Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014 Середня освіта / Середня освіта. Фізична культура

Розробники:
Дата генерації: 04.07.2023

    Тема :: Спортивні ігри

  1. Не менше скількох гравців має бути у стартовому складі на майданчику на початок гри у баскетболі:
  2. Яку ширину повинні мати всі лінії баскетбольного майданчика:
  3. Після якого персонального чи технічного фолу баскетболіст повинен бути негайно вилучений з гри:
  4. Зі скількох періодів складається гра з баскетболу:
  5. Скільки замін гравців у баскетболі може провести кожна команда протягом гри:
  6. Яка тривалість перерви на вимогу в баскетболі:
  7. Протягом якого часу в баскетболі гравець команди, що встановила контроль над м’ячем, повинен реалізувати спробу кидка у кошик:
  8. Оберіть, перед яким періодом команди в баскетболі міняються кошиками:
  9. Скільки очок зараховується при влучанні штрафного кидка:
  10. Батьківщиною баскетболу є:
  11. Оберіть, які з наступних дій у штрафній площі відповідають правилам гри у футбол:
  12. Оберіть мінімальне число гравців у команді, що дозволяє їй розпочати футбольну зустріч:
  13. Протягом якого часу в ігрових епізодах воротареві у футболі дозволяється тримати м’яч у руках:
  14. Які дії гравців не заборонені у футболі:
  15. Як поновлюється футбольний матч після фіксування положення «поза грою»:
  16. Радіус центрального кола на футбольному полі дорівнює:
  17. Футбольні ворота мають такий розмір:
  18. Радіус кутового сектора футбольного поля дорівнює:
  19. Яка країна вважається засновником гри волейбол:
  20. Гравець якої зони буде виконувати наступну подачу у волейболі після втрати суперником права на її виконання:
  21. До техніки гри у волейбол відноситься:
  22. Яку форму і розміри повинен мати ігровий майданчик у волейболі:
  23. До техніки гри у волейбол відноситься:
  24. Вивчення техніки гри у волейбол необхідно розпочинати з:
  25. Майданчик по кількості гравців умовно поділений на:
  26. Має право виносити покарання у волейболі:
  27. Тривалість технічного тайм-ауту у волейболі становить:
  28. Скiльки гравцiв у кожнiй командi знаходяться на полi:
  29. Подачі у волейболі подаються:
  30. Які тактичні дії захисту у волейболі становлять взаємодії гравців усередині передньої і задньої ліній:
  31.  

