Волинський національний університет імені Лесі Українки

Центр інноваційних технологій та компютерного тестування

Тест ::: 014 Середня освіта / Середня освіта (Географія. Економіка)

Розробники:
Дата генерації: 03.06.2022

    Тема :: Методика навчання географії та основ економіки

  1. Оберіть визначення, яке розкриває сутність методики навчання географії та економіки
  2. Предметом методики навчання географії й економіки є
  3. До якої галузі наук відноситься методика навчання географії й економіки
  4. Назвіть логічний метод дослідження, який передбачає виділення істотних особливостей досліджуваного об’єкта та уявне відсторонення від несуттєвих, другорядних його характеристик
  5. Назвіть логічний метод дослідження, сутністю якого є логічно обґрунтований процес переходу від окремого до загального, що забезпечує формування понять, законів, теорій
  6. Назвіть логічний метод дослідження, який передбачає уявний або практичний поділ об’єкта дослідження на окремі складові, їх характеристику, виділення спільних і відмінних властивостей
  7. Назвіть логічний метод дослідження, який передбачає з’ясування причинно-наслідкових зв’язків між різними об’єктами шляхом просувань від конкретного до загального
  8. Охарактеризуйте сутність педагогічного експерименту
  9. Назвіть головні групи методів, що застосовуються при організації науково-педагогічного дослідження у галузі методики навчання географії та економіки
  10. Який з перерахованих методів відноситься до теоретичних методів дослідження
  11. Назвіть, за якою ознакою виділяються констатувальний та формувальний експерименти:
  12. Назвіть, за якою ознакою виділяються природний, лабораторний та комплексний експерименти
  13. Назвіть вид експерименту, який проводиться на початку і у кінці методичного дослідження з метою визначення рівня знань, умінь і навичок учнів
  14. Назвіть вид експерименту, метою якого є доведення ефективності нової методики, обґрунтованої експериментатором
  15. Назвіть вид експерименту, який проводять у звичних умовах навчально-пізнавальної діяльності учнів, але при цьому запроваджується певне методичне нововведення
  16. Назвіть вид експерименту, який передбачає вивчення методичного нововведення на основі навчання з групою учнів у відповідно змодельованих умовах (підібрані необхідні засоби навчання тощо)
  17. Назвіть директора Інституту педагогіки НАПН України; доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України, віце-президент НАПН України
  18. Назвіть авторів підручника «Загальна методика навчання географії», для студентів і викладачів вищих навчальних закладів, інших установ освітнього профілю
  19. Назвіть авторів методичного посібника для вчителя з курсу географії рідного краю
  20. Хто вперше теоретично обґрунтував методику застосування наочності при формуванні знань
  21. Хто вперше обґрунтував класно-урочну систему навчання
  22. Назвіть автора праці «Велика дидактика» (1632 р.)
  23. Назвіть об’єктно-натуральні засоби навчання географії
  24. До вербальних засобів навчання відносять
  25. Оберіть принцип навчання, який передбачає всебічне вивчення учнями своєї місцевості та використання інформації про рідний край у процесі формування географічних та економічних компетентностей школярів
  26. Оберіть принцип навчання, який полягає у засвоєнні учнями географічної чи економічної інформації у логічному зв’язку і наступності; формування знань спирається на вже вивчений матеріал та готує основу до засвоєння нового
  27. Оберіть принцип навчання, який вимагає вичленення у вивчаючому матеріалі провідних понять, встановлення їх зв’язків з іншими поняттями, розкриття генезису їх розвитку, показу для відповідних понять більш загальних законів
  28. Оберіть принцип навчання, який передбачає засвоєння учнями науково перевірених знань: теорій, понять, законів, фактів у відповідності до сучасності; при цьому завбачено розкриття школярами причинно-наслідкових зв'язків явищ, процесів, подій та формування світогляду
  29. Оберіть принцип навчання, який полягає у відповідності змісту і обсягу навчального матеріалу до вікових особливостей і рівня підготовки учнів при вивченні географії й економіки
  30. Оберіть принцип навчання, який спрямований на розвиток внутрішніх мотивів школярів до пізнання; спирається на єдність мислення і почуттів, передбачає позитивні чуттєві переживання у процесі вивчення географії й економіки, сприяє формуванню в учнів інтересу до знань
  31. Оберіть принцип навчання, який полягає у залученні різних органів чуття до процесу сприйняття й аналізу навчальної інформації, ґрунтується на використанні методів ілюстрування, демонстрування та спостереження при вивченні географії й економіки
  32. «Золотим правилом» дидактики називають
  33. Назвіть основні групи методів навчання, обґрунтовані Бабанським Ю. К.
