Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 035 Філологія / Мова та література (польська). Переклад

Розробники:
Дата генерації: 02.07.2024

    Тема :: Загальні літературознавчі дисципліни

  1. Укажіть, коли виникає модернізм у польській літературі:
  2. Укажіть, коли виникає постмодернізм у польській літературі:
  3. Укажіть основний творчий метод експресіонізму:
  4. Укажіть, де виникла стильова течія модернізму – символізм:
  5. Укажіть, коли виник позитивізм у польській літературі:
  6. Укажіть, що означає термін архетип:
  7. Укажіть, до якої літературознавчої школи належав А. Малецький:
  8. Укажіть, де виникла стильова течія авангардизму - експресіонізм:
  9. Укажіть, коли в польські літературій виникла стильова течія авангардизму - експресіонізм:
  10. Укажіть, що відіграє головну роль у сугестивній ліриці:
  11. Укажіть, що означає термін «актуальність художнього твору»:
  12. Укажіть, що означає термін «міфологія»:
  13. Укажіть, хто є автором статті «Epistоlografia jako źródło literatury renesansowej w Polsce»:
  14. Укажіть автора підручника з історії польської літератури періоду «Pozytywizm»:
  15. Укажіть співавтора книги «Słownik terminów literackich» (2005):
  16.  

    Тема :: Історія польської літератури ХХ ст.

  17. Укажіть, яку музику слухав герой Я. Івашкевича композитор Едгар Шиллер:
  18. Укажіть, хто з польських письменників описав у щоденниках або в споминах варшавське єврейське гетто:
  19. Укажіть, хто з цих польських поетів загинув у Варшавському повстанні:
  20. Укажіть, з якої сцени починається роман З. Налковської «Granica»:
  21. Укажіть, автора оповідання «Pod klepsydrą»:
  22. Укажіть, хто автор вірша «Śpieszmy się kochać…»:
  23. Укажіть, хто отримав Нобелівську премію в 1924 р.:
  24. Укажіть польського письменника – лауреата Нобелівської премії:
  25. Укажіть, чим є твір «Na skalnym podhalu»:
  26. Укажіть, про чиє життя йдеться в повісті В. Оркана:
  27. Укажіть, хто з історичних осіб зображується в романі С. Жеромського «Popioły»:
  28. Укажіть, ким був поет Ян Твардовський:
  29. Укажіть, яка конструкція героїв у п’єсі «Niemcy»:
  30. Укажіть автора драми «Pierwszy dzień wolności»:
  31. Укажіть вірш, автором якого є В. Шимборська:
  32. Укажіть автора збірки «Kwiaty polskie»:
  33. Укажіть твір, автором якого є А. Стасюк:
  34. Укажіть, який твір С. Жеромського має риси автобіографічності:
  35. Укажіть твір, автором якого є С. Пшибишевський:
  36. Укажіть вірш, автором якого є З. Герберт:
  37. Укажіть твір, автором якого є Т. Парницький:
  38. Укажіть драму, автором якої є С. Виспянський:
  39. Укажіть драму, автором якої є Г. Запольська:
  40. Укажіть, героєм якого роману є комуніст Стефан Щука:
  41. Укажіть, хто під час Другої світової війни переховувався в Ставіску у Я. Івашкевича:
  42. Укажіть, як загинув герой Я. Івашкевича Юзек Райський:
  43. Укажіть драму, автором якої є Т. Ружевич:
  44. Укажіть, з якої сцени починається роман Я. Івашкевича «Chwała i sława»:
  45. Укажіть, хто з митців «Молодої Польщі» мав псевдонім Міріам:
  46. Укажіть вірш, автором якого є Ю. Пшибось:
  47. Укажіть митця, який не входив до групи «Skamander»:
  48. Укажіть, хто автор циклу оповідань «Wiatr od morza»:
  49. Укажіть, як трактує людину Ян Твардовський:
  50. Укажіть, який персонаж у п’єсі «Niemcy» Л. Кручковського перебуває у внутрішній еміграції:
  51. Укажіть тип художнього часу в екранізації роману «Nocе i dni» М. Домбровської:
  52. Укажіть драму, автором якої є С. Віткевич:
  53. Укажіть, який тип нарації в романі «Nocе i dni» М. Домбровської:
  54. Укажіть, яка доля героя роману «Popół i diament» Хельмицького:
  55. Укажіть вірш, автором якого є Т. Ружевич:
  56. Укажіть, в основу якого твору покладено реальний історичний факт про хрестовий похід хлопчика-пастуха Стефана:
  57. Укажіть представника авангардистської поезії в польській літературі міжвоєнного двадцятиліття:
  58. Укажіть, що робить напередодні смерті герой роману С. Реймонта «Chłopі» Борина:
  59. Укажіть автора збірки «Sad rozstajny»:
  60. Укажіть твори, які належать перу С. Жеромського:
  61.  