    Тема :: Теорія і методика фізичного виховання

  32. Оберіть методичні принципи фізичного виховання:
  33. Оберіть мету етапу поглибленого розучування рухової дії:
  34. Які характери відпочинку бувають при повторному виконанні вправ?
  35. Які показники ЧСС свідчать про жорсткий відпочинок при виконанні вправи повторним методом для добре тренованих осіб?
  36. Яка верхня межа ЧСС на уроці фізичної культури в основній частині для учнів основної медичної групи?
  37. Який пульсовий режим свідчить, що навантаження має розвиваючий характер (згідно О.О. Ухтомського)?
  38. Яким співвідношенням визначається загальна щільність уроку фізичної культури?
  39. Які компоненти техніки повинні висвітлювати наочні посібники для учнів молодшого шкільного віку?
  40. Оберіть метод розвитку швидкісних здібностей:
  41. Який показник можна визначити методом хронометражу діяльності учнів на уроці?
  42. Якому варіанту практичного методу надають перевагу при розучуванні рухової дії дітьми середньої дошкільної групи?
  43. Який вид діяльності найбільш ефективний для професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх монтажників?
  44. Який відсоток повинна становити моторна щільність на уроці легкої атлетики у 9 класі?
  45. Який тест застосовують для оцінки спритності згідно навчальної програми закладів загальної середньої освіти?
  46. При розвитку якої рухової якості чи здібності переважають вправи балістичного характеру?
  47. На які медичні групи поділяються учні залежно від стану здоров’я для уроків фізичної культури?
  48. Який вік вважається найсприятливішим (сенситивним) періодом для розвитку силової витривалості у хлопців?
  49. Які заходи організовує кафедра фізичного виховання закладу вищої освіти?
  50. На які відділення розподіляються студенти закладів вищої освіти для проведення занять фізичної культури урочного типу?
  51. Для якої вікової категорії нетренованих людей пульсове навантаження занять має становити не більше 130 уд/хв (згідно Пирогової та ін., 1986 р., Круцевич та ін., 2018 р.):
  52. Яку здібність визначає біг на місці протягом 5 або 10 секунд з максимальною інтенсивністю?
  53. Оберіть авторів навчальних програм з фізичної культури для учнів 1-4 класів НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ (2018 рік):
  54. Скільки обов’язкових модулів містить навчальна програма для учнів 5-11 класів закладів загальної середньої освіти?
  55. Оберіть державні документи планування фізичного виховання учнів:
  56. Який захід проводять Центри фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» у квітні?
  57. Оберіть засоби розвитку загальної витривалості:
  58. Як називається перша навчальна група у структурі роботи Дитячо-юнацької спортивної школи?
  59. На яку іншу рухову якістю має найбільш високе позитивне перенесення рухова якість «Сила» у мало тренованих людей?
  60. Який модуль не входить у число варіативних у навчальній програмі з предмету «Фізична культура» для учнів 5-9 класів закладів загальної середньої освіти?
  61. Оберіть методи організації учнів на уроці:
  62. Оберіть основні види фізкультурно-оздоровчих занять дорослого населення:
  63. Оберіть періоди кондиційного тренування:
  64. Яка інтенсивність кондиційних занять дорослих осіб із низьким рівнем фізичного стану?
  65. Скільки разів на тиждень повинні проводитися заняття для дорослих людей тривалістю 30 хвилин, помірної інтенсивності, згідно оздоровчих програм К. Купера (1989 р.):
  66. В який вік спостерігається максимальний прояв сили у чоловіків?
  67. Оберіть фази фізичної вправи:
  68. Оберіть варіант дозування фізкультурно-оздоровчих занять урочного типу для дітей підготовчої групи закладу дошкільної освіти:
  69. Оберіть варіант структури та тривалості ранкової зарядки військовослужбовців згідно "Тимчасової настанови з фізичної підготовки у ЗСУ", (2014):
  70. Якого віку військовослужбовців-чоловіків відносять до першої групи для занять і виконання нормативів із фізичної підготовки згідно "Тимчасової настанови з фізичної підготовки у ЗСУ", (2014 р.):
  71. Оберіть основну функцію професійно-прикладної фізичної підготовки:
  72. Яка повна назву документа "Національна стратегія з оздоровчої рухової активності в Україні «Рухова активність - ??? », (2016-2025 роки)?
  73. Які види готовності учнів повинен визначити вчитель перед засвоєнням нової рухової дії?
  74. Для осіб якого віку розроблені «Тести і нормативи для проведення щорічного оцінювання фізичної підготовленості населення України…», 2018 року:
  75. Оберіть найбільш оптимальний метод для розвитку загальної витривалості у дітей молодшого шкільного віку:
  76. Оберіть способи підвищення навантаження, згідно принципу прогресування навчально-тренувального процесу:
  77. Оберіть класифікацію фізичних вправ за їх значенням у вирішенні освітніх завдань з фізичного виховання:
  78. Який пульсовий режим свідчить про розвиток аеробної витривалості?
  79. Яких вправ має бути більше у процесі розвитку гнучкості, якщо запас (резерв) гнучкості дуже малий:
  80. Оберіть назву методу використання стрибкових вправ у глибину для розвитку вибухової сили:
  81. Якому визначенню відповідає тлумачення «Рівень володіння руховою дією, який характеризується необхідністю свідомого контролю за діями, невисокою швидкістю виконання, нестабільністю та неекономічністю рухів»:
  82. На якому етапі розучування рухової дії передбачається формування основ техніки?
  83. У якому році прийнятий Закон України «Про фізичну культуру і спорт»?
  84. Оберіть дидактичне правило принципу послідовності навчання у фізичному вихованні:
  85. Скільки усього уроків фізичної культури за навчальний рік у закладах загальної середньої освіти при трьох урочній системі занять на тиждень?
  86. З якої дати дозволяється проводити тестування фізичної підготовленості учнів у закладах загальної середньої освіти?
  87. Скільки варіативних модулів мають опанувати учні 7-8 класів за навчальний рік згідно діючої навчальної програми з фізичної культури для закладів загальної середньої освіти?
  88. В яких закладах може підвищувати спортивну майстерність доросле населення?
  89. В якій частині уроку фізичної культури перевіряють домашні завдання?
  90. Який метод організації учнів на уроці фізичної культури характеризується одночасним виконанням вправи усім класом?
  91. Яка кількість повторень вправи (ПМ) використовується для збільшення м’язової маси при повторному методі розвитку сили, з величиною обтяження 30-80 % МТ (максимального тесту), з останнім повторенням за рахунок вольових зусиль?
  92.  