  34. Назвіть ознаки, за якими виділено такі методи: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемного викладу, частково-пошуковий, дослідницький
  35. Назвіть ознаки, за якими виділено такі групи методів: словесні, наочні, практичні
  36. Назвіть методи усного викладу знань
  37. Назвіть групи наочних методів навчання
  38. Назвіть ознаки, за якими виділено такі методи: аналітичний, синтетичний, аналітико-синтетичний, індуктивний, дедуктивний, індуктивно-дедуктивний, порівняння, аналогій
  39. Назвіть метод навчання, який полягає у викладі вчителем готової географічної чи економічної інформації у поєднанні з використанням наочних матеріалів
  40. Назвіть метод навчання, який полягає в тому, що вчитель конструює систему завдань, які спрямовують діяльність учнів на відтворення вже відомих їм дій
  41. Назвіть метод, коли вчитель розчленовує проблемне завдання на систему взаємопов’язаних підзавдань, що вирішуються учнями у ході бесіди, спрямованої на розв’язання проблеми загалом; потребує інтелектуально-пошукового зусилля школярів
  42. Назвіть метод навчання, при якому вчитель ставить перед учнями навчальну проблему i сам її розв’язує, демонструючи шлях наукового мислення i пошукової діяльності
  43. Назвіть вид бесіди, яка передбачає стислі відповіді на запитання, що не пов’язані логічно між собою, проте визначають рівень знань фактичного матеріалу при вивченні географії й економіки
  44. Назвіть вид бесіди, у процесі якої учні розв’язують поставлену перед ними проблему шляхом логічних міркувань за допомогою послідовних запитань вчителя, які пов’язані між собою
  45. До словесних методів навчання географії й економіки належать:
  46. Назвіть методи навчання, які передбачають використання конкретних предметів та явищ географічної оболонки у натуральному вигляді або у вигляді відповідних зображень
  47. Назвіть метод навчання географії й економіки, що характеризується рухливістю засобів показу, при якому вчитель зосереджує увагу учнів на найсуттєвіших його особливостях, залучаючи школярів до виконання відповідних розумових операцій
  48. Назвіть метод навчання географії й економіки, що полягає в організованому, цілеспрямованому, багаторазовому повторенні учнями певних дій та операцій з метою формування й закріплення географічних вмінь і навичок
  49. Позначення учнем на контурній карті географічних об’єктів відносять до методу
  50. Показ вчителем відеофрагменту на уроці географії чи економіки є прийомом
  51. Використання вчителем рисунків, розміщених на сторінках підручника, є прийомом
  52. Оберіть визначення, яке розкриває сутність поняття «форма організації навчання»
  53. Назвіть форму організації навчання з географії та економіки, яка характеризується такими особливостями: одноосібним розв’язуванням учнем пізнавальних завдань та повною його самостійністю; педагог враховує особистісні характеристики кожного школяра, використовуючи завдання різних рівнів складності
  54. Назвіть форму організації навчання з географії та економіки, яка характеризується такими особливостями: учні класу виконують спільне завдання та працюють в однаковому темпі; педагог одночасно керує діяльністю всіх школярів, які практично не взаємодіють між собою
  55. Назвіть форму організації навчання з географії та економіки, яка ґрунтується на співпраці двох учнів, що працюють у змінному складі; використовується діалогове спілкування та оприлюднення відповідних думок перед учнями класу
  56. Назвіть форму організації навчання з географії та економіки, яка передбачає співпрацю та взаємонавчання учнів у малих групах, робота яких спрямовується на досягнення спільної мети