    Тема :: Історія польської літератури. Позитивізм

  62. Укажіть, у творчості якого письменника наскрізною є тема митця і мистецтва:
  63. Укажіть, героями якого твору Ю.-І. Крашевського є Остап і Альфред:
  64. Укажіть, в якому творі Е. Ожешко головна героїня трагічно гине, залишивши маленьку дитину:
  65. Укажіть, життя і творчість якого письменника пов'язані з Волинню:
  66. Укажіть, яку проблему піднімає Е. Ожешко в романах «Маrta», «Pan Graba»:
  67. Укажіть, в якому романі Е. Ожешко показує процес розшарування в середовищі тогочасної шляхти:
  68. Укажіть, яка повість Е. Ожешко не увійшла до циклу білоруських повістей:
  69. Укажіть, у якому жанрі В. Сирокомля найчастіше звертається до селянської тематики:
  70. Укажіть, хто друкував свої ранні твори під псевдонімом Клеофаст Факунд Пастернак:
  71. Укажіть, як перекладається назва роману «Quo vadis» Г. Сенкевича:
  72. Укажіть, хто з героїв роману «Ogniem i mieczem» Г. Сенкевича не є історичною особою:
  73. Укажіть, творчість якого польського письменника отримала високу оцінку І. Франка:
  74. Укажіть, до якої лірики належить вірш А. Асника «Ranek w górach»:
  75. Укажіть, на якому етапі розвитку польського позитивізму зберігаються романтичні тенденції:
  76. Укажіть, хто визначив програму позитивізму як таку, що «складена з багатьох компромісів і безлічі думок»:
  77. Укажіть, які історичні події згадуються у романі «Ogniem i mieczem» Г. Сенкевича:
  78. Укажіть, який твір Е. Ожешко є автобіографічним:
  79. Укажіть, яким твором розпочинається цикл історичних романів Ю.-І. Крашевського:
  80. Укажіть, у якому романі Г. Сенкевич подав історично правдивий опис життя Польщі на межі ХІV-ХV ст.:
  81. Укажіть, героєм якого твору Г. Сенкевича є князь Ярема Вишневецький:
  82. Укажіть, кого з польських письменників називали «реалістом найчистішої води»:
  83. Укажіть, який поетичний цикл А. Асника має філософський зміст:
  84. Укажіть, в якому романі Г. Сенкевича показано справжнє обличчя Тевтонського ордену:
  85. Укажіть, який твір Ю.-І. Крашевського входить до циклу романів про польсько-саксонський період:
  86. Укажіть, про що говорить Ю.-І. Крашевський у передмові до повісті «Pan Waleri»:
  87. Укажіть, у якій поезії К. Уейського висловлена надія на воскресіння Польщі:
  88. Укажіть, як помирає князь Попель в повісті Ю.-І. Крашевського «Stara baśń»:
  89. Укажіть, як звали дружину князя Попеля в повісті Ю.-І. Крашевського «Stara baśń»:
  90. Укажіть, яка історична подія згадується у романі «Nad niemnem» Е. Ожешко:
  91. Укажіть, у якому творі Ю.-І. Крашевського зображено історію кохання Домена і Дзіви:
  92. Укажіть, яке місто згадує Ю.-І. Крашевський у творі «Wspomnienia Wołynia, Polesia i Litwy»:
  93. Укажіть, правління якого римського імператора описано в романі «Quo vadis» Г. Сенкевича:
  94. Укажіть, автором якого циклу є Ю.-І. Крашевський:
  95. Укажіть, яке язичницьке свято описує Ю.-І. Крашевський у романі «Stara baśń»:
  96. Укажіть, до яких жанрів найчастіше зверталися письменники-позитивісти:
  97. Укажіть, яка риса характеризує літературу позитивізму:
  98. Укажіть, який жанр увів у польську літературу В. Сирокомля:
  99. Укажіть, автором якого твору є Б. Прус:
  100. Укажіть, у якому творі Е. Ожешко розповідає про важку долю білоруських селян:
  101. Укажіть, за який роман Г. Сенкевич був удостоєний Нобелівської премії:
  102.  

