «СЛОВА – ПОЛОВА,/ АЛЕ ОГОНЬ В ОДЕЖІ СЛОВА -/ БЕЗСМЕРТНА, ЧУДОТВОРНА ФЕЯ,/ ПРАВДИВА ІСКРА ПРОМЕТЕЯ» :
  225. ЗА ЧИЄЮ ПОЕЗІЄЮ ОКРЕСЛЕНА ТЕМА УРОКУ "ВЕСНИ РОЗСПІВАНОЇ КНЯЗЬ...":
  226. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ІЗ НЕСТАНДАРТНИХ УРОКІВ ПЕРЕДБАЧАЄ САМОСТІЙНУ ДОСЛІДНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ:
  227. УКАЖІТЬ КОМУ НАЛЕЖИТЬ ВИСЛІВ: «ЛЮБІТЬ УКРАЇНУ У СНІ Й НАЯВУ,/ ВИШНЕВУ СВОЮ УКРАЇНУ,/ КРАСУ ЇЇ, ВІЧНО ЖИВУ І НОВУ,/ І МОВУ ЇЇ СОЛОВ'ЇНУ»:
  228. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ФОЛЬКЛОРНОГО ЖАНРУ НАЛЕЖИТЬ ПІСНЯ З ТАКИМИ СЛОВАМИ: «ОЙ ЧИ БУДЕШ, ДІВЧИНОНЬКО, ЗА МНОЮ ТУЖИТИ, ЯК Я СЯДУ ТА Й ПОЇДУ ДО ВІЙСЬКА СЛУЖИТИ»:
  229. УКАЖІТЬ, ЯКІ СЛОВА ПРОПУЩЕНІ В ПІСНІ? «ПОКИНЬ, БАЙДО, БАЙДО, ТА Й БАЙДИКУВАТИ, БЕРИ.........ТА ЙДИ ЦАРЮВАТИ»:
  230. УКАЖІТЬ, КОЛИ БУЛА СКЛАДЕНА “ПІСНЯ ПРО КАРМАЛЮКА”:
  231. УКАЖІТЬ, КОМУ З НАРОДНИХ ВАТАЖКІВ НАЛЕЖАТЬ ТАКІ СЛОВА З НАРОДНОЇ ПІСНІ: «ПОВЕРНУВСЯ Я З СИБІРУ, ТА НЕ МАЮ ДОЛІ, ХОЧ, ЗДАЄТЬСЯ, НЕ В КАЙДАНАХ, А ВСЕ Ж НЕ НА ВОЛІ»:
  232. ОБЕРІТЬ ЖАНР ТВОРУ "БОНДАРІВНА":
  233. УКАЖІТЬ, КОМУ ПРИПИСУЮТЬ АВТОРСТВО ПІСЕНЬ “ОЙ НЕ ХОДИ, ГРИЦЮ...”, “ВІЮТЬ ВІТРИ, ВІЮТЬ БУЙНІ...”,“ЗАСВІТ ВСТАЛИ КОЗАЧЕНЬКИ...” :
  234. УКАЖІТЬ, ЯК ВИКОНУЮТЬСЯ НАРОДНІ ДУМИ:
  235. МАРУСЯ БОГУСЛАВКА В ОДНОЙМЕННІЙ ДУМІ ― ЦЕ...:
  236. УКАЖІТЬ, НЕВЕЛИКИЙ ВІРШОВАНИЙ ЛІРО-ЕПІЧНИЙ ТВІР, ЩО ОПОВІДАЄ ПРО ЯКУСЬ, НАЙЧАСТІШЕ ТРАГІЧНУ, ПОДІЮ, НЕРІДКО ФАНТАСТИЧНОГО АБО ІСТОРИЧНОГО ХАРАКТЕРУ, НАЗИВАЄТЬСЯ…:
  237. УКАЖІТЬ, ЩО ДОСЛІВНО ОЗНАЧАЄ СЛОВО ФОЛЬКЛОР:
  238. УКАЖІТЬ, ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ПРИСЛІВ’Я ВІД ПРИКАЗКИ:
  239. УКАЖІТЬ, КОЛЯДКИ, ЩЕДРІВКИ, ВЕСНЯНКИ, КУПАЛЬСЬКІ, ЖНИВАРСЬКІ ПІСНІ НАЛЕЖАТЬ ДО... :
  240. УКАЖІТЬ, КОГО З ІСТОРИЧНИХ ОСІБ ПРОСЛАВИВ УКРАЇНСЬКИЙ НАРОД У “ПІСНІ ПРО БАЙДУ”.
  241. УКАЖІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ НАРОДНОЇ ПІСНІ.
  242. ОБЕРІТЬ ОСНОВНУ ГАЛУЗЬ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА:
  243. УКАЖІТЬ ОДИН З ОСНОВНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ РОДІВ:
  244. УКАЖІТЬ ТРОП, У ЯКОМУ ЗНАЧЕННЯ СЛОВА ПЕРЕНОСИТЬСЯ З ПЕВНОГО ЯВИЩА ЧИ ПРЕДМЕТА НА ІНШІ ЗА СУМІЖНІСТЮ ПРОСТОРОВОГО, ЧАСОВОГО,
    АТРИБУТИВНОГО І ІНШОГО ТИПУ:
  245.  

    Тема :: Давня українська література

  246. ОБЕРІТЬ ХРОНОЛОГІЧНІ МЕЖІ ДАВНЬОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  247. ДЛЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯКОГО ПЕРІОДУ В РОЗВИТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА ХАРАКТЕРНІ ТЕОЦЕНТРИЗМ, ДОМІНУВАННЯ ВІЗАНТІЙСЬКО-БОЛГАРСЬКОГО ВПЛИВУ, ВИНЯТКОВО РУКОПИСНИЙ ХАРАКТЕР ТВОРЧОСТІ?