  57. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «попереднє опрацювання навчальної програми вчителем, визначення мети та завдань уроку, складання конспекту уроку, підготовка різних засобів навчання»
  58. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «забезпечення оптимального змісту уроку згідно вимог навчальної програми, урок повинен логічно пов’язувати всі його структурні частини та проектуватись як складова великої теми чи розділу»
  59. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «дотримання принципів навчання та оптимальний вибір дидактичних інструментів, стовідсоткова зайнятість учнів упродовж уроку, систематичний контроль і корекція навчальних досягнень школярів, основний навчальний матеріал повинен бути засвоєний учнями на уроці»
  60. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «умотивованість навчально-пізнавальної діяльності учнів, позитивна психологічна атмосфера впродовж уроку, врахування вікових та індивідуальних особливостей учнів, особистісно-орієнтований підхід до школярів, забезпечення імпровізаційних змін у ході уроку у відповідності до зміни емоційного стану дітей»
  61. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «демократичний стиль спілкування вчителя з учнями, активна співпраця педагога і школярів, відповідна взаємодопомога, тактовність учителя у відношеннях з учнями»
  62. Укажіть групу вимог до сучасного уроку географії та економіки, до якої належить таке трактування: «утримання класного приміщення у належному санітарному стані, забезпечення відповідного температурного режиму приміщення, забезпечення належних норм освітлення, запобігання виникненню перевтоми учнів»
  63. Оберіть характеристику, що визначає сутність уроку географії та економіки
  64. Оберіть характеристику, що розкриває сутність позаурочної роботи з географії та економіки
  65. Оберіть характеристику, що розкриває сутність позакласної роботи при вивченні географії й економіки
  66. Назвіть основну форму організації навчання у загальноосвітній школі
  67. Назвіть вид уроку, який найбільш поширений у практичній діяльності вчителів географії та економіки, проводити під час вивчення невеликих тем, коли повторення раніше вивченого матеріалу логічно переходить у освоєння нової теми
  68. Назвіть вид уроку, який використовується при вивченні великих за обсягом тем, що потребують для засвоєння різних джерел географічних чи економічних знань. Ці уроки виключають таку структурну частину, як перевірка домашнього завдання
  69. Назвіть вид уроку, який доцільно проводити після вивчення учнями основного навчального матеріалу з відповідного тематичного блоку. Головна дидактична мета уроку спрямована на приведення засвоєних школярами знань і вмінь у систему
  70. Назвіть вид уроку, метою якого є закріплення знань та формування вмінь і навичок учнів застосовувати їх на практиці, передбачено використання різних засобів навчання (карти атласів, контурні карти, статистичні матеріали, довідники тощо)
  71. Назвіть вид уроку, метою якого є виявлення відповідного рівня знань, умінь і навичок учнів та врахування таких результатів для подальшого удосконалення навчального процесу при вивченні географії та економіки
  72. Назвіть вид уроку, який передбачає мотивацію на подальше засвоєння навчального матеріалу і проводиться переважно перед вивченням нового курсу чи розділу
  73. Назвіть початковий елемент кожного уроку, коли вчитель психологічно й організаційно готує учнів до роботи, а саме: перевіряє присутність школярів, а також – наявність підручників, атласів, зошитів тощо (триває 1-2 хвилини)
  74. Назвіть етап комбінованого уроку, який забезпечує зв’язок між раніше сформованими знаннями та новим навчальним матеріалом. Зокрема, перевірка навчальних досягнень учнів вимагає відтворення найважливіших понять і закономірностей, що становлять основу для усвідомлення нового матеріалу