    Тема :: Історія польської літератури. Романтизм

  103. Укажіть, якої з названих поетичних шкіл не було в літературі польського романтизму:
  104. Укажіть, традиції якої епохи наявні в польській літературі поч. ХІХ ст.:
  105. Укажіть, яка комедія А. Фредро за змістом є близькою до комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»:
  106. Укажіть, для якого періоду творчості А. Фредро характерні реалістичні тенденції:
  107. Укажіть, хто з письменників-романтиків називає царя Миколу І «коронованим злочинцем»:
  108. Укажіть, яку назву отримав класицизм в першій половині ХІХ ст.:
  109. Укажіть, який твір Ю. Словацького дослідники називають «політичною казкою»:
  110. Укажіть, до якої збірки входять твори «Ajudah», «Bajdary» А. Міцкевича:
  111. Укажіть, символом чого виступає Еллада у драмі «Іrydion» З. Красінського:
  112. Укажіть, що є джерелом творчості романтиків:
  113. Укажіть, хто переклав поему «Pan Tadeusz» А. Міцкевича українською мовою:
  114. Укажіть, хто з письменників не належав до епохи романтизму?
  115. Укажіть, у якому творі присутній образ пілігрима:
  116. Укажіть, хто автор творів «Іrydion», «Nie-Boska komedia»:
  117. Укажіть, з якою країною тематично пов’язана творчість Ю.-Б. Залеського:
  118. Укажіть, у якому сонеті А. Міцкевич передає свої враження від прогулянки палацом кримського хана Гірея:
  119. Укажіть, рідними для якого поета-романтика є Кременець, Гора Бонни, річка Іква:
  120. Укажіть, у творчості якого письменника наявні риси класицизму, романтизму та просвітництва:
  121. Укажіть, де відбуваються події, описані в поемі «Anhelli» Ю. Словацького?
  122. Укажіть, яка поема Ю. Словацького була написана під впливом творчості поетів «української школи»?
  123. Укажіть, членом якої патріотичної організації був А. Міцкевич?
  124. Укажіть ,чому балада «Lilije» А. Міцкевича має таку назву:
  125. Укажіть героя поеми «Pan Tadeusz» А. Міцкевича, який «dawno domu nie widział, bo w dalekim mieście kończył nauki»:
  126. Укажіть, хто з героїв поеми «Pan Tadeusz» А. Міцкевича описаний як «człowiek stary, lecz krępy i bardzo pleczysty»:
  127. Укажіть правильне твердження:
  128. Укажіть, нa тлі яких історичних реалій відбуваються події у поемі «Pan Tadeusz» А. Міцкевича:
  129. Укажіть, які сюжетні лінії переплітаються в поемі «Zamek kaniowski» с. Гощинського:
  130. Укажіть, які історичні події покладено в основу поеми С.Гощинського «Zamek kaniowski»:
  131. Укажіть жанр твору Я. Потоцького «Rękopis, znaleziony w Saragossie»:
  132. Укажіть правильне твердження: «українська школа» в польській літературі – це:
  133.  