    Тема :: Туризм

  93. Тимчасовий від'їзд людини з постійного місця проживання терміном від 24 годин до 12 місяців з різною метою: оздоровчою, спортивною, пізнавальною та іншими без заняття оплачуваною діяльністю характеризується як:
  94. Оберіть громадські організації, які функціонують у туристичній галузі:
  95. Головна мета досягнення спортивного удосконалення в подоланні природних та штучних перешкод, а також досягнення перемоги в ході змагальної діяльності характеризує:
  96. Географічна територія, яка стає ціллю туристичного походу або подорожі (село, місто, країна) з метою задоволення потреб і бажань туристів визначається як:
  97. Оздоровчі завдання в туризмі забезпечують:
  98. Який документ визначає принципи і основні напрями державної політики у сфері туризму?
  99. Головна мета формування спеціальних знань про рідний край, природу, історію, культуру, традиції характеризує:
  100. Сукупність природно-кліматичних, оздоровчих, історико-культурних, пізнавальних та соціально-побутових об'єктів відповідної території, які задовольняють різноманітні потреби туристів визначається як:
  101. Виховні завдання в туризмі забезпечують:
  102. Який документ визначає порядок і правила присудження спортивних звань та розрядів у туризмі?
  103. Сукупність форм і засобів туризму, здатних задовольнити фізичні та духовні потреби різних груп населення визначається як:
  104. Освітні завдання в туризмі забезпечують:
  105. Головна мета охорона і збереження навколишнього середовища, флори, фауни рідного краю характеризує:
  106. Сукупність спортивних споруд, інших закладів розміщення, харчування, транспортування туристів, об'єктів пізнавального, культурного, оздоровчого призначення, а також установи, які здійснюють організаційно-управлінську діяльність визначається як:
  107. Оберіть головну мету туризму:
  108. Оберіть основні типи організаційно-управлінських структур у туризмі:
  109. Який документ визначає порядок організації, проведення та підведення підсумків змагань з спортивного туризму?
  110. Організовані групові пересування пішки, на лижах, велосипедах, човнах тощо, з метою фізичного вдосконалення, пізнання рідного краю, суспільно-корисної діяльності визначаються як:
  111. День туризму відзначають:
  112. Система заходів, спрямованих на запобігання можливості тяжких наслідків в результаті падіння учасника з висоти, неконтрольованого або небажаного переміщення, попадання в загрозливе становище або в небезпечні для життя умови середовища (вода, сніг, заклинювання в тисняві тощо) - це...:
  113. Які є варіанти побудови туристичних маршрутів?
  114. Скільки виділяють ступенів складності у некатегорійних спортивних походах?
  115. Яка оптимальна кількість учасників пішохідного походу з учнівської та студентської молоді?
  116. Хто з суддівської колегії ставить штрафи учасникам команди з пішохідного туризму?
  117. Для проведення категорійних, дальніх, ступеневих походів, а також місцевих ступеневих походів тривалістю більше 4-ох днів туристичні групи обов’язково повинні отримати дозвіл на вихід групи на маршрут від:
  118. По яких критеріях визначаються категорії або ступінь складності туристського спортивного походу?
  119. Основна мотузка повинна мати діаметр:
  120. Коротка динамічна дистанція з подоланням спортсменом або командою технічних етапів та спеціальних завдань - це:
  121. Всі дистанції змагань з пішохідного туризму можуть складатись з:
  122. Змагання з пішохідного туризму проводяться на дистанціях:
  123.  