  75. Назвіть етап комбінованого уроку, який являє собою коротку вступну розповідь або бесіду вчителя, завданням якої є швидко налаштувати клас до навчальної роботи на уроці та підтримати прагнення учнів до навчання
  76. Назвіть етап комбінованого уроку, ключовими складниками якого є сприйняття, усвідомлення й осмислення учнями навчального матеріалу
  77. Назвіть традиційний урок навчання географії та економіки у загальноосвітній школі
  78. Назвіть нетрадиційний урок навчання географії та економіки у загальноосвітній школі
  79. Назвіть форму організації навчання, що полягає у системному усному викладі вчителем великої за обсягом теми, та сприяє розвитку вмінь учнів вести конспекти
  80. Назвіть тип лекції, яка передбачає виклад лектором матеріалу у поєднанні з прийомами бесід
  81. Назвіть тип лекції, яка передбачає виклад матеріалу у поєднанні з прийомами постановки суперечливих проблем, що вимагають розв’язання у ході дискусій
  82. Назвати форму організації навчання, яке відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учасників навчального процесу; це взаємонавчання (колективне, групове, навчання у співпраці), де і учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчального процесу
  83. Назвіть кооперовано-інтерактивну форму навчання
  84. Назвіть дискусійно-інтерактивну форму навчання
  85. Назвіть інтерактивну форму навчання, що передбачає публічне обговорення навчальної проблеми, яка ґрунтується на спірному зіткненні різних думок школярів
  86. Назвіть інтерактивну форму навчання, що передбачає вирішення питань проблемного спрямування між учнями, діяльність яких організовується шляхом змагання
  87. Назвіть найбільш поширену форму організації позакласного навчання при формуванні географічних та економічних компетентностей учнів
  88. Виділіть суттєву характеристику проблемного навчання
  89. Назвіть підвид практичної роботи з географії, яка ґрунтується на застосуванні засвоєних географічних знань і вмінь учнями у відомій ситуації і виконується за зразком (за відомим планом)
  90. Назвіть підвид практичної роботи з географії, яка передбачає співпрацю та взаємонавчання учнів у групах
  91. Назвіть підвид практичної роботи, яка проводиться у формі дидактичної гри
  92. Назвіть підвид практичної роботи з географії, яка спрямована на перевірку й оцінювання рівня сформованості й застосування вмінь і навичок учнів
  93. Назвіть метод контролю, який передбачає встановлення результатів засвоєння учнями географічних понять і термінів, перевірку попередньо вивченого навчального матеріалу, а також – вміння школярів виконувати дії за запропонованим зразком
  94. Назвіть вид контролю, який передбачає виявлення рівня навчальних досягнень учнів у кінці семестру чи навчального року або після закінчення вивчення усіх шкільних географічних курсів
  95. Назвіть форму контролю, який проводиться з використанням системи запитань і завдань, що мають відмінні рівні складності та, відповідно, оцінюються різною сумою балів
  96. Назвіть форму контролю, який ґрунтується на взаємоперевірці результатів навчальних досягнень школярів. Він передбачає виступи учнів з повідомленнями, відповіді на запитання однокласників. Функцію оцінювання виконує вчитель
  97. Назвіть спосіб контролю, який сприяє розвитку вмінь і навичок учнів логічно мислити, аргументувати власні думки та відстоювати їх
  98. Назвіть географічний курс, який вивчається у 6-му класі загальноосвітньої школи
  99. Назвіть географічний курс, який вивчається у 7-му класі загальноосвітньої школи
  100. Назвіть географічний курс, який вивчається у 8-му класі загальноосвітньої школи
  101.  