    Тема :: Польська література Середніх Віків та Відродження, XVII-XVIII ст.

  134. Укажіть, яка історична подія стала приводом до написання «Żywot świętego Stanisława»:
  135. Укажіть найдавніше житіє в польській середньовічній літературі:
  136. Укажіть, яку поезію Ф. Карпінський присвятив важливій політичній події в житті Польщі:
  137. Укажіть, кого наслідує у своїх байках С.Трембецький:
  138. Укажіть, кого з польських поетів називали «поетом серця»:
  139. Укажіть, в чому особливості байок І. Красіцького:
  140. Укажіть, до якого жанру найчастіше зверталися письменники польського просвітництва:
  141. Укажіть жанровий різновид байок І. Красіцького:
  142. Укажіть часопис періоду польського просвітництва:
  143. Укажіть, у якому творі І. Красіцький використовує легенду про Попеля і Пяста:
  144. Укажіть, у якому періоді літератури бароко поети активно зверталися до жанру ідилії:
  145. Укажіть, творчість якого автора вважають вершиною мемуаристики пізнього бароко:
  146. Укажіть героїв «Sielanek» Ш. Шимоновича:
  147. Укажіть, до якого жанру належать «Latopisiec, albo Kroniczka różnych spraw i dziejów» i «Dziennik podróży królewicza Władysława»:
  148. Укажіть, який тип героя характерний для сарматської літератури:
  149. Укажіть, яка тематика переважає в ранній бароковій мемуаристиці:
  150. Укажіть, чого не писав Я. Кохановський:
  151. Укажіть, прикладом якої поезії є вірш П. Злоти «O stole chlebowym»:
  152. Укажіть перші польськомовні твори середньовічної літератури:
  153. Укажіть, який твір є прикладом шляхетської сатири:
  154.  

    Тема :: Фонетика і синтаксис польської мови

  155. Konstrukcje "Siadać. Dwa bilety na koncert. Uwaga" to:
  156. Konstrukcje "Wędliny. Artykuły spożywcze. Wejście" to:
  157. Państwo Nowakowie...:
  158. Zdanie "Niestety, nie zdążyłem na pociąg" zawiera:
  159. Wskaż zdanie przeciwstawne:
  160. Zdanie "Skończywszy pracę wrócił do domu":
  161. Wskazać zdanie zawierające złożone orzeczenie imienne:
  162. Wskazać konstrukcję z przydawką okolicznikową:
  163. Wskazać, w której konstrukcji występuje dopełnienie:
  164. Wskazać zdanie pojedyncze:
  165. Wskazać zdanie złożone, w którym występuje równoważnik zdania:
  166. “Co to za kobieta,, z którą rozmawialiście?” to zdanie:
  167. „Jeep, chociaż przystosowany do pokonywania najcięższych wertepów, z trudem przedzierał się przez te wyboje” to zdanie:
  168. „Jechali na razie bocznymi ulicami Ostrowca, więc mimo złej, bardzo wyboistej jezdni mogli rozwinąć znaczniejszą szybkość” to zdanie:
  169. Styczność albo następstwo w czasie i przestrzeni wyrażają zdania:
  170. Spójniki ani....ani w zdaniu współrzędnym wyrażają znaczenie:
  171. Wskazać spójnik współrzędny:
  172. Ustalcie przedmiot badań fonetyki opisowej:
  173. Wskażcie, co nazywamy nasadą:
  174. Wskażcie, w jakiej pozycji najczęściej znika rezonans nosowy samogłoski ę:
  175. Wyznaczcie, w jakiej grupie we wszystkich wyrazach zachodzi uproszczenie:
  176. Wyznaczcie, jakie upodobnienia zachodzą w wyrazach pański, tramwaj, sens:
  177. Wskażcie, w jakim wyrazie występuje upodobnienie:
  178. Wyznaczcie, jakie z podanych wyrazów są wyjątkami w akcentowaniu:
  179. Wskażcie, w jakiej linii wszystkie wyrazy mają otwarte sylaby:
  180. Wskażcie, w jakiej linii wszystkie spółgłoski są wargowe:
  181.  