    Тема :: Гімнастика та методика її викладання

  124. До методичних особливостей гімнастики відносяться:
  125. Залежно від спрямованості основних завдань, які вирішуються засобами фізичного виховання, класифікують такі групи гімнастики:
  126. До засобів основної гімнастики відносяться:
  127. Створення цих систем гімнастики було обумовлене запитами громадськості на початку ХІХ ст.:
  128. В одній із систем гімнастики на початку ХІХ ст. урок складався з трьох частин:
  129. Яка перша команда подається перед початком уроку для організованого шикування учнів?
  130. Яка послідовність команд для початку виконання загально розвивальних вправ з нахилами, змахами ніг, випадами в одну із сторін?
  131. Загальнорозвивальні вправи доцільно складати на:
  132. Під час запису (пояснення) загальнорозвивальних вправ рухи (положення) потрібно вказувати в такій послідовності:
  133. Під час подачі команди для перешикування слід дотримуватись такої послідовності її частин:
  134. Оберіть місце розташування вчителя, якщо учні виконують вправи рухаючись по колу:
  135. Яка вправа є підвідною в процесі навчання перекидів вперед та назад?
  136. Яка вправа є спеціальною в процесі навчання перекидів вперед та назад?
  137. Під час виконання учнем перекиду назад страхування та допомога надається таким чином:
  138. Оберіть типову помилку під час виконання "моста" із стійки ноги нарізно:
  139. Як називається елемент акробатики, який виконується таким чином: в.п.- напівприсід, руки назад. Махом руками вперед і розгинаючи ноги, поставити руки не ближче 60 - 80 см від носків, відштовхнутися ногами та виконати перекид у групуванні:
  140. Оберіть вихідне положення для виконання стійки на голові з опорою руками:
  141. Під час засвоєння опорних стрибків в першу чергу вивчають:
  142. Яка вправа із наведених не входить до методики навчання стрибка зігнувши ноги через гімнастичного козла:
  143. Як називається вправа, техніка виконання якої описана: із вису стоячи на зігнутих руках енергійним махом одної ноги вгору-вперед і поштовхом іншої зігнутися у кульшових суглобах і, підтягуючись на руках, перекинути прямі ноги через перекладину. Потім, опираючись на неї стегнами та руками, розігнути руки, відвести голову назад, випрямитись та прийняти положення упору:
  144. Оберіть типову помилку під час розмахування в упорі на паралельних брусах:
  145. Під час оцінювання підтягування у висі на перекладині спроба не зараховується, якщо:
  146. В якому режимі функціонує нервово-м’язова система гімнаста під час виконання «хреста» на кільцях та упору лежачи:
  147. Переважно яка рухова якість розвивається під час виконання вправ у рівновазі:
  148. Які групи вправ характерні для розвитку активної гнучкості?
  149. В підготовчій частині уроку з гімнастики використовують:
  150. До найбільш важливих форм занять гімнастикою належать:
  151. Готовність викладача, тренера або когось іншого, хто страхує, подати потрібну допомогу, щоб запобігти падінню, удару або іншому пошкодженню студента, це:
  152. Для яких класів у зміст навчальної програми з предмету «Фізична культура» введено вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики:
  153. У зміст якого варіативного модуля навчальної програми «Фізична культура» входять стрибки, лазіння, рівновага, акробатика, виси та упори:
  154.  