  248. АНТРОПОЦЕНТРИЗМ, ОРІЄНТАЦІЯ НА АНТИЧНІ ЗРАЗКИ, ФОРМУВАННЯ СВІТСЬКОЇ ТВОРЧОСТІ – ЦЕ ХАРАКТЕРНІ РИСИ ЛІТЕРАТУРИ…
  249. ДЛЯ ЛІТЕРАТУРИ ЯКОГО ПЕРІОДУ В РОЗВИТКУ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОГО ПИСЬМЕНСТВА ХАРАКТЕРНІ ТРАГІЧНА НАПРУЖЕНІСТЬ, ДИНАМІЗМ, ПОСИЛЕНА МЕТАФОРИЧНІСТЬ, УСКЛАДНЕНІСТЬ ЗМІСТУ І ФОРМИ?
  250. ДАЙТЕ ВИЗНАЧЕННЯ ЛІТОПИСУ:
  251. ОБЕРІТЬ ТВІР ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ, ЩО ПОЯСНЮЄ ПОХОДЖЕННЯ СЛОВ’ЯНСЬКИХ ПЛЕМЕН, ІСТОРІЮ ЇХ РОЗСЕЛЕННЯ, МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ
    ПРО ЗВИЧАЇ І ОБРЯДИ СЛОВ’ЯН:
  252. ЯКИЙ ІЗ ТВОРІВ ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ОПИСУЄ ІСТОРІЮ ПРАВЛІННЯ РУСЬКИХ КНЯЗІВ, ЇХ ГЕНЕАЛОГІЮ ТА ПРОПАГУЄ ЗАГАЛЬНОРУСЬКИЙ ПАТРІОТИЗМ?
  253. ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНОЮ ПАМ’ЯТКОЮ ЯКОЇ ДОБИ Є "ПОВІСТЬ МИНУЛИХ ЛІТ"?
  254. УКАЖІТЬ НАЙДАВНІШИЙ ЛІТОПИСНИЙ ЗВІД, ЗБЕРЕЖЕНИЙ ДО НАШОГО ЧАСУ:
  255. ОБЕРІТЬ ЛІТОПИСЦЯ, ОДНОГО З АВТОРІВ "ПОВІСТІ МИНУЛИХ ЛІТ":
  256. УКАЖІТЬ ЧАС СТВОРЕННЯ “ГАЛИЦЬКО-ВОЛИНСЬКОГО ЛІТОПИСУ”:
  257. УКАЖІТЬ ДОСЛІДНИКА СТАРОВИНИ, ЩО ВІДКРИВ “СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”:
  258. ЧИМ ЗАВЕРШУЄТЬСЯ “СЛОВО О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”?
  259. ЯКИЙ ЕПІЗОД Є ЦЕНТРАЛЬНИМ У „СЛОВІ О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ”, НОСІЄМ ГОЛОВНОЇ ДУМКИ ТВОРУ?
  260. ХТО З ГЕРОЇВ "СЛОВА О ПОЛКУ ІГОРЕВІМ" ВИГОЛОШУЄ "ЗОЛОТЕ СЛОВО", "ЗІ СЛЬОЗАМИ ЗМІШАНЕ"?
  261. ХТО З УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ У ВІЦІ 30–35 РОКІВ ПОСТРИГСЯ У ЧЕНЦІ Й БЛИЗЬКО СОРОКА РОКІВ ПРОВІВ НА АФОНІ?
  262. ТВОРИ ЯКОГО СПРЯМУВАННЯ ПЕРЕВАЖАЮТЬ У СПАДЩИНІ І.ВИШЕНСЬКОГО?
  263. УКАЖІТЬ, КОЛИ ЖИВ І ТВОРИВ І.ВИШЕНСЬКИЙ:
  264. ОБЕРІТЬ ПОЕТИЧНУ ЗБІРКУ ЛАЗАРЯ БАРАНОВИЧА:
  265. ЯКІ ВІРШІ УВІЙШЛИ ДО ЗБІРКИ ІВАНА ВЕЛИЧКОВСЬКОГО «МЛЕКО»?
  266. ОБЕРІТЬ ЛІТОПИСИ, СТВОРЕНІ В ХVІІ–ХVІІІ СТ.:
  267. КОЛИ БУЛИ СТВОРЕНІ КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ?
  268. ЗА ЗАРАКТЕРОМ ВИКЛАДУ МАТЕРІАЛУ КОЗАЦЬКІ ЛІТОПИСИ Є ЗРАЗКАМИ:
  269. ОБЕРІТЬ АВТОРІВ КОЗАЦЬКИХ ЛІТОПИСІВ:
  270. "ЛІТОПИС САМОВИДЦЯ" – ЦЕ:
  271. ЯК НАЗИВАЄТЬСЯ ЗБІРКА ЛІРИЧНИХ ПОЕЗІЙ Г. СКОВОРОДИ?
  272. КОГО ІЗ ПИСЬМЕННИКІВ XVIII СТ. НАЗИВАЮТЬ “МАНДРІВНИМ УНІВЕРСИТЕТОМ”?
  273. У ЯКІЙ ФОРМІ НАПИСАНІ БАЙКИ Г. СКОВОРОДИ?
  274. УКАЖІТЬ, ЯК Г. СКОВОРОДА НАЗИВАВ СВОЇ ВІРШІ:
  275. КОГО З УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ ЩЕ ЗА ЖИТТЯ НАЗИВАЛИ “УКРАЇНСЬКИМ СОКРАТОМ”, “УКРАЇНСЬКИМ ГОРАЦІЄМ”, “УКРАЇНСЬКИМ ЕЗОПОМ”?
  276. ВИСЛОВИ З ЯКОЇ КНИГИ ВИКОРИСТАВ Г. СКОВОРОДА ЯК ЕПІГРАФИ ДО ТВОРІВ ЗБІРКИ “САД БОЖЕСТВЕННИХ ПІСЕНЬ”?