    Тема :: Основи суспільної географії

  102. У Радянський час до складових частин суспільства не відносили
  103. Що є ознакою фундаментальності змісту науки
  104. Вид людської життєдіяльності, який полягає в тому, що людина як жива істота взаємодіє з природою безпосередньо на популяційному, соціумному та організменному рівні
  105. Суспільно-географічний процес, який полягає у розширенні ядра концентрації, що зрештою призводить до утворення агломерації
  106. Які функції території ще донедавна вважалися головними
  107. До природних властивостей території (за О. Шаблієм) належать
  108. Процес концентрування, пов'язаний з переміщенням об’єктів з периферії ареалу до територіального ядра концентрації
  109. Зазначте топологічну характеристику території, яка описує радіус та діаметр території
  110. Зв’язки, які характеризують взаємовідносини людей поза матеріальним виробництвом, називаються
  111. Автор однієї з найбільш популярних класифікацій суспільної географії, де її структурними частинами є географія населення, економічна географія та соціальна географія, а на стику суспільної і природничої географії формується загальна теорія географії та географія природокористування
  112. Хто розробив теорію штандарту сільського господарства
  113. Економічні функції території полягають
  114. Фундатором української національної географії є
  115. На загальнодержавному рівні головними геопросторовими формами організації суспільства є
  116. Яка функція суспільної географії полягає у пошуках практичного застосування фундаментальних положень науки
  117. Представником німецької географічної школи є
  118. Яке географічне положення, з погляду просторового масштабу, передбачає геопросторові стосунки із державами
  119. Найповніше поняття територіальних суспільно-географічних процесів розробив
  120. Який німецький географ, основоположник антропогеографії та політичної географії заклав початок у розвитку геополітичної науки, вперше в 1901 році вжив термін «життєвий простір» на означення важливого географічного фактору середовища проживання, що впливає на діяльність людини, зумовлює хід і напрямок розвитку конкретних суспільств
  121. Які просторові форми регіональних опорних каркасів міського розселення мають одне велике ядро
  122. Екологічні функції території полягають
  123. Напрямок у суспільній географії, в основі якого лежить географічний детермінізм, розвинений французьким просвітителем Шарлем Луї Монтеск`є, який згодом в англомовних країнах трансформувався в інвайронменталізм – напрямок, що вивчає вплив природного довкілля на життєдіяльність суспільства у його різновидах
  124. Вид людської життєдіяльності, який полягає в тому, що створені в процесі виробництва матеріальні та духовні блага люди використовують у своїх інтересах, тобто споживають
  125. Територія, у межах якої зосереджено певне явище, що відсутнє у сусідніх територіях
  126. Процес, який характеризується збільшенням певного явища в одному місці та пов’язане з його абсолютним чи відносним зменшенням в іншому
  127. Суспільно-географічний процес, який полягає у виникненні, розвитку нерідко континентально чи глобально значимих співтовариств, пов’язаних певною територією у політичному, економічному, етнічному чи духовному відношенні
  128. Представником французької географічної школи є
  129. Найтісніші зв’язки суспільна географія має з
  130. Хто вважається батьком географії
  131. Які функції територій полягають у продукуванні нею управлінських рішень
  132. Який економічний геопросторовий процес особливо характерний після 1947 р. для приміських територій великих міст США і Канади
  133. Який із конкретнононаукових методів ґрунтується на вивченні подібних об’єктів шляхом їх порівняння
  134. Для якого компонентно-структурного процесу притаманне посилення зв’язків між суспільно-географічними утвореннями, що супроводжується збільшенням кількості загальних ознак
  135. Яка просторова форма регіональних опорних каркасів міського розселення приурочена до транспортної магістралі
  136. Розміщення об’єктів на земній поверхні з точки зору суспільної географії можна охарактеризувати
  137. В основі цього напрямку суспільної географії лежать праці Вільяма Петті (Англія, XVII ст.)"Політична арифметика", Адама Сміта (Шотландія), Девіда Рікардо (Англія) та Карла Маркса (Німеччина). В руслі цього напрямку сформувалися галузево-статистичний підхід, штандортні теорії, районна школа, теорії і концепції територіального комплексоформування
  138. Суть методу полягає у дослідженні об’єктів і процесів шляхом відображення їх змісту, форми, структури, функціонування у знаковому вигляді за допомогою штучних мов (математика, логіка), тобто заснований на використанні спеціальних символів – чисел, знаків операцій, логічних схем, математичних формул і виразів, образів тощо
  139. Загальним об’єктом дослідження суспільної географії за геосферним підходом є