    Тема :: Лексикологія і стилістика польської мови

  182. Wskażcie przenośnię poetycką:
  183. Określcie rodzaj frazeologizmu „PRAWIĆ ANDRONY”:
  184. Wskażcie synonimy semantyczne:
  185. Wskażcie łączliwy związek frazeologiczny:
  186. Wskażcie, jakich wyrazów używano w środowisku przestępczym:
  187. Wskażcie, cechami jakiego stylu jest bezosobowość, kategoryczność, zwięzłość, jasność:
  188. Wskażcie grupę archaizmów rzeczowych (historyzmów):
  189. Wskażcie synonimy absolutne:
  190. Wskażcie, które z przywołanych wyrazów nie są synonimami:
  191. Wskażcie frazeologizm o znaczeniu "MÓWIĆ DUŻO I BEZSENSOWNIE, MÓWIĆ GŁUPSTWA":
  192. Wskażcie, który z wymienionych frazeologizmów pochodzi z mitologii antycznej:
  193. Określcie, do jakiej grupy należą wyrazy chemikaliowiec, elektronizacja, podspecjalność:
  194. Wskażcie, jaki wyraz ma najbogatszą treść:
  195. Wskażcie, z jakiego języka jest najwięcej zapożyczeń w języku polskim:
  196. Wskażcie wyrazy częściowo przyswojone przez język polski:
  197. Wskażcie, jak nazywamy wyrazy i związki frazeologiczne używane potocznie przez przedstawicieli danego zawodu:
  198. Wskażcie, który z przywołanych frazeologizmów wytłumaczono poprawnie:
  199. Wskażcie pochodzenie związku frazeologicznego "WALCZYĆ Z WIATRAKAMI":
  200. Do leksykalnych środków stylistycznych zaliczamy:
  201. Wskazać przenośnię opartą na animizacji:
  202. Jaki środek stylistyczny został przedstawiony w konstrukcjach: "CAŁA SZKOŁA POSZŁA DZIŚ DO KINA"; "ODDZIAŁ LICZYŁ 200 KONI"; "WYPIŁ KIELICH DO DNA":
  203. Wskazać peryfrazę:
  204. Konstrukcja "PRZYJĄŁ GO POD SWÓJ DACH" to:
  205. Zapożyczeń oraz internacjonalizmów najczęściej używano w stylu:
  206. Wskazać eufemizm:
  207. Wskazać neologizm stylistyczny (indywidualno-autorski):
  208. Wskazać cechę stylu potocznego:
  209. Środek stylistyczny polegający na omawianiu, przedstawianiu zjawiska przez jego rozbudowany opis:
  210. Element leksykalny odnoszący się do realiów charakterystycznych dla epok dawnych:
  211. Wskazać hiperbolę:
  212. Najbardziej rozległą i bogatą dziedziną badań stylistycznych jest:
  213. Bruk, cech, cegła, talerz to zapożyczenia:
  214. W którym przykładzie podano archaiczne znaczenie wyrazu:
  215. W jakiej konstrukcji wyraz "serce" został użyty nieprzenośnie:
  216. Wskaż homonim:
  217. Określ znaczenie frazeologizmu „Ciągnąć kogoś za język”:
  218. Wskaż wyrażenie pochodzenia łacińskiego:
  219. Znaczenie, z którym kojarzy sobie dany leksem współczesny użytkownik języka polskiego (niezależnie od znaczenia etymologicznego):
  220. Hiponimem w stosunku do wyrazu „pies” jest:
  221. Wskaż synonimy ekspresywne:
  222. Wskaż synonimy stylistyczne:
  223. Wyrazy „kolarz – kolaż” to:
  224. Wskaż związek frazeologiczny stały:
  225. Wskaż eufemizm:
  226. Wyrazy „nastolatek”, „czasopismo”, „drapacz chmur” są to:
  227. Które z podanych wyrazów są antonimami:
  228. Elementy leksykalne, wyrażające uczuciowy stosunek do tego, co nazywają – to:
  229. Który z podanych wyrazów nie ma dodatkowego znaczenia terminologicznego:
  230. „Karma”, „polo”, „kosz” to homonimy:
  231. Który z wyrazów został przetłumaczony niepoprawnie:
  232. Jakiego słowa użyto przenośnie w zdaniu „Wolę intrygujące kryminały niż słodkie i nudne melodramaty”:
  233. Wskaż peryfrazę:
  234. W zdaniu „Przede mną gasisz w lazurowej wodzie gwiazdę ognistą” nie występuje:
  235. Który z synonimów słowa „samochód” nie jest wyrazem potocznym?
  236. Który z podanych synonimów ma znaczenie 'część ulicy przeznaczona dla ruchu kołowego'?
  237. Wskaż synonimy neutralne pod względem stylistycznym:
  238. Jak nazywamy wyrazy „kazać”, „kwas”, „naszyjnik”, „mecz” itp.:
  239. Które słowo nie jest antonimem wyrazu „stary”:
  240.  