  277. УКАЖІТЬ ПОВНУ НАЗВУ ФІЛОСОФСЬКОГО ТРАКТАТУ Г. СКОВОРОДИ “РОЗМОВА, ЗВАНА АЛФАВІТ, ЧИ...”:
  278. УКАЖІТЬ БАЙКИ Г. СКОВОРОДИ:
  279. ЯКА ФІЛОСОФСЬКА ДУМКА ПОКЛАДЕНА В ОСНОВУ БАЙКИ Г. СКОВОРОДИ „БДЖОЛА ТА ШЕРШЕНЬ”?
  280. УКАЖІТЬ ЖАНРИ, ПРЕДСТАВЛЕНІ У ТВОРЧОСТІ Г. СКОВОРОДИ:
  281. ПРО ТВОРИ ЯКОГО ЛІТЕРАТУРНОГО ЖАНРУ Г. СКОВОРОДА ПИСАВ: “ГЛУПУЮ ВАЖНОСТЬ ВСТРЕЧАЮТ ПО ВИДУ, ВЫПРОВОЖАЮТ ПО СМЕХУ, А РАЗУМНУЮ ШУТКУ ВАЖНЫЙ ПЕЧАТЛЕЕТ КОНЕЦ. НЕТ СМЕШНЕЕ, КАК УМНЫЙ ВИД С ПУСТЫМ ПОТРОХОМ, И НЕТ ВЕСЕЛЕЕ, КАК СМЕШНОЕ ЛИЦО С УТАЁННОЮ ДЕЛНОСТЬЮ”?
  282. ІЗ ЯКОГО ПОЕТИЧНОГО ТВОРУ Г. СКОВОРОДИ ТАКІ РЯДКИ: «БАЙДУЖЕ СМЕРТІ, МУЖИК ТО ЧИ ЦАР, ВСЕ ПОЖЕРЕ, ЯК СОЛОМУ ПОЖАР. ХТО Ж БО ЗНЕВАЖИТЬ СТРАШНУ ЇЇ СТАЛЬ? ТОЙ, В КОГО СОВІСТЬ, ЯК ЧИСТИЙ КРИШТАЛЬ»?
  283. УКАЖІТЬ, ВІРШ Г. СКОВОРОДИ "DE LIBERTATE" – ЦЕ:
  284.  

    Тема :: Історія української літератури ХІХ ст.

  285. УКАЖІТЬ, ЯКИМ ВИДАННЯМ ЗАПОЧАТКОВУЄТЬСЯ НОВА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
  286. УКАЖІТЬ, ПРО КОГО З УКРАЇНСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ І. ФРАНКО ЗАУВАЖИВ, ЩО З ЙОГО ТВОРАМИУКРАЇНСЬКЕ ПИСЬМЕНСТВО “ПРИЙМАЄ ХАРАКТЕР НОВОЧАСНОЇ ЛІТЕРАТУРИ... І МОВОЮ, І СПОСОБОМ ВИСЛОВУ ВОНО НАБЛИЖУЄТЬСЯ ЧИМРАЗ БІЛЬШЕ ДО ЖИВОГО НАРОДУ...”:
  287. УКАЖІТЬ, КОГО ПОКАЗАВ І. КОТЛЯРЕВСЬКИЙ В ОБРАЗАХ ЕНЕЯ ТА ЙОГО ПОБРАТИМІВ:
  288. УКАЖІТЬ, ЯКІ ФАКТИ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ “ПРОЧИТУЮТЬСЯ” В “ЕНЕЇДІ” І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО:
  289. УКАЖІТЬ, ЯКІ ПРОБЛЕМИ СКЛАДАЮТЬ ОСНОВУ КОНФЛІКТУ П’ЄСИ “НАТАЛКА ПОЛТАВКА” І. КОТЛЯРЕВСЬКОГО:
  290. УКАЖІТЬ ОСНОВНУ ІДЕЙНУ СПРЯМОВАНІСТЬ ТВОРУ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА “КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА”:
  291. З’ЯСУЙТЕ РОЛЬ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА В ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  292. УКАЖІТЬ, З ЯКОГО ТВОРУ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА НАВЕДЕНИЙ УРИВОК:
    “МИ Є ЛЮДИ НІМЕЦЬКІЇ, А ЙДЕМО З ЗЕМЛІ ТУРЕЦЬКОЇ. МИ СОБІ ЛОВЦІ, УДАЛІЇ МОЛОДЦІ. РАЗ, ДОМА, У НАШІЙ ЗЕМЛІ, ВИПАЛА ПОРОША... Я І КАЖУ ТОВАРИШУ: “ЧОГО НАМ ДИВИТИСЬ НА ТАКУ ШКВИРЮ, ХОДІМ СЬКАТЬ УСЯКОГО ЗВІРЮ” – І ПІШЛИ. ЇЗДИЛИ, СЛІДИЛИ І НІЧОГО НЕ ПОЛУЧИЛИ. НАЗУСТРІЧ НАМ ЯКРАЗ ЇДЕ НА ВОРОНОМУ КОНЮ ОТСЕЙ КНЯЗЬ...”:
  293. УКАЖІТЬ БУРЛЕСКНО-РЕАЛІСТИЧНІ ТВОРИ Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА:
  294. УКАЖІТЬ, КОМУ Т. ШЕВЧЕНКО ПРИСВЯТИВ ТВІР “ГАЙДАМАКИ”:
  295. УКАЖІТЬ, ЯКІ ІСТОРИЧНІ ОСОБИ ЗОБРАЖЕНІ Т. ШЕВЧЕНКОМ У ТВОРІ “ГАЙДАМАКИ”:
  296. З’ЯСУЙТЕ КОМПОЗИЦІЮ ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА “ГАЙДАМАКИ”:
  297. УКАЖІТЬ, ДО ЯКОГО ПЕРІОДУ ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА НАЛЕЖИТЬ ВІРШ “ІСАІЯ. ГЛАВА 35”:
  298. УКАЖІТЬ, ЯК У БІЛЬШОСТІ ВИПАДКІВ Т. ШЕВЧЕНКО ІМЕНУВАВ СВІЙ ЩОДЕННИК:
  299. УКАЖІТЬ, КОЛИ ВИЙШЛО ДРУКОМ ПЕРШЕ ВИДАННЯ КНИГИ Т. ШЕВЧЕНКА “КОБЗАР”:
  300. УКАЖІТЬ, ПРО ЯКИЙ ПЕРІОД ТВОРЧОСТІ Т. ШЕВЧЕНКА ПИСАВ С. ЄФРЕМОВ: “...ДЕСЯТЬ НАЙКРАЩИХ ЛІТ, КОЛИ ЧОЛОВІК БУВ САМЕ В РОЗЦВІТІ СИЛИ Й ХИСТУ СВОГО І МІГ ДАТИ КОЛОСАЛЬНІ ЗРАЗКИ ХУДОЖНЬОЇ ТВОРЧОСТІ, МУСІВ ВІН ПОНЕВІРЯТИСЬ ПО ПУСТИНІ Й ВОЛОЧИТИ КАЙДАНИ НІКОМУ, ЗДАВАЛОСЬ, НЕ ПОТРІБНОГО ЖИТТЯ, ЗАТАЇВШИ В ДУШІ НЕВИПЛАКАНІ СЛЬОЗИ Й НЕНАРОДЖЕНІ ТВОРИ СВОЇ”:
  301. УКАЖІТЬ, ПРО ЗНАЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ЯКОГО ПИСЬМЕННИКА ТАК ЗАУВАЖИВ Є. СВЕРСТЮК: “ВІН СИМВОЛІЗУЄ ДУШУ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ВТІЛЮЄ ЙОГО ГІДНІСТЬ, ДУХ І ПАМ’ЯТЬ. ОТЖЕ, [ПИСЬМЕННИК] В НАС БІЛЬШЕ НІЖ ВЕЛИКИЙ ПОЕТ – ВІН НАЦІОНАЛЬНИЙ ПРОРОК І МУЧЕНИК, РОЗІП’ЯТИЙ І ВОСКРЕСЛИЙ”:
  302. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОГО ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА НАВЕДЕНИЙ УРИВОК: БОРІТЕСЯ – ПОБОРЕТЕ, ВАМ БОГ ПОМАГАЄ! ЗА ВАС ПРАВДА, ЗА ВАС СЛАВА І ВОЛЯ СВЯТАЯ!
  303. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОГО ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА УРИВОК: ОТАКЕ-ТО БУЛО ЛИХО ПО ВСІЙ УКРАЇНІ! ГІРШЕ ПЕКЛА…А ЗА ВІЩО, ЗА ЩО ЛЮДИ ГИНУТЬ? ТОГО Ж БАТЬКА, ТАКІ Ж ДІТИ, – ЖИТИ Б ТА БРАТАТЬСЯ. НІ, НЕ ВМІЛИ, НЕ ХОТІЛИ, ТРЕБА РОЗ’ЄДНАТЬСЯ!
  304. УКАЖІТЬ, У ЯКІЙ ПОЕЗІЇ Є. ГРЕБІНКА ВИСЛОВИВ РОЗУМІННЯ РОЛІ СПІВЦЯ В СУСПІЛЬСТВІ:
  305. УКАЖІТЬ, КОМУ Т. ШЕВЧЕНКО ПРИСВЯТИВ ПОЕМУ “НЕОФІТИ”:
  306. УКАЖІТЬ, ХТО АВТОР ХУДОЖНЬО-БІОГРАФІЧНОЇ ПОВІСТІ ПРО Т. ШЕВЧЕНКА “ТАРАСОВІ ШЛЯХИ”:
  307. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР АНАЛІЗУЄ В. ШЕВЧУК: ПИСЬМЕННИК “СКИНУВ ЗІ СВОЇХ ГЕРОЇВ ЛАТИНСЬКИЙ ОДЯГ І ОДЯГ ЇХ У НАЦІОНАЛЬНИЙ УКРАЇНСЬКИЙ, ЗМУСИВ РИМСЬКИХ ГЕРОЇВ ГОВОРИТИ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ, ЗАЯВИВШИ КУЛЬТУРНОМУ СВІТОВІ ПРО ІСНУВАННЯ ЗАБУТОГО НИМ НАРОДУ, НАРОДУ ДАВНЬОГО, НАРОДУ ДИВОВИЖНОГО, НА ІНШИХ НЕ СХОЖОГО”:
  308. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР ЗАПОЧАТКУВАВ СТАНОВЛЕННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДРАМАТУРГІЇ:
  309. УКАЖІТЬ, ЩО СТАЛО НА ПЕРЕШКОДІ ДО ОДРУЖЕННЯ ЗАКОХАНИХ МАРУСІ ТА ВАСИЛЯ (“МАРУСЯ” Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА):
  310. УКАЖІТЬ, КИМ БУВ МИКИТА ЗАБРЬОХА (“КОНОТОПСЬКА ВІДЬМА” Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА ):
  311. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР Г. КВІТКИ-ОСНОВ’ЯНЕНКА Є ГОСТРОЮ САТИРОЮ НА ПАНІВНУ ВЕРХІВКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ХVІІІ СТ.:
  312. УКАЖІТЬ, КОЛИ НАРОДИВСЯ Т. ШЕВЧЕНКО:
  313. УКАЖІТЬ ПЕРШИЙ ВІДОМИЙ ПОЕТИЧНИЙ ТВІР Т. ШЕВЧЕНКА:
  314. УКАЖІТЬ ЖАНР ТВОРУ “ПРИЧИННА” Т. ШЕВЧЕНКА:
  315. УКАЖІТЬ ТЕМУ ВІРША Т. ШЕВЧЕНКА “МЕНІ ОДНАКОВО, ЧИ БУДУ...”:
  316. УКАЖІТЬ, КОМУ Т. ШЕВЧЕНКО ПРИСВЯТИВ ПОЕМУ “КАТЕРИНА”:
  317. УКАЖІТЬ ЖАНР ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА “КАТЕРИНА”:
  318. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ГРОМАДСЬКО-ПОЛІТИЧНОМУ ОБ’ЄДНАННІ СПІВПРАЦЮВАЛИ Т. ШЕВЧЕНКО ТА П. КУЛІШ:
  319. УКАЖІТЬ, У ЯКИХ РАННІХ ПОЕТИЧНИХ ТВОРАХ Т. ШЕВЧЕНКА ОСМИСЛЕНА ІСТОРИЧНА ТЕМА:
  320. УКАЖІТЬ, ЯКІ РЕАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ПОДІЇ ЗОБРАЖЕНО У ТВОРІ Т. ШЕВЧЕНКА“ГАЙДАМАКИ”:
  321. УКАЖІТЬ, КОЛИ Т. ШЕВЧЕНКО ПОБУВАВ В УКРАЇНІ ПІСЛЯ ВИКУПЛЕННЯ З КРІПАЦТВА:
  322. УКАЖІТЬ, ДЕ І В ЯКОМУ СТАТУСІ Т. ШЕВЧЕНКО ВІДБУВАВ ЗАСЛАННЯ:
  323. УКАЖІТЬ, У ЯКИХ ТВОРАХ Т. ШЕВЧЕНКА ЗНАХОДИТЬ РОЗВИТОК ОБРАЗ МАТЕРІ-ПОКРИТКИ:
  324. УКАЖІТЬ, ДЕ ПОМЕР Т. ШЕВЧЕНКО:
  325. З’ЯСУЙТЕ, ПОЧАТКОВІ СТРОФИ ЯКОГО ТВОРУ Т. ШЕВЧЕНКА СТАЛИ НАРОДНОЮ ПІСНЕЮ “РЕВЕ ТА СТОГНЕ ДНІПР ШИРОКИЙ”:
  326. УКАЖІТЬ ХУДОЖНІЙ ТВІР, ЯКИЙ НАЛЕЖИТЬ І. НЕЧУЮ-ЛЕВИЦЬКОМУ:
  327. УКАЖІТЬ, ЯКА ЗБІРКА І. ФРАНКА МАЄ ПІДЗАГОЛОВОК “ЛІРИЧНА ДРАМА”:
  328.  

    Тема :: Історія української літератури ХХ ст.

  329. УКАЖІТЬ АВТОРА ПОЕЗІЇ, УРИВОК ІЗ ЯКОЇ НАВЕДЕНИЙ: І ЗНОВ ВЕСНА, ЗНОВ ЖАЙВОРОНКИ В ПОЛІ, – І З КОЖНОЮ ВЕСНОЮ БЛИЖЧЕ НАМ ДО ТОГО, ЩО МИ ЗВЕМО МАЙБУТТЯМ, – ДО СВЯТА СЕРЦЯ, РОЗУМУ І ВОЛІ!
  330. УКАЖІТЬ, ІЗ ЯКОЇ СТАТТІ МИКОЛИ ХВИЛЬОВОГО ПОЧАЛАСЯ ЛІТЕРАТУРНА ДИСКУСІЯ 1925–1928 РР.:
  331. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ТВОРІ ЛІРИЧНИЙ ГЕРОЙ КОНСТАТУЄ: “ТАК! – СХОПИЛИ НАРЕШТІ Й ДРУГИЙ КІНЕЦЬ МОЄЇ ДУШІ! ВЖЕ НЕ ПІДУ Я НА КРАЙ ГОРОДА ЗЛОЧИННО ХОВАТИ СЕБЕ. І ТЕПЕР Я МАЮ ОДНО ТІЛЬКИ ПРАВО: – НІКОМУ, НІКОЛИ Й НІЧОГО НЕ ГОВОРИТИ, ЯК РОЗКОЛОЛОСЬ МОЄ ВЛАСНЕ “Я”:
  332. УКАЖІТЬ, У ЯКІЙ НОВЕЛІ РОМАНУ “ВЕРШНИКИ” Ю. ЯНОВСЬКОГО ПРОГОЛОШУЄТЬСЯ ОДНА З ІДЕЙ ТВОРУ: “ТОМУ РОДУ НЕ БУДЕ ПЕРЕВОДУ, В КОТРОМУ БРАТТЯ МИЛУЮТЬ ЗГОДУ”:
  333. УКАЖІТЬ, У ЯКОМУ ТВОРІ О. ДОВЖЕНКА Є ТАКА ХАРАКТЕРИСТИКА УКРАЇН¬ЦІВ: “... У ЦЬОГО НАРОДУ Є НІЧИМ І НІКОЛИ НЕ ПРИКРИТА АХІЛЛЕСОВА П’ЯТА. ЦІ ЛЮДИ АБСОЛЮТНО ПОЗБАВЛЕНІ ВМІННЯ ПРОЩАТИ ОДИН ОДНОМУ НЕЗГОДИ НАВІТЬ В ІМ’Я ІНТЕРЕСІВ ЗАГАЛЬНИХ, ВИСОКИХ. У НИХ НЕМАЄ ДЕРЖАВНОГО ІНСТИНКТУ... ТИ ЗНАЄШ, ВОНИ НЕ ВИВЧАЮТЬ ІСТОРІЇ. ДИВОВИЖНО. ВОНИ ВЖЕ ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ ЛІТ ЖИВУТЬ НЕГАТИВНИМИ ЛОЗУНГАМИ ОДКИДАННЯ БОГА, ВЛАСНОСТІ, СІМ’Ї, ДРУЖБИ! У НИХ ВІД СЛОВА “НАЦІЯ” ОСТАВСЯ ТІЛЬКИ ПРИКМЕТНИК”:
  334. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ВІРШ Є. ПЛУЖНИКА РОЗКРИВАЄ ЖИТТЄВЕ Й ТВОРЧЕ КРЕДО ПОЕТА: НІ, НА ВУСТА УСМІШКОЮ ГІРКОЮ ЛЯГЛА МОВЧАННЯ МУДРОГО ПЕЧАТЬ... ДАР НЕЛЕГКИЙ ВАШ, ДОСВІДЕ Й СПОКОЮ, ДАР РОЗУМІТИ, ЗНАТИ І МОВЧАТЬ!