  140. Суть методу полягає у побудові так званих ідеальних моделей, коли можна абстрагуватись від усіх властивостей об’єктів, що моделюються, крім однієї або кількох, які цікавлять дослідника
  141. Загальним об’єктом дослідження суспільної географії за екологічним підходом виступає
  142. Первинною формою геопросторової організації населення є
  143. Філософське вчення про методи пізнання, наука про побудову людської пізнавальної діяльності
  144. Метод застосовують у випадках подібності досліджуваних об’єктів та при наявності про одного з них достовірного знання, результати переносять на інші аналогічні об’єкти
  145. Закладено основи глобалістичної геополітичної школи
  146. Загальним об’єктом дослідження суспільної географії за цивілізаційним підходом виступає
  147. Головною формою господарсько-економічної організації суспільства є
  148. Вчення про особливості застосування окремого методу чи системи методів для розв’язання типового пізнавального завдання називається
  149. Основоположник порівняльного методу в географії, підкреслював необхідність вивчати взаємозв’язки і взаємозалежності між природою та людиною на окремих територіях, дотримувався принципу неологізму, є автором дев’ятнадцятитомного видання «Землезнавство у його відношенні до природи й історії людини або Загальна порівняльна географія». Засновник німецького географічного товариства
  150. Загальним об’єктом дослідження всієї системи географічних наук виступає
  151. Сукупність мислених логічних і практичних дій (операцій, процедур, алгоритмів), які мають на меті розв’язання певного пізнавального (наукового) завдання називається
  152.  

    Тема :: Економічна та соціальна географія України

  153. Нафтове родовище, яке не розробляється, можна оцінювати як
  154. Яка питома вага сільського населення в Україні, %
  155. Який рівень урбанізації в Україні, %
  156. До категорії селищ міського типу в Україні відносять поселення з чисельністю населення понад, тис. осіб
  157. На момент здобуття незалежності в Україні проживало, млн. осіб
  158. Скільки в Україні діючих АЕС
  159. Назвіть центри транспортного машинобудування
  160. Виробництво алюмінію і титану зосереджене у
  161. На якій стадії соціально-економічного розвитку перебуває економіка України
  162. Який вік жінок вважається в Україні працездатним, років
  163. Вугілля Дніпровського басейну
  164. Найбільшими виробниками цементу в Україні є області
  165. Марганцеву руду видобувають у районі
  166. Яка провідна галузь Харківського промислового вузла
  167. Найбільший порт на Азовському морі в Україні
  168. Мужіївське родовище — це родовище
  169. Трипільська ДРЕС розміщена у
  170. Провідною галуззю матеріального виробництва України є
  171. У якій області розташована Південноукраїнська АЕС
  172. Які з наведених центрів нафтопереробної промисловості України розміщені уздовж трас великих нафтопроводів при перетині із великими річками
  173. Скільки міст України мають метрополітен
  174. Коли був відмічений період найшвидшого розвитку хімічної промисловості в Україні
  175. Яка ГЕС України найпотужніша
  176. Яка галузь займає провідне місце у структурі кольорової металургії України
  177. Виберіть з нижче наведених центри виробництва шин
  178. На яких електростанціях використовується вугілля Львівсько-Волинського басейну
  179. У якому місті знаходиться підприємство “Азовмаш”
  180. Який тип міської агломерації склався у Донбасі
  181. У якій нафтогазовій провінції видобувається понад 80 % нафти і газу в Україні
  182. Виберіть із нижче наведених промислові центри і вузли вугільної промисловості
  183. Який з економічних районів України спеціалізується на вугільній, металургійній, хімічній промисловості і важкому машинобудуванні
  184. У структурі експорту України головне місце займають
  185. Які з галузей спеціалізації Причорноморського економічного району пов’язані з його приморським географічним положенням
  186. За яким принципом розміщуються підприємства сільськогосподарського машинобудування в Україні
  187. Чим пояснити розміщення виробництва кукурудзозбиральних комбайнів у м. Херсоні
  188. Визначте ступінь впливу районів споживання готової продукції на розміщення галузей лісової і деревообробної промисловості
  189. Товарна група, яка займає перше місце у структурі імпорту України
  190. Виберіть з названих найменш урбанізовану область
  191. Які форми розселення найтиповіші для України
  192. У перевезеннях морським транспортом України переважають вантажі
  193. Найбільший за вантажоообігом морський порт України
  194. Основні райони важкого машинобудування України
  195. В яких областях України проживає найбільше молдаван
  196. Які з названих областей України були утворені в 1939 році
  197. Адміністративним центром якої області України є місто Кропивницький
  198. В якій адміністративній області України проживає найбільше гагаузів
  199. Які з названих міст не є обласними центрами
  200. Центр виробництва труб
  201. Дунайські порти
  202. Найбільші поклади торфу в Україні зосереджені на
  203.  