    Тема :: Методика викладання польської мови і літератури

  241. USTALCIE, JAKI JEST CEL POZNAWCZY NAUKI O JĘZYKU:
  242. USTALCIE PRZYCZYNY BIOPSYCHICZNE NIEPOWODZENIA SZKOLNEGO:
  243. USTALCIE, NA CZYM POLEGA PROFILAKTYKA PEDAGOGICZNA:
  244. USTALCIE, KTÓRY UCZEŃ DOSTAJE OCENĘ „CELUJĄCĄ”:
  245. USTALCIE, KTÓRY UCZEŃ DOSTAJE OCENĘ „DOSTATECZNIE”:
  246. USTALCIE, CO ZAWIERA CZĘŚĆ WSTĘPNA LEKCJI:
  247. USTALCIE, CO ZAWIERA CZĘŚĆ CENTRALNA LEKCJI:
  248. USTALCIE, CO ZAWIERA LEKCJA PODAJĄCA W CZĘŚCI GŁÓWNEJ:
  249. USTALCIE, CO ZAWIERA LEKCJA ĆWICZENIOWA W CZĘŚCI GŁÓWNEJ:
  250. USTALCIE, JAKA LEKCJA JEST POŚWIĘCONA KONTROLI WYNIKÓW NAUKI:
  251. USTALCIE, Z JAKA NAUKĄ ŁĄCZY SIĘ NAUKA FONETYKI:
  252. USTALCIE, NA CZYM POLEGA TERAPIA PEDAGOGICZNA:
  253. USTALCIE, W JAKIM TYPIE LEKCJI WYRÓŻNIAJĄ SIĘ CZĘŚCI PODSUMOWUJĄCA I SYNTEZUJĄCA:
  254. USTALCIE CEL PRZEPROWADZENIA DYKTANDA:
  255. USTALCIE PODSTAWOWE FORMY ORGANIZACJI PRACY PRZY NAUCE FONETYKI:
  256. USTALCIE, CO STANOWI DOKUMENTACJĘ LEKTORA:
  257. USTALCIE, CO STANOWI DOKUMENTACJĘ UCZNIA:
  258. USTALCIE, OD CZEGO ZACZYNA SIĘ JAKIKOLWIEK TEMAT NA LEKCJI LITERATURY:
  259. USTALCIE, JAKA JEST WSTĘPNA FAZA OPRACOWANIA UTWORU LITERACKIEGO:
  260. USTALCIE, CZYM JEST CZYTANIE INFORMACYJNE:
  261. USTALCIE, CZYM JEST CZYTANIE TWÓRCZE:
  262. USTALCIE SKŁADNIKI OPRACOWANIA LEKTURY:
  263. USTALCIE, CO LUB KTO DECYDUJE O TYM, KTÓRE ZAGADNIENIA TEORETYCZNOLITERACKIE OMAWIAĆ NA LEKCJI:
  264. USTALCIE CECHY METODY GRAMATYCZNO-TŁUMACZENIOWEJ:
  265. USTALCIE CECHY METODY USTNEJ:
  266. USTALCIE, CZYM JEST ZNAJOMOŚĆ CZYNNA JĘZYKA OBCEGO:
  267. USTALCIE, CO JEST POWAŻNYM UTRUDNIENIEM W NAUCE JĘZYKA OBCEGO:
  268. USTALCIE TREŚĆ ZASADY „NIE STOSUJ TEGO, CZEGO NIE ZNASZ”:
  269. USTALCIE, KIEDY FORMUŁUJE SIĘ TEMAT LEKCJI:
  270. USTALCIE CECHY METODY PODAJĄCEJ:
  271.  