  335. УКАЖІТЬ НАЗВУ ПЕРШОЇ ПОЕТИЧНОЇ ЗБІРКИ П. ТИЧИНИ:
  336. УКАЖІТЬ АВТОРА ПОЕТИЧНИХ ЗБІРОК “ОСІННІ ЗОРІ”, “СЬОГОДНІ”, “ЧЕРВОНА ЗИМА”:
  337. УКАЖІТЬ, З ЯКОГО ТВОРУ В. СВІДЗИНСЬКОГО РЯДКИ: ПРИСЛУХАЙСЯ: ДЕСЬ ЗА ГОРОЮ, ЗА ВЕРХОВИНАМИ ДЕРЕВ, ОБЛОКИ РОНЯТЬ КРАПЛІ СВІТЛА В УВАЖНІ РОЗПЛЕСКИ ВЕСНИ.
  338. ВКАЖІТЬ НАЗВУ ПОЕЗІЇ Й АВТОРА: В ТОБІ, МИТЕЦТВО, У ТОБІ ОДНОМУ Є ЗАХИСТ: У КРАСІ НЕЗНАНИХ СЛІВ, У МУЗИЦІ, ЩО ВРОДУ ВСІМ ВТІЛЯЄ У НЕБЕСНИЙ ПЕРЕЛИВ.
  339. УКАЖІТЬ НАЗВУ СПІЛКИ ПРОЛЕТАРСЬКИХ ПИСЬМЕННИКІВ, ЗАСНОВАНОЇ В. БЛАКИТНИМ У 1923 РОЦІ.
  340. УКАЖІТЬ, У ТВОРЧОСТІ ЯКОГО ПИСЬМЕННИКА ВИДІЛЯЮТЬ ТВОРЧИЙ ПЕРІОД “ТРЕТЬОГО ЦВІТІННЯ”.
  341. УКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР 20-Х РР. ЗАПОЧАТКУВАВ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНУ ПРОЗУ.
  342. ХТО В ПОЕЗІЇ “ШЕВЧЕНКО” ТАК СПРИЙМАЄ ПОСТАТЬ ВЕЛЕТА УКРАЇНСЬКОГО ДУХУ: НЕ ПОЕТ – БО ЦЕ Ж ДО БОЛЮ МАЛО, НЕ – ТРИБУН – БО ЦЕ ЛИШ РУПОР МАС, І ВЖЕ МЕНШ ЗА ВСЕ – “КОБЗАР ТАРАС” ВІН, КИМ ЗАЙНЯЛОСЬ І ЗАПАЛАЛО...
  343. ВКАЖІТЬ, ЯКИЙ ТВІР О. ОЛЬЖИЧА Є СВОЄРІДНОЮ ПРОГРАМОЮ УКРАЇНСЬКИХ БОРЦІВ ЗА ВИЗВОЛЬНУ ІДЕЮ:
  344. АВТОРОМ ПОЕТИЧНИХ ЗБІРОК “ПРИВІТАННЯ ЖИТТЯ”,“ВЕЛИКА ГАРМОНІЯ”, “ТРИ ПЕРСТЕНІ”, “КНИГА ЛЕВА” Є:
  345. УКАЖІТЬ, ХТО НАЛЕЖАВ ДО ПРАЗЬКОЇ ШКОЛИ УКРАЇНСЬКОЇ ПОЕЗІЇ.
  346. УКАЖІТЬ АВТОРА СПОГАДІВ “НА БІЛОМУ КОНІ”, “НА КОНІ ВОРОНОМУ”.
  347. КОЛИ УКРАЇНОЮ ПРОКОТИЛИСЬ ДВІ ХВИЛІ МАСОВИХ АРЕШТІВ ОПОЗИЦІОНЕРІВ-ШІСТДЕСЯТНИКІВ?
  348. ЯКА З ПЕРЕРАХОВАНИХ СКЛАДОВА ЛІТЕРАТУРНОГО ШІСТДЕСЯТНИЦТВА?
  349. ХТО З ПЕРЕРАХОВАНИХ НАЛЕЖИТЬ ДО КОГОРТИ УКРАЇНСЬКИХ ШІСТДЕСЯТНИКІВ-ДИСИДЕНТІВ?
  350. ЯКУ НАЗВУ МАЄ КНИГА ПРОЗИ В.СИМОНЕНКА?
  351. У КОГО З НАЗВАНИХ ПОЕТІВ ОДНІЄЮ З УЛЮБЛЕНИХ ПОЕТИЧНИХ ФОРМ БУЛА ФОРМА СОНЕТА?
  352. ХТО З НАЗВАНИХ ПИСЬМЕННИКІВ ПОЄДНУЄ ТАЛАНТ ПОЕТА, ПРОЗАЇКА, КІНОРЕЖИСЕРА-ПОСТАНОВНИКА, АКТОРА,КІНОЕСЕЇСТА?
  353. ЯКА ЕПОХА СТАЛА ОБ’ЄКТОМ ОСОБЛИВО УВАЖНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ І ОСМИСЛЕННЯ ВАЛ. ШЕВЧУКОМ?
  354. АВТОРСЬКУ МОДИФІКАЦІЮ ЯКОГО ЖАНРУ УТВЕРДИВ В УКРАЇНСЬКІЙ ЛІТЕРАТУРІ І. ДРАЧ?
  355. СЮЖЕТ ЯКОГО ТВОРУ ВИКОРИСТАНО ДЛЯ РОЗРОБКИ ТЕМИ МИТЦЯ Й МИСТЕЦТВА?
  356. ТВОРАМ ЯКОГО АВТОРА ВЛАСТИВИЙ ПРИТЧЕВИЙ ХАРАКТЕР ОПОВІДІ?
  357. КОМПОЗИЦІЯ ЯКОГО РОМАНУ СПРИЧИНИЛА ДИСКУСІЮ СЕРЕД ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ?
  358. Укажіть автора поетичних збірок "Мадонна перехресть", "Річка Геракліта", "Гіацинтове сонце" та ін.