    Тема :: Регіональна економічна і соціальна географія

  204. Яка країна Західної Європи має найкраще розвинену атомну енергетику
  205. В якій країні Південно-Західної Азії зосереджені найбільші запаси нафти
  206. Найвідсталішою державою Південно-Західної Азії є
  207. Яка галузь промисловості має провідне значення в економіці Мексики
  208. Яка з країн Африки має найвищий рівень економічного розвитку
  209. Які з названих країн Південно-Східної Азії Були французькими колоніями
  210. Які два напрямки тваринництва переважають в сільському господарстві країн Африки
  211. Найменша за площею держава світу
  212. У сільському господарстві Західної Європи зайнято населення
  213. Основні дві причини відсталості сільського господарства Південної Європи
  214. Назвіть дві передумови значного розвитку сільського господарства в Західній Європи
  215. Яка середня густота населення у Західній Європі (осіб на 1 кв. км)
  216. В якій країні Центральної Азії найбільший збір бавовни-сирцю
  217. Із скількох адміністративно-територіальних одиниць складається територія США
  218. Яка країна Вест-Індії є одним з найбільших світових продуцентів бокситів
  219. Яка галузь промисловості відіграє найважливішу роль в економіці Куби
  220. Який штат займає 1 місце за видобутком нафти в США
  221. Яку країну називають “країною-гігінтом” у межах Океанії
  222. Головним чинником розвитку чорної металургії у Центральній Азії є
  223. В яких двох країнах Південно-Західної Азії частка іммігрантів становить понад 50 % економічно активного населення
  224. Які з названих країн належать до Східної Африки
  225. Яка країна Африки займає перше місце за чисельністю населення
  226. Які з названих країн Південної Америки належать до групи Андських країн
  227. Головною продовольчою культурою країн Південно-Східної Азії є
  228. АСЕАН – економічне і політичне об’єднання
  229. Які країни Пінічної Європи не є членами Європейського Союзу
  230. Яке місце в світі займає Канада за площею території
  231. Яке місто Австралії є найбільшим за чисельністю жителів
  232. Які з названих країн відносять до Центральної Америки
  233. Які з названих країн відносять до Вест-Індії
  234. В якій провінції Канади проживає найбільше франкомовного населення
  235. В якій частині Австралії сконцентровано 4/5 населення країни
  236. Яка галузь сільського господарства Австралії є провідною
  237. В російському експорті найбільшу частку становлять
  238. Латинська Америка дає більше половини світового обсягу експорту
  239. З-поміж країн Океанії до високорозвинених відносять
  240. В якому економічному районі Росії найбільші запаси і видобуток нафти і природного газу
  241. В країнах Північної Європи більшість населення сповідує
  242. В якій країні Південно-Східної Європи майже все населення сповідує іслам
  243. Яка країна не належить до Центральної Азії
  244. Основою паливно-енергетичного комплексу країн Центрально-Східної Європи є
  245. Серед названих країн Центрально-Східної Європи запасами вугілля виділяються
  246. Які види транспорту не розвинені у транспортній системі Японії
  247. В якому регіоні світу створено інтеграційне угрупування МЕРКОСУР
  248. У якій з країн Закавказзя сформувався агропромисловий цикл з переробки бавовни
  249. Де в США знаходиться "кукурудзяно-соєвий пояс"
  250. Спеціальними адміністративними районами Китаю є
  251. Яка країна Південно-Східної Азії має найвищий рівень соціально-економічного розвитку
  252. Яка країна Латинської Америки є найбільшим експортером міді і мідної руди
  253. У якій з країн Балтії найбільша чисельність і щільність населення
  254.  