    Тема :: Основи науково-дослідної роботи

  155. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток вибухової сили:
  156. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток динамічної сили:
  157. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток вибухової сили:
  158. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток витривалості:
  159. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток динамічної сили:
  160. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток швидкості:
  161. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток гнучкості:
  162. Проведення паралельних досліджень у групах з наступною зміною факторів, що вивчаються:
  163. Визначення часу, що витрачається на виконання яких-небудь дій та його графічне відображення:
  164. Метод отримання інформації шляхом двостороннього або багатобічного обговорення питання, яке цікавить дослідника:
  165. Методи визначення кількісних та якісних показників дослідження:
  166. Метод отримання інформації шляхом письмових відповідей респондентів на систему стандартизованих питань:
  167. Потенційна здатність людини протягом певного часу виконувати динамічну, статичну або змішану роботу заданої величини:
  168. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток швидкісної витривалості:
  169. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток статичної сили:
  170. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток швидкості:
  171. Контрольні тести, які найбільше вказують на розвиток спритності:
  172. Вирівнювання характеристик досліджуваних за віком, статтю, фізичною підготовленістю, професійною належністю:
  173. Експеримент, котрий передбачає проведення паралельних досліджень у групах з наступною зміною факторів, що вивчаються:
  174. Індивідуальний розвиток організму, що охоплює всі фізіологічні та психофізіологічні зміни впродовж усього життя людини:
  175. Визначення основного питання, на вирішення якого спрямована дослідницька робота:
  176. Процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обране для вивчення:
  177. Метод пізнання за допомогою поділу на частини, або розгляду окремих предметів дослідження (об’єктів, якостей,…):
  178. Процес пізнання, який вимагає доведення істини висунутих гіпотез, або виявлення закономірностей об’єктивної дійсності:
  179. Метод наукового дослідження, спрямований на сприйняття фактів, процесів, явищ системи фізичного виховання безпосереднім, або опосередкованим способом:
  180. Підготовчий етап роботи над актуальною проблемою, необхідний для створення ґрунтовної документальної бази наукового дослідження:
  181. Конкретні шляхи вирішення визначеної мети наукового дослідження:
  182. Експеримент, що проводиться на початку дослідження з метою визначення стану певного явища на практиці та побудови його схематичної моделі:
  183. Самостійна навчальна, учбово-методична робота студента, переважно аналітичного характеру, виконана під керівництвом викладача з метою поглиблення та узагальнення отриманих знань, та їх застосування у комплексному вирішенні конкретного завдання:
  184.  

    Тема :: Психологія фізичної активності

  185. Система стійких індивідуальних властивостей людини, що формуються і виявляються у діяльності, спілкуванні та зумовлюють типові для неї способи поведінки й емоційного реагування:
  186. Риса особистості, якій притаманна легкість у спілкуванні, достатньо упевнена поведінка у незнайомих ситуаціях, відносно висока самооцінка, прагнення до міжособистісних контактів:
  187. Дисбаланс між фізіологічними і психологічними потребами та здатність до реакції людини за умов, коли невдача в задоволенні потреб має важливі наслідки:
  188. Тип темпераменту, притаманний людині рухливій, неврівноваженій. Емоції швидкі, сильні і стійкі, з чітким зовнішнім виявом. Міміка, пантоміміка, жести, мова - дуже виразні. Типові рухливість і постійне прагнення до дії.
  189. Індивідуальна особливість людини, що проявляється у силі емоційних реакцій, а також у збудженості, врівноваженості, швидкості, ритмі й інтенсивності психічних процесів:
  190. Гіпотеза ендорфінів позитивного впливу фізичних навантажень на психічне здоров'я є:
  191. Для вертикальної структури спортивної команди характерно:
  192. Оберіть із запропонованих групу факторів, що впливають на розвиток згуртованості у спортсменів та осіб, які займаються фізичною культурою:
  193. Поняття цілісності спортивного процесу, що охоплює змагальну діяльність спортсмена, співучасть у події зацікавлених осіб (тренера, уболівальників, арбітрів):
  194. Комплекс заходів, що дозволяють визначити високий рівень здібностей (обдарованості) людини до того, чи іншого виду спортивної діяльності (виду спорту):
  195. Риса особистості, яка говорить про високий рівень суперництва це:
  196. Яке з наведених визначень найбільш точно характеризує поняття «збудження»:
  197. Яке з наведених визначень найбільш точно характеризує поняття «тривожність»:
  198. Спрямованість та інтенсивність зусиль для досягнення мети:
  199. Складна психофізіологічна реакція, спричинена частими надмірними і малоефективними зусиллями спортсмена з метою виконання вимог тренування і змагання це:
  200. До функцій лідера відносять:
  201. Лідер орієнтований на спортивні досягнення, який піклується про вдосконалення майстерності спортсменів, виступає ініціатором у пошуках більш ефективних і сучасних методів підготовки це:
  202. Регрес результативності тренувального процесу, наслідком якого є перевтома це:
  203. Лідер орієнтований на міжособистісні відносини в команді, підтримку сприятливого психологічного клімату, профілактику міжособистісних конфліктів, виховання у спортсменів високих моральних і патріотичних почуттів.
  204. Конституційна теорія пояснює різноманітність типів людей та їх поведінки за:
  205. Спеціалісти в галузі психології фізичного виховання і спорту займаються:
  206. Система заходів, спрямованих на відновлення та корекцію психічних станів, створення сприятливих умов, необхідних для забезпечення оптимального рівня самопочуття:
  207. Ситуація, в якій винагороди розподіляються серед учасників неоднаково:
  208. Ситуація, в якій цілі учасників взаємозалежні: у досягненні власної цілі одна людина залежить від іншої:
  209. Когнітивна психологія вивчає:
  210. Лонгітюдний метод наукових досліджень в психології фізичної активності передбачає:
  211. Процес послідовного активного уявлення та чіткого словесного опису рухів, які реально виконуються, сприяють швидкому оволодінню технікою виконання та самовдосконалення:
  212. Рівномірний стиль спортивної діяльності характеризується:
  213. Свідоме напруження психологічних і фізичних можливостей спортсмена з метою подолання перешкод, зумовлених різними за змістом і ступенем труднощами:
  214. Зародження спортивної психології припадає на:
  215. Рівень психологічного добробуту, який визначається не тільки відсутністю психічних захворювань, а й низкою соціально-біологічних, і тих, що стосуються навколишнього середовища, чинників:
  216. Яке з наведених визначень найбільш точно характеризує поняття «психологія фізичної активності»:
  217.  