  359. УКАЖІТЬ АВТОРА ПОЕТИЧНИХ КНИГ «ДОРОГА ПІД ЯВОРАМИ», «СИНІЙ ЛІТОПИС», «ПОЛУДЕНЬ ВІКУ», «СЕРПЕНЬ ДУШІ МОЄЇ».
  360. У ЯКОМУ З ВАРІАНТІВ ПРАВИЛЬНО НАЗВАНО ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСЕРЕДКИ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА?
  361. ХТО ПРЕДСТАВЛЯЄ ЛІТЕРАТУРНИХ ШІСТДЕСЯТНИКІВ ВОЛИНІ?
  362. ЯКИЙ ТВІР ЗБУДОВАНИЙ НА КОНФЛІКТІ ДУХОВНОГО З БЕЗДУХОВНИМ, ЕМОЦІЙНО-ПОЧУТТЄВОГО З ПРАГМАТИЧНИМ?
  363. ЯКУ ЗБІРКУ В. СТУСА ВИЗНАЧАЮТЬ, ЯК «ТЮРЕМНУ ІНІЦІАЦІЮ»?
  364. Укажіть автора поетичних збірок "Губами теплими і оком золотим", "Цю жінку я люблю", "З обійнятих тобою днів", "Атомні прелюди" та ін.
  365. ЯКА ЗІ ЗБІРОК Б. ОЛІЙНИКА ВХОДИТЬ ДО ЧИСЛА ТИХ, ЗА ЯКІ ВІН УДОСТОЄНИЙ ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ ПРЕМІЇ?
  366. ДО ЯКОЇ КНИГИ Д. ПАВЛИЧКА ВВІЙШЛА ПОЕЗІЯ ЗІ ЗБІРКИ «ТАЄМНИЦЯ ТВОГО ОБЛИЧЧЯ»?
  367. ХТО З НАЗВАНИХ ПОЕТІВ ОЧОЛИВ ЕСТЕТИЧНИЙ БУНТ ЛІТЕРАТУРНОГО ШІСТДЕСЯТНИЦТВА?
  368.  

    Тема :: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ МОВИ

  369. ЯКИЙ ПРИЙОМ ТЛУМАЧЕННЯ СЛІВ НЕ Є СЕМАНТИЧНИМ?
  370. КОТРІ ІЗ ПРИНЦИПІВ НАВЧАННЯ НЕ Є ЛІНГВОДИДАКТИЧНИМИ?
  371. ОРІЄНТИР ДЛЯ ВИВЧЕННЯ МАТЕРІАЛУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ, ЩО ВІДБИВАЄ ЗМІСТ І СТРУКТУРУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ,
    ВІДПОВІДАЄ ПРИНЦИПАМ УКРАЇНСЬКОГО МОВОЗНАВСТВА, ЙОГО ІСТОРІЇ, РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНОМУ СТАНУ - ЦЕ...
  372. СКЛАДНИКАМИ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ Є:
  373. БІНАРНИЙ УРОК, ІНТЕГРОВАНИЙ УРОК, УРОК - ПСИХОЛОГІЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, УРОК-КОМПОЗИЦІЯ - ЦЕ...
  374. ЯКА ФОРМА ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ НАЛЕЖИТЬ ДО СИСТЕМАТИЧНИХ?
  375. СИНТАКСИЧНА ПОМИЛКА – ЦЕ ВИД...
  376. ЯКИЙ ПРИНЦИП НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ СФОРМУЛЬОВАНИЙ НЕПРАВИЛЬНО?
  377. ВИБЕРІТЬ ПОМИЛКОВЕ ТВЕРДЖЕННЯ:
  378. ЯКИЙ ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ МЕТОДІВ НАЛЕЖИТЬ ДО МЕТОДІВ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ?
  379. ВИБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ МЕТОДУ БЕСІДИ.
  380. ЯКИЙ ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ ВИДІВ ВПРАВ Є ПОМИЛКОВИМ?
  381. ВИБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ВИБІРКОВОГО ПЕРЕКАЗУ.
  382. ВИБЕРІТЬ ПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ДИКТАНТУ.
  383. ДО ГРАМАТИЧНИХ ПОМИЛОК НЕ НАЛЕЖИТЬ...
  384. ЗА ФОРМОЮ ВІДТВОРЕННЯ ПЕРЕКАЗИ ПОДІЛЯЮТЬ НА...
  385. СТРУКТУРА ЯКОГО УРОКУ МІСТИТЬ ТАКІ СКЛАДНИКИ: 1. ВСТУПНЕ СЛОВО ВЧИТЕЛЯ. 2. РОБОТА НАД ПОМИЛКАМИ. 3. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ. 4. ЗАВДАННЯ ДОДОМУ?
  386. КОМУНІКАТИВНА ЗМІСТОВА ЛІНІЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МОВИ МІСТИТЬ:
  387. ЯКА НАЗВА ТИПУ УРОКУ Є ПОМИЛКОВОЮ?
  388. ЯКА НАЗВА СТРУКТУРНОГО ЕЛЕМЕНТУ УРОКУ Є ПОМИЛКОВОЮ?
  389. ЯКИЙ ІЗ ВИДІВ РОБІТ НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКИ?
  390. ЩО НЕ Є ЛЕКСИЧНОЮ ПОМИЛКОЮ?
  391. УРОК – ЦЕ...
  392. ЯКИЙ ІЗ ПРИНЦИПІВ УКРАЇНСЬКОЇ ПУНКТУАЦІЇ СФОРМУЛЬОВАНО НЕПРАВИЛЬНО?
  393. УЧНІВСЬКИЙ ТВІР, У ЯКОМУ З НАСТАНОВОЮ НА ОБРАЗНІСТЬ РОЗПОВІДАЮТЬ ПРО ПОДІЮ, ЩО РОЗГОРТАЄТЬСЯ В ЧАСІ, - ЦЕ...