    Тема :: Географія промисловості

  255. До паливомістких виробництв належать
  256. Промисловий пункт — це
  257. Трудомісткі промислові виробництва розміщуються у регіонах
  258. Де розміщується виробництво феросплавів
  259. Які види виробництва входять до складу важкого машинобудування
  260. Підприємства чорної металургії з повним технологічним циклом пов’язані з
  261. Переробна металургія потребує наявності
  262. Найважливіші чинники розміщення цементної промисловості
  263. Які галузі промисловості, із вказаних, належать до трудомістких
  264. Які з галузей харчової промисловості мають переважно сировинну орієнтацію
  265. Галузь промисловості - це
  266. Коксохімічне виробництво розміщується у
  267. Для якої галузі промисловості сировиною є: троянда, лаванда, м'ята, кмин
  268. Вкажіть основну галузь спеціалізації промисловості Волинської області
  269. Виберіть види корисних копалин, які характерні для поліської частини Волинської області
  270. Виберіть види корисних копалин, які характерні для лісостепової частини Волинської області
  271. Житомирська область є лідером в Україні за видобуванням
  272. Центр виробництва цинку
  273. Галузь середнього машинобудування
  274. Центр виробництва тролейбусів
  275. Головний чинник розміщення підприємств з виробництва соди
  276. Центр виробництва азотних добрив
  277. Регіон-лідер з виробництва цукру
  278. Дніпропетровська область є лідером в Україні за видобуванням
  279. Центр виробництва нікелю
  280. Галузь загального машинобудування
  281. Центр виробництва трамваїв
  282. Головний чинник розміщення підприємств з виробництва сірчаної кислоти
  283. Центр виробництва шин
  284. Регіон-лідер з виробництва соняшникової олії
  285. Центр виробництва літаків
  286. Центр виробництва автобусів
  287. Екологічна класифікація природних ресурсів передбачає їх поділ на
  288. Які просторові форми регіональних опорних каркасів міського розселення характерні для гірничодобувних регіонів
  289. Найпоширенішими в Україні електростанціями є
  290. Яка з перелічених ГЕС не входить до Дніпровського каскаду
  291. Найбільшим за запасами залізорудним басейном України є
  292. Загальна площа лісового фонду України становить
  293. Найдавнішим районом видобутку нафти в Україні є
  294. Основним і найважливішим районом газовидобутку України є
  295. Якого виду комбінування не існує
  296. Якого виду спеціалізації не існує
  297. Найбільшим центром видобутку кам’яного вугілля у Волинській області є
  298. Найбільшим центром видобутку кам’яного вугілля у Львівській області є
  299. Сировинний чинник впливає на розміщення
  300. На розміщення виробництва, що випускає товари, які мають обмежений термін придатності, впливає
  301. Виробництво яких мінеральних добрив орієнтується виключно на сировину
  302. Які дві форми суспільної організації виробництва найбільше поширені в машинобудуванні
  303. Для якої з названих галузей промисловості характерне комбінування виробництва
  304. Головні чинники розміщення підприємств промисловості будівельних матеріалів
  305.