    Тема :: Фітнес

  218. Яку фітнес-програму запропонуєте на розвиток витривалості:
  219. Яку фітнес-програму ви запропонуєте особам похилого віку:
  220. За яким індексом визначають надлишкову масу тіла:
  221. Як здійснюється підбір фітбола для тренувань:
  222. Які з вище наведених занять заборонені при порушеннях постави:
  223. Яку фітнес-програму запропонуєте на розвиток витривалості:
  224. Яке обладнання використовується у фітнес-програмі для розвитку сили м’язів:
  225. Інтервальний метод тренувань пропонуємо:
  226. Коли і ким була створена програма степ тренувань:
  227. Фітнес напрямок «Стретчинг» є програмою на розвиток:
  228. Яким видом адаптації є показник досягнення розвитку фізичних якостей:
  229. Які види аеробіки відносяться до другої категорії:
  230. Які методи хореографії застосовуються при розробці програми з базової аеробіки:
  231. Яку фітнес-програму ви запропонуєте з діагнозом «Астматичний компонент»:
  232. Коли і де проходив перший чемпіонат з фітнесу?
  233. Розвиток максимальної сили досягається за рахунок:
  234. Коли і де була зареєстрована Волинська федерація аеробіки та фітнесу?
  235. Тижневий цикл тренувального процесу називається:
  236. Для оцінки ефективності мезоциклу оздоровчого тренування проводять:
  237. Яка повинна бути тривалість пауз між серіями, якщо мета тренувальних занять збільшити об’єм м’язів?
  238. Базові вправи мають наступні ознаки:
  239. До базових вправ, що використовуються для розвитку м’язів ніг не належать:
  240. Недостатній рівень рухової активності має назву:
  241. До фітнес-програм танцювальної спрямованості не відносяться:
  242. Де і коли була відкрита перша студія системи Джозефа Пілатеса:
  243. На відновлення функцій стопи після травми, яку фітнес-програму ви запропонуєте:
  244. В якому із блоків цільової спрямованості аеробного класу, направлено на розвиток музикально-ритмічних здібностей і творчої активності:
  245. Для розвитку аеробних функцій людей похилого віку пропонуємо:
  246. Фітнес-програми високої інтенсивності запропонуєте якому темпераменту:
  247. При якій програмі тренувань є необхідність збільшення потреби білку для організму:
  248.  