  394. ЯКА ІЗ ЗАПРОПОНОВАНИХ ФОРМ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ Є СИСТЕМАТИЧНОЮ?
  395. ЩО ІЗ ЗАПРОПОНОВАНОГО НЕ Є ЗАСОБОМ НАВЧАННЯ?
  396. СПИСУВАННЯ, ОРФОГРАФІЧНИЙ ЧИ ПУНКТУАЦІЙНИЙ РОЗБІР, РОБОТА З ОРФОГРАФІЧНИМ СЛОВНИКОМ, НАВЧАЛЬНІ ДИКТАНТИ, ЗАПИС ВИВЧЕНОГО НАПАМ'ЯТЬ ТЕКСТУ, ПИСЬМОВІ ПЕРЕКАЗИ - ЦЕ ВИДИ ВПРАВ ІЗ...
  397. ЯКИЙ ЕТАПУ НЕ МІСТИТЬ УРОК ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ?
  398. ЗА ХАРАКТЕРОМ ЗАПИСУ МАТЕРІАЛУ ДИКТАНТИ БУВАЮТЬ...
  399. НЕ НАЛЕЖИТЬ ДО ЗМІСТОВИХ ЛІНІЙ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МОВИ...
  400. ЯКА ЗМІСТОВА ЛІНІЯ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МОВИ ДОПОМАГАЄ УЧНЯМ ОВОЛОДІТИ ПРИЙОМАМИ ФІКСАЦІЇ ПОЧУТОГО?
  401.  

    Тема :: МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ

  402. КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ РІДНОГО КРАЮ...
  403. СИСТЕМНЕ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ДО ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ ІСТОРИКО-ХРОНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ РОЗПОЧИНАЄТЬСЯ З...
  404. У ПЕРЕЛІКУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЗА ДЖЕРЕЛОМ ЗНАНЬ ЗАЙВИМ Є:
  405. ДО КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРЕДМЕТА "УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА" НАЛЕЖИТЬ ТАКА КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ:
  406. ЯКА З ПЕРЕЛІЧЕНИХ НАСКРІЗНИХ ЛІНІЙ ПРОГРАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ 5-9 КЛАСІВ СФОРМУЛЬОВАНА НЕПРАВИЛЬНО?
  407. ЧИ МОЖЕ ВЧИТЕЛЬ ЗМІНЮВАТИ ЗАПРОПОНОВАНУ ПРОГРАМОЮ КІЛЬКІСТЬ ЧАСУ НА ВИВЧЕННЯ КОЖНОГО РОЗДІЛУ, ТЕМИ?
  408. МАТЕРІАЛ ЛІТЕРАТУРНОГО КУРСУ В 5-8 КЛАСАХ У ПРОГРАМІ З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ СТРУКТУРОВАНО ЗА:
  409. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС З УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ЯК НАВЧАЛЬНОГО ПРЕДМЕТА - ЦЕ...
  410. УЧНІВСЬКЕ ДОСЛІДЖЕННЯ, У ЯКОМУ ПОГЛИБЛЕНО РОЗГЛЯДАЮТЬ УЖЕ ВІДОМІ В ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВІ ФАКТИ – ЦЕ...
  411. АЛГОРИТМ АНАЛІЗУ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ ТА СКЛАДЕНА НА ЙОГО ОСНОВІ СИСТЕМА ЗАВДАНЬ І ЗАПИТАНЬ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД:
  412. НА ЯКОМУ ЕТАПІ РОБОТИ З ЛІРИЧНИМ ТВОРОМ ВАРТО ОЗНАЙОМИТИ УЧНІВ З ВАРІАНТОМ ЙОГО ДЕКЛАМАЦІЇ ВІДОМИМ АКТОРОМ В АУДІОЗАПИСУ?
  413. ЕТАПАМИ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ Є:
  414. НАВЧАЛЬНА СИТУАЦІЯ – ЦЕ:
  415. ІЗ ПЕРЕРАХОВАНИХ ПОНЯТЬ ОБЕРІТЬ МЕТОДИ НАВЧАННЯ:
  416. УКАЖІТЬ ПРИНЦИП, ЗА ЯКИМ СТВОРЕНО КЛАСИФІКАЦІЮ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ЛІТЕРАТУРИ М.КУДРЯШОВИМ:
  417. ВІДМІННІСТЬ ПРИЙОМУ ВІД МЕТОДУ ПОЛЯГАЄ В ТОМУ, ЩО:
  418. НАЗВІТЬ ТИПИ УРОКІВ ЗА ДИДАКТИЧНОЮ МЕТОЮ:
  419. ГОЛОВНОЮ ВИМОГОЮ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕТИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ПОНЯТЬ Є:
  420. УКАЖІТЬ АВТОРА ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ДІАЛОГІЧНОЇ КОНЦЕПЦІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ:
  421. РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ УЧНІВ - ЦЕ:
  422. ЯКІ МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ ВИДІЛЯЄ Є. ПАСІЧНИК?
  423. ОСНОВНИМ ЗАВДАННЯМ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ В 5–7 КЛАСАХ Є:
  424. ОСНОВНИМ ЗАВДАННЯМ ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРИ В 10–11 КЛАСАХ Є:
  425. ЯКУ ФОРМУ РОБОТИ НЕ ВИКОРИСТОВУЮТЬ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНОЇ СТАТТІ?
  426. ХТО ВИЗНАЧИВ ТАКІ ТИПИ УРОКІВ: 1. УРОК ЗАСВОЄННЯ НОВИХ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК. 2. УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ. 3. УРОК КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК З ЛІТЕРАТУРИ?
  427. КОНСПЕКТ УРОКУ ЛІТЕРАТУРИ - ЦЕ...
  428. МЕТОДИ НАВЧАННЯ В ШКОЛІ - ЦЕ...
  429. ЯКИЙ ІЗ ПЕРЕРАХОВАНИХ НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ ЖУРНАЛІВ Є "НАЙСТАРШИМ"?
  430. АНАЛІЗ ПРОЧИТАНОГО В ШКОЛІ Є...
  431.