    Тема :: Сучасна польська мова. Морфологія

  272. Wskażcie wyrazy obcego pochodzenia:
  273. Wskażcie, które wersje są poprawne:
  274. Czasowniki I koniugacji to:
  275. Czasowniki II koniugacji to:
  276. Skończcie definicję „FLEKSJA TO DZIAŁ GRAMATYKI ZAJMUJĄCY SIĘ ....”:
  277. Partykuły to:
  278. Wskażcie, która wersja jest potrzebna:
  279. Czasowniki III koniugacji to:
  280. Wskażcie poprawny liczebnik: NASZA KOTKA MA (2)........KOCIĄT:
  281. Formy "NIECH CZYTA", "CZYTAJMY" należą do trybu:
  282. Wskażcie formę trybu przypuszczającego:
  283. Wskażcie imiesłów przymiotnikowy bierny:
  284. Wyrazy "WCZEŚNIE", "DOBRZE" to:
  285. Wskażcie, które wersje są poprawne:
  286. Alternacje samogłoskowe zachodzą w odmianie wyrazu (czas teraźniejszy):
  287. Końcówkę –u w D lp ma wyraz:
  288. Końcówkę –a w D lp ma wyraz:
  289. Opozycja „pisać – przepisać” przedstawia morfologiczną kategorię:
  290. Wskaż poprawny podział morfologiczny wyrazu „językoznawstwo”:
  291. W wyrazie „nieszeroko” występują:
  292. Morfemy -stw-, -ow-, -ość- są:
  293. Wskaż wyrazy jednomorfemowe:
  294. Afiksy to:
  295. Od wyrazu "przeczytać" nie można utworzyć formy:
  296. Liczebniki nie odmieniają się przez:
  297. Wyrazy „umyty”, „przeprowadzony” to:
  298. Czasowniki „zrobić”, „pójść”:
  299. Wskaż rzeczownik mający nieregularną odmianę:
  300. Który wyraz nie jest formą singularis:
  301. Wskazać szereg, w którym wszystkie wyrazy to formy pluralis:
  302. Który liczebnik nie ma formy rodzaju żeńskiego:
  303. Po wyrażeniu „pięciu lekarzy...” trzeba użyć czasownika:
  304. Liczebników zbiorowych używamy:
  305. Przymiotniki nie odmieniają się przez:
  306. Wskazać czasownik nieprzechodni:
  307. Od którego przymiotnika tworzymy supletywną formę stopnia wyższego:
  308.