    Тема :: Плавання

  249. На змаганнях, старт з води виконується при плаванні:
  250. Гребок при плаванні кролем на спині виконується:
  251. При плаванні кролем на спині рука входить у воду:
  252. У кролі на грудях рухи ногами вважають раціональними, якщо вони:
  253. Як називається поворот, при котрому вдих відбувається під час обертання плавця біля стінки басейну:
  254. Програма І Олімпіади включала дистанції:
  255. На Олімпійських іграх програма із стрибків у воду включає:
  256. Випускники Шувальської школи здавали норми і отримували звання:
  257. При плаванні кролем на грудях, для використання вдиху голова повертається в сторону руки, що знаходиться у фазі:
  258. Дихання в кролі на спині узгоджується:
  259. При плаванні кролем на грудях існують декілька варіантів узгодження рухів:
  260. Кроль на спині застосовується у змаганнях з плавання на дистанціях:
  261. Який спосіб спортивного плавання характеризується поперемінними і симетричними рухами руками та ногами, вдихом з поворотом голови у бік і видихом у воду:
  262. Спортивними способами плавання є:
  263. Стрибки у воду на змаганнях виконуються:
  264. Довжина дистанцій у марафонському плаванні складає:
  265. Шувальська школа плавання була відкрита у:
  266. У синхронному плаванні медалі розігруються:
  267. У кролі на грудях основне пересування тіла вперед забезпечують:
  268. При плаванні кролем на спині рука виходить із води і проноситься над водою:
  269. При плаванні кролем на грудях, брасом та батерфляєм старт виконується:
  270. Оберіть правильну фазову послідовність виконання старту з тумбочки:
  271. Оберіть правильну фазову послідовність при виконанні відкритого повороту:
  272. Робочими рухами ногами при плавні батерфляєм називають:
  273. Який спосіб спортивного плавання характеризується одним одночасним симетричним рухом (гребком) руками, двома ударами ногами в поєднанні хвилеподібними рухами тулуба, а також одного вдиху та одного видиху:
  274. На яких дистанціях зі спортивного плавання використовується батерфляй:
  275. Оберіть правильну фазову послідовність циклу рухів руками при плаванні батерфляєм:
  276. Один цикл рухів при плаванні брасом складається:
  277. За швидкісними характеристиками спортивних способів плавання брас посідає:
  278. За швидкісними характеристиками спортивних способів плавання батерфляй посідає:
  279.  

    Тема :: Легка атлетика

  280. Яке завдання методики навчання техніки метання списа вирішується першочергово?
  281. Як округлюється результат у метанні списа?
  282. Яка загальна довжина розбігу у метанні списа?
  283. Які основні вимоги до студентів для навчання техніці метання списа?
  284. Метання списа це:
  285. На які умовні частини можна поділити техніку метання списа?
  286. Як здійснюється приземлення в стрибку у висоту способом "переступання"?
  287. Якою ногою (по відношенню до планки) здійснюється відштовхування в стрибку у висоту способом "переступання"?
  288. Під яким кутом до планки здійснюється розбіг в стрибках висоту способом "переступання"?
  289. На які відстані від проекції планки здійснюється відштовхування в стрибку у висоту способом "переступання"?
  290. Яка довжина стартового розбігу в бігу на 100 м?
  291. Які з перерахованих фаз техніки не належать до бігу на короткі дистанції?
  292. З якого вихідного положення розпочинається біг у спринті?
  293. Які з перерахованих видів не відносяться до легкої атлетики?
  294. Біг на середні дистанції включає відрізки на:
  295. Розбіг при стрибку у висоту способом "фосбері-флоп" виконується під кутом до планки:
  296. Вага диску для чоловіків дорівнює:
  297. Відстань між бар’єрами на дистанції 400 м дорівнює:
  298. Вага диску для жінок дорівнює:
  299. Відстань від лінії старту до першого бар’єра на дистанції 400 м становить:
  300. Оберіть, з якого положення розпочинається біг з бар’єрами:
  301. Висота бар’єрів на дистанції 400 м становить для чоловіків:
  302. Оберіть кількість бар’єрів на дистанції 110 м з/б:
  303. Оберіть, яка довжина розбігу (в бігових кроках) в стрибку у висоту способом "фосбері-флоп":
  304. Які з перерахованих способів не належать до стрибків у довжину?
  305. Оберіть середню довжину розбігу (в бігових кроках) для чоловіків в стрибках у довжину:
  306. У якому вихідному положенні повинен знаходитись спортсмен перед штовханням ядра:
  307. Скільки часу відводиться штовхальнику ядра на виконання спроби згідно правил змагань?
  308. Оберіть, якої ваги ядро для чоловіків:
  309. Оберіть, скільки спортсменів отримує право на три додаткові спроби в змаганнях метальників:
